شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

سالار عقیلی در غم از دست دادن پدر سوگوار شد

متاسفانه باخبر شدیم خواننده محبوب کشورمان در غم از دست دادن پدر خود سوگوار شده است.

محب: مربی تیم ملی بیاید چکار کند؟

بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی تهران می گوید: با این شرایط برگزاری لیگ خطرات زیادی در پی دارد و چه بهتر که نمایندگان باشگاه ها به یک تصمیم واحد دست پیدا کنند.

جور وا جور از فوتبال...جور واجور از فوتبال

اخبار ریز ودرشت فوتبال که دارای مخاطب خاص است در این ستون می توانید جستجو کنید.

آتشی: مربیان اروپایی در سایه رشادت بازیکنان ما مطرح شدند

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم انتخابی غرب آسیا باید با تیم های عربستان و سوریه بازی کند.

میرزاجانپور: در ایتالیا پدر بازیکنان را در می آورند

بهترین روش برای واگذاری لیگ والیبال سیستم لیگ ملت ها است و برای اجرای این روش می توان از سالن های شهرهای ارومیه، تهران، اصفهان، تبریز و یزد استفاده کرد. لیگ باید تحت هر شرایطی ادامه پیدا کند چون اگر لیگ را نیمه کاره رها کنیم دیگر هیچ اسپانسری رو به والیبال نمی آورد.

علی پروین وروژه میلا؛ دیدار دو سلطان

در سفری که تیم فوتبال منتخب جهان به ایران داشت،روژه میلا با علی پروین دیدار داشتند.

مربیان ایران؛ دقت، خست و نظارت

بعضی از رشته های ورزشی ما کمتر صدا دارند ولی حداقل در سطح آسیا برای اعتبار و موقعیت خوبی هستند مثل ورزش تیراندازی که هم اینک شش سهمیه المپیکی دارند معمولا اهالی تیراندازی کمتر اعتراض می کنند و در معرض رسانه ها قراردارند یادمان می آید که پارسال شاید همین مواقع بوده که با الهام هاشمی سرمربی تیم ملی ایران گفت و گو کردیم و وی که چند سالی در شرق آسیا مربیگری تیمهای ملی برخی کشورها را بر عهده داشت چنان با دقت و خست با ما حرف زد که انگار دوست ندارد حتی یک کلمه یا جمله علیه فدراسیون وقت گفته باشد.

در تمامی اوزان انتخابی برگزار خواهد شد

رقابت های انتخابی درون اردویی در تمامی اوزان برگزار خواهد شد. زمان و شرایط برگزاری قبل از اتمام اردوی اول اعلام می شود.

سرخابی ها در مجلس،هواداران در استرس

در فوتبالی که سرآمد آن دو تیم‌سرخابی کشور است و هواداران آنها باید همواره با رنج و مرارتهای تیمشان بسوزند و بسازند و دروغ و دغل مدیرانشان را تحمل کنند،آینده روشنی را نمی توان متصور بود!فوتبال امروزی یک رشته فراگیر،عامه پسند و به شدت اقتصادی است و برای اداره صحیح آن،نیازمند حضور عناصر کاربلد،باسواد و متعهد می باشد. امروزهمه به این باور رسیده اند که با یک عده رفقای جناحی ،سیاسی وغیر فوتبالی نمی توان آینده ای روشن نوید داد!

جناب آقای محمد پرده یاقوت

جناب آقای محمد پرده یاقوت قهرمان اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران 

هدف اصلی ام کسب مدال در المپیک توکیو است

رضا اطری آزاد کار وزن 57 کیلوگرم تیم ملی کشتی گفت در مورد برگزاری اردوی تیم ملی و شرایط موجودگفت: فعلا که تمرینات تازه شروع شده اما همه چیز چه از نظر شرایط اردویی و اسکان و چه از نظر نحوه تمرینات خوب است.

پاکدامن: چهار تیم برتر دنیا هستیم

ملی پوش شمشیر بازی گفت: اکنون با مربی ایرانی هم پیشرفت خوبی داشته ایم و جزو چهار تیم برتر دنیا هستیم.

آمریکا در مسابقات جهانی شرکت نمی کند

فدراسیون کشتی کشور آمریکا تصمیم نهایی خودش را گرفت و اعلام کرد که امسال در مسابقات جهانی 2020 صربستان شرکت نخواهد کرد این تصمیم از طریق نظر سنجی میان کشتی گیران و مربیان آمریکایی گرفته شد.

نصیرزاده: دور برگشت بعد از جهانی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ گفت: دور رفت بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) در شرایط ویژه و به شکل مطلوبی برگزار شد.

داور زنی در صدر آسیای مرکزی ماند

انتخابات ریاست والیبال آسیای مرکز دقایقی پیش انجام شد و بار دیگر محمد رضا داورزنی رئیس فدراسون والیبال ایران برای مدت 4 سال دیگر در صدر قرار گرفت.

فنونی زاده : آینده استقلال روشن است

مسوولان ورزش کشور باید به همه تیم های داخلی نگاه منصفانه داشته باشد نه اینکه هوای یکی دو تیم را بیشتر از سایرین نگه دارند.

فیفا و باز هم اساسنامه فوتبال ایران

فدراسیون جهانی فوتبال نقطه نظرات خود را درباره آخرین نسخه پیشنهادی اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد.

تعویق تمرینات بانوان و پاراتکواندو

اردوی مردان ملی پوش تکواندو کشورمان با حضور6 هوگوپوش از امروز صبح (چهار شنبه - 30 مهر ماه) در مرکزجهانی تکواندو آغاز شد اما اردوی تیم ملی بانوان و پاراتکواندو به تعویق افتاد.

ارومیه خواهان میزبانی لیگ ملت ها شد

رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی در دیدار با محمدرضا داور زنی خواهان میزبانی لیگ ملت ها در سال 2021 شد .

دختران ایرانی از فرصتها استفاده بهینه می کنند

کتایون خسرو یار دختری که در ایالات متحده متولد شده اما به عشق سرزمین پدری به ایران آمد و مربیگری تیم فوتبال دختران کشورمان را بر عهده گرفت او با رفتار و گفتار و کردار نیک خود فضایی تازه برای نفس عمیق دختران فوتبال کشورمان به وجود آورده و آنچه که در ذیل می آید چکیده گفت و گوی سایت فدراسیون فوتبال است که حاوی نکاتی خواندنی و جالب توجه است.

حلقه مفقوده ورزش همگانی پیدا شد!

با امضای تفاهم نامه سه جانبه فی ما بین معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، معاونت امور جوانان، و فدراسیون ورزش های همگانی، شبکه ملی سمن های ورزشی (شمس) تاسیس شد.

رمضان: تیم بسکتبال جوانان را از بین 600 بازیکن انتخاب خواهیم کرد

سرمربی جدید تیم بسکتبال جوانان ایران و دستیارانش انتخاب شدند.

فصیحی: مسابقات من همه در مسیر باد شدید بود

فرزانه فصیحی دونده سرعت و سرشناس دوومیدانی ایران به تازگی از مسابقات باشگاه های ایران خلاصی پیدا کرد اما برای حضور در مسابقات جهانی برنامه هایی در سر دارد آیا فدراسیون دوومیدانی برای این دختر تیز پا که موفق به کسب حد نصاب ورودی جهانی را  شده است همانند حدادی و دیگران برنامه خواهد داشت؟! 

پخش زنده انتخابی ها از اینستاگرام فدراسیون پخش خواهد شد.

رقابت های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی آزاد، از طریق صفحه اینستاگرام فدراسیون کشتی به صورت زنده (live) پخش می شود.

فرصتی دیگر برای حضور کشتی گیران زبده در انتخابی تیم ملی

پیش از این قرار بود رقابت های انتخابی درون اردویی در سه وزن برگزار شود که به دلیل مثبت بودن آزمایش یکی از کشتی گیران به ویروس کرونا و ارائه گواهی پزشکی توسط کشتی گیر مذکور، کادر فنی به جهت برقراری عدالت و همچنین اطمینان از سلامتی این کشتی گیر، تصمیم گرفت مسابقات انتخابی وزن 74 کیلوگرم با یک هفته تأخیر برگزار شود.

سهرابیان: کمیته فنی قایقرانان زبده را معرفی می کند

علیرضا سهرابیان مردی از خانواده قایقرانی ایران و برخاسته از شهر سرسبز انزلی با داشتن کوله باری از دانش و تجربه در این حوزه سه سال است که در فدراسیون قایقرانی در مسند ریاست فدراسیون فعالیت می کند البته وی پیش از این جزو خانواده قایقرانی بوده است و نتایج درخشانی در کسوت قایقران فدراسیون به دست آورده است و از قهرمانان قاره کهن به شمار می آید اکنون با توجه به بیماری کرونا و شروع اردوهای تیم ملی باید ببینیم که در این سال پر تشنج شکوفایی در قایقرانی ایران به وجود می آید و مدال های رنگارنگی دوباره بر گ

شعبانپور: تکلیف بخش خصوصی چه می شود

سرپرست تیم والیبال لبنیات هراز در واکنش به پیشنهادات اغلب باشگاه ها که تهران را به عنوان میزبان ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال مناسب خوانده اند به البرز ورزشی گفت: تهران آلوده ترین شهر کشور از نظر آب و هوایی است و ستاد کرونا پایتخت را از حالت قرمز خارج شده به مرحله سیاه رسیده است معرفی می کند آن وقت برخی از دوستان ما بدون اینکه به این قضیه بیاندشند می خواهند 300 بازیکن و مربی را در یکی دو هتل جای بدهند و کل والیبال را درگیر کرونا سازند.

چه باید کرد؟!

عباس علی میرحسینی مدیر عامل باشگاه شهداب یزد درباره ادامه لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور می گوید: نباید همه چیز را به گردن باشگاه ها انداخت فدراسون هم باید از خود مایه بگذراد و هزینه کند. می پذیریم که در شرایط فعلی سلامتی اولویت همگانی است اما سازمان رویدادهای فدراسیون هم باید برنامه داشته باشد.

طلوع کیان دعوا نکنیم راه نشان بدهیم

علیرضا طلوع کیان مربی جوان بین المللی والیبال که از بستر بیماری ناشی از کرونا برخواسته است درباره تداوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور گفت: به دفتر آقای داورزنی رفتم و طرحی را برای ادامه لیگ ارائه دادم در ظاهر امر نظراتم را پذیرفته بودند اما گویا بعدا به دبیر سازمان لیگ گفتند؛ کار خودتان را بکنید

هادی عامل: امیری رفیق و رقیب آقا تختی بود

یکی دیگر از پیشکسوتان صاحب نام ورزش ایران در بستر بیماری قرار گرفت او هم به کرونا مبتلا شد ولی اعتقاد داریم آقای خیرالله حمیدی هم مانند بسیاری از قهرمانان ورزش توانایی شکست دادن کرونا را دارند.

یک تیم و دو سرمربی!

در هاکی ایران چه می گذرد، دشتی در حومه این ورزش مفرح اما کمتر مورد توجه نشان می دهد که انتظاراتی که از دکتر قدیمی رئیس جدید این تشکیلات داشته ایم برآورده نشده است این را از گفت و گوهای نهان و آشکاری که با دست اندرکاران این رشته داشته ایم دریافته ایم نمونه اش سرمربیگری اشتراکی برای تیم ملی است که اردوی اخیرش ناتمام ماند.

پلی آف بسکتبال 8 تیمی برگزار می شود

طبق تصمیم گرفته شده در آخرین جلسه هماهنگی لیگ بسکتبال، قرار شد بازی‌های مرحله پلی‌آف همانند فصول گذشته برگزار شود.

کشتی ژاپن در حالت تعلیق

اردوی تیم آزاد ژاپن پس از شش ماه اردوی تیم ملی کشتی آزاد ژاپن بعد از شیوع ویروس کرونا، برگزاری مسابقات و اردوهای کشتی در کشور ژاپن به حالت تعلیق درآمده بود.

طالقانی: خیرالله امیری را دعا کنید

روز گذشته مطلع شده ایم که استاد خیرالله امیری قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی کشتی دچار ویروس کرونا شده است.

ستاره والیبال ایران در تیررس پیاچنزا

سید موسوی ستاره سرعتی زن های جهان راهی ایتالیا خواهد شد.

کوه؛ تنها و یله ...

هفته کوهنوردی را طی می کنیم و عجیب اینکه نه نشستی برای تفهیم ارزش های این ورزش سرزنده دیده ایم و نه اقدامات و مقالاتی که در وصف کوه باشد، ورزشی که تماشاگر نداشته باشد از هیاهو و تبلیغات در کنار آن خبری نباشد چه ارزش پرداختن و سمینار و وبینار و.. دارد؟!

تهران به این بزرگی دیوار سرعت ندارد

الناز رکابی در گفت و گو با پایگاه خبری البرزورزشی گفت: فردا صبح تا ظهر در شهر زنجان انتخابی المپیک طی یک مرحله برگزار خواهد شد و نفرات منتخب برای حضور در المپیک 2020 انتخاب خواهند شد.

رضایی دبیر فدراسیون دوومیدانی شد

با صدور حکمی از سوی رئیس فدراسیون دوومیدانی، علی رضایی به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب شد.

بختیاری زاده: فوتبال ایران با حرف زدن درست نمی شود

سهراب بختیاری زاده سرمربی فصل پیش تیم فوتبال شهر خودرو مشهد و مدافع اسبق تیم ملی فوتبال استقلال تهران می گوید: در حال حاضر از زندگی در کنار خانواده ام لذت می برم و هیچ تصمیمی برای مربیگری در فصل جاری نگرفته ام .

از بهنام محمودی تا نیمر عبدالعزیز

تونلی به زمان و ماجرای رفت و آمد بازیکنان ایرانی به کشورهای مسلمان به معتبر ترین لیگ والیبال دنیا شاید ارزش نگریستن دوباره داشته باشد.

آقای فتیله پیچ ...

در بخش ثابت یادگار ماندگار این بار به سراغ مردان نام آور کشتی ایران رفته ایم مردانی که سه چهار دهه گذشته برای ورزش ایران افتخار آفریده اند.

تلاشهای تازه برای ووشو مازندران

نشست هم اندیشی و معارفه روسای هیات ووشو شهرستان های آمل ، بابلسر و نور و همچنین مسئولین سبک های فن زی چوان ، لوهان چوان ، ساندا سنتی و جیت کاندو برگزار شد.

حسین نوری : خوشبختانه شرایطم روز به روز بهتر می شود

حسین نوری دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان در گفت : خدا را شکر پس از پشت سرگذاشتن شرایط بسیار سخت به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، با دعای خیر مردم و لطف عزیزان هم اکنون در شرایط خوبی به سر می برم.

دبیر: از کشتی بانوان حمایت می کنیم

رئیس فدراسیون کشتی امروز در سالن توفیق جهانبخت محل برگزاری اردوی تیم ملی آلیش بانوان حضور یافت. اردوی تیم ملی آلیش بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی، در سالن توفیق جهانبخت در حال برگزاری است و حضور علیرضا دبیر در تمرینات بانوان آلیش نشان می دهد که فدراسیون با نگاهی جدی تر از گذشته به این ورزش سنگین در نزد بانوان می پردازد.

جنگ تیم ها با کرونا و مشکلات خود ساخته!

به احتمال زیاد فردا تکلیف لیگ متوقف شده والیبال روشن خواهد شد اما اعتقاد داریم که فدراسیون والیبال نباید تعجیل به خرج بدهد هر روشی را که می پسندد مشورت با ستاد مبارزه با کرونا را نباید از نظر دور بدارد.

احسان حدادی به آلمان اعزام شد

قهرمان پرتاب دیسک ایران و ورزشکاری که سهمیه المپیک 2020 را به دست آورده است برای جراحی خار پاشنه پا به دیار ژرمن ها رفت.

پولادگر: سرپرست کاروان به مسائل فدراسیون ها اشراف دارد

جلسه با فدراسیون های المپیکی جهت حضور در بازیهای المپیک 2020 اگر زود به زود باشد خیلی بهتر است و مسئولین و مربیان می توانند درخواست ها و مشکلات خود را بیان کنند.

برنامه هفته اول و دوم لیگ برتر اعلام شد

سوت آغاز لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روز دهم آبان ماه به صدا در می آید تا فوتبال ما یکی از فراگیرترین رقابتهای داخلی خود را آغاز کند برنامه هفته اول و دوم لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

استکی:هندبال از روسای پر ادعا ضربه خورد

کاپیتان تیم‌ ملی هندبال‌ گفت: رقابت های لیگ برتر را دنبال می کردم و بسیار لذت بردم.

تیمهای نا آماده در سایه کرونا

فصل جدید لیگ با حواشی و مشکلات عدیده ای روبرو است.آماده نبودن تیمها در سایه کرونا،افزایش سرسام‌آور هرینه ها،نواقص ورزشگاهها و نداشتن مدرک حرفه ای اغلب مربیان از جمله کاستی ها و دغدغه های دور تازه فوتبال باشگاهی است.

طلای دانش آموزان جهان برای دو ایرانی

سحر معصومی و محمدجواد خورشیدی از ایران در مسابقات شطرنج قهرمانی دانش‌آموزان جهان به مقام برتر دست یافتند.

جور وا جور از فوتبال...جور واجور از فوتبال

اخبار ریز فوتبال همیشه خواندنی است واصولا این نوع اخبار مخاطب خاص خودرا دارد.دراین میان اخباری که به دو تیم پرسپولیس واستقلال منتهی می شود،برای خوانندگان جذابیت ویژه ای دارد.دراین ستون این نوع اخبار را می توانید جست و جو کنیم.

دیدار پرسپولیسی ها با نمایندگان مجلس

تنی چند از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس همراه مسوولان این باشگاه با حضور در مجلس شورای اسلامی با تعدادی از نمایندگان دیدار و گفت‌وگو کردند.

دبیر : باید از مصلایی حمایت کنید.

جلسه ی کمیسیون داوران کشتی کشور صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

علی نژاد: در بعد قهرمانی اتفاق مهمی رخ نداده است

علی نژاد تعداد بالای علاقمندان به این رشته را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت : جمعیت قابل توجه ژیمناستیک بیانگر میزان علاقمندی و استعداد های خوب این رشته در سطح کشور است.

مجمع اینچه درگاهی را تایید کرد!

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فدراسیون ژیمناستیک با حضور برخی اعضا و بصورت وبینار به ریاست «مهدی علی‌نژاد» معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

رقابت سردار با احمدوف در نظرسنجی صفحه اینستاگرام جام ملت ها

صفحه اینستاگرام جام ملت های آسیا یک نظرسنجی برای انتخاب بازیکن بهتر در جام ملت های آسیا 2015 طراحی کرده است.

شکوه وداع در اوج

ورزش قهرمانی سن و محدوده زمانی خاصی دارد استثنا ها را که کنار بگذاریم به طور معمول در سنین 30 -35 سالگی کار سنگین ورزش حرفه ای به پایان می رسد در فوتبال که ورزشی همه پسند و بسیار پرتحرک است این قائده جاری است.

کشتی انتخابی تیم ملی در دو وزن

رقابت های انتخابی درون اردویی اوزان 65 و 79 کیلوگرم برگزار می شود.

لیگ به لحاظ مالی به کشتی گیران کمک می کند

محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: با توجه به تعطیلی کشتی در این چند ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمرینات خود را رها نکرده بودم و به صورت انفرادی تمرینات آمادگی جسمانی و فنی را انجام می دادم.

نراقی: مدیران نباید مربیان را قربانی کنند

کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه قطر با صرف پولهای زیاد هم در کنفدراسیون فوتبال آسیا نفوذ پیدا کرده اند و هم در AFC این در حالی است که ما سال به سال ضعیف تر می شویم و از آن فوتبال قدرتمند گذشته فاصله می گیریم.

یاری به جای اردلان در جمع نارنجی پوشان

باشگاه سایپا که در سال جاری حضور دو سه مدیر عامل را تجربه کرده است دست به تغییر سرمربی تیم فوتسال بانوانش زد به این صورت که نیلوفر اردلان جای خود را به سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان داد.

قهرمانی اوگویف، کوراگلیف و سعداله یف

انتخابی های کشتی آزاد روسیه روزهای 25 تا 27 مهرماه برگزار شد که نفرات برتر مشخص شدند.

جوادی: رییس فدراسیون کشتی باید پاسخگو باشد

اعزام به مسابقات جهانی بدون رقابت های انتخابی ظلم به کسانی است که زحمت کشیده اند و خواهان حضور در این میدان هستند.

ستارگان چهارصد دستگاه

زمین های خاکی در گذشته باعث رشد و کشف استعداد خیلی از بزرگان فوتبال ایران بوده است. چند نفر از دوستان همسن و سال حدود سال 1332 که در محله چهارصد دستگاه زندگی می کردند تصمیم می گیرند علاوه بر تحصیل ، ورزش هم کرده باشند.

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور که قرار بود اول آبان ماه آغاز شود به تعویق افتاد.

مسابقات امسال با شرکت 8 تیم برگزار خواهد شد. میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال پیکان در گفت و گو با البرزورزشی می گوید: مسابقات در روزهای دوشنه و جمعه هر هفته برگزار شود تا تداخلی با لیگ آقایان نداشته باشد.

قضاوت چهار داور ایرانی در لیگ قهرمانان

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا چهار داور ایرانی دیدارهای باقی مانده از لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه شرق را قضاوت خواهند کرد.

دعوت دو پزشک زن به دوحه قطر

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدارسیون فوتبال از حضور سه پزشک ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق خبر داد.

طارمی: حریفان تیم ملی خیلی سرسخت نیستند

مهدی طارمی مهاجم تیز چنگ فوتبال ایران که بعد از سردار آزمون شهرتی بسزا در فوتبال اروپا به ویژه کشور پرتغال پیدا کرده است آرزو دارد که روزی در تیم رئال مادرید اسپانیا بازی کند چرا که از نوجوانی خودش را یک رئالی می دانست.

کشتی به گِل نشسته فدراسیون هندبال در ساحل آرامش

رئیس فدراسیون هندبال جواب اعتماد مجمع انتخاباتی اسفند ۹۷ را تا کنون داده یا خیر؟

شریف پور: ادامه نیم فصل اول هم باید متمرکز شود

امروز آخرین فرصت برای گرفتن نظرات نمایندگان والیبال باشگاه های کشور است تا بر اساس آن سازمان رویدادهای فدراسیون والیبال در جهت ادامه رقابتهای زنجیره ای کشور تصمیم گیری کند.

کمربند طلایی کی وان ژاپن همچنان در ید قدرت رزمی کار ایرانی است

مسابقات رزمی سبک کی وان که بعد از جودو و کاراته محبوب ترین رشته رزمی در کشور ژاپن است برگزار شد و سینا کریمیان ورزشکار ایرانی با شکست دادن قهرمان مطرح ژاپنی که مدعی به دست آوردن این کمربند طلایی بود موفق شد با شکست حریف کمربند زرین را همچنان در اختیار خود بگیرد.

نگرانی الریان بابت شجاع خلیل زاده

روزنامه الشرق قطر در شماره امروز خود خبر کوتاهی از شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس و وضعیت انتقال مبهمش به تیم الریان منتشر کرد.

مربیانی که مجوز برای مربیگری ندارند

یک اتفاق نادر در لیگ برتر فوتبال درحال شکل گیری است. پایه این اتفاق از زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که چندی پیش در قطر ریخته شد.

تسلیت به دکتر سعید حق وردی

با کمال تاسف باخبر شدیم که پدر همسر محترمه دکتر سعید حق وردی رئیس سازمان ملی قهرمانان ورزش ایران به دیار باقی شتافت. بدین وسیله مصیبت وارده را به ایشان و خانواده محترم صمیمانه تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسلت داریم.

توصیه مشترک فکری و مظلومی به هواداران

نگذارید آرامش استقلال بهم بریزد.

تست کرونای تیم پرسپولیس منفی بود

شرایط حاد کرونایی ایجاب می کند که ورزشکاران ما مرتب در معرض انجام تستهای PCR باشند به ویژه در فوتبال که رعایت فاصله اجتماعی بسیار دشوار خواهد بود.

مجلسیان به جای مربیان...

وقتی دکتر خوش‌چهره نماینده احمدی نژاد در هتل 5 ستاره ًرامادا ً دوحه قطر به اتفاق چند نماینده مجلس برای دیدن بازیهای آسیائی 2006 به همراه کاروان ورزشی ایران حضور یافته بودند در شگفت بودم که چرا ًمربیانً رشته های مختلف ورزشی برای کسب تجربه و ً دانش افزائی ً به این مسابقات اعزام نمی شوند ؟

جناب آقای مهندس حسین کلانی

بزرگمرد فوتبال ایران با کمال تاسف مصیبت وارده را به جنابعالی و خانوده شریف تسلیت می گوییم و بقای عمر بازماندگان را از خداوند منان مسلت داریم.

تسلیت به بازیکن سابق تیم ملی فوتبال

جناب آقای مهندس حسین کلانی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس مصیبت وارده را به شما و وابستگان تسلیت می گوییم و صبر و شکیبایی برای شما آرزومندیم.

کرونا به ورزش هاکی هم سرایت کرد

بر اساس اخبار رسیده حضور سه بازیکن کرونایی باعث شد که اردوی تیم ملی لغو شود. این اردو در پارس آباد بود که وضعیت زرد از نظر شیوع ویروس کرونا را دارد آغاز شد که به دلیل مثبت شدن تست سه بازیکن اردو لغو شد.

فغانی: با افتخار به نام ایران قضاوت می کنم

فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان، مدتی است که به کشور استرالیا مهاجرت کرده و در فوتبال آن کشور مشغول قضاوت است. این در شرایطی است که فغانی همچنان برای قضاوت در مسابقات مهم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا جزو گزینه‌های اول و اصلی است.

جور وا جور از فوتبال

مسائل ریز و درگوشی فوتبال به ویژه در مورد دو تیم پرسپولیس و استقلال همیشه خواندنی هستند و ما این بار نیز نگاهی گذرا به قضایای مرتبط انداخته ایم.

آزمون بهترین بازیکن دیدارهای ملی هفته فوتبال آسیا شد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با کسب بیشترین آرا، عنوان بهترین بازیکن هفته گذشته مسابقات ملی را به دست آورد.

تطبیق مقررات فوتبال جهان با حضور 150 کشور

سومین جلسه تطبیق مقررات فوتبال جهان با حضور بیش از 150 فدراسیون عضو و همچنین با شرکت رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال ایران در وبیناری توسط فیفا برپا شد..

تاریخی ترین تیم ملی فوتبال ایران

دیدارهای مقدماتی جام ملتهای آسیا سال ۲۰۰۰ دیدار ایران با سوریه ورزشگاه آزادی تهران در تصویر پیوست از چپ به راست.

اصفهانیان سرپرست کمیته داوران فوتبال شد

سرپرست جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال معرفی شد و طی آن فریدون اصفهانیان بار دیگر مسئولیت این بخش را بر عهده گرفت.

دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال با تیمهای افریقایی

به مناسبت پنجاهمین سال آغاز روابط دیپلماتیک ایران و سنگال در قاره افریقا پیشنهاد برگزاری دیداری دوستانه بین تیمهای فوتبال ملی ایران و این کشور مطرح شد.

رئیس جمهور آمریکا بالاترین نشان افتخار را به یک کشتی گیر اهدا کرد

رئیس جمهور آمریکا طی فرمانی دستور داد تا طی مراسمی مدال آزادی را به دن گیبل کشتی گیر اسبق و مربی تیم ملی آمریکا اهدا شود.

تهران بزرگ فقط یک تیم

لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور از فردا آغاز می شود در این مسابقات فقط یک تیم آن هم به نام تاسیسات دریایی از تهران بزرگ و حومه حضور دارد در مقابل از اصفهان و فارس هر کدام دو تیم به میدان می آیند اینکه چرا از کردستان، مازندران، گیلان و کرمانشاه و... تیمی در لیگ برتر نداریم سوالی است بی جواب ولی در این ایان کرونایی کاچی به از هیچی است!

یزدانی : فقط به دومین مدال المپیک فکر می کنم

حسن یزدانی دارنده مدال های طلای المپیک و جهان گفت: از اینکه دوباره در خانه کشتی و اردوهای تیم ملی حاضر شدم خوشحالم.

آزمون جسمانی و پروتکل بهداشتی برای داوران فوتبال

دپارتمان داوران فدارسیون توضیحاتی را درباره برگزاری دوره های توجیهی و آزمون بدنی پیش فصل داوران ارائه کرد.

خلیل زاده:جو تیم ملی بسیار عالی است

مدافع تیم ملی گفت: .امیدوارم با تلاش مربیان و بازیکنان مزد زحمات مان را با صعود به جام جهانی بگیریم.

حضور 30 دقیقه ای یخچالی در لیگ آلمان

تیم بسکتبال روستوک با حضور بهنام یخچالی نخستین بازی خود را در لیگ دسته دوی آلمان برگزار کرد.

داخم: لیگ یک را متمرکز منطقه ای برگزار کنیم

امروز و فردا تکلیف برگزاری مسابقات لیگ های والیبال مشخص خواهد شد اما امیدوار هستیم که در تصمیمات اتخاذ شده شرایط قرمز کرونایی را لحاظ کنند.

دباغ: دوومیدانی رئیس بزرگ می خواست

مربی سازنده دوومیدانی استان گلستان که ده ها ملی پوش تحویل این ورزش داده است قصد دارد از صحنه فعالیتهای این رشته خداحافظی کند.

رضا حسن زاده و ایمان مبعلی در کادر فنی نساجی مازندران

البرزورزشی؛ رضا حسن زاده مدافع و نیز ایمان مبعلی دو ملی پوش سابق تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان مربی و دستیاران وحید فاضلی در کادر فنی جدید تیم نساجی مازندران انتخاب شدند.

اولیایی: استقلال از قهرمانی تا رده سیزدهم آسیا صعود کرده است

کاظم اولیایی مدیر سابق باشگاه استقلال در گفت و گو با البرز ورزشی عنوان کرد: زمانی که من سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال را بر عهده داشتم چه در رقابتهای داخلی و چه در لیگ قهرمانان آسیا در صدر جدول قرار داشتیم اما امروز به دلیل کسب نتایج ضعیف این تیم پر افتخار تا رده سیزدهم باشگاه های آسیا سقوط کرده است.

دو برد و یک باخت دختران شطرنج باز ایران در جام ملت‌های آسیا

دختران شطرنج ایران در روز دوم رقابت های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۰ به دو پیروزی و یک شکست دست یافتند.

حامد لک نامزد بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا شد

دروازه بان پرسپولیس نامزد بهترین دروازه بان فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا در غرب قرار گرفت.

مسابقات قهرمانی تکواندو بسیج دهه سوم آبان‌ماه

مسئول انجمن تکواندو بسیج کشور گفت: در نظر داریم با همکاری فدراسیون تکواندو و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و به منظور توسعه ورزش در خانواده، رقابت‌های قهرمانی پومسه انفرادی را در دهه سوم آبان‌ماه و به صورت آنلاین برگزار کنیم.

اتهام بزرگ کاپیتان لیورپول به VAR

کاپیتان لیورپول بعد از مردود شدن گل ثانیه های پایانی این تیم مقابل اورتون، اتهام بزرگی را علیه VAR مطرح کرد.

گواردیولا: شدیدا به گلهای آگوئرو در بازیهای بعد نیاز داریم

سرمربی منچسترسیتی از بازگشت سرخیو آگوئرو به ترکیب تیمش ابراز خوشحالی کرد.

قلی زاده: اسکوچیچ ذهنیت خوبی از بازیکنان دارد

بازیکن تیم ملی گفت: امیدوارم اردوهای آتی تیم ملی هم به همین کیفیت برگزار شود تا تیم ملی به بهترین شکل مهیای حضور در مقدماتی جام جهانی شود.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال کرونا گرفت

تست کرونای مربی دروازه بانی تیم ملی فوتسال مثبت اعلام‌ شد.

لک نامزد بهترین گلر لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب شد

دروازه بان پرسپولیس نامزد بهترین گلر لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب انتخاب شد.

قلی‌زاده‌: دو اردوی باکیفیت داشتیم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پس از مدت طولانی دو اردوی بسیار با کیفیت در ازبکستان و ترکیه داشتیم.

نیم نگاه...ماهیت هفته تربیت بدنی

هفته تربیت بدنی فرصتی است با اقداماتی بدیع حال و هوای جامعه کرونا زده را تلطیف کنیم و با انجام برنامه های شور بر انگیز و فرا گیر اهمیت ورزش را بیش از پیش به جامعه ایرانی بشناسانیم. در این راه چقدر موفق بوده ایم تا آخر هفته صبر می کنیم.

دیروز در چهارچوب مسابقات تیم لوکوموتیو با بازی درخشان تیم سرشناس لفسکی را شکست داد.

نکته جالب در باره لیگ بلغارستان اینکه 10 بازیکن خارجی از کشورهای کانادا ، صربستان، بلاروس و اکراین در تیمهای مختلف بازی می کنند و این بازیکنان دستمزد دلاری خوبی را به صورت قرارداد ماهیانه دریافت می دارند.

مرفاوی: قایدی می‌ماند، به نادری فکر نمی‌کنیم

وقتی بازیکنی قصد ندارد در یک باشگاه بماند، نباید او را با زور نگه داشت. فکر می‌کنم مشکل مظاهری هم حل شود و امیدوارم این بازیکن را کنار خودمان داشته باشیم

تا مرد سخن نگفته باشد ..

در آستانه تعطیلات چند روز اخیر یکی از قدیمی ترین ، فعال ترین و با نفوذ ترین رئیسان هیات های استانی والیبال را بر کنار کردند تا شاید بازتابی پیدا نکند و در ایامی که جامعه والیبال ما بر سر چند راهی اجرای لیگ برتر مردد مانده است بی تفاوتی پیشه کنند که یک نفر باشد یا نباشد چه توفیری می کند؟

سرمربی پورتو: فقط طارمی موفق شد موقعیت گل ایجاد کند

سرمربی تیم فوتبال پورتو از عملکرد شاگردانش بخصوص بازیکنان تعویضی در دیدار با اسپورتینگ لیسبون انتقاد کرد و گفت: فقط مهدی طارمی موفق شد یک موقعیت گل ایجاد کند.

پایان مهلت یک‌ماهه دادگاه CAS برای سازش با فدراسیون جهانی جودو

پس از مهلت یک ماهه دادگاه حکمیت ورزش به فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی جودو برای سازش، این فرصت یک ماهه امروز (شنبه) به پایان رسید.

بر خلاف خادم من فقط رییس فدراسیونم

رییس فدراسیون کشتی گفت: به‌عنوان رییس فدراسیون، در مسائل فنی، ریز نمی‌شوم و کادر فنی، پاسخگوی مسائل فنی است.

قاسمپور: سرباز تیم ملی کشتی باقی می‌مانم

مدعی وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: فعلا تصمیمی برای تغییر وزن ندارم تا حالا سرباز تیم ملی بودم و از این پس هم سرباز خواهم ماند.

صدرنشینی ایران در پایان دور ششم

تیم ملی شطرنج ایران در صدر رقابت‌های آنلاین جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.

وفایی در جمع ۱۶ اسنوکرباز برتر مسابقات آزاد انگلیس

حسین وفایی با پیروزی مقابل نماینده انگلیس، به جمع ۱۶ اسنوکرباز برتر مسابقات آزاد راه یافت.

فهرست طلبکاران دانه درشت استقلال برای تسویه

باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای فوتبال آسیا باید با 11 طلبکار خود تسویه حساب کند.

منوچهری: کرونا با تنیس کاری ندارد!

نائب رئیس فدراسیون تنیس گفت: مسابقات تنیس با حضور 42 تیم تنیسور برگزار شد که تیم هیات البرز مقام نخست را گرفت و پس از پایان رقابتها از پیشکسوتان این رشته تقدیر به عمل آمد.

سیفی مدیرکل ورزش همدان شد

بعد از دکتر حسن رنگرز که هفته پیش حکم مدیر کلی ورزش و جوانان استان مازندران را گرفت این بار با خبر شده ایم سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر عهده گرفته است و این شاید یکی از بهترین اقدامات وزارت ورزش باشد که افراد ورزشی را جایگزین اغلب اشخاص سفارشی کرده است.

پیروزی تیم های پاس ساری و قائمشهر

مسابقات دور رفت گروه ب بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) از صبح امروز سه شنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است و فردا شب به پایان می رسد.

به همت تیم قلم ورزش انجام شد

تجلیل از نویسندگان و عکاسان پیشکسوت ورزش کشور به مناسبت روز ملی روستا

ده سال پیش در چنین روزی

حدود 10 سال پیش در چنین روزی شاهد یک بازی حدود 10 سال پیش در چنین روزی شاهد یک بازی خداحافظی آبرو مندانه برای یکی از ملی پوشان خوشنام ایران بودیم این بازیکن کریم باقری بود که معرف حضور همه فوتبال دوستان ایرانی است. برای یکی از ملی پوشان خوشنام ایران بودیم این بازیکن کریم باقری بود که معرف حضور همه فوتبال دوستان ایرانی است.

مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه پرسپولیس

کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه تا روز پنجشنبه فرصت دارد در واکنش به شکایت باشگاه النصر عربستان توضیحات خود را ارائه دهد.

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در ایستگاه هفتم

فردا و در فاصله سه روز هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور فرا رسیده است اما هنوز بحث اینکه دیدار تیم کرونا زده ی شهرداری ورامین با سایپا انجام خواهد شد تا ساعت 16 معلوم می شود زمانی که ورامینی ها باید تست PCR تایید شده خود را به سازمان لیگ ارائه دهند.

تیم ملی باید شایسته سالار باشد.

هرچند همواره به نظرات مربیان تیم های ملی در رشته های مختلف احترام گذاشته ایم اما بر حسب وظایف رسانه ای خود و بر اساس تجربیاتی که داریم لازم می دانیم هشدارهای به هنگام را هم ارائه دهیم.

رشیدی: حامد لک باید به تیم ملی دعوت می شد

منصور رشیدی دروازه بان سابق تیم ملی و سنگربان پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که در میان گلر هایی که به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شده اند جای حامد لک خالی است.

بوداغی : قرارداد مربی بلژیکی برای 6 ساعت 178 میلیارد تومان آب خورد

ملی پوش با سابقه رشته کایاک فدراسیون قایقرانی گفت: اگر توجه بیشتری از سوی سازمانهای حمایت کننده به فدراسیون قایقرانی صورت بگیرد این رشته در سطح آسیا و جهان بیشتر نمود پیدا خواهد کرد.  

مهلت اتحادیه جهانی به فدراسیون های ملی

تا 17 مهرماه حضور در تا 17 مهرماه حضور در رقابت های جهانی را اعلام کنید

فردین معصومی: توقع قهرمانی نداریم

نایب قهرمان جهان در رشته کشتی گفت: با تیم جوان و یکدستی در لیگ برتر امسال حضور پیدا کردیم و به هیچ عنوان توقع قهرمانی نداریم.

...کاش غرور ملی

تصویر حزن برانگیزی است گریه شیخ جوان عربستانی بعد از شکست النصر از شجاعان فوتبال ایران اما این عکس گویای بسیاری از واقعیت هایی است که باید به آن بپردازیم.

قهرمانی سپاهان درلیگ دو و میدانی ایران

مرحله نهایی رقابت های قهرمانی دو و میدانی باشگاههای کشور در ورزشگاه انقلاب تهران برگزار شد و طلایی پوشان فولاد مبارکه سپاهان با کسب 7 مدال طلا ، 8 نقره و 7 برنز مرحله سوم رابا برتری سپری کردند و به عنوان باارزش قهرمانی لیگ دو و میدانی ایران دست یافتند.

میر اسماعیلی کرونا گرفت!

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو به دلیل ابتلا به ویروس کرونا راهی رئیس فدراسیون جودو تهران شد.

عربستانی ها: دست به دامن وکلای خارجی شدند

عربستانی ها دست بردار نیستند آنها برای جبران شکست تاریخی که در مقابل پرسپولیس خورده اند حالا به هر دست آویزی مراجعه می کنند اما کاش می داستند که ورزش صحنه ی مبارزات جوانمردانه است آنها سالهای سال در میادین ورزشی سیاست را با فوتبال در هم آمیخته اند تا به هر حیله ای شده راه جوانان ایران را سد کنند اما ...

مقصودی: از ۶۰ میلیون پاداش مدالم باید ۴۰ میلیون به صاحب خانه بدهم

امیرحسین مقصودی با اشاره به شوکه شدن کشتی‌گیران بعد از دریافت پاداش‌های‌شان اظهار داشت: با تلاش فراوان و طاقت‌فرسا مدال می‌گیریم اما یک فوتبالیست معمولی، فصلی چند میلیارد از لیگ درآمد دارد.

نقدی: نیشابور دوباره قطب والیبال می شود

تا دو هفته دیگر مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور با حضور حداقل 16 تیم آغاز می شود یکی از تیم های نوظهور تیم صنعت خراسان جنوبی(نیشابور) است.

ورزش روستایی را باید جدی گرفت

۱۵ مهرماه روز ملی روستایی است.مهم شمردن موضوعات زیر بنایی کشور از جمله لزوم توجه به کسب و کار در روستا و ایجاد امکانات ورزشی در روستا را تنها نباید با یکی دو همایش و نشست به پایان برد و ازلزوم برنامه ریزی و سرمایه گذاری در این زمینه غافل بود.

سعید معروف؛ معروفترین والیبال باز جهان

سعید معروف نامی که می شناسیم و به آن اعتماد داریم سوپر استار پاسورهای جهان که از شهر والیبال خیز ارومیه برخواست و تمام اقطار جهان را در نوردید او ناجی تیم ملی در انتخابی المپیک و ما این صعود تاریخی را مرهون پنجه های طلایی انتخابی المپیک هستیم... جمشید حمیدی

مجلس علیه ورزش!

دکتر قاضی زاده هاشمی نـــماینده "جبهه پایداری" وقتی از ورزش صحبت میکند انسان به یاد فرانتس بکن‌بائر یا قیصر آلمان می افتد، آیا او خود را بالاتر از کارشناسان ورزش ایران و جهان می داند که یــکه‌تاز بررسی علل و عوامل مشکلات ورزش شده است؟ او که خود یک پزشک متخصص گوش و ... است، باید به سخن اهل نظر گوش فرا دهد و عرصه ورزش را با جبهه ‌پایداری اشتباه نگیرد. هاشـمی بایــــد دریابد که یکی از عوامل اصـلی مشـکلات ورزش کشور خود مجلس است. دلایل این نماینده مجلس که انتقادات تند و تیزی از ورزش میکند ر

شکارچی لحظات بستری شد

مردی دیگر در بستر بیماری افتاد پیری است و هزار درد بی درمان و کاش لااقل این روزها هم شده به یاد بیاوریم پیری شتری است که دم درب هر خانه ای می نشیند دیروز از جمشید داهول نوشتیم که به چه روزگاری افتاد و امروز از یونس خان علیشری که استاد زمانه ی خودش بود.

تاج: خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند

در حالی که تردیدها درباره شکایات عربستانی ها درباره پرسپولیس ادامه دارد حاج مهدی تاج در استوری خود اطمینان داد که هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند.

فکری آمد قلعه نوعی راحت شد!

محمود فکری که فصل پیش با نساجی قائمشهر به موفقیت رسید  اکنون بیش از همه به نیمکت استقلال کاملا نزدیک شده است. البته شما بخوانید که وی سر مربی استقلال شد.

عبدی و زیباترین گل آسیا

جوان تازه به دوران رسیده تیم پرسپولیس با گل زیبای خود که به دروازه النصر عربستان دوخت نامزد دریافت جوان تازه شد.

عربستان و تیری در تاریکی

عربستانی ها همچنان تلاش می کنند تا پیروزی تاریخی و درخشان پرسپولیس ایران را در برابر تیم چند صد میلیاردی النصر را کمرنگ کنند و در این رهگذر از هیچ خدعه ای فروگذار نمی شوند اما...

بنا: طرف حساب من حمید سوریان است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: منتظر تصمیم اتحادیه جهانی درباره برگزاری یا عدم برگزاری رقابت های جهانی هستیم تا بر اساس آن برنامه ریزی کنیم.

 آرمات : حق ما باخت نبود

قزوین بعد از سالها حضور در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را تجربه کرده است برای اینکه دیار والیبال خیز قزوین به لیگ برگردد تلاشهای زیادی صورت گرفته است و فدراسیون نیز در میان داوطلبان فراوان قزوین را در ارجحیت قرار داد.

محمدی راد: تعطیلی لیگ به هیچ وجه

کرونا بد جوری به جان والیبال افتاده است کمتر تیمی وجود دارد که به این ویروس منحوس آلوده نشده باشد.

ناصری: برای حضور در المپیک قایقم را در کوه های آبی به حرکت در می آورم

رئیس هیات قایقرانی استان کردستان و مدال آور  و عنوان دار بازی های آسیایی و ‌جهانی کانوئینگ گفت: قصد دارم مانند گذشته هیات کردستان را قطب قایقرانی ایران کنم و خودم هم برای حضور در المپیک وارد میدان می شوم.

بشار رسن و 5 ایرانی در منتخب غرب آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیکنان تیم منتخب غرب آسیا را معرفی کرد این انتخاب با مراجعه به داده های آماری تحلیل گران حاضر در مسابقات بهترین های هر پست را برگزیده است که سوای بشار رسن 5 پرسپولیسی دیگر در این تیم دیده می شوند.

محرابی : نیازی به کشتی گیر خارجی نداریم

کیومرث محرابی: با این شرایط تیم ها توان جذب کشتی گیر خارجی را ندارند

بازیکن تیم ملی بسکتبال بار دیگر در چین

حامد حدادی سنتر بلند بالای تیم ملی بسکتبال که بر سر دو راهی بازی در ایران یا یک کشور خارجی قرار داشت با تیم سی چوآن چین قرارداد بست.

تست کرونا از عوامل اجرایی لیگ کشتی

دور رفت رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور ، جام یادگار امام(ره) در گروه ب از فردا در تالار 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شوداین مسابقات به مدت دو روز و بدون تماشاگر خواهد بود.

کلانی: سنگ اندازی و تخریب می کنند

اظهار نظر درباره مسائل فنی زمانی صائب است که در تمرینات حضور پیدا کند و مسابقات را از نزدیک ببیند و با روحیات بازیکنان آشنا باشیم.

مسابقات دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد

برگزاری مسابقات لیگ کشتی نه تنها ورزشکاران این رشته را به تحرک وا داشت بلکه مربیان و داوران را هم به بازخوانی قوانین و حدود اختیارات آنها فراخواند.

هنر نمایی سجاد استکی در استار لیگ هندبال فرانسه

لژیونرهای هندبال ایران در اروپا می درخشند بازیکنانی که هنر و تکنیک فردی را با آمادگی جسمانی در آمیخته اند نماد ورزشکاران کشورمان در قاره سبز شدند آنچه در پی می گذرد گذری است بر عملکرد ستارگان هندبال ایران...

برنامه مسابقات گروه ب لیگ کشتی

  بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) مشخص شد.

نصیرزاده: AFC سیاسی برخورد نمی کند

محرومیت عیسی آل کثیر نقل محافل فوتبال و ورزش ایران شده است و هر کسی از نگاهی به این قضیه می پردازد اما واقعیت چیست؟!

بحران را از استقلال دور کنید

مسوولان ورزشی و سیاسی لابد بازخورد و بازتاب موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا دیده اند که چگونه روحیه و امید و سر زندگی را در جامعه ایرانی پراکنده است.

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در ایستگاه ششم

لیگ والیبال باشگاه های کشور در شرایطی از ایستگاه ششم گذشت که همه آنهایی که مصرانه خواستار این رقابتها شده بودند حالا دچار نوعی تردید شده اند که بسیاری خواستار توقف و تمرکز دیدارهای رفت و برگشتی شده اند.

داوران بسکتبال با بوق می دوند!

سمینار داوران بسکتبال بانوان ایران به خاطر شرایط کرونایی حال حاضر به وبینار تبدیل شد.

بازگشت متشرعی به ایران

سمت سرمربیگری تیم ملی بسکتبال بانوان بار دیگر شایسته متشرعی رسید بازیکن سابق تیم ملی که سالهاست در ایالات متحده زندگی می کند برای دومین سال سکاندار تیم ملی بانوان شد.

اختصاصی/صورتجلسه کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال

کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال گفت:من هم اعتقاد دارم که نفر بزرگتر نداریم اما نفرات بزرگی داریم که می توانند به صورت گروهی نقش یک نفر واحد و بزرگ را بازی کنند.

علی شوری: تعداد گروه مقابل ما دویست نفرند!

دروازه انتخاب مدیر عامل و سرمربی جدید استقلال هیات مدیره باید تصمیم بگیرد.

وداع زاگرس با هندبال/تازه لیگ برتری ها خیلی زود کنار کشیدند

مسئولان باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب با ارسال نامه ای رسمی به فدراسیون هندبال به حواشی اخیر خاتمه دادند.

عسگری: به دنبال همدلی با جامع کشتی هستیم

سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی گفت : ریاست فدراسیون کشتی برای ایجاد وفاق و همدلی بزودی به تمامی استان ها سفر خواهد کرد.

آرانی: پاداش‌ها را برای خرید مکمل و تجهیزات هزینه می کنم

پرتابگر چکش کشورمان گفت: پاداشی که به ما داده شد را هزینه خرید مکمل و تجهیزات ورزشی می‌کنم تا رکوردهای بهتری ثبت کنم.

جوانی یادش بخیر.مسیح نیا دیروز وامروز

چهل سال پیش درقلب دفاع تیم ملی وهمچنین در تیم پرسپولیس جوان رعنایی سر بر آورد که خیلی ها شیفته بازی اوشدند.

انصراف و انحلال تیم مدعی مازندران منتفی شد

تیم قائمشهر در مسابقات این هفته گروه ب لیگ آزاد شرکت خواهد کرد.

سومین دوره مسابقات چوگان کشور برگزار می‌شود

سومین دوره مسابقات چوگان قهرمانی بانوان کشور با حضور تیم‌های مختلف برگزار خواهد شد.

نمایندگان ایران در مسابقات اوپن انگلیس به رقابت می پردازند

اسنوکر بازان ایرانی از دوشنبه آینده در پنجمین دوره از مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس بر روی میز می روند.

حمیدی دبیر فدراسیون ورزش‌ جانبازان و معلولین شد

با حکم وزیر ورزش و جوانان، مسعود حمیدی ایروانی به عنوان دبیر فدراسیون ورزش‌ جانبازان و معلولین منصوب شد.

یار در خانه و ما گرد جهان می گردیم

آرام است، متین است، با دانش است، بی حاشیه است، کاملا فنی وفوتبالی است، بطور کامل به دل می نشیند. صحبت از یحیی گل محمدی است.فوتبال را خوب می شناسد.درک بالایی از مربیگری دارد.

قطر برای میزبانی بازی های آسیایی اعلام آمادگی کرد

کشور قطر برای حضور فعال در مسابقات آسیایی درخواست میزبانی بازی های آسیایی ۲۰۳۰ را کرد.

هاشمی: فدراسیون تیراندازی هزینه تامین ابتدایی نیازهای المپیکی ها را ندرد

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: شرایط تیم ملی تیراندازی در شان یک تیم المپیکی نیست، فدراسیون تیراندازی هزینه تامین ابتدایی‌ترین نیازهای المپیکی‌هایش را ندارد.

لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان در وضعیت قرمز تهران برگزار می شود

تعطیلی برخی از فعالیت‌ها در تهران به مدت یک هفته به خاطر وضعیت قرمز در دستور کار قرار گرفت اما برگزاری لیگ برتر دوچرخه سواری کوهستان هم‌چنان به قوت خود باقی است.

ویروس کرونا مسابقات لیگ کشتی را لغو نکرد

رییس سازمان لیگ کشتی گفت: لیگ برتر کشتی آزاد طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد و ویروس کرونا برنامه های ما را لغو نکرده است.

کمانداران ایرانی از مسابقات آزاد ترکیه خارج شدند

در ادامه مسابقات آزاد تیروکمان‌ که در آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است، کمانداران ایران با شکست برابر حریفان خود از راهیابی به مرحله بعد حذف شدند.

سه بازیکن کلیدی پرسپولیس از بازی فینال محروم شدند!

شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر النصر امارات به پیروزی پنج بر چهار و نیز صعود تیم خوب و با افتخار یحیی گل محمدی از مرحله نیمه نهایی به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا منجر شد .

AFC و النصر عربستان هم حریف تیم گل محمدی نشدند/ پرسپولیس بار دیگر فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد

به گزارش البرز ورزشی؛ شب گذشته تیم فوتبالی پرسپولیس ایران با کسب پیروزی در ضربات پنالتی برابر تیم قدرتمند النصر عربستان و با شایستگی زیاد از مرحله نیمه نهایی به فینال رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.

لیگ برتر والیبال؛بیم و امید های یک رویداد

امروز ایستگاه ششم لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور است و نگاهها به دیدار سایپا و شهر داری در اورمیه دوخته شده است جایی که سایپا و امیر و چند بازیکن حرفه ای مقابل شهر داری زخم خورده قرار می گیرد.

دیدار تیم قلم ورزش و منتخب ادارات با نام "تیم ملی روستا"

دیدار دوستانه تیمهای قلم ورزش و تیم‌ملی روستا روز دوشنبه در موسسه فرهنگی ورزشی پیام تهران برگزار می شود.

بار دیگر فوتبال پیام آور شادی و نشاط شد

دیشب در جای جای کشور شور و نشاط و شادی موج می زد.حضور یک پارچه مردم در خیابانها و میادین اصلی شهر بار دیگر به نقش بی بدیل ورزش و فوتبال در جامعه صحه گذاشت.

النصر علیه پرسپولیس به AFC شکایت کرد

باشگاه النصر به کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه تیم پرسپولیس شکایت کرد.

شب خوش و حال خوش ایرانیان

شبی که غرور ملی صیقل خورد و همه به ویژه جوانان ما فارغ از رنگ سرخ و آبی پرچم سه رنگ و مقدس کشور تاریخی و با فرهنگ ایران را در دست بگیرند و آنقدر فریاد بزنند و دست افشانی کنند که صدای پر از غرورشان کشور های میکروسکوپی منطقه را به لرزه در آورد.

 هشتمین قهرمان در لیگ ایران معرفی می شود؟

در مسابقات امروز لیگ حرفه ای تیم های دیگری مثل تیم فوتبال تراکتورسازی وذوب آهن حضور دارند که این تیم ها هنوز تجربه قهرمانی در لیگ برتر را ندارند اما می توانند خودشان را به عنوان مدعی در مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای مطرح کنند .

ساختار 19 دوره ای لیگ حرفه ای و رکورد پرسپولیس وسپاهان

مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای کشور در اواخر مهر ماه آغاز خواهد شد.

مرد34 امتیازی والیبال ایران در شرق اروپا

بازیکن ایرانز تیم گرین یارد بلژیک در نخستین بازی خود در این کشور درخشید.

صعود قهرمانانه پسران یحیی به لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس در دیدار شکوهمند خود مقابل تیم  السد صعود قهرمانانه ای داشت پسران یحیی در دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و السد قطر با تک گل عیسی آل کثیر به سود پرسپولیس ایران به پایان رسید.

هشتمین قهرمان در لیگ ایران معرفی می شود؟

در مسابقات امروز لیگ حرفه ای تیم های دیگری مثل تیم فوتبال تراکتورسازی وذوب آهن حضور دارند که این تیم ها هنوز تجربه قهرمانی در لیگ برتر را ندارند اما میتوانند خودشان را به عنوان مدعی در مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای مطرح کنند .

ساختار 19 دوره ای لیگ حرفه ای و رکورد پرسپولیس وسپاهان

مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای کشور در اواخر مهر ماه آغاز خواهد شد .

آل کثیرمحروم شد یا قربانی ؟

آل کثیر با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا ماه محروم شد.جالب اینکه این نهاد خود فروخته فوتبال آسیا که نقش غلام حلقه به گوش را دارد در رای خود آورده حکم صادره بلافاصله قابل اجرا است. به یکباره بفرمایید جام تقدیم عربستانی ها!

میلاد وزیری در رقابتهای آزاد ترکیه به فرجام نرسید

میلاد وزیری در مسابقات آزاد تیروکمان با شکست برابر کمانداری از لهستان، از دور رقابتها حذف شد.

پرسپولیس با شکست النصر بار دیگر فینال آسیا می شود؟!

عصر امروز دوشنبه فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان در هر مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آل کثیر 6 ماه محروم شد!

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد کمیته انضباطی عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس به دلیل نقض قانون 58.1 انضباطی برای مدت 6 ماه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم کرد.

چسب رازی به گروه «ب» لیگ برتر کشتی آزاد اضافه شد

تیم چسب رازی هم به مسابقات این دوره اضافه شد و رقابت‌های گروه «ب» لیگ برتر کشتی آزاد با حضور ۴ تیم برگزار خواهد شد.

 تیم‌های خوزستان و تهران بدون باخت، گروه اول شدند

رقابت‌های گروه «الف» لیگ برتر آزاد و فرنگی، نمایندگان تهران و خوزستان برگزار شدو این تیم ها بدون باخت کشتی‌های خود را به پایان رساندند.

ورزشی ها از نوبخت درخواست بودجه 500 میلیاردی را دارند

معاون وزیر ورزش به نمایندگی از فدراسیون ها از رییس سازمان برنامه و بودجه درخواست افزایش 500 میلیاردی بودجه ورزش را کرد.

رقبای ایران در مسابقات جهانی دارت مشخص شدند

تیم ملی ۴ نفره دارت ایران در مسابقات جهانی قرار است با رقیب هایی از کشورهای مصر، پاکستان، اسلواکی و آفریقای جنوبی همگروه خواهند شد.

تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل مجلس

صبح امروز (شنبه) شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند تا اعتراض خود را به گوش نمایندگان مجلس برسانند.

ابراهیم قاسمپور: عیسی آل کثیر چهارچوب دروازه را خیلی خوب می شناسد

ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی در خصوص مسابقات امشب تیم پرسپولیس گفت:شانس پیروزی تیم ملی پرسپولیس در بازی امشب کمتر از تیم النصر عربستان نیست.

فدراسیون کرواسی از تیم کشتی فرنگی ایران دعوت کرد

فدراسیون کشتی کرواسی با ارسال نامه ای، رسما از تیم کشتی فرنگی بزرگسالان ایران برای حضور در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ زاگرب دعوت به عمل آورده است.

باشگاه ماسیک: درخشش اسفندیار در لیگ بلژیک و اروپا افتخاری دیگر برای کشور محسوب می شود

باشگاه «گرین یارد ماسِیک» طی گزارشی در خصوص امیر حسین اسفندیار ابراز امیدواری کرده با آغاز لیگ والیبال بلژیک، شاهد قدرت نمایی بازیکن جوان ایرانی خود باشند.

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای ادامه فعالیت سه تیم برگزار شد

جلسه کمیته فنی با رای اکثریت برای ادامه فعالیت شاهین طبع، متشرعی و بیک لیک لی برگزار شد.

رونمایی از تندیس پنج قهرمان ورزشی

مراسم رونمایی از تندیس پنج افتخار آفرین ورزش کشور با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

باز هم پیشنهاد های نجومی 10 میلیاردی!

دو ستاره تیم‌های استقلال و پرسپولیس که زمزمه جدایی‌شان از تیم‌های پایتخت به گوش می‌رسد، در مذاکره با مدیران باشگاه تراکتور پیشنهادات عجیب مالی را ارائه کرده‌اند.

معرفی بازیکنان تیم ملی برای بازی با ازبکستان

بعد از جام قهرمانان نوبت به تیم ملی فوتبال می رسد تیمی که باید برای مابقی تیم ملی فوتبال جام جهانی آماده شود قرار است در پایان جام قهرمانان اسامی بازیکنان مد نظر طی فهرستی اعلام شود.

کار را آن کس کرد که تمام کرد!

مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال زمانی فرجام پیدا می کند که تیمی ردای قهرمانی بر تن کند. همه جای دنیا این گونه است و البته در این منطقه از آسیا حساسیت بیشتر دارد.

فرزام: منتظر اتمام بازسازی خوابگاه های فدراسیون قایقرانی هستیم

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ مردان و مربی تک نفره بانوان گفت: پس از اتمام بازسازی خوابگاه های فدراسیون قایقرانی اردوهای تیم ملی روئینگ مردان و بانوان تک نفره را در دریاچه آزادی برگزار خواهیم کرد.

والیبال به سرنوشت فوتبال گرفتار نشود

در بین حدود 200 بازیکن شرکت کننده در بین باشگاه های کشور 3 بازیکن پیشکسوت ترین هستند امیر حسینی، پرویز پزشکی و علیرضا بهبودی و از قضا هر سه این بازیکنان در پست پاسوری می درخشند.

رضایی: استقلال تیم خوبی است

علی رضا رضائی سرمربی تیم دانشگاه آزاد به خبرنگار خبرگزاری البرز ورشی گفت: نبایددر لیگ به تیم استقلال می باختیم اما ما تیم جوانی داریم که یکی از بهترین های لیگ سال جاری است خلاصه این را هم بگویم استقلال تیم خوبی است.

ضیافت مازندرانی ها برای لیگ برتر بسکتبال

بسکتبال مازندران همواره یکی از قطب های مهم این ورزش در سطح کشور بود در گذشته بیشتر نگاه ها به بابل و گرگان بود که آن زمان جزو استان مازندران بود اما اکنون...

کرونا برنامه های تیم‌ ملی را بهم زد

سیف الله حیدرپور پیشکسوت تیم هندبال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: اهالی هندبال یکدل و یکدست باید کمک کند تا تیم‌ جوانان ایران در مسابقات آسیایی شیراز روی سکو برود.

خشت اول گر نهد...

خشت اول گر نهد معمار کج تا ثرپا می رود دیوار کج؛ این ضرب المثل مصداق این روزهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور است. ما بارها نوشته ایم که با کم و زیاد شدن تیم ها مشکلی نداریم ولی گروهی که وارد لیگ برتر می شوند باید باشگاه های واقعی باشند.

یحیی خاطرات خوب برابر النصر را تکرار می کند؟

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در سال 2016 و زمانی که مسئولیت کادر فنی ذوب آهن را به عنوان سرمربی عهده دار بود در دو بازی رفت و برگشت و در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موفق شد از سد تیم النصر عبور کند.

داوران قضاوت کننده گروه ب معرفی شدند.

اسامی ناظران و داوران مسابقات دور رفت گروه ب بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) اعلام شد.

استقلال با اقتدار قهرمان گروه  ب شد.

تیم کشتی باشگاه استقلال در نخستین سال تشکیل خود مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور را با پیشتازی به پایان برد این البته ماحصل مسابقات دور نخست است و باید منتظر مرحله برگشت هم بود.

مگر احمد مددی از نظری جویباری، امیری و منزوی بیشتر مدیریت در استقلال را می شناسد؟

استقلال در طول این یک دهه اخیر لطمات زیادی از این آدم های ناشناخته خورده است. میلیاردها تومان پول بیت المال به خاطر اشتباهات مدیرهای اشتباهی به فنا رفت و آب از آب تکان نخورد. امیدواریم در مورد احمد مددی این اتفاقات رقم نخورد اما واقعیت این است که خود مددی هم می داند که در حد و اندازه های سرپرستی باشگاه استقلال نیست.

هم اندیشی در هندبال استان لرستان

هندبال لرستان اقدامات تازه ای برای گسترش این رشته زیبا به کار گرفته است هیات هندبال این استان بانی هم اندیشی های جدید است.

پیروزی دانشگاه آزاد اسلامی مقابل شهدای زنجان

دانشگاه آزاد 8 بر2 شهدای زنجان را برد. این مسابقات با شرکت 8 تیم برگزار می شود.

جای تیم کشتی کرمانشاه در لیگ خالی است

امسال هم در بین تیم های شرکت کننده در مسابقات سراسری لیگ کشتی جای کرمانشاه خالی است انگار ما باید به این بی مسئولیتی ها وکمبود ها و بی اعتمادی های اسپانسرها و سکون وحال خراب کشتی کرمانشاه عادت کنیم!

خدمات ثمربخش ماندگار است

 کارشناس کشتی استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت:در سلامت مالی و اخلاقی هیات کشتی مازندران در مدیریت اصغر ثمربخش زبانزد خاص و عام بود.

گام آخر را محکم بر دارید

از قدیم‌گفته اند کار را که کرد،آنکه تمام کرد.یحیی و شاگردانش با شکست النصر باید گام آخر را محکم بر دارند و بار دیگر پای در فینال جام‌ باشگاههای آسیا بگذارند.

کشتی و مردان بزرگ

تیم ملی کشتی آزاد 14 سال پیش و مردانی که نام آنها لرزه بر اندام حریفان می انداخت مروری بر عملکرد این گوش شکسته های نام آور نشان می دهد که کشتی ایران چه جایگاهی در جهان داشت و جوانان امروز جا پای جای چه ابر ستاره هایی گذاشته اند.

مهدوی: النصر یکی از بهترین های آسیا است

درباره ی بازی فردا شب پرسپولیس با تیم النصر عربستان با یکی از بازیکنان سابق تیم ملی به گفت و گو نشستیم.

عجایب جو سازی کارشناس عربستانی!

یک کارشناس فوتبال عربستان از انتخاب داور سنگاپوری به عنوان قاضی دیدار دو تیم النصر عربستان و پرسپولیس ایران اظهار نارضایتی کرد.

استارت تیم هوادار تهران برای لیگ باشگاه های کشور

مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور از اول آبان ماه به جریان خواهد افتاد در این مسابقات تهران هم نماینده دارد ولی در مقایسه با برخی استانها از این بابت عقب افتاده است.

دو ماموریت مهم گل محمدی و پرسپولیسی های شجاع

فوتبال ایران در میان نا امیدی توسط بازیکنان پر تلاش پرسپولیس بارقه ی امید شد و در جام باشگاه های آسیا پرسپولیس دوباره اعلام موجودیت کرد.

رجبی: فوتبال ما دستاوردی نداشته است

بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری البرز ورزشی گفت: مادرفوتبال هیچ دست آوردی نداشتیم باهمین سبک وسیاق نیز درآینده هم دست آوردی نخواهیم داشت چون متولیان ورزش بافوتبال که هیچ باورزش بیگانه هستند.

تهران رتبه نخست رقابتهای روئینگ قایقرانی را از آن خود کرد

تیم تهران در مسابقات قهرمانی کشور رشته روئینگ در جایگاه نخست قرار گرفت.

اردوی تیم فوتبال ذوب‌آهن در تهران

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اردوی آماده سازی خود را در تهران‌ برپا می‌کنند.

جولان میهمانان ناخوانده در لیگ تهران..

مسیر هموار برای تیم والیبال کریمه قم که منتخب این استان را فقط با یک امضاء به تهران رساند که جولانگاهی باشد برای حضور در لیگ دسته ۲ تهران تا مقدمات بی اعتمادی را میان مربیان سازنده و فعال تهران به همراه داشته باشد.

تقوی: کرونا نباید مسابقات ما را تهدید کند

دبیر فدراسیون والیبال از محل برگزاری رقابت های ساحلی زیر ۱۶ سال قهرمانی کشور در حومه شهرستان بهشهر بازدید کرد.

فروتن ، بر امین طاهری غلبه کرد

لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور در شرایطی فاز اول رقابتهای خود را پشت سر گذاشت که در خلال آن اتفاقات به نسبت قابل توجهی رخ داده است.

کرونا و حالا آنفولانزا...

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در ایستگاه پنجم هم با شگفتی هایی همراه بود.

پاداش یکصد هزار ریالی برای النصر

 مبلغ ۱۰۰ هزار ریال سعودی (حدود یک میلیارد تومان) پاداش می گیرند.

النصر و شوت هایی از راه دور/ پرسپولیس فنی و فکور

امشب مردان شجاع و جنگنده پرسپولیس باید از خوان مهیب دیگری عبور کنند تا به فینال جام قهرمانان قاره راه پیدا کنند. پرسپولیسی ها تا این لحظه فنی وقالب تاکتیک بازی کرده اند و نشان داده اند که فوتبال را در قالب تاکتیک به خوبی پیاده می کنند.

آل کثیر و کریمی در کانون توجهات

ما چقدر دیر استعداد های مان را کشف می کنیم و چقدر باید افسوس بخوریم که حتی در انتخاب های ملی ورزش هم نگاه همه جانبه نگرانه نداریم.

احمد رفت احمد آمد!

سرپرست جدید باشگاه استقلال معرفی شد او جای احمد سعادتمند را گرفت که از مدیران کل وزرات ورزش و جوانان بود اما با همه تلاشی که کرد نتوانست گره گشای مشکلات مدیریتی استقلال باشد و...

شجاعی: فدراسیون بسکتبال در خدمت سازمان های مردم نهاد است

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال در سفر به سمنان در یک مجمع خیر خواهانه و مردم نهاد شرکت کرد فریده شجاعی در این دیدار آمادگی فدراسیون ذی ربط را برای همکاری در هر اقدام خیرخواهانه اعلام کرد.

فرصت را از نامجو مطلق ها نگیریم

در هیچ جای دنیا مربیان را به خاطر یک شکست برکنار نمی کنند این مسال باید آویزه گوش مدیران استقلال باشد و از یاد نبرند که یادجو مطلق در بدترین شرایط تن به مسئولیت داد و نگذاشت دست استقلالی ها در پوست گردو بماند.

مسیر جوانگرایی برای رسیدن به سرمنزل مقصود

پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم بسیار موفقی بوده است اما به یاد داشته باشید که این تیم بسیار موفق، از لحاظ میانگین سنی، تیمی پر سن وسال است .باورش سخت است که باور داشته باشیم تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر نزدیک 30 سال در ترکیب اصلی خود سن دارد .

جور وا جور از فوتبال...

اخبار ریز و درشت امروز فوتبال ایران بیشتر به حواشی مربوط به باشگاه استقلال ارتباط داشته است به همین دلیل ما نیز به شمه ای از این اخبار پرداخته ایم.

سعادتمند رسما از مدیرعاملی استقلال برکنار شد

هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص تصمیم خود مبنی بر برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی این باشگاه بیانیه زیر را در اختیار رسانه ها قرار دادند که به شرح زیر است:

زهرا نعمتی در تیم دانشگاه آزاد

زهرا نعمتی عضو تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان ایران از این پس در تیم دانشگاه آزاد به رقابت می پردازد. او نخستین بانوی تاریخ ورزش ایران است که موفق به کسب مدال طلا در المپیک و پارالمپیک شده است.

سلطانی‌فر: نقشی در برپایی تجهیزات ورزشی نداشت

طی دو روز اخیر انتشار تصاویری از چند آقا و بانو که البسه خاص ورزشی را بر تن داشتند در حاشیه برپایی نمایشگاه تجهیزات البسه خاص ورزشی حواشی و دردسرهایی را به وجود آورده بودند و پخش تصاویر آنها همه را به یاد مانکن های نمایشگاه های مد می انداخت.

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون هاکی برگزارشد

مجمع عمومی فدراسیون هاکی صبح امروز با حضور عبدالحمید احمدی به عنوان رئیس مجمع، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، بهرام قدیمی رئیس فدراسیون و دیگر اعضای مجمع به صورت حضوری و وبینار در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

خواجه کلایی نارنجی پوش شد

بازیکن بابلسری تیم باریچ اسانس بعد از اعلام انحلال و کناره گیری این تیم کاشانی از لیگ برتر به جمع نارنجی پوشان تهرانی پیوست.

پاریس در پیست مصنوعی تمرین کردم

رکسانا رازقی در گفتگو با خبرگزاری البرز ورزشی گفت: نداشتن پیست مصنوعی اسلالوم موجب شد که برای تمریناتم با هزینه شخصی عازم فرانسه شوم.

مربی ایرانی برای تکواندوی بلژیک

یک مربی دیگر ایرانی هم در رشته تکواندو در آن سوی مرزها شاغل شد. علیرضا نصر آزادانی در حالی راهی کشور کوچک شرق اروپا شد که سابقه مربیگری در کشور را دارد.

پیروزی آریوبرزن بهبهان مقابل هیأت کشتی سیرجان

مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های کشور از روز گذشته در تالار مجموعه آزادی برگزار آغاز شد و طی آن تیم های برنده روز اول مشخص شدند تا امشب که رقابتها به پایان خط می رسد و تیم برتر مرحله رفت اعلام می شود.

لطفا حسابها را یکی کنید

چند روزی است که بحث بین داوران و ناظران فدراسیون والیبال درگرفت که فحوای آن جدایی این دو قشر علاقمند و البته زحمت کش در مسابقات لیگ برتر بود در این زمینه اعتقاد داریم که رئیس فدراسیون باید مداخله تعیین کننده داشته باشد.

پنجعلی : پاختاکور را هم شکست می دهیم

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که پرسپولیس امشب با گل احتمالی عیسی آل کثیر پاختاکور را شکست می دهیم.

رحمتی دستیار مربی تیم فوتبال سایپا شد

کیانوش رحمتی به عنوان مربی تیم فوتبال سایپا و دستیار ابراهیم صادقی انتخاب شد.

خانه والیبال نو نوار می شود!  

این روزها که مسابقات تیم های تهرانی در لیگ برتر والیبال به صورت پراکنده میزبانی می شود بیش از پیش به لزوم مرکزیت یافتن رقابتها در مرکز شهر اهمیت می یابد که باید در این باره یکپارچه نگری صورت بگیرد.

مسئولان بخش ‌های مختلف دپارتمان آموزش معرفی شدند

فدراسیون پینگ پنگ ظرف دو هفته گذشته دست به چند انتصاب جدید زده است انتصاباتی که نگاه آن بیشتر به مدیران جوان و تحصیلکرده است.

نقش مشاوران در باشگاه های بزرگ

یک بار دیگر بحث مدیریت در ورزش کشور به ویژه دو باشگاه معتبر فوتبال داغ شده است اینکه اداره پرسپولیس و استقلال نیازمند افرادی پخته و ورزیده است.

جایگاه هندبال ساحلی ایران در آسیا

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال گفت؛ ساحلی بازان بزرگسال هندبال ایران اواخر امسال در المپیک شرکت خواهند کرد.

جای خالی نمایندگان مازندران در کمیته فنی

 دور رفت بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد هفته آینده در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می شود. از سوی فدراسیون کشتی غلامرضا محمدی و ابراهیم مهربان بعنوان اعضای کمیته فنی در این رقابت ها معرفی شده اند.

واکنش صفرزاده : کری خوانی بود، دعوا نبود

دو رکابزن همشهری برای عبور از خط پایان مسابقات با یکدیگر به کتک کاری مشغول شدند که در این بین کمیته داوران و انضباطی از حضور آنها برای ادامه رقابتها در روز دوم جلوگیری کردند.

آزمون یا جهانبخش و گوجی؟!

کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا را معرفی کرد.

ایران خودرو و سرمایه های انسانی ورزش

جام جهانی سال 1990 فرصتی مغتنم بود تا  بعد از حدود سه دهه یکبار دیگر در جمع بزرگان این ورزش حضور پیدا کند.

نامگذاری میدانی به نام شهید گرانقدر کاراته

نامگذاری یکی از میادین مازندران به نام شهید کاراته کایکی از میادین مازندران به نام شهید کاراته کا نامگذاری شد.

علیپور به دنبال رویای فوق العاده

مهاجم ایرانی تیم ماریتیمو پرتغال گفت: امیدوارم فصلی فوق‌‌العاده را تجربه کنم.

لوگوی جدید فدراسیون آمادگی جسمانی رونمایی شد

از لوگوی جدید فدراسیون آمادگی جسمانی با حضور رییس کمیته ملی المپیک رونمایی شد.

دانشگاه آزاد فاتح مرحله دوم شد

تیم دانشگاه آزاد تبریز در پایان مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه‌سواری به مقام قهرمانی دست یافت.

جور واجور از فوتبال

اصغر مدیر روستا ملی پوش سابق فوتبال کشورمان به خانه اش بازگشت.وی با حکم اکبر محمدی سرپرست مدیر عامل باشگاه پیکان،مدیر تیم فوتبال پیکان شد.

قیاس نامجو مطلق و ارسلان مطهری، تفاوت از زمین تا آسمان است

بازیکنی بزرگ تلقی می شود که خارج از مستطیل سبز ویژگی ومنش بزرگی را همراه داشته باشد.

نماینده ایران یکه تاز مسابقات بادبانی فرانسه می شود

بادبانی به عنوان یکی از رشته‌های فدراسیون قایقرانی در ایران پس از بازی‌های آسیایی اینچئون دوباره جان گرفته است و دیده می‌شود. البته این رشته این روزها تنها یک ملی‌پوش شناخته‌شده دارد و فدراسیون قایقرانی در اندیشه توسعه آن است. احمد احمدی نماینده بادبانی ایران در بازی های آسیایی اینچئون بود که حالا در اندیشه حضور در المپیک ریو است.

عبدی: پاختاکور دارای سیستم شناور است

همه فکر و ذکر دست اندر کاران فوتبال ایران بازی فردا شب پرسپولیس با پاختاکور که قرار است ساعت 21:10 در ورزشگاه مجهز و مدرن قطر برگزار شود این بازی یکی از دیدارهای حیاتی ایران در سال جاری خواهد بود.

ازبکها را با چه تدبیری می توان زمین گیر کرد؟

شیوه و سبک فوتبال ازبکها را بخوبی می شناسیم. پیروزی بر آنها در گرو بازی فیزیکی در تمامی گستره زمین، به ویژه در میانه میدان است تا برتری خود را در فاز تهاجمی به حریف تحمیل کنیم.

جوادی: هیچ کاری بلد نباشیم کشتی را بلدیم

برخی دوستان ورزشی طاقت انتقاد ندارند و تا کوچکترین انتقادی از آنها می شود برآشفته می شوند. جالب اینکه ما را به بی اطلاعی از اوضاع کشتی متهم می کنند در صورتی که ما هیچ کاری بلد نباشیم، کشتی را بلدیم.

آسمان لیگ دسته دو فوتبال کشور، جولانگاه عقابان نهاجا

تیم فوتبال عقاب نهاجا راهی لیگ دسته دو فوتبال کشور شد.

بی انضباطی بازیکنان هم‌نتیجه سو مدیریت در باشگاه است !

تیمی که در آستانه مسابقات مهم زیر پای سرمربی خود را خالی و با وساطت این وآن نامجو را وادار به قبول مسئولیت می کند و در سرپرستی و هدایت بازیکنان یک دنیا ایراد دارد ،نمی توان انتظار پیروزی داشت!

اوضاع مصدومان تیم سپاهان

تیم فوتبال سپاهان که در لیگ قهرمانان عملکرد موفقی نداشت اکنون با پایان این رقابتها آسیب دیدگی چند تن از بازیکنان روبرو شده است که یکی از آنها محمد محبی است.

اکسین و رعد پدافند مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند

دور رفت رقابت های گروه الف بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) از صبح امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است.

کارخانه: سال، سال درخشش جوانهاست

سرمربی تیم سایپای تهران می گوید: امسال، سال درخشش جوانها در لیگ برتر است در بازی هفته پیش سایپا –هراز جوانی به نام محمد کاظم غفاری عالی ظاهر شد او و دین علوی عملکردی دیدنی داشتند و بیش از این نیز در هورسان رامسر یکی دو جوان پر استعداد را دیده بودم.

پیمان رضایی: از لیگ ملت ها الگو بگیرید

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی به هفته پنجم رسیده است که تیم ها کم کم از بند کرونا رهایی پیدا می کنند تا نفس راحت تری بکشند در این بین اما نگرانی باشگاه ها به خصوص باشگاه های مرتبط با بخش خصوصی نا تمام ماندن لیگ است که شمه ای از آن را از زبان مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه می خوانید.

برترین‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان

لیگ فوتبال قهرمانان آسیا و عملکرد بازیکنان زیر ذره بین آمارگران کنفدراسیون آسیا قرار گرفته است از قدیم گفته اند: آمار گویای همه واقعیت هاست و چه خوب که این داده ها می تواند دست مایه خوبی برای مربیان فوتبال و حتی فوتبال نویسان کشور ما باشد.

دو و میدانی همچنان در بلاتکلیفی

دونده ایرانی که با هزینه شخصی در تورنومنت فرانسه شرکت کرده بود دچار مشکل شد.

حضور شکوهمند ایرانی ها در تیم منتخب آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم منتخب منطقه غرب را در مرحله یک هشتم نهایی معرفی کرد.

پیروزی دراماتیک تیم ملی فوتبال ایران

29 سال پیش در چنین روزی،تیم ملی فوتبال کشورمان در چنین روزی یکی از دیدارهای تاریخ ساز خود را پشت سرگذاشت.

غفوری: پایت را از گلیمت درازتر نکن

متاسفانه می‌توانم بگویم ما دو قدم آخر یعنی فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادیم

هویت کیلویی چند؟

والیبال امروزها با چند سوژه درگیر است. اول چالش انتخاب سرمربی تیم ملی، دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، سوم حضور چندجوان با استعداد در قاره سبز و سرانجام غربت مردانی که موی خود را در آسیاب والیبال سپید کردند!

دهقانی: رایگان در لیگ رکاب می زنیم

فدراسیون دوچرخه سواری همیشه از بی پولی گلایه دارد و می گوید: پول پرسنلم را ندارم، بپردازم؛ ورزشکاران که جای خود دارند.

اقدامات جدید برای پیشکسوتان ورزشی

راه اندازی خانه پیشکسوتان در شهرهای مختلف را در دستور کار قرار داریم که با همکاری شهرداری ها صورت خواهد گرفت. فعلا خراسان را پیگیری کرده ایم و سایر استانها هم در دستور کار قرار دارد.

خواب خوجایف!

ازبک ها که با چاشنی شانس با لطف داور عمانی از بند استقلال گذشته اند حالا برای پرسپولیس کری می خوانند، مگر اینکه باز هم یک داور عرب به دادشان برسد!

صعود دلنشین پرسپولیس در درخشش لک و آل کثیر

پیروزی اصولا شیرین است به خصوص که از سوی جوانان مملکت ما رقم می خورد جوانانی که شاید به لحاظ امکانات به پای کشورهای وابسته به دلارهای نفتی نرسند اما این پیروز ها در فوتبال نما و رنگی دیگر دارد.

جلیلی: میزبانی وزنه برداری جام فجر مشخص نشد

چرخ های سنگین و زنگ زده وزنه برداری هم حرکت در می آید و اعلام زمان آغاز لیگ برتر باشگاه های کشور می تواند خبری خوش برای اهالی ورزش فولاد سرد باشد.

مردی با قلم نغز و انتقادهای تیز!

مردی که طی سه چهار دهه گذشته از بسیاری از پیشکسوتان عرصه خبر، نویسندگی و عکاسی بی ریا تجلیل کرده بود این بار خود مورد تکریم قرار گرفت و چه خوب که مراجعی هستند که خادمین را زیر نظر دارند.

شهابی در تاریکی...

دیشب اتفاق مهمی در فوتبال ایران افتاد، پیروزی بر تیم چند ملیتی السد قطر نتیجه ارزشمندی بود که در میان نا امیدی جامعه فوتبال ایران رقم خورد اما این پیروزی ماحصل اعتقاد و احترام یک مربی جوان به شارگردانش است.

آل کثیر نگذاشت بدشانسی با او هت تریک کند!

صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حالا بیشتر از هر بازیکنی نام عیسی آل کثیر را در ذهن ها متبادر می سازد.مهاجم ۳۰ ساله پرسپولیس متولد شهر دزفول فوتبال خود را با باشگاه استقلال خوزستان در لیگ دو آغاز کرد.حضور جدی عیسی در فوتبال باشگاهی اما به سال ۹۱ و باشگاه پیکان در لیگ برتر برمی گردد.

توصیه های رئیس فدراسیون به کشتی گیران و مربیان

سرانجام با همه کش و قوس ها و حرف و حدیث هایی که وجود داشت لیگ کشتی هم از فردا فعالیت خود را آغاز می کند و این خواسته جامعه گوش شکسته ها بود که تحقق پیدا کرد فقط امیدوارم که دستور العمل های بهداشتی و پزشکی در حومه تشک و سالن ها به درستی رعایت شود تا سفره ای که پهن شد همه به درستی از آن ارتزاق کنند.

هنر فوتبال و بی هنری مدیران ما !

با فوتبال می توان قلب ها را تسخیر کرد.مرزها را درنوردید و شوری وصف ناشدنی بوجود آورد.این هنر فوتبالی و شورملی را باید با شعور و فهم مدیریتی در هم آمیخت و به فردای بهتر اندیشید.

سهمیه المپیک مسیر زندگی‌ام را تغییر خواهد داد

قهرمان قایقرانی کانو ایران گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای تمرین نداشتم و توانستم به خوبی برای مسابقات قهرمانی ایران آماده شوم.

چراغپور: با رفیق بازی ها به جایی نمی رسیم

جلال چراغپور که تا چندی پیش سر مربی تیم فوتبال سپید رود رشت بود، دلایل ناکامی و برگشت به عقب فوتبال کشورمان را در بی ثباتی و بی برنامگی وانتخاب نادرست آدم ها در این کمیته دانست که بر اساس شایسته سالاری انجام نمی شود.

واقعیت های شکست استقلال

اینکه تیم استقلال خسته بود وهر سه روز بازی می کرد، حرف درستی نیست. همه یک شرایط را دارند. پاختاکور هم هر سه روز یک بازی انجام می دهد. علاوه بر ان میزان استراحت استقلال با سایرین متفاوت دیده شد و آن به خاطر استراحت در بازی اول بود.

صالحی امیری: از دستاوردهای انقلاب فرهنگی امنیت و تولید قدرت نرم بود

باید از انقلاب فرهنگی که دستاورد جنگ است صحبت کرد. جنگ بسترساز انقلاب فرهنگی و خلق مفهوم ایثار است.

والیبال مسترز مونترو/ جای بانوان ایران نبود؟

Montreux Volley Masters یک تورنمنت بین المللی است که به میزبانی والیبال سوئیس با دعوت از تیم های ملی والیبال زنان چند کشور برگزار می شود.

نماینده ایران از شوک های مدیریتی لطمه دید!

استقلالی ها در ماراتن‌سنگین جام باشگاهها علیرغم آنکه با تمام قوا جنگیدند و شایستگی خود را نشان دادند ،اما برای حضور در یک تورنمنت فاقد استانداردهای حرفه ای بودند و از سو مدیریت لطمه فراوان دیدند.

مصلایی پور: داوری ایران باید بیشتر در دنیا شناخته شود

داور المپیکی گفت: به دنبال یک تحول بزرگ در داوری کشتی کشور هستم و امیدوارم در این مدتی که در کمیسیون داوری حضور دارم بتوانم با همکاری تمامی داوران به این مهم دست یابیم.

سالار آقاولی: در عرصه داوری پسرفت داشته ایم

تغییرات صورت گرفته در راس کمیسیون داوران با نظر رییس فدراسیون بوده و فکر می کنم این مسئله به دلیل ضعف عملکرد مسئول پیشین صورت گرفته است.

سرمربی سابق تیم ملی در اسلواکی

کم کم پای مربیان زن والیبال ما به آن سوی مرزها باز می شود، از سالهای خیلی دور عذرا ملک عضو تیم ملی در سال 1966 در انگلیس و سپس مربیانی چون خواهران صفی زاده در سوئد و آلمان، آذر خزاعی در ایتالیا جزو مربیان فعال این کشورها شده اند.

قطری ها استاد وقت کشی اند

پنالتی استقلال سوخت، تیم استقلال در شرایطی مقابل پاختاکور ازبکبستان باخت که مستحق این شکست نبود.

پورصالح: از چینی ها خیلی آموخته ام

روزی که تیم والیبال جوانان به مسابقات انتخابی المپیک اعزام شد، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود.

صمد اکبری: بازیکن یکصدهزار دلاری هم داریم

در سال های اخیر حضور مربیان ایرانی در رشته های مختلف در کشور ترکیه فزونی پیدا کرده است، از جمله والیبال که چند مربی دست اندرکار تیمداری در شهرهای مختلف هستند یکی از این مربیان صمد اکبری است.

... و بازهم یک داور عرب دیگر

استقلال یک گل جلو بود ولی دو بر یک به پاختاکور باخت، فوتبال ازبکها فیزیکی و قلدرانه است.

تفکر یحیی و ژاوی...

پرسپولیس با السد،یک فینال است زیرا در راس هرم دو تیم دو مربی اندیشمند قرار دارند که فوتبال را فراتر از تصورات عامه می شناسند. بازگو کردن دیدار پرسپولیس با السد شاید درست نباشد، بلکه باید گفت، یحیی با ژاوی به مرحله ای رسیده اند که اکنون در آسیا مدعی هستند.

حق بین: مربیان قضاوت می کنند یا داوران؟

در هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جنبش داوران را یکی از ضرورتهای مسابقات مهم برشمرده ایم، اما توفیری نکرده است، گاهی مشاهده اسامی زوج های داوری دل آدم را می لرزاند هرچند بعضی از این زوج های ناهمگون در مجموع خوب از آب درآمده اند، اما دیروز تابش نژاد سرمربی ورامین و آرمات سرمربی شهرداری قزوین از داوران لیگ به شدت انتقاد کرده اند.

رحیم پور: با بضاعتی که داریم عملکردمان قابل قبول است

باشگاه‌هایی که در صدر جدول قرار می‌گیرند معمولا بودجه تخصیص یافته برای آنها بیش از  100 میلیارد است.

حریف پرسپولیس؛ گلزن‌ترین تیم لیگ قهرمانان

با حذف ناباورانه الدحیل حالا قطریها تنها تیم السد را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارند.

هاشمی: با بازیکنانی از آمریکا و آلمان هم مذاکره کرده ایم

گزینه های خارجی تیم بسکتبال شیمیدر هنوز قطعی نشده است و سوای آمایو گارد راس کانادایی و وارگاس دومکینی بازیکنانی از قاره های دیگر هم مورد مذاکره ما هستند.

قاسمی: تیم 2020 اتفاق مبارکی است

تمرینات برنامه ریزی شده و بر اساس اصول با حضور کادر فنی با دانش و در قالب اردوهای منظم در حال انجام است.

پیشکسوت و مربی بین المللی والیبال دار فانی را وداع گفت

متاسفانه باخبر شده ایم که صبح امروز استاد حاج محمد درانی مربی و مدیر فنی سابق تیم های ملی دار فانی را وداع گفت.

کلاهی: به حق خودم نرسیدم

در هر دو رشته آزاد و فرنگی کشتی می گرفتم و افتخارات زیادی به دست آوردم اما فکر می کنم حقم بیش از اینها بود.

برنامه های اتحادیه جهانی اعلام شد‌

اتحادیه جهانی کشتی برنامه مسابقات سال 2021 میلادی را به روز رسانی کرد.

...به احترام نخل های سوخته آبادان و خرمشهر

امروز سالروز شکستن حصر آبادان است، شهری که همپاری خرمشهر نماد ایستادگی و دلاوری بوده است و زادگاه قهرمانان واقعی و راستین که در بین آنها ورزشکاران زیادی وجود داشته اند که معنی رشادت بوده اند.

بشیریان رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی شد

هادی بشیریان با کسب ۲۶رای رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران شد.

جواد کریمی: در گرین یارد همه چیز به خوبی پیش می رود

بازیکنان جوان ایرانی امروز آخرین بازی دستگرمی خودش را انجام می دهند تا برای لیگ بلژیک آماده شوند که روز سوم اکتبر استارت می خورد.

آقای صالحی امیری! ده میلیون پول دو جفت کفش هم نمی شود

بازهم دختران ایران رکورد شکستند، کار این بچه ها واقعا ارزشمند است؛ نمی خواهیم رکورد آنها را با آسیا و دنیا مقایسه کنیم چون جا به جایی همین حدنصابها هم میلیاردها تومان می ارزد اما رئیس کمیته ملی المپیک با پرداخت 10 میلیون تومان به تشویق از شیر دخترهای ما پرداخته است پس میلیاردها تومان بودجه ورزش صرف چه می شود... فوتبال؟

عسگرنیا: کاترینا بازیکن تیم ملی روسیه بود

لیگ بسکتبال بانوان ایران در سال های گذشته چند بازیکن خارجی را تجربه کرده بود، بازیکنانی از ترکمنستان، نیجریه و... اما استفاده از یک بازیکن تاپ روسی در دنیای توپ و سبد تازگی دارد، این بازیکن پُست پنج دیروز به تیم جوان نارسینا پیوست.

هیات تنیس روی میز اصفهان، بازوی توانمند فدراسیون است

مجمع عمومی سالیانه هیاُت تنیس روی میز استان اصفهان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

برگزاری همایش کوهپیمایی نیروهای مسلح با همکاری ارتش

مدیر تربیت بدنی پادگان شهید رسول عبادت مریوان از برگزاری مراسم متنوع فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

کدام گزینه شانس اول هدایت فدراسیون ورزش های دانشگاهی است؟

مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی امروز به میزبانی وزارت علوم برگزار می شود.

پرسپولیس باید هوشیار باشد!

با حذف الدحیل و کنار گذاشتن الهلال ،باید با هوشیاری و درایت به مصاف السد رفت و اجازه نداد شرایط میزبانی و برخی دخالتهای Afc مانع صعود پرسپولیس شود.

تیم ملی جوانان کشتی آزاد اعزامی به مسابقات جهانی 2006

جوانان ایرانی همواره با حضور خود خون تازه ای در رگ های کشتی پر افتخار ایران جاری ساخته بودند، در این بین مازندرانی ها بیشترین سهم را داشته اند و البته تهران و برخی نقاط کشتی خیز هم پشتوانه ورزش ملی ما بوده اند. عکس پیوست نمونه ای از این تلاش ها بوده است.

تازرونی: مک کاچن ده مربی برتر دنیاست

علی تازرونی از استعدادهای ناب والیبال جنوب تهران که در دهه 50 - 60 در تیم استقلال خودنمایی کرد و خیلی زود انحصار بازیکنان نامی را در والیبال ایران شکست و خود به یک ستاره تبدیل شد ولی سرنوشت این بود که ورزش قهرمانی را در آن سوی مرزها ادامه بدهد.

برنامه دور رفت لیگ برتر کشتی اعلام شد

برنامه دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه الف و اسامی ناظران و داوران این مسابقات اعلام شد.

اعتراض شدید مازندران به نصیرزاده

سکوت هیات کشتی استان در برابر ظلم سازمان لیگ خیانت به کشتی مازندران است.

حمله حمله حمله؛ استقلال کوبنده

روند صعودی استقلال در جام باشگاهها و نمایش کوبنده و تهاجمی برابر الاهلی ،ازبکها را به هراس انداخته است. حفظ فاز تهاجمی و تقابل با فوتبال‌فیزیکی و در گیرانه از سوی پاختاکور را باید با‌ هوشیاری و جنگندگی خنثی کرد.

هما حسینی: همچنان منتظر استخدام مانده ام

پرچمدار کاروان ایران در المپیک پکن همچنان منتظر استخدام سهمیه ورزشکاران در وزارت ورزش است.

استقلال - پرسپولیس؛ نماد تعصب و سختکوشی

گفتیم و نوشتیم که ایرانیان مردانی غیرقابل پیش بینی اند و با وجود دشواریهایی که لیگ قهرمانان سر راه دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود داشت، سرخ و آبی ها تا اینجای کار کاری کردند، کارستان تا ادعای ما به اثبات برسد.

گلایه ساحلی بازان جوان تیم ملی

والیبال ساحلی هیچ درآمدی ندارد و بازیکناش همواره در نگرانی و انتظار به سر می برند، نمونمه اش جواد فیروز پور و علیرضا آقاجانی دو ملی پوش جوان بابلی هستند که حتی برای تمرین هم امکانات ندارند.

جوانها، تلنگری بر تیم های مدعی...

سه شگفتی که در هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور رقم خورد، ناخنکی بود به افکاری که فکر می کردند هیچ اتفاقی در این مسابقات یکطرفه نخواهد افتاد و با اینکه معتقدیم شب دراز است و قلندر بیدار، اما نتایجی که در این هفته ثبت شد، سکون لیگ را به طور موقت هم شده بر هم زده است و این می تواند تلنگری بر همه تیمها و مربیان باشد که این بیشه گمان مبر که خالی است.

تجلیل از اسطوره های ایثار

در آخرین روز هفته دفاع مقدس از چهل اسطوره ایثارگر قهرمان ملی ورزش تجلیل خواهد شد.

اقدام پسندیده دکتر حق وردی در خبرگزاری البرز ورزشی

به مناسبت هفته دفاع مقدس رئیس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران با حضور در خبرگزاری اابرز ورزشی از تنی چند از ایثارگران و پیشکسوتان برجسته رسانه تجلیل به عمل آورد.

از دیروز تا امروز...

هریک از ماها کار روزنامه نگاری انجام می دهیم، به دنبال سوژه پردازی می رویم، اما بزرگان والیبال ما باید هواس جمع و پخته حرف بزنند و مانند یکی دو مربی همیشه حاضر در رسانه سوژه نشوند. در واقع هر دو طرف می خواهند حرفه ای عمل کنند اما...

یادگار ماندگار...

ابراهیم جوادی دارنده 3 مدال طلای جهان تا قبل المپیک مونیخ بود.

کاری زیبا در کمیته ملی المپیک

در روزهایی که فوتبال بحث روز ورزش ماست و چشمها همه به دوحه قطر دوخته شده است تا شاید نمایندگان باشگاه های ما با آنهمه سر و صدا و حرف و حدیث بتوانند باشگاه های میلیارد کشورهای کوچک را کنار بزنند و یا حداقل بازنده سربلند باشند!

فرهاد ششمین ایرانی شاغل در لیگ قطر

فرهاد قائمی ششمین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ قطر استريال قائمی در حالی قرارداد خود را به طور رسمی با الریان به ثبت رسانده است.

بنا: خوشحالم کشتی گیران دوباره به روی تشک می آیند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خوشحالم که بعد از چند ماه دوری کشتی گیران از مسابقات، دوباره شاهد حضور آن ها به روی تشک کشتی آن هم با برگزاری رقابت های لیگ خواهیم بود.

مشتاقی: یزدی ها بد قولی کردند

تیم کشتی یزد که قرار بود در رقابت های لیگ برتر امسال شرکت کند، به یکباره و با تصمیمی غیر منتظره از سوی هیات کشتی استان مواجه شد که شوک آور بود.

پورحسن: سند دارند ارایه بدهند

بازیکنان تیمی باید بر اساس شماره ای که روی کارت عضویت آنها درج شده بازی کنند اما اگر اتفاقی شبیه آنچه که در بازی هورسان و خاتم با سایپا رخ بدهد چه باید کرد؟

واکنش مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پی اتفاق ناگوار برای عکاسان

متاسفانه در یک رویداد ورزشی و اتفاق ناگواری که برای عکاسان محترم ورزشی استان رقم خورد باید بگویم که این برخورد ها نه تنها شایسته و زیبنده جایگاه رفیع این عزیزان نبوده و نیست که روح ورزش و فلسفه وجودی آن را نیز جریحه دار می سازد!

نگاه والیبال ناشنوایان به المپیک آرژانتین

والیبال ناشنوایان که مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داده است، نگاه به بازیهای المپیک ناشنوایان دارد.

ستاد مبارزه با کرونا با شروع به کار تمام رشته های ورزشی موافقت کرد؟

ستاد مبارزه با کرونا هر هفته جلسات خود را برگزار می‌کند که در این نشست‌ها درخواست فدراسیون‌های مختلف برای برگزاری اردو، مسابقات و تمرینات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سرپرست فدراسیون غواصی و نجات غریق معرفی شد

در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، مستجاب الدعوه سرپرست فدراسیون غواصی و نجات غریق شد.

چهارمحال و بختیاری قهرمان مسابقات اسلالوم مردان

نفرات برتر مسابقات قایقرانی اسلالوم آقایان قهرمانی کشور در بخش کانو و کایاک مشخص شدند.

سرمربیگری پیوس بازهم در دسته دو!

مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم ویستاتوربین تهران در لیگ دسته دوم کار را دنبال خواهد کرد.

پشتیبانی فدراسیون از یک طرح بنیادین

وقتی که نگاه ها پایدار و اساسی باشند، نتیجه گیری منطقی تر و حتمی تر خواهد شد، بعد از والیبال که به اقتباس از برزیل تیمهای پایه خود را در قالب تیمهای باشگاهی به فعالیت مستمر وا داشته است تا آبدیده تر راهی آوردگاه های قاره ای شوند.

منصوریان حق داشت برگردد

علیرضا منصوریان در حالی هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را قبول کرده است که برخی عملکرد او را در تیم های قبلی عملکردی نا مناسب ارزیابی کرده بودند در حالی که بی تردید باید گفت او هم درتیم های فوتبال نفت تهران وذوب آهن و استقلال عملکردی شایسته داشته است.

بدترین روزگار تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس در روزی برابر تیم فوتبال الدوحیل قطر باخت که در همان روز تیم فوتبال الشارجه امارات برابر تیم التعاون با نتیجه عجیب 6بر صفر برنده شد، به عبارتی تیم الشارجه که در بازی قبل هم 4 گل به تیم الدوحیل زده بود جالا لقمه گلوگیری برای تیم فوتبال پرسپولیس در بازی آخر است.

کلاهی: درخواست رسمی پتروشیمی نیامده است

در خبرها آمده بود که تیم پتروشیمی به لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بازگشت. بدون تردید حضور این تیم که پیشینه قهرمانی هم دارد می تواند خبر خوبی حداقل برای اهالی توپ و سبد به ویژه بندر ماهشهر باشد.

حسابی مدیر روابط عمومی پرسپولیس شد

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول‌پناه امروز با صدور حکمی، فرخ حسابی را به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب کرد.

والیبالبازان فامیل؛ پدیده های لیگ برتر

به پهنه لیگ والیبال که نگاه می کنیم، پر از بازیکنان مناطق والیبال خیز است.

کمیته انضباطی رای دو کشتی گیر را صادر کرد

جلسه کمیته انصباطی فدراسیون کشتی برای تعیین وضعیت نادر حاج آقانیا و عباس فروتن تشکیل و این کمیته رأی خود را صادر کرده است.

نصیرزاده : آماده برگزاری لیگ هستیم

رییس سازمان لیگ کشتی گفت: سعی کردیم تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین شکل اجرا کنیم.

سوریان: کادر فنی تیم های ملی مسابقات را زیر نظر خواهد گرفت

به دنبال به گردش در آوردن چرخ کشتی بودیم و به همین خاطر مجوز برگزاری بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) را از معاونت وزارت بهداشت گرفتیم.

آماده باش تیم جدیدالتاسیس تهران

لیگ یک والیبال باشگاه های کشور خواهن زیادی دارد و در حالی که فدراسیون سقف اولیه تیم های این رده را 16 تیم اعلام کرده بود، هم اینک بیش از 25 تیم برای شرکت در قرعه کشثی دورخیز کرده اند یکی از این تیم ها هوادار تهران است که ظاهرا مدیرعامل آن رضا عنایتی ملی پوش سابق فوتبال است.

تقی پور: عباسعلی شانس المپیکی کاراته است

حمیده عباسعلی اگر مورد حمایت قرار بگیرد و با انگیزه در رقابتها حضور پیدا کند یکی از شانس های ایران برای کسب مدال در المپیک است.

... این فوتبال مایوس ما!

پرسپولیس مقابل تیم سر تا پا مسلح الدحیل خوب ظاهر شد و در بسیاری از لحظات هم سوار بر بازی بود ولی عاقبت با یک پنالتی مشکوک به این تیم چند ملیتی باخت.

در انتظار پیکارهای متوازن و همپا

پیشواز هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور؛ با نگاهی به برنامه مسابقات پیکار تیم های هموزن و هم قد را نوید می دهد.

فرار از سقوط با پیروزی در دیدار پایانی؟

پرسپولیس ایران علی رغم نمایشی مقبول برابر تیم متحول و گرانقیمت قطری، شکست را پذیرا شد و از صدر جدول به رده سوم رسید.

کوچ قهرمانان والیبال پایتخت به پایتخت کشتی

قهرمان پایتخت به جویبار مازندران نقل مکان کرد.