شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

کمپدلی، بانوی خوش شانس

فدراسیون والیبال برای آماده سازی تیم ملی بانوان سنگ تمام گذاشت. از اردوهای منظم داخلی گرفته تا حضور در چند تورنمنت بین المللی اما وقتی که در بازی های همبستگی تیم ایران به مقام نایب قهرمانی رسید، یکی از چهره های باتجربه تیم ملی گفت: با مربی ایرانی هم می توانستیم نقره بگیریم.

کریمیان: بازیکنان قدیمی بین المللی نیستند

تیم ملی هندبال بانوان دستخوش تغییرات می شود. نمایش کمرنگ در بازی های همبستگی قونیه بهانه ای شد تا تیم ملی این بخش از فدراسیون هندبال در معرض قضاوت جدی قرار بگیرد.

دوومیدانی بانوان چادرملو قهرمان شد

تیم چادرملو اردکان به عنوان قهرمانی سومین دوره مسابقات دو و میدانی جوانان کشور دست پیدا کرد.

پیروزی ارزشمند والیبال زنان ایران

تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم 56 ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود.

حسرت تک گلی در شوره زار

دوومیدانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی محلی دیگر برای حسرت این ورزش پایه بود.

نقره دختر باد

در رقابت های دوومیدانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی فرزانه فصیحی با خلق رکورد جدید به مدال نقره دست پیدا کرد. وی در فینال دوی ۱۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۱۱.۱۲ ثانیه رکورد ملی ایران در ماده ۱۰۰متر را شکست و به مدال نقره رسید. ‌

فصیحی راهی نیمه نهایی شد

فرزانه فصیحی با صدرنشینی در گروه خود به مرحله نیمه نهایی دوی 100 متر بانوان رقابت های دو و میدانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی راه یافت.

رسیده بود بلایی به خیر گذشت

پری فردی بانوی ماندگار والیبال ایران و از دارندگان تنها مدال بانوان والیبال در بازی های آسیایی 1966 در اثر برخورد شیشه دچار جراحت و پارگی رگ های دستش شد که پس از انتقال وی به بیمارستان و عمل جراحی خوشبختانه از خطر رهایی پیدا کرد و اکنون با دستان بخیه خورده و مشتان آتل بندی شده در منزل استراحت می کند.

مشکات الزهرا کرونا گرفت

تیم ملی تنیس ایران در شرایطی راهی مسابقات منطقه آسیا و اقیانوسیه می شود که مشکات الزهرا شاخص ترین تنیسور ایرانی در سطح جهان به دلیل ابتلا به کرونا از همراهی تیم باز مانده است.

مربی اسپانیایی در سپاهان

باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان رویکرد تازه ای را در زمینه تیمداری آغاز کرده است و آن استخدام مربیان خارجی برای تیم های والیبال و هندبال این باشگاه است.

آغاز راهی دشوار در دور دوم

تیم هندبال دختران ایران بعد از دو پیروزی در مسابقات جهانی مقدونیه شب گذشته مقابل میزبان با اختلاف 11 گل شکست خورد و حالا باید در دور دوم مقابل تیم های ایسلند و سوئد پیکارهای دشواری را تجربه کنند. برای این بچه ها شکست یا پیروزی می تواند تجربیات ارزشمندی را به همراه داشته باشد.

کرونا سفر را از محتشمی گرفت!

تیم ملی والیبال زنان ایران با یک تغییر در ترکیب 14 نفره خود راهی اردوی برون‌مرزی استانبول شد تا شنبه 15 مرداد عازم شهر قونیه میزبان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شود.

محمدیان بهترین مربی جهان شد

 با اعلام کمیته برگزاری مسابقات نونهالان قهرمانی جهان، معصومه محمدیان سرمربی تیم ملی تکواندوی دختران کشورمان به عنوان بهترین مربی این دوره از مسابقات انتخاب و معرفی شد.

پرواز مریخ بر فراز مقدونیه

فاطمه مریخ ملی‌پوش هندبال نوجوانان دختر ایران در پایان مصاف با سنگال در رقابت‌های قهرمانی جهان عنوان ارزشمندترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

پیروزی شیرین هندبال دختران ایران

تیم هندبال دختران نوجوان ایران در دومین مسابقه خود در چارچوب رقابت های جهانی مقدونیه با نتیجه 29-39 سنگال نماینده قاره آفریقا را شکست داد.

فراهانی، بازیکن برتر مقابل ازبک ها

بهترین بازیکن تیم ملی هندبال دختران ایران مقابل ازبکستان، نسترن فراهانی بود. بازیکنی از شهر قم که در سال های اخیر در هندبال به لطف حضور یک مربی علاقه مند رشد خوبی داشته است. این مسابقه در چارچوب رقابت های قهرمانی نوجوانان دختر جهان در مقدونیه شمالی برگزار شد، تیم ایران با نتیجه 31-47 بر ازبکستان چیره شد.

تهران قهرمان دانشگاه های ایران شد

پانزدهمین دوره رقابت های والیبال دانشگاه های کشور در تبریز بر گزار شد و تیم دختران دانشگاه تهران بدون از دست دادن حتی یک ست بر سکوی نخست ایستاد.