شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

باوفا سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان شد

سرمربیان تیم های کشتی فرنگی جوانان و نوجوانان منصوب شدند.

حضورحسن یزدانی درخیریه مزرعه آخرت  نکا

 پهلوان حسن یزدانی در بنیاد خیریه مزرعه آخرت مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست آل طاها شهرستان نکا بازدید کرد.

فریبرز بابایی به دیدار فینال راه یافت

مسابقات پنج وزن نخست  سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) از صبح امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است.

افق نیامده، رفت

هفته نخست لیگ دسته یک باشگاه های کشور با انجام چند دیدار پشت سر گذاشته شد. تیم برج های ساحلی پیام (توپکا) سه بر یک همای عقاب تهران را شکست داد.

محمود کلهر: تیم ملی نباید مانع لیگ باشد

محمود کلهر، پیشکسوت و کارشناس فوتبال درباره کیفیت لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران اعتقاد دارد که با وجود گذشت پنج هفته نمی توان حدس زد که کدام تیم شانس اول قهرمانی خواهد بود.

افشار: از بزرگان انگیزه می گیریم

در روزگار جولان دهی پیرمردها در دنیای پاسوری جوان ها به سختی باور می شوند. و این یکی از دردهای والیبال ماست که طی دو دهه گذشته به فکر ساختن پاسورها نبوده است.

ظریف: اعضای کمیته فنی والیبال روز دنیا را بشناسند

بازیکن سابق تیم ملی والیبال از یک کشور همسایه پیشنهاد مربیگری دارد و ظرف امروز و فردا تکلیف وی مشخص می شود.

درخشان: لجبازی به ضرر تیم ملی تمام می شود

حمید درخشان، پیشکسوت سرشناس فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس می گوید: وحید هاشمیان دستیار اول اسکوچیچ وعده داده که مهدی طارمی به احتمال زیاد به اردوی تیم ملی باز خواهد گشت. و این انتظار را هم از وی داشتیم که بتواند بازیکنی مثل طارمی را با پادرمیانی درست به تیم ملی وصل کند.

سایپا می تازد

پیکارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران کماکان نظاره گر یکه تازی تیم خوش ترکیب سایپا بود.

برد دیناموبخارست و شکست بوزائو در هفته یازدهم لیگ هندبال رومانی

هفته یازدهم لیگ هندبال رومانی (زیمبریلور) با انجام دو بازی پیگیری شد.

قرعه کشی مسابقات برگزار شد

مراسم قرعه کشی سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) عصر روز گذشته برگزار شد و حریفان نمایندگان کشورمان مشخص شدند.

بلیت بازی فینال آسیا به پایان رسید

بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 میان الهلال و پوهانگ استیلرز به پایان رسید.

دو مربی شهرخودرو اخراج شدند

دو مربی شهرخودرو از این تیم جدا شدند و به نوعی آرامش تیم به هم ریخته است.

سولسشیر از یونایتد اخراج شد

سرمربی تیم منچستریونایتد از سمتش برکنار شده است.

احسانی جدی‌ترین گزینه

هیات مدیره باشگاه ذوب آهن امروز برای معرفی مدیرعامل جدید تشکیل جلسه خواهد داد.

پیروزی با دبل بونوچی

لاتزیو در خانه خود مقابل یوونتوس شکست خورد تا تنها به لطف تفاضل گل برتر، جایگاهی بالاتر از یووه داشته باشد.

لیورپول 4 - آرسنال صفر؛ توپچی ها در آنفیلد با خاک یکسان شدند

لیورپول در هفته دوازدهم لیگ برتر توانست آرسنال را با ۴ گل شکست دهد.

گرامیداشت بسیج مستضعفان در هفته ششم لیگ برتر

مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور به گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین اختصاص یافت.

ازبکستان میزبان جوانان آسیا

کمیته پارالمپیک آسیا پس از بررسی پیشنهادات دریافت شده از سوی کمیته های ملی پارالمپیک آسیا، نهایتا تاشکند ازبکستان را به عنوان میزبان بازی های پارا آسیایی جوانان ۲۰۲۵ انتخاب کرد.

قارداشی: با رئیس کنفدراسیون آسیا صحبت کردم

مهرداد علی قارداشی در مورد صادر نشدن ویزای آمریکا برای حضور در مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جهان بیان کرد: ویزای من صادر نشده و با توجه به اینکه ما برای دریافت ویزا به موقع اقدام کردیم، این می‌تواند به نوعی کارشکنی باشد.

قدردانی از پاس گل طارمی در جام حذفی پرتغال

شب گذشته در دور چهارم جام حذفی پرتغال، پورتو در خانه مقابل فیرنسه به برتری پرگل 5 بر یک رسید. در این بازی مهدی طارمی گلزنی نکرد ولی توانست یک پنالتی بگیرد. 

الاخباریه: عمانی ها از دست برانکو عصبانی هستند

به نقل از سایت «سوا الاخباریة»، رسانه های ورزشی اعلام کردند: بعد از شکست تیم ملی عمان مقابل ژاپن در هفته گذشته در دور ششم انتخابی جام جهانی 2022  فدراسیون فوتبال عمان تصمیم گرفته تا برانکو ایوانکوویچ سرمربی کرواتش را برکنار کند.

نوروزی: حضور تماشاگران را به فال نیک می گیریم

دکتر امین نوروزی در خصوص حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی گفت: از مدت‌ها قبل پیگیر بودیم که شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم. جلساتی با وزارت بهداشت برگزار شد و به ما قول دادند که از اول آذرماه این اتفاق بیفتد. آنها کمک کردند و سازوکار این کار آماده شد تا با رعایت اصولی مثل رعایت پروتکل‌ها و شرط داشتن کارت واکسیناسیون و همچنین کنترل هوشمند، تماشاگران در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

صالحی امیری در مجمع شورای المپیک

چهلمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا با ادای احترام به اعضای پیشین OCA و IOC که دیگر دراین جمع حضور ندارند، آغاز شد.

احدی: با یک گل بهار نمی شود

انتخابات فدراسیون بوکس در پیش است و این رویداد باعث شده تا جامعه مرتبط با ورزش مشت زنی تقلای جدیدی را آغاز کنند.

یوسفی: مسابقات جهانی، میدان بزرگ است

تیم ملی هندبال دختران ایران عازم کشور اسپانیاست تا نخستین حضور خود را در مسابقات بزرگ جهانی تجربه کند. این تیم روز دهم آذرماه راهی خواهد شد.

برنامه‌ریزی مدون برای حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک

عضو اتحادیه جهانی کشتی در دیداری با دکتر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به بررسی فرصت ها و ظرفیت های ملی و بین المللی ورزش ایران به تبادل نظر پرداختند.

پرسپولیس و سایپا باز هم شانه به شانه

در هشتمین هفته پیکارهای فوتبال لیگ برتر امیدهای تهران با پیروزی 2 تیم پرسپولیس و سایپا بر حریفان کماکان در بالای جدول صدرنشینی در دست پرسپولیس و سایپا باقی ماند تا باز هم شانه به شانه به حوادث بازی های آینده چشم بدوزند هم امتیازی دو صدرنشین که به لطف تفاضل گل بهتر پرسپولیس، مکان نخست به نام قرمزپوشان است، گویای رقابتی فشرده در دیدارهای بعدی و لغزش هر یک برای پیشتازی دیگری خواهد بود .

سیدصالحی: شانس قهرمانی استقلال زیاد است

پیشکسوت و کارشناس فوتبال ایران اعتقاد دارد که زود است بخواهیم درباره قهرمانی تیم ها و شرایط مدعیانی چون پرسپولیس، استقلال و سپاهان اظهارنظر کنیم چرا که تیم های بالا و پایین جدول به طور سختگیرانه ای همدیگر را تعقیب می کنند.

پرسپولیس در باد رقبا حرکت می کند؟

پرسپولیس چرا با تک مهاجم بازی می کند ؟ آیا دستور تاکتیکی آقا یحیی بر این واقع شده که با یک مهاجم بازی کنند؟

گفت و گو با بهترین های هفته پنجم لیگ برتر

گزینش بهترین های هفته اقدامی است که پایگاه خبری البرز ورزشی برای ارج نهادن به تلاش های بازیکنان، مربیان و باشگاه های شرکت کننده در لیگ برتر صورت می گیرد. بدیهی است که برای تکمیل این پروسه جنبه های انگیزشی فراوانی را هم مدنظر قرار می دهیم.

ورزش با تماشاگر، ورزشگاه بدون تماشاگر

بدون تردید نقش تماشاگران در ارایه نمایش ورزشکاران تردیدناپذیر است. تاثیرات انگیزشی حضور دوستداران ورزش روی سکوها از بعد روانشناسی هم به تایید رسیده است.

عملکرد آزمون سوژه رسانه ها شد

آموزن با 17 دقیقه عملکرد خوبش برای زنیت سوژه رسانه ها شد. سایت روسی به ستاره تیم ملی کشورمان در هفته پانزدهم لیگ روسیه نمره خوب داد.

عکس یادگاری مسی و راموس و نیمار در تمرین پاریسن ژرمن

پاریسن ژرمن از ساعت 19:30 امروز (شنبه) به مصاف نانت خواهد رفت و بدین ترتیب بازی های خود در لیگ فرانسه را پس از وقفه فیفادی ادامه خواهد داد و به همین جهت آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از بازی با نانت برگزار کرد.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان: دیگر تمرین نمی‌کنیم

بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان در اعتراض به بلوکه شدن کمک مالی وزارت نفت توسط اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، تمرینات و بازی های این تیم را تحریم کردند.

گواردیولا: کوین واکسن زده، وضعیت بهتری دارد

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تائید کرد که کوین دی بروین به ویروس کرونا مبتلا شده و حالا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، اما امیدوار است که با قدرت بیشتری بازگردد.

عقده گشایی تیم های بحران زده!

در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، پیکان میزبان شهرداری ارومیه است. تیمی که سال پیش با هدایت مربی کنونی پیکان نایب قهرمان کشور شده بود...

در ایستگاه پنجم لیگ ۲۱ چه گذشت؟

لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور همچنان با فراز و فرود تیم ها دست به گریبان هستند. در این بین اما پرسپولیس و استقلال هنوز در حد ایده آل دوستداران میلیونی این دو باشگاه ظاهر نشدند.

حکیمیان: وزنه برداری ایران تک بعدی شده است

دوران ریاست چند دوره ای علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری به اتمام رسیده است و حالا جامعه این ورزش در آستانه یک انتخاب اصلح قرار گرفته اند.

این ملوان لیگ برتری می شود؟

به دنبال پیروزی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برابر شهرداری آستارا، تعداد امتیازات این تیم به 14 رسیده است...

آغاز میزبانی کاراته و تکواندوی ناشنوایان جهان در تهران

مسابقات جهانی کاراته و تکواندوی ناشنوایان جهان از عصر امروز با حضور وزیر ورزش در تهران آغاز می شود. در این مسابقات ورزشکاران 80 کشور در قالب 14 تیم حضور پیدا کردند.

تسلیت به همکار ارجمند

با کمال تاسف باخبر شدیم که استاد و همکار ارجمند رضا صادق زاده در غم از دست دادن داماد خانواده صادق زاده به سوگ نشسته است. این مصیبت جانگداز را صمیمانه به همکار بزرگوارمان تسلیت می گوییم.

ناهماهنگی تیم ها و فقر گلزنی!

برگزاری لیگ در مقاطع نامناسب وقفه‌های پیاپی  و تداخل مسابقات ملی باعث ناهماهنگی تیم های باشگاهی، فقر گلزنی و نمایش ضعیف بازیکنان شده است.

تیم های ایران راهی مراسم افتتاحیه شدند

تیم های کشتی آزاد و فرنگی نیروهای مسلح ایران برای حضور مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی نظامیان جهان راهی سالن 12 هزار نفری آزادی تهران شدند.

اولین پیروزی نونهالان ایران در کافا

تیم زیر ۱۵سال ایران که برای شرکت در مسابقات کافا به تاجیکستان رفته است در اولین بازی خود به برتری رسید.

اردوی مشترک هیات کشتی البرز و کردستان

برگزاری اردوی مشترک کشتی فرنگی نونهالان کردستان و البرز به میزبانی دیواندره اردوی مشترک کشتی فرنگی نونهالان استان کردستان و البرز به مدت سه روز به میزبانی سالن تختی شهرستان دیواندره برگزار شد.

گرمای مسابقات، سوز سرما را از یاد برد

والیبال ساحلی بانوان تجربه جالبی بود که از سوی گروهی علاقه مند و پایبند به سازندگی در مجموعه ورزشی شهدای گمنام برگزار شد...

نامه و صورتجلسه ای برای وزیر

نشستی میان روسای فدراسیون ها و مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که خروجی آن یک صورتجلسه بود.

اوجاقی از ووشو به شهرداری رفت

قهرمان سابق ووشو جهان که از مردان کلیدی این تشکیلات در کشور ما محسوب می شود ترجیح داد که تمرکزش را روی سمت جدیدی که ورزش شهرداری تهران گرفته است بگذارد.

هاشمی: مربیگری تیم ملی حق الناس است

سرمربی تیم ملی بستکبال در ملاقات با نمایندگان رسانه ها موارد مورد سوال روز را پاسخ داد، مصطفی هاشمی از هر دری سخن گفت تا نکات مبهمی در اذهان خبرنگاران باقی نماند.

نتایج سه وزن مشخص شد

دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور گروه (د) در شهر اندیمشک آغاز شد.

سفرهای استانی مجید جلالی

مجید جلالی مدتی است که از چرخه فوتبال بیرون مانده است.

تنیسورهای نوجوان در راه قزاقستان

تیم های ملی تنیس دختران و پسران زیر ۱۲ سال ایران به مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان اعزام می شوند.

امان از مناقشه های ساختگی!

اسکوچیچ مربی متین و کاربلدی است،باید مراقب باشیم در آستین ،کی روش دیگری پرورش ندهیم و بی جهت ساختار تیم ‌ملی را مخدوش نکنیم.

اوغر بخیر دوستان!

لیگ برتر والیبال در شرایطی از ایستگاه هشتم گذشت که دو مسابقه ماراتن گونه به تصویر کشیده شد و سپاهان اصفهان همچنان بدون شکست در صدر جدول باقی ماند اما روزگار بد تیم شهداب یزد ادامه یافت. این تیم مغلوب فولاد سیرجان ایرانیان شد تا ابهامات در نتایج این تیم باقی بماند.

ماهی از سر گنده گردد...

رئیس جمهور صربستان یک میلیون یورو به بازیکنان تیم ملی کشور پاداش داد، مبلغ قابل توجهی که می توانست در زندگی هر یک از این بازیکنان اثرگذار باشد.

ویسی بیکار نمی ماند

همین چند روز پیش بود که عبدااله ویسی به دلیل نتایج بسیار ضعیف از سرمربیگری تیم فولاد خوزستان اخراج شد.

گزارشگر مرد، کارشناس زن!

هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های بانوان کشور در شرایطی برگزار شد که یک اتفاق نو در این رقابت ها به تصویر کشیده شد.

ژیمناستیک پلمب شد!

از ماه ها پیش ورزش ژیمناستیک آبستن حوادث عجیب و غریب بود تا کار به جایی رسید که باخبر شدیم درب فدراسیون ژیمناستیک پلمپ شده است.

ایران میزبان کشتی نظامیان جهان

 سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی نظامیان جهان (سیزم) روزهای 30 آبان تا 3 آذرماه سال جاری به میزبانی ایران و در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

فوتبال ایران شکست ناپذیر!

فدراسیون جهانی فوتبال برای ایجاد انگیزه در تیم های مختلف قاره ها راه و روش های گوناگونی را در پیش می گیرد که یکی از آن ها شکست ناپذیری تیم های ملی کشورهاست.

پشتیبانی از سنگربان تیم ملی بانوان

پس از شکست تیم ملی فوتبال زنان اردن مقابل ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زنان آسیا، فدراسیون فوتبال این کشور در ادعایی خواستار تعیین جنسیت دروازه‌بان تیم زنان ایران شد.

نماینده فوتبال ایران در سمینار اخلاق

نخستین سمینار اخلاق در فوتبال در منطقه جنوب آسیا به میزبانی سری لانکا در شهر کلمبو برگزار شد.

تنیس در فصل سرما گرم می شود!

آیین پایانی و اختتامیه لیگ تنیس کشور با حضور احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

از شادی مردم خیلی شادم

«ما یک مجموعه بودیم که خوش درخشیدیم.» در این چند بازی اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان وحید امیری در حد یک فوق ستاره داشت.

دکتر ماندگار، مایلی کهن را جراحی می کند

طبق دریافت آخرین اخبار از محمد مایلی کهن، چندین رگ وی با انبساط مواجه است، بنابراین چاره ای جز عمل قلب باز وجود ندارد.

وکیل کالدرون دریافتی پرسپولیس را تائید کرد

بدهی باشگاه پرسپولیس به حساب کالدرون نشست. وکیل کالدرون دریافتی پرسپولیس را تایید کرد.

تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان ایران تمرکز روی فازهای دفاعی باز را مهم‌ترین برنامه تمرینی اردوی نخست آماده‌سازی تیم ملی عنوان کرد.

ستاره ایرانی چهارمین گلزن برتر مقدماتی جام جهانی 2022

هافبک تیم ملی کشورمان جزو برتر گلزنان مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا قرار گرفت.

پرسپولیس و استقلال به حق خود رسیدند

اعتراض های مکرر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مبنی بر در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی، نتیجه داد و این دو باشگاه به حق خود رسیدند.

میثاقیان در آستانه ترک پدیده

اکبر میثاقیان که به تازگی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد شده است، در آستانه ترک این تیم قرار گرفت.

پرواز تیم  زیر ۱۵سال ایران به تاجیکستان

تیم فوتبال زیر ۱۵سال ایران برای شرکت در مسابقات کافا به تاجیکستان پرواز کرد.

پاسخ منفی دایی به سوریه

فدراسیون فوتبال سوریه به علی دایی پیشنهاد داد تا بعنوان سر مربی سکان تیم ملی سوریه را در اختیار بگیرد.

عابدزاده فیکس بازی کرد، بیرانوند نیمکت نشین شد

شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار دور برگشت برابر تیم ملی سوریه در مرحله دور مقدماتی جام جهانی 2022 قطر نیز یک بار دیگر موفق به شکست این رقیب عربی شد تا همچنان در رده اول گروه ایران قرار بگیرد.

اعتراض کتبی ذوب آهن برای تغییر محل بازی با پدیده

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعتراض رسمی خودش را نسبت به تغییر محل بازی در هفته پنجم لیگ برتر اعلام کرد.

تیم اسکار تابارز هر لحظه از جام جهانی دورتر می شود

شکست پیاپی، اوضاع اروگوئه در مرحله مقدماتی جام جهانی را کاملاً به هم ریخت.

 دوئل قلعه‌نویی و منصوریان/ آلومینیوم و گل‌گهر در رویای صدرنشینی

دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه آغاز می‌شود؛ در این روز گل‌گهرسیرجان و آلومینیوم اراک در صورت پیروزی مقابل حریفان شانس صدرنشینی دارند.

 دوئل قلعه‌نویی و منصوریان/ آلومینیوم و گل‌گهر در رویای صدرنشینی

دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه آغاز می‌شود؛ در این روز گل‌گهرسیرجان و آلومینیوم اراک در صورت پیروزی مقابل حریفان شانس صدرنشینی دارند.

هلند 2-0 نروژ؛ بازگشت شیرین لاله های نارنجی به آوردگاه بزرگان

لاله های نارنجی سرانجام به جام جهانی برگشتند. هلند با پیروزی در بازی سرنوشت ساز مقابل نروژ، صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ را جشن گرفت.

بلیت سفر به قطر برای مسی و یاران رزرو شد

رقابت های مقدماتی جام‌جهانی در آمریکای جنوبی، بامداد امروز ادامه پیدا کرد که در دیدار کلاسیک آن، برزیل و آرژانتین به تساوی بدون گل رضایت دادند و در دیگر دیدار، اروگوئه با ۳ گل برابر بولیوی در هم کوبیده شد و شیلی هم با 2 گل برابر اکوادور شکست خورد.

تیم چتربازی نیروهای مسلح به میزبانی قطر عازم شد

چتر بازان نیرو های مسلح قبل از سفر به قطر با مسئولان بلند پایه نزاجا دیدار کردند.

از حالا باید به فکر جام جهانی باشیم!

پیروزی برابر لبنان و سوریه و تثبیت صدرنشینی ما را از تدارک و سازماندهی بهتر برای حضور شایسته در جام جهانی غافل نکند.

وبینار آشنایی با لایه های حقوق ورزشی در کشور

وبینار آشنایی با لایه های حقوق ورزشی در کشور توسط کمیسیون همبستگی کمیته ملی المپیک برگزار می شود.

نتایج دیدارهای برگزار شده

رقابت های دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور در گروه ب جام یادگار امام (ره) از صبح امروز در شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی برگزار شد و در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان تیم برتر دورهای رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

زمان پایانی لیگ برتر کشتی آزاد مشخص شد

پرونده لیگ برتر کشتی آزاد روز هجدهم آذر ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی با معرفی قهرمان و تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید.

مهران پور: سیاهی لشکر فایده ای ندارد

جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال بعد از مدت ها سکوت برگزار شد. آنچه که در این نشست مطرح شد، بررسی عملکرد تیم ملی و نگاه به آینده بود.

بازی ادامه دارد ...  

تیم ملی فوتبال ایران یک گام تا مسابقات جهانی قطر فاصله دارد. اما برخلاف برخی تصورات و پیش داوری ها اعتقاد داریم که هنوز به جام جهانی راه نیافته ایم.

سردار باز هم بهترین شد

 سردار آزمون، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و سوریه انتخاب شد. آزمون زننده یکی از سه گل ایران مقابل سوریه بود.

سوریان در جمع اسطوره های کشتی فرنگی جهان

حمید سوریان ریحانی‌پور (متولد ۲ شهریور ۱۳۶۴ در شهر ری) کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایرانی است. او قهرمان المپیک لندن ۲۰۱۲ در وزن ۵۵ کیلوگرم و همچنین دارندهٔ شش مدال طلای قهرمانی جهان است. سوریان از نظر شمار و کیفیت مدال، بهترین کشتی‌گیر ایرانی است.

الاهرام مصر تا الریاضیه عربستان

تیم ملی ایران آنچنان مقتدر سوریه را شکست داد که رسانه های عربی که اغلب نگاه لجوجانه نسبت به کشور ما دارند، ناچار به تحسین عملکرد عالی شیران ایرانی شدند که در ذیل شمایی از آن را ملاحظه می کنید.

تیم ملی فوتبال بیست و یکم شد!

تیم ملی فوتبال ایران توانست در دو دیدار خود در انتخابی جام جهانی تیم های لبنان و سوریه را شکست دهد و حالا با یک پله صعود در رده بیست و یک جهان قرار گرفتند و یک پله صعود کرده است.

ديدار رئیس هیات کشتی‌ گیلان با وزير ورزش

مهندس امير رضی زاده رئیس هیات کشتی گیلان عصر دیروز با دکتر سجادی ديدار و گفت و گو کرد.

سجاد فوم شمیران و یک پدیده جدید

در فینال مسابقات والیبال نوجوانان باشگاه های تهران تیم سجاد فوم شمیران با درخشش طلایه داران قدیمی و مربیگری امیرمهدی رحیمی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

اخبار کوتاه از فوتبال

اخبار ریز و درشت فوتبال ایران در این بخش می خوانیم. اخباری که شاید برای دوستداران فوتبال خالی از لطف نباشد.

خانعلی زاده: پاداش آقای گلی من یک موتور گازی بود

میزبان یکی از پیشکسوتان فوتبال کشور بودیم. ورزشکاری که به قول خودش در آن زمان نه پولی در فوتبال بود و نه از حمایت های شبکه های مجازی. آن زمان عشق به پیراهن حرف اول را می زد. سعید خانعلی زاده، هافبک اسبق تیم های ملی نوجوانان و جوانان با بازیکن باشگاهی شاهین، راه آهن و عقاب میهمان البرز ورزشی بود.

آب پاکی روی دست منتقدان ریخته شد

جلسه مربیان و روسای هیات های کشتی استان با علی رضا دبیر ریاست فدراسیون کشتی و عبدا...عزیزی رئیس هیات کشتی و با حضور آقای امیر تهرانی نائب رئیس هیات کشتی، آقای رضا غلامی دبیر هیات کشتی، آقای محسن کاوه مسئول مربیان استان، دکتر زرگر مسئول ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان و دکتر ملاجعفری نائب رئیس ادره کل ورزش و جوانان استان تهران داشتند .

اعجوبه ژاپنی در ایتالیا می درخشد

در حالی که بردیا سعادت تنها ایرانی شاغل در سری A ایتالیا هنوز با چیسترنا استارت نزده است، اعجوبه ژاپنی ها یعنی نیشیدا در این لیگ معتبر می درخشد.

مسابقات پیش روی والیبال ایران در سال 1400

براساس تقویم فدراسیون جهانی والیبال ایران 17 رویداد بین المللی را پیش رو دارد که در بین آنها میزبانی باشگاه های آسیا در ارومیه و نوجوانان قاره کهن در اصفهان برای دوستداران حایز توجه است.

دعوت از کوبل داوری ایران برای قضاوت در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا

فدراسیون هندبال آسیا از کوبل داوری ایران برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت کرد.

مسابقات پیش روی والیبال ایران در سال 1400

براساس تقویم فدراسیون جهانی والیبال ایران 17 رویداد بین المللی را پیش رو دارد که در بین آنها میزبانی باشگاه های آسیا در ارومیه و نوجوانان قاره کهن در اصفهان برای دوستداران حایز توجه است.

پیشتازی سایپا، کیا سایه به سایه به دنبال صدرنشین

رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران می رود تا روزهای حساس تر و دیدارهای تماشایی تر را در پیش داشته باشد و تیم سایپا در حالی هفته هشتم را با صدرنشینی پشت سر گذاشت که تیم کیا نیز سایه به سایه به دنبال پیشتاز است.

لطیفی: امتیاز بازی با سوریه حیاتی است

در آستانه دیدار امروز تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه با علی لطیفی، مهاجم ملی پوش سابق تیم استقلال تهران گفت و گو کرده ایم.

آرزومندی: واژه دورگه بار منفی دارد

مایک رستم پور، بازیکن ایرانی تبار ساکن آمریکا از بسکتبال خداحافظی کرد. وی عضو تیم ملی کشور ما نیز بود.

بیات: رفتار اردنی ها نه اخلاقی و نه قانونی است

رفتار مسئولان ورزش و فوتبال اردن نه اخلاقی است و نه قانونی. دکتر معصومه بیات مربی B آسیا و کارشناس حقوق بین الملل درباره اعتراض اردنی ها به جنسیت یکی از بازیکنان ایرانی انتقاد می کند.

انتظار شفاف سازی از فدراسیون کشتی

فدراسیون های ورزشی باید شفاف عمل کنند و خود را حاکم بلامنازعه ورزش ندانند. بنابراین وزیر ورزش باید در این مورد دقت عمل بیشتری داشته باشد و بخش مربوط به نظارت و ارزیابی این وزارتخانه را فعال تر سازد.

قنبری: با این همه تلاش مورد کم لطفی فدراسیون جانبازان قرار داریم

والیبال نشسته گیلان در تکاپوی جدید، راه رشد و ارتقا را طی می کند. محمد قنبری دروازه بان سابق سپیدرود رشت که از جانبازان جنگ تحمیلی است، اکنون آستین همت را برای پیشرفت والیبال نشسته گیلان بالا زده است.

ایران ‌در انتظار جشن صعود!

تاکنون چهره یازده تیم به جام جهانی قطر مشخص شده و امشب از بین تیم های هلند، ترکیه و نروژ یک ‌تیم صعود می کند. ایران هم در آستانه حضور در این‌ پیکارهاست.

دنیا را آب ببرد، آقایان را ...

فردا در ایستگاه هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، صف آرایی مربیانی که بازیکن تیم ملی بودند، مقابل همدیگر جالب خواهد بود.

مایلی کهن در انتظار عمل جراحی قلب

محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی در انتظار عمل  جراحی قلب قرار دارد.

وحید فاضلی مربی تراکتور شد

وحید فاضلی به عنوان مربی تیم تراکتور به کادرفنی اضافه شد.

آتزوری پشت دیوار بلفاست جا ماند

ایتالیا نتوانست در خانه ایرلند شمالی به گلی برسد و با توجه به پیروزی سوئیس، راهی پلی آف شد

امیری برای یحیی پا به توپ می شود

وحید امیری تنها بازیکن لیگ برتر ایران محسوب می‌شود که در ترکیب اصلی تیم ملی ایران بازی می‌کند.

 2021، سال رویایی سوئیسی ها

سوئیس به عنوان صدرنشین گروه C به جام جهانی 2022 قطر صعود کرد.

صعود بی نقص سه شیرها به جام جهانی

شاگردان گرت ساوتگیت بدون حتی یک شکست، راهی جام جهانی شدند.

فرصتی که از دست نمی رود

روزنامه الوطن سوریه در شماره امروز به بررسی آخرین شرایط تیم ملی این کشور در مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی پرداخته است و اعلام کرد که حضور در جام جهانی برای ایران عادت شده است.

سرمربی پدیده خراسان در بیمارستان بستری شد

اکبر میثاقیان سرمربی پدیده خراسان برای درمان در بیمارستان رضوی مشهد بستری شد

داوود عزیزی خواستار حضور تنیس ایران در بازی های آسیایی هانگژو شد

رئیس فدراسیون تنیس خواستار حضور رشته تنیس در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین شد .

جوادی: برای سفر به آمریکا سر و دست می شکنند

قهرمان اسبق جهان گفت:  برخی از دست اندرکاران کنونی کشتی  مدام عملکرد فدراسیون قبلی را زیر سوال می بردند درحالیکه اگر قرار به مقایسه باشد، اشتباهات خودشان به مراتب بیشتر از سابق است.

تست کرونا ملی پوشان منفی شد

تست کرونا بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پیش ازدیدار با سوریه منفی شد.

ایراندوست 30 بازیکن را به اردو فرا خواند

اردوی تیم ملی فوتبال بانوان از روز جمعه 28 آبان ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.

رئیس فدراسیون بدنسازی احضار شد!

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی به کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک دعوت شد.

 جلسه هیات رئیسه فدراسیون کشتی برگزار شد

جلسه هیات رئیسه فدراسیون کشتی با حضور محمدرضا طالقانی، دکتر سهراب کیهانی، سید عبدالرضا موسوی عضو هیات رئیسه و مسئولان فدراسیون کشتی از جمله علیرضا دبیر رئیس، حمید سوریان نایب رئیس و ابراهیم مهربان سرپرت دبیری برگزار شد، موضوعات مختلفی از جمله هزینه های ارزی برای اعزام تیم ها به مسابقات مختلف، تسویه بدهی های فدراسیون، مجوز پرداخت پاداش به کشتی گیران، تهیه تشک کشتی برای هیات ها و ... مورد بحث و بررسی و تأیید قرار گرفت.

نفت آبادان را چه می شود؟

چندی پیش بود که به دلیل صادر نشدن مجوز حرفه ای پرسپولیس – استقلال، غوغایی در فوتبال به پا شد حتی کار تا آنجا پیش رفت که دو تیم بزرگ فوتبال کشورمان در آستانه حذف از رقابت های لیگ برتر قرار گرفتند که با برخی پادرمیانی ها فعلا سر و صدا فروکش کرد.

پاداش کلان فیفا برای فوتبال ایران

فدراسیون فوتبال ایران در صورت صعود به جام جهانی مبلغی حدود ۳۲۴ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.

مطهری: مقابل سوریه باید متفاوت باشیم

دیدار روز سه شنبه تیم ملی فوتبال ایران با سوریه یک بازی حساس است که به قولی هزاران نکته و تعریف را به دنبال دارد. در این باره با حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس همکلام شدیم تا نقطه نظرات وی را در این خصوص و نیز اوضاع و احوال تیم پرسپولیس جویا شویم.

پاشازاده: با دو گل سوریه را شکست می دهیم

مهدی پاشازاده گفت: به اعتقاد من بزرگان فوتبال و مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال باید هرچه زودتر مشکل به وجود آمده بین طارمی و سرمربی تیم ملی را حل و فصل کنند.

مهینی: رهاورد این تیم افتخارآمیز است

تیم فوتبال شهرداری سیرجان با وجود دو پیروزی ارزشمند مقابل بنیادکار ازبکستان و گوکوی هندوستان در بازی آخر مقابل اردن متوقف شد و قهرمانی را از دست داد.

اتفاق جالب در تیم ملی بسکتبال

سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال در بین گزینه هایی که برای شرکت در اردو دعوت شده اند، مهدی کامرانی را هم فراخوانده است.

فرهنگ پوزش خواهی در فوتبال ملی

نوبت به سوریه رسید. در فوتبال هیچ تیمی از پیش بازنده یا برنده نیست. این ورزش زیبا صحنه هیجانات و اتفاقات غیرمترقبه است؛ بنابراین نباید سوریه را دست کم گرفت یا از پیش باخته دانست.

صدرنشینی پرسپولیس در روز توقف سایپا

مسبقات لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران از هفته هفتم در حالی با هشت دیدار برگزار شد که تیم پرسپولیس با پیروزی 4 بر 2 برابر مقاومت توانست با تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا صدر جدول رده بندی را به خود اختصاص دهد.

عبور از سوریه باز کافی نیست!

به  هر طریق خود را به میدان سوریه رساندیم. گرچه تا به امروز صرفا از بابت کسب نتیجه  شادمان هستیم. اما در حالی به دیدار با سوریه خواهیم رفت که حریف مانند خود ما با غیبت چند بازیکن کلیدی مواجه است.

دوشنبه های ورزشی با حضور پیشکسوتان و قهرمانان

پنجاه و هشتمین پویش دوشنبه های ورزشی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) و با رویکرد توسعه ورزش همگانی در بوستان جوانمردان با اجراي بي نظير  علی خسروی داور بین المللی فوتبال ایران و مشاور ورزشی کارگروه سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

تصمیم جدید هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی

هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی تصمیم جدیدی را اتخاذ کرد و نام دو رده سنی در کشتی تغییر داد.

بازی خیرخواهانه و یادبود قهرمان علی لندی

پیشکسوتان و هنرمندان، بهترین الگو برای کودکان هستند، هدف از این رقابت را ایجاد انگیزه بیشتر در تیم کودکان کار و ساخت الگوی مناسب برای آنها دانست.

جدال با سوریه در غیاب مربی و کاپیتان

پیروزی برابر سوریه صدرنشینی در گروه را تثبیت و تیم ما را یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک می کند. تمرینات چند روز گذشته با تمرینات منظم تری پیگیری شده است.

انتصاب محسنی نیا به عنوان مدیر استعدادیابی پهلوانی

کاظم محسنی نیا پهلوان اسبق تیم ملی در وزن ۹۰ کیلو طی حکمی از طرف رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی به عنوان رئیس کمیته استعدادیابی کشتی پهلوانی منصوب  و مشغول کار شد.

صربستان مسافر قطر 2022 شد

 صربستان بالاتر از پرتغال، به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کرد.

ستاره ایرانی در روزنامه پرتغالی درخشید

ستاره کشورمان به دلیل درخشش در تیم پورتو به روی جلد روزنامه پرتغالی رفت و مورد تمجید قرار گرفت.

جشن صعود اسپانیا به جام جهانی در شب تلخ زلاتان

در آخرین بازی های دور گروهی مرحله مقدماتی و انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا، تیم ملی اسپانیا هم توانست صعود خود را به رقابت های جام جهانی قطعی کند و بلیط حضور در مسابقات جام جهانی سال آینده را به دست بیاورد.

تلاش استقلال  در محاکم بین المللی به نفع خود

باشگاه استقلال در محاکم بین‌المللی با پرونده‌هایی مواجه و در تلاش است که شرایط را به سود خود تغییر دهد.

سکوت شائبه انگیز برای تسویه کالدرون

مدیر ارشد یک صندوق نسبت به شائبه پرداخت تسهیلات به باشگاه پرسپولیس برای تسویه حساب با کالدرون سکوت کرد.

ناکامی پرتغال با اشتباه کمک داور

اشتباه بزرگ داوران هلندی در بازی رفت صربستان و پرتغال، پس از 7 ماه در حساس ترین لحظه ممکن، بسیار تاثیرگذار شد. اشتباه کمک داور هلندی در ناکامی بزرگ پرتغال و صعود صربستان به جام جهانی تاثیر مستقیمی داشت.

دختران سیرجان با کاپ نایب قهرمانی بازگشتند

تیم فوتبال شهرداری سیرجان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت های جام باشگاه های فوتبال بانوان آسیا، شب گذشته با استقبال دبیرکل فدراسیون فوتبال وارد تهران شد.

غایبان سرشناس تیم فوتبال سوریه در بازی با ایران

تیم ملی فوتبال سوریه قعرنشین جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا دو روز دیگر در اردن از ایران میزبانی می‌کند. این تیم 8 بازیکن خود را در این بازی به‌دلایل مختلفی در اختیار نخواهد داشت.

فنرباغچه مشتری جدید سردارآزمون

در حالی که یکی از نزدیکان سردار بارها تکرار کرده است که او را در بوندس لیگا خواهیم دید اما گفته می شود تیم فنرباغچه ترکیه به صورت جدی خرید سردار آزمون، مهاجم زنیت روسیه را در دست بررسی دارد.

مربیان روی لبه تیغ

هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی به  پایان رسید که چند مربی به دلیل باخت های پیاپی یا شکست های غیرقابل پیش بینی در معرض حذف قرار گرفته اند و رایزنی های نهان و آشکار برای جایگزینی ناکام آغاز شده است.

دربی به فغانی داده نمی شود

درپی بروز شایعات مبنی بر بازگشت فغانی به ایران به خاطر واگذاری قضاوت دربی به او بوده است و بازگشت او به ایران بی دلیل نمی تواند باشد.

دربی به فغانی داده نمی شود

درپی بروز شایعات مبنی بر بازگشت فغانی به ایران به خاطر واگذاری قضاوت دربی به او بوده است و بازگشت اوبه ایران بی دلیل نمی تواند باشد.

حیثیت کشتی را به خطر نیندازید

درگیری فیزیکی زیبنده کشتی ایران نیست. کشتی ای که در محافل جهانی حرف اول را می زند، درگیری در آن زیبنده نیست.

صعود تیم ملی به جام جهانی با اما و اگر

گرچه برخی ها اعتقاد دارند که در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه صعود به جام جهانی نهایی خواهد شد، اما این غیرممکن است.

رونمایی تندیس علیرضا رضایی

کمیته ملی المپیک و با همراهی صالحی امیری از تندیس علیرضا رضایی رونمایی کردند.

مدال طلای المپیک لندن  کمیل قاسمی در راه است

با درخواست کمیته ملی المپیک مدال طلای قاسمی در بازی های المپیک 2012 لندن به زودی به ایران می رسد.

نوروزی‌نژاد: سرمربی تیم ملی به بازیکنان باور قلبی دارد

ملی‌پوش لژیونر هندبال ایران باور قلبی سرمربی اسپانیایی تیم ملی به بازیکنان و تلاش‌های او را اتفاقی مثبت برای حرکت رو به رشد تیم ملی هندبال ایران ارزیابی کرد.

آسمان خراشان نیروی هوایی بر بام استان تهران

تیم بسکتبال عقاب نهاجا در رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر استان تهران بر سکوی نخست ایستاد.

چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی

 با پایان یافتن دورهای رفت و برگشت رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام باشگاه های کشور تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

مجوز حضور ۸ تیم لیگ برتری صادر شد

چهره ۸ تیم راه یافته به رقابت های لیگ سال ۱۴۰۱ بانوان مشخص شد .

فغانی به لیگ برتر برگشت

علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال کشورمان که در استرالیا اقامت دارد؛ چند روزی است به وطن بازگشته است.

سکوت فدراسیون فوتبال و بحث طارمی در مجلس

بیرون ماندن طارمی از چرخه تیم ملی که بر اساس یک تصمیم عجولانه صورت گرفت، آنقدر فدراسیون فوتبال را در بی خیالی و بی تفاوتی قرار داد تا صدای مجلسی ها هم در آید.

اندر حکایت دو اقدام سوال برانگیز مسئولان تیم‌ملی!

سپردن چمدان های حاوی وسایل تیم ملی به بازیکنان و دادن پیراهن شماره ۹  طارمی به صیاد منش  دو اقدام خام و نسنجیده بود که نشان از بی توجهی مسئولان  و بی کفایتی سرپرست تیم دارد!

نگاهی به 8 بازی

رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال نونهالان تهران برگزار شد و 8 بازی برای پشت سر گذاشتن گامی دیگر در این فصل به انجام رسید.

داستان تکراری همراهی اسکوچیچ در بازی سوریه

ماموریت ماریو تات در دور برگشت تیم ملی ایران مقابل سوریه به خاطر داستان اسکوچیچ تکرار می شود و تات باید تیم ملی ایران را پیروز میدان کند.

شمارش معکوس واگذاری سرخابی ها

پس از کش و قوس های فراوان شمارش معکوس برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی آغاز شد.

داور چینی بازی تیم ملی ایران با سوریه را قضاوت می کند

داور چینی دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی را قضاوت می‌کند.

فرانسه به جام جهانی 2022 قطر صعود کرد

مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی در قطر 2022 هم حضور خواهد داشت.

استقلال و آل‌کثیر محکوم شدند

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.

استقلالی‌ها امروز استراحت می‌کنند

با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال استقلال بازیکنان این تیم امروز استراحت خواهند کرد.

بلژیک به جام جهانی راه یافت

صعود بلژیک به جام جهانی 2022 با پیروزی 3-1 مقابل استونی شیاطین سرخ  قطعی شد و بار دیگر در جام جهانی حضور خواهند داشت.

غیبت مدافع شهر خودرو مقابل ذوب آهن

مدافع تیم شهر خودرو دچار آسیب دیدگی شد و احتمالا وی دیدار مقابل ذوب آهن  را از دست بدهد. این در حالی است که شهرخودرو مشهد روز گذشته در دیداری دوستانه مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید.

توافق دروازه‌بان آژاکس با اینترمیلان

سنگربان تیم آژاکس با باشگاه اینتر به توافق دست پیدا کرده است.

چالش جدید سولدو با هدایت تراکتور

سرمربی ۵۴ ساله اهل کرواسی هدایت تراکتور را برعهده گرفت.

برنامه مسابقات مرحله سوم جام حذفی اعلام شد

برنامه مسابقات مرحله سوم جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد.

بانوان فوتبالیست شهرداری سیرجان نایب قهرمان شدند

تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان عنوان نایب قهرمانی جام باشگاههای فوتبال زنان غرب آسیا را کسب کرد.

فولادین ذوب آمل به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

رقابت های دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور، جام یادگار امام (ره) در گروه روز گذشته در شهر آمل برگزار شد و تیم فولادین ذوب آمل با توجه به صدرنشینی در دورهای رفت و برگشت به عنوان تیم برتر این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

آقای کامرانی فر ماله کشی چرا؟

کاستی ها‌ و نواقص متعدد در تیم‌ملی فوتبال مورد اعتراض ملی پوشان ‌قرار گرفت، اما کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون‌ با محافظه کاری و مصلحت اندیشی در پی پاک کردن صورت‌مساله است!

نگذارید دیپورت شویم

اولتیماتوم فیفا در حواشی و هیاهوی بازی اخیر تیم ملی فوتبال به محاق فراموشی سپرده شد، غافل از اینکه این تهدید تازه، جدی تر از آنی است که در افکارمان نقش بسته است.

جلسه عبدا...عزیزی با رئیس فدراسیون کشتی

مربیان و روسای هیات های شهرستان های تهران در جلسه عبدا... عزیزی با رئیس فدراسیون کشتی دعوت شدند.

نتایج 2 دیدار مشخص شد

نتایج 2 دیدار از رقابت های دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور، جام یادگار امام (ره) در گروه د مشخص شد.

مشکل کیست و چیست؟

طبق وعده های داده شده قرار بود مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اواخر هفته گذشته معرفی شود، اما چنین نشد و آب از آب هم تکان نخورد. چون به اینگونه وعده های انجام ناشدنی عادت شده است. کسی پاسخگو نیست.

پرسپولیس با کارنامه ای سراسر شکست

بدون شک می توان گفت و نوشت که پرسپولیس هرگز در هیچ رده ای مثل این فصل جوانان خود با کارنامه ای سراسر شکست همراه نبوده و به راستی این باشگاه پرطرفدار باید که شرمنده باشد تا شاید اندیشه ای تازه برای پایه ای لرزان کند.

حسن روشن: خدا را شکر که ما به لبنان نباختیم

حسن روشن می گوید اسکوچیچ در بازی های آینده جوانان باانگیزه در تیم ملی را به میدان می فرستد.

پرسپولیس منتظر باز شدن پنجره است

طلب کالدرون مربی آرژانتینی و دستیارش توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت شد. اکنون باشگاه پرسپولیس در انتظار تایید وکیل کالدرون است تا مراتب به فیفا گزارش شود.

مثل لبنان بودیم

لبنان را بردیم تا همچنان روی نوار پیروزی حرکت داشته باشیم. تیمی را بردیم گه گرچه شکار سه امتیاز آن بسیار شیرین بود،اما از زاویه مسائل فنی وتاکتیکی به معنای واقعی کلمه تیم نبود.

اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان برگزار می شود

اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان روزهای 29 آبان لغایت 4 آذرماه در سالن زنده یاد مهندس توفیق جهان بخت برگزار می شود.

فتح ا... زاده: فوتبال تهدید نیست، فرصت است

علی فتح‌ا...زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت و گویی درباره چرایی بی ورزشگاه اختصاصی بودن استقلال و آخرین وضعیت کمپ ناصر حجازی پس از قیمت گذاری به اظهار نظرهایی پراداخت.

حسن روشن: عزیزی خادم فقط حرف‌های زیبا می‌زند

به نظر پیشکسوت فوتبال ایران، بازیکنان تیم ملی برای خودشان پیراهن بخرند و روی آن شماره بزنند.

سرخه ای: بیرواند هنگام دفع توپ ها بیشتر دقت کند

غلامرضا سرخه ای دروازه بان پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که تیم ایران هشتاد درصد صعود می کند.

انگلیس به جام جهانی صعود کرد

انگلیس آلبانی را شکست داد و 99 درصد مسیر صعود به جام جهانی 2022 قطر را طی کرد.

رسمی؛ دنی آلوز به بارسلونا پیوست

پس از ژاوی، دنی آلوز نیز به بارسلونا بازگشت.

خطر فاجعه از بیخ گوش ایتالیا گذشت؛ ایتالیا 1-1 سوئیس

ایتالیا نتوانست از امتیاز میزبانی اش استفاده کند و به نتیجه ای بهتر از مساوی دست نیافت تا سرنوشت صعودش به جام جهانی 2022 در دستان خودش نباشد.

سرمربی جدید تراکتور امشب در تبریز

باشگاه تراکتور با یک مربی کروات برای هدایت این تیم به توافق نهایی دست یافت.

انتخابات کمیسیون ورزشکاران برگزار شد

 در پایان برگزاری دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک که از ۹صبح روز گذشته جمعه ۲۱ آبان ماه تا ساعت ۱۶ برگزارشد، از ۱۳۲رای ماخوذه و پس از تطبیق با آیین نامه کمیسیون ورزشکاران پانزده نفر بعنوان اعضای کمیسیون ورزشکاران انتخاب شدند.

محمود حقیقیان: شیوه ابتدایی تیم ملی اشکال داشت!

محمود حقیقیان از جمله بازیکنان قدیمی  فوتبال ایران است که علاوه بر تحصیلات دانشگاهی در رشته شیمی و مطالعه در زمینه پروژه های نفت و ‌گاز و‌ پتروشیمی در مباحث مربیگری هم دارای مدرک مربیگری است.

 توطئه حاميان رئیس فدراسيون نقش برآب شد!

ماجراي مهدي طارمی با اسكوچيچ عمق چنداني نداشت. به سادگي قابل حل بود. اما آنهايی كه دربازی تيم ملي با لبنان تا دقيقه ٩٠ و در آستانه اولين شكست اسكوچيچ سراز پا نمی شناختند كه با گل های سردار آزمون و احمد نوراللهی عملا تيرشان به سنگ خورد! ماه هاست به دنبال حذف اسكوچيچ هستند.

وحید امیری، یک الگو و سرباز  واقعی است

وحید امیری سمبل و ‌نماد‌ یک ‌ورزشکار  حرفه ای است. اخلاق نیکو، زندگی سالم و دل سپردن به تمرینات مستمر  از او یک  سرباز تمام عیار ساخته است.

سپاهان بی شکست در قلعه عقاب ها...

امروز در هفته به اصطلاح هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور سه شهر شمالی میزبانی حریفان را برعهده دارند.

موسوی: آینده کشتی نگران کننده است

نزدیک به هفت ماه پیش پس از مسابقه‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۱ (۲۰۲۰) توکیو و آسیایی ۲۰۲۱ نگارشی سه قسمتی پیش کش جامعه بزرگ کشتی کشور شد.

همکاری مشترک بین کشتی لرستان و مازندران آغاز شد

تفاهم نامه همکاری بین هیات کشتی استان لرستان و هیات کشتی استان مازندران در ساری به امضا رسید.

بدنسازی بد آورده است!

گروهی از ورزشکاران پرورش اندام و بدنسازی که مهیای رفتن به لبنان بودند تا در مسابقات قهرمانی آسیا شر کت کنند در فرودگاه متوجه شدند که مجوز عزیمت به آن سوی مرزها را ندارند.

بردی که حامل پیام ویژه برای مربیان بود!

در تحلیل قبل از بازی گفتیم بر خلاف پیش داوری ها بازی با لبنان به جهات مختلف سخت و دشوار خواهد بود.

پیراهن تیم ملی مقدس است

تیم ملی فوتبال ایران در میدان بیروت هم نتیجه ای مطلوب گرفت تا یکی از نگرانی های دوستداران ورزش برای ادامه راه دشوار رسیدن به جام جهانی قطر برطرف شود.

بهترین گلزن های مقدماتی جام جهانی

در میان اخبار ریز و درشت دیروز و امروز فوتبال ایران و آسیا چند مورد توجه ما را جلب کرد که می خوانید.

سلاح مرگ بار ایرانی برای یک باشگاه ایتالیایی

تاب آوردن در بهترین لیگ والیبال دنیا کار دشواری است.

اصفهان قهرمان مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی بانوان ناشنوایان شد

 بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی بانوان ناشنوایان با قهرمانی تیم اصفهان در یزد پایان یافت.

کاکاجاجی: همه بی احترامی ها از خود کشتی است

عبدالکریم کاکاحاجی قهرمان اسبق تیم ملی و یکی از مربیان سازنده استان خوزستان گفت ما نباید ازمسئول تربیت بدنی و رئیس هیات کشتی جدید دزفول گله مند باشیم.

خرید‌های یحیی کار دستش می‌دهد؟

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی احمد نوراللهی را به دلیل اختلاف نظر با سرمربی تیم و محمد حسین کنعانی را به خاطر انتقال به فوتبال قطر از دست داد و در مقابل پنج بازیکن به لیست تیمش اضافه کرد که البته یکی از آن ها فسخ قرارداد کرده است.

نورالهی بهترین بازیکن میدان لبنان

هر چند که به قول معروف جان به لب شدیم تا تیم ملی لبنان را شکست بدهیم اما پیروزی دو بر یک در پایان این دیدار چند حسن داشت.

ترکش زد و خورد در تیم ملی پرورش اندام

هفتاد و پنجمین دوره رقابت های جهانی پرورش اندام در حالی اسپانیا به پایان رسید و ورزشکاران ایرانی موفقیت های خوبی را هم به دست آوردند، اما دعوای دو ملی پوش در داخل اتوبوس فرودگاه خارج از کشور سبب شد تا یکی از آنها شیشه نوشابه به سر دیگری بکوبد و باعث تعجب مسافران در اتوبوس شود.

پشت پرده فوتبال

مواردی را که صالحی داور بازنشسته فوتبال درخصوص پشت پرده چیدمان داوری بیان کرده است تا چه اندازه حقیقت دارد.

اخبار کوتاه از فوتبال

اخبار کوتاه از گوشه و کنار ایران و جهان برای دوستداران این ورزش زیبا همیشه جاذبه های خاص خودش را داشته است. در ذیل به گوشه هایی از این اخبار اشاره می شود.

یادگار ماندگار

تصویری که ملاحظه می کنید ترکیب تیم ملی فوتبال جوانان کشور در حدود 5 دهه پیش است که مربیگری آن را حشمت خان مهاجرانی برعهده داشت.

پیروزی سایپا برای صدرنشینی و بادران در پایین ترین مکان

دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران با جابه جایی در بالای جدول رده بندی همراه بود که سایپا با پیروزی بر اسپهبد قارن در صدر جدول نشست و تیم اسپاد با شکست از مقاومت به مکان دوم نزول کرد.

امیر فولادی: کبدی می تواند وارد بازی های سیزم شود

درنشستی که بین امیر سرتیپ فولادی رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح و دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی تشکیل شد  پیشنهاد سرهنگ صانعی مدیرعامل باشگاه رعد پدافند ارتش جمهوری اسلامی و موافقت امیر فولادی  رشته ورزشی کبدی  به زودی جهت ورود به بازیهای جهانی ارتش‌ها یا سیزم از سوی ایران مطرح خواهد شد. 

نگاه کارشناسان به بازی با لبنان

کارشناسان فوتبال درباره دیدار فردای تیم ملی فوتبال با لبنان اظهار نظر کرده اند و نکته جالب اینکه در تمام این نگاه ها بحث مهدی طارمی هم داغ بوده است.

زمان وحدت است و ملی اندیشی

انگار سناریویی برای تیم ملی فوتبال نوشته اند تا در آستانه کاری بزرگ کشتی ورزش ما را به گل بنشانند.

یک چشم به سئول، یک‌ چشم به صیدا !

در گروه A فردا شاهد سه دیدار هستیم که البته مصاف کره  وامارات درسئول برای ما مهم است.تقابل تیم ما با لبنان در شهر صیدا‌ و نتیجه آن هم برای هواداران حیاتی است.

درخشان: طارمی می تواند علیه سرمربی «پورتو» مصاحبه کند؟

البرز ورزشی؛ فردا (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان باید با تیم ملی لبنان یکی از رقبای همگروه آسیایی خود در چهارچوب مسابقه های دور مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بازی کند. در این باره با حمید درخشان پیشکسوت سرشناس فوتبال و نیز کاپیتن و هافبک تکنیکی صاحبنام اسبق تیم ملی و پرسپولیس تهران گفت و گو کرده ایم تا از نظرات ایشان آگاه شویم.

چراغ سبز ژاوی برای بازگشت مدافع 38 ساله به نیوکمپ

یک رسانه برزیلی مدعی شد مدافع سابق بارسلونا در آستانه بازگشت به نیوکمپ قرار دارد.

استیون جرارد به هدایت استون ویلا علاقه دارد

پس از برکناری دین اسمیت از سمت سرمربیگری استون ویلا، این باشگاه به دنبال جانشینی مناسب برای او است. نام استیون جرارد در بین گزینه های استون ویلا به چشم می خورد و ظاهرا سرمربی رنجرز از حضور در باشگاه شهر بیرمنگام استقبال می کند.

دستمزد 9 میلیون یورو در سال

پس از دوناروما و هاکان، فرانک کسیه می تواند سومین بازیکن مهمی باشد که میلان به صورت رایگان از دست می دهد.

نتایج مسابقات برگزار شده

دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور در گروه ج امروز در شهر قائمشهر برگزار شد که تیم دانشگاه آزاد همانند دور رفت صدرنشین دور برگشت شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

روسیه با تمام قوا در ارتش های جهان شرکت می کند

  قهرمان دو دوره اروپا ماگومد کوربان علی اف در وزن تا 74 کیلوگرم در ترکیب تیم ملی روسیه حضور دارد تا در مسابقات جهانی آتی بین نظامیان در تهران شرکت کند. 

حکایت یک زمین تمرینی

بازیکنان تیم والیبال آذرباتری ارومیه که به آمل رفته اند، دیروز در هوای آزاد هتل محل اقامت خود، تمرین کردند.

بیک لی: اندونزی بازیکن تبعه دارد

مرحله گروهی مسابقات بسکتبال قهرمانی دسته دوم زنان آسیا سه‌شنبه شب، ۱۸ آبان به پایان رسید که تیم‌های لبنان و اردن به ترتیب از گروه اول و دوم به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شدند. ایران هم برای صعود به نیمه نهایی باید با اندونزی به رقابت بپردازد.

آجر به آجر با سردار...

آنچه این روزها در باشگاه استقلال می گذرد، حکایت از اتفاقات روشن و جریاناتی متفاوت از گذشته دارد اما هیچ علاقه ای نداشته و نداریم که بخواهیم با دیدن چند حرکت مثبت و توی چشم، جو بدهیم، بَه بَه و چَه چَه راه بیندازیم و الکی کسی را بزرگ کنیم.

دیدارهای نزدیک و کم گل

مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان تهران با دیدارهایی همراه بود که شمار گل های زده آنقدر ناچیز بود که می توان هفته کم گل را برای این بازی ها به کار برد.

افتتاح کمپ تیم های ملی کبدی

با حضور دکتر علینژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان کمپ تیم های ملی کبدی ساحلی و خوابگاه مجهز کبدی در مجموعه بعثت تهران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

معرفی حامی مالی جدید  قهرمانان المپیکی

با توافق مرکز تجاری اپال و این فدراسیون، سجاد پیرآیقرچمن قهرمان المپیکی ناشنوای کشورمان با حمایت مالی مرکز تجاری اپال آماده حضور در مسابقات المپیک 2022  ناشنوایان در برزیل خواهد شد.

تلخی عمر بشر، حاصل بی تجربگی ست

امین آقا فرزانه، نامی آشنا در بخشی از جامعه ایرانی است. او قهرمان دوومیدانی آموزشگاه های شهرری بود. به اردوی تیم ملی دعوت شد اما در آستانه سفر به مسابقات بین المللی هندوستان پروازی انجام نشد.

روشن: طارمی به منافع ملی بیندیشد

حسن روشن توپچی بلندآوازه دهه های گذشته و از ستارگان پیشین فوتبال ایران معتقد است که آنچه در تیم ملی گذشت، باید در اختیار مردم قرار بگیرد تا بدانند که چگونه تصمیم گرفته شد طارمی را کنار بگذارند.

چهار سال گذشت

امروز چهارمین سال فقدان مادر گرانمایه مدیرمسئول و صاحب امتیاز دو موسسه رسانه ای ورزش – البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت – زنده یاد مرحومه سلطنت رضایی مانند بسیاری از مادران شریف این سرزمین نماد و نشانه پاکدامنی و مسئولیت پذیری بود.

 لبنان و تحقق یک رویا، ایران در اندیشه رسیدن به جام جهانی !

لبنان با میزبانی در شهر صیدا به تحقق رویاهای خود می اندیشد.ایران هم‌ با پیروزی در این میدان حضور در جام جهانی را تثبیت می کند.

حضور زلاتان ابراهیموویچ در تیم ملی

مهاجم میلان با بدشانسی یورو 2020 را از دست داد اما هنوز قرار است برای تیم ملی سوئد به میدان برود.

قهرمان المپیک آتن رئیس فدراسیون کشتی ترکیه شد

شرف اروغلو برنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ آتن، قهرمان جهان ۱۹۹۷ و قهرمان ۶ بار اروپا به عنوان رئیس جدید فدراسیون کشتی ترکیه انتخاب شد. 

اعتراف تلخ آرسن ونگر: باید زودتر از آرسنال می‌رفتم

آرسن ونگر اسطوره و سرمربی سابق آرسنال اعتراف کرد که باید در سال 2007 از این باشگاه جدا می‌شد.

طارمی مورد تمجید رسانه ها شد

تصویر طارمی روی جلد روزنامه پرتغالی رفت به طوری که مورد تمجید زوج عالی تیم پورتور قرار گرفت.

دایی با رونالدو ملاقات می کند؟

در ماجرای شکستن رکورد علی دایی توسط کریستیانو رونالدو به این موضوع بیشتر توجه شود. اتفاقا در تلاشیم تا دو اسطوره فوتبال ایران و پرتغال با یکدیگر ملاقات کنند.

دلایل شکست بسکتبال بانوان از سوریه

تیم بسکتبال بانوان ایران به سوریه هم باخت. شکست برای تیمی که بدون بازی تدارکاتی راهی میدان بین المللی می شود، امری قابل پیش بینی است...

نصف جهان، میعاد بزرگ

فردا در هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور دو تیم بدون شکست و مدعی سپاهان و شهرداری نصف جهان پیکار می کنند.

بازگشت قهرمانان پرورش اندام ایران از اسپانیا

با استقبال مسئولان وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل ورزش استان ها، روسای هیات های استانی، پیشکسوتان و اهالی بدنسازی، اعضای تیم ملی بعد از قهرمانی در جهان به تهران بازگشتند.

شیراز برنده ماراتن هفته

هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور با پیروزی ذوب آهن، سایپا و باریج اسانس همراه بود.

طباطبایی و انصراف از بازی با حریف اسرائیلی

شطرنج‌باز کشورمان حاضر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات یادبود «میخائیل تال» در کشور لتونی نشد.

درخواست حامیان تیم ملی فوتبال

دوستداران فوتبال در همه جای ایران و حتی در آن سوی مرزها دل در گروی موفقیت تیم ملی دارند و اکنون که در آستانه یک موقعیت ایده آل قرار داریم، این دلبستگی نمود بیشتری پیدا می کند. در این راستا جمعیت حامیان تیم ملی فوتبال بیانیه ای صادر کرده است که موید ادعای ماست.

مربی اروپایی برای تراکتور

باشگاه تراکتورسازی تبریز که خاطره خوشی از حضور برخی مربیان خارجی از جمله گوجا داشته است، این بار بعد از آزمون های ناموفق مربیان متوسط دست نیاز به سوی مربیان اروپایی دراز کرده است.

طارمی بانی انرژی مثبت شود

تیم ملی فوتبال ایران و لبنان روز پنج شنبه، بیستم آبان در ورزشگاه صیدا و بدون حضور هواداران در هفته پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میدان می‌روند. این بازی ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

در تیم ملی نباید از طارمی غافل ماند

تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان بر ای انجام دو دیدار پیش رو مقابل لبنان و سوریه آغاز شد.

کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار کوتاه را می توانید هر روز در این ستون جستجو کنید. اشاره اینکه برخی از اخبار به صورت شنیده ها ارایه می شود که ارزش خواندن آن را دارد.

در تقسیم پاداش ها فراموش شدم

 اندکی قبل از شیوع کرونا مسئولیت بدنسازی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان برعهده من گذاشته شد و طی این مدت اکثر مواقع در تقسیم پاداش ها اسم بنده را از قلم انداختند.

زعمل کار برآید

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پی عدم دعوت مهدی طارمی به تیم ملی ، خطاب به اهالی رسانه و تحلیل گران فوتبال گفته است: به تصمیم اسکوچیچ بابت طارمی احترام بگذاریم.

استکی: به دلیل مشکلات مجبور شدم اروپا را ترک کنم

ا...‌کرم استکی گفت: متاسفانه برخی رفتارها از سوی ریاست باشگاه و سرمربی تیم پیش آمد که علاقه‌ای ندارم درباره آن صحبت کنم زیرا این رفتارها بسیار غیرحرفه‌ای بود.

بازآرایی تیم یحیی

وقتي بازی پرسپوليس - گل گهر بلافاصله بعد از مسابقه فوق العاده زيبا و با كيفيت منچستر سيتی- منچستر يونايتد پخش می شود! بديهی است هم ديدنش حوصله می خواهد و هم قضاوت درباره عملكرد فني سخت می شود.

مومن زاده: لیگ فرصتی مهیج برای تنیس است

ندا مومن زاده اهميت ليگ تنيس بانوان را فرصتي براي رقابت مهيج تنيس بازان برتر ايران دانست كه در بستر رقابتي ليگ، پيشرفت تنيس بانوان ايران را به منصه ظهور رسانند.

برتری ایرانمهر، پیکان، استقلال و مقاومت

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان تهران تیم یکپارچه و بدون باخت ایرانمهر موفق شد با نتیجه 3 بر صفر فتح آرشاک را شکست دهد و کماکان با 6 امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص دهد.

استارت رایزنی رئیس فدراسیون هندبال ایران برای کسب کرسی آسیایی

دکتر علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران بعد از انتخاب در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا حالا در تلاش برای کسب کرسی های دیگر برای هندبال ایران است.

تعریف آیبا از بوکسورهای ایرانی

صفحه فدراسیون جهانی بوکس(aiba) در فضای مجازی یک پست در خصوص تیم ایران گذاشته بود و نوشته بود که بوکسورهای ایرانی همیشه جنگجو هستند

شکست بنیادکار، نویدی برای فوتبال بانوان

تیم فوتبال سیرجان در نخستین مسابقه خود در چارچوب جام باشگاه های آسیا با دو گل بنیادکار ازبکستان را شکست داد. نتیجه ای که در محافل فوتبال بانوان ما با تحسین فراوان همراه شد.

گلاره و یک موقعیت بین المللی جدید

سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) اسامی نامزدهای برترین داور بانوی فوتبال جهان در سال 2021 را منتشر کرد که نام گلاره ناظمی از ایران هم در آن دیده می‌شود.

استقبال مردم ایذه از دادمرز

پویا دادمرز که در مسابقات کشتی فرنگی امید های جهان در صربستان نایب قهرمان شده بود بعدازظهر روز گذشته وارد شهرستان ایذه خوزستان شد و مورد استقبال گرم مسئولان و مردم ورزش دوست ایذه  قرار گرفت.

میکل آرتتا: مهم ترین چیز حفظ ثبات بود

صحبت های سرمربی توپچی ها را پس از برد خانگی آن ها مقابل واتفورد می خوانید.

تصمیمات غلطی که  به فولاد و تراکتور ضربه زد!

فوتبالی که مدعی لیگ باشگاهی به روش حرفه ای است، نباید با تصمیمات سلیقه ای و غلط مدیرانش باعث رنجش خاطر هواداران ‌یک شهر و یک استان شود!

 یورگن کلوپ: گل اول وست هم خطا بود

سرمربی لیورپول از شکست تیمش برابر وست هم می گوید.  یورگن کلوپ در مورد شکست لیورپول مقابل وست هم توضیحاتی را ارائه داده است.

سرپرستی که دکور است!

وحدت و انسجام تیم ملی را در حساس ترین مقطع به دلیل ندانم کاری از دست دادیم. پست خطیر سرپرستی را که  به دلیل رفاقت به فردی ضعیف و ناکارآمدسپرده بودیم، اساس کار را مختل کرد و به تیم‌ملی ضربه زد!

ایران در کشتی آزاد نایب قهرمان جهان شد

تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال بامداد فردا به کشور باز می گردد.

 استفانو پیولی: هر دو تیم فرصت پیروزی داشتند

استفانو پیولی گفت تیمش را برای پیروزی به دربی فرستاده و حالا آنها آماده نبرد با بهترین تیم های سری آ هستند.

نکونام سرمربی فولاد شد

جواد نکونام به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد.

دیدار تدارکاتی فوتبال بانوان در جزیره کیش

 اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 15 آبان ماه به میزبانی سازمان منطقه آزاد در جزیره کیش آغاز شده است.

طیاری: باید و نبایدی وجود ندارد

تیم ملی بسکتبال دختران ایران نخستین مسابقه خود را در پیکارهای انتخابی کاپ آسیا باخت.

دوئل دیدنی دستیاران تیم ملی

هفته پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به دوئل دستیاران تیم ملی تبدیل شده بود. در اصفهان یاران رحمان محمدی راد در یک بازی سرشار از تجربه و انگیزه 3 بر یک تیم بهروز عطایی در هراز آمل را شکست دادند.

اقدام نیکو در سواحل چی چست

دیروز پیش از دو دیداری که در تالار شش هزار نفری ارومیه برگزار شد، شاهد اقدامی زیبنده از سوی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه بودیم...

حکایت طارمی و وریا غفوری

طارمی به تیم ملی دعوت نشد؛ این مربوط به مصاحبه اسکوچیچ در مورد تاکتیک پذیرنبودن بازیکنان ایرانی بود که با واکنش طارمی همراه شد. البته اسکوچیچ در همان زمان سکوت اختیار کرد. اما در نهایت شیوه ای را اتخاذ کرد که در گذشته کارلوس کی روش آن را به مرحله اجرا درآورد.

چشم اسفندیار پرسپولیس هویدا شد

پرسپوليس، حال وروز خوبي ندارد.چه درون زمين ،چه بيرون زمين... اينكه فكركنيم يك شبه به اين نقطه رسيده اشتباهي بس بزرگ و نابخشودني است.

فجر و پیکان بزرگی کردند

دیدارهای این هفته لیگ برتر فوتبال با حوادث ریز و درشت همراه بود. با این اما و اگرها به طور موقت به مرخصی رفت تا تیم ملی مسابقات پیش روی خود را برگزار کند.

کامران خطیبی مسئول جدید روابط عمومی فدراسیون بسکتبال

در فدراسیون بسکتبال اتفاق خوبی رقم خورده است و فردی به عنوان مدیر روابط عمومی دعوت به همکاری شد که در عرصه رسانه ورزشی چهره ای نام آشناست و شناخت کافی از اخبار حوزه بسکتبال دارد.

سفارش کاپیتان تیم ملی به دختران فوتبال ایران

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به صورت تصویری دقایقی برای بازیکنان نماینده فوتبال زنان ایران در جام باشگاه‌های آسیا صحبت کرد.

رفع مسدودیت حساب فدراسیون اتومبیلرانی

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از رفع مسدودیت حساب این فدراسیون خبر داد و گفت: مالیات‌های سال‌های ۹۱ تا ۹۵ با احتساب جرائم آن به حدود سه میلیارد تومان می‌رسد

استعلام انتخابات فدراسیون های ورزشی

مهدی مستجاب الدعوه گفت: استعلام‌ها را فرستادیم. همزمان با هر نامزد، افرادی هم که به عنوان اعضای هیات رئیسه معرفی شدند باید صلاحیتشان بررسی شود.

روزنامه اوژوگو و حذف طارمی

یک روزنامه پرتغالی اعلام کرد مهدی طارمی با وجود دعوت نشدن به تیم ملی ایران در پورتو می‌ماند و به ایران بازنمی‌گردد.

پرسپولیسی ها تسویه کردند

باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته با تامین منابع مالی لازم، تمام مطالبات اعضای تیم خود مربوط به فصل گذشته را تسویه کرد و ۵ درصد هم از قراردادهای فصل جدید را به حساب آنها واریز کرد.

جانشین ویسی امشب معلوم می شود

هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان پس از دیدار شب گذشته مقابل تیم نفت مسجدسلیمان تصمیم به خاتمه همکاری با ویسی گرفت و عنوان کرد، با توجه به ضیق وقت از بین دو گزینه داخلی و یک گزینه خارجی، در اسرع وقت سرمربی تیم فوتبال فولاد معرفی خواهد شد.

مظاهری: شه بخش به تصورات غلط پایان داد

علی مظاهری گفت: حضور شه بخش در جمع مدال آوران نویددهنده این است که مسیری جدید پیش روی بچه های بوکس قرار گرفته است و آن اینکه به خودباوری برسند و اعتماد به نفس پیدا کنند که ایرانی ها هم می توانند در بوکس جهان حرفی برای گفتن داشته باشند.

بردیا سعادت در آستانه پیوستن به لیگ ایتالیا

بردیا سعادت، پدیده والیبال ایران هم اینک دوران ریکاوری بعد از مصدومیت را طی می کند و امیدوار است با روندی که بهبودی وی به پیش می رود، هرچه زودتر به یک تیم مطرح ایتالیایی بپیوندد.

رضایی: صائبی شایستگی سرمربیگری را دارد

هادی رضایی از سرمربیگری تیم ملی والیبال نشسته کنار رفت. با اینکه معتقد است مربیگری بازنشستگی ندارد، اما با وجود داشتن کارنامه درخشان ترجیح داد که جای خود را به فرد دیگری بسپارد. او می گوید: قصد مربیگری در هیچ جای دنیا را ندارد و در ایران می ماند و به کار آموزشی می پردازد.

یادی از استعدادهای والیبال شمیران

لیگ والیبال نوجوانان استان تهران که در حال برگزاری است، میدان خوبی برای شناسایی استعدادهاست.

کار تاریخی اسکوچیچ مانند ولاسکو

اسامی تیم ملی فوتبال که اعلام شد، به این واقعیت پی بردیم که بعد از سال ها در فوتبال ما یک اقدام درست مبتنی بر اخلاق و اصول ورزشی صورت گرفته است.

درس هایی از تورنمنت قطر برای هندبال

تیم ملی هندبال در آخرین دیدار تورنمنت بین المللی قطر مقابل میزبان با نتیجه 35- 24 شکست خورد. هندبال بازان ایرانی در این رقابت های چهارجانبه عربستان را شکست دادند اما مقابل کویت شکست خوردند.

باخت احسان ری، توقف آداک و پیروزی سیتکو

به راستی باید گفت که پیکارهای این فصل لیگ برتر فوتبال بزرگسالان تهران با رقابتی فشرده و شانه به شانه در جمع پیشتازان همراه است که هر دیدار را تماشایی و پرهیجان ساخته است.

آذرپیرا، پدیده کشتی امیدهای جهان

محمدنژاد جوان، فضلی و سوادکوهی صاحب مدال برنز شدند.

یوونتوس به سختی مقابل تیم خشن فیورنتینا پیروز شد

یوونتوس همچون بازی های قبلی اش در سری آ خیلی خوب نبود اما فیورنتینا بازی خشنی داشت و پس از ده نفره شدن آن ها، یوونتوس بر شدت حملات خود افزود.

اسدبیگی: تارتار خیلی خوب سپاهان را آنالیز کرده بود

تلاش می‌کنیم تا در بین ۵ تیم بالای جدول باشیمهافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان یکی از مهمترین اهداف این تیم در فصل جاری را ایستادن در بین پنج تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر دانست.

در پاریس بود و نبود مسی مهم نیست

پاری سن ژرمن در هفته سیزدهم در دیدار خارج از خانه بوردو را شکست داد.

روسیه اول و ایران نایب قهرمان شد

بازی فینال دهمین دوره جام بین قاره‌ای با شکست ملی‌پوشان کشورمان مقابل روسیه به پایان رسید.

حذف طارمی از نگاه رسانه های پرتغالی

تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به ترتیب در روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان به مصاف لبنان و سوریه می‌رود.

 صدر و آنچلوتی در آغوش هم آرام گرفتند

تیم فوتبال رئال‌مادرید در هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا توانست رایو وایکانو را از پیش رو بردارد و به صدر جدول صعود کند.

عبدا... ویسی از هدایت فولاد برکنار شد

پس از دیدار دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال و با یک توافق دو جانبه همکاری باشگاه فولاد خوزستان و عبدا... ویسی خاتمه یافت.

مهاجرانی: تاکتیک تیم ملی باید رفاقت باشد

حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی ابراز امیدواری کرد که برای بازی‌های بعدی سوءتفاهم میان دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی برطرف شود.

کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار از حاشیه و متن فوتبال  را می توانید در این ستون جستجو کرد.

در گام ششم فوتبال نوجوانان چه گذشت؟

دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران با برگزاری هشت بازی به نمایش درآمد.

تقابل تفکر یحیی و قلعه نویی دیدنی خواهد بود؟

کار نیمه تمام هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، امروز به پایان رسیده در حالی که مسابقات رفته رفته جان تازه ای به خود می گرفت به سوی تعطیلات هدایت شد!

دو بازیکن تاجیک در راه پرسپولیس

آخرین خبرها حاکی است که یحیی گل محمدی نام دو بازیکن جوان را برای جذب در باشگاه ارائه داده است. این دو بازیکن البته از کشور تاجیکستان هستند. این نخستین بار است که بازیکنانی از کشور فارسی زبان تاجیکستان نامزد بازی در لیگ ایران شدند.  

سخندان، سرپرست دپارتمان داوری شد

 حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون طی حکمی رضا سخندان را به سرپرستی دپارتمان داوران منصوب کرد.

دعوت چهره های طلایی کشتی به روسیه

دوکشتی گیر جوان ایرانی که در بازی های المپیک به مدال طلا دست پیدا کرده اند، از سوی فدراسیون کشتی روسیه به جشنواره آل استار دعوت شدند. این رقابت ها از روز 12 آذرماه آغاز خواهد شد.

میرمیران: اهل عذرخواهی نیستم

ووشوی ایران بازی های آسیایی را پیش رو دارد، اما من برای این رقابت ها احساس نگرانی می کنم...

کشمکش های ادامه دار در ورزش

ژیمناستیک همچنان درگیر مسایل حاشیه ای است و سفر زهرا اینچه درگاهی که گویا بدون دریافت مجوز از شورای برون مرزی وزارت ورزش، در کنگره فدراسیون جهانی ژیمناستیک شرکت کرده است، دوباره مساله ساز شد تا دست اندرکاران و منتقدان این رشته با غیرقانونی خواندن سفر نامبرده دست به انتقادات شدید بزنند.

سه قهرمان کشتی کاندیدا شدند

انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک روز جمعه 21 آبان ماه برگزار می شود.

امیرحسینی: ورمیگلو؛ بازی ببر بود

بازیکن باتجربه والیبال ایران بار دیگر به صحنه بازگشت تا به رکورد ستارگان بزرگ این ورزش ویچسلاو زایت سف، سرگی تتیوخین و سامائول پاپی نزدیک شود.

نخستین حضور و نخستین پیروزی

لیگ برتر باشگاه های والیبال کشور با شرکت 10 تیم آغاز شد. و این کمیتی در خور توجه است که نسبت به پارسال افزایش حدود 50 درصدی یافته است.

عبور 29 گل از خط دروازه ها

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور 29 گل از خط دروازه ها گذشت...

در تهران خبری نیست

پیکان تهران با پیوستن امیر حسینی و ترمیم آسیب دیدگی یکی، دو بازیکن مانند پوریا یلی در سیرجان به مصاف فولاد ایرانیان می رود. این بازی درواقع به نوعی تقابل پیکانی های دیروز و امروز محسوب می شوند. تیم فولاد که برای باشگاه های جهان آماده می شود، به تدریج در قالب جدید جا می افتد.

۳۰ میلیارد فقط دو بازیکن ؟!

رودی ژستد با قراردادی 600 هزاریورویی به تیم استقلال پیوسته است که 100 هزار یورو از قیمتی که سایت ترانسفرمارکت روی او گذاشته گران‌تر است.

پاکدل عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال شد

رئیس فدراسیون هندبال ایران به عضویت هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا (AHF) درآمد.

بارسلونا رسما از همکاری با ژاوی خبر داد

پس از کش و قوس های فراوان، بالاخره بارسلونا بیانیه رسمی همکاری با ژاوی را منتشر کرد.

ستاره رئال مادرید به تیم ملی برزیل دعوت شد

تیته سرمربی برزیل تصمیم گرفت تا وینیسیوس جونیور وینگر رئال مادرید را به جای روبرتو فیرمینو مصدوم، به تیم ملی دعوت کند.

سرخ‌ها با مهاجم و بدون سیستم، آبی‌ها با سیستم و بدون مهاجم!

دربی شهر منچستر بین دو تیم سرشناس این شهر عصر امروز به میزبانی شیاطین سرخ برگزار خواهد شد.

میرزایی: این باخت را جبران می‌کنیم

هافبک سپاهان پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: قول می‌دهم که به مرور زمان تیم ما شرایط بهتری پیدا کند و در پایان فصل جام قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

کریمی استعفا کرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور بعد از شکست خانگی تیمش مقابل پیکان از سمت خود استعفا کرد.

چگونه بابا مسعود و بابا حمید ایجاد شد؟

طیفی از مدیران فوتبالی برای گریز از سومدیریت ها و بی کفایتی های شان، متهمان و‌مقصران خیالی می سازند و با فرار از واقعیات - جامعه -  را هم گمراه می کنند.

سردار؛ رُم منتفی شد

با اینکه چندی پیش از منبع موثق و از نزدیکان سردار شنیده ایم که مقصد بعدی وی در بوندس لیگا خواهد بود، اما هر روز اخبار گوناگونی در این زمینه منتشر می شود که معلوم نیست واقعیت پیدا می کند.

ترکیب تیم ملی فوتبال سوریه اعلام شد

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه فهرست این تیم برای دو دیدار حساس برابر عراق و ایران را اعلام کرد.

شکست فیروزجا در سوئیس

شکست فیروزجا شطرنج باز ایرانی تیم فرانسه در گرند سوئیس و تساوی  پرهام مقصودلود مرد شماره یک شطرنج ایران.

صیدا پلی به سوی جام جهانی!

بازی ایران با لبنان در شهر صیدا و پیروزی بازیکنان ما کلید رسیدن به جام جهانی قطر است.

تساوی نوبرانه در لیگ هندبال بانوان

در آخرین روز برگزاری هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور دقایقی پیش بازی دو تیم سنگ آهن بافق و شهرداری ملایر با تساوی به پایان رسید.

تعقیب و گریز پابرجا

دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران با نتایجی همراه بود تا در بالای جدول تغییری به چشم نیاید و کماکان اسپادالوند پیشتاز باشد و سایپا و پرسپولیس در تعقیب صدرنشین.

تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال به کشور بازگشت

تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان در کشور صربستان به کشور بازگشت.

سردار و 17 گل دیدنی

ستاره گلستانی تیم ملی فوتبال ایران همچنان در کانون توجهات بین المللی فوتبال قرار دارد.

خط خورده های استقلال در بازی با فجر

تصمیم فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال نام پنج بازیکن برای دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز خط خورد تا تعداد غایبان این تیم به ۶ بازیکن برسد.

دو قهرمان المپیک در کسوت مربی

وزنه برداری مازندران که روزگاری از مدعیان این ورزش در سطح کشور بود بعد از سکوت و رکود به نسبت طولانی با تشکیل یک تیم در لیگ برتر اظهار وجود می کند.

سرمربی تیم ملی ایران نامزد بهترین های جهان

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کانون توجهات قرار گرفت. اسکوچیچ از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار نامزد عنوان بهترین مربی دنیا شد.

دیدارهایی که رقابتی تر شدند

سه ماراتن هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را رقابتی تر نشان داد و در این بین آنچه که مشخص شد آسیب پذیری تیم هایی است که بازیکنان باتجربه و سرشناس دارند که بیشتر آن ها با مصدومیت های عدیده دست به گریبان است.

تجلیل از موتورسواران کویر

طی مراسمی از قهرمانان تیم موتورسواری باشگاه فرهنگی - ورزشی کویرموتور تجلیل و قدردانی شد.

شه بخش ادامه نداد؟!

تصمیمی نه چندان فنی و موجه با اعلام نظر کادر اعزامی مسابقات.

میرزازاده و یوسفی دو مدعی در سنگین وزن فرنگی

کشتی ایران مثل چشمه ای جوشان است هر روز استعدادهای خوبی از گوشه و کنار مملکت خودنمایی می کند که با حضور در مسابقات مختلف بین المللی انگیزه های زیادی برای خودنمایی پیدا می کنند.

شروع مسابقات کشتی آزاد امید های جهان

در پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان از ساعت 13 امروز (جمعه) و با برگزاری مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست (57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم) آغاز می شود.

فوتبال دختران در استارتی تازه

نشست توجیهی و معارفه تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا برگزار شد.

شکست ملی پوشان هندبال در مصاف با کویت

هندبالیست های ایران در تورنمت چهار جانبه قطر مقابل تیم ملی کویت تن به شکست دادند.

پول کالدرون چه می شود؟

همین چند روز پیش بود که از درون باشگاه پرسپولیس این خبر به بیرون درز کرد که پول کالدرون آماده پرداخت است و به زودی پنجره نقل وانتقالات پرسپولیس نیز باز خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس معرفی می شود

اگر آنچه که به گوش می رسد قرار است تا آخر شب و شاید هم فردا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معرفی شود.

تحرک در پینگ پنگ مازندران

پینگ پنگ مازندران بعد از چهارسال رکود راه جدیدی را برای ارتقا و دلخوشی ورزشکاران این رشته در پیش گرفته است.

سکوت کامرانی فرد چه معنایی دارد؟

وحید صالحی از داوران بازنشسته فوتبال اخیرا در چند  افشاگری در مورد وابستگی برخی از داوران فوتبال و وجود دست های پنهان در چیدمان داوری نکاتی را مطرح کرده است که بحث برانگیز بوده بدون مانده است.

ابطال انتخابات فدراسیون بدنسازی منتفی شد

با اعلام رضایت از سوی شاکی پرونده، ماجرای ابطال انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به طور کلی منتفی شد.

تهران میزبان اردوی نهایی تیم ملی تکواندو آقایان ناشنوایان

اردوی نهایی تیم ملی تکواندو آقایان ناشنوایان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2021 ناشنوایان ، در تهران آغاز شد.

اسماعیل نژاد: نونهالان در خاک و دفاع ضعف دارند

فرهاد اسماعیل نژاد  بعد از 2 سال وقفه در برنامه های رده ی سنی نونهالان، برگزاری اردوی بسترسازی بهترین تصمیم بود.

برای پرسپولیس نسخه عوضی نپیچید!

اقدام انجام شده در  هیات مدیره استقلال را در پرسپولیس هم به اجرا گذاشته و با دریافت برنامه و البته  تضمین های لازم به شیوه ای که در ذیل بدان اشاره خواهد شد، کار به محمد دادکان  بسپارید!

مجرد: از دو باشگاه لهستانی پیشنهاد داشتم

علی اصغر مجرد داستانی شبیه سیدمحمد موسوی دارد. هر دو از نوجوانی از شهرستان به تیم ملی پیوستند و در سنین زیر 19 سال جزو بهترین مدافعان جهان شدند.

جای خالی مدیران ملی اندیش

گویی به روالی عادی در ورزش فوتبال تبدیل شده است؛ یک روز استقلال در گرداب مشکلات غرق می شود و روزی دیگر مانند امروز نوبت پرسپولیس می شود که مربی صبوری چون یحیی گل محمدی هم بر سر دوراهی ماندن یا رفتن از این باشگاه پرطرفدار قرار گرفته است.

والیبال گل گهر وارد شد

از سوی دکتر اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه  فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان، محمدرضا دامغانی به سمت سرمربی این تیم منصوب شد.

ایرانمهر می تازد و ناکامی های پرسپولیس و پیکان

پیکارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال جوانان تهران کماکان نظارگر یکه تازی و تیم بدون باخت ایرانمهر بود. ایرانمهری ها موفق شدند با نتیجه یک بر صفر المپیک اندیشه را شکست دهند و با 13 امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص دهند. نارنجی پوشان که در مکان دوم قرار دارند با یک گل سایپا را از پیش رو برداشتند.

ناگلزمان: با تماشاگران بیشتر خوش می گذرد

یولیان ناگلزمان پس از دو هفته از نزدیک شاهد بازی شاگردانش در  آلیانتس آرنا بود.

 آیندگان از لواندوفسکی با لقب "بزرگ" یاد خواهند کرد

با یک نمایش عالی، بایرن مونیخ توانست صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند.

پیروزی خفیف و مهم بارسلونا در بازی مرگ و زندگی با گلزنی «جانشین مسی»

بارسلونا در هفته چهارم از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دیناموکیف رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

دبل زیبای رونالدو سولشر را در جایگاهش نگه داشت

تیم‌های بایرن مونیخ و یوونتوس موفق شدند در برابر حریفان خود در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسند.

آزمون بالاتر از دایی و طارمی در لیگ قهرمانان اروپا

ستاره تیم ملی کشورمان با گلزنی به یوونتوس فاصله خود را علی دایی در لیگ قهرمانان اروپا زیاد کرد.

آقانائب فراموش نشود

آنهایی که با فوتبال بزرگ شده اند و فوتبال را از دیروز تا به امروز پیگیر بوده اند، نیک می دانند که در پشت پرده  اقیانوس فوتبال مردان بزرگی وجود داشته و دارند که کارشان فقط سازندگی و خدمت به فوتبال و پرورش نسل جوان به جامعه فوتبال بوده است.

استاد لفته سه برادران

امروز همان گروه همیشگی یادگار زنده یاد حاج حسن اهوازی بزرگ مرد فوتبال وقلم ورزش خوزستان بار دیگر با تقدیر از یک پیشکسوت بزرگو ارزنده وصاحب نام فوتبال خوزستان وکشور ثابت کرد، که میشود بدون تشریفات و تبلیغات وبه رخ کشیدن، هزینه کردن کلان، خدمتگزاری تاثیرگذار برای حفظ حرمت ومنزلت مقام شامخ پیشکسوتان شد.

تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال  صبح امروز راهی بلگراد شد

تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال (امید) برای حضور در رقابت های جهانی صباح امروز چهارشنبه 12 آبان ماه راهی کشور صربستان شد.

روح رستم در وجود شه بخش

روح رستم سیستان در وجود دانیال شه بخش متجلی شد. جوانی علاقه مند، استوار و عاشق از خطه ای محروم که آب و حیات در آن با دشواری های فراوان مواجه است. دانیال شه بخش در آستانه خلق یک شگفتی بزرگ این افتخار را دارد که نخستین مدال بوکس تاریخ ورزش را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

میرزازاده قهرمان امید های جهان شد

نمایندگان کشورمان در پایان رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال که در شهر بلگراد صربستان برگزار شد صاحب یک مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز شدند.

پیام وزیر ورزش و جوانان برای تیم فوتبال امید ایران

وزیر ورزش و جوانان به مناسبت سه موفقیت پی در پی فوتبالیست های جوان کشورمان در مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ٢٣ سال آسیا، پیامی را صادر کرد.

احسان ری و آداک پیشتازان پیروز

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان تهران با برگزاری هشت دیدار رقم خورد و دو تیم اول و دوم جدول رده بندی یعنی احسان ری و اداک کیان بر حریفان خود پیروز شدند.

بانوان ورامینی با مربی بین المللی در لیگ برتر

لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور 13 آبان ماه آغاز می شود. در این مسابقات 10 تیم حضور دارند که جدیدترین آنها تیم بانوان ورامین است.

نگذارید یحیی دلزده شود

پرسپولیس چند صباحی است که شاداب دیده نمی شود. خستگی و افسردگی در روح وجان و ساق این تیم  قابل لمس است.

یوونتوس و بایرن مونیخ در آستانه صعود

هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در حالی آغاز می‌شود که تیم‌های فوتبال یوونتوس و بایرن مونیخ در آستانه کسب جواز صعود به مرحله بعدی هستند و شیاطین سرخ و آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا برای فرار از بحران محکوم به کسب پیروزی هستند.

سماک: امیدوارم آزمون بهترین بازی‌اش را برابر یوونتوس انجام دهد

سرمربی زنیت روی حضور کامل سردار آزمون در بازی لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس حساب می‌کند.

دوری سه ماهه آگوئرو تایید شد

ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

مدت زمان قرارداد کونته با تاتنهام مشخص شد

سرمربی سابق تیم اینتر به زودی به عنوان سرمربی تاتنهام منصوب می‌شود.

یاراحمدی زانوی خود را به تیغ جراحی سپرد

یاراحمدی از فعالان کشتی در تهران است که برای تسکین درد کهنه زانوی خود را به تیغ جراحی سپرد.

وبینار بین المللی با موضوع حفاظت از نژادهای کمیاب برگزار شد

این وبینار در تاریخ شنبه ۸ آبان با سخنرانی دکتر فیلیپ اسپننبرگ از طریق مجازی برگزار شد.

لیگ تنیس بانوان کشور برگزار می شود

با رقابت ٢٥ تيم در آكادمي تنيس مومن زاده اصفهان؛رقابت های تنیس لیگ بانوان از ۱۵ آبان ماه در آکادمی تنیس مومن زاده اصفهان آغاز می شود.

پیروزی مدعیان در روز نخست

شاملی، تاسیسات دریایی و فولادمبارکه سپاهان در روز  اول لیگ هفدهم مقابل حریفان به برتری رسیدند.

انتصاب مشاور فنی ورزشی ناشنوایان

با حکم دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون ، مشاور فنی ورزشی ناشنوایان منصوب شد.

پرسپولیس به زمین سفت رسید

دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر با 7 بازی را پشت سر گذاشته ایم. دیدار پیکان و ذوب آهن به دلیل حضور بازیکنان این دو تیم در امید ایران به تعویق افتاد. با این همه اشاره ای به آمار و ارقام و حوادث خاصی که در هفته جاری رقم خورده، خالی از لطف نخواهد بود.

تجلیل از قهرمانان یا هدیه شنون!

قهرمانان ورزشی ما مردمک چشم، مردم کشور عزیز ما محسوب می شوند. مردمی که شاید خود مشکلات روزمره فراوانی داشته باشند، اما از یاد و نام و افتخارآفرینان ورزشی غافل نمی مانند.

تسلیت به خانواده محترم پادگانی

با کمال تاسف و تاثر درگذشت دوست صمیمی و ورزشکار ما آقای عباس پادگانی را به خانواده محترم و وابستگان آن مرحوم تسلیت گفته و برای شادروان تازه درگذشته مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت داریم.

فرید خمامی: جایگزین عباسعلی را انتخاب کرده ایم

کاراته در مواد بازی های المپیک نیست، اما مدال های این ورزش در سطح جهانی ارزش دارد و ما باید از عناوین دوره گذشته این ورزش دفاع کنیم.

نگاه ها معطوف به شهر بادگیرهاست

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به ایستگاه چهارم رسید. در این توقفگاه باید انتظار دیدارهای متوازنی را کشید، اما نگاه عمده دوستداران والیبال معطوف به دیار بادگیرهای پیر است.

برزگر: ورزش می کنید و افتخار می آفرینید

این روزها که جامعه کشتی به تحرک مضاعفی روی آورده است. این جنب و جوش محصول افتخاراتی است که قهرمانان کشتی ما خلق کرده اند. اصولا پیروزی ها همواره با اقبال عمومی مواجه است.

نوربخش: آموزش صحیح فنون از سوی مربیان اهمیت دارد

ناصر نوربخش سرپرست انستیتو کشتی: گفت در اردوهای بعدی حتماً از مربیان تست فنی می‌گیریم تا ببینیم آیا طبق آموزش ها، تمرینات را انجام داده اند و مشکلات کشتی گیران را رفع کرده اند یا خیر .

هنر مربیان در تنگناها به کار می آید!

پرسپولیس بعد از باخت به الهلال به لحاظ روانی و انگیزشی دچار نزول شده است.هنر مربیان و قدرت راهبری کادر فنی در بحران ها و بروز مشکلات باید به کار آید وگرنه بعد از باخت حرف های مایوس کننده گره ای را باز نمی کند و بحران تازه ای را رقم می زند.

آقای «وزیر ورزش» اعتراض کنید!

شکست عجیب و سوال برانگیز میثم قشلاقی بوکسور دلاور کشورمان که با ناداوری علنی داوران صورت گرفت، دل هر هموطنی را بشدت آزرده کرد.

ناظمی: لیگ برتر بانوان از 22 آبان ماه آغاز می شود

مسئول مسابقات فوتبال بانوان می گوید برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم تا پایان اعزام تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات جام ملت های آسیا در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر انجام شده است.

جانشین دادگر در فدراسیون تیراندازی

سرپرست جدید فدراسیون تیراندازی امروز معرفی شد.

آزمون و آقای گلی لیگ روسیه

با وجود اخبار ضد و نقیضی که درباره فوتبالیست های ایرانی شاغل در لیگ های اروپا به گوش می رسد، سردار آزمون و مهدی طارمی بیشتر در معرض حواشی رسانه ای قرار گرفته اند.

پیروزی مهرام و رعد

در ادامه مسابقات بسکتبال هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور مهرام تهران 71 بر 55 آویژه صنعت مشهد را شکست داد. مهرامی ها سوای تجربه دارانی چون مهدی کامرانی و آران داوودی یک چهره جوان به نام امیرحسین خندان را درخشان دیده اند. بسکتبال با حضور جوان ها می تواند به شادابی لازم برسد. در دیگر دیدار رعد پدافند 70 بر 61 اکسون شکست داد. حامد مکاریان با 14 امتیاز و تاثیرگذاری 20 و بهشاد عرب زاده با 21 امتیاز بهترین های این بازی بودند.

شه بخش در موقعیتی ممتاز

در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان در صربستان، دانیال شه‌بخش با برتری مقابل بوکسوری از قرقیزستان به جمع ۸ بوکسور برتر وزن ۶۰ کیلوگرم راه یافت.

اعتراض به رئیس کمیته داوران کاراته

امیر مهدی زاده، قهرمان نامدار کاراته ایران در واکنش به حضور سلیمی در مسند ریاست کمیته داوران این رشته گفت: فدراسیون جهانی کاراته به دلایل حاشیه‌هایی سلیمی در سطح بین‌المللی به فدراسیون کاراته ایران نامه زده که تا او را از ریاست کمیته داوران برداشته شود، اما هنوز فدراسیون کاراته  از وجود سلیمی استفاده می‌کند.

جای خالی ایران در اتحادیه جهانی کشتی

ننادلالوویچ که در سال ۲۰۱۴ به طور رسمی وبا انتخابات به مدت ۶ سال به عنوان رئیس اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شده بود.

طارمی و علی مبخوت در صدر گلزنان آسیا

در حالی که مهدی طارمی در فوتبال اروپا می درخشد و برای تیم ملی کشورمان هم یک وزنه تمام عیار می نماید، به یک موقعیت تازه قاره ای هم نزدیک شده است.

ایرانمهر هم باخت و استقلال «دربی» را برد

پیکارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران با دو اتفاق قابل توجه همراه بود که ایرانمهر صدرنشین به اولین شکست تن داد و استقلال بر پرسپولیس پیروز شد.

کونته گزینه اول جانشینی سانتو در تاتنهام

سرمربی سابق تیم اینترمیلان مورد توجه باشگاه تاتنهام قرار دارد.

بدترین بارسلونای دوران: هالووین واقعی این است!

آشفتگی درون و بیرون زمین برای بارسلونا مثل روز روشن است.

صحبت یک دقیقه ای مورینیو با خبرنگاران

مورینیو پس از بازی با میلان در جمع خبرنگاران گفت: فقط می توانم به میلان تبریک بگویم چون اگر حرف دیگری بزنم، از بازی بعدی محروم می شوم.

برنامه مسابقات هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال

زمان و ورزشگاه محل برگزاری مسابقات هفته چهارم لیگ یک فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد.

بازگشت تیم ملی زیر 23 سال از دوشنبه به ایران

تیم ملی زیر23 سال پس از صعود به مرحله نهایی رقابت های زیر23 سال آسیا، دوشنبه شب وارد تهران می شود.

امید های کشورمان حریفان خود را شناختند

مسابقات کشتی فرنگی از ظهر فردا با برگزاری مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست آغاز می شود.

سرداری دیگر برای فوتبال امیدها

کشور ما پر از استعدادهای بکر است که اگر به موقع شناسایی شوند، هرکدام تبدیل به یک ستاره خواهند شد. این واقعیت از دیرباز وجود داشته است.

جولان لیبروها و ظهور پدیده ها

در هفته ای که لیبروها ستاره های بی مانند میادین مختلف بودند، تیم جوان و پراشتیاق آذرباتری ارومیه کولاک کرد و مقابل پیکان ریشه دار به برتری دست پیدا کرد.

دورهمی بی نتیجه سرخابی ها در برنامه تلویزیونی!

در پی تهدید AFC و اخبار منتشره در خصوص محرومیت سرخابی ها به دلیل نداشتن مجوز حرفه ای، بار دیگر با توصیه‌ مسئولان،  کارها وصله پینه شد ، بی آنکه موضوع ریشه یابی و حل و فصل شود!

یاسین سلمانی سند صعود ایران را صادر کرد

تیم‌امید با درخشش یاسین سلمانی و هت تریک‌او‌ در مصاف با تاجیکستان جواز صعود به مرحله نهایی را بدست آورد.سلمانی و همبازیانش بار دیگر توانایی خود را نشان دادند، اما حیف که مدیران‌نتیجه گرا و مربیان‌ باشگاهی اعتقادی به جوانگرایی ندارند.

امید ایران ۳ - امید تاجیکستان ۲

 تیم امید ایران بعد از دو پیروزی مقابل نپال و لبنان در پیکار نهایی در برابر تاجبکستان صف آرایی کرد.

غیبت قهرمان دو فصل اخیر

هشت تیم برای شرکت در هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان در تهران کنار هم‌ جمع شده اند.

موتور استقلال کی روشن می شود؟

استقلال  در هفته ودیدار سوم خود بابه ثمر رساندن یک گل از تراکتور سازی عبور کرد. بازی در تهران آن هم ثبت یک گل جهت شکار سه امتیاز بازی شاید کافی بنظر آید، اما راضی کننده نیست.

پشت پرده فوتبال

قبل از اینکه خبر امروز به تحریر در اورده شود لازم است که بار دیگر تاکید شود که اخبار این ستون کاملا اختصاصی است وکار گروه البرز ورزشی اخبار پشت پرده فوتبال را باز گو می کنند.

پیروزی پرگل پرسپولیس در روز تساوی اسپاد و سایپا

هشت دیدار در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای تهران از هفته چهارم برگزار شد که دو تیم اول و دوم جدول یعنی اسپاد و سایپا در جدالی نزدیک و تماشایی به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی یک – یک رضایت دادند.

... این بار علیرضا منصوریان

ناکامی های تیم نفت آبادان به مجموعه حوادث لیگ بیست ویکم پیوست.

تیم کشتی پهلوانی تهران با مربیگری پیرمردی به قهرمانی کشور رسید

جلیل پیرمردی قهرمان جهان و یکی از ملی پوشان  شهرداری منطقه ۴ که در مسابقات قهرمانی پهلوانی کشور هدایت تیم تهران را بعهده داشت بعد از ۱۲سال تیم تهران را قهرمان کشور کرد.

تولدت مبارک مدیر رفیق و شفیق

همه ساله روز نهم آبان ماه برای تحریریه دو رسانه ورزشی روزنامه بین المللی شوت و پایگاه خبری البرز ورزشی یک روز دلپذیر و ارزشمند است؛ چرا که تولد مردی را جشن می گیریم که در این روزگار غریب یک تنه بدون هیچ وابستگی ای بار سنگین انتشار این موسسه را بر دوش می کشد و با وجود سختی های روزگار ریاضت اقتصادی، همیشه توکلش به خداوند و اتکایش به دوستانی بوده که برای تک تک آنها یار و غمخوار است.

غیبت قهرمان دو فصل اخیر لیگ بانوان

هشت تیم برای شرکت در هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان در تهران کنار هم‌ جمع شده اند.

نامزدهای بهترین مربیان باشگاه های جهان

فدراسیون تاریخ و آمار در آستانه نزدیک شدن به پایان سال میلادی، نامزدهای بهترین مربی باشگاهی سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد که خبری از مربی های ایرانی نیست.

ملی پوشان ساحلی به دبی رسیدند

تیم ملی فوتبال ساحلی دقایقی پیش وارد شهر دبی شد تا در رقابت های جام بیبن قاره ای به مصاف رقبای خود برود.

جایگاه دادکان ها و دایی ها در مدیریت ورزش و فوتبال کجاست؟

مدت های مدیدی است در عرصه مدیریت جای افراد کاربلد، متخصص و مجرب خالی است. اصولا کار را به آدم های صریح اللهجه و رک نمی سپارند. این ‌میدان ‌دربست در اختیار بله قربان گوها، محافظه کارها و سفارشی ها است!

گلایه ستاره سابق والیبال نوجوانان جهان

رویکرد جدیدی در انتخاب دستیاران مربیان تیم های رده پایه فدراسیون والیبال به وجود آمده است. همین که جلوی پسرخاله بازی و همشهری گرایی سرمربیان سد کرده اند، خود یک وجه مثبت به حساب می آید.

فخری سرپرست کاروان ایران شد

باتصویب هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ،پیمان فخری به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو انتخاب شد.

پوررمضانعلی: شطرنج دنبال وانگ است

شطرنج ایران به دنبال مربیان درجه اول خارجی است.

خود غلط بود، آنچه می پنداشتیم

اوضاع فدراسیون های ورزشی به ویژه تشکیلاتی که بر سر دوراهی انتخاب رئیس جدید قرار گرفته اند، نگران کننده است...

مسابقات فوتبال در بانک سپه

مسابقات فوتبال بین کارکنان بانک سپه حوزه مرکزی ومناطق شعب تهران بزرگ انجام شد.

زنهار که تاریخ، غربال به دست از پشت سر می‌آید

نهضت المپیک‌گرایی در ایران در این ۷۴سالی که از عمر ناکافی‌اش می‌گذرد مردان بسیاری را به چشم دیده است که از پایش خار درآورده یا بر جانش گزندی رسانده‌اند. ا

حذف النصر و الاتحاد عربستان از لیگ قهرمانان

خبر جالبی است؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا دو باشگاه معتبر النصر و الاتحاد را از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا حذف کرد. باز بگویید که کنفدراسیون دربست در اختیار عربهاست!

ایمانی: با فرزندانم به پورتو می روم

سمیرا ایمانی یکی از پرتداوم ترین ملی پوشان والیبال بانوان ایران بود. او از شهر والیبال خیز اصفهان آنقدر اقتدار داشت که دستیار مایدا، سرمربی سابق تیم ملی شد. مدتی از این بانوی پرهنر خبری نبود تا اینکه باخبر شدیم با تیم پورتوی پرتغال قرارداد بست.

لیگ والیبال پرتغال، 19 امتیاز برای مهتاب رحمانی

در هفته هفتم لیگ والیبال پرتغال دو تیم بوآویشتا و آوس که از بازیکنان ایرانی در ترکیب خود بهره می‌برند دیشب به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار3 بر 2️به سود یاران نگین شیرتری، پاسور گیلانی تیم ملی ایران در تیم آوس شد. پاسور والیبال در بازی خوبی انجام داد و توانست ۳ امتیاز شامل ۲ حمله و یک امتیاز سرویس بدست آورد.

تجلیل از مربیان تیم ملی هندبال

رئیس فدراسیون هندبال با حضور در جمع بازیکنان تیم ملی، از سرمربی و مربیان تیم تجلیل کرد.

دیدار خبرنگاران با تیم سندروم دان

مسابقه دوستانه ای بین تيم سندروم دان با تيم خبرنگاران صدا و سیما  در  زمین چمن مصنوعی محله سازمان برنامه شمالی با حضور پيشكسوتان فوتبال و هنرمندان برگزار شد.

مراقب پديده مديرعامل سالاری باشيد!

يك دهه قبل كه هنوز پول در فوتبال حكايت ِ علف خرس نبود(!) پديده ای در فوتبال ما شكل گرفت؛ تحت عنوان بازيكن سالاری!

روز مربیان راستین

امروز، روز مربی است. مردان و زنانی که شاگردان زیادی را پرورش می دهند در ایجاد انگیزه در نزد نونهالان و نوجوانان مملکت نقش مهمی ایفا می کنند و در پرورش روحی و جسمانی و اخلاقی نسل حال و آینده خستگی ناپذیرند.

مهاجم هدف، رمز مجیدی

امروز و تا ساعاتی دیگر دیدارهای هفته سوم لیگ درپرده اول به نمایش گذاشته می شود.

قرارداد استقلال با ژستد قطعی شد

رودی ژستد، مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال پس از عقد قراردادی ۲ ساله با این مدیران باشگاه استقلال اظهار کرد: از خوش‌آمدگویی گرم شما تشکر می‌کنم. استقلال در دنیای فوتبال یک باشگاه شناخته شده‌ است. من از آشنایان و دوستان از شرایط باشگاه پرسیده بودم و نظرات خوبی را به من منتقل کردند. برای من این تصمیم یک اتفاق بسیار خوبی بود.

مدال طلای نقره جهان برگردن جودوکاران ایرانی

کاتاکاران ناشنوای ایران در رقابت های قهرمانی جهان جودو ۲۰۲۱ در فرانسه، موفق به کسب مدال نقره شدند.

تختی و قهرمانان امروز ما

سال 1964 دو قهرمان نام آور کشتی ایران که با رفتار و افکار پهلوانانه خود شهره مردمداری بودند؛ جهان پهلوان تختی و زنده یاد محمدعلی فردین که همیشه تا زنده بودند از مردم جدا نزیستند.

نحوه صعود تیم‌ها در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا

دپارتمان مسابقات بین‌المللی در خصوص نحوه صعود تیم‌ها در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

بدرقه تیم ملی بسکتبال بانوان برگزار شد

مراسم رونمایی از لباس تیم ملی بسکتبال بانوان ظهر امروز در تالار آزادی تهران برگزار شد.

ماهر صبرا بازی با ایران را از دست داد

بازیکن لبنان شانسی برای حضور در مصاف با تیم ملی ایران ندارد.

در جست و جوی مدال از رینگ صربستان

تیم ملی بوکس ایران در مسابقات جهانی صربستان تاکنون ناکامی ها و کامیابی هایی داشت، اما آیا می توان به عملکرد بوکسورهای ایرانی در این رقابت های بزرگ چشم امید داشت؟

مربی ایرانی برای پورتوی پرتغال

سمیرا ایمانی فولادی بازیکن سال های تیم‌های گیتی پسند، ذوب‌آهن، باریچ اسانس کاشان، شهرداری اراک و تیم ملی والیبال که در سال‌های اخیر در تیم‌های ذوب‌آهن، نامی نو و تیم ملی مربیگری کرد، به عنوان مربی با باشگاه والیبال پورتو پرتغال قرارداد امضا کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال صبح امروز راهی بلگراد شد

تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال برای حضور در رقابت های جهانی صربستان امروز 8 آبان ماه راهی شهر بلگراد محل برگزاری این مسابقات شد.

لیگ پرشتاب در ایستگاه سوم

تا چشم به هم زدیم هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور هم فرا رسید. نمی خواهیم بنویسیم که به کجا چنین شتابان. چرا که این رویه متاسفانه مسبوق به سابقه است. بنابراین با نگاهی گذرا به پیش بازی دیدارهای هفته سوم به استقبال این چرخه معتبر می رویم و مهم ترین مسابقه این هفته را لبنیات هراز آمل و شهداب یزد برگزار خواهند کرد. مسابقه ای که به حتم دیدن دارد.

عیسائیان، کاپیتان جدید تیم ملی بسکتبال ایران

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران پنجشنبه راهی محل برگزاری مسابقات انتخابی کاپ آسیا می شود.

عابدزاده در میان مدعیان دروازه بانی جهان

سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) روز جمعه اسامی نامزدهای برترین دروازه‌بان سال 2021  جهان، از نگاه کارشناسان خود را اعلام کرد.

پرسپولیس و استقلال همچنان روی لبه تیغ

فوتبال ما با این همه ادعا حتی جزیی ترین اصول ورزش حرفه ای را نمی داند. به طور مثال پرسپولیس و استقلال با بیش از نیم قرن خدمت درگیر چه مشکلات ابتدایی اما دست و پاگیر شده اند.

... و باز هم رونالدو و مسی

کریستیانو رونالدو با پشت سر گذاشتن لیونل مسی رکورد پر لایک‌ترین عکس یک ورزشکار در اینستاگرام را به نام خود ثبت کرد.

تقابل دو ایرانی سرشناس ایران در لیگ پرتغال

ورزش حرفه ای این گونه است. گاهی اوقات رفیق ترین آدم ها ناچار به تقابل می شوند. مثل بازی امشب پورتو و بووایشتا که دو ستاره فوتبال ملی ایران رو به روی هم قرار می گیرند.

پیروزی تیم ستارگان ساری مقابل صنایع مازندران

دور رفت رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب جام یادگار امام (ره) از صبح امروز در شهر جویبار و به میزبانی تیم صنایع مازندران در حال برگزاری است.

سرمربی تیم شهید شاملی کازرون: با چهره ای جدید پا به لیگ می گذاریم

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال با چهره ای کاملا متفاوت فصل جدید لیگ را آغاز خواهد کرد.

تمدید مجدد مهلت صدور رای پرونده ویلموتس در دادگاه CAS

وکیل فدراسیون فوتبال از تمدید مهلت دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برای صدور حکم مارک ویلموتس خبر داد.

تعامل خوبی با کمیته ملی المپیک، وزرات ورزش و فدراسیون ورزشی ایجاد کردیم

سرهنگ دکتر چنگیز مسیب زاده با اعلام این خبر در مراسم تجلیل از قهرمانان و نخبگان نیروی زمینی ارتش گفت؛ خوشبختانه با حمایت فرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش و همکاری فدراسیون های ورزشی تعامل خوبی بین تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجوانان برقرار کردیم.

پای خارجی های بی کیفیت را باز نکنید!

حکایت تصمیمات خلق الساعه مسئولان فوتبال ما مانند کسانی است که با یک غوره سردی شان می کنه و با یک غوره گرمی شان!

نفت و فولاد در باتلاق!

خوزستان مهد فوتبال ایران و  مدرسه استعدادهای ناب در کشور محسوب می شود، اما نبود مدیریت قوی و وجود سلایق مختلف و بی توجهی به مربیان و بازیکنان بومی مانع از پیشرفت فوتبال در این خطه زر خیز شده است.

عبدی بهترین بازیکن و یامگا فنی ترین گلزن

گذشته از نتایج بازی ها واینکه چه تیمی با کدام روشی به میدان آمد وحاصل آن چه نتیجه ای حاصل بود، می خواهیم نگاهی آماری به دیدارهای هفته دوم لیگ برتر که لیگ بیست ویکم به حساب می آید داشته باشیم...

یک ماراتن و دیگر هیچ

هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با یک ماراتن و چند مسابقه یک طرفه، چنگی به دل نزد...

رویارویی کشتی گیران ایران با ایالات متحده

یک سایت آمریکایی خبر از برگزاری دیدار تیم به تیم کشتی گیران ایران با ایالات متحده داد. این در حالی است که ایرانیان مقیم این کشور از هم اکنون بیش از 20 هزار بلیت مسابقه را پیش خرید کردند.

ترکان سرمربی تیم نوجوانان ایران

رئیس فدراسیون کشتی در حکمی مجید ترکان را به سمت سرمربی تیم نوجوانان ایران منصوب کرد.

کسب مدال برنز امیر محمد دفتری جودوکار ناشنوای ایران

مسابقات قهرمانی جهان جودو ناشنوایان در ورسای فرانسه آغاز و جودوکاران کشورمان در روز اول یک مدال برنز به دست آوردند .

پیشتازی احسان ری و پرسشی برای حق شمیرانی ها

پیکارهای لیگ برتر فوتبال بزرگسالان تهران می رود تا روزهای حساس تر و دیدارهای تماشایی تر را در پیش داشته باشد و تیم احسان ری در حالی هفته چهارم را با صدرنشینی پشت سر گذاشت که سه تیم 9 امتیازی سیتکو، پرشان و آداک کیان نیز سایه به سایه به دنبال پیشتازی هستند.

صدرنشینی ایرانمهر با شکست پیکان از کیا

دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال جوانان تهران با رویارویی حساس و تماشایی کیا و پیکان همراه بود تا در این رهگذر ایرانمهر بتواند صدرنشینی را به نام خود رقم بزند.

نام نویسی 32 داوطلب در کمیسیون ورزشکاران

کاندیداهای عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک با ارائه مدارک و تکمیل فرم مربوطه چهارمین روز ثبت نام خود را انجام دادند.

ژاوی، بارسلونا را بردلارهای نفتی ترجیح داد

به نقل از «مارکا»، پایان کار رونالد کومان در بارسلونا اتفاقی شگفت‌انگیز نبود، اما ژاوی ارناندس مردی است که انتظار می‌رود جایگزین کومان شود. هرچند او تمایلی ندارد به این گمانه‌زنی‌ها توجه کند و از تمرکز کامل خود روی تیم السد خبر داد.

بازتاب پیروزی فوتبال امید ایران در روزنامه النهار

تیم فوتبال امید ایران با پیروزی مسابقات انتخابی المپیک را آغاز کرده است. شاگردان مهدی مهدوی کیا البته که هنوز راهی دراز دارند اما این می تواند آغازی نویددهنده باشد.

حساسیت های این روزهای ژیمناستیک

درگاهی در واکنش به اینکه آیا او رد صلاحیت خود را به فدراسیون جهانی اطلاع داده است یا خیر؟ گفت: متاسفانه یکی از معاونان وزیر با مصاحبه ای که انجام داد و بازتاب بین المللی داشت این حساسیت را ایجاد کرد!

رقبای تیم ملی فوتبال بانوان مشخص شد

تیم ملی فوتبال بانوان که چندی پیش در مسابقات انتخابی غرب آسیا با ارایه بازی های درخشان به جام ملت های آسیا صعود کرده است، رقبای خود را شناخت. این نخستین باری است که فوتبال بانوان ایران در سطح اول رقابت ها قاره کهن خودنمایی می کند. حال آنکه فوتسال خواهر دیگر ورزش بانوان یکه تازی خود را سال هاست در آسیا آغاز کرده است، اکنون نوبت خوبی به فوتبالی ها رسیده است.

درودگر: از باشگاه ها حمایت می کنیم

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال تاکید کرد ما در کنار باشگاه‌ها هستیم و از درخواست آنها حمایت می‌کنیم اما کار هیجانی و بدون مطالعه محکوم به شکست است.

بدرقه نابغه دوومیدانی

علی باغبانباشی مرد پرافتخار دوومیدانی ایران که صفحه افتخاراتش پر از عناوین دستاوردهای ارزشمند بوده، در بیمارستان امام رضا مشهد جان سپرد.

آقاجانی مدال خود را تقدیم مادر شهید سجاد زبرجدی کرد

مصطفی آقاجانی مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان مدال طلای جام باشگاه های جهان و مدال برنز قهرمانی جوانان جوانان خود را تقدیم مادر معظم شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی کرد.

حمید یاری: جمعیت کشتی گیران استان البرز کم شده است

رئیس هیات کشتی استان البرز گفت: طی دو سال با بسته بودن مدارس و شیوع کرونا، جمعیت ورزشکاران کشتی استان کاهش یافته است.

سوریان در جمع نونهالان فرنگی 

حمید سوریان  همیشه کشتی را با نام جهان پهلوان تختی می شناسند.الان زمان یاد گرفتن است و دغدغه ای جز کشتی نداشته باشید.

برنامه هفته نخست لیگ برتر زنان سال 1400

برنامه هفته نخست لیگ برتر زنان سال 1400 ایران اعلام شد که تیم سایپا قهرمان سال گذشته در اولین دیدار خود به مصاف جوانان زرتشتی می‌رود.

لبنان آخرین شانس یک مربی ...

ستون پشت پرده فوتبال یک ستون کاملا اختصاصی است و اخباری را نشر می دهد که کمتر کسی آن را شنیده است. البته بخشی از اخبار این ستون به شنیده ها مربوط می شود و نباید زیاد تعجب کرد،زیرا در فوتبال ما اخبار ابتدا به صورت شنیده ها در محافل پخش می شود سپس بر اساس ارزیابی ها ان خبر از قوه به فعل تبدیل می شود.

تهدید غیرمستقیم رئیس کمیته داوران به داوران ناراضی!

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال با بیان این‌که کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی به همکاری نکردن داوران بین‌المللی با فدراسیون‌های ملی بسیار حساس هستند، گفت: برخی از داوران درخواست چهاربرابری حق الزحمه داوری داشتند که این موضوع واقعا برای فدراسیون والیبال ممکن نبود.

نوبر جدید فوتبال علمی حرفه ای

چشم مدیران فوتبال روشن ؛حرمت داوری فوتبال هم شکست و جزیره داوری فوتبال هم غرق شد.

گلستان قهرمان مسابقات ساحلی زیر 22 سال کشور شد

تیم گلستان (یمرلی-کمی) قهرمان مسابقات والیبال ساحلی زیر 22 سال مردان کشور شد.

نقدی بر عملکرد ورزش در مدارس کشور

حوزه های تاثیرگذار آموزش و پرورش با در برگیری حداکثر آحاد مختلف مردم در مقوله سلامت و تندرستی کاملا مغفول ماند ...

اتفاقی خوب برای کشتی رباط کریم

روز گذشته در مراسمی به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص)  از سوی رئیس تربیت بدنی شهرستان رباط  و سعید وکیلی یکی از مربیان سازنده کشتی و استعداد یاب منطقه تجلیل به عمل آمد.

طالقانی: کشتی همیشه افتخارآفرین بود

شب گذشته به مناسبت هفته وحدت یک دورهمی به میزبانی حاج قاسم جمشیدی نایب رئیس اسبق کشتی آذربایجان شرقی در تهران برگزار  شد

آنسو فاتی آسیب دید

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مهاجم این تیم تا اطلاع ثانوی قادر به همراهی تیم نیست.

حکایت کیک بوکسینگ کار ایرانی در ایتالیا

مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو در حالی اواخر مهرماه در "جزلو" ایتالیا برگزار شد که امید احمدی‌صفا ملی‌پوش  وزن 51- کیلوگرم رشته فول‌کنتاکت کشورمان با غلبه بر حریفی از ترکیه به دیدار نهایی راه یافت.

نخستین لیگ والیبال و نخستین تیم منتخب هفته

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور برای نخستین بار در سال های 54- 53 راه اندازی شد. نام این رقابت ها جام پاسارگاد بود که در نهایت دخانیات تهران با بازیکنانی چون منوچهر آخشین، عزیز پرتوی، محمود چایچی، امیر حیدری، زنده یاد ودود گوگانی، حمید شلتوک چی، نادر پاکرو و قاسم توکلی با مربیگری حسن کبیری قهرمان شد.

نبرد هم وزن ها

مسابقات والیبال سراسری باشگاه های کشور امروز در شرایطی در شهرهای مختلف برگزار می شود. نگاهی به جدول رقابت ها نشان می دهد که بیشتر تیم ها هم سنگ و هم وزن یکدیگر می نمایند که امیدواریم مانند هفته اول شاهد دیدارهای گرم و دیدنی باشیم.

از ورزش شنا چه خبر؟

فدراسیون شنا در آستانه انتخابات ریاست این تشکیلات قرار دارد. تاکنون 6 نفر برای احراز کرسی ریاست این رشته نام نویسی کرده اند. این در حالی است که محسن رضوانی کاپیتان سابق تیم ملی واترپلو از معدود روسایی بوده که سابقه قهرمانی دارد.

اعجوبه دوومیدانی در بیمارستان

علی باغبان باشی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بستری شد. مردی که کارنامه درخشان در ورزش دوومیدانی داشت.

دعوت ایرانی های شاغل در لیگ یونان

یک سایت یونانی از دعوت ۳ بازیکن ایرانی آ.اک آتن به تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.

مینی فوتبال جهانی شد

براساس گزارش سایت فدراسیون جهانی مینی‌فوتبال، اعضای کمیته اجرایی این فدراسیون در جلسه اخیر خود به عضویت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون جهانی مینی‌فوتبال رای داده و با آن موافقت کردند.

اعلام گروه بندی دو گانه فوتبال لیگ دسته دوم کشور

گروه بندی دوگانه فصل جدید فوتبال لیگ دسته دوم کشور ۱ - ۱۴۰۰ اعلام شد.

یکه تازی ایرانمهر

گویا تیم خوش ترکیب ایرانمهر را باید از همین حالا بخت اول قهرمانی در این فصل نوجوانان تهران دانست که هفته چهارم را با چهارمین پیروزی پشت سر گذاشت.

اسامی داوران وناظران مسابقات اعلام شد

اسامی داوران و ناظران دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور اعلام شد.

سرمربی سنگ آهن بافق: شناختی از تیم های جدید لیگ ندارم

سرمربی سنگ آهن بافق از آمادگی 90 درصدی تیمش برای آغاز لیگ برتر هندبال خبر داد.

پاکدل: تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات هندبال آذربایجان غربی اتخاذ شد

رئیس فدراسیون هندبال که در ادامه سفرهای استانی خود با هدف بررسی مشکلات و بازدید میدانی از ظرفیت های هندبال راهی آذربایجان غربی شده بود، گفت: مشکلات هندبال آذربایجان غربی شناسایی و تصمیمات خوبی برای رفع آنها اتخاذ شد.

هواداران فوتبالی در انتظار  تصمیم عاجل مسئولان!

شروع مسابقات لیگ  برتر  و  دو میزبانی آتی تیم ملی  را با  گشایش درب ورزشگاه ها به مردم هدیه بدهید و زمینه ساز مشارکت هواداران در امور اجتماعی باشید.

تیم ملی نیازمند وحدت و همدلی است!

آنانکه از چالش طارمی و اسکوچیج  قند در دل شان آب شد و به فکر ایجاد بحران بودند دلسوز ورزش و فوتبال نیستند.

انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک برگزار می شود

نظر به اتمام نخستین دوره چهار ساله فعالیت کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، ستاد برگزاری انتخابات شرایط ثبت نام ورزشکاران علاقه مند به حضوردر انتخابات دومین دوره را اعلام کرد.

پیشنهاد 8 میلیون یورویی لیون به سردار

باشگاه لیون فرانسه برای جذب مهاجم ایرانی زنیت آماده پرداخت مبلغی مشخص شد.

طارمی باز هم گل زد

مهدی طارمی باز هم برای تیمش در لیگ باشگاه های پرتغال گل زد. ستاره پرفروغ ایران همچنان در مهد فوتبال اروپا می درخشد.

یار خارجی استقلال وارد شد

انتظارها برای جذب بازیکن خارجی در باشگاه استقلال به پایان رسید و بازیکن پانتولیکوس یونان برای عقد قرارداد وارد تهران شد.

مهاجری با میثاقیان تا مرز بزن بزن

اتفاقات در تیم پدیده نقطه پایان ندارد.مهاجری دیروز از مربیگری این تیم بر کنار واکبر میثاقیان جانشین او شد.

پیروزی سایپا مقابل پیکان

دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران با گل های فراونی همراه بود که به راستی در فصل پاییز بیش از پیش زیبا به نظر می رسد. سایپا در دربی خودروسازان توانست در نبردی نزدیک و فشرده با نتیجه 2 بر یک بر پیکان پیروز شود. ضمن آنکه پرسپولیس نیز با همین نتیجه بر بادران غلبه کرد تا در روز تساوی 2 – 2 استقلال با سورنا مهر با خوشحالی افزون تر همراه شود.

دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد

دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ج در شهر کرج در حال برگزاری است.

فرنگی کاران نونهالان در اردوی بسترسازی

اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از امروز و به مدت یک هفته در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار می شود

قهرمان اسبق تیم ملی در بیمارستان

نیک نژاد قهرمان اسبق تیم ملی کشتی آزاد در بیمارستان بستری شد.

کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار فوتبال رامی توانید در این ستون که برخی از آنها در حد شنیده هاست، مشاهده کنید.

مشکل پدیده مربی بود؟

تیم فوتبال پدیده در همین دو هفته ای که از زمان بازیهای لیگ برتر گذشته به یکی از خبرسازترین تیم های حاضر در لیگ  تبدیل شده است. بازیکنان این تیم همچنان معترض هستند و ادامه اعتراضات به مرحله ای کشیده شده تا در هفته دوم بازی ها از همراهی تیم شان چشم پوشی کنند.

قهرمان ووشوی جهان رئیس ورزش شهرداری تهران

با حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران، حسین اوجاقی به عنوان رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران منصوب شد.

پرسپولیس صدر جدول را می خواهد

با انجام دو بازی باقیمانده،پرونده دیدارهای هفته دوم لیگ برتر بسته خواهد شد.پرسپولیس با نساجی دیدار خواهد کرد وآلومینیوم میزبان فولاد خوزستان است.

متشرعی: دو بازی در ترکیه خواهیم داشت

بازیکنان تیم ملی بسکتبال بانوان غربال شدند و آخرین اردوی این تیم اعزامی به مسابقات انتخابی کاپ آسیا به مدت دو روز در هتل ملی المپیک به اردو می روند.

روابط عمومی در خانه شیشه ای

درباره نقش روابط عمومی در سازمان ها، نهادها و ارگان ها فراوان نوشته ایم. اینکه وظیفه این تشکیلات در نظام های اجتماعی از جمله ورزش ارزیابی دقیق و تقویت برنامه های پیش برنده است و مدیرانی موفق خواهند بود که از روابط عمومی قوی که دارای مدیریت و قوه تجزیه و تحلیل بوده، بتوانند باشفافیت با مراجعان خود ارتباط برقرار کنند.

دایی: خجالت می کشم که بنا مستاجر است

علی دایی مرد عمل است. او همان گونه که در میدان مسابقات بدون واسطه و در سایه شایستگی و رشادت به تیم ملی رسیده است، این روزها که بیرون از گود قرار گرفته باز هم مردانه عمل می کند و شجاعانه حرف می زند. گفت و گوی خبر ورزشی با علی دایی را شاید باید بارها خواند.

آزمون در زمستان راهی آرسنال می شود؟

مدیر برنامه ستاره ایرانی زنیت درباره امکان انتقال موکلش به آرسنال صحبت کرد.

هراز و شکوفایی جوانان آتیه دار

سی و پنجمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران از هفته اول گذشت، اما ما در ادامه معرفی تیم ها این بار به لبنیات هراز آمل و سپاهان اصفهان می رسیم.

بابایی: وزنه برداری دختران پر از استعداد است

این روزها که وزنه برداری ایران دیگر نام و نشانی از گذشته تابناک ندارد، درمیان افول آقایان چند دختر توجه محافل ورزش آسیا را به خود جلب کرده اند؛ مثل خواهران حسینی یا یکتا جمالی که در مسابقات جهانی عربستان برای نخستین بار ورزش بانوان کشورمان را به مدال این ورزش سنگین رسانده اند.

پری پتی و شوت در وقت اضافه

هفته سوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با انجام دو بازی در تالار مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

اخراج سرمربی شیاطین سرخ

مدیران باشگاه منچستریونایتد که همواره یکی از اصلی‌ترین حامیان اولگنار سولسشایر از زمان حضور این سرمربی نروژی روی نیمکت شیاطین سرخ بوده‌اند، حالا گویا کاسه صبرشان با شکست 5 بر صفر یکشنبه شب من‌یونایتد مقابل لیورپول در هفته نهم لیگ برتر انگلیس لبریز شده و احتمال تغییر در کادر فنی این تیم وجود دارد.

در تمجید یورو اسپورت از وفایی

یورو اسپورت پس از پیروزی ملی پوش اسنوکر ایران مقابل اُ سالیوان به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت.

فوتبال بانوان و دلالیسم

سرمربی تیم سیرجان که تیمش را برای شرکت در دومین دوره فوتبال باشگاه های غرب آسیا آماده می کند، درباره شائبه ورود دلالیسم به فوتبال ایران صحبت کرد.

فوتبال امید ایران با 4 گل آغاز کرد

تیم ملی فوتبال امید ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا مقابل نپال به برتری رسید.

وریا غفوری از کوره در رفت

مدافع تیم استقلال که این روزها کمی عصبی به نظر می رسد ،در اظهار نظر جدیدش بسیاری را به چالش کشاند.

گلریزان پهلوانان تبریزی

 مراسمی با مدیریت مسئولان هیات باستانی استان آذربایجان شرقی و پهلوان خوشنام و با مرام شهرتبریز حاج قاسم جمشیدی برگزارشد.

کدام واگن از قطار جدا می شود؟

هفته دوم لیگ ۲۱ امروز دنبال خواهد شد. امروز شاهد چهار بازی خواهیم بود، تیم های پیروز می توانند بین خودبا دیگران فاصله ایجاد کنند و بازنده اندکی از قطار در حال حرکت فاصله خواهند گرفت.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان از ادامه کار انصراف داد

محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان از سمت خود استعفا داد. این خبر از سوی مسئولان باشگاه تایید شد و گویا شرایط جسمی نظری به صورتی بوده که ادامه کار برای او مهیا نبوده است.

دعوت خطیبی و نویدکیا به کمیته انضباطی

سرمربیان آلومینیوم اراک و سپاهان جهت ادای توضیحات به کمیته انضباطی دعوت شدند.

اعلام برنامه هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان

برنامه لیگ برتر فوتسال بانوان اعلام شد که از جمعه 7 آبان ماه آغاز می شود.

اعلام ترکیب تیم امید در بازی مقابل نپال

مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید ایران، ترکیب تیم امید ایران مقابل تیم امید نپال را اعلام کرد.

برگزاری دو اردوی تیم امید در قطر و اروپا

رئیس فدراسیون فوتبال دیشب در تماسی پیگیر آخرین وضعیت تیم امید در دوشنبه شد.

پیشکسوت آینه ای فراروی نسل جوان

امروز، روز پیشکسوت است. انسان های پخته ای که چین و چروک های پیشانی شان نشان از گذر زمان می دهد و عمری طولانی که در حرفه ای طی کرده اند و به مهارت رسیدند.

پیکان، جای کیا را گرفت

پیکارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال نونهالان تهران کماکان نظاره گر پیروزی های پی در پی تهران بود.

بوکسورهای ایرانی در رینگ جهان

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

بازیکن آمریکایی از لیگ ایران رفت!

هفته سوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با پیروزی کاله مازندران همراه بود. این تیم 62-59 بر نفت آبادان چیره شد. امیرحسین یازرلو و متین آقاجانپور با کسب 11 و 20 امتیاز چهره درخشان تیم دیروز بودند.

جنگ اول بهتر از صلح آخر...

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی هفته نخست را پشت سر گذاشت که سه بازی 5 گیمه تیم های سرشناس را تا آستانه شکست پیش برد. مربیان اغلب تیم ها این نتایج را در هفته آغازین امری طبیعی خوانده اند. اما باید دید این کاروان چگونه به مقصد می رسد؟

بامداد امروز،  تيم ملي تنيس وارد كشور شد

تيم ملي تنيس ايران كه جواز حضور در مسابقات ديويس كاپ گروه سه آسيا -اقيانوسيه را در مسابقات منامه بحرين به دست آورد، بامداد امروز  با استقبال اهالي تنيس از طريق فرودگاه امام خميني (ره) وارد كشور شدند.

پیروزی  3 بر صفر اولشتین برابر زاویرچه

در دیدار هفته چهارم پلاس‌لیگا بین دو تیم اولشتین و زاویرچه, تیم اولشتین توانست زاویرچه‌ی کولاکویچ را متوقف کرده و 3-صفر  شکست دهد تا اولین باخت زاویرچه را در این فصل رقم بزند.

در بهت قدرتنمایی ستاره شطرنج خراسان رضوی

نوجوانان آسیا مدال طلا قهرمان پرافتخار شطرنج خراسان رضوی و ایران را کسب کرد.

تیم کشتی پهلوانی استان تهران با اقتدار قهرمان  کشور شد

 امیر عرب پس پیروزی در انتخابات ریاست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران طی سخنانی در جمع ورزشکاران قول داد ورزش پایتخت را به جایگاه واقعیش  باز خواهد گرداند،

کاریل شاگرد پروفسور پرندی شد

کاریل داداش آده بازیکن جوان، چپ دست و بااستعداد ایرانی به عضویت باشگاه شامونت فرانسه درآمد. باشگاهی که سال گذشته نایب قهرمان لیگ فرانسه شده بود و بازیکنان شاخصی چون رافائل کرر، پاسور تیم ملی فرانسه، لوس میگوئل قدرتی زن تیم ملی کوبا، آندریان بازیکن قدرتی تیم ملی رومانی، موسی گویه بازیکن سرعتی تیم ملی فرانسه، فابیان پالک سرعتی زن تیم ملی هلند را در اختیار دارد. فرانکو ماسیمین لیبروی آرژانتینی هم عضو شامونت است.

اینتر سردار را می خواهد!

یک سایت معروف فوتبال درباره سردار آزمون خبرهای جدیدی را درج کرده است. اینکه این مهاجم ارزشمند و تکنیکی ایران همچنان طرف توجه باشگاه های ایتالیایی است.

گلزنی بازیکنان ایرانی لیگ یونان

بازیکنان ایرانی به تدریج در لیگ های اروپا جای پای محکمی از خود برجای می گذارند. بعد از نمایش های دیدنی سردار آزمون و مهدی طارمی، این بار نوبت ایرانیان شاغل در لیگ یونان رسید.

سه بازیکن جدید در فهرست تیم امید ایران

با تعامل کادرفنی تیم امید ایران با سه باشگاه استقلال، ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان، سه بازیکن از این سه تیم لیگ برتری، پس از پایان بازیهایشان در هفته دوم لیگ برتر به اردوی تیم امید در دوشنبه تاجیکستان اضافه می شوند.

منتخب شمیران، عابدزاده، مهرخلیج، کیان، پویا و آسیا پیروز در ایستگاه سوم

دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان تهران با برگزاری هشت بازی به نمایش درآمد. منتخب شمیران، اف سی عابدزاده، مهرخلیچ، آداک کیان، پویا دیلم و آسیا پیشتاز موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

کوتاه از فوتبال

باشگاه استقلال همچنان به دنبال تحقق طرح خود که همان نصب تبلیغات پیرامونی ورزشگاه محل بازی خود است. آنها دلایل سازمان لیگ را  درخواست یک سویه می دانند.

 ساعت بازی ها ایران مقابل لبنان و سوریه مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای آخرین بروزرسانی برنامه مسابقات روزهای پنج و ششم مقدماتی جام جهانی 2022 را اعلام کرد.

سرد، محتاط و جسور...

سرانجام چرخ لیگ بیست و یک به حرکت درآمد، اما در ایستگاه نخست در مجموع چنگی به دل نزد. اکثریت مسابقات سرد و قیافه تیم ها محتاط به نظر می رسید. هرچند که برخی ها اندکی که بود، جسور دیده شدند...

هورا... تیم ایران صعود کرد!

نمایندگان ایران با کسب ۴ پیروزی پیاپی به عنوان یکی از تیم های راه یافته به گروه ۳ آسیا ‌‌اقیانوسیه معرفی شدند.  به این ترتیب باید برای تنیسورهای کشورمان یک هورای غرا سر داد که بعد از چند سال از دیوس کاپ دست سوم نجات کردند. اما امیدواریم که فدراسیون تنیس برنامه گسترده ای برای صعود به پله های برتر داشته باشد.

عیسائیان: ما هم خیلی خوب هستیم

تیم ملی بسکتبال بانوان بعد از سال ها در مسابقات سطح دو کاپ آسیا شرکت کرده است. این رقابت ها در واقع به منزله ورود به جمع سطح دسته اولی های آسیاست که با حضور تیم های پرقدرتی چون چین، ژاپن، کره جنوبی و ... برگزار می شود.

لیگ‌برتر هندبال و‌جادبه های تازه

هفته سوم مرحله رفت رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران از روز شنبه ۲۴ مهرماه با شرکت ۱۰ تیم به مدت چهار روز به میزبانی تالار هندبال شهید سلیمانی پایتخت برگزار شد‌ و روز سه شنیه ۲۷ مهرماه به پایان رسید که در پایان نیروی زمینی همچنان صدرنشین لیگ باقی ماند.

یخچالی، نماینده راستین بسکتبال ایران در بوندسلیگا

لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در شرایطی هفته دوم آغاز خود را طی می کند که حدود 10 بازیکن خارجی در تیم های مختلف ایرانی بازی می کنند. حسن لیگ بسکتبال ایران در دهه اخیر در این بوده که موفق شد بازیکنان باتجربه قاره های مختلف را جذب کند و از این طریق حس رقابت را در جوانان ایرانی برانگیزد.

عده ای فقط شعار حمایت از پیشکسوتان را می دهند

این روزها عده ای تنها شعار حمایت از پیشکسوتان و بزرگان کشتی را سر می دهند اما در عمل کاری انجام نمی شود.

خداحافظ نابغه!

قلم را توان نوشتن رثای سوگ پرویزخان سیروس پور نیست. مردی بزرگ که همواره بدون ادعا در گوشه ای نشست و ادا در نیاورد. قلب پرویز سیروس پور در شرایطی از تپش ایستاد که تا آخرین لحظات نگران ورزش اول ایران بود. قلبش با ضربان درخشش یلان ایران زمین می تپید.

وقت وحدت برای اهتزاز پرچم است

خدمت و خیانت آدم ها سر بزنگاه های تاریخی به اثبات می رسد. در حرف همه حق به جانب عمل می کنند. اما این اعمال است که واقعیت ها را در طبق اخلاص می گذارد و نقش انسان های اصیل و با صداقت پررنگ می شود. درباره فوتبال ملی این اعتقاد را داریم که هنوز کار صددرصد به پایان نرسیده و دو بازی دیگر و البته که حساس با سوریه و لبنان می تواند سرنوشت تیم ملی را مشخص کند. نگوییم که کار تمام است.

اگر کرونا بگذارد

سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از فردا آغاز می شود. 14 تیم در چرخه این مسابقات با هم رو به رو خواهند شد. قرار است مسابقات به صورت رفت و برگشت باشد و اگر کرونا بگذارد، حداقل 40 درصد از دوستداران والیبال روی سکوهای سالن ها جای بگیرند.

ایرانمهر – فتح سایه به سایه

لیگ برتر فوتبال نوجوانان؛رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران در هفته سوم کماکان با کورس سایه به سایه ایرانمهر و فتح آرشاک دنبال می شود.

ایران – پاراگوئه در جام بین قاره ای فوتبال ساحلی

زمان مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی 2021 به میزبانی امارات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

یک عکس – یک نگاه

داور بین المللی تکواندو اهل کشور هند که برای قضاوت در رویداد بین المللی  به ایران سفر کرده بود، به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف و نام خود را به «امیرعلی» تغییر داد.

سردار و مشتری جدید اروپایی

در حالی که یک منبع موثق به البرز ورزشی گفته است که سردار آزمون به احتمال زیاد راهی بوندسلیگا خواهد شد، اما براساس گزارش سایت «Foot Mercato» خبر داد که لیون فرانسه جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت روسیه را در ژانویه در اولویت گذاشته است.