شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

حسن مصطفی: از حضور بانوان ایرانی خوشحالم

 حسن مصطفی، رئیس مصری فدراسیون جهانی هندبال در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی زنان جهان اسپانیا گفت: این اولین دوره مسابقات جهانی زنان با حضور ۳۲ تیم بود. برگزاری این مسابقات کار آسانی نبود و در چهار شهر اسپانیا برگزار شد.

موقعیت جهانی برای ثریا آقایی

دختر بدمینتون باز ایرانی برای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی رای نیاورد.

تمرین مشترک تیم ملی کشتی آلیش بانوان با ۳ کشور

تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان عصر امروز تمرین مشترکی را با ۳ کشور برگزار می‌کند.

کیانی ۲۱گل در دروازه  های جهانی  کاشت

تیم ملی هندبال بانوان ایران برای نخستین بار در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی اردن به مقام چهارم دست یافت و جواز حضور در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی زنان جهان به میزبانی اسپانیا را کسب کرد این اولین حضور ایران در مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان است.

تیم ملی آلیش بانوان راهی قرقیزستان شد

تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان به قرقیزستان سفر کرد.

تجلیل از نائب قهرمان موی تای بانوان جهان

از یکی از قهرمانان ورزش بانوان استان آذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.

تیم ملی هندبال دختران و باقی قضایا

تیم ملی هندبال بانوان ایران که برای نخستین بار در مسابقات جهانی شرکت کرده بود خاطرات خوبی از جنگندگی، تعصب و تلاش از خود در اذهان عمومی برجای گذاشت.

یکتا جمالی در رده نهم وزنه برداری جهان

با اینکه زمان زیادی از فعالیت دختران در وزنه برداری نمی گذرد اما خبرهای امیدوارکننده از این ورزش در بخش بانوان به گوش می رسد.

مربی ایتالیایی وارد می شود!

الساندرا کمپدلی گزینه نخست هدایت تیم ملی والیبال زنان ایران سه‌شنبه شب 30 آذرماه از فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می‌شود.

یوسف: توجه جهانیان را جلب کردیم

تیم ملی هندبال دختران ایران در آخرین مسابقه جام جهانی اسپانیا با نتیجه 32 بر 17 مغلوب کامرون شد. دختران ایرانی که به لحاظ حجاب مورد توجه محافل جهانی این رشته واقع شده بودند، در مجموع این رقابت ها 101 گل به دروازه حریفان زدند و 231 بار گل دریافت کردند.

ایراندوست 31 بازیکن را به اردو فرا خواند

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان از 27 آذرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.

نوری:  هندبال دختران ایران مورد تحسین واقع شدند

تیم ملی هندبال بانوان ایران به آنگولا هم باخت. این تیم در چارچوب مسابقات قهرمانی جهان در کشور اسپانیا 41 بر 8 مغلوب آنگولا شد. اما نکته جالب اینکه کمیته برگزاری مسابقات بار دیگر فاطمه خلیلی بهفر دروازه بان ایرانی به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزید.

دروازه بانی که در کاستیون دلا پلاتای ستاره شد

نخستین حضور تیم‌ ملی هندبال زنان ایران در رقابت های قهرمانی جهان در اسپانیا برای من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش ایران فرصتی بود برای آشنایی باستارگان نسل پیش رو، تماشای تلاش جانانه دختران سختکوش  هندبال ایران غنیمتی بود قیمتی  و خاطره ای شد فراموش نشدنی. 

ذوب آهن قهرمان نیم فصل بانوان ایران

ذوب آهن اصفهان روز گذشته با پیروزی 3 بر یک مقابل سایپا به عنوان قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر باشگاه های کشور دست پیدا کرد.

صعود تیم ملی هندبال بانوان با حریف آسیایی

تقابل ایران و قزاقستان امشب از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در گروه C برای تکلیف تیم سوم گروه برگزار خواهد شد.

ایرانمنش: نسل طلایی فوتسال بانوان را دریابید

بی تفاوتی باعث شد که موقعیت تیم ملی فوتسال بانوان ایران در خطر بیفتد. این گفته سعیده ایرانمنش مربی درجه دو آسیا و سرمربی تیم مس کرمان است که با البرز ورزشی درباره موجودیت فوتسال بانوان ایران گفت و گو کرده است.

گل بان ایرانی در اسپانیا گل گرفت

شب گذشته در چارچوب مسابقات هندبال قهرمانی بانوان جهان تیم دختران کشورمان 9-41 مقابل نروژ قهرمان اروپا شکست خورد. اما نمایش عالی بچه های ما به ویژه فاطمه خلیلی بهفر، گل بان تیم ملی باز هم گل کاشت و بعد از این در مسابقه اول هجده شوت حریف را مهار کرد، شب پیش با هفت سیو عملکردی درخشان ارائه داد. به همین دلیل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

اسکواش ایران هفتم آسیا!

تیم های اعزامی اسکواش ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در کوآلالامپور نشان داد که به رغم تبلیغات فراوان ما در آسیا حرفی برای گفتن نداریم. حالا آیا موقع بررسی عملکرد فدراسیون اسکوآچ فرا رسیده است یا نه، به وزارت ورزش ربط دارد.

شکست خوب با بیشترین مهار

فدراسیون جهانی هندبال در گزارشی از بازی ایران و رومانی در مسابقات قهرمانی جهان، عملکرد دروازه‌بان تیم ملی ایران را خوب عنوان کرد.

ایران مغلوب رومانی شد

تیم ملی هندبال ایران در اولین بازی خود در بیست و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی زنان جهان در گروه C مغلوب رومانی شد.

پایان روز دوم رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان با برگزاری هفت مسابقه

دو پیروزی و یک شکست حاصل کار نمایندگان قاره کهن در رقابت های قهرمانی هندبال زنان جهان به میزبانی اسپانیا شد.

آغاز رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان با برتری میزبان مسابقات

اسپانیا در دیدار افتتاحیه هندبال قهرمانی زنان جهان مقتدرانه بر آرژانتین غلبه کرد.

دعوت سارا دونا به تیم ملی فوتبال بانوان

سارا قمی بازیکن انزلی چی تیم ملی فوتبال بانوان که دو سال پیش از تیم ملی خداحافظی کرده بود بار دیگر به جمع اردو نشینان دعوت شد. شاید حضور مریم ایراندوست همشهری اهل بندر وی انگیزه ای شد تا این بازیکن باتجربه و با تعصب به تیم ملی بازگردد. او نیز سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارد.

محمدیان: شهربانو منصوریان از موتای رفت

تیم ملی موتای ایران در مسابقات جهانی تایلند شرکت می کنند.

فوتسالیست گناوه ای به تیم عمان پیوست

بهاره سالخورده فوتسالیست گناوه ای به فوتسال باشگاه السویق عمان در لیگ برتر این کشور پیوست. وی که در لیگ دسته دوم فوتسال کشور حضور داشت، قراردادی 2 ساله با تیم السویق مان منعقد کرده است.

کرستا نشد، الساندا شد

فدراسیون والیبال ایران چندی پیش آرمان‌هایش تا المپیک 2024 را رسانه‌ای کرد تا استراتژی و برنامه‌ریزی خود را بر اساس آرمان و اهدافی تعیین شده، تدوین کند و در این راستا با یک مربی ایتالیایی برای هدایت تیم ملی زنان به توافق اولیه دست یافته است.

حذفی های تیم ملی هندبال بانوان

آیین بدرقه تیم ملی هندبال بانوان در شرایطی در محل تالار اختصاصی این فدراسیون برگزار می شود که بر اساس آخرین اخبار سه نفر از همراهی تیم بازمانده اند.

طلای شیدایی از تاتامی ریاض

زهرا شیدایی تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان با غلبه بر تمامی رقبای خود موفق شد مدال طلا مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان 2021 را به دست آورد.

کامرانی فر: علم به تنهایی برای مربیگری کافی نیست

دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در کلاس آموزش مربیگری سطح 2 فوتسال بانوان آسیا دقایقی را با مربیان به گفت و گو پرداخت.

حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال در کلاس مربیگری فوتسال بانوان

دوره مربیگری فوتسال سطح دو بانوان آسیا در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است که صبح امروز دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در این کلاس دقایقی را با مربیان گفت و گو کرد.

تیم پومسه بانوان ناشنوایان کشورمان قهرمان شد

مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان در بخش پومسه بانوان برگزار و پومسه کاران ناشنوای کشورمان بر سکوی قهرمانی ایستادند.