شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

گلباران در لیگ برتر فوتبال بانوان

دیروز در چارچوب رقابت های فوتبال بانوان 30 گل از خط دروازه ها گذشت و پرگل ترین دیدار را ملوان انزلی با مربیگری خانم جهانچی پشت سر گذاشت، اما در دربی سیرجانی ها که به تساوی انجامید، جعفری مربی تیم خاتون بم به شدت از نحوه قضاوت داوران شاکی است.

 پیش از فینال، زمان را هدر دادیم

والیبال بانوان ایران بعد از مدال برنز 1966 آسیا، حدود نیم قرن همچنان در حسرت تکرار این عنوان تاریخی است. هرچند در اوایل دهه 90 تیم دختران ایران به مقام سوم دانش آموزان آسیا دست پیدا کرده بودند، اما نایب قهرمانی تورنمنت کورناکیای ایتالیا موجی از امیدواری در اردوی والیبال بانوان به وجود آورده است تا جایی که دکتر سجادی، وزیر ورزش با اعلام شادباش از این مقام اظهارنظر رضایت کرده است.

جام نوبرانه برای دختران ایران

تیم والیبال نوجوان ایران که برای شرکت در تورنمنت بین المللی ایتالیا به این کشور رفته بود، بعد از 5 پیروزی پیاپی در دیدار پایانی مقابل نماینده ایتالیا شکست خورد و به نایب قهرمانی بسنده کرد. این نخستین عنوان والیبال بانوان ایران در یک تورنمنت بین المللی است و از آنجایی که دختران تازه پای والیبال موفق شدند در یک سرزمین اروپایی خودنمایی کنند، از جهات مختلف قابل تقدیر است.

ملک: برای بانوان مشاور خارجی می آوریم

اولویت فدراسیون بسکتبال به ویژه در بخش بانوان پرداختن به امور پایه است و ما این کار را با برگزاری مسابقات زیر 16 سال آغاز کرده ایم.

قمی: پیکان با گل به خودی قهرمان شد

دیدار پایانی فوتسال بانوان باشگاه های کشور بین دو تیم نصر و پیکان برگزار شد. در نهایت خودروسازان با یک گل از سد حریف گذشتند و قهرمانی را به مدیرعامل جدید باشگاه ایران خودرو هدیه دادند.

گروه بندی مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان مشخص شد

بیست و سومین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی جهان دختران جوان از یکم تا ۱۲ تیر ۱۴۰۱ به میزبانی اسلوونی برگزار خواهد شد.

دعوت 18 بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

الساندرا کمپدلی 18 بازیکن را به نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی زنان در سال 1401 دعوت کرد.

بسکتبال دختران ایران صعود کردند

تیم ملی بسکتبال دختران ایران توانستند به مرحله نیمه نهایی مقدماتی جام جهانی بسکتبال سه نفره صعود کنند؛ این در حالی است که بانوان ایرانی با ترکیب زیر ۲۳ سال با پیروزی بر قطر در مرحله نیمه نهایی مقدماتی جام جهانی به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

تبریک کمیته ملی المپیک به بانوان دوچرخه سوار

کمیته ملی المپیک طی پیامی کسب اولین مدال تاریخی تایم تریل تیمی قهرمانی آسیا توسط تیم ملی دوچرخه سواری بانوان کشورمان را تبریک گفت.