شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

کاوه: لیگ کشتی مجرایی برای ورود به اردوی تیم ملی است

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: امسال لیگ می‌تواند به نوعی انتخابی تیم ملی باشد چون بهترین ملاک برای کادرفنی بعد از چند ماه تعطیلی مسابقات دیدن وضعیت کشتی‌گیران در مسابقات لیگ است.

ترکاشوند: با حاشیه سازی و جنگ روانی مخالف هستیم

داور اول بازی پیکان - شهرداری ارومیه خیلی خوب قضاوت کرد وی در مجموع بهتر است راجع به داوران چیزی نگویم.

چگونه می توان الاهلی را برد؟

نمایش سینوسی استقلال برابر الشرطه و در ابهام گذاشتن شرایط صعود و عملکرد ۳ نماینده دیگر ما بر این نکته صحه گذاشت که تیمهای ما در تورنمنت های کوتاه مدت با مشکلات راهبردی مواجه هستند.

آغاز به کار پیشکسوتان کشتی

تمرینات کشتی پیشکسوتان از آبان ماه سال گذشته در سالن توفیق تعطیل شد تا این سالن در پروژه ای چند ساله بازسازی شود اما ویروس کرونا تمام معادلات را بر هم زد.

تفاوت مازندران با سایر استانها

کلاس آموزش منشی الکترونیک برای بانوان در دفتر هیات والیبال شهرستان گنبد برگزار شد و شرکت کنندگان با تدریس داوود نافعی داور بین المللی استان گلستان و شهرام سقلی با متدهای استفاده از الکترونیک در این امر آشنا شده اند.

مهدی پور: پیش بینی اردوهای مشترک را کرده ایم

اردوی آماده سازی تیم بوکس جوانان ایران از روز دهم مهرماه آغاز خواهد شد، این تیم دو رویداد مهم در پیش دارد.

اخبار هیجان انگیز از چین

 مسابقات ۲۰۲۱-۲۰۲۰ سوپرلیگ مردان و زنان می تواند بدون بازیکن خارجی برگزار شود.

قادری طی حکمی ابقاء شد

سلمان قادری ریاست هیات کشتی شهر جویبار امروز طی حکمی از طرف ریاست هیات کشتی استان مازندران در پست خودش ابقاء شد.

فدراسیون های کرونایی!

از گوشه و کنار شنیده ایم که برخی از فدراسیون ها نیز به شدت درگیر ویروس کرونا شده اند.

پرسپولیس و قطری ها؛ کدامیک از 8 می گذرند؟

پرسپولیس وقطری ها در 19بازی از مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته ودر این مدت 8بار پرسپولیس و8بار تیم های قطری برنده شده و3بازی بین 2 تیم به تساوی منجر شده است.

دو معیار انسانی در سرنوشت سرخپوشان پایتخت

پرسپولیس با یک مساوی برابر تیم فوتبال الدوحیل به آستانه صعود از مسابقات گروه خود می رسد.

ترسیم مدینه فاضله برای فوتبال ملی با جوانتر های لیگ

تیم ملی فوتبال کشورمان برای آن که فصلی تازه در فوتبال آغاز کند در مهر ماه به مصاف تیم های فوتبال ازبکستان وتاجیکستان خواهد رفت.

عیادت بنا از خورشید فر

محمدبنا به عیادت ایرج خورشیدفر دارنده مدال برنز جهان تولیدو آمریکا رفت.

شیر دختران ایران عالی اند اما...

مرحله دوم مسابقات دوومیدانی باشگاه های بانوان کشور در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و طی آن چند حدنصاب جدید خلق شد.

یزد میزبان لیگ برتر کشتی فرنگی کشور شد

با تصمیم فدراسیون کشتی کشور و موافقت هیات کشتی استان یزد, میزبانی مسابقات گروه (ب) بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) به یزد رسید.

جردن و مارولیس هم آمدند

بعد از برگزاری چندین رقابت کشتی دوستانه در آمریکا، این بار کشتی گیران آمریکایی در میدان تایمز حضور پیدا کردند.

آخرین مصوبات اتحادیه جهانی اعلام شد

اتحادیه جهانی کشتی آخرین مصوبات کمیته اجرایی این اتحادیه را اعلام کرد.

همتی نژاد قهرمان مجازی جهان شد!

هرچند که از فدراسیون ژیمناستیک اخبار مهمی به گوش نمی رسد جز بحث تایید لباس فلان بخش اما همینکه زیر مجموعه این فدراسیون عنوان کسب می کند خودش جالب و قابل توجه است!

آه پیوس دامن فوتبال گیلان را گرفت!

فرشاد پیوس اسطوره فوتبال کشور هم سرمربیگری در تیم سپیدرود را تجربه کرد و هم در چوکای تالش سکاندار شد و در هر دو مرتبه عنوان قهرمانی را به دست آورد اما مدیریت باشگاه ها زیر پایش را خالی کردند و در میان بهت هواداران او را کنار گذاشتند و فرد مدنظر خودشان را جایگزین ساختند.

کارخانه: ناظر باید چک می کرد

مصطفی کارخانه صبح امروز در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال شرکت کرد در این نشست درباره استفاده یک بازیکن غیر از شماره قید شده در هفته دوم لیگ برتر است.

قضاوت زود است اما...

دو ماراتن دیدنی و بازگشت شهروند اراک به عرصه رقابتها و صدرنشینی فولاد سپاهان هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را دیدنی کرد.

دژاگه ایران را به قهرمانی جهان ترجیح داد 

روزگاری کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در کنار ستاره هایی چون مسعود اوزیل و بواتنگ در تیم جوانان آلمان بازی می کرد و حتی این شانس را داشت تا برای تیم ملی بزرگسالان این کشور هم به میدان برود اما حضور در سرزمین ابا و اجدادی خود را به بودن زیر پرچم ژرمن ها ترجیح داد.

اخراج بازیکن بی تربیت آمریکایی از چین

ورزش و اخلاق با هم درآمیخته اند، چه بسیار قهرمانانی که انساندوست بوده و به دلیل رفتار نوعدوستانه خود مورد تکریم و احترام همیشگی جوامع بین المللی است.

ایراد علی نژاد از هزینه بالای کارکنان فدراسیون وزنه برداری

مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری صبح امروز با حضور دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی برگزار شد.

میرزا طیبی: با این رکورد جزو سه نفر برتر آسیا هستم

همیشه در ایران تنها بودیم، اما امید و انگیزه ام را از دست نداده ام. این قسمتی از گفت و گوی مهسا میرزا طیبی رکوردشکن پرش با نیزه بانوان کشور در مصاحبه با البرز ورزشی است.

نظری افشار: کاپ گرفتیم، 100 هزار دلار نه...

حدود سه سال قبل ماه سپتامبر یک نتیجه تاریخی در والیبال ما رقم خورد و تیم ملی ایران برای نخستین بار به مدال برنز جام قهرمانان قاره ها دست پیدا کرد و ما اگرچه در رده های سنی نوجوانان و جوانان صاحب مدال بوده ایم اما در تیم بزرگسالان تا آن لحظه چنین افتخاری نداشتیم.

بردیا زنگ خطر را به صدا درآورده است

بردیا سعادت قطر پاسور 17 ساله ایرانی در بازی دوم تیم نیش هم خوش درخشید و 24 امتیاز اندوخته کرد، او در بازی نخست نیز امتیازآورترین بازیکن میدان بود.

صادقی: شاید اتفاقاتی در پرسپولیس بیفتد

پرسپولیس از نخستین سال راه اندازی لیگ سراسری (جام پاسارگاد) با حضور ناصر میرفخرایی، خسرو نیاکیان، هوشنگ ملک لو و... در مسابقات حضور پیدا کرد.

انصاری: تست ها را نماینده ستاد کرونا چک می کند

دبیر کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال در واکنش به ادعای سرمربی تیم شهرداری گنبد مبنی بر مشکوک بودن حضور پاسور تیم پیکان در بازی مقابل این تیم گفت: تست مثبت دوم مصطفی باقری را که به من ارائه شده بود، به دکتر ابارشی پزشک فدراسیون ارجاع داده و از ایشان استعلام گرفتیم.

قادری: دوست دارم با همسرم در مسابقات آزاد قطر شرکت کنم

مونا قادری سرپرست تیم ملی پدل ایران که سالها بعنوان ورزشکار در این رشته فعالیت می‌کند و جزو اولین نفراتی است که به این ورزش مفرح روی آورده گفت: من ورزش را با والیبال شروع کردم حتی به تیم ملی هم دعوت شدم.

نگاه تیزبین علی دایی و کشف فوق ستاره ای به نام طارمی

شاید اگر تا چند سال پیش طارمی را به عنوان برترین فوتبالیست کشور خطاب می کردیم، موجی از انتقادات وسیع نقره داغمان می کرد اما امروز می بینیم پسر نابغه ایرانی که در لیگ ایران تک به تک های زیادی را هدر می داد، اینک به ستاره تیمی تبدیل شده که زمانی در اروپا یکه تازی می کرد.

رنگرز رسما سکاندار ورزش مازندران شد

صبح امروز در مراسمی باشکوه حسین زادگان پس از 6 سال با ورزش مازندران خداحافظی کرد و حسن رنگرز جایگزین وی در ورزش مازندران شد تا عرصه و دوره ای تازه را برای مازندران رقم بزند.

کیومرثی: به دنبال برگزاری اردوهای بسترسازی و مسابقات بین المللی هستیم

توجه به کشتی پایه و حفظ جایگاه و حرمت پیشکسوتان در اولویت کاری هیأت کشتی استان آذربایجان غربی قرار دارد.

صبوری و تفکر حرفه ای جهانبخش جواب داد

علیرضا جهانبخش یک فصل را با خویشتنداری و صبوری در بولتون سپری کرد و با تفکر حرفه ای و تمرین مستمر،جای ثابتی در ترکیب پیدا و با درخشش در دیدار با بورنموث یک الگوی درست رفتاری را به تصویر کشید.

تیشه گران: نگاه ما به المپیک برزیل است

بازیهای المپیک ناشنوایان جهان سال آینده در برزیل برگزار می شود و ورزشکاران ایرانی برای حضور در این رویداد برنامه دارند.

شهرخودرو در آسیا تنهاست؟

فوتبال خراسان پس از فروپاشی تیمهای باسابقه که روزگاری قطب بزرگ فوتبال کشوربودند این روزها درحالی تنها نماینده خودشهرخودرورا به مسابقات باشگاههای آسیا گسیل داشته است که این تیم با تمام سرمایه های مالی وفنی وبازبکنان ریزودرشت خود با قبول دو شکست درآسیا زمین گیرشده است.

دیاباته و قائدی امید اول آبی ها

یک هفته تمرین مستمر آبی پوشان در دوحه و تطیبق بدنی با شرایط اقلیمی فرصت خوبی است تا استقلالی ها با برد برابر الشرطه راه صعود را هموار کنند.

مجلس و موضوع تکراری تحقیق و تفحص!

مردم از موضوع کلی تحقیق و تفحص در گذشته و تشکیل کمیته های تکراری بررسی دلایل شکست فوتبال ایران در مجلس خاطرات خوبی ندارند و حالا در قضیه قرارداد مساله دار با ویلموتس خواستار رسیدگی جدی نمایندگان و نهادهای نظارتی هستند.

کریمی: توخته ده روز قرنطینه می شود

مسوولان باشگاه اچ وولی برای انتقال امیرحسین توخته به میلان سفر کرده بودند درست برعکس کشور ما که برای استقبال و بدرقه بازیکنان و مربیان به زحمت تا فرودگاه داخلی می رویم.

کاندیداهای مربیگری شهرداری قزوین

تا چند روز دیگر لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور قرعه کشی می شود؛ قرار است این رقابت ها امسال با انگیزه هایی که فدراسیون به وجود آورده، رنگ و روی بهتری به خود بگیرد اما آنچه که اهمیت دارد، تدارک تیم ها برای بستن ترکیب هایی در حد لیگ برتر است که می خوانید.

محمدی راد: دشواری راه مریوان از خود بازی بیشتر است

فردا یکی از مهمترین مسابقه های هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در اصفهان برگزار می شود و طی آن فولاد سپاهان میزبان لبنیات هراز آمل خواهد بود.

حکایت سلطان موتورهای سنگین!

در فدراسیون های ورزشی چه می گذرد؟ این پرسش ما و بسیاری از دوستداران و پرسشگران ورزشی است، هرچه هم با ایما و اشاره قضایا را بگوییم و بنویسیم توفیری نمی کند، چون به نظر می رسد مسوولان ارشد ورزش بی خیال شده اند و می خواهند این چندماه مانده از عمر ریاست دولت کنونی خطر نکنند و وارد مقولات مهمه نشوند.

لیگ برتر در انتظار یکشنبه داغ

قدیم ندیم ها می گفتند: یکشنبه ها هرگز اما اینجا ما یکشنبه هم لیگ داریم آنهم در هفته سوم که نوید دیدارهای داغی را می دهد. باید دید در میدان عمل و در چارچوب زمین مستطیلی شکل والیبال چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

جلالی: شانس صعود استقلال از سپاهان بیشتر است

مجید جلالی سرمربی فصل گذشته گل گهر سیرجان که به تازگی از این تیم جدا شده و جای خود را به امیر قلعه نویی داده، در گفت و گو با خبرگزاری البرز ورزشی درباره مباحث متفاوت به گفت و گو پرداخته که مهم ترین آن بررسی عملکرد دونماینده فوتبال کشورمان در جام باشگاه های آسیاست.

شهروند اراک؛ دارای ندار...

رئیس هیات والیبال مرکزی امروز به فدراسیون والیبال رفت تا شاید مشکلات تیم شهروند را حل کند. رضا سمیعی فرد البته در این سالها دوندگی زیادی انجام داده است ولی بی مایه فطیر است او باید یک کیف پر از پول داشته باشد و آنگاه خطر کند.

فصیحی، اسفندماه جهانی در چین

جراحی خارپاشنه پای احسان حدادی در خارج از کشور تایید شد، آقا احسان به دیار ژرمن ها می رود، حالا اینکه آیا پزشکان ایرانی که در دنیا شهره اند می توانند خار را بدون مشکل از پای پرتابگر سرشناس درآوند، سوالی است که مسوولان بهتر می توانند پاسخ بدهند.

آموزش منتخب وبینارهای داوری توسط اتحادیه جهانی

یکی از وبینارهای داوری اتحادیه جهانی کشتی (UWW) که با تدریس زاک ایرت از کشور آمریکا برگزار شده بود بعنوان آموزش منتخب بر روی سایت اتحادیه حهانی بارگذاری شد.

تقوی: منتظر رای کمیته انضباطی هستیم

اختلاف دو تیم هیات‌کشتی قائمشهر و استقلال، یکی ‌از حاشیه‌های پرسر و صدای لیگ ‌برتر کشتی ‌آزاد، قبل‌از شروع این رقابتها است.

محمدکاظم: المپیک جای جوانگرایی نیست

محمد محمدکاظم هم یکی از بهترین ها، بی حاشیه ترین ها ی والیبال است .او پله پله بالا آمده در تمام رده های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بازی کرده از سال ۸۴ تا ۸۹ عضو اصلی تیم ملی بود.

چالش سخت علی منصور در تبریز

هنوز جوهر امضای قرارداد علیرضا منصوریان با تراکتورسازی تبریز خشک نشده بود که تعداد زیادی از هواداران دو آتشه این تیم به نشانه اعتراض مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند تا او را متوجه کنند که پا در راهی سخت گذاشته و جدی ترین چالش دوران ورزشی خود را آغاز کرده است.

یک پیروزی و دو شکست حاصل کار لژیونر های هندبال ایران

هفته دوم لیگ هندبال رومانی دیروز به اتمام رسید که ملی پوشان هندبال ایران در تیم های باشگاهی به مصاف حریفان رفتنتد که حاصل آن یک پیروزی و دو شکست بود.

فوتبال خراسان - فوتبال جنوب

نماینده خراسان در لیگ قهرمانان آسیا با چهار باخت از چهار بازی از دور مسابقات کنار رفت بدون اینکه حتی یک گل بزند.

استکی: ایرانیان در لیگ اروپا می درخشند

برای هندبال ایران مایه افتخار است که اینهمه بازیکن لژیونر دارد، بازیکنانی که در بهترین لیگ های اروپا و آمریکا بازی می کنند.

ضرغامیان: میزبانی را باید به استانهای سفید می دادند

در بین مربیان زن بسکتبال اشخاص تحصیلکرده کم نیستند، از فوق لیسانس فیزیک اتمی گرفته تا استاد روانشناسی، یکی از این شخصیت ها سروه ضرغامیان است، مهندس صنایع غذایی که کارشناس ارشد مدیریت ورزشی هم است.

پریدن و حرکات انفجاری در بزرگسالان لازم است؟!

پریدن حرکتی است که بیشتر بزرگسالان انجامش نمی‌دهند اما بچه‌ها به طور طبیعی و با لبخندی که روی صورت دارد پریدن را مدام تمرین می‌کنند. واقعا جای تاسف دارد که ما با بزرگ و بالغ شدن، میل به پریدن و به این طرف و آن طرف جهیدن را از دست می‌دهیم، چون پریدن در هوا، فواید قابل توجهی برای سلامتی و فیتنس ما دارد.

لیگ زیر سایه کارت باران!

قطار لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور هنوز از ایستگاه دوم نگذشته، اتفاقات عجیب و غریبی افتاد که برای ما البته قریب و قابل پیش بینی بود.

غیبت اسماعیل نژاد در جلسه هیات مازندران

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشورمان از شرکت در جلسه هیات کشتی استان مازندران خودداری کرد.

انتصاب اعضای شورای دپارتمان آموزش فدراسیون تنیس روی میز

طی احکام جداگانه‌ای از سوی مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون ، اعضای شورای دپارتمان آموزش فدراسیون تنیس روی میز منصوب شدند.

واکنش شاهو نصرتی به رعایت پروتکل های بهداشتی هنگام بازی

هفته نخست لیگ هندبال رومانی روز شنبه از ساعت؛ ۱۵:۰۰ بین دو تیم کالاراش و بوزائو برگزار شد که یاران شاهو نصرتی لژیونر ایرانی تیم بوزائو موفق شدند با نتیجه ۲۱ بر ۲۰ بر حریف خود غلبه کنند و گام نخست را محکم بردارد

لغو مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان 

با موافقت کمیته اجرایی اتحادیه جهانی مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال که قرار بود از سوم لغایت ۹ آذر سال جاری به میزبانی فنلاند برگزار شود لغو شد.

نبرد زیر آسمان پرستاره کویر

لیگ امسال ترسان و ترسان آغاز شد و تیم ها لنگ لنگان به سوی مقصد حرکت کرده اند، به ایستگاه دوم رسید، اما جالب اینکه باید سه روز دیگر برای ایستگاهی دیگر آماده شوند اما در میعادگاه های امروز دیار بادگیرها و استان کویری یزد میزبان دو تیم مطرح خواهند بود.

بازی شجاعانه عامل برد شاگردان یحیی

بازی شجاعانه ، جنگندگی و اراده قوی برای پیروزی بر التعاون،پرسپولیسی ها را به هدف رساندو همه را به صعود نماینده ایران امیدوار کرد.

لک جانشینی مطمئن برای بیرانوند

شاید روزی که حامد لک به باشگاه پرسپولیس آمد و با نظر یحیی گل محمدی قرارداد بست، خوشبین ترین هوادار پرسپولیس هم فکرش را نمی کرد که او جانشینی مناسب و در حد و اندازه های علیرضا بیرانوند باشد اما او با عملکرد دیشب خود نشان داد که بیش از حد مورد بی مهری و کم توجهی واقع شده است.

تسلیت به رئیس کمیته ملی المپیک

باخبر شدیم متاسفانه سیدحسن صالحی امیری، برادر سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک ایران که مدت ها در بستر بیماری بود، دار فانی را وداع گفت.

گفت و گوی کنفدراسیون والیبال آسیا با وکیلی

محمد وکیلی نگاه فوق‌العاده‌ای برای کشف استعدادهای ارزشمند دارد و و جایی که دیگران قادر به انجام آن نیستند، وی می‌تواند توانایی‌های یک والیبالیست را ارزشیابی کند. این مربی می‌تواند توانمندی‌ها را آزاد کند و تعهد بالایی برای آماده‌سازی بازیکنان و ارتقای آنان به سطحی بالاتر دارد. به همین علت است که اکنون ایران به یکی از قدرت‌های والیبال جهان بدل شده است.

حمایت بی سابقه کشتی مازندران از حسن رنگرز

جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان و رؤسای هیأت های کشتی شهرستان های استان مازندران طی نامه ای مکتوب ضمن تبریک، حمایت قاطعانه خود را از دکتر حسن رنگرز بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اعلام کردند.

ساریتوف: اول به دنبال سهمیه المپیک توکیو هستم

هدفم کسب سهمیه المپیک توکیو و حضور در این بازی ها است.

حمایت بی سابقه کشتی مازندران از حسن رنگرز

جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان و رؤسای هیأت های کشتی شهرستان های استان مازندران طی نامه ای مکتوب ضمن تبریک، حمایت قاطعانه خود را از دکتر حسن رنگرز بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اعلام کردند.

پاکدل: به کمک دستگاه‌های اجرایی نیازمندیم

رقبای اصلی ما کشورهای قطر، کره جنوبی، ژاپن، عربستان و چین تایپه هستند.

توکلی: فاصله رکوردهای نوجوانان و بزرگسالان خیلی زیاد است

رقابتهای دوومیدانی باشگاه های کشور تیم قهرمان و رکورددار، پرش ارتفاع بانوان کشورمان در مکان دوم ایستاد.

کرونا و پیشگیری بهتر از درمان

خبرنگاران هم برای ورود به ورزشگاه ها باید تست کرونا بدهند، عکاسان هم مشمول این تصمیم جدید می شوند، تصمیم مهمی که در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در کمیته ملی المپیک اتخاذ شده است، در این جلسه همچنین قید شده که خبرنگاران و عکاسان هم باید تست کرونا بدهند و اگر 25 درصد ارکان یک گروه یا تیمی دچار کرونا شوند تمامی فعالیت های آن لغو می شود.

تندروان: رقابت باید منجر به خدمت شود

یکی از سه مسابقه مهم هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور چهارشنبه در آمل برگزار خواهد شد و طی آن فولاد سیرجان ایرانیان میهمان لبنیات هراز آمل خواهد بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درسال ۱۹۷۴چه کسی بود؟

یکی از تیمهای والیبال ایران که بسیاری از ستارگان آن روز در این تیم بازی می کردند تیم ایران در بازیهای آسیایی ۱۹۷۴تهران است.با آنکه از حضور این تیم در صحنه آسیا ۴۶ سال گذشته است ، ولی هنوز درمورد کاپیتانی این تیم بحث فراوان است.

گام لرزان قهرمان پریمیر لیگ برابر قهرمان چمپیون شیپ

لیورپول قهرمان لیگ برتر انگلستان در اولین دیدار خود در فصل جدید در مقابل لیدزیونایتد قهرمان چمپیون شیپ قرار گرفت.در نگاه نخست همگان برتری را از آن شاگردان یورگن کلوپ می دانستند اما مردان مارچلو بیلسا سختکوش تر از آن چیزی بودند که در تصورها نقش بسته بود.

مافیای استراماچونی در ایتالیا

دو قطار مملو از تماشاگران اوباش انگلیسی را در ایستگاه قطار شهر “ویسپادن” آلمان دیدم که از کشور اخراج شدند، آنان اوباشگران کنترل ناپذیری بودند که دولت آلمان را برآن داشتند که برای حفظ نظم در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ آنها را دیپورت کند.

اکبری: بازی فردا برخورد زودهنگام مدعیان است

شهرداری ارومیه - شهداب یزد (هفته دوم) والیبال باشگاه های کشور می تواند نبردی از نوع دیگر باشد؛ ارومیه همیشه مدعی بود و شهداب هم با سازماندهی جدید دومین سال حضور خود را در لیگ برتر اعلام می کند.

طالقانی: حق را به بنا می دهم

فدراسیون کشتی و محمد بنا در مصیبتی گرفتار شده اند که کار چندانی از دستشان ساخته نیست.

لارودی، استاد و نویسنده ای تمام عیار

در میان همه مردانی که فوتبال نوشته و می نویسند، یکنفر را می توان استاد واقعی دانست، مردی که با پوست و گوشتش این ورزش عالمگیر را درک می کرد و یک مربی تمام عیار بود که تفسیر را به معنای واقعی به عرصه رسانه های فوتبالی کشاند.

فوتبالی ها از کمک مومنانه وزنه برداران درس بگیرند

حضور سه وزنه بردار پرآوازه در یک مسابقه مومنانه و تقدیم مدال های جهانی یک دنیا پیام داشت.

لاهوتی با شهروند اراک آمده است

تیم والیبال شهروند اراک فردا راهی رامسر می شود تا روز چهارشنبه در نخستین بازی مقابل هورسان رامسر قرار بگیرد، این تیم اگرچه دبیر تشکیل شد اما احمد لاهوتی بازیکن سابق تیم ملی و مربی بین المللی را به عنوان سرمربی برگزیده است.

بازگشت دوباره بنا این بار به لطف حاجی طالقانی

پس از کش و قوس های فراوان این بار هم محمد بنا کوتاه آمد و از استعایش عقب نشینی کرد.

انتقاد مهدی کیا از وضعیت پرسپولیس

مهدی مهدوی کیا اسطوره باشگاه پرسپولیس از شرایط کنونی تیم و باشگاه پرسپولیس دست به انتقاد برده و آینده را برای این تیم مطلوب نمی بیند.

تجلیل از اساتید، ابوطالب، روئین دل و لارودی

یک روز خوب و ماندگار در ورزشگاه راه آهن در شهرک اکباتان رقم خورد.

صباحی: وزنه برداری تهران بی خانمان است

وزنه برداری استان تهران دستخوش تغییرات شد و با رفتن دکتر تورج فرهادی فرد جدیدی بر صندلی ریاست این رشته تکیه زد.

کشتی ایران در خطر تعلیق

موضوع قصاص یک قاتل و تمرکز بر سابقه ورزشی وی برای تحریم و تعلیق ورزش ایران را می‌توان یکی از مواردی برشمرد که دشمنان ایران در آن به دنبال سوءاستفاده از احساسات مردم و علاقه آنان به ورزش هستند.

توجه ویژه آذربایجان به کشتی ساحلی

مسئولان فدراسیون کشتی آذربایجان، به دنبال سرمایه گذاری بر روی کشتی ساحلی هستند.

جلسه هیأت رئیسه فدراسیون کشتی برگزار شد

ششمین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون کشتی، بعد از ظهر امروز با حضور اعضاء برگزار شد.

حمیدی: باشگاه درباره حمودی استعلام گرفته بود

تیم فوتبال ووچان کردستان امسال برای قهرمانی بازیکن می گیرد.

کجاست حمیت جمعی؟!

در این ورزش تر و خشک باهم می سوزند، انگار جنگلی شده که در همهمه و غوغای آن هیزم شکن بیشتر می شوند.

«سید» پشت خط زن می شود؟!

سایپا این هفته به یزد می رود تا با تیم خاتم اردکان بازی کند.

انتخابات والیبال مازندران

انتخابات هیات والیبال مازندران برج هفت انجام می شود.

هاینین: ناموفق در آلمان، موفق در لهستان

ویتال هاینین سرمربی بلژیکی تیم لهستان گفت: با اینکه تیم قدرتمندی داریم ولی برای کار ما در مقابله با ایران و ایتالیا آسان نخواهد بود، می دانیم که ایران هنوز سرمربی ندارد و دنبال الکنو است و او را هم یکی از بهترین دنیا می دانم با اینکه این شرایط به سود ما خواهد بود اما هیچ تیمی دستکم نمی گیریم.

کولاک لاجوردین پوشان در قاره سبز

ایتالیا قهرمان والیبال زیر 18 سال اروپا شد، این رقابتها با شرکت هشت تیم به میزبانی سواحل لاجوردین برگزار شد و تیم ایتالیا که در دور مقدماتی سه بر دو به بلغارستان باخته بود، در بازی پایانی در سه ست بر چک پیروز شد و در صدر جای گرفت.

جورواجور از فوتبال...جورواجور از فوتبال

فوتبال و اخبار ریز و درشت آن مورد توجه علاقه مندان به ورزش است، در این بین نقل و انتقالات بازیکنان بیشترین طالبان را دارد و بدون تردید جا به جایی بازیکنان در بین تیم های سوای استقلال و پرسپولیس برای تیم محبوب آذربایجانی ها هم حائز اهمیت است.

علی کریمی در یکقدمی مربیگری لیگ برتر

نام های زیادی در فوتبال مطرح است که هرکدام برای خود دارای آوازه ای است. اما در این میان نام علی کریمی، جادوگر فوتبال ایران و آسیا، با هر نام دیگری فرق می کند.

فوتبال انقلابی، نیازمند تفکر انقلابی است

آش بازار رفت و آمدهای بازیکنان بدجوری شور شده است. مبالغ نجومی گوش خراش شده است. پول های بی زبان به پای بازیکنانی ریخته می شود که خروجی آنها برای یک فصل و نهایتا دو فصل خواهد بود.

فروش مدال قهرمانانه برای کمک مومنانه

آیین کمک مومنانه به خانواده های نیازمند توسط فدراسیون وزنه برداری برگزار شد. 

نشست خبری؛ شهر خودرو - شباب الاهلی

در نشست خبری پبش از بازی شهر خودرو و شباب الاهلی در جریان دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، اکبر صادقی کاپیتان شهر خودرو در کنار محمد نوازی مربی این تیم حاضر شد.

نشست خبری؛ استقلال - الوحده

نشست خبری پیش از بازی دو تیم استقلال ایران و الوحده امارات برگزار شد که مجید نامجومطلق سرمربی و وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان پاسخگوی پرسش خبرنگاران بودند.

افشین: تکنولوژی «هدست» سراسری می شود

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: بعد از اجرای موفقیت آمیز هدست و منشی الکترونیک در هیات تهران ریاست فدراسیون والیبال دستور داد که از این تکنولوژی در همه مسابقات استفاده شود.

شش آزادکار مجارستانی از حضور در اردوها محروم شدند

شش آزادکار مجارستانی پس از حضور نیافتن در جلسات تمرینی اردوی تیم کشتی آزاد این کشور، به مدت یکسال محروم شدند.

مامیاشویلی: تاریخ قهرمانی کشور روسیه بعدا مشخص خواهد شد

میخائیل مامیاشویلی از تغییر زمانبندی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی روسیه خبر داد.

آغاز دور رفت از 10 مهرماه به صورت متمرکز

نشست هماهنگی بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون، مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه های حاضر، صبح امروز (یکشنبه) در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

قلعه نویی و سیرجان از همدیگر رویا می خواهند

در بین تیم های حاضر در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا برخی تیم ها با اعتماد بر بازیکنان سابق خود پوسته ای نو در انداخته اند.

لباس نو بر تن همراهان تازه ایرانی ها در لیگ قهرمانان

در بین نفراتی که برای همراهی تیم هایشان در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به قطر رفته اند بیشترین تغییر در تیم پرسپولیس ایجاد شده است واین تیم 7بازیکن با خودش به کشور قطر برده است .

مساوی با اماراتی ها پایین تر از قطر و عربستانی ها

تیم های فوتبال کشورمان در حالی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا را ادامه می دهند که عملکرد آنها در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا چندان خوب نبوده است و روی هم تنها یک برد و 2 مساوی و 5 باخت کسب کرده اند.

طلوع کیان: اروپا در نوجوانان از ما جلوتر است

سه پاسور پیکانی امروز منتظر تست کرونا دومشان هستند، اما اگر همچنان نتیجه منفی باشد، ناچاریم یک پاسور جدید بگیریم.

الله وردی: امید چندانی به نمایندگان ایران ندارم

در فصل نقل و انتقالات بسیاری از دلالان منتفع شدند و بازیکنان درجه چندم هم با قراردادهای کلان به تیم های جدید خود پیوستند این در حالی است که بازیکنان با کیفیت به دلیل نداشتن واسطه متضرر شده و پیشرفتی نداشتند.

شایعه در شهر...

اخبار ضد و نقیضی که از امور اجرایی و اداری وزارت ورزش به گوش ما می رسدگاهی باور نکردنی است اما اگر بخشی از آنها درست باشد، باز قابل تامل می نماید و نشانه بی برنامگی گسترده در این حیطه است.

کار دشوار هندبال جوانان ایران

اردوی آماده سازی تیم هندبال جوانان ایران ادامه داد در این اردو 18 بازیکن حضور دارند.

کاچی به از هیچی!

بی صاحبی فوتبال و چرخش توپ به نفع دلالها و گرانی سرسام آور بازیکنان درجه چندم را‌ باید با ارقام نجومی ماشین های بنجل و فکسنی قیاس کرد که هر دو بلای جانمان شده اند!

پورخلخالی: دختران دونده به حمایت نیاز دارند

در بین دوندگان جوان کشورمان استعدادهایی وجود دارند که اگر چه به چشم نمی آیند ولی سرشار از استعدادند.

ورزش و انسان های دستکاری شده...

فرض کنید 200 سال بعد زندگی می کنید، فکر می کنید ورزش ها در آن زمان چه تغییری کرده باشند؟

مساجدی: الکنو سنتی ولی سختگیر است

مربی که قهرمان المپیک شده با چه انگیزه ای به ایران می آید، الکنو مربی نامداری است که از نگاه من گزینه بدی نیست ولی اعلام آمادگی وی برای حضور در کشور ما کمی دور از ذهن می نماید.

اسلامی: فدراسیون بهترین تصمیم را گرفته است

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تغییر کرد و مصطفی هاشمی جایگزین محمدرضا اسلامی شد. اسلامی اما به تیم شورا و شهرداری قزوین پیوست.

الگویی برای دویدن و قهرمان شدن

دوومیدانی ورزش برتر جهان با سمبل بازی های آسیایی و المپیک است که پرتماشاگرترین و پرمدال ترین ورزش جهان است اما این ورزش در کشور ما مورد توجه عموم قرار ندارد و باید برای توسعه آن فرهنگ سازی کرد. در این راستا حدود 25 سال پیش کانون دوندگان ایران تاسیس شد که بیش از 400 مسابقه در محلات، پارک ها و ورزشگاه ها برگزار شد.

کوتاه از فوتبال... کوتاه از فوتبال

در فوتبالی که هر رویدادش توام با حاشیه است، حواشی تیم های استقلال و پرسپولیس بیشتر به چشم می آید، به ویژه رفت و آمدهای روزهای اخیر انظار را بیش از پیش به سوی سرخابی ها جلب کرده است.

چرا روند چربی سوزی در آقایان ساده تر از بانوان است؟!

اولین دلیلی که میتوان عنوان کرد این است که سرعت متابولیسم پایه ی آقایان به طور طبیعی و ژنتیکی بیشتر از بانوان است که این روند به آنها کمک می کند تا به سرعت چربی سوزی شان شتاب بیشتری بخشند.

پایان کلاس لول یک بسکتبال

کلاس مربیگری تاپ لول بسکتبال کشور بعد از یکفته به پایان رسید.

جور واجور از فوتبال... جور واجور از فوتبال

بازار نقل و انتقالات فوتبال و حرف و حدیث هایی که همچنان ادامه دارد، در واقع در پیرامون فوتبال همیشه حرفهایی برای گفتن هست.

والیبال پدران و پسران در پایان خط

مسابقات والیبال جام پدران و پسران تهران در سالن دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

رضایی: من دنبال سر مربی ای هستم که یک ساعت زودتر سر تمرین بیاید

هر روز از باشگاه گل ریحان اخباری مبنی بر جذب مربی جدید به گوش می‌رسد در همین خصوص با رضایی مدیرعامل این تیم گفتگویی کردیم تا صحت این اخبار را بگیریم.

راه هایی برای محدود کردن انتقالات فله ای در فوتبال

در روزهایی که فصل نقل وانتقالات در فوتبال ایران آغاز شده است در برخی از تیم ها بازیکنان پوسته انداخته وناگهان تعداد زیادی بازیکن بین تیم های جابجا می شوند.

خاطره از سه ساله های فوتبال در دهه 60

روزگاری بازیکنان فوتبال با سال چهارم دبیرستان که میرسیدند برنامه ریزی خاصی برای دیپلم گرفتن خود داشتند، در آن دوران افراد حق داشتند سه سال در کلاس چهارم دبیرستان بمانند وبعد از سه سال مردودی مجبور بودند به خدمت سربازی بروند.

مسیری که هر روز سخت تر می شود

تیم های ایرانی خودشان را برای مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا آماده میکنند ودر این میان علیرغم نتایج نه چندان خوب، خیلی ها هنوز به 2 تیم فوتبال استقلال وپرسپولیس امید دارند.

۷۲۰ میلیارد ریال به پروژه های ورزشی استان اصفهان اختصاص یافت

بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال از ردیف محل اعتبارات ارزش افزوده و بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از ردیف محل اعتبارات ملی به پروژه های ورزشی استان اصفهان اختصاص پیدا کرد.

اتحادیه باشگاهها در خواب!

فوتبال دولتی و حراج پولهای ‌صنعتی اساس ورزش ما را مختل کرده است. از فدراسیون و سازمان لیگ و اتحادیه باشگاهها هم کاری بر نمی آید.

پشتیبانی از ابتکارات سازنده

نخستین کارگاه آموزشی، تخصصی پاسوری با همیاری گروه مربیان سازنده تهران و با موسسه کانون مربیان ایران در پارک لاله تهران برگزار شد.

انتخابات فدراسیون های پیش رو

انتخابات چند فدراسیون ورزشی را در پیش داریم، یکی از آنها فدراسیون دوومیدانی است که این روزها در هر مسابقه ای رج و ردیف می شوند.

لیگ قهرمانان در انتظار معجزه!

در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا واقعیت هایی وجود دارد که مربوط به بحث فنی و میزان آمادگی تیمهاست، اما فراموش نکنیم که تیمهای ایرانی گاهی غیرقابل پیش بینی ظاهر می شوند و نتایج باور نکردنی را رقم می زنند. امیدواریم که اینبار شاهد کسب نتایج توام با شگفتی از سوی فوتبالبازان ایرانی باشیم.

لباس پلوخوری برای ناظرین؟

لباس ناظران والیبال بنا به پیشنهاد کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات و موافقت رئیس فدراسیون، یک شکل می‌شود.

مربی خارجی ماهی 500 میلیون!

در فضای مجازی خواندم برخی از دوستان دلیل حضور سعید رضایی و فرهاد شاهمیری در اولین جلسه فنی معرفی گزینه های سر مربی را مطرج کرده اند. در واقع به نوعی سوال کرده اند چرا این دو نفر به جلسه کمیته فنی دعوت شده اند.

کوئیکه: المپیک تحت هر شرایطی برگزار می شود

در حالی که حدود 60 درصد از مردم ژاپن امیدی به برگزاری مسابقات المپیک 2020 به کشورمان نداشند شهردار توکیو بر برگزاری این رویداد تاکید دارد. ژاپنی ها حتی اعلام کردند که درد ورزشگاه را برای رشته هایی که در فضای باز مسابقه می دهد مثل بیسبال را بازخواهند گشود.

شاهمیری: ایران رکورددار داوران بین المللی است

قدیمی ترین داور بین المللی والیبال جهان بازنشسته شد، اندره زانوویچ روسی که چندبار در مسابقات مختلف که در کشور ما برگزار شده بود قضاوت کرده سه سال اضافه بر سازمان دوام آورده است، چون در عرصه داوری افرادی که به سن 55 می رسد، اتوماتیک وار غزل خداحافظی را می خوانند ولی FIVB داورانی چون زانوویچ و فرهاد شاهمیری را نگه داشته است.

پرش بلند، روی ماسه های داغ

تهران ساحل ندارد، اما والیبال ماسه ای دارد، برنامه ریزی در شرایط موجود در همه جای دنیا وجود دارد در کانادا زمستانها تمرینات و مسابقه های ساحلی را در آشیانه های قدیمی هواپیما برگزار می کنند، اما در تهران کرونا زده این بار 44 تیم از دختران پایتخت فرصتی پیدا کرده اند تا روی ماسه هایی که با کامیون از کناره های دریای خزر به ورزشگاه تختی آورده شده بازی کنند و پیکار روی شن ها را هم بر تجربیات خود بیفزایند.

ورزش اصفهان در گذر زمان

سال ١٣٥٥ مسابقات كشوري كه در يزد برگزار شد تيم استان اصفهان فاتح جام قهرمانی شد.

آقای قلعه نویی! مواظب مدیر رسانه ای خودتان باشید

از آدمهای چسبیده به ورزش هرچه بگوییم کم است، حرف تازه ای نیست که یک عده ابن الوقت مثل زالو به جان فوتبال افتاده و خون باشگاه های ما را می مکند.

آذر مجیدی: آمده ام برای همیشه بمانم

حب وطن! تکیه کلام بیشتر قهرمانان ایرانی دور از وطن است و حالا یک نمونه از این عاشقان ایران را در کلام آذرمجیدی می شنویم که بعد از 35 سال به کشور بازگشت تا به قول خودش به اشکهای توام با شوق و اشتیاق و انتظارش پایان دهد.

قلی پور: خواسته ما از وزیر ورزش اجرای عدالت است

ماحصل تجمع دست اندرکاران و معترضین فدراسیون بولینگ و بیلیارد در وزارت ورزش چه بوده است؟

پول است یا علف خرس؟!

خوابیم یا بیدار؟ داریم به این فکر می کنیم که در فوتبال ما چه می گذرد که همه چیز وارونه و عجیب به نظر می رسد، در شرایطی که مملکت دچار مشکلات اقتصادی کمر شکن شده است.

قبولی کشتی استان همدان در سال ۹۸

بررسی امروز کشتی استان همدان مربوط می‌شود به دو تن از قهرمانان خوب و امید‌های کشتی استان در وزن ۷۴ کیلوگرم که در ادوار ملی و بین المللی در سال ۹۸ نمایش خوبی را از خود به جای گذاشتند.

طاهری : اردو بدون بنا بی فایده است

تمریناتم را در شهر اهواز با کمک مربی خود رضا عباسی و برخی کشتی گیران اهوازی انجام می دهم و شرایط جسمانی خوبی دارم.

امان از خریدهای فله ای و میلیاردی

در رقابت مدیران باشگاهی برای خریدهای بنجل و فله ای،تنها دلالها در این آشفته بازار ‌به‌نان و نوایی رسیدند و البته کلاه گشادی به سر نمایندگان ایران در جام باشگاههای آسیا گذاشتند.

دوومیدانی بانوان؛ فراز و فرودهای فراوان

دوومیدانی باشگاه های کشور در روز اول با جا به جا شدن یکی دو رکورد موجی از امیدواری را به وجود آورد که بانوان ما چقدر خوب می دوند، اما روز دوم آنقدر نتایج بد و ضعیف بود که گرد نا امیدی را همه جا بپراکند.

نفرزاده: کفش و دست عامل اصلی انتقال ویروس است

پزشک والیبالیست می گوید: اگر بهمن یا اسفندماه پارسال بود، می شد گفت ابتلای عامه به ویژه بازیکنان به کرونا توجیه پذیر بود اما اکنون مدت شش ماه است که مرتب اطلاع رسانی می شود که کفش، دست دادن و زمین از عوامل اصلی انتقال ویروس کرونا هستند لذا اگر بازیکنانی رعایت نکنند جایی برای رفع مسوولیت نمی ماند.

لیگ والیبال و حکایت تیمهای کرونایی!

سوت آغاز لیگ 34 والیبال باشگاه های کشور در سکوت به صدا در آمد، تالارهای ورزشی بدون حضور تماشاچیانی که سرمایه های ورزشی اند سوت و کور بوده است اما روزگار کرونایی این شرایط را بر تمام جهانیان تحمیل کرده است و والیبال هم به عنوان پدیده ای اجتماعی از این جو دور نمانده است.

یزدانی نیا: به زودی تاریخ و محل مسابقات لیگ اعلام خواهد شد

باتلاش و پیگیری سازمان لیگ و مجموعه فدراسیون کشتی به خصوص آقای دبیر مجوز برگزاری لیگ کشتی بصورت متمرکز صادر شد و مسابقات بدون حضور تماشاچی برگزار می شود.

نیاکیان: دخانیات - پرسپولیس؛ یک - یک شده بودند!

نخستین دوره مسابقات والیبال باشگاه های کشور با نام جام پاسارگاد در سال 54 - 53 راه اندازی شد، مسابقاتی با 12 تیم که هنوز نیامده دچار مشکل شد.

آماده باش بسکتبال برای فیبا کوچ

کلاس مربیگری درجه یک کشور در محل فدراسیون بسکتبال به چهارمین روز رسیده است، در این دوره 40 مربی که 12 نفر آنها از مربیان خانم هستند شرکت دارند.

بردیا سعادت: کرالیوو را شکست دادیم

سه بازیکن جوان ارومیه ای راهی لیگ های اسلوونی، صربستان و پرتغال شده اند؛ همه این بازیکن ها سرشار از استعداد و توانمندی های بالقوه هستند. یکی از این جوان های کارآمد بردیا سعادت است.

لطفا «هی» نکشید...

ظاهرا کم کم آرزوی بخش کوچکی از خانواده بزرگ والیبال برآورده می شود، آدمهایی که دنبال برنامه نودی در والیبال بوده اند فارغ از اینکه اندیشیده باشند که فضای والیبال همواره یک شرایط فرهنگی خاصی داشته است و ما با این طرز تفکر رایج تنی چند از مربیان به شدت مخالفیم و برای خود دلایلی هم داریم.

رنگرز، از نوشهر به ساری آمد

حسن رنگرز باتجربه بالایش اینبار باید از نوشهر به ساری نقل مکان کند تا تمامی تجربیات مدیریتی خودش را در دیار قهرمانان بکار بگیرد.

اتفاق نظر کارگروه مشورتی فدراسیون والیبال

نشست کمیته مشورتی فنی فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی سه ساعت و اندی طول کشید، سوای گزینه های قبلی چند مربی جدید هم داوطلب مربیگری تیم ملی ایران شده اند.

کد خدازاده: کشتی آلیش بانوان بایگانی شده است

در استان یزد توسط یکی از مربیان کشتی آلیش، خانم نرگس خسروی مربی سابق تیم ملی، با کشتی آشنا شدم و چند دوره بعنوان همراه و سرپرست، تیم کشتی بانوان استان را همراهی کردم تا اینکه در اواخر خرداد ماه ۹۶ یک دوره کلاس داوری کشتی برگزار شد و بنده با شرکت در این دوره و قبولی در آن مجوز حضور در دوره های بعدی را پیداکردم.

نشست اضطراری هیات رئیسه فدراسیون کشتی با حضور طالقانی و بنا

نشست اضطراری هیات رئیسه فدراسیون کشتی یکشنبه هفته آینده با حضور محمد بنا و حاج محمدرضا طالقانی جهت بررسی دلایل استعفای سرمربی تیم ملی فرنگی و میانجیگری جهت بازگرداندن وی در محل فدراسیون برگزار خواهد شد.

علیرضا حقیقی شاگرد قلعه نویی شد

دروازه بان اسبق تیم نساجی مازندران که فصل نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت، در نهایت پس از مذاکره با مسوولان باشگاه گل گهر به این تیم سیرجانی پیوست.

روز شلوغ و پر استرس باشگاه استقلال

در حالی که تیم فوتبال استقلال باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند هنوز تکلیف نقل و انتقالات این تیم مشخص نیست و مجید نامجو مطلق نیز که به عنوان سرمربی موقت برگزیده شده، تهدید کرده که در صورت عدم جذب بازیکنان مورد نظر و به توافق نرسیدن با بازیکنان کنونی جهت تمدید قرارداد، از سمت خود استعفا خواهد کرد.

وساطت بزرگان کشتی برای بازگرداندن بنا

امروز برخی از پیشکسوتان کشتی در نظر دارند تا طی نشستی با محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان که به تازگی از ادامه همکاری با فدراسیون کشتی صرف نظر کرده را راضی به بازگشت کنند.

معرفی پنج گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی والیبال

در چهارمین نشست کارگروه مشورتی فدراسیون والیبال جهت انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشور، طبق آرای به دست آمده میان اعضای کارگروه، 5 گزینه برای هدایت والیبالیست های ملی پوش کشورمان معرفی شدند.

جور واجور از فوتبال

آنچه که در زیر می خوانید، اخبار پشت پرده نقل و انتقالات فوتبال است که شاید کمتر دیده شنیده و یا خوانده باشید.

معجزه ای که فرزند دکتر نوروزی را زندگی دوباره داد

امروز با خبر شدیم، حال جسمانی پسر دکتر نوروزی رییس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی بهبود یافته و این جوان رعنا سلامتی دوباره خود را بدست آورده است.

دولت‌آبادی:هدفم ثبت رکورد در گینس است

برای نخستین بار است یک بانو به مدت ۳ ساعت در ایران چنین رکوردی به ثبت رسانده و در کتاب ثبت رکوردهای ایران نامش درج خواهد شد.

دم بزرگترها گرم است

نمی دانم چرا هر وقت اختلافی پیش می آید، همه به جای اینکه در جهت رفع سوء تفاهمات گام برداریم، چوب زیر آتش اختلافات می اندازیم تا آتش برافروخته شده دامن همه را بگیرد.

راهکارهای ادامه ورزش در دوران کرونا

امسال اتفاق بی‌سابقه‌ای در تمام تاریخ تربیت بدنی و علوم ورزشی رخ داد که علاقمندی ۴٢ هزار داوطلب برای ورود به این رشته در مقطع کارشناسی بود. در حالیکه این عدد پیش از این دارای میانگین ۴ تا ۵ هزار نفر بوده است.

آزمون: کاش به جای آلکنو، ساملوو بود

فردا به احتمال زیاد تکلیف انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال مشخص می شود، در بین گزینه هایی که در بین آنها هفت ایتالیایی، یک آرژانتینی و بلغاری و یک روسی قرار دارند.

دسته گل هیات کشتی مازندران!

روز گذشته در خروجی کانال تلگرامی هیات کشتی مازندران ابلاغی صادر شد که باعث شگفتی عجیب همگان گشت.

ترکاشوند: از سرعتی زنها خواستم پاسوری کنند

سرمربی تیم والیبال پیکان می گوید: سه پاسور ما دچار کرونا شده اند و حالا سازمان لیگ حکم داده که باید بازی کنیم، خب! مسوول جان بچه های مردم کیست؟

دوومیدانی باشگاه های کشور؛ باز گلی به جمال دوندگان دختر!

روز نخست از مرحله اول رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان در حالی پشت سر گذاشته شد که برعکس مسابقات آقایان چند رکورد جا به جا شد.

اینگونه اسمش میشود فوتبال اروپا!

فوتبال اروپا مسابقات لیگ ملتها را آغاز کرده است واصولا چقدر این فوتبال خوشبخت است که چنین ساختار وبنیه ای دارد.

توافق دلالان با مربیان باعث نسل کشی در فوتبال است

بافت و فرهنگ حاکم بر مربیان حاضر در لیگ حرفه ای تغییر کرده است و رفته رفته نسلی تازه در فوتبال ما کار مربیگری را آغاز می کنند.

سرخابی های ادامه دار در عرصه قدرت

پرسپولیس و استقلال تا اینجای کار در بازار نقل وانتقالات از همه پر کار تر هستند. جذب بازیکنان مهم وتاثیر گذار که بهترین های فوتبال ما در سال های اخیر هستند نشان از عزم جزم این 2 تیم در این مسیر دارد.

سپاهان اصفهان قهرمان شد

طلایی پوشان سپاهان در هفته نخست رقابت های لیگ دو و میدانی کشور، بالاتر از تیم پلیمر و دانشگاه آزاد قرار گرفت.

قراردادهای نجومی را منتشر کنید

مدیران سرخابی و تیمهای صنعتی با حاتم بخشی ،پولهای نجومی از جیب مردم و بیت المال به پای بازیکنان و برخی مربیان می ریزند. مدیران وزارت ورزش و فدراسیون هم به جای نظارت  مانند تماشاگران فوتبالی  ،ناظر این ریخت وپاش میلیاردی هستند!

قاب ماندگار: 28 سال پیش

تصویری از اولین دوره مسابقات والیبال پیشکسوتان تهران که به همت و سرپرستی اکبر مرادی چهره نام آشنای والیبال ایران در سالن صنایع دفاع برگزار شد. در این جمع تنی چند چهره در نقاب خاک کشیدند و برخی ها هم خوشبختانه در قید حیات هستند.

تفاوت الهامی - مجیدی

ساکت الهامی سرمربی تیم تراکتور تبریز در بازی فینال، به ناگهان چهره عوض می کند و چنان از کوره در رفته که خودی و غریبه را به تعجب وا  داشت تا جایی که با کارت قرمز داور به جای نیمکت تیم به سکوی تماشاچیان هدایت می شود.

انصاری: پیکان و هورسان باید بازی کنند

تیم های هورسان و پیکان باید روز چهارشنبه مسابقات خود را برگزار کند.

علیرضا زیبا: به مدالی که می خواستم نرسیدم

از سن 17 سالگی وارد کشتی شدم، در ابتدا به باشگاه گودرز در محله هفت چنار زیر نظر شادرواد استاد اصغر حسین قلی حدود شش ماه آنجا بودم بعد رفتم باشگاه پولاد خیابان شاهپور همان باشگاهی که آقا تختی آنجا بوده تمرینات خودم را ادامه دادم تا در سال 1344 به مسابقات جوانان کشوری در وزن 70 کیلو اعزام شدم که خوشبختانه به مقام اول رسیدم بعد از آن در سالهای 45 و 46 قهرمان آموزشگاه های کشور شدم چون آن زمان تمامی قهرمانان خوب در تمامی رشته های ورزشی از دل مسابقات آموزشگاهی وارد تیم های ملی می شدند.

کبیر: با کمبود بازیکن بلندقامت رو به رو هستیم

بسکتبال گرگان قطب بزرگ دنیای توپ و سبد بود، روزگاری گرگانی ها با اسدالله کبیر، فرهاد زحمتکش، حمیدرضا منصور باشد.

مربی تیم ملی؛ با تجربه ای که استاد مدیریت باشد

دانش فنی؛ مربیان از نظر آموزش و کارهای تاکتیکی تفاوت چندانی ندارند، اما آنچه که آنها را از دیگران متمایز می سازد شخصیت اجتماعی - ورزشی و مدیرت تیمی آنها است که نمونه بارز آن خولیوو ولاسکو بوده است.

ندای قلبت چند؟!

یادش بخیر زمانی بازیکنان به عشق پرسپولیس و استقلال سفید امضاء کرده و با افتخار پیراهن مقدس سرخابی را بر تن می کردند و هیچ منتی هم نمی گذاشتند و قیافه نمی گرفتند. امروزه کمتر بازیکنی را می بینیم که از سر تعصب تیم جدیدش را انتخاب کند و به هواداران تیم عشق بورزد و فقط ظاهر قضیه اینچنین است.

خادم: به پریدر رای می دهم

سارا خادم الشریعه امتیاز آورترین بازیکن شطرنج اینترنتی جهان شد؛ دختر شایسته ایران بدون شکست رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

کنستانتین اف: باید کاراکتر الکنو را بپذیرید

کنستانتین اف کاپیتان سابق تیم ملی والیبال بلغارستان که چند سالی در لیگ روسیه مربیگری می کند، در واکنش به خبر حضور ولادیمیر آلکنو به ایران به البرز ورزشی گفت: من به خوبی الکنو را می شناسم و می دانم که یک مربی با کارنامه قوی است که به کار و تمرینات زیاد و سخت اعتقاد دارد و با همین تفکر هم بسیار موفق عمل کرده است.

لطیفه های مرد لبخندها

مرد لبخندها بازهم طنز می گوید؛ علی کفاشیان دونده ای که می توانست به دوومیدانی کمک شایانی بکند اما ناگهان این رشته را رها کرد و به فدراسیون پر سر و صدای فوتبال پیوست، در مصاحبه ای جالب اندر جالب گفت: من نه تنها در فوتبال بلکه از نفس کشیدن هم محروم هستم و خدا خیلی به من رحم کرد که محروم شدم (!)

مقربی: زمان بدی کشتی گیر شدم

مسعود مقربی یکی از قهرمانان خوب دهه پنجاه و شصت تهران به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: کشتی را از باشگاه داریوش جوادیه زیر نظر شادروان حسن سعدیان شروع کردم که بعد از گذشت 5 سال از باشگاه سعدیان به باشگاه راه آهن رفتم تا ادامه کشتی را زیر نظر شادروان محمدعلی خجسته پور ادامه دادم تا اینکه موفق شدم در سال 1350 در مسابقات آموزشگاه های کشوری در شهر کرمانشاه به مقام قهرمانی دست پیدا کنم که این روند ادامه داشت و در سالهای 1352 و 1353 دوبار قهرمان جوانان کشور در وزن 74کیلو شدم.

فوتبال یار بزرگی را از دست داد

کار بلد بود اما به دور از هیاهو؛ سازنده بود، اما هیچگاه و هیچ وقت نگفت کدام بازیکن شاگرد من بود. صدها بازیکن را در خلوت مطلق ساخت و تحویل جامعه فوتبال داد. عاشق کارش بود، در تیم های پاس و ژاندار مری سابق بازیکنان پرشماری را تربیت کرده است. مثل یک کارخانه پرورش بازیکن عمل می کرد.

عقابان نیروی هوایی در راه صعود

پس از چند دهه دوری از سطح اول فوتبال کشور تیم فوتبال عقاب نهاجا در چند قدمی صعود به لیگ دسته دو قرار دارد.

مسابقه تیمها برای تاراج بیت المال!

به حراج گذاشتن پول بیت المال در پرونده ننگین ویلموتس کم بود که حالا شاهد حاتم بخشی باشگاهها و قراردادهای هشت و ده میلیاردی با بازیکنان و مربیان داخلی هستیم.

شعبانی: چرا نباید شغل نداشته باشیم؟

من و حسن یزدانی زیر نظر دکتر شریفی در ساری بدنسازی می‌کنیم. کار روی تشک ما هم همراه با ایمان صادقی و مهدی یگانه انجام می‌شود. همیشه ما چند نفر با هم تمرین می‌کنیم. تمرین کشتی‌مان زیر نظر امید اسماعیل‌پور است. به خاطر کرونا به هر باشگاهی نمی‌رویم و خیلی مراقب هستیم. کلید باشگاه دست ما است.

خبر مهم؛ استعفای محمد بنا

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که این روز‌ها به دلیل تعطیلی اردو‌های تیم ملی به خاطر شیوع ویروس کرونا از راه دور تمرینات شاگردانش را از طریق فضای مجازی زیر نظر دارد از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

مجیدی: می روم تا راه را برای آمدن استراماچونی باز کنم

فرهاد مجیدی سرمربی باشگاه استقلال پس از جدایی از باشگاه استقلال از استعفای خود و بازگشت استراماچونی پرده برداری کرد.

داوران بسکتبال و مسابقه پرتاب پنالتی

در روزهای کرونایی از کارهای کلیشه ای و رفع مسئولیتی برخی فدراسیون ها که بگذریم، گاهی ابتکارات جالبی در اقصا نقاط ایران رخ می دهد که نمونه اش برگزاری مسابقات پرتاب پنالتی برای داوران بسکتبال در استان خراسان رضوی است. شاید بابی باشد تا داوران استان های دیگر هم دست به توپ شوند.

زارع: تنها باشگاه حامی دختران امتیازش را به فروش گذاشت

مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان فارس کارنامه موقتی در آموزش و پرورش داشت و تا آنجا که می دانم سرگرم ارایه برنامه هایی است که بیشتر جنبه ساختاری دارد.

میرحسینی: بهتر از آلکنو گیر ما نمی آید

با اینکه هنوز نام فردی به عنوان گزینه اول مربیگری تیم ملی والیبال اعلام نشده اما عباسعلی میرحسینی بازیکن و مربی سابق تیم ملی نخستین کارشناسی بود که پیش بینی کرد ولادیمیر الکنو سرمربی تیم ایران می شود.

ناصری: مگر دوچرخه سواری اهمیتی هم دارد؟

داور ایرانی دوچرخه سواری که برای قضاوت در بازیهای پارالمپیک دعوت شده است، می گوید: کرونا همه برنامه ها را بهم زد و باعث شد نتوانم در چند مسابقه بین المللی حضور پیدا کنم.

نیمکت تیم ملی والیبال به کدام مربی می رسد؟

با اینکه قرار بود مفاد مورد بحث کارگروه مشورتی فدراسیون به بیرون درز پیدا نکند، اما خبرنگار پرتلاش و سمج عرصه رسانه ها زیر سنگ هم باشد خبر می گیرند و با سوژه پردازیهای خود دست به پیشداوری می زنند.

کم فروشی می کنند، یا...؟

مهدی طارمی به پورتو پیوست، یک روزنامه نگار پرتغالی می نویسد: طارمی را در جام 2018 دیدم و او را مهاجمی با هوش بالا و قدرت گلزنی کم نظیر یافته ام که می تواند برای هر دفاعی دردسرساز باشد.

محمدیان: جلوی تمامی بی‌حرمتی‌ها می‌ایستم

واقعا برای من هم جای سوال است که چرا باید چنین مطلبی نوشته شود. من و مجید ترکان علاوه بر اینکه سال‌ها در تیم ملی هم تیمی بودیم، از طرف مادری و هم پدری، فامیل هستیم و واقعا چه مشکلی می‌تواند بین ما باشد که چنین بی‌احترامی اتفاق بیفتد؟ در تعجبم که چه کسی چنین کاری کرده و چرا باید چنین متنی را منتشر کند.

نوری: والیبال ایران برزیلی بازی می کند

با توجه به ساختار تیم ملی والیبال که بازیکنانی با پیشینه قوی در امر بازیگری دارد، حضور مربیان کار آزمود و باتجربه با توجه به زمان باقی مانده تا بازیهای المپیک ضروری است.

شوخی نیست، مریخ است!

برای برخی ها این پرسش مطرح شده که در کارگروه مشورتی تیم ملی والیبال چرا از سعید رضایی دعوت شد اما از سایر مربیان ملی خبری نبود.

رشیدی: حسینی گلری در حد و اندازه استقلال نیست

منصور رشیدی دروازه بان بلندآوازه سال های دور استقلال اعتقاد دارد حسینی با عملکرد اخیرش نشان داده که دروازه بانی ششدانگ نیست.

گفت و گوی برهانی با سایت فدراسیون جهانی

مسیر مائده برهانی، طولانی اما رضایت‌بخش بوده است. وی زمانی کار خود را در والیبال آغاز کرد که رویای پیروزی در رقابت‌های بین‌المللی، فقط در حد آرزو بودند و خودش را در والیبال ایران به اثبات رساند.

ماحصل نشست کارگروه مشورتی والیبال

نشست کارگروه مشورتی فدراسیون والیبال با شرکت 14 نفر از کارشناسان و پیشکسوتان والیبال برگزار شد و در نهایت به اتفاق نظر به این نتیجه رسیدند که برای هدایت تیم ملی در بازی های المپیک یک مربی متشخص و دارای رزومه و کارنامه قوی انتخاب شود.

جلسه سوریان با کادر فنی تیم های ملی

صبح امروز و به منظور بررسی برنامه های تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان جلسه ای فنی با مدیریت حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

کیومرثی: کیانی را نمی شناسم

من آقای کیانی را نمی شناسم و خبر ندارم که ایشان از کدام مرجع این مصاحبه را انجام دادند.

امتیاز دریاچه ارومیه به استقلال منتقل شد

کشتی گیران و کادرفنی ما با رضایت طرفین به استقلال رفتند

طی حکمی مرادی سرپرست انستیتو شد

دکتر کامبیز مرادی بعنوان سرپرست انستیتو کشتی منصوب شد.

شکوفه صفری؛ رومانی شاید وقتی دیگر

سفر شکوفه صفری بازیکن سرعتی تیم ملی والیبال به رومانی فعلا منتفی شد.

سپاهان ستارگان دوومیدانی ایران را طلائی پوش کرد

تیم دو ومیدانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با جذب ستارگان نامدار دو و میدانی ایران برای دستیابی به مقام قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ برتر دو ومیدانی کشور آماده و با اقتدار پای به میدان مسابقات می گذارد.

باباصفری: اینجا لیگ را متمرکز برگزار می کنند

لیگ هندبال باشگاه های رومانی روز 24 شهریورماه آغاز می شود، اما این لیگ به خاطر شرایط کرونایی با طرز خاصی انجام می شود.

روانشناس ایرانی و درس اصول اجتماعی

امروز سومین نشست کارگروه مشورتی فدراسیون والیبال در زمینه انتخاب سرمربی تیم ملی است.

سرخ آبی ها؛ از بوقچی های عاشق تا لیدرنماهای باجگیر

برای شکست ها همواره بهانه های مختلف آورده می شود. قبل از انقلاب اسلامی شاهین و سپس پرسپولیس معتقد بودند که سازمان تربیت بدنی عامل شکست های آنهاست و باعث قهرمانی تاج می شود.

اصل اول؛ مدیریت شایسته است

استقلال از مدتها پیش آبستن حوادث بود، کما اینکه اوضاع و احوال پرسپولیس هم آتش زیر خاکستر نشان می داد.

دنیای ورزش 50 ساله شد؟!

حیف از مجله دنیای ورزش که دو سالی است در اثر کم لطفی موسسه بزرگ اطلاعات در محاق توقف و تعطیلی افتاد اما این نشریه زیبا و نفیس نزدیک به نیم قرن خدمات شایانی به ورزش ایران کرد و ای کاش مدیران موسسه اطلاعات این سر مقاله نخستین شماره آن را که به دنبال آرزوی بزرگ به قلم استاد بیژن رفیعی نوشته شده است را بخوانند و دوباره چرخ های دنیای ورزش را بر گستره ورزش ایران به حرکت در آورند.

آقای سعادتمند، یک جام از استقلال گرفتید!

استقلال تهران در شرايطي پا به فينال جام حذقي گذاشت که به هر شکل ممکني دچار مشکل بود و هيچ شباهتي به يک تيم فيناليست نبود.

حمید محمدی با اقتدار انتخاب شد

در مجمع عمومی انتخابات رئیس هیات وزنه برداری آستان اصفهان که با حضور آقای علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران، سیدمحمد طباطبایی مدیر کل، حسین زیبایی معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع در تالار افتخارات سرای ورزشکاران اصفهان برگزارشد.

پرده یاقوت: اگر خادم نمی خواست، یزدانی بی مدال می ماند

محمد پرده یاقوت قهرمان اسبق تیم ملی نوجوانان و یکی از مدعیان درجه یک دوبنده ۶۸ کیلوی دهه پنحاه به خبرنگار البرز ورزشی گفت: من فوتبال بازی می کردم و عضو تیم نوجوانان تهران و باشگاه راه آهن بودم.

بی توجهی به خبرنگاران!

به‌بهانه اجرای پروتکل های بهداشتی از حضور بسیاری از خبرنگاران‌و نمایندگان‌رسانه های گروهی در دو دیدار حذفی جلوگیری به عمل آمد، اما در کمال تاسف دیدیم‌که تعداد کثیری از افراد غیر مسئول، جایگاه خبرنگاران‌را در دیدار شهرآورد تهران و فینال‌حذفی در مشهد اشغال کرده بودند!

عیسائیان: ما بازیکنانی حرفه ای هستیم

بسکتبال باشگاه های کشور بانوان ایران امسال سوای شهر گرگان و گروه بهمن ضلع سوم مثلث مدعیان را هم تشکیل داده است.

امامی: تصمیم برای برگزاری اردوهای تیم های ملی گرفته شد

محمد ابراهیم امامی گفت: تصمیمات اولیه برای برگزاری اردوهای تیم های ملی به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی گرفته شده است.

علاقه سرژیک تیموریان به شنا

سرژیک تیموریان مدافع چپ تکنیکی سالهای گذشته تیم های فوتبال آرات و استقلال تهران و امید کشورمان به رشته شنا علاقه خاصی داشت.

قراردادهای میلیاردی از جیب بیت المال

ابلاغ عدم استفاده از بازیکنان و مربیان در تیمهای لیگ برتری ضمانت اجرایی نداشته و دلالها بار یگر با بازار گرمی و استفاده از شرایط ،زمینه قراردادهای میلیاردی با بازیکنان درجه چندم داخلی را فراهم کردند.

یزدانی قید دوبنده تیم ملی را زد

باشگاه استقلال که به تازگی در لیگ کشتی تیمداری می‌کند هدایت تیم را به رضا یزدانی سپرده است.

نادی کلاس زاگرب را از دست داد

علیرضا نادی سرگروه سابق تیم ملی که از سال 2012 به بعد بکلی از صحنه والیبال به دور مانده است، می گوید: من دو شخصیت دارم، یکی مربوط به درون زمین است و دیگری رفتاری که در بیرون از میادین ورزشی از من می بینید، در زمین بسیار جدی و سختگیر هستم اما حالا دوست دارم وارد جرگه مربیگری شوم ولی متاسفانه حضور در کادر مربیان باشگاهی بسیار دشوار است و شرایط خاصی دارد، من به آقای داورزنی گفته ام که دوست دارم تجربیاتم را در اختیار تیم ملی بگذارم ولی تا این لحظه امکانپذیر نشد.

مهدی زاده: عباسعلی افتخار ورزش بانوان کشور است

قهرمان پرافتخار ایرانی یکی از شانس های صعود به کاراته بازی های المپیک 2021 است.

ارساری: در ترکیه همه از معروف تعریف می کنند

در حالی که از بازیکنان دختر ایرانی شاغل در لیگ یک باشگاه های ترکیه اخبار زیادی در رسانه های داخلی دیده می شود، اما از بازیکنان پسری که در این کشور همسایه توپ می زنند بندرت خبرهایی به بیرون درز پیدا می کرد، حال آنکه یکی از بازیکنان موفق ایرانی به نام امید ارساری از آق قلاست که برای دومین سال پیاپی به تیم شانلی اورفا پیوست.

مثلث شکست استقلال

بازی بزرگ و تیم های بزرگ، مردان بزرگ می خواهد، این واقعیت فوتبال در بازی دیروز تراکتور و استقلال بار دیگر به تصویر کشید.

الهامی، الهامبخش پرشورها

تراکتوری ها طی سال های اخیر دستخوش تغییرات زیادی در کادر فنی بودند به خصوص پس از دوران طلایی اولیویرا در تبریز و قهرمانی در جام حذفی که به دنبال کلید گمشده خود می گشتند. 

قهرمانی تراکتور با هنرنمایی دژاگه

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی که عزم خود را جزم کرده بود تا پس از پیروزی مقابل رقیب دیرینه و سنتی خود یعنی پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، تراکتور را پیش رو بردارد و یک جام را در فصل جاری به هواداران خود هدیه دهد، در زمان آغازین بازی اسیر حملات بازیکنان تراکتور شد، غافلگیری که بلای جان سید حسین حسینی سنگربان استقلال شد و توپ سه بار از خط دروازه آبی پوشان گذشت.

پهلوان: به آرزوی قلبی خود رسیدم

احسان پهلوان هافبک وینگر باشگاه ذوب آهن و تراکتور پس از توافق با افشین پیروانی در محل باشگاه پرسپولیس حاضر و با قراردادی دو ساله سرخپوش شد.

دعا برای فرزند دکتر نوروزی عزیز

فرزند برومند دکتر غلامرضا نوروزی رئیس سابق فدراسیون پزشکی در اثر تصادف دچار عارضه شد و در اغما بسر می برد.

جور واجور از فوتبال...

بازار اخبار فوتبال در این روزهایی که جنب و جوش در فوتبال به حداقل خود رسیده، بسیار داغ شده است. جابجایی ها و نقل و انتقالات آغاز شده و هر روز شاهد یک اتفاق هستیم. در اینجا بخشی از اتفاقات چند روز گذشته را مرور می کنیم.

فینال جام حذفی؛ شام آخر فرهاد...

هیاهوی جام حذفی، فردا در مشهد به پایان خواهد رسید، استقلال با تراکتور پرونده جام قهرمانی را خواهند بست.

اسماعیل پور: دوباره به کشتی بر می گردم

مسعود اسماعیل پور کشتی گیر سرشناس مازندرانی دو سال از صحنه رقابت های رسمی به دور بود؛ او اما با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت دوباره یاد قهرمانی افتاده و قصد دارد روی تشک خودنمایی کند.

آگین: بسکتبال با ویلچر 20 لژیونر دارد

تیم بسکتبال با ویلچر ایران هم جواز حضور در بازیهای پارالمپیک 2021 را به دست آورده است اما کرونا اجازه برنامه ریزی جدی و اصولی را به مسوولان این رشته هم نمی دهد.

زنگ لیگ برتر بسکتبال 15 آبان به صدا در می آید

جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال مردان امروز با حضور نمایندگان باشگاه ها در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

شروع لیگ‌ برتر هندبال آقایان از اواسط مهرماه

مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال اقایان از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور رئیس، دبير، نايب رئیس فدراسیون و نمايندگان باشگاههاي حاضر به صورت حضوری در محل سالن کنفرانس فدراسیون هندبال برگزار شد.

اشرف: قایقرانی حداقل دو سهمیه المپیک می خواهد

قایقرانان ایرانی همچنان در صف انتظار کسب سهمیه قرار دارند و هنوز هیچیک از  پارو به دستان ما المپیکی نشده اند.

کارخانه: هراز تیم چغری است

بازار دیدارهای تدارکاتی والیبال گرم است و در این راستا عصر امروز نیز سایپا تهران و لبنیات هراز آمل برای بار دوم باهم بازی خواهند کرد.

چند کلمه بدرقه توخته در اچ وولی

امیرحسین توخته یکی از استعدادهای ناب شهر والیبال خیز ارومیه است.

محمدپور: پشتوانه سازی نکرده ایم

کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه برداری برگزار شد و دو نماینده ایران حافظ قشقایی و الهام حسینی رای نیاورده اند و وزنه برداران چینی و ژاپنی از قاره آسیا انتخاب شده اند.

سوپراستارهای آینده از دیار بادگیرها می آیند

کشور ما با جمعیت جوان سرشار از استعداد است باید آنها را جست و جوگرانه بپاییم و مثل معدن کاوان خستگی ناپذیر به دل کوه ها و دشت های این سرزمین بزنیم، در والیبال بذری که از زمان حضور ایران در لیگ ملت ها پاشیده شد کم کم به بار می نشیند و والیبال چون عشقه به در و دیوار مملکت می پیچد.

رضایی: سرنوشت من هم جور دیگر نوشته شد

احمد رضایی قهرمان اسبق تیم ملی که چندین سال عضو تیم ملی کشتی آزاد بوده و موفق شده مدال طلای بازی های آسیایی لاهور پاکستان را کسب کند، به خبرنگار البرز ورزشی گفت: کشتی را از کوچه ها و خیابان های دخانیات کبریت سازی سابق تهران شروع کردم.

حمیدی: انگیزه کشتی گیران کارگر با جوایز نقدی زیادتر می شود

رئیس انجمن کشتی کارگری گفت: همین که در شرایط کرونایی جوایز مدال آوران مسابقات جهانی اسپانیا پرداخت شد، ارزش زیادی دارد و سبب افزایش انگیزه و روحیه کشتی گیران شد تا قهرمانی خود را در مسابقات قهرمانی جهان سال آینده دوباره تکرار کنند.

بوسه بر جام قهرمانی در سایه فیرپلی

فردا مشهد مقدس میزبان دو تیم پرطرفدار فوتبال کشور در چارچوب فینال جام حذفی خواهد بود، استقلال تهران و تراکتور هر دو تیم طرفداران پرشماری دارند، استقلال تیم خوبی است که متاسفانه ناخودآگاه وارد حاشیه شد.

گلابی: به خاطر مشاوره های اشتباه مسیر زندگیم عوض شد

در ورزش به آن چیزی که لایقش بودم نرسیدم. این جمله را در مورد خیلی از ورزشکاران قدیم و جدید به کار برده ایم.

چند پروژه ورزشی استان اصفهان درهفته دولت افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت، در مراسمی با حضورجمشید تقی‌زاده معاون حقوقی مجلس و امور استان های وزارت ورزش وجوانان ایران، درویشی معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري اصفهان، دهشیری امام جمعه ، طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان درمجلس شورای اسلامی، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان و تاملی فرماندار اردستان، زمین چمن ورزشگاه هفده شهریور اردستان افتتاح شد.

والیبال کردستان به لیگ برتر بازگشت

در پی نشستی که ظهر امروز در محل استانداری کردستان برگزار شد، حمایت از تیم والیبال راهیاب کردستان مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد این تیم با حمایت استانداری، شهرداری سنندج و راهیاب ملل مریوان کماکان در لیگ برتر باشگاه های کشور شرکت کند.

پاکدل: برگزاری اردوهای ملی دغدغه فدراسیون است

 لیگ هندبال را با ضمانت‌نامه باشگاه‌ها به پایان می‌رسانیم.

نامگذاری جدایی طلبان در تاریخ پرسپولیس

جدایی مهدی ترابی از تیم پرسپولیس هوادارن این تیم را بسیار نگران کرده است وپرسپولیسی ها با حضور در محل باشگاه پرسپولیس اعتراض خود را به مسئولان باشگاه نشان داده اند.

کادر فنی تیم نیشابور مشخص شد

نیشابور یکی از شهرهای بسیار مستعد در والیبال استان خراسان است که بعد از مشهد بیشترین طرفداران را دارد و بسیاری از ملی پوشان شاخص گذشته ما از دیار عطار نیشابوری برخاسته اند و اکنون بعد از سالها سکوت و رکود خبرهای خوشی از خیزش دوباره والیبال در این خطه به گوش می رسد.

خودزنی به سبک حسادت در کشتی مازندران

کشتی در خون مازندرانی ها جاری است و افتخارات ورزش این استان بستگی تام به قدرتنمایی کشتی گیران نام آشنای این خطه داشته و دارد.

بازگشت نوید کیا به سپاهان

ساکت به سپاهان بازگشت، او بار دیگر بر صندلی مدیریت باشگاه تکیه زد. طبیعی است که به هنگام بازگشت ساکت به سپاهان یار غار او به سپاهان باز خواهد گشت.

تیم فوتبال جوانان منحل شد!

چندی پیش با انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان ایران ،دور جدید تمرینات تیم جوانان برای شرکت در مسابقات اسیایی اغاز شد.اردوهای متفاوتی دایر شد اما به یکباره خبر رسید ،تمرینات لغو و اردوها تعطیل و تیم ملی جوانان منحل شده است.

استراماچونی به چند دلیل نمی آید!

صحبت از بازگشت مجدد استرا ماچونی به ایران وبه تیم استقلال است.حتی گفته می شود که سفر سعادتمند به ایتالیا ودیدار با ماچونی به همین منظور بوده است.

داورزنی: زندگی را به والیبال بر می گردانیم

رئیس فدراسیون والیبال با یادآوری شرایط سال ۹۹ و الزامات کرونایی مسابقات، گفت: تلاش می‌کنیم که زندگی را به والیبال برگردانیم و این رشته ورزشی کشورمان را از رکود خارج کنیم.

بسکتبال گرگان از دیروز تا امروز

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران این فصل هم در گرگان می‌ماند و شهرداری‌چی‌ها با نظر او نقل و انتقالات خود را انجام می‌دهند.

سیفی قول برگزاری کلاس مربیگری را در نهاوند داد

رقیبان دیروز رفیقان امروز هم قسم در راه پیشرفت کشتی نهاوند شدند.

محمدکاظم: 50 هزار دلار هزینه کردم، 5 هزار گرفته ام

محمد محمدکاظم یکی از بهترین و کامل ترین بازیکنان والیبال ملی ما بود که در اوج درخشش آسیب دید و چند سالی را به دوا و درمان کتف خود پرداخت.

گویاتر از هر نوشته ای

دهه 90 زمانی که کوبایی ها در والیبال جهان کوس رقابت با ابر تیمهای جهان می زدند، ستارگانی حضور داشتند که نامشان به پهنه گستردگی تاریخ این ورزش بود.

تکریم از افتخارآفرینان ورزش ارامنه

با وجود محدودیت کرونایی پیکر سرژیک تیموریان با حضور در آرامگاه ارامنه دفن شد، چه زود این جوان محجوب از دار دنیا رفت، او و برادرش آنقدر توانمند بوده اند که در لیگ های معتبر اروپایی هم بازی کرده اند.

اپیدمی خطرناک نیروی انسانی غیر متخصص در ورزش کشور

باتوجه به عدم اعتماد، نادیده گرفتن جایگاه ورزشکاران، پیشکسوتان، صاحب نظران، افراد غیر متخصص و وجود قوانین کارشناسی نشده در سطوح مختلف مدیریت های کلان ورزش کشور که باعث افت شدید و حرکت فرسایشی در ورزش قهرمانی و حتی نابودی پتانسیل های ورزشی شده است.

مرشدی: مربی خارجی به درد بسکتبال نمی خورد

بسکتبال از رشته هایی است که درباره برگزاری مسابقات سراسری باشگاه های کشور تردیدها و انتظاراتی دارد.

شهریاری: لژیونرها در ایران مانده اند

بانوی ایرانی که برای نظارت در مسابقات فوتبال المپیک 2020 دعوت شده بود، امیدوار است که در بازیهای 2021 هم حضور پیدا کند.

پوریا: همه چیز شده آنلاین!

همه ورزش شده آنلاین، داوری آنلاین، مربیگری آنلاین و حتی هیات رئیسه هم به صورت آنلاین برگزار می شود.

رویاها به رنگ طلاست، اما...

رویاها به رنگ طلاست اما حقیقت چیز دیگری است، نشست اخیر هیات رئیسه فدراسیون والیبال آرمانهای این رشته را قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر المپیک 2021 تعیین کرده است اما برای رسیدن به این ایده عالی چه برنامه متعالی ارایه داده است؟

هندبال نیازمند نگاه ویژه

همانطور که می دانیم با توجه به شیوع کرونا که منجر به تعطیلی کلیه فعالیت های ورزشی در چندماه اخیر شده است.

گره کور سپاهان به دست ساکت باز می شود؟

با پایان یافتن مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ودر پی ناکامی‌و کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در این فصل، محمدرضا ساکت مدیرعامل موفق سال های گذشته از سوی اعضای هیات مدیره باشگاه باردیگر سکان هدایت باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان را به دست گرفت.

چرا چربی‌های شکمی ماندگار هستند؟

اگر با وجود پیروی از رژیم‌‌های سخت غذایی، کاهش دریافت کالری روزانه و فعالیت بدنی مکرر، هنوز شاهد ماندگاری چربی‌‌ها در ناحیه شکم و دور کمر هستید، شاید دچار فقر منیزیم شده باشید.

فوتبال بی ستاره!

روزی که علی دایی سه جوان گمنام (طارمی،علیپور و نوراللهی) را در لیست ‌پرسپولیس قرار داد، خیلی از کارشناسان از جمله پیشکسوتان پرسپولیس هم به او تاختند، اما حالا آنها در زمره ستاره های فوتبال ایران‌ به شمار می روند.

نوجوان ایرانی که در کشتی آلمان چهره شد

انوش جعفری گرزینی، نوجوان ۱۵ ساله ایرانی‌تبار که این روز ها در کشتی کشور آلمان چنان چهره شده است که بسیاری از مربیان ایرانی که در این کشور زندگی مي کنند از آینده خوب این وی می گویند و معتقدند که او می تواند در آینده نزدیک به عضویت تیم ملی آلمان در آید.

گیتی: اوضاع داوری کشتی در همدان عالی است

مزدک گیتی رئیس کمیته داوران کشتی استان همدان در گفت و گویی با خبرنگار البرز ورزشی گفت: اول باید روز داور را به تمامی داوران زحمتکش کشتی تبریک می گویم.

آرمات: تست بازیکنانم منفی بود

تست تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال شورا و شهرداری قزوین منفی درآمد.

فرهاد بمان!

مدیران استقلال ناشیانه آتش به خرمن باشگاه زدند و کام هوادارانشان را پس از پیروزی بر رقیب سنتی تلخ کردند.این دیوار بی اعتمادی را باید شکست و با حضور فرهاد در جام باشگاههای آسیا آب رفته را بجوی بازگرداند.

ترابی طلبش را می خواهد، امضاء نمی کند

خبر تکان دهنده ای برای پرسپولیسی ها است. مهدی ترابی تا چند روز پیش هیچ حرفی را مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس بر زبان نمی آورد، اکنون که فصل لیگ به پایان رسیده و باید قراردادها تمدید شود، مهدی ترابی به سخن آمده و حاضر به تمدید قراردادش با پرسپولیس نیست.

پاسداشت دوستی و کسوت

میزبانی رقابتهای پیش از آغاز فصل جام دریاچه ارومیه، مظهر چند نکته بارز بود؛ اول اینکه اراده ای قوی در این شهر زیبا و باستانی برای ترویج و حمایت والیبال وجود دارد.

آخرین نقل و انتقالات فوتبال ایران

با توجه به پایان یافتن رقابتهای لیگ برتر، بازار رفت و آمد و نقل و انتقالات فوتبال بار دیگر داغ شده است و در عین حال اخبار حاشیه ای همچنان ادامه دارد و از جمله بحث برانکو و شفر و باقی قضایا که در ذیل گذرا به آن اشاره می کنیم.

مبینی: سد بزرگی شکسته شد

از آران و بیدگل چه می دانید؟ شهری با حدود 80 هزار نفر جمعیت که در نزدیکی قمصر قرار دارد، شهر گل و گلاب های معطر، یکی از گلهای بیدگل دختری است به نام ریحانه مبینی با 19 سال سن که قهرمان پرش طول بانوان ایران شده است.

رضوانی: چیریچ را به هیچ وجه از دست نمی دهیم

شنا بیشترین آسیب را از کرونا خورده است هرچند کل جهان درگیر این ویروس است اما بر اساس تحقیق اگر شناگری یکهفته تمرین نکند سه ماه طول می کشد تا دوباره به شرایط مطلوب بازگردد.

رکوردهایی کمتر از ناشنوایان و معلولان؟!

شیوع کرونا در سراسر دنیا باعث شد که دوندگان برای تمرین کردن و شرکت در مسابقات دیوانه وار انتظار بکشند اما برگزاری مسابقات جایزه بزرگ در تهران نشان داد که دوومیدانی ما همچنان در فقر و فلاکت بسر می برند.

سنندج جایگزین مریوان

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در شرایطی هفته آینده آغاز می شود که هنوز تکلیف تیم چهاردهم مشخص نیست و مسوولان راهیاب ملل هم مردم دوست داشتنی مریوان را در بلاتکلیفی قرار داده اند.

درسهای عاشورایی...

قرنها می گذرد، اما شور حسینی نه در محدوده جغرافیایی شیعیان بلکه سراسر جهان را فرا گرفته است.

بازیهای دستگرمی پیش از آغاز فصل

کمتر از دو هفته به آغاز لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور باقی مانده است اما دیدارهای تدارکاتی انجام شده حکایت از آن دارد که بازیکنان هنوز به فرم مطلوب نرسیده اند و برای رهایی از بند، احتیاط و شرایط تحمیلی ناشی از کرونا نیاز به مسابقات تدارکاتی بیشتری دارند.

روزنامه شوت- 10شهریور 99

روزنامه شوت چاپ دهم مردادماه 99 منتشر شد.

غیبت مربیان مطرح مازندران

در چند روز گذشته مربیان منتخب هیات کشتی در جلسه استعدادیابی دعوت شدند اما علامت سوال بزرگی پس از انتشار عکس یادگاری حاضران در جلسه در اذهان خانواده کشتی مازندران باقی ماند.

مانوکیان اولین خارجی لیگ برتر کشتی

درحالیکه هنوز فدراسیون کشتی مجوز برگزاری لیگ برتر را از ستاد مقابله با کرونا دریافت نکرده، اما قرعه کشی لیگ برتر انجام شده و تاکنون ۱۰ تیم در رشته کشتی آزاد و ۱۱ تیم در رشته فرنگی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده و گروه بندی شان مشخص شده است.

فوتبال گیلان؛ هیاهو برای هیچ...

مثل امروز غریب نبود؛ دقیقا چهار سال پیش را می گوییم و سپیدرود رشت را... وقتی چهار سال پیش در بوق و کرنا هوادار و مسوول به لیگ برتر صعود کرد همه یکدل کنارش بودند.

فرهاد مجیدی و رویه موفقیت با فرمول قلعه نویی

اگر تیم استقلال قهرمان مسابقات فوتبال جام حذفی شود بی شک قهرمانی شایسته برای مسابقات فوتبال جام حذفی خواهد بود. یادتان باشد که استقلال برای رسیدن به مقام قهرمانی احتمالی در این عرصه برابر تیم هایی بزرگ مثل پرسپولیس وسپاهان واحتمالا تراکتورسازی برنده خواهد بود.

تراکتور در سودای رتبه ششم، استقلال در مسیر غیر قابل دسترس

استقلال و تراکتور در حالی فینال جام حذفی را برابر هم برگزار میکنند که در تاریخ مسابقات فوتبال جام حذفی ایران هیچ تیمی به اندازه استقلال قهرمانی در این مسابقات را تجریه نکرده است.

استقلال و تراکتور در ردیف فینال های غیر تکراری تاریخ

استقلال و تراکتور در حالی بازی فینال جام حذفی را برابر هم برگزار می کنند که در تاریخ این رقابت ها تیم های استقلال وتراکتور برای اولین بار است که در فینال روبروی هم قرار خواهند گرفت.

هیچ کدام در لیگ برتر نیستند

مسابقه فینال جام حذفی در حالی بین تیم های استقلال و تراکتور برگزار خواهد شد که این 2 تیم در مسابقه مرحله نیمه نهایی برابر تیم های فوتبال پرسپولیس ونفت مسجدسلیمان موفق شده اند اما نکته این که تیم های استقلال و تراکتور سالهای زیادی را در مرحله فینال مسابقه فوتبال جام حذفی حضور داشته اند.

استقلالی ها 5 بر 3 پیش افتادند

بازی برگزار شده بین تیم های پرسپولیس واستقلال با پنالتی برای تیم استقلال به پایان رسید اما نکته قابل توجه این که در تاریخ بازیهای برگزار شده بین 2 تیم تنها 2 بار بازیها به ضربات پنالتی رسیده است. البته به جز این، پرسپولیس و استقلال بازیهای پلی آف زیادی را در تاریخ خود داشته اند.

پر گل ترین بازیهای متوالی در تاریخ سرخابی

پرسپولیس و استقلال در حالی مسابقه نیمه نهایی را با تساوی 2 بر 2 به پایان رساندند که یک اتفاق جذاب رخ داده و برای اولین بار در تاریخ مسابقات بین 2 تیم 2 بازی متوالی با مساوی نسبتا پر گل توام شد.

دعا برای شفای همکار صمیمی البرز ورزشی

فرهاد ابراهیمی همکار با صفا و لوطی مسلک خبرگزاری البرز ورزشی بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

روزنامه شوت چاپ ششم شهریور ۹۹

روزنامه شوت چاپ ششم شهریورماه ۹۹ منتشر شد.

پیروزی دراماتیک استقلال در ضیافت پنالتی ها

تیم فوتبال استقلال در حالی که تا دقیقه ۹۲ دو بر یک از حریف خود پرسپولیس عقب بود با ضربه سر محمد دانشگر بازی را به تساوی کشاند و پس از پشت سر گذاشتن وقت های اضافه در ضربات پنالتی سرخپوشان را شکست داد و حریف تراکتور تبریز در فینال جام حذفی شد.

معصومی: پرسپولیس دربی را می برد

فردین معصومی کاپیتان سالهای نه چندان دور کشتی آزاد کشورمان، قهرمانی است که علاقه وافری به فوتبال دارد. وقتی بحث داغ دربی را با فردین معصومی در میان می گذارید، او تعصبش گُل می کند و چون یک پرسپولیسی دو آتشه به حساب می آید کُری های جالبی برای تیم رقیب می خواند.

نفس عمیق مربیان جوان

کمی نفس عمیق، از بس که از زد و بندها در ورزش از جمله فوتبال نوشتیم طاقتمان طاق شد پس کمی در فضایی تازه گام برداریم و از خوبی ها هم بنویسیم که زشت و زیبا همیشه کنار هم بوده اند.

رضایی: انتخابات سه پست مهم جهانی در پیش است

در مجمع جهانی فدراسیون جهانی پاراوالیبال سه انتخاب نیز انجام می شود، این مجمع روز 16 آذرماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بهزادی: دختر آرانی رکورد 45 ساله را شکست

مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ فرصتی بود تا دوندگان کشورمان رها از بند کرونا، خودشان را روی پیست مجموعه ورزشی آفتاب محک بزننند، جا به جایی چند رکورد روزنه های جدید را به ویژه در بخش بانوان به وجود آورده است.

برقی: انتظار بیشتری از داورزنی داشتم

طبل های توخالی را کنار بگذاریم، افرادی که همیشه مدعی اند اما رشد بادکنکی کرده اند و با یک سوزن بادشان خالی می شود اما در همین والیبال مربیانی داریم که بیشتر از همه والیبالی ها دورانها دیده اند.

عطایی: جلالی، جوانی که کم کم جلوه می کند

فقط 18 سال سن دارد، با تیم نوجوانان ایران مقام سوم رده سنی زیر 19 سال آسیا را به دست آورد، کاپیتان تیم نوجوانان و جوانان مازندران در قهرمانی کشور بود و در این رده یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی را به ارمغان آورد.

گزارش الوطن درباره ساز مخالف سعودی ها

روزنامه الوطن قطر در گزارشی درباره میزبانی لیگ قهرمانان آسیا گزارش کوتاهی داد و نکته حائز اهمیت ساز مخالف سعودی هاست که خودشان را تافته جدا بافته می دانند. حتم داریم روزی آنها از برج عاج خیال پروری سقوط خواهند کرد ولی ما باید آنقدر قوی باشیم که حرف اول فوتبال قاره کهن را بزنیم.

وقت اضافه برای استقلال، پنالتی برای پرسپولیس

پرسپولیس واستقلال در حالی به مصاف هم می روند که در بازیهای برگزار شده از مسابقات فوتبال لیگ برتر پرسپولیس یک بار با نتیجه یک بر صفر برنده شدده ویک بار هم بازی برگزار شده بین 2 تیم با تساوی 2-2 همراه شده است.

استیلی، جباری و عابدزاده/ این بی شکست های بزرگ

در تاریخ دربی پایتخت، حمید استیلی از پرسپولیس ومجتبی جباری از استقلال در 10بازی شکست نخورده وبی شکست ترین مردان هر 2 تیم در دربی هستند اما در مجموع 2 تیم احمدرضا عابدزاده در 5بازی برای استقلال و8بازی برای پرسپولیس و13بازی بی شکست در مجموع رکورددار بی شکستی در این مسابقه است.

علت دقیق نبودن آمار بازیهای سرخابی

پرسپولیس واستقلال در حالی برای بار نود وسوم در تاریخ جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت که در 92بازی گذشته تیم استقلال 2بار بیشتر از پرسپولیس برنده دیدار شده است اما بازیهای 2 تیم همیشه محل اختلاف بین کسانی است که در بحث آماری مسابقه حضور دارند.

بررسی آماری لیگ های اروپایی در تاریخ چمپیونز لیگ

لیگ قهرمانان اروپا بدون تردید معتبرترین تورنمنت قاره‌ای جهان در سطح باشگاهها است.

گزارش سایت لهستانی درباره میلاد عبادی پور

میلاد عبادی پور تابعیت لهستان را دریافت کرد. این در واقع برای بازیکن والیبال ایران چه معنايي دارد؟ روزنامه و سايت przegladsportow گزارشي از دريافت پاسپورت لهستاني ميلاد عبادي پور ستاره ايراني داده كه از نظرات شاهين خيري روزنامه نگار و مجري تلویزیونی كشورمان استفاده كرده است.

تدابیر ویژه یحیی و فرهاد در مستطیل سبز

تقابل سرخابی ها در جام حذفی دارای ویژگیها و مختصات خاصی است و تدابیر ویژه و تاکتیک مقابله گرایانه یحیی و فرهاد در مستطیل سبز ،تیم فینالیست این رقابت سنتی را مشخص خواهد کرد.

نشست کارگروه بازبینی آثار استاد فارسی

سومین نشست کارگروه بازبینی عکس های استاد فارسی به ریاست دکتر نصرالله سجادی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به المپیک 2020 در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

آرمات: تیم قزوین جوان و بدون ستاره می آید

بازیکنان تیم شورا و شهرداری قزوین نخستین تست کرونا را انجام داده اند و منتظر اعلام نتایج آن هستند.

زادروز آقا تختی؛ جهان پهلوان دوستداشتنی

روز پنجم شهریورماه هر سال بهانه‌ ای دوباره‌ای است برای اینکه یکبار دیگر سالروز تولد یک مرد اسطوره‌ای را گرامی بداریم.

رودباری: مربیان تیم ملی به من کم لطفی کردند

خیلی از خوب های ایران و جهان را شکست دادم اما متاسفانه هیچ وقت مورد توجه مربیان وقت تیم ملی قرار نگرفتم و فرصتی به من داده نشده تا در میادین قاره ای و جهان توانایی های خودم را نشان بدهم.‌

نامجومطلق: بازیکنان پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم

مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، هر تیمی تمرکز لازم را داشته باشد، فاتح دربی خواهد شد.

گل محمدی: برای دفاع از قهرمانی آماده ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد در حق داوران اجحاف شده و برخورد زننده ای با آنها صورت گرفته است.

روی خط دربی... روی خط دربی

دربی زمانی داغ می شود که صحبت های مطرح شده پیش از دربی از سوی بازیکنان و مربیان و کارشناسان با چاشنی کری خوانی همراه باشد. در این بخش پیشکسوتان و بازیکنان استقلال و پرسپولیس نظرات خودشان را در خصوص دربی نیمه نهایی جام حذفی بیان کرده اند که می خوانید.

غلامی: فدراسیون هیچ تماسی با من نداشت

تمریناتم را به صورت انفرادی پیگیری می کنم و در نظر دارم تا خودم را برای اعزام به مسابقات برون مرزی به شرایط آرمانی برسانم.

کیومرثی: حضور ما در لیگ غیر منطقی بود

اسماعیل کیومرثی رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی که به تازگی سکاندار هیات این خطه شده در تماسی که خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی با وی گرفته است درباره دلایل کناره گیری تیم دریاچه ارومیه می گوید.

ایراندوست: یاسمن هافبک و دفاع آخر بازی می کند

یاسمن فرمانی از 18 سالگی حضور تیم های ملی ایران در رده های مختلف سنی بود، در پُست هافبک و دفاع آخر بازی می کرد مریم ایراندوست مربی نام آشنای فوتبال بندرانزلی در گفت و گو با البرز ورزشی درباره لژیونر جدید فوتبال زنان ایران به گفت و گو پرداخته است.

جلوه: تابعیت خارجی ها را نپذیرفتم؛ ایرانی ام...

جلوه ها یک خانواده تمام عیار والیبالی اند، جالب اینکه همه این برادران سرعتی زن بوده و سوای بهنام جلوه که هم پشت خط اسپک می زد و هم کوتاه زنی ماهر بود، بقیه ترجیح داده اند که هم پست ظاهر شوند.

ترابیان: رنار با سه میلیون یورو راضی شده بود

توافقات نهایی با هروه رنار حاصل شد اما وقتی به تهران بازگشتم مارک ویلموتس پای میز مذاکره نشسته بود.

عبادی پور: من فرزند ایران و پسر ارومیه هستم

میلاد عبادی پور دریافت کننده باتکنیک و خوش فکر تیم ملی والیبال ایران با خبرگزاری البرز ورزشی به گفت و گو پرداخت.

رئوفی: فرهاد گنبد نه، به قطر می رود

رحمان رئوفی یکی از ستاره های بی بدیل والیبال ترکمن صحرا است که در دو رشته ساحلی و سالنی به اوج رسید، کاپیتان ساحلی کشور شد به مسابقات متعدد قاره ای رفت و هنوز هم عضو تیم ملی است. رئوفی امسال مربی تیم سالنی شهرداری گنبد شد تا با سرمربیگری عظیم جزیده در لیگ برتر حضور پیدا کند.

اسماعیلی فر به سپاهان پیوست

وینگر ذوب آهن با قراردادی ۲ ساله به سپاهان پیوست.

زخمی بر هزاران زخم جامعه ورزش

برای هشت متخلف پرونده ویلموتس 460 میلیارد تومان حکم بریده اند، اما آیا این پولها به صندوق دولت برگردانده می شود؟

غزل خانجانی: سرسختی را از ورزش آموختم

شاگرد اول کنکور دکتری روانشناسی یک ورزشکار تمام عیار است، غزل خانجانی والیبالیست مطرحی که امروز تصویرش به عنوان یک نخبه در رسانه ها چاپ شد.

دلالها و آقازاده ها دست به کار شدند!

در حالیکه نهادهای نظارتی مطالبه‌عمومی در خصوص پیگیری و محاکمه خاطیان در پرونده ویلموتس را آغاز کرده اند،برخی عوامل داخلی با‌ حمایت آقازاده‌ها و سایتهای بلژیکی در صدد پاک کردن صورت مساله هستند! سازمان‌بازرسی و نهادهای نظارتی باید هوشیار باشندو مجدانه این قرارداد ننگین را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

حالا نوبت نهادهای نظارتی است!

در خطای آشکار وزارت ورزش،فدراسیون فوتبال و عوامل ذی مدخل در پرونده ویلموتس رسانه ها سنگ تمام گذاشته و به وضوح از لزوم محاکمه خاطیان سخن گفتند،حالا نوبت نهادهای حاکمیتی و قضایی است تا رسالت خطیر خود را انجام دهند.

غیبت تیم های مطرح سال گذشته لیگ!

سینا صنعت ایذه از جمله تیم های مطرح و توانمندی بود که طی سال های گذشته در لیگ برتر کشتی فرنگی جایگاه و مرتبه والایی داشت.

تقوی: اولویت با جوانان با انگیزه است

مهدی تقوی سرمربی تیم لیگ برتری هیات کشتی قائمشهر گفت: اولویت کادر فنی تیم، استفاده از کشتی گیران جوان و با انگیزه بومی استانمان است و قطعا تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا از گروهمان صعود کنیم.

اسماعیل پور : قصد خداحافظی ندارم

مسعوداسماعیل‌ گفت قرار بود به عنوان کمک مربی در کنار تیم کشتی ارومیه در لیگ برتر حضور داشته باشم که متاسفانه بخاطر مسائل داخلی که داشتند انصراف داد و تیم استقلال جایگزین این تیم شده است.

متمرکز؛ روزهای پنج شنبه و جمعه!

نشست هماهنگی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور در شرایطی برگزار شد که تیمهای داوطلب از تعداد 12 تیم پارسالی به 15 تیم افزایش پیدا کرد.

قوانین چگونه اجرا شد؟

لیگ والیبال قرعه کشی شد، چارچوب فدراسیون والیبال برای این مسابقات شانزده تیم است اما چرا این تعداد محدود، باید دلیل محکمه پسندی وجود داشته باشد.

آقای علی نژاد! شما چرا؟

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش به مناسبت آغاز هفته دولت در نشستی خبری فعالیت های این وزارتخانه را برشمرد. مهدی علی نژاد در حالی این نشست را برگزار کرد که باردیگر خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها گزینشی دعوت شده بودند.

مقصد بعدی رضاییان مشخص شد

یک رسانه قطری از توافق رامین رضاییان با باشگاه العربی خبر داد.

رونالدینیو؛ از حبس خانگی تا همسایگی با مسی!

رونالدینیو قصد دارد پس از آزادی‌اش از حبس خانگی در پاراگوئه در ایالت کاتالونیای اسپانیا و در همان منطقه‌ای که لیونل مسی زندگی می‌کند ساکن شود.

میلاد در لیگ انگلیس، مهرداد در لوشامپیونه

میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی ایران و برادرش مهرداد محمدی دیگر ملی پوش کشورمان، با پیشنهادات جدید و جذابی مواجه شده اند.

عزت اللهی به روسیه بازگشت، سردار از سرزمین تزارها می رود

روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه آخرین جدول نقل ‌و انتقال‌های تابستانی تیم‌های لیگ برتر فوتبال این کشور را منتشر کرد که دو بازیکن ایرانی نیز میان آنها قرار دارند.

تبریک شیخ سلمان به مناسبت قهرمانی پرسپولیس

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا طی پیامی قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر ایران را تبریک گفت.

تدابیر ویژه یحیی و فرهاد در مستطیل سبز

تقابل سرخابی ها در جام حذفی دارای ویژگیها و مختصات خاصی است و تدابیر ویژه و تاکتیک مقابله گرایانه یحیی و فرهاد در مستطیل سبز ،تیم فینالیست این رقابت سنتی را مشخص خواهد کرد.

نامجومطلق: بازیکنان پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم

مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، هر تیمی تمرکز لازم را داشته باشد، فاتح دربی خواهد شد.

قطار فوتبال باشگاهی چگونه از ریل خارج شد؟

لیگ نوزدهم با تمام فراز و نشیبها، سر و صداها و اعتراضات فراگیر تیمها، بالاخره به‌ خط پایان رسید، در حالی که سایه ترس و وحشت از ویروس کرونا و بازیهای بدون تماشاگر تاثیر مستقیم بر کیفیت پیکارها داشت.

برترین های لیگ برتر فوتبال از نگاه البرز ورزشی

لیگ امسال با نوسانات زیادی همراه بود، جنگ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بسیار فشرده بود و تا لحظات پایانی مشخص نبود که چه تیمی باید خودش را برای حضور در آسیا آماده کند، در نهایت هم سپاهان قربانی این جدال حساس شد و از کسب سهمیه بازماند.

اسماعیل پور : قصد خداحافظی ندارم

مسعوداسماعیل‌ گفت قرار بود به عنوان کمک مربی در کنار تیم کشتی ارومیه در لیگ برتر حضور داشته باشم که متاسفانه بخاطر مسائل داخلی که داشتند انصراف داد و تیم استقلال جایگزین این تیم شده است.

دلالها و آقازاده ها دست به کار شدند!

در حالیکه نهادهای نظارتی مطالبه‌عمومی در خصوص پیگیری و محاکمه خاطیان در پرونده ویلموتس را آغاز کرده اند،برخی عوامل داخلی با‌ حمایت آقازاده‌ها و سایتهای بلژیکی در صدد پاک کردن صورت مساله هستند! سازمان‌بازرسی و نهادهای نظارتی باید هوشیار باشندو مجدانه این قرارداد ننگین را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

آقای علی نژاد! شما چرا؟

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش به مناسبت آغاز هفته دولت در نشستی خبری فعالیت های این وزارتخانه را برشمرد. مهدی علی نژاد در حالی این نشست را برگزار کرد که باردیگر خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها گزینشی دعوت شده بودند.

آغاز به کار دپارتمان روانشناسی ورزش کارگری

اولین جلسه مشترک مسئولین فدراسیون ورزش کارگری با اعضای دپارتمان روانشناسی فدراسیون ورزش کارگری صبح امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

پیشکسوتان نخبه فوتبال جنوب فراموش شده اند؟!

آبادانی ها در تمام ادوار فوتبال کشورمان بازیکنانی با قد و قواره های خوب و برافراشته را به تیم های مطرح معرفی کرده اند.