شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

رهبر انقلاب ۱۴۰۰ را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی، با تبریک عید عید نوروز به هم‌میهنان بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، و با ابراز امیدواری به کسب برکات مادی و معنوی از تقارن سال جدید با اعیاد شعبانیه و متبرک شدن سال ۱۴۰۰ به دو عید نیمه‌شعبان و جشن ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، سال جدید را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند.

عیدانه نیما عالمیان در آخرین ساعات سال ۹۹

ملی پوش تنیس روی میز ایران با قهرمانی در مسابقات انتخابی المپیک منطقه آسیای میانه توانست سهمیه المپیک توکیو را بگیرد.

شاهکار نوبخت در افزایش تصاعدی بودجه ورزش

محدودیت و کمبود اعتبارات در حوزه ورزش همواره یکی از چالش ها و معضلات اساسی در سر راه توسعه ورزش در بخش های مختلف بوده است.

پاکدل: برای قرارداد با مربی خارجی آماده هستیم

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص وضعیت انتخاب و تعیین سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان اظهار کرد: تا به امروز با چندین مربی مذاکره کردیم و با تعدادی از آنها هم به توافق اولیه رسیدیم و حتی یکی از آن‌ها پیش نویس قرارداد را هم امضاء کرد ولی به دلیل محدودیت هایی که برای شرایط قرنطینه اعلام کردند و برخی مسایل دیگر سفر وی به ایران منتفی شد و از این بابت عذرخواهی کرد. 

صعود مقتدرانه تیم فوتبال جوانان پیام به لیگ برتر

حمید عباسی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی پیام از راهیابی تیم فوتبال جوانان پیام به لیگ برتر خبر داد . 

لیگ برتر و آتشبازی روزهای اخر سال

سال ۹۹ در روزهای پایانی قرار گرفت ولی در این میان لیگ برتر به دنبال اتشبازی است.

وداع تلخ زندی در هلهله شادی جوانان

ایمان زندی در حالی برای همیشه از بازی بسکتبال خداحافظی کرد که تیم جوانان جشن صعود گرفته بودند. 

ایالات متحده ۴۲ بازیکن شاغل در NBA را به اردو فراخواند!

مدافع ۳ دوره عنوان قهرمانی المپبک ۵۷ بازیکن را به اردوی تیم ملی آمریکا دعوت کرد. 

نوشاد عالمیان یک پله صعود کرد

در رنکینگ جهانی تنیس روی میز که روزهای سه شنبه منتشر می شود پس انجام مسابقات Star contender  در دوحه ، رده بندی بازیکنان جهان منتشر شد . در این رده بندی نوشاد عالمیان با یک پله صعود در مکان ۷۲ قرار گرفت و نیما عالمیان بدون تغییر همچنان در رده ۱۲۷ ایستاده است . 

زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک بادبانی مشخص شد

مسابقات انتخابی المپیک بادبانی 12 تا 19 فروردین ماه در مسقط عمان برگزار احمد احمدی 29 اسفند به عمان اعزام خواهد شد

تعویض ناگهانی راموس بعد از گل زنی

سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، در بازی دیشب این تیم برابر آتالانتا پس از به ثمر رساندن گل دوم میزبان از روی نقطه پنالتی، در دقیقه 64 بازی تعویض شد و جای خود را به میلیتائو داد.

آگوئرو و شکایت از هم تیمی هایش

سرجیو آگوئرو پس از نمایش 15 دقیقه ای در ترکیب سیتیزن ها در دیدار برابر مونشن گلادباخ، به شدت از هم تیمی هایش شکایت داشت و ادعا می کرد که آنها توپ را به او پاس نمی دهند.

وقتی که انیشتن دلداده نوروز ایرانی شد

در زمان تدريس در دانشگاه پرينستون، دکتر حسابي تصميم مي گيرند سفره ي هفت سيني براي انيشتين و جمعي از بزرگترين دانشمندان دنيا از جمله "بور"، "فرمي"، "شوريندگر" و "ديراگ" و ديگر استادان دانشگاه بچينند و ايشان را براي سال نو دعوت کنند...

عسل پور حیدری و رفتار حرفه ای

این سیمای پرنشاط عسل پور حیدری است. بازیکن سابق تیم ملی گلف و دختر زنده یاد منصور پورحیدری که همانند مادر گرامی اش دکتر فریده شجاعی در بسکتبال هم از بازیکنان تراز اول کشور ماست.

بله یوسین بولت

دوومیدانی ستارگان فراوانی داشت که بسیاری از آنها به اسطوره تبدیل شدند مثل جسی آنس و ... اکنون اما نوبت یوسین بولت است.

گواردیولا، بدون کسب قهرمانی در CL موفق نیست

سیتیزن ها شب گذشته با گل های کوین دی بروین و ایلکای گوندوگان نتیجه 2-0 بازی رفت را تکرار کردند و با شکست 4-0 بوروسیا مونشن گلادباخ در مجموع دو بازی رفت و برگشت به جمع 8 تیم پایانی رقابت های این فصل چمپیونزلیگ صعود کردند.

سایه سنگین کرونا بر سر فوتبال ایران!

سال ۹۹  اتفاقات تلخ و وقایع غیر مترقبه ای برای فوتبال ما به همراه داشت.شکست ها و رخدادهای ناگوار و حوادث جورواجور کام مردم را تلخ کرد و بیش از هر چیزی بیماری کرونا و بازیهای بدون تماشاگر باعث رنجش علاقه مندان شد.

قدردانی طباطبایی از دبیر کل فیبا

رییس فدراسیون بسکتبال ایران با ارسال پیامی به آندریاس زاگلیس دبیر کل فدراسیون جهانی بسکتبال، مراتب سپاسگزاری خود را بابت حمایت فیبا از تیم جوانان زیر 19 سال ایران عنوان کرد.

صانعی: بانک اطلاعاتی خوبی از بازیکنان دو رده سنی پایه تشکیل دادیم

سرمربی تیم فوتسال زیر 20سال ایران درباره اردوی برگزار شده با حضور منتخبین لیگ برتر جوانان توضیحاتی ارائه کرد.

طریقی : مشکلات کشتی گیلان درست شدنی نیست

مربی کشتی استان گیلان گفت: چهره های شاخص و مربیان مطرح از دور و بر کشتی استان خارج شده اند و با این وضعیت امیدی به آینده وجود ندارد.

ترکمان رئیس هیات کشتی استان مرکزی شد

ابوالقاسم ترکمان با رأی اعضای مجمع بعنوان رئیس هیئت کشتی استان مرکزی انتخاب شد.

قلعه نویی: والیبال نبود شطرنج بازی بود

دیروز در میان تماشاگران ویژه ای که نبرد پایانی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را تماشا کرده بودند، سوای وزیر ورزش یک چهره نام آشنا جلب توجه کرده بود.

اسامی داوران قضاوت کننده اعلام شد

اسامی داوران قضاوت کننده در رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان اعلام شد.

فولاد سیرجان ایرانیان نماینده ایران در جام آسیا

نام قهرمان جدید والیبال باشگاه های کشور فولاد سیرجان ایرانیان است ، تیمی که مصداق این ضرب المثل قدیمی بود ؛ جاده های سخت به مقصد های زیبا می رسند، یک تیم مبتنی بر تاکتیک و حسابگری که اغلب بازیکنانش سال های آخر بازیگری حرفه ای را می گذرانند اما چنان در قالبی تماشایی قرار گرفته بودند که تیم پرستاره ای چون شهرداری ارومیه را شکست دادند.

میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر عاشقان جهان مبارک

روز پاسدار و ولادت امام حسین (ع) مبارک باد.

لم یشکرو الخالق لم یشکرو مخلوق

به شکرانه خداوند متعال مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و روزنامه بین المللی شوت دوران بستری و چک آپ و درمان خود را در بیمارستان معظم جم سپری کرد.

قدرشناسی از زحمات آقا نایب فوتبال ایران

 پاسداشت مقام معلم ،آن هم در عرصه فوتبال که الفبای حرکات ورزشی را به شاگردان می آموزد و مسیر پیشرفت را فراروی آنها قرار می دهد از جایگاهی رفیع در جامعه ورزش برخوردار است.

کمان حرفه ای 80 میلیون؟!

تیراندازی با کمان یک بازیکن المپیکی دارد، نامش میلاد وزیری است که در رشته ریگرو، تیر می اندازد ولی برای گرفتن سهمیه بیشتر نگاهش به مسابقات انتخابی المپیک در فرانسه است.

اعلام داوران هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال

اسامی داوران قضاوت کنننده در دیدارهای هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.

شجاعی: لیگ ایران یک تورنمنت بین المللی بود

بسکتبال بانوان بهترین لیگ ایران را داشت. لیگی که یک تورنمنت بین المللی واقعی بود. بازیکنانی از امریکا، اروپا در این رقابت ها درخشیدند.

بردیا : با انگابت و فوق ستاره ها همبازی می شویم

حدود 12 بازیکن ایرانی در لیگ های معتبر ونیمه معتبر ایرانی در لیگ های اروپای شرقی و غربی و آسیایی بازی می کنند، سید موسوی در پیاچنزای ایتالیا و میلاد عبادی پور در اسکرای لهستان اعتبار بالایی در دنیای توپ و تور برخوردارند ولی از بین سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، امیر حسین اسفندیار، امیرحسین توخته، جواد کریمیان، علی طبری، مرتضی شریفی و چند نفری که در لیگ یک ترکیه حضور دارند.

غلامی : آقایان ! برگزاری انتخابات بایدعادلانه باشد

سرمربی و رییس پیشین کمیته مربیان فدراسیون باستانی گفت: برگزاری انتخابات فدراسیون با این شرایط عادلانه نیست.

زری فتحی، نامزد قضاوت در جام جهانی

زری فتحی، نامی آشنا در دنیای داوری است. او به همراه گلاره ناظمی مسابقات مهم فراقاره ای را قضاوت کرده اند، در سال 2018 داور دیدار رده بندی جام ملت های اروپا بین روسیه و پرتغال بود و اکنون هم کاندیدای قضاوت در جام جهانی 2021 لیتوانی است.

چه بهانه ای بهتر از این!

فوتبال پایه در شهر تهران سال هاست که با نابسامانی دست به گریبان است و به راستی کمترین تناسب میان خرج و هزینه در فوتبال با اصطلاح حرفه ای و لیگ برتری باشگاه ها با سرمایه گذاری برای آینده سازان وجود ندارد و به قولی تمام نگاه ها به سقف دوخته شده و دریغ از یک چشم باز به سوی زیر بنا!

حوصله های کوچک برای آرزوهای بزرگ

می گویند آنچه ما را ویران می سازد روزگار نیست(!) حوصله کوچک ما برای آرزوهای بزرگ است. آنها صبوری را نوعی قدرت می دانند و ما مانده ایم که این صبوری ما ملت کجا و کی به قدرت تبدیل می شود، نمی دانیم.

پرواز با جام بر فراز اقیانوس اطلس

تیرماه سال 86(2007) کازابلانکای پایتخت زیبای مراکش، جوانان ایران به نخستین مدال برنز مردان زیر 21 سال جهان دست پیدا کرد و با افتخار بر فراز اقیانوس اطلس به پرواز در آمد.

سالی که گذشت، سالی پر از درد و رنج بود

تنها دلخوشی ما به نایب قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ اسیا خلاصه می شود.

زمان قرعه کشی مسابقات جام حذفی مشخص شد

زمان قرعه کشی و مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

پرسپولیس در جمع فانوس بدست ها؟!

تساوی صدرنشینان برای حذف فاصله دو تساوی در نبرد 2 صدرنشین با حریفان باعث شد تا در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال جوانان تهران آب از آب تکان چندانی در بالای جدول نخورد.

مک دونا از رقابت خاطره انگیز خود با مایک تایسون می گوید

سیموس مک دونا بعد از وعده 25 میلیون دلار جایگزین مایک تایسون به عنوان حریف ایواندر هالیفیلد معرفی شد.

تست روزانه کووید19، روی جدید سکه در توکیو2020

کمیته برگزاری بازی های توکیو2020 درنظردارد بجای تست کرونا 4 روز یکبار؛ کلیه ورزشکاران را تحت آزمایش کووید19 بصورت روزانه قراردهد.

چهار سال و هشت ماه زندان موجب استعفا سرمربی زاگرب شد

سرمربی دینامو زاگرب پس از اینکه به گذراندن چهار سال و هشت ماه در زندان محکوم شدف از سمت خود در این تیم کناره گیری کرد. اوضاع در دینامو زاگرب که مشغول آماده سازی برای بازی برگشت برابر تاتنهام در دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا در روز پنجشنبه بود، پس از اعلام این خبر کاملا به هم ریخته است.

حضور ملی پوشان بسکتبال به عنوان نماینده چهارم آسیا و اقیانوسیه در جام جهانی

تیم بسکتبال جوانان ژاپن (تیم پنجم آسیا) از حضور در جام جهانی منصرف شد تا با توجه به کناره‌گیری نیوزلند در هم سطوح از مسابقات بین‌المللی، تیم جوانان کشورمان نماینده چهارم آسیا و اقیانوسیه شود.

اولین نشست ورزش های رزمی با دوجوهای آیکیدو برگزار شد

اولین نشست روسای دوجوهای آیکیدو با یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی پس از عضویت انجمن آیکیدو ایران در فدراسیون بین المللی آیکیدو (IAF ) برگزار گردید.

تیم های حاضر در المپیک توکیو تکمیل شدند

پس از برگزاری مسابقات هندبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در ۳ کشوراروپایی و رقابت ۱۲ تیم در این مسابقات نهایتا ۶ تیم نروژ و برزیل از گروه ۱، فرانسه و پرتقال از گروه ۲، سوٸد و آلمان از گروه ۳ به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو که در تابستان ۲۰۲۱ (شنبه ۲ مرداد لغایت یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰) برگزار می شود، راه یافتند. 

عسگری : مشکل محرابی حل شد

 دبیر فدراسیون کشتی سید جلال عسگری گفت: روز گذشته با پیگیری های مکرر این کشتی گیر پلدختری با هماهنگی هیأت کشتی استان لرستان و فدراسیون کشتی، به استخدام شرکت سایپا دیزل درآمد.

فوتبال ایران در گذر سال 99

متاسفانه ناچار هستیم از شکست تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و بحرین یاد کنیم. شکستی که منجربه اخراج مربی بلژیکی ویل موتس شد.

پزشکی ورزشی چابک تر می شود

پزشکی ورزشی یکی از مهمترین فدراسیون های کشور ماست که ارتباط مستقیم با سلامتی و پاک بودن قهرمانان ما دارد، این فدراسیون پرمخاطب و پردرآمد سال پیش 13 ماه توسط سرپرست اداره می شود تا اینکه با برگزاری انتخابات تکلیف ریاست این فدراسیون هم مشخص شد.

هفدهمین نشست کمیسیون توریسم ورزشی برگزار شد

هفدهمین نشست کمیسیون توریسم ورزشی با حضور اکثریت اعضا عصر دیروز برگزار شد .

انجمن حقوق ورزشی فعالیت خود را آغاز کرد

با حضور طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک،علی رغبتی مدیر دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان و غلامعلی علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی انجمن حقوق ورزشی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را آغاز کرد.

درخشش مدافع ایرانی در باشگاه وایکام واندررز

تفضلی که در پست مدافع برای باشگاه فوتبال وایکام واندررز در چمپیونشیپ بازی می‌کند معمولا و به‌خاطر کار گروهی خوب و افراطی که دارد علاقه‌مند به حضور در حمله نیست و گل زده زیادی هم ندارد اما گل سه امتیازی برای او و تیمش بسیار ارزشمند بود.

براتی در هیات رئیسه انجمن حقوق ورزشی

احمدرضا براتی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه انجمن حقوق ورزشی منصوب شد.

مهندسان انتخابات،گرفتار مهندسان afc شدند!

نارفیقان چسبیده به فوتبال که برای حفظ کرسی ریاست، همواره با طراحی و مهندسی انتخابات رنج فروان و خسارت جبران ناپذیر  به ورزش کشور  و مردم ما تحمیل کردند،حالا خود گرفنار مهندسی afc شدند!

خسته نباشید به رئیس کمیته ملی المپیک

به پایان سال 1399 رسیدم به قول قدیمی ها یک قدم تا فصل رویش جدید طبیعت باقی مانده است و ما که در حوزه ورزش قدم می زنیم به امید رویش دوباره جوانان برومند کشورمان دست بر دعا بر می داریم.

اقدامات فدراسیون ایران در خصوص میزبانی مسابقات

اقدامات فدراسیون فوتبال کشورمان در رابطه با بهانه های تحریمی AFCبه منظور عدم اعطاء میزبانی به ایران تشریح شد.

جعفرپور : به قول باران چشمه اعتماد کردم

دبیر کل اسبق فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: هرچند که از فدراسیون ورزش های زورخانه ای اخبار بسیار کمی به بیرون درز پیدا می کند اما می خواستیم که مروری بر عملکرد این ورزش ملی و مذهبی داشته باشیم که ناگهان با مصاحبه دبیر کل سابق این فدراسیون مواجه شدیم و با درج آن سال 99 را به امید روزهای پربار در کل ورزش کشور به پایان می رسانیم. 

اعلام داوران هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.

تلخ و شیرین فینال دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور

شکست و پیروزی هم ذات رقابتهای ورزشی است زمین خوردن و بلند شدن مهمترین درسی است که در سایه پیکارهای ورزشی به دست می آید.

گالکسی صدر نشین شد

رقابتهای باشگاههای بولینگ سراسر کشور برگزار شد و طی آن در اولین دوره رقابتهای باشگاه گالکسی ایران مال استان تهران با حضور مجید ملکی با کسب میانگین 205 امتیاز اول شد.

کابوس‌ پسران ایران تعبیر شد!

کنفدراسیون بسکتبال آسیا در نظر دارد ۴ تیم برتر دوره گذشته مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را به جام جهانی بفرستد! 

اعلام تیم داوری دیدار دوستانه تیم ملی ایران و سوریه

با اعلام کمیته داوران موعود بنیادی فر به عنوان داور دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه را قضاوت می کند.

واحدی مقابل بازیکن رژیم صیهونیستی بازی نکرد

نماینده اسنوکر ایران در رقابت های سری 2021 مقابل بازیکنی از رژیم صهوینیستی قرار گرفت.

تصویب 15 اصلاحیه توسط IOC

کمیته بین المللی المپیک 15 اصلاحیه در خصوص رویدادهای المپیک را با تمرکز بر ایجاد نشاط و پویایی بیشتر مصوب کرد.

ورزش های بیلیاردی به بازی های آسیایی افزوده شد

با اعلام رسمی کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا (ACBS) بیلیارد و اسنوکر رسما به بازی های آسیایی اضافه شد.

درخشش پورتو با گل طارمی در هفته بیست و سوم لیگ پرتغال

هفته بیست و سوم لیگ فوتبال پرتغال با پیروزی تیم پورتو در حضور ۸۰ دقیقه‌ای مهدی طارمی و پاس گل مهاجم ایرانی این تیم پیگیری شد.

كمانداران برتردانشجويان پسر و دختر انتخاب شدند

كميته فني مسابقات اسامي كمانداران برتر رقابت‌هاي انتخابی دانشجویان کشور را براي حضور در نخستين اردوي تيم ملي دانشجويان كشور برای شركت در يونيورسياد جهاني چين اعلام كرد. 

مجارستان میزبان رقابتهای گزینشی المپیک

بوداپست مجارستان میزبان گزینشی  المپیک در قاره اروپا با حضور چهره های عنوان دار کشتی جهان از ۲۸ اسفند به مدت ۳ روز و با حضور ۲۸۰ کشتی گیر از ۳۵ کشور به میزبانی بوداپست مجارستان برگزار می شود.

اصلاحیه بخشنامه برگزاری مسابقات اعلام شد

اصلاحیه بخشنامه برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان اعلام شد.

امتیاز آورترین بازیکنان پلی آف بسکتبال کشور

مهدی جعفری و جلال اقا میری امتاز اورترین بازیکنان پلی آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در روز گذشته جعفری در دیدار مس کرمان با همتای رفسنجانی خود 30 امتیاز اندوخت.

برگزاری دوره های آموزش مربیگری فوتبال و فوتسال

کمیته آموزش از برگزاری دوره های آموزش مربیگری  فوتبال و فوتسال  به میزبانی شهرهای اصفهان، ارومیه و تبریز خبر داد.

اعلام رای انضباطی دیدار تیم های فردوس قم و مقاومت البرز

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات دیدار تیم های فردوس قم و مقاومت البرز از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور صادر کرد.

گاربین موگوروزا در مسابقات قهرمانی تنیس دبی به پیروزی رسید

گاربین موگوروزا از اسپانیا با پیروزی 7-6 (8-6) 6-3 برابر باربارا کرجچیکووا ، فینالیست غافلگیرکننده چک ، موفق به کسب اولین عنوان خود در مونتری ازآوریل 2019 تاکنون شد.

مرادی: 31 نفر از مربیان غیر فعال، فعال شدند

کلاس کنترل مربیان استان فارس در دو بخش فرنگی و آزاد طی روزهای 22 تا 24 اسفندماه به میزبانی هیئت کشتی استان در شهر شیراز برگزار شد.

دراگان اسکوچیچ در سال 99 فقط دوبار روی نیمکت تیم ملی نشست

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و عضو کادر فنی انتخاب شد.

پیروزی بایک موتور با حضورکاپیتان ایرانی

لیگ والیبال باشگاه های چین با حضور حداقل 10 بازیکن مطرح خارجی آغاز شد و تیم بایک موتور با بازیگردانی کاپیتان سعید معروف به پیروزی رسید.

حیف از سقوط عقاب

بیاد داریم که عقاب یکی از تیم های قدیمی فوتبال تهران است که در دو دهه چهل و پنجاه در جمع مدعیان و سایه به سایه تیم های بزرگ و پرطرفدار می درخشید.

بازگشت لینگارد ، نجات منچستریونایتد

آیا بازگشت لینگارد در وستهام می تواند منچستریونایتد را نجات دهد؟ زندگی حرفه ای بازیکن 28 ساله از زمان پیوستن به تیم دیوید مویس به صورت قرضی در ژانویه احیا شده است اما بازگشت اولدترافورد هنوز بعید به نظر می رسد.

ایران به دو طلا، یک نقره و دو برنز دست یافت

در اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۱ در استانبول، نمایندگان کاراته ایران به دو طلا، یک نقره و دو برنز رسیدند.

فنودی :والیبال بانوان از خاله زنک بازی ضربه می خورد

چهره های شاخص را تحویل نداده است. بازیکن خوب کم نبودند ولی بازیکنی که ستاره باشد را ندیده ایم.

شادی چهارشنبه آخر سال

چهارشنبه سوری یک آیین باستانی است . آیینی که نشانی از پاکی ایرانیان دارد. فلسفه زیبایی که سیاوش چهره مظلوم و نجیب شاهنامه برای اثبات پاکدامنی اش از هفت تونل آتش گذر کرده است، افسانه یا واقعیت یک رسم دیرین است با پیش زمینه های اخلاقی و فرهنگی کما اینکه حاجی فیروز هم نمادی از شادمانی هموطنان دیر پای ماست که ریشه در تاریخ و اساطیر دارد.

قایقرانی؛ کرونا و دست و پنجه نرم کردن با قایق های فرسوده

خبرنگار البرز ورزشی در گفت و گویی که با چند تن از ورزشکاران رشته قایقرانی داشت از وضعیت اردوها و امکانات اردو و مقایسه وضعیت فدراسیون نسبت به قبل در سالی که گذشت سوال کرد. برخی از کارشناسان قایقرانی از اینکه از قایقهای این رشته قدیمی و فرسوده هستند و قایقهای خریداری شده نیز در گمرک خاک می خورند انتقاد کرده اند. در بررسی اوضاع جاری ورزش قایقرانی در کشور ما سوای نکات یاد شده  است.

محصولات ناب والیبال زیر ذره بین پلاس لیگا

اگر به اسامی بازیکنان تیم شهرداری ارومیه نگاه کنید می بینید که بازیکنانی بزرگ دارد و از شهری آمده که ریشه ای قوی در والیبال کشور دارد.

پورشیب مدال طلای کاراته وان استانبول را به گردن آویخت

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان مدال طلای مسابقات کاراته وان استانبول را از آن خود کرد.

حلول ماه شعبان المعظم مبارك باد

حلول مبارک ماه شعبان المعظم، ماه پیامبر اعظم (ص)، مقدمه ماه میهمانی خدا بر آقا امام زمان (عج) و همه مسلمین جهان مبارک و خجسته باد.

شرط سفر نمایندگان فوتبال ایران به عربستان

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: AFC باید بپذیرد درصورتی ما به عربستان می‌رویم که نمایندگان این کشور نیز به ایران بیایند.

تقدیر و تشکر از دکتر بهلولی و پرسنل بیمارستان جم

امروز حاج رضا اسماعیلی مدیر مسوول و صاحب امتیاز پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و روزنامه بین المللی شوت در اثر نارسایی داخلی در بیمارستان جم بستری شد.

پروین : خدا عادل را حفظ کند

گذشته از نتیجه بازی منتخب سرخابی با یاران عادل فردوسی پور که خبر ان پیشتر اطلاع رسانی شد،حاشیه های این دیدار جذابتر از متن دیده شد.

خط ونشان AFC برای استقلال وفولاد

دو تیم استقلال وفولاد به میزبانی عربستان باید دیدارهای خودرا در عربستان دنبال کنند. محبت ای.اف.سی به عربستان باعث اعتراض دو باشگاه استقلال وفولاد شده وحتی شنیده ایم که این دو باشگاه تهدید به کناره گیری از مسابقات گرفته اند.

فوتبال ما دچار سکته مغزی شده است

ورزشی که  تلاش می کرد سلامت و شادابی و ارزش عقل سالم را در بدن سالم ، نمایان کند ، بدلیل گرفتار شدن به سیاست وجایگاه سازی مقام آوری ،برای غیر ورزشی ها به کشتی طوفان زده ،  تبدیل شد واینک ، اهالیش دست به دعا دارند تا شاید با فرو کش کردن طوفان درونش ، این کشتی بهم ریخته،  به ساحل آرامش برسد و دوباره باز سازی شود.

استقلال چشم به یکی از دو جام قهرمانی دارد

تیم فوتبال استقلال تهران بعد از تغییر و تحولات تازه تری که در کادر فنی استقلال رسماً صورت گرفته ، در طی دو بازی هفته اخیر خود برابر فولاد خوزستان و یا پیکان تهران با هدایت مجیدی موفق به کسب دو پیروزی خوب و با ارزش رقابت های لیگ برتر و یا جام حذفی کشور شد.

فوتبال ایران قربانی ندانم کاری آقایان شد!

بی صاحبی فوتبال ما  در یک سال گذشته و طراحی افراد چسبیده به ورزش که با هنرمتدی در صدد مهندسی انتخابات بودند،کار دستمان داد تا در بی خبری مسئولان ،و تلاشهای پشت پرده  از سوی شیخ سلمان در afc ضربه بخوریم.!

مصدومیت مانع از حضور رزیتا علیپور در فینال شد

رزیتا علیپور به دلیل مصدومیت، در فینال کاراته وان استانبول به روی تاتامی نمی رود.

آماده سازی ساحلی بازان برای گزینشی المپیک

اردوی آماده سازی تیم ملی ساحلی در حالی فردا در بندر ترکمن به پایان می رسد که بهمن سالمی زوج موفق آرش وکیلی در سال های اخیر غایب است.

چشم استقلال و بادران به جام قهرمانی

گویا قرار بر این است که سرنوشت قهرمانی این فصل رقابت لیگ برتر امید های تهران در آخرین هفته روشن شود تا حساسیت بازی ها تا لحظه پایانی ادامه یابد.

حمایت مجلسیان از هندبال

دکتر راستیه، نماینده مردم شهرستان های بن، سامان و شهرکرد و رییس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون هندبال با علیرضا پاکدل، رئیس این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد. 

انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در کردستان

مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان، روزهای 19 تا 21 فروردین ماه سال 1400 به میزبانی استان کردستان برگزار می شود.

آسیابری صاحب مدال برنز شد

علی اصغر آسیابری مدال برنز کومیته وزن منفی ۷۵ کیلو گرم آقایان را در لیگ جهانی کاراته وان استانبول صاحب شد.

داوران هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام شدند

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

همگانی ساختن ورزش با شعار؟!

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی می گوید: 45 هزار میلیارد تومان صرف عدم تحرک مردم و هزینه اضافه وزن جامعه می شود. ملایی گفته که با این وضعیت شاید به اندازه سه ورزشگاه آزادی آدم چاق داشته باشیم، خب!

شعبان پور : عطایی با هراز خواهد بود

تیمداری سال آینده هم به تصویب رسیده است و ما یاران فصل جدید را هم نشان کرده ایم.

مصلایی پور برای رقابت های گزینشی قاره اروپا دعوت شد

اتحادیه جهانی از دعوت رسمی اتحادیه جهانی کشتی، در رقابت های گزینشی قاره اروپا قضاوت می کند.

معرفی کادر فنی تیم های کشتی به مسابقات قهرمانی آسیا

کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی طی چند روز آینده نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک را معرفی خواهند کرد.

گریه طارمی و صحبت‌های خصوصی با مربی پورتو

تیم فوتبال پورتو هفته گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باوجود باخت برابر یوونتوس، این تیم را حذف کرد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

واعظ آشتیانی: کسانی که در AFC کرسی دارند، باید خجالت بکشند

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال معتقد است که برخی از ایرانی‌های حاضر در AFC از کرسی‌های خود برای منافع شخصی استفاده می‌کنند.

سخنگوی جدید فدراسیون فوتبال مشخص شد

با حکم رئیس فدراسیون فوتبال،سخنگوی جدید این فدراسیون مشخص شد.

بوکس و خلا هایی که وجود دارد

در سالی که رو به پایان است در رشته بوکس اتفاق خاصی نیفتاد که بخواهیم براساس آن ارزیابی دقیقی از عملکرد فدراسیون بوکس داشته باشیم. درواقع کرونا همه فرصت ها را از فدراسیون های ورزشی از جمله بوکس گرفته بود.

بهمنیار صاحب مدال برنز شد

سارا بهمنیار مدال برنز کومیته وزن منفی ۵۰ کیلو گرم بانوان را در لیگ جهانی کاراته وان استانبول کسب کرد.

تغییر زمان بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان

ساعت مسابقه پرسپولیس و نفت مسجدسلمان از هفته هجدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تغییر کرد.

داوران دو دیدار از رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال مشخص شدند

اسامی داوران قضاوت کننده  دو دیدار از هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.

بهترین گلزنان لیگ برتر 2020-21: صلاح ، فرناندس و کین

در لیست گلزنی ها ، با نامزدی از لیورپول ، منچسترسیتی و سایر کشورها ، هیچ کمبودی وجود ندارد. مسابقه چکمه طلایی لیگ برتر به طور معمول رقابتی است و بهترین مهاجمان فوتبال جهان در این بخش بازی می کنند.

حسینی: با برنامه ریزی دقیق راگبی را المپیکی خواهیم کرد

سرپرست جدید انجمن راگبی گفت: برای پیشرفت و ارتقا سطح فنی و علمی راگبی کشور، درصدد هستیم تا با کشورهای تراز اول این ورزش تعامل داشته باشیم.

شاگردان عیدی قهرمان امیدها شدند

مسابقات والیبال امیدهای تهران امسال با رنگ و رویی تازه برگزار شد. در این مسابقه ها 24 تیم بدون محدودیت در گرفتن یار، بازی کردند که به دلیل مشارکت بازیکنان تیم ملی جوانان و باشگاههای کشور کیفیت بالایی داشت و در نهایت شاگردان مربی سازنده اسلامشهری اعظم عیدی به مقام قهرمانی رسید. نام تیم اول روشن طرح بود و منصوره یزدچی و آرزو زندی دستیاران عیدی بودند.

عیادت عضو هیات رییسه فدراسیون از مصدومان تیم شهرداری نوشهر

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در پی حادثه برای اتوبوس تیم فوتبال شهرداری نوشهر که در مسیر بازگشت به استان مازندران گرفتار بهمن شد، امروز به عیادت مصدومان تیم شهرداری نوشهر رفت.

روز امتیاز آوری بازیکنان خارجی

بازیکنان امریکایی شاغل در لیگ بسکتبال ایران یک روز پر امتیاز را پشت سر گذاشته اند. در مصاف ذوب آهن و شهرداری قزوین جاستین لورنزو با 42 امتیاز پرثمرترین یار میدان بود.

کنفرانس رییس فدراسیون فوتبال لغو شد

کنفرانس دکتر شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال که قرار بود ساعت ۱۱ روز یکشنبه در فدراسیون فوتبال برگزار شود به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی لغو شد.

صادقی به مدال نرسید

فاطمه صادقی ملی پوش کارته کشورمان که برای حضور در رقابتهای لیگ جهانی به ترکیه رفته بود از گرفتن مدال بازماند و به کار خود در این رقابتها پایان داد.

توماس باخ: برای المپیک واکسن ضروت ندارد

توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک طی صد و سی و هفتمین نشست IOC اعلام کرد که استفاده از واکسن برای ورزشکاران و حاضرین در توکیو2020 ضروری نخواهد بود.

کاپیتان معروف از فردا استارت می زند

سعید معروف پاسور و سرگروه تیم ملی والیبال ایران بعد از یکسال سکوت و بی خبری از فردا در لیگ چین دست به توپ می شود او همانند سال پیش با تیم بایک موتور به میدان خواهد رفت.

گنج زاده سومین فینالیست ایران شد

سجاد گنج زاده ملی پوش کشورمان توانست با شکست حریفان به فینال وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم آقایان برسد.

فیوری "آن فصل اکنون بسته شده است"

تامی فیوری در مورد جیک پاول: "او مردی است که نمی خواهد جنگ کند و فقط می خواهد در شبکه های اجتماعی باعث ایجاد هیاهو شود تا جلب توجه کند.

اسپینوز: کاراته ایران مورد احترام ماست

رییس فدراسیون جهانی کاراته گفت: من به کاراته ایران علاقه دارم و این تیم با توجه به قدرت و موفقیتهایی که کسب کرده، مورد احترام بنده و  فدراسیون جهانی کاراته است.

هافبک تیم برنلی پشت درهای بسته زیر نظر شان دیچ

جاش براون هیل ، هافبک تیم برنلی در مورد اولین سال حضورش در تورف مور صحبت کرد. براون هیل یک و نیم سال پیش به یک رژیم غذایی گیاهی موفقیت آمیزی روی آورد و در این فصل از نظر مسافت طی شده در لیگ برتر در 333 از 508 بازیکن قرار دارد ، 255 کیلومتر ، معادل شش ماراتن.

چلسی در مصاف با لیدز

تامی آبراهام با ادامه مشکلات مچ پا حضور در چلسی را از دست خواهد داد. این مهاجم چند هفته است که برای رفع مصدومیت مچ پا تلاش کرده و در آلند رود، حضور نخواهد داشت. تیاگو سیلوا نیز با تکرار مصدومیت اخیر ران خود ، از بازی خارج شده است.

صورت مساله را پاک نکنید!

اظهارات تازه دبیر جدید فدراسیون فوتبال حکایت از جدیت  ایشان را در مسئولیت جدید دارد.

پورشیب برای کسب مدال طلا فردا روی تاتامی می رود

اولین مرحله  لیگ کاراته وان در سال ۲۰۲۱ از روز گذشته آغاز و تا فردا ۲۴ اسفند ماه در استانبول ترکیه برگزار می شود.

سیچوان دومین شکست متوالی را خورد

یاران حدادی با شکست مقابل حریف خود به رتبه هشتم لیگ حرفه‌ای بسکتبال چین سقوط کردند.

دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه

نشست هماهنگی مسئولین فدراسیون فوتبال پیش از ظهر امروز به منظور برگزاری دو دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه برگزار شد.

همکار ارجمند جناب آقای سید غفور هاشمی

بدینوسیله مصیبت درگذشت والده گرامی را به جنابعالی و خانواده محترم هاشمی تسلیت می گوییم و بقای عمر بازماندگان را خواستاریم.

جوانان ایران در شهر مارادونا

سال 1993، تیم جوانان ایران برای نخستین بار جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آوردند. این رقابت ها در شهر زادگاه مارادونا روزاریو برگزار شد و تیم ایران در مسابقات انتخابی آسیا بعد از غلبه بر استرالیا، تایلند، تایپه و شکست از ژاپن راهی آرژانتین شد. ژاپنی ها به تایپه باختند و تیم ایران در صدرقرار گرفت و از تایلند جهانی شد.

علیپور فینالیست شد

روز دوم رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان، با صعود رزیتا علیپور به دیدار نهایی آغاز شد.

پس از انجام یکصد مسابقه و در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص)

قهرمانان مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام صنعت دارو"یادبود شهدای سلامت" شناخته شدند

کیا می تازد و پارسیان، استقلال جای پیروزان پیکان را گرفتند

پیکارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال نونهالان تهران کماکان نظاره گر یکه تازی کیا بود و اتفاق بزرگ در 9 دیدار را باید در جابه جایی مکان پارسیان جوان و استقلال دانست که به ترتیب دو تیم در رده های دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

ضربه سر لاسل در دقیقه 94 تیم مگپی را نجات داد

ضربه سر دیرهنگام جمال لاسل باعث تساوی چشمگیر نیوکاسل با استون ویلا در سنت جیمز پارک شد. به نظر می رسید استون ویلا بعد از گل به خودی، سیاران کلارک، برای پیروزی آماده شده باشد

سوزن و جوالدوز در فوتبال

معاون ورزش قهرمانی روز 26 فروردین ماه 99 در گفت و گو با ایرنا از رمز موفقیت فوتبال در مذاکرات قاره ای گفت و اینکه فرایند دیپلماتیک خوبی صورت گرفت و کنفدراسیون آسیا اعلام کرده است که میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان انجام خواهد شد و حتی فیفا هم میزبانی تیم ملی کشورمان را تایید کرده است اما با وجود گذشت حدود یک سال از آن اظهارنظر خبر می رسد که خبری از آن خبرها نیست و کشورمان همچنان از میزبانی مسابقات محروم است.

ذوب آهن در جایگاه سوم ایستاد

فرازبام دهدشت الف قهرمان رقابت های قهرمانی هندبال نوجوانان کشور شد. 

دلارهای نفتی، afc و فیفا را نمک گیر کرد!

خیانتی که با تصمیمات اخیر در  afc صورت گرفت و میزبانی بازیهای تیم ملی به بحرین سپرده شد، نمونه آشکاری از دخالتهای سیاسیون‌و وابستگی اعضا به دلارهای نفتی است.این ننگ و لکه سیاه در تاریخ فوتبال آسیا و فیفا تا ابد باقی خواهد ماند!

فروتن : من عاشق پرچم 3 رنگ کشورم هستم

 جانباز....هرگز ننوشت آنچه برازنده ی توست تاریخ که تا همیشه شرمنده ی توست (ای جانباز)

ایران و صدور مربی به تکواندوی اروپا

برای بررسی اوضاع جاری و ساری تکواندو با هادی افشار قهرمان سابق جهان و از مردانی که 2 مدال قاره ای و بین المللی در کارنامه دارد گفت و گو کرده ایم.

عکس جنجالی پوچتینو و لئو مسی سخنی دیگر می گفت

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن مدعی شد حرف خاصی به لیونل مسی نزده است.

مصوبات نشست کمیته پزشکی آسیا

رئیس کمیته پزشکی از مصوبات سومین جلسه کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2021 خبر داد.

محسن دلیری حکم گرفت

همیشه بهره مندی از توانایی های چهره های شاخص و نامی ورزش مازندران در بخش هایی که صاحب تجربه و قابلیت فراملی هستند، دغدغه ما بوده. حضور نیروهای جوان در بخش مدیریت ورزش کشور خوشحال کننده است چون می دانیم جوانان بیش از توانایی های فنی، روابطی مثبت و موثر در کسب  موفقیت خواهند داشت.

فوت یکی از اعضای تیم شهرداری نوشهر در بهمن

اتوبوس تیم فوتبال شهرداری نوشهر در مسیر بازگشت به استان مازندران، گرفتار بهمن شد و یکی از اعضای این تیم در این حادثه تلخ جان باخت.

استخدام پرتوآذر در شهرداری شیراز

قهرمان دوچرخه‌سواری بانوان به استخدام شهرداری شیراز درآمد.

یزدانی: مربیانم قطعا در کسب مدال های من نقش دارند

حسن یزدانی گفت: برای کسب افتخار در میادین بزرگ از جمله المپیک، توکل ما بر خدا و امیدمان به دعای یک ملت است.

آنا بهشتیان ستاره بهمن بود

اتفاق مهم در بسکتبال بانوان ایران شکست محتوم مهرام مقابل گروه بهمن تهران بود. مسابقه دوم فینال لیگ برتر را شاگردان فریناز طائرپور 63-87 بردند.

آذرخش، ارومی درخشید!

فینال نخست لیگ 34 والیبال، زیبا ، سنگین و تنگاتنگ بود. یک بازی دراماتیک که طی آن فولاد سیرجان ایرانیان برد را به شهرداری ارومیه باخت. اوج عظمت مسابقه ست پنجم بود آنجایی که یاران تندروان 1-6 از حریف جلو افتاده بودند که ناگهان یار کم فروغی چون مرتضی شریفی ناگهان مثل آذرخشی درخشید.

محرومیت بازیکن مس رفسنجان با دستور کمیته انضباطی

کمیته انضباطی از محرومیت بازیکن مس رفسنجان با صدور دستور موقت خبر داد.

ریمینی میزبان لیگ والیبال ملت‌ها ۲۰۲۱ شد

به دلیل شرایط ویروس کرونا، فدراسیون جهانی والیبال تصمیم گرفت لیگ ملت‌های والیبال را در سال ۲۰۲۱ بصورت متمرکز در یک کشور برگزار کند.

جام ارجان به عنوان نماد ورزش ایران در المپیک ۲۰۲۰

نشان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در المپیک ۲۰۲۰توکیو با الهام از موتیف مشعل که از نقش های جام ارجان استخراج و با رنگ های پرچم تلفیق شده، طراحی گردیده است.

پیروزی استقلال و نارنجی پوشان در روز شکست پیکان

باید گفت که رقابت های این فصل لیگ برتر فوتبال جوانان تهران با رقابتی فشرده در جمع بالانشینان همراه است که هر دیدار را تماشایی و پرهیجان ساخته است.

زمان رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ مشخص شد

ملی‌پوشان بوکس ایران خردادماه سال آینده روی رینگ آسیایی حاضر می‌شوند.

منش پهلوانی زیر سایه فناوری مدرن

از ديرباز باستاني كاران با اقتدا به مولايشان امام علي(ع) پاي در گود زورخانه مي گذاشتند و در كنار موفقيت در ميدان ورزش حلقه سلامت اجتماعي و محمل تفكر و مودت نيز با راهبري زورخانه ها در هر محله برپا بود.

استقلال گربه سیاه خودش را کشت!

روز گذشته دو تیم فوتبال استقلال و پیکان تهران در چهارچوب رقابت های جام حذفی باشگاه های ایران به قضاوت حمید حاج ملک به مصاف هم رفتند اما در پایان این بازی استقلال بعد از مدت ها این بار با نتیجه دو به یک مغلوب گربه سیاه ، رقیب همیشگی خود شد. بدین ترتیب استقلال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور راه پیدا کرده است.

آخرین نشست مشترک روسای فدراسیون‌ های ورزشی با دکتر سلطانی‌فر

آخرین نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، خسروی وفا رییس کمیته ملی پاراالمپیک، دکتر مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و تقی‌زاده معاون امور حقوقی، مجلس و استانها، دکتر کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی‌وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

ضرب الاجل کسب سلامتی هری کین برای مصاف با آرسنال

خوزه مورینیو انتظار دارد پس از ناکامی مهاجم تاتنهام در لیگ اروپا ، هری کین برای رویارویی با آرسنال آماده شود و به آمادگی جسمانی مطلوب خود برسد.

صالحی امیری: شیخ سلمان و فیفا تبانی کرده اند

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان میزبانی بحرین در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را حاصل تبانی AFC و فیفا دانست.

واکنش فدراسیون فوتبال به سلب میزبانی تیم ملی ایران

علی جوادی سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره انتخاب بحرین به‌عنوان میزبان مسابقات گروه C مقدماتی جام جهانی توضیحاتی ارائه کرد.

بانوی ایرانی در ژوری لیگ جهانی کاراته

یک بانوی ایرانی عضویت هیأت ژوری رقابتهای لیگ جهانی کاراته در آمد این نخستین بار است که چنین اتفاق میمونی برای کاراته ایران رقم می خورد.

دو روز مشت زنی برای کسب قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی

سه مبارزه همزمان برای کسب عنوان قهرمانی جهانی بوکس برای مسابقات جمعه 12 مارس و شنبه 13 مارس در آفریقای جنوبی ترتیب داده شده است.

آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از فردا

ششمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا روزهای 23 اسفند ماه تا 5 فروردین ماه سال 1400 برگزار می شود که شماری از کشتی گیران مازنی حضور دارند.

عملکرد فوق العاده آقاجانپور و فلاحت در پلی آف بسکتبال

در مرحله نخست پلی آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، محمد رضا فلاحت و متین آقاجانپور بهترین شدند.

آخرین میهمانی با صبحانه در البرزورزشی

پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و روزنامه بین المللی شوت همواره محفلی برای گردهمایی بزرگان ورزش در همه رشته ها بوده است و شاید یکی از معدود نشریاتی که پیشینیان را همانند دوران اوج قهرمانی شان گرامی داشته و خواهد داشت.

انصراف پاس همدان از جام حذفی

تیم فوتبال پاس همدان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی حاضر به انجام مسابقه با پارس جنوبی جم نشد.

لیگ برتردسته یک کاراته رباط به تعویق افتاد

فدراسیون جهانی کاراته اعلام کرد که به دلیل اثرات شیوع ویروس کرونا ، مسابقه کاراته لیگ برتر دسته یک رباط 2021 به تعویق افتاد. مسابقات لیگ برتر کاراته رباط اکنون به ماه اکتبر منتقل می شود ، و این مسابقات رباط به عنوان جایگزین مسابقات مقدماتی المپیک خواهد شد.

فدراسیون بولینگ و بیلیارد و حواشی بی پایان !

برای بررسی اوضاع و احوال جاری ورزش بولینگ و بیلیارد دنبال یک کارشناس خبره و بی طرف می گشتیم تا اینکه بر حسب اتفاق با مربی سابق تیم ملی هم کلام شدیم و با مرور صحبت های وی دریافتیم که درب در این فدراسیون بروی همان پاشنه قدیمی می چرخد حرفهای این مربی مطرح را می نویسیم و حق پاسخگویی را برای رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد محفوظ نگه می داریم. 

بدون پول ، بدون مسی؟

خوآن لاپورتا خوشحال از پیروزی در انتخابات آخر هفته گذشته است ولی می داند که اکنون چندین مشکل اساسی برای حل و فصل دارد. بازی برگشت 1-1 به پایان رسیده ، به این معنی که PSG در مجموع 5-2 پیشرفت کرد ، اما شاگردان رونالد کومان از ابتدا تا انتهای بازی میزبان خود را تحت سلطه خود درآوردند و حتی اگر پایان کار آنها خیلی ضعیف نبود ، حتی می توانستند یک بازگشت باورنکردنی را در نیمه اول رقم بزنند

بزرگمردی با حنجره مخملی

انسانهایی که زیبا می اندیشند با دیگران با محبت رفتار می کنند.

چگونه بدن خود را با ورزش جوان و قوی نگه داریم؟

 در گذار زمان با افزایش سن بالای ۴۰ بویژه در زنان!؟ عضلات بدن انسان آرام آرام رو به تحلیل می‌روند و با کم تحریکی جای آن تجمع چربی در بدن افزایش پیدا می‌کند؛ چگونه با این ضعف مبارزه کنیم...؟

اعتراض به فوتبال سیاسی شده در آسیا

فوتبال دیگر بازی دوستی ملت ها نیست حداقل در قاره آسیا این واقعیت تلخ به اثبات رسیده است ورزشی که ملعبه دست کشورهای کوچک عربی شده که با دلارهای نفتی عقده های حقارت خود را به کار گرفته اند تا در قبال کشوری بزرگ با تاریخچه کهن ده هزار ساله دست به عقده گشایی بزنند.

ما باید خطاهای خود را متوقف کنیم

آرتتا خواستار بهبود آرسنال است و قول می دهد که به حمایت ازکنار زمین بازی ادامه دهد. مربی اسپانیایی از دیدن تیمش که یک گل دیگر مقابل المپیاکوس در اروپا دریافت کرد ناامید شد مایکل آرتتا اعتراف کرد که آرسنال باید خطاهای خود را متوقف کند. بعد از آخرین بازی در لیگ اروپا ، اصرار داشت که آنها بازی را متوقف نخواهند کرد.

موفقیت چهار داور ایرانی در کسب درجه جهانی داوری

در حاشیه برگزاری مسابقات کاراته وان استانبول سمینار داوری کاتا و کومیته از روز یکشنبه به مدت چهار روز در استانبول ترکیه آغاز شد و امروز با اعلام نتایج به کارش پایان داد.

زمانبندی مسابقات نمایندگان ایران در رقابتهای جهانی کاراته تغییر کرد

زمانبندی مسابقات نمایندگان کاراته ایران در رقابت های لیگ جهانی کاراته وان استانبول تغییر کرد.

خطای مهاجم در کشتی فرنگی

همان طور که می دانیم در کشتی فرنگی گرفتن از خط کمربند به پایین ممنوع است. همچنین مهاجم اجازه ندارد با پاهای خودش به حریف فشار آورد یا او را هل دهد.

تسابولوف تابعیت کشورصربستان را گرفت

خیتاگ تسابلوف قهرمان اسبق جهان از روسیه وقتی دید جایی در ترکیب المپیکی وزن ۷۴ تیم ملی روسیه با حضور مدعیانی چون جمالوف و سیداکوف نداره مثل دیگر قهرمانان روسيه جدا  شد تا تابعیت خود را تغییر بدهد.

در انتظار نبرد پایانی لیگ 34

از سال 1354 که لیگ باشگاهی با نام جام پاسارگاد در والیبال ایران راه اندازی شد تاکنون تیم های دخانیات، استقلال(2) بنیاد شهید (2) بانک ملی، آبگینه ، فجر سپاه(2) پیکان(12) صام(4) بانک سرمایه (3) کاله آمل(2) متین و شهرداری ورامین(2) تیم هایی بودند که به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده بودند.

داور بازی جام حذفی ترابیان شد

کمیته داوران از تغییر داور مسابقه جام حذفی خبر داد.

بهمن یا مهرام، کدام قهرمان می شود؟!

سرنوشت قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور به نبرد سوم کشیده شد مسابقه ای که عصر امروز برگزار می شود تا سیمای تیم قهرمان ترسیم شود.

شیخ دیاباته از ایران رفت!

شیخ دیاباته برای دیدار اعضای خانواده اش کشورمان را ترک کرد.

باز هم کشتی مازندران اعزادار شد

باورمان نمی شود که عمو ذبیح با آن سیمای مهربان و پدرانه اش از میان ما رفت و حسرتی سنگین در دلمان بر جای گذاشت.

ریاض، شارجه، جده و گوا میزبانان لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانان مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا 2021 را مشخص کرد.

شاگردان آکو کریمی به تیم ملی والیبال اسلوونی دعوت شدند

دو تن از شاگردان آکو کریمی مربی ایرانی شاغل در اسلوونی توسط فدراسیون والیبال این کشور به تیم ملی زیر ۱۷ سال اسلوونی دعوت شدند.

وفایی نژاد عضو کار گروه تربیت بدنی ورزش مازندران شد

طی حکمی از سوی حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان، شعبان وفایی نژاد پیشکسوت ارزنده و خوشنام ورزش و کشتی مازندران عضو کار گروه تخصصی تربیت بدنی و ورزش مازندران شد.

فوتبال ایرانی؛ از حسین کلانی و علی دایی تا مهدی طارمی

هر وقت از ورزش و ورزشکاران اصیل ایرانی سخن می گوئیم نسل های متفاوت و متمایزی را در ذهن خود مجسم می سازیم و می بینیم که این ورزشکاران دوست داشتنی که ریشه در خاک وطن دارند آدمهایی حساس هستند که حسادت در وجود آنها جایی ندارد.

ابراهیموویچ پسر سختی برای حضور در میدان است

هافبک منچستر یونایتد ، مهاجم در پشت صحنه را "حضور بزرگ" توصیف کرده است. به گفته اسکات مک تومینای ، زلاتان ابراهیموویچ ، ستاره میلان "پسر سختی برای حضور در میدان است" .

اشتباه نابخشودنی برنده پنج دوره توپ طلایی

پنج بار برنده توپ طلا به دلیل پشت پا زدن به ضربه ایستگاهی که در نهایت باعث پیروزی بانوی پیر از اروپا شد مقصر بود . کریستیانو رونالدو و هم تیمی هایش در یوونتوس پس از خروج پورتو از لیگ قهرمانان این باشگاه توسط فابیو کاپلو مردود شدند.

رقابت های جام حذفی ایران استارت می خورد

رقابت های مرحله یک هشتم نهایی فوتبال جام حذفی باشگاه های ایران از فردا یعنی 5 شنبه 21 اسفند براساس برنامه سازمان لیگ اجرایی فدراسیون فوتبال در قالب پنج دیدار در تهران و برخی از دیگر شهرهای برگزار خواهد شد.

حضور 535 تکواندوکاردر این رقابتها

رقابت‌های روز نخست تورنمنت بین‌المللی ترکیه در رده سنی بزرگسالان از دقایقی پیش با حضور 3 نماینده ایران در حال برگزاری است.

ارومیه – سیرجان ، در نبرد تمام عیار

دیدار اول فینال والیبال باشگاه های کشور پس فردا در تالار فدراسیون والیبال برگزار می شود. شهرداری ارومیه – فولاد سیرجان ایرانیان که از خط آتش گذشته بودند.

تیلر دیر: دلم برای تهران تنگ می شود

تیلر دیر بازیکن بسکتبال 24 ساله آمریکایی که اکنون در تیم بهمن تهران بازی می کند، درباره پیشینه برنامه های ورزشی خود در گفت و گو با خبرنگار البرز ورزشی گفت: من متولد هیوستون تگزاس هستم و اولین سال بازی حرفه ای من در فنلاند و همراهی با تیم کویلاتایرت کلید خورد.

مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا به تعویق افتاد

رئیس کمیته کانوپولو کنفدراسیون کانوئینگ آسیا طی ایمیلی به فدراسیون‌های ملی از تعویق مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا خبر داد.

خداحافظی ساوه شمشکی از دنیای قهرمانی

پوریا ساوه‌شمشکی ملی‌پوش با سابقه و کاپیتان تیم ملی اسکی آلپاین جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه نوزدهم اسفندماه در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ آلپاین از دنیای قهرمانی ورزش اسکی خداحافظی کرد.

گلی به جمال الاهلی دبی

ستاره سابق فوتبال ایران که در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال مورد کم لطفی قرار گرفته بود اکنون در دبی به سر می برد.

بازدید رئیس فدراسیون فوتبال از مرکز ملی فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال، از امکانات این مجموعه بازدید کرد.

چراغ گلف خاموش نشد!

ورزش گلف در کشور ما چگونه است و موقعیت این رشته در سطح بین المللی چه دورنمایی را نوید می دهد؟

یزدانی و اطری برنده بلیت بازی های المپیک توکیو

سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی، نسبت به انعکاس اخباری رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در اوزان 57 و 86 کیلوگرم اقدام کرد.

انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برگزار می شود

مجوز حضور مستقیم کشتی گیران مدال آور در مسابقات رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان روزهای 19 لغایت 21 فروردین ماه در شهر شیراز برگزار می شود.

تقدیر علی نژاد از بانوی مدال آور تیر و کمان

مهدی علی نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش صبح امروز بازدیدی از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان داشت. ملی پوشان کشورمان در ریکرو و کامپوند خود را برای حضور در مسابقات پیش رو آماده می‌کنند. 

جودوی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور می یابد

مجوز تیم ملی جودو برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا صادر شد مسئولان کنفدراسیون جودو آسیا در پاسخ به درخواست فدراسیون جودو ایران، مجوز حضور تیم کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا را صادر کردند.

یک مسابقه از هفته هجدهم لیگ برتر لغو شد

یک مسابقه از هفته هجدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لغو شد.

برندگان و بازندگان نیمه اول فصل NBAدرکنار هم

در آستانه نیمه دوم فصل NBA ، زمان مناسبی است که بتوانیم از نیمه اول وضعیت همه چیز را بررسی کنیم.

داوران مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور مشخص شدند

از سوی کمیته داوران تیم داوری دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور اعلام شد.

شرایط کسب سهمیه المپیک به لیسبون پرتغال انتقال یافت

با تعویق یافتن مسابقات لیگ کاراته وان مراکش، آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک به کاراته وان لیسبون پرتغال منتقل شد.

نعمتی برنده عنوان فرد پیشگام در نسل جوان IPC اعلام شد

زهرا نعمتی، بانوی طلایی پارالمپیک ایران برنده عنوان فرد پیشگام در نسل جوان کمیته بین‌المللی پارالمپیک اعلام شد.

نخستین کنگره بین المللی پیلاتس

به میزبانی ایران برگزار خواهد شد ؛ نخستین کنگره بین المللی پیلاتس انجمن پیلاتس ایران نخستین کنگره بین المللی این رشته را برگزار می کند .

ماجرای چک های برگشتی یک مربی

بامداد امروز ویکتور آراجو بازیکن برزیلی شاغل در لیگ والیبال ایران با بدرقه مدیران باشگاه شهداب راهی کشورش شد.

اعزام کاراته کاران کشورمان برای رقابت در لیگ استانبول

تیم ملی کاراته بانوان و آقایان ایران برای شرکت در رقابت  کاراته در وان استانبول صبح امروز عازم این کشور شدند.

المپیک توکیو بدون تماشاگر

دولت ژاپن به این تصمیم رسیده که المپیک توکیو در سال ۲۰۲۱ را بدون حضور تماشاگران خارجی برگزار نماید.

اشتباه وحشتناک طارمی

گرفتن پنالتی  هنرمندانه  از سوی طارمی که به گل مبدل شد،قند تو دل ما آب کرد،اما یک اشتباه وحشتناک توسط مهدی و اخراج او همه را پای تلویزون میخکوب کرد و یاران‌ پورتو زا به زحمت انداخت.

سکوهای اول تا سوم به ملی پوشان رسید

دومین دوره مسابقات ترای‌اتلون نخبگان كشور امروز با حضور دكتر گودرزي و دکتر حمیدی رئيس و دبیر فدراسیون مسئولان ورزش استان هرمزگان در جزيره زیبای هرمز برگزار شد.

روشن: با یک گل استقلال بهار نمی شود

بزرگ فوتبال استقلال همیشه حرف هایش را بدون محافظه کاری و رو راست می گوید و شاید به دلیل همین صراحت و صداقت باشد که مدیران گاه و بی گاه استقلال حضور وی را بر نمی تابند.

تیم پادنا قورچیان و ثنا گرگانی قهرمان شد

تیم پادنا قورچیان و ثنا گرگانی موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات جایزه بزرگ بانوان شدند. 

برهانی در استقلال ماندگار شد

پس از جدایی محمود فکری از سر مربیگری تیم استقلال، دیگر اعضای کادر فنی مسیر فکری را طی کردند وعملا از استقلال جدا شدند.یکی از انها ارش برهانی است.

آخرین بازی خیریه قرن در روز نجابت و نیکوکاری

فردا آخرین بازی قرن در اقدامی خیرخواهانه در تهران برگزار می شود. در این روز پرشکوه بازیکنان پرافتخار 5 دوره جام جهانی و تیم منتخب هنرمندان باهم بازی می کنند؛ تا در کنار تقدیر از همه تلاش هایی که سرطلایه های فوتبال ایران طی دو سه دهه گذشته در جهت افتخار آفرینی ورزش کشورمان در راستای ارج گذاری به اقدامات خیرخواهانه برداشته شود.این بازی در روز تجلیل از نجابت و جوانمردی در ورزش و هنر، به اهتمام شورای ورزشی هنرمندان صورت می گیرد.

یلی تیم ملی به جمع متأهلین پیوست

پوریای تیم ملی به جمع متأهلین پیوست که این روزها دراوج آمادگی به سرمی برد.

حدادی «روح» سیچوان!

تیم بسکتبال سیچوان با برتری ۹۸ - ۹۰ و با درخشش سنتر ایرانی خود کوئین‌دائو را شکست داد. 

اولین چالش فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی اکنون به عنوان سکاندار تیم فوتبال استقلال از کنار خط، هدایت ابی پوشان را در اختیار دارد.

شمارش معکوس یواخیم لاو برای ترک نیمکت در آلمان

پیرمرد 61 ساله به دنبال آخرین حضور تیم ملی در یک تورنمنت بزرگ در تابستان ، دوره 15 ساله خود را بازبینی می کند.

تیلور در آستانه تاریخی شدن

تیلور در مورد مانی پاکیائو: "چند نفر می توانند بگویند که با قهرمان خود یک میدان مشترک مبارزه داشتند و به آنها ضربات مشت خود را وارد کردند؟"

رقابت جذاب بزرگان بولینگ دیدنی تر از همیشه

مسابقات باشگاههای بولینگ سراسر کشور برگزار شد و طی برگزاری این رقابت ها نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند . 

صادق زاده: عمان را در بین پیشنهاداتم انتخاب کردم

عضو تیم ملی هندبال گفت: قراردادم با تیم عمانی تا پایان رقابت های هندبال قهرمانی جام باشگاه های آسیا است.

رخش خورشید: در تلاشیم سهمیه ها را کامل کنیم

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمام تلاش ما این است که در رقابت های گزینشی قاره ای، سه سهمیه باقیمانده کشتی آزاد را تکمیل و با خیال راحت تیم را جهت المپیک آماده کنیم.

فوتبال پاک، فوتبال شفاف...

محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال از چرخه فدراسیون خارج شد تا قنبرزاده به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال وارد شود.

مخالفت مدیران استقلال با پیشنهاد مجیدی

ظاهراً مدیران باشگاه استقلال با پیشنهاد مجیدی سرمربی جدید تیم مبنی بر روی کار آمدن برادرش فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست تیم استقلال شدیدا مخالفت کرده اند.

با تجربه ها انتخاب شدند

 رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد باتجربه ها پیروز میدان سرنوشت ساز شدند.

شایعه استعفای پژمان درستکار از تیم ملی کشتی آزاد جوانان؟!

امروز و در بحبوحه‌‌ی پیش از جدال حساس یزدانی و قاسمپور اطری و  عموزاد خبر استعفای سرمربی تیم ملی جوانان در نوع خود داغ‌ترین تیتر یک خبرگزاری بود که بلافاصله رسانه‌های فضای مجازی را نیز معطوف به خود کرد.

شافعیان: هدفمان ساختن نسلی نو‌ و آینده ‌دار است

اردوی تیم ملی جوانان دختر کشورمان از روز گذشته در مشهد به میزبانی باشگاه اشتادسازه مشهد آغاز شده است.

کلهر: انتخاب دستیاران از وظایف سرمربی تیم است

محمود کلهر پیشکسوت سرشناس دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران و نیز کارشناس فوتبال گفت: به اعتقاد من انتخاب مربیان و دستیاران استقلال بدون شک جزو وظایف اختیارات فرهاد مجیدی محسوب می شود.

عملکرد خوب میرهاشمی در ایتالیا

فدراسیون کشتی توجه ویژه ای بر داوران جوان دارد.

یزدانی و اطری پیروز شدند

رقابت های انتخابی اوزان 57 و 86 کیلوگرم کشتی آزاد برای حضور در بازی های المپیک، ساعت ۱۱:۲۰دقیقه صبح امروز در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

بازیسازان و بازیگردانان حرفه ای

لیگ برتر بسکتبال باشگاه های بانوان ایران یک فصل پرشکوه را پشت سر می گذارد، فصلی که با حضور بازیکنان خارجی به ویژه آمریکا و اوکراین ورودی از کیفیت و رضایت بالایی برخوردار شده است.

دوره های آموزشی در استانهای کشور برگزار می شود

کمیته آموزش از برگزاری دوره های آموزشی فوتبال  و فوتسال در  استانهای کشور خبر داد.

برکناری مجید جلالی از زبان رئیس هیات مدیره نساجی

علیرضا اسدی رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران در خصوص برکناری مجید جلالی از سر مربیگری تیم نساجی به همکار ما گفت:اگر بخواهم جان کلام را بگویم،همه چیز درکسب نتایج خلاصه می شود.شش بازی وکسب یک امتیاز نمی تواند راضی کننده باشد.به ناچار مجبور به ایجاد تغییرات شدیم.

جلالی:خودم نفهمیدم چرا بر کنار شدم

سرمربی بر کنار شده تیم نساجی مازندران می گوید.

پایان رقابت های اسکیت هاکی روی یخ بانوان

اولین دوره مسابقات دستجات آزاد اسکیت هاکی روی یخ بانوان ، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور وفاخواه نایب رییس بانوان و عتیقه چی دبیر کل فدراسیون در پیست اسکیت بازار بزرگ ایران به پایان رسید.

حیدری رئیس کمیته امور استانها شد

پس از برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، رئیس هیات فوتبال استان چهارمحال و بختیاری که به نمایندگی از هیاتهای استانها در هیات رئیسه حضور دارد، به عنوان رئیس کمیته امور استانها منصوب شد.

اعلام ورزشگاه یک مسابقه از جام حذفی

ورزشگاه محل برگزاری مسابقه دو تیم شهرداری برداسکن و خوشه طلایی ساوه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

یوونتوس با رونالدو بدتر است

آیا بانوی پیر و CR7 به سمت طلاق تابستانی در می آیند؟ تیم پرتغالی با تحویل گاه و بی گاه زمین که برای بیانکونری داشته است ، و مشکلات مالی فزاینده اش، آنها را مجبور به فروش فوق ستاره می کند .

داوران هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص شدند

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان از سوی کمیته داوران مشخص شد.

دیدار عزیزی‌خادم با دکتر محمد جواد ظریف

رییس فدراسیون فوتبال ایران در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، در خصوص دیپلماسی فعال در حوزه فوتبال و شرایط سخت دوران تحریم بحث و تبادل نظر کردند.

تیم‌ملی تکواندو مردان بر سکوی سومی تورنمنت صوفیه ایستاد

ملی پوشان کشورمان در مسابقات تورنمنت بین المللی صوفیه دو مدال طلا کسب کردند.

نصف تیم های پلی افی مشخص شدند

در حالی که چهار تیم شهرداری گرگان، مهرام تهران، شیمیدر قم و نفت آبادان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر رسیده اند چهار تیم دیگر برای تعیین نصف سهمیه پلی اف بسکتبال کشور به میدان می روند.

چهارمین عنوان ATP 500 از آن آندری روبلف

آندری روبلف چهارمین عنوان متوالی ATP 500 را به دست آورد. دیگو شوارتزمن برنده تورنمنت خانگی است. راجر فدرر این هفته در دوحه ، اولین تورنمنت خود از اوپن استرالیا سال گذشته ، به میادین بازگشت و به مصاف تنیسورشماره یک انگلیس دن اوانز یا جرمی چاردی فرانسوی می رود.

قطعه گمشده چلسی؟

ملی پوش آلمانی شروع سختی را در زندگی با پیراهن آبی تحمل کرده است ، اما به نظر می رسد مدیر جدید او نقش ایده آل او را پیدا کرده است.

پنجره ای که‌ یک شبه باز شد!

باید راهی را برگزید تا شایسته سالاری و قانون مداری در مدیریت فوتبال حاکم شود و این رشته از استقلال رای و قدرت لازم برخوردار گردد ،وگرنه با رویه فعلی  وتزلزل در آرا صادره نمی توان با امیدواری به اصلاح امور نگریست  راهی هموار فراروی فوتبال قرار داد.

کیکاوس سعیدی: به آینده تنیس ایران امیدوارم

دبیرکل کمیته ملی المپیک از فدراسیون تنیس به عنوان یک فدراسیون با برنامه و نگاه راهبردی نام برد و نسب به آینده این رشته ورزشی ابراز امیدواری کرد .

چالش های جدید در ژیمناستیک

ژیمناستیک به عنوان یک ورزش هنری و قهرمانی پایه ورزش هر کشوری تلقی می شود البته در کشور ما معدودی از روسای فدراسیون ها موفق عمل کرده اند و برخی هم از تهیه پیش تخته وعده داده شده هم ناتوان مانده اند اما اکنون که به پایان سال نزدیک شده ایم علی رغم همه انتقاداتی که برخی مخالفان و منتقدان این رشته داشتند این بخش را به مروری بر عملکرد فدراسیون ژیمناستیک در سال رو به پایان اختصاص داده ایم.

داورزنی درخت غرس کرد!!

دو تیم هراز و سپاهان توافق کردند که به طور مشترک سوم شوند. دکتر داورزنی یک اصل نهال درخت غرس کرد،دبیر کمیته داوری فدراسیون قصد خداحافظی از عرصه داوری را ندارد، چون بازنشستگی یک فرضیه است و سن یک عدد(!)

آخرین نشست فدراسیون هندبال در سال مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد

آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون هندبال ظهر دیروز، با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون، مرتضی حسن پور نایب رئیس، حمیدرضا عزتی دبیرکل، الهام سلوکی نایب رئیس بانوان، مرضیه دهقان خزانه دار، میترا نوری، ضرغام علیجانی، مهدی امینی و ابوالفضل خوشنویس به عنوان اعضا و مهدی خان بابایی بازرس فدراسیون برگزار شد. 

لزوم توسعه ورزش همگانی در کلان شهرها

یکم: هیأت وزیران از 28 آذرماه سال 1396 مقرر کرد که وزارت ورزش آیین نامه توسعه و تعمیم ورزش همگانی در کلان شهرها را تهیه و به دولت ارائه بدهد. در این دهه به اعضای نمایندگان دستگاه های دولتی هم رسیده است، این نشانه اهمیت ورزش همگانی است.

صادق درودگرها و وحید شمسایی ها را به کار بگیرید

همگان باور داریم در فوتسال توانایی کسب مقام های معتبرجهانی را داریم ،اما در سنوات گذشته از حمایت اصولی این رشته غفلت کرده ایم.برای تحول در ساختار فوتسال نیاز به استقلال آن و حضور عناصر کاربلد و متخصص این رشته داریم.  در چند سال گذشته ،به ویژه در دوران مدیریت‌مهدی تاج در فدراسیون هیچگاه نگاهی توسعه گرا به فوتسال وجود نداشت و مانند غریبه ها با مدیران،مربیان وبازیکنان این رشته برخورد شد.

برگزاری مراسم اختتامیه لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام

مراسم اختتامیه لیگ برتر آبهای آرام با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک عصر دیروز برگزار شد.

شهادت امام موسی کاظم (ع) تسلیت باد

شهادت مظلومانه هفتمین اختر تابناک ولایت و امامت، حضرت موسی بن جعفر(ع) بر رهروان حضرتش تسلیت و تعزیت باد.

دیدار دوستانه ارتش با پرسپولیس

دبیر هیات فوتبال ارتش از بازی دوستانه ارتش با تیم فوتبال پرسپولیس در ۲۹فروردین ۱۴۰۰ روز گرامیداشت ارتش خبر داد

رحیم میر اخوری:این فوتبال امثال مارا نمی پسندد

امروز فرصتی دست داد تا با پیشکسوت پرآوازه کشورمان درخصوص اتفاقات روز فوتبال همکلام شویم.

جدیدی : امیدوارم جواب اعتماد فدراسیون را بدهم

عباس جدیدی که به عنوان نماینده فدراسیون کشتی کشورمان برای انتخابات شورای کشتی آسیا معرفی شده است این اتفاق را برای کشورمان حائز اهمیت دانست.

افسوس برای تنها نماینده اراک

به دنبال باخت غیرمنتظره شش بر یک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اراک برابر سپاهان اصفهان مقدمات ناراحتی شهروندان اراکی را بدنبال داشت زیرا همین تیم آلومینیوم نیز در زمان مربیگری رسول خطیبی نه تنها موفق به شکست پرسپولیس بلکه تیم تراکتور تبریز در رقابتهای لیگ برتر کشور شده بود.

جوانان کشتی تهران برای تصاحب دوبنده تیم ملی

هفدهم اسفندماه در سالن هفتم تیر با حضور ۱۳۲کشتی گیر آزاد کار جوان بر روی سه تشک برای پوشیدن دوبنده تیم ملی مبارزه می‌کنند تا در فروردین سال ۱۴۰۰ به روی تشک بروند.

ستاره منچستر یونایتد آماده برای ایفای نقش اصلی بازی

برونو فرناندس: "برخی از افراد گفته اند كه من بد بازی می كنم و باید عملکرد بهتری داشته باشم. اما برای من مشكلی نیست. من می توانم این فشار را تحمل کنم". هافبک پرتغالی که از زمان ورود به ژانویه سال 2020 چهار جایزه بهترین بازیکن ماه را از آن خود کرده ، از رکورد خود دفاع کرده و آماده پاسخگویی به منتقدان خود به بهترین شکل ممکن است.

آلومنیوم اراک بر هم ریخت

شکست شش بر یک تیم الومنیوم اراک مقابل سپاهان شرایط تیم اراکی را دگرگون کرده است.

اعلام برنامه فینال لیگ برتر آب‌های آرام

دور برگشت لیگ آب‌های آرام در بخش زنان و مردان، دوشنبه برگزار می‌شود.

احسانپور امروز وزن کشی شد

بهنام احسان پور نماینده وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان برای حضور در رقابت های جام پلیکونه ایتالیا، صبح امروز وزن کشی شد.

چه چیزی شاگردان جرارد برای گرفتن جام نیاز دارند؟

چه زمانی رنجرز می تواند عنوان برتر لیگ اسکاتلند را کسب کند؟ زودترین زمان این رخداد کی خواهد بود؟ آیا آنها در بازی Old Firm برابر سلتیک،گرفتن جام را تضمین می کنند؟ آیا آنها هنوز هم می توانند تاریخ سازی کنند؟ همه اینها و بیشتر با ورود فصل به آخرین مرحله پاسخ داده می شوند.

کتاب شهیدان پورزند چاپ شد

شهیدان «ایرج»، «سیروس» و «شاهین» پورزند که هر سه کشتی گیر بودند در بمباران هوایی ارتش بعثی عراق در بیست و چهارم اسفند ماه سال 1365 به شهادت رسیدند. این کتاب شامل 20 روایت کوتاه با عناوین «اولین باشگاه»، «چهارمین کشتی گیر»، و «جنگ شهرها» است.

کاهش شانس حضور تماشاگران خارجی در بازی های المپیک

در رسانه‌های ژاپنی گفته شده است به احتمال زیاد تماشاگران خارج از کشور اجازه حضور در المپیک و پارالمپیک توکیو را نخواهند یافت چراکه تلاش‌های جهانی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا بیشتر از آنچه پیش بینی شده بود به طول انجامیده است. 

اسامی داوران دیدارهای دور دوم لیگ برتر فوتسال

داوران قضاوت کننده در مرحله دوم از هفته اول لیگ برتر فوتسال از سوی کمیته داوران مشخص شدند.

راولند ستاره دنباله دار شیمیدر!

ای‌.جی راولند گارد راس آمریکایی بلغاری تیم بسکتبال شیمیدرقم چهره برجسته دیدار تیمش برابر خانه بسکتبال خوزستان بود. 

یکه تازی کیا، برتری استقلال و پیکان

پیکارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران در حالی هشت دیدار برگزار شد که تیم یکپارچه و خوش ترکیب کیا کماکان نوار پیروزی های خود را ادامه داد تا یکه تاز و مدعی اول برای قهرمانی این فصل باشد.

200 میلیون تومان مالیات به خاطر یک بازیکن معمولی

در حالی که رایکوف بازیکن مونته نگرویی تیم خاتم اردکان امروز در گذرنامه است تا مشکل خروجی و مبلغ مالیاتی 200میلیون تومان از جیب باشگاه خاتم را حاتم بخشی کند.

دوپینگ با داروی ریزش مو !

ووشو وارد مفاد مسابقاتی المپیک جوانان جهان در داکار سنگال شد و حتم دارم که این ورزش زیبا در المپیک 2028 نیز جز مواد مسابقاتی خواهد شد.

صفدریان در رقابت‌های جام‌جهانی یخ‌نوردی صعود کرد

«محمد رضا صفدریان»، یخ‌نورد توانمند کشورمان به مرحله نهایی جام جهانی یخ‌نوردی در گرایش «لید» راه یافت. 

یاد آوری سالگرد نوری خدایاری

در آستانه هفدهم اسفند دیگری هستیم، هفدهمی که اشک را جاری کرد، هفدهمی که درآن دلها شکست و آه وناله بلند شد. 

مساوی هم جزئی از نتيجه فوتبال است

مساوی در خانه حريف و گرفتن حداقل امتيازاز ميزبان ازجهاتی هم مهم است و هم شيرين  خصوصا جلوی صنعت نفت در آبادان..!

تیم ملی فوتسال عازم تورنمنت تایلند می شود

 تیم ملی فوتسال ایران  به تورنمنت تایلند اعزام می شود و پس از آن ادامه اردوهای آماده سازی در فروردین را سپری خواهد کرد.

جدال برادران عالمیان در دور دوم مسابقات Star Contender

دور دوم مسابقات انفرادی WTT تحت عنوان Star Contender  امروز در دوحه قطر برگزار می شود و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می روند. 

فکر می کنم تا رده پنجم یا ششم لیگ بالا بیاییم

امین یوسفی نژاد، بازیکن تیم بوزائو در لیگ هندبال رومانی درباره بازی های تیمش گفت: هفته پیش بازی ما مقابل تیم "تیمیشوآرا" لغو شد چون چند بازیکن تیم مقابل کرونامثبت بودند.

منچستریونایتد نگران ستاره فوروارد ؟

راشفورد از نظر جسمی و روحی رشد کرده و به عنوان یک بازیکن ثابت در اولدترافورد ، یکی از اجزای اصلی فوروارد تثبیت شده است. با این حال ، پیش از آخرین دربی منچستر ، در اتحاد روز یکشنبه ، پایان بازی راشفورد مورد توجه قرار گرفته و یونایتد در حال تلاش برای گلزنی است

کریمی به مدال نقره رسید

مسابقات کشتی آزاد رقابت های بین المللی جام متئو پلیکونه ایتالیا به مدت 2 روز در شهر رُم ایتالیا برگزار می شود. رقابت های وزن 97 کیلوگرم امروز برگزار شد که علیرضا کریمی نماینده کشورمان صاحب مدال نقره شد.

جدیدی : اقای وزیر با لبخند به ما رای نمی دهند

قهرمان جهان و المپیک کشتی گفت  اگر دولت، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از کاندیداتوری من در اتحادیه کشتی آسیا حمایت نکنند استعفا می‌دهم

مسابقات انتخابی کانواسپرینت قاره آمریکا لغو شد

فدراسیون جهانی کانوئینگ از لغو مسابقات انتخابی المپیک قاره آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

رضایت OCA از آمادگی برای بازیهای آسیایی 2021 جوانان

شورای المپیک آسیا از آمادگی میزبان رقابتهای بازی های آسیایی 2021 جوانان در شانتو ابراز رضایت کرد.

مجلس و اسکیت؟!

نماینده مجلس و کمیته اسکیت؟ این خبری است که چندی پیش روی خروجی برخی رسانه ها دیده بودیم. چندی پیش نیز دو نماینده مازنی به فدراسیون های والیبال و بسکتبال رفته و بتازگی هم نماینده محترمی در پیرامون یکی از رشته های ورزشی مشاهده شد که البته نشان از اهمیت ورزش در نزد افکار عمومی دارد.

دوست ارجمند جناب آقای علی جوادی

حسن انتصاب جنابعالی را به سمت مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و امیدواریم در این مسوولیت نیز همانند حرفه روزنامه نگاری موفق و سربلند و خدمتگزار صدیق باشید.

کم هیلدرث: ستاره در حال ظهور بسکتبال

اسکورچرزر انگلیسی درباره سفر خود به ایالت صحبت می کند. "دیده بان" شاید برای کودک سه روزه که همراه پدرش برای تماشای بسکتبال رفته بود،بیش از حد بلند پروازانه باشد.

استکی: برای تمرینات مشترک با اروپا و افریقا در حال برنامه ریزی هستیم

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: بعد از برگزاری لیگ، اردوها تعطیل می شوند و بعد از تعطیلات نوروز، شروع اردوها برای آمادگی قبل المپیک را خواهیم داشت.

تبریک به ریاست محترم فدراسیون فوتبال

بدینوسیله حسن انتصاب آقای علی جوادی از روزنامه نگاران خوشنام  مبرز فوتبال و رسانه را به عنوان رئیس روابط عمومی این فدراسیون صمیمانه تبریگ گفته و حتم داریم با حضور این چهره محبوب بر مسند جدید عدالت و وظیفه شناسی بر حوزه روابط عمومی فدراسیون بزرگ فوتبال جاری خواهد شد.

برنامه مرحله دوم لیگ برتر فوتسال کشور

قرعه‌کشی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال انجام شد.

دربی که مسابقه بزرگ فرهنگی-ورزشی شد

شهرآورد تهران که با نام دربی پایتخت شناخته می شود به بازی میان دو تیم استقلال و پرسپولیس گفته می شود که هواداران از دورترین نقاط ایران خود را به تهران می رساند تا این بازی را از نزدیک ببینند.

زمان برگزاری فینال لیگ برتر آبهای آرام اعلام شد

پس از برگزاری دور رفت مسابقات لیگ آبهای آرام در دی‌ماه، دور برگشت این رقابت‌ها در بخش بانوان و آقایان دوشنبه 18 اسفندماه در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه ریاست فدراسیون فوتبال منصوب شد

با حکم عزیزی خادم، مدیر حوزه ریاست فدراسیون فوتبال منصوب شد.

لیست تایید صلاحیت شده های وزارت ورزش

از میان ۱۶ کاندیدای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری پنج نفر تایید صلاحیت مدیریتی شده اند.

سکو های قهرمانی مسابقات لیگ برتر کاراته آقایان

رقابت های فینال سومین دوره مسابقات  لیگ برتر کاراته امروز بین تیم های پاس مازندران و صنعت مس رفسنجان برگزار شد و در پایان تیم صنعت مس رفسنجان موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند.

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد

با حکم رئیس فدراسیون فوتبال، علی جوادی به عنوان سرپرست روابط عمومی این فدراسیون منصوب شد.

رز جدیدی در حادثه رانندگی دچار سانحه شد

خوزستان مربی سابق تیم‌ملی فوتسال بانوان در یک حادثه رانندگی دچار آسیب دیدگی شدید شد.

جاکوویچ، بازی در اوپن میامی

این تنیسورصربستانی 33 ساله موفق به کسب نهمین عنوان قهرمانی آزاد استرالیا و هجدهمین گرند اسلم خود شد. اوپن میامی از 22 مارس تا 4 آوریل برگزار می شود.

حمل پرچم المپیک توکیو توسط پیرترین فرد ژاپنی جهان

«کانی تاناکا» قصد دارد در ماه می مشعل المپیک را به اندازه ۱۰۰ متر حمل کند.

معروف بعد از یکسال به میدان می رود

لیگ والیبال چین از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود و سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران به همراه تیم بایک موتور پکن آماده حضور در این رقابت‌ها است.

شهرداری بم همچنان در صدر است

پلی اف لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور با پیروزی شاگردان مرضیه جعفری در تیم شهرداری بم به پایان رسید این تیم در دربی استان کرمان با یک گل بر تیم مس رفسنجان چیره شد.

آغاز مرحله هشتم تمرینات کاراته کاران

مرحله هشتم اردوی تیم ملی کاراته آقایان از روز گذشته آغاز شد.

حمید کللی فرد: حاشیه های استقلال باعث نزول مهدی قائدی شد!

حمید کللی فرد پیشکسوت سرشناس فوتبال بوشهر و نیز هافبک تکنیکی اسبق تیم های استقلال و ملوان این استان و همچنین ملوان بندرانزلی اظهار داشت: در حال حاضر من با وجود داشتن مدرک مربیگری A آسیا و نیز سوابق و فعالیت زیاد در سطح باشگاه های بوشهر و ایران و حدود 20 سال هم مربیگری فوتبال بوشهر و . . . کماکان بدون تیم هستم و خانه نشین شده ام. شیوع ویروس کرونا همه ما را سخت گریبان گیر کرده است.

چهره فینالیست ها فوتسال پیشکسوتان شناخته شد

مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام صنعت دارو"یادبود شهدای سلامت" در ایستگاه پایانی روز 21 اسفند با معرفی تیم های قهرمان به پایان می رسد.

مرادی: از پیشکسوتان کردستان تجلیل شد

رئیس انستیتو بین المللی کشتی کلاس استاژ و کنترل ویژه مربیان کشتی آزاد و فرنگی استان کردستان به مدت 3 روز و با کیفیت خوبی برگزار شد.

زمان برگزاری انتخابات هیات کشتی استان کرمانشاه اعلام شد

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاریخ برگزاری انتخابات رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه را در ساعت 09:30 روز چهارشنبه مورخ (99/12/27)  اعلام کرد. 

نفرات دعوت شده آلیش بانوان آزمایش کرونا دادند

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی آلیش بانوان،امروز آزمایش کرونا دادند.

قرا غایب بزرگ هراز

رضا قرا قطرپاسور سابق تیم ملی که فصل پرفراز و فرود هراز آمل داشت در اثر پیچ خوردگی زانو در بازی با شهداب یزد از همراهی این تیم بازمانده است.

علیرضا کریمی وزن کشی کرد

مسابقات کشتی آزاد رقابت های بین المللی جام متئو پلیکونه ایتالیا از امروز و به مدت 2 روز در شهر رُم ایتالیا برگزار می شود.

تهران به عنوان قهرمانی دست یافت

ششمین دوره رقابت های آلیش مردان بزرگسالان قهرمانی کشور "گرامیداشت مدافعان گمنام سلامت" امروز (جمعه 15 اسفندماه 1399) با قهرمانی تیم استان تهران، در سالن شهدای هفتم تیر تهران پایان یافت.

یک گل آبی در دروازه قرمز

هشت دیدار در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان تهران برگزار شد که رویارویی استقلال و پرسپولیس را می توان حساس ترین بازی هفته به شمار آورد که یک گل آبی در دروازه قرمز کاشته شد تا استقلال با این پیروزی در دربی کماکان نزدیکترین تعقیب کننده سایپا صدرنشین باشد.

پورتو برای مهدی طارمی توئیت فارسی زد

روزگاری رسیدن به تیم های پر نام و آوازه اروپایی جزو رویاهای یک فوتبالیست بود اما اکنون ایم تیم ها برای فوتبالیست های ایرانی در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارند و باشگاه های خارجی نیز از این محبوبیت استفاده می کنند.

درخت ناامیدی نکارید!

با فروکش کردن التهابات و هیجانات انتخابات و ایجاد فضای مناسب برای تامل و تفکر بیشتر می توان با طرح سوالاتی‌چند ،رئیس جدید را به پاسخگویی دعوت کرد و استراتژی و طراحی او را برای آینده فوتبال بیمار کشور به نظاره نشست؟

کام استقلال با فرهاد شیرین می شود؟

عصر امروز دو تیم سوم و چهار جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد

مازیار ناظمی رئیس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد.

بدل یخچالی در نبودش رتبه تیم را حفظ کرد

تبم بسکتبال روستوک سی‌ولوز با غلبه بر فونیکس هاگن جایگاه خود را در رتبه سوم رقابت‌های PRO A تیم تثبیت کرد. 

آرسنال دورتر ازجایگاه تیم ایده آل برای من است

مایکل آرتتا اعتراف کرد که هنوز " خیلی" از داشتن تیم آرسنال خودش فاصله دارد و افزود که موقعیت لیگ توپچی ها در این فصل "قابل قبول" نیست.

لیگ ملت ها در انتظار ستاره های ایرانی

پدیده ای که همانند همشهری پرتوانش میلاد عبادی پور پله به پله بالا آمد از کاله مازندران و بهروز عطایی آغاز کرد و امروز تاریخ را ورق زد و جلال شاهسون دیگر برای والیبال ما محسوب می شود خوش پرش، خوش دست و دارای حرکات انفجاری بی بدیل که وی را ممتاز و متمایز ساخته است.

سرنوشت مدعیان چگونه رقم خواهد خورد؟

دیدار دو تیم والیبال شهرداری ارومیه – لبنیات هراز آمل، یک بازی فنی و تماشایی بود که در پی پنج ست پیکار واقعاً نفسگیر به پیروزی ارومی ها انجامید.

عاطفی مشکوک به پارگی رباط صلیبی!

بازیکن جوان رعد پدافند مشهد، هنگام گرم کردن برای دیدار مهرام و رعد پدافند به شدت آسیب دید. 

شطرنج از تعلیق گریخت؟!

شطرنج علی رغم اینکه یک ورزش فکری است، اما خودش در بحر تفکر مسائل حاشیه ای غرق شده و به قول کاظم مرتضوی استاد و کارشناس شطرنج شیر تو شیرند.

آسیب های رباط صلیبی در فوتبال با مکانیسم غیرتماسی رخ می دهند

در مطالعه اخیری که از لیگ سری آ و بی فوتبال ایتالیا به چاپ رسیده است، مشخص شده است که تنها 16% آسیب دیدگی های رباط صلیبی بدنبال تماس و ضربه ی مستقیم به زانو ایجاد می شود.

گواردیولا: از نو نوشت رکورد از اولویت های من نبوده است

پپ گواردیولا مفتخر است که در جایگاهی قرار دارد که می تواند تبدیل به اولین سرمربی لیگ برتر، پس از سر الکس فرگوسن شود، که به فاصله یک فصل عنوان قهرمانی در لیگ برتر را پس گرفته است. سرمربی کاتالان سیتی اما می گوید که رکوردها هیچوقت برای او اولویت نداشته اند.

قهرمانان ورزشی مدافع ایده آل های مردمی باشند

اصل اصیل دموکراسی ایجاب می کند که به آراء عمومی احترام بگذاریم و بر این باور باشیم که هر فردی می تواند رای و دیدگاه خاص خودش را داشته باشد و کنجکاوی در این زمینه که کی به چه کسی رای داده را بر نمی تابیم و آن را نقظ دموکراسی می دانیم .

برنامه های راهبردی را جهت ارتقاء ورزش نیروی زمینی ارتش مد نظر داریم

سرهنگ‌ چنگیز مسیب زاده مدیر تربیت بدنی نزاجا گفت؛ نخبگان ورزشی را جذب تیم های ورزشی ارتش می کنیم تا از ورزش قهرمانی در مدت زمان خدمت مقدس سربازی دور نباشند.

دوحه؛ نمايندگان كشورمان از فردا به مصاف حريفان مى روند

 دومين سرى از مسابقات WTT در ٥ بخش انفرادى زنان ، انفرادى مردان، دوبل زنان ، دوبل مردان و ميكس دوبل بصورت حذفی از امروز در دوحه قطر برگزار می شود. در بخش انفرادى مردان  در دور اول  نیما عالمیان در نخستین دیدار خود به مصاف استايونوف از ايتاليا با رنكينگ جهانى  ١٠٢ می رود .

پینگ پنگ بازان ترک نقش خوبی در آماده سازی ملی پوشان داشتند

مدیرتیم‌های ملی تنیس روی میز گفت: اردوی مشترک تیم ملی ایران و ترکیه نقش بسزایی در بالا رفتن آمادگی ملی پوشان داشت.

اختتامیه لیگ برتر واترپلو با حضور دکتر سعیدی و دکتر علی‌نژاد

مراسم اهدا جام قهرمانی سی امین دوره لیگ برتر واترپلو با حضور مسئولان عالی رتبه ورزش کشور برگزار شد.

استراحت برای پیروزی مقابل کانلو

قهرمان میان وزن بوکس ، کالب پلانت تصميم گرفت که تا سپتامبر به استراحت بنشيند و خود را برای کسب قهرمانی بدون چون و چرا در وزن 76کیلو(168 پوند) در مصاف قهرمان مسابقات WBA / WBC ، كانلو آلوارز آماده کند.

پایان مسابقات هندبال بانوان کشور با قهرمانی آتریسا

با قهرمانی آتریسا تهران مسابقات هندبال جوانان باشگاه ها و دسته جات بانوان کشور به پایان رسید.

پیروزی بزرگ فولاد سیرجان ایرانیان

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین مسابقه دوره نیمه نهایی والیبال باشگاه های ایران 3 برصفر سپاهان اصفهان را شکست داد. یک بازی مقتدرانه که با زدن سرویس های کارساز و توپ گیری داخل میدان و حملات متنوع روی تور همراه بود.

ناصری: قایقرانی خانواده من محسوب می شود

ملی پوش قایقرانی در گفت وگو با خبرنگار البرز ورزشی درباره وضعیت اردوهای برگزار شده و تمرینات تیم قایقرانی می گوید: با توجه به وضعیتی که به دنبال شیوع کرونا پیش آمد، تمرینات و زمان بندی اردوهای ما به هم ریخت. البته با عنایت به دو ماه زمان باقی مانده تا مسابقات، و تمریناتی که در تهران داشته ایم، آمادگی ورزشکاران مطلوب است .

پیروزی استقلال بر پرسپولیس

دیدار 2 نام قدیمی و رقیب سنتی در فوتبال ما یعنی استقلال و پرسپولیس در هر سطح که باشد، بدون شک همواره با حساسیت و هیجان خاص همراه خواهد بود.

حدادی، ششمین برد و صعود به رتبه ششم را تجربه کرد

تیم بسکتبال سیچوان با برتری مقابل شاندونگ به رتبه ششم جدول رده‌بندی CBA رسید. 

صعود وفایی به مرحله سوم رقابت های اسنوکر قهرمانی جبل الطارق

حسین وفایی نماینده شایسته کشورمان در تور حرفه ای های اسنوکر در دومین دیدارش در رقابت های اسنوکر آزاد جبل الطارق موفق به کسب پیروزی و راهی مرحله بعدی شد.

آخرین شرایط ملی‌پوشان مصدوم ایران

ملی‌پوش هاییکه در رقابتهای اسکی آلپاین مصدوم شده بودند هم اکنون در حال گذراندن دوره درمانی شان هستند.

حساس تر از همیشه!

رقابت های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان تهران به روزهایی رسیده است که به راستی با بالاترین حساسیت و هیجان همراه شد و هر بازی در جمع بالانشینان می تواند سرنوشت قهرمانی را رقم زند.

تشکر و اعتذار از همه دوستان و سروران محترم

 اهالی معزز ورزش و رسانه و قهرمانان گرامی رشته های ورزشی، اقوام و آشنایان که در اندوه از دست دادن عزیزمان یداله محرمی با ما ابراز همدردی کرده اند تشکر و قدردانی می نماییم و امیدوار هستیم که در شادی ها بتوانیم جبران این همه محبت و بزرگواری را بنمائیم. همه شما را به خداوند ممنان می سپاریم .

غلام پور آمد، صمد مرفاوی رفت!

با خبر شدیم فراز کماوند سرمربی سابق تیم های فوتبال تراکتور، گسترش فولاد تبریز، صنعت نفت آبادان و شاهین شهرداری بوشهر اخیراً به عنوان دستیار اول فرهاد مجیدی در کادر فنی تیم استقلال تهران اتنخاب شده است.

هاشیموتو به حضور تماشاگران المپیک روی خوش نشان داد

سیکو هاشیموتو، رئیس جدید کمیته برگزاری توکیو2020 مدعی شد که تعداد محدودی از تماشاگران می توانند در رویدادهای المپیک حضور پیدا کنند.

نوری: فکری بیشتر خودمحور بود و تصمیم گیری می کرد

محمد نوری پیشکسوت فوتبال و نیز مدافع سرشناس باشگاه استقلال تهران درباره ماجرای تغییر و تحولات اخیر که در کادر فنی تیم استقلال صورت گرفته است اظهار داشت: به اعتقاد من در این فصل و علی رغم قرار گرفتن تیم استقلال در صدر جدول و یا رده سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر، فشار زیادی هم همواره بر دوش فکری سرمربی جوان آبی پوشان پایتخت بوده است.

اولین آزمون عزیزی خادم

عزیزی خادم از سال 88 که همراه با دکتر حمید سجادی (معاون وقت سازمان تربیت بدنی) در نشستی مشترک شرکت  داشتیم آشنایی پیدا کردیم و همان زمانی بود که وی برای انتخابات فدراسیون فوتبال در آن دوره آماده می شد.حرف و طرح های جدیدی در سر داشت که بوی تازگی می داد.

سهم اهالی رسانه در روز درختکاری

امروز روز درختکاری است روزی که افکار و انظار جامعه جهانی را نقش به ارزش درخت و درختکاری معطوف کرده است اینکه در جهان آلوده امروز چقدر درختان و گیاهان می توانند فضای آلوده جهانی را بسوی پاکیزگی و پالایش بکشانند.

آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال سال 99 برگزار شد

آخرین جلسه اعضا هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال سال 1399 به منظور ارائه دستاوردهای فدراسیون در سال جاری و بررسی برنامه‌های سال آینده برگزار شد.

تیم ملی بسکتبال ایران همچنان دوم آسیا و بیست و سوم جهان است

فدراسیون‌ جهانی بسکتبال (FIBA) آخرین رده‌بندی جهانی تیم‌ها را امروز ۱۲ اسفند ۹۹ اعلام نمود.

حفظ سرمایه های انسانی فوتبال

چه بپذیریم و چه با شک و تردید به قضایا نگاه کنیم، عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال شد. پس شرط انصاف این است که جهت پیشرفت امور و رفع نواقص و موانع موجود هشدارها و نکات لازمه را به ایشان بدهیم تا بدانند و آگاه باشند که هدف همه ارتقا فوتبال ملی است.

مردی که هرگز متوقف نمی شود

لوکارلی مهاجم کناری برزیلی همیشه رو به جلو حرکت می کند.بر پیشرفت تمرکز دارد و هرگز متوقف نمی شود.

پاسخ بزرگ برزیل به پپ ، تاریخ سازی در سیرا است.

مربی تنومند به لقب خود افتخار می کند ، و در حال حاضر با مدیر منچسترسیتی مقایسه می شود.گوتو فریرا در طول دوران طولانی مربیگری خود ، تمام نقاط برزیل سفرکرده است.

لطفا‌ پشت فرهاد را خالی نکنید!

انتخاب درست نفرات  و استفاده بهینه از نیروها و بهره بردن از  امکانات نرم افزاری و سخت افزاری یکی از بدیهیات نظام‌مدیریت به شمار می آید.این فاکتورهای موثر ،در باشگاه استقلال مورد توجه قرار نگرفته است!

همای قهرمانی بالا سر کدام تیم می نشیند؟

بسکتبال بانوان در دور پلی آف به نیمه نهایی رسیده است و دیروز نارسینا 61-64 پالایش نفت آبادان را شکست داد. شوماری هریس بازیکن امریکایی تیم نارسینا باز هم عملکردی درخشان داشت.

داد دوست قدیمی داورزنی هم در آمد!

یار غار داورزنی لب به انتقاد گشوده است. منوچهر پور حسن که سال ها با فدراسیون والیبال همکاری کرده و همیشه مدافع رئیس فدراسیون بود دیگر طاقت نیاورده و می گوید: افرادی که کنار داورزنی هستند تخصص لازمه را ندارند.

تاریخ ۱۲۸ ساله لیورپول به تسخیر کشیده شد

لیورپول این روزها هیچ نشانی از قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ندارد. اگر چه قرمزها فصل جاری را با صدرنشینی آغاز کردند اما رفته رفته اوضاع تغییر کرد و بعد از تجربه نتایج ضعیف پیاپی، اکنون تیم یورگن کلوپ در رتبه هفتم جدول قرار گرفته است.

اردوی تیم فوتسال جوانان برگزار می‌شود

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم فوتسال جوانان از سوی سرمربی این تیم اعلام شد.

صعود شاگردان آلکنو به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر اسکرا

بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب پیگیری شد. تیم والیبال اسکرا بلخاتوف در این بازی مهمان زنیت کازان بود و با نتیجه 3 - 2 شکست خورد.

والیبال مشهد با انحصار طلبی رشد نمی کند

انحصار طلبی بلای جان والیبال مشهد شده است و اگر منیت ها و نفاق ها را کنار بزنیم قطعا جایگاه والیبال مشهد بیش از این رشد و توسعه پیدا می کند.

کشتی آزاد و فرنگی در دو وزن از هر رشته برگزار می شود

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان استان مازندران به خاطر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، با تعداد محدود شرکت کننده و به میزبانی چهارشهر در سطح استان برگزار خواهد شد.

بهتر از بقیه؟

چلسی قهرمان لیورپول را کنار زده و در چهار مسابقه برتر کنترل را به دست می گیرد.

ملاک انتخاب مربیان تیم های ملی چیست ؟

به همین بهانه از یکی قهرمانان و مربیان اسبق تیم ملي کشتی آزاد شروع می کنيم.

عطش سیری ناپذیر ایشیکاوا برای موفقیت

ترسناک ترین اتفاقی که می تواند در زندگی شما بیفتد چیست؟ این زمانی است که شما تصمیم می گیرید از خود راضی باشید. این چشم انداز به شما امکان یادگیری چیزهای جدید را نخواهد داد.

جلسه ای در مورد روند توزیع اعتبارات فدراسیون ها برگزار شد

بیست و هشتمین نشست کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی روز گذشته در محل کمیته ملی المپیک با حضور حداکثر اعضا برگزار شد.

سمباده کاری یادتان نرود؟!

نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز در تالار فدراسیون والیبال آغاز می شود. امروز و پس فردا به احتمال زیاد مشخص خواهد شد که کدامین تیم ها نبرد پایانی را برگزار خواهند کرد. سپاهان اصفهان – فولاد سیرجان ایرانیان یا شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل؟ بدون تردید بازی دو فولاد بسیار سنگین و حاد خواهد بود.

کشتی بهشهر جان دوباره می گیرد

طی حکمی از سوی عسکری محمدیان، هوشنگ جعفری به عنوان سرپرست هیات کشتی شهرستان بهشهر منصوب شد. خبر از این جهت شوق انگیز است که پس ۸ ماه، بهشهر متولی خود را شناخت. 

قربانی دستیار فرهاد، فرزاد مجیدی سرپرست استقلال

بعد از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال اعضای کادرفنی این مربی جوان هم مشخص شدند.

مصطفوی: ویرانه کفاشیان روی دست فوتبال مانده است

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال که رای به عزیزی خادم داد می گوید.

رسمی؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد

پیشکسوت مطرح استقلال برای سومین بار به عنوان مربی به جمع این تیم بازگشت.

حافظ مهدوی عضو کمیته پومسه پاراتکواندو جهان شد

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو طی حکمی حافظ مهدوی را به عنوان عضو کمیته پومسه پاراتکواندو این فدراسیون منصوب کرد.

حکایت مربیگری صندلی آبی

کش و قوس در استقلال ادامه دارد.بعد از فکری چه کسی روی نیمکت استقلال خواهد نشست؟!

برنامه هفته های هجدهم، نوزدهم و بیستم لیگ برتر اعلام شد

برنامه مسابقات هفته های هجدهم، نوزدهم و بیستم لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

ورزش و دیابت

چه نوع تمرینی برای بیماران پیش دیابتی ازنظر پاسخ‌‌های اکسایشی مناسب‌‌تر است؟ طرح پژوهشی با عنوان "چه نوع تمرینی برای بیماران پیش دیابتی ازنظر پاسخ‌‌های اکسایشی مناسب‌‌تر است؟ تداومی یا تناوبی شدید؟"

"ما تصور می کنیم که او باقی خواهد ماند"

کهل می گوید: دورتموند در حال برنامه ریزی برای آینده با هالند است.

افزایش تیم های خارجی برای حضور در رقابت باغبانباشی

تاکنون 11 تیم برای حضور در مسابقه بین المللی دوومیدانی مشهد اعلام آمادگی کرده‌اند.

پشت این اعزام ناقص چه هدفی نهفته است؟

رقابت های بین المللی جام متئو پلیکونه ایتالیا در حالی از فردا به میزبانی این کشور آغاز می شود که جمعی از چهره های شاخص کشتی دنیا در آنجا به میدان خواهند رفت.

کاشت نهال در فدراسيون ووشو توسط علی نژاد و صديقی

مراسم روز درختکاری با حضور معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در محل فدراسيون ووشو برگزار شد.

برد پرگل کیا، مهریاران، شاهین و پرسپولیس

رقابت های لیگ برتر فوتبال نونهالان تهران از هفته سیزدهم با 9 دیدار برگزار شد که کیای صدرنشین در یک بازی نزدیک و پرگل و با صاحب 4 بر 2 پیروزان تکین سوم جدولی را از پیش رو بر داشت. در دیگر بازی ها شاهین با نتیجه پرگل 5 بر یک سایپا را شکست داد.

اعلام ورزشگاه یک مسابقه از هفته هفدهم لیگ یک

ورزشگاه محل برگزاری مسابقه دو تیم خوشه طلایی ساوه و رایکا بابل از هفته هفدهم لیگ یک فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

حسن روشن: حالا که وقت این کارها نیست

پیشکسوت بزرگ باشگاه استقلال تهران در گفت و گویی با خبرگزاری البرز ورزشی اظهار داشت: در حال حاضر خود من مثل دیگران از بابت یک سری اتفاقات تازه که در استقلال رخ داده است نگران هستم. من به عنوان عضو و خانواده این باشگاه و تیم استقلال محسوب می شوم و از بابت مشکلات استقلال رنجور می شوم.

امامی: اطلاع رسانی نشد؛ کشتی گیر ما روی تشک نرفت

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تغییر ناگهانی برنامه و عدم اطلاع رسانی اصولی دلیل حضور نیافتن نماینده کشورمان در رقابت شانس مجدد وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین بود.

خادم‌الشریعه عضو کمیسیون فدراسیون جهانی شطرنج شد

بانوی اول شطرنج ایران به عضویت کمیسیون ورزشکاران فیده در آمد.

برادران عالمیان به مصاف انگلیس می روند

 مسابقات دونفره رقابت های WTT CONTENDER  در دوحه قطر امروز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه و با حضور ۱۶ تیم آغاز می شود که برادران عالمیان به مصاف درینخال و پیچفورد از انگلستان می رود . این مسابقه ساعت ۲۰:۰۵  به وقت ایران و روی میز شماره ۴ برگزار می شود .

سوارکاری المپیک را از دست داد

ورزش سوارکاری در ایران هم تحت تاثیر شیوع کرونا بود و بسیاری از مسابقات برون مرزی این رشته به عهده تعویق افتاد اما محمد کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری می گوید: این تهدید را تبدیل به فرصت کرده ایم و با برگزاری دوره های آموزشی بر دانش افزایی مربیانمان افزوده ایم، ایران از نظر برپایی کلاس های سولیداریتی در بین 150 کشور جایگاه پنجم را در دنیا دارد و این نمایانگر تلاش هایی است که در امر ارتقا دانش مربیان داریم.

الله وردی : مگر این افراد از خداداد و کریمی بزرگترند؟!

هنوز بحث انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال به پایان نرسیده است و هر لحظه ای نام هایی برای سکان داری این تیم ردیف می شود. اما جواد الله وردی پیشکسوت تیم استقلال وتیم ملی می گوید: نه تنها محمود فکری بلکه ساکت الهامی و امثال وی نیز در حد و اندازه مربیگری تیم بزرگی مثل استقلال نیستند. و فرهاد مجیدی هم که امتحان خود را در این تیم پس داده است.

عزیزی : کادر فنی بایده به وعده اش عمل کند

 طبق وعده ای که داده شده باید نفرات اول مسابقات انتخابی در میدان آسیایی حضور پیدا کنند. در مورد اینکه امکان جابه جایی بین طاهری و زارع وجود دارد من چیزی نشنیده ام اما اگر چنین امری صحت داشته باشد من با محسن کاوه مدیر تیم های ملی صحبت خواهم کرد.

لیگ برتر بوکس با قهرمانی پلیمر خلیج فارس به پایان رسید

تیم پلیمر خلیج فارس (لرستان) قهرمان رقابت‌های لیگ برتر بوکس شد.

اتحاد در بوکس ایران حرف اول را می‌زند

مسئولان فدراسیون بوکس به همراه سرمربی تیم ملی بزرگسالان از اردوی تیم جوانان بازدید کردند.

مرادی: حدود 100 مربی غیر فعال شدند

کامبیز مرادی گفت پس از برگزاری کلاس کنترل مربیگری در استان لرستان حدود 100 مربی غیرفعال شدند.

گواردیولا: دستگیری سه تن از مدیران بارسلونا اتفاق ناخوشایندی است

پپ گواردیولا در واکنش به رسوایی بارسا گیت و بازداشت بارتومئو می گوید که باور دارد باشگاه سابقش به محض اینکه انتخابات ریاست این باشگاه به سرانجام برسد، به اوج باز خواهد گشت.

تمرکز مردان منچستر سیتی بر حریفان منچستر یونایتدی

پپ گواردیولا می گوید: " تمرکز بازیکنان، پس از کسب 21 پیروزی متوالی تنها برمنچستریونایتد باشد. این چیزی است که ما به آن اهمیت می دهیم."

تداوم صدرنشینی کیا در روز توقف پارسیان و پیکان

در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران، هشت بازی برگزار شد که تیم یکپارچه کیا با پیروزی 3 بر یک برابر شاهین کماکان پیشتاز بوده و صدر جدول را به خود اختصاص داده است.

دو نفر برتر رنکینگ در بالا و پایین جدول مسابقات قرار می گیرند

با توجه به اعلام قبلی اتحادیه جهانی کشتی رنکینگ کشتی گیران در نحوه قرعه کشی رقابت های گزینشی المپیک تأثیرگذار خواهد بود.

خارجی های باتجربه و جوانانی که قد علم کرده اند

مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های در شرایطی دیروز دور مقدماتی خود را پشت سر گذاشت که طی آن تیم مس کرمان در رقابت با شهرداری بندرعباس به برتری دست یافت و مهرام هم نتیجه دیدار برابر شیمیدر قم را واگذار کرد و در واقع مصطفی هاشمی مربی فصل پیش مهرام که امسال با شیمیدر به میدان آمده است موفق شد تیم صدرنشین مهرام را شکست بدهد با نگاهی به مسابقاتی که برگزار شد متوجه می شویم که حضور بازیکنان باتجربه خارجی که بیشتر آنها از ایالات متحده آمده اند کیفیت رقابتها را بالا برده است اما در جمع تیم های صعود کنند

ماخوبا، بوکسور ماه فوریه 2021

دقیقاً یک سال پس از کسب عنوان قهرمانی ، حاکم بین المللی فوق سنگین وزن فدراسیون جهانی بوکس، گینا ماخوبا از آفریقای جنوبی در اولین دفاع عنوان خود درخشید.

آوای شهرکرد قهرمان لیگ برتر اسلالوم بانوان

مسابقات لیگ برتر اسلالوم یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در دریاچه آزادی برگزار و در پایان تیم‌های برتر مشخص شدند.

اسامی داوران هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام شد

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

اسطوره های دوومیدانی جهان

لطفا خوب به این سه اسطور و نابغه های دو های استقامت و فوق استقامت المپیک و رکورداران اسبق جهان دوومیدانی نگاه کنید مردانی که در سایه علم تدبیر و برنامه ریزی یکه تاز جهان شده اند... ! ! 

باشگاه بزرگ ، مدیران بزرگ می خواهد

تاریخچه مربیگری باشگاه استقلال را که ورق می زنیم، نام های زیادی را روی نیمکت دیده ایم که از بین خارجی ها، رایکوف یوگسلاو و استراماچونی ایتالیایی تاثیرگذارترین بود.

آرتمیس قهرمان اولی دوره لیگ برتر روئینگ بانوان شد

دور برگشت لیگ برتر روئینگ بانوان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانیکه از صبح امروز در دریاچه آزادی آغاز شده بود با برگزاری مرحله چهارم و نهایی ادامه پیدا کرد

معصومی: من بدهکار کشتی هستم

کاپیتان اسبق تیم ملی کشتی آزاد  گفت: متاسفانه  کسانی در کشتی استان تصمیم می گیرند که در حد و اندازه این ورزش نیستند.

حق با کیست، تفسیر چیست؟

تیم چهار تیم دور نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز وارد تهران می شود، تهران به این بزرگی و باشگاه هایی که روی گنج دولتی نشسته اند هیچ سهمی در این رهگذر ندارند و این شاید از معدود دوران هایی طی 34 دوره لیگ باشگاه هی باشد که دست پایتخت نشینان کوتاه است و خرما بر نخیل . . .

هادوی؛ نماد بانوان ورزشکار جنوب ایران

امروز نخستین جلسه گفت و گوی تاریخ شفاهی بازیهای آسیایی تهران 1974 ( 1353) با خانم دکتر فریده هادوی آغاز به کار کرد.

فیفا قانون جدیدی علیه باشگاه‌های بدقول ایرانی صادر کرد

آیین نامه نقل و انتقالاتی فیفا دستخوش تغییراتی شده که در نسخه جدید آن مسائل مهمی اشاره شده است؛ قوانینی که می‌تواند باشگاه‌های ایرانی را با چالش جدی مواجه کند و دست بازیکنان برای جدایی را بازتر بگذارد.

کاوهی لئونارد ، تلاش برای شرکت در بازی بوستون

اسپاسم کمر در ابتدای گرم کردن کاوی لئونارد را دیروز، سه شنبه بوستون زمینگیر کرد.

تقدیر دیرهنگام از قهرمان المپیک

از قهرمان وزنه برداری المپیک تقدیر شد سهراب مرادی که آبروی ورزش ایران در بازی های ریو بود در حالی مورد تقدیر و تجلیل دیرهنگام قرار می گیرد که چیزی به المپیک بعدی باقی نمانده است اما می گویند ماهی را هر وقت از آب بگیرند تازه است فقط خدا کند که سهراب مردای بعد از مصدومیت و جراحی سنگین بتواند برای ایران در المپیک ژاپن سرفرازانه وزنه بزند.

حضور قلعه نوعی در استقلال منتفی شد

هنوز مشخص نیست چه کسی با حکم مدیر عامل باشگاه استقلال ، سکان هدایت تیم استقلال را در اختیار خواهد گرفت.

سرمایه سوزی تا کی؟

بحث ما به محمود فکری مربوط نمی شود، بلکه روی سخن ما به عادتی است که می رود تا در فوتبال باشگاهی ما جاری شود.

زمان برگزاری رقابت‌های تیم ملی بسکتبال کشورمان در المپیک توکیو مشخص شد

فیبا زمان برگزاری مسابقات بسکتبال مردان و زنان در المپیک 2020 توکیو را اعلام کرد.

دوومیدانی کارها باز هم رکورد زدند !؟

با این رکورد ها دوومیدانی بانوان باز هم مقابل چشم بادامی ها در حسرت کسب مدال آسیایی خواهند بود؟

طاهری سرمربی جدید تیم ملی تنیس شد

فدراسیون تنیس پس از برگزاری جلسات متعدد کمیته فنی، سرمربیان تیم‌های ملی تنیس دیویس کاپ و رده‌های سنی زیر ١٢ و ١٤ سال را معرفی کرد.

دیدار رئیس فدراسیون دوومیدانی به منظور گسترش این ورزش در کشور

رییس فدراسیون دو و میدانی با مصطفی مرادی دیدار و پیرامون همکاری ‌های دو جانبه به منظور بسط و گسترش ورزش دو ومیدانی در کشور و استان سمنان گفت‌‌ گو کرد.

بولینگ بازان برتر باشگاه های کشور معرفی شدند

اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ باشگاههای بولینگ سراسر کشور برگزار شد و در طی برگزاری این رقابت ها رکوردهای قابل توجهی به دست آمد.

توصیه به سرمربی بعدی استقلال

با اخراج محترمانه محمود فکری از استقلال، این باشگاه وارد فاز جدیدی از مشکلات خواهد شد.

صعود نوشاد عالمیان به دور چهارم رقابت های دوحه قطر

نوشاد عالمیان ملی پوش ارزنده کشورمان در دور سوم مسابقات WTT دوحه قطر موفق شد با ارائه یک بازی برتر با حساب 3 بر صفر مقابل گراسیمنکو از قزاقستان به پیروزی دست یابد . 

نمایندگان کشورمان صبح امروز به کشور بازگشتند

اعضای تیم های منتخب کشتی فرنگی و آزاد کشورمان پس از حضور در رقابت های بین المللی در اوکراین، صبح امروز (سه شنبه) به کشور بازگشتند.

برگزاری مسابقات لیگ فری استایل در پیست اسکی دیزین

اولین دوره مسابقات لیگ فری استایل در پیست اسکی دیزین روز پنجشنبه چهاردهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

رقابتهای لیگ برتر روئینگ قایقرانی برگزار شد

دور برگشت لیگ برتر روئینگ بانوان صبح امروز ۱۲ اسفندماه در دریاچه آزادی آغاز و مرحله سوم برگزار شد.

تبریک شیخ سلمان به عزیزی خادم

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی به رئیس فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.

شافعیان و قانع سرمربیان جدید تیم های ملی هندبال

طی احکامی از سوی علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران کادر فنی تیم های ملی بانوان هندبال معرفی شدند.

فوری: محمود فکری از سرمربیگری استقلال برکنار شد

محمود فکری سرمربی استقلال پس از تساوی مقابل مس رفسنجان، از هدایت آبی پوشان برکنار شد.

ایران بازی افتتاحیه بسکتبال‌ المپیک را برگزار می‌کند

طبق برنامه اعلام شده فیبا، دیدار آغازین رقابت‌های بسکتبال المپیک توکیو در بخش مردان، ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۲۵ جولای ۲۰۲۱ (۳ مرداد ۱۴۰۰) بین تیم ملی بسکتبال ایران و تیم راه‌یافته به رقابت‌های المپیک مردان از بازی‌های انتخابی بین‌قاره‌ای در ویکتوریای کانادا (یکی از تیم‌های کانادا ، چین ،  جمهوری چک ، یونان ، ترکیه و اروگوئه) برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی خراسان شمالی بازداشت شد

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان خراسان شمالی بازداشت شد.

مقدم بقا: هندی ها به شدت کبدی ایران را تهدید می کنند

ویروس کرونا همه چیز ورزش را بهم زد و این رویه باعث شد که در رشته کبدی همه فعالیت ها متوقف شود.

چوگان: والیبال بساط عروسی های ترکمن ها است

والیبال گنبد از دیرباز آبشار زن هایی داشت که مانند رخش و توسن های سرکش میادین اسب دوانی در زمین والیبال جولان می دادند.

نامگذاری خیابانی برای بهمن صالح نیا

باخبر شدیم که شورای شهر انزلی با نامگذاری یکی از خیابان های مجاور ورزشگاه تختی این شهر به نام بهمن صالح نیا پدر فوتبال گیلان موافقت کرد.

مرادی : نصیرزاده مربی درجه ۲ غیر فعال بود

آنچه در نظر من اهمیت دارد قانون و مقررات است و طبق مقررات جمعی از مربیان که غیر فعال بودند یا فیزیک بدنی آنها منطبق با موارد اعلام شده در آیین نامه نبوده نتوانستند معیارهای لازم را کسب کنند.

کوثری : باید دیپلماسی ورزشی داشته باشیم

مدرس دانشگاه و محقق اتحادیه جهانی کشتی  دکتر نجف کوثری طی مصاحبه ای با خبرگزاری البرز ورزشی گفت: درسرتاسرجهان درخصوص روابط بین الملل در ورزش که یکی از اهداف آن دیپلماسی ورزشی است که بایدبه آن اهمیت بسیارزیادی داد وآن رابسیارجدی تلقی نمود.

نمایندگان کشورمان فردا راهی کشور ایتالیا می شوند

نمایندگان کشورمان برای حضور در جام متئو پلیکونه ایتالیا، فردا راهی این کشور می شوند.

برخورداری: سطح لیگ قطر برخلاف انتظارم بسیار بالاست

سعید برخورداری، دروازه بان ‌تیم‌ ملی هندبال که در نیم فصل از تیم گوادالاخارا اسپانیا جدا شد و به باشگاه العربی قطر پیوست، با بیان اینکه ده تیم در لیگ هندبال قطر حضور دارند، گفت: لیگ دو هفته است آغاز شده و توانستیم هر دو بازی خود را ببریم. 

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری به یادبود سیامند رحمان

مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری مردان جانباز و معلول، یادبود سیامند رحمان، با حضور ناظر کمیته بین المللی پارالمپیک از صبح امروز آغاز شد.

فکری در آستانه جدایی از استقلال

محمود فکری پس از 16 هفته حضور بر روی نیمکت استقلال، در آستانه جدایی از جمع آبی پوشان قرار دارد.

صیامی: 5 کشور برای شرکت در یادواره بین المللی امام هشتم(ع) حضور می یابند

رئیس فدراسیون ورزشی دو و میدانی گفت: بحث ارتقا و افزایش کمی و فنی ورزشکاران و همچنین ترغیب جوانان برای حضور در یان رشته از اولویت های ما است. ما باید بیش از پیش پویا و فعال تر عمل کنیم و بدین منظور با نشست هایی که با مسئولین هیأت های استانی داشته ایم برنامه ها و اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.

روزی که پدر کاراته ایران درگذشت

شش سال پیش در چنین روزی  استاد فرهاد وارسته بنیانگذار ورزش کاراته در ایران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حسنوند جایگزین حیدرپور در هیات هندبال ارتش شد

طی حکمی از سوی سرتیپ ثقفی فر رئیس هیات هندبال ارتش جمهوری اسلامی ایران سروان حسنوند به عنوان دبیر جدید این هیات انتصاب شد.

جودوی ایران رفع تعلیق شد

وکیل پرونده جودوی ایران می‌گوید دادگاه CAS حکم به رفع تعلیق جودوی ایران داده است.

صعود ارزشمند عالمیان در دور دوم رقابت های دوحه

نوشاد عالمیان ملی پوش ارزشمند کشورمان در دور دوم رقابت های WTT قطر با ارائه یک بازی فوق العاده زیبا موفق شد ۳ بر ۲ مقابل آدام سوزدی از مجارستان به پیروزی دست یابد و به مرحله سوم صعود کند . 

علی تبار خواب ماند یا مصدوم شد؟

خبری که این روزها در خصوص خواب ماندن یکی از ورزشکاران ملی پوش در تورنمنت بین المللی اوکراین دهان به دهان نقل می شود و در برخی سایتها به ویژه فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است یکی دیگر از عجایب ورزش کشور ما است.

زوج اسپانیایی برای رقابت های بیشتر، آماده اند

آنها مانند دو برادر در کنار ساحل بازی می کنند ،برادرانه یکدیگر را درک می کنند ، و حتی مانند برادر واقعی به نظر می رسند.

اعلام برنامه های هفته های هفدهم وهجدهم لیگ یک

برنامه جدید هفته های هفدهم و هجدهم لیگ یک فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

مسابقه جایزه بزرگ تنیس برگزار شد

از بین تنیسورهای حاضر در رقابت های تنیس جایزه بزرگ آقایان در هرمزگان، امیر حسین بادی عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. 

منتظر گذشت زمان می مانیم

سرانجام هیاهو، جنجال، گفتم، گفت، شایعات مربوط به زد بندهای احتمالی پس پرده وزیر میزی، القای اندیشه های خاص شب هتلی  ،حمایت از این و کوبیدن آن یکی وتایید وآن دیگری  ردشدن ، کی بود ، کی بود، من نبودم ها،  تمام شد.

دست راست جانی مانند شلیک گلوله است

ضربه جانی 'گاو نر رومفورد ' فیشر سخت تر از آنتونی جوشوا یا تایسون فیوری است؟ مدیر جانی فیشر ، سام جونز می گوید : "کسی که جانی را دیده باشد، همین حرف را به شما خواهد زد ، مگر اینکه خودتان در بازی باشید ، جانی چراغ امیدهای شما را خاموش می گذارد. او قدرت طبیعی وضربه های سنگینی دارد".

اعلام اسامی داوران هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

تكرارسناريوی قريب برای كيومرث هاشمی

اينكه علی كريمی فوتباليست مشهور و نابغه ای بوده و بلكه جادوگر حرفی در آن نيست.

زلاتکو کرانچار درگذشت

سرمربی سابق تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در سن ۶۵ سالگی جان سپرد.

سقوط وزنِ «فوتبالی» هیات رئیسه

ترکیب جدید تیم مدیریتی فدراسیون فوتبال در شرایطی انتخاب شد که حضور فوتبالی در این مجموعه کم رنگ تر از قبل شده و برخی اعضا سابقه ورزشی شان به چند ماه هم نمی رسد!

آب از آب در بالا تکان نخورد

گویا قرار نیست به این زودی در بالای جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان جابه جایی اتفاق افتد و صدرنشینان کماکان نوار پیروزی را در دست دارند. سایپا، نارنجی پوشان و استقلال در هفته دوازدهم رقابت ها با هم حریفان خود را شکست دادند تا جمع پیشتازان با همان فاصله قبلی حفظ شود.

آغاز دوباره CBA با دابل دابل حدادی

تیم بسکتبال  سیچوان با درخشش سنتر ایرانی خود به بیست و یکمین پیروزی فصل خود دست یافت. 

توخته، بهترین مدافع اروپای مرکزی شد

بازیکنان ایرانی در لیگ های والیبال اروپا 38 امتیاز فردی گرفته اند. که یکی از مهمترین آنها سید موسوی، پیاچنزا بر پادوا غلبه کرد و از دور حذفی صعود کرد. سید 10 امتیاز را در این بازی گرفت.

بازدید دکتر صالحی امیری از اردوی تیم ملی هاکی روی یخ

دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با حضور در ایران مال از اردوی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان و آقایان که برای حضور در مسابقات آسیایی آماده می شوند بازدید کرد.

بدل یخچالی روستوک را به جایگاه سوم رساند

تیم بسکتبال روستوک سی‌ولوز با درخشش  ترور لیسی موفق شد ۹۲ - ۸۴ پادربورن را شکست دهد. 

ستار همدانی: افراد غیر متخصص استقلال را به این روز انداخته اند

ستار همدانی هافبک خوب و ملی پوش سابق تیم فوتبال بهمن کرج، استقلال تهران در طی گفت و گویی با خبرگزاری البرز ورزشی درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به اعتقاد من علی کریمی هر چند با اخذ فقط 9/71 از احراز ریاست فدراسیون فوتبال ایران بازمانده است اما متاسفانه بعضی از آنهایی که مسئول رای دادن به چند کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال برای انتخاب رئیس جدید این فدراسیون بوده اند ولی این آقایان نسبت به این پیشکسوت سرشناس سابق باشگاه پرسپولیس و نیز فوتبال کشورمان بی توجهی کرده اند.

شیمیدر بازیکن جدید وارد تیمش کرد

تیم بسکتبال شیمیدر بازیکنان خارجی خود را برای پلی‌آف تغییر داد.

اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان برگزار می شود

اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان روزهای 16 تا 23 اسفندماه در سالن زنده یاد توفیق جهانبخت برگزار می شود.

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در استان لرستان

کلاس مربیگری با حضور مدرسان انستیتو کشتی در حال برگزاری است.

اسامی داوران قضاوت کننده اعلام شد

اسامی داوران قضاوت کننده در رقابت های آلیش مردان قهرمانی کشور اعلام شد.

برگزاری دوره مربیگری فوتسال بانوان

کمیته آموزش از برگزاری دوره مربیگری فوتسال بانوان در کرمانشاه خبر داد.

نداف: در تنیس عقبگرد کرده ایم

تنیس به همراه بسکتبال و فوتبال پرطرفدارترین و پردرآمدترین رشته های ورزشی جهان محسوب می شوند. اما در کشور ما تنیس در رده آخر توجهات هم قرار ندارد.

بارانی : برای فوتبال بانوان باید جنگید

با چند نفر که تماس گرفته ایم شناختی از نائب رئیس جدید بانوان فدراسیون فوتبال نداشته است.

حسینوند : می خواهم دستم تو جیب خودم باشد

قهرمان دو دوره مسابقات آسیایی نوجوانان و مسابقات بین المللی گفت: حرف هایی را که باید گفته می شد گفته ام. در واقع هر چه که واقعیت بود بیان کردم.‌ یکی- دو روزه گفته اند سرکار، نیا، باید ببینم چه خواهد شد.

فریادشیران : آقای کریمی! از شما ممنونم که دست مافیای فوتبال را دوباره رو کردید

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که علی کریمی با ورود خود به عرصه انتخابات فوتبال و با علم بر اینکه شانس چندانی نیز برای موفقیت ندارد ، اما دست مافیای فوتبال را رو کرد .

فوتبالی که به بیراهه می رود!

رئیس جدید فدراسیون در حالی قدم به ساختمان سئول گذاشته و از مدیریت جمعی سخن به میان آورده،که نایب اول او انصراف داده و نایب رئیس دوم هم رد صلاحیت شده است.کارکنان فدراسیون هم قبل از انتخابات با صدور بیانیه ای وی را فاقد حداقل شاخصه ها برای ریاست فدراسیون دانسته اند!

میرزا آقابیک از راگبی کناره گیری کرد

حسن میرزاآقابیک رئیس انجمن راگبی ایران پس از ۱۰ سال فعالیت در این رشته المپیکی از سمت خود کناره گیری کرد.

آقای وزیر! افکار عمومی را قانع سازید

وزیر ورزش گفت: اهالی فوتبال در انتخاباتی آزاد و شفاف و دموکراتیک سرنوشت فوتبال را رقم زدند. اما این ادعا افکار عمومی را قانع نمی کند، چون کل دیروز و امروز به هر جا که گام گذاشته ایم صحبت از مهندسی شدن بود و هست.

چگونه فولاد آبدیده شد؟

دیروز یکی از روزهای خاص والیبال ایران بود که اشک ها و لبخندها را با هم دیده ایم. جایی که تیم پرمهره شهرداری ارومیه در گرد و غبار ترکمن صحرا پیروزی را گم کرده بود ، ولی یک اتفاق نادر ارومیه ای ها را به ساحل نجات رساند و اشک ترکمن های خستگی ناپذیر را در آورد.

آقا ولی در کلاس ارتقا داوری

سالار آقا ولی داوری که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی ۶ ماه محروم شده بود پس از خاتمه دوران محرومیت در کلاس درجه داوری بالاترین امتیاز را کسب کرد.

محسنی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون نجات غریق شد

مرتضی محسنی با حکم مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی به عنوان سرپرست نایب رئیسی این فدراسیون منصوب شد.

عزیزی‌خادم: مجمع فدراسیون فوتبال نشان داد که دستوری عمل نمی‌کند

رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان مجمع انتخاباتی این فدراسیون از رای اعضای مجمع به خودش تشکر کرد.

اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ دسته اول اعلام شد

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.

عزیزی‌؛ بر مسند ریاست فدراسیون نشست

با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، تکلیف ریاست این فدراسیون و ترکیب اعضای هیئت رئیسه مشخص و سکان فوتبال ایران به شهاب‌الدین عزیزی خادم سپرده شد.

پرواز هراز به جمع غول ها

در یکی از حساس ترین لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور دو تیم متمول و صاحب امکانات شهداب یزد و لبنیات هراز آمل پیکاری مهیب برگزار کرده اند و در حالی که نوعی استرس پنهان در وجود بازی کنان دو تیم به ویژه شهداب رخنه کرده بود دو تیم چهار ست پا به پای هم پیش رفته اند.

فوتبال باشگاهی نیازمند تحول اساسی است

در روزهای پایانی سال ۹۹ و مشکلات جورواجور تیمهای باشگاهی،شاهد آغاز دور برگشت رقابتهای لیگ برتر هستیم.برای استفاده بهبنه از شرایط نیازمند طراحی بهتر و تقویم اصولی تری می باشیم‌تا فوتبال باشگاهی در مسیر تقویت تیمهای ملی گام بر دارد.

ممنوعیت ورود ورزشکاران خارجی به ژاپن برداشته می‌شود

با پایان محدودیت‌ها، ورود ورزشکاران خارجی به ژاپن آزاد خواهد شد.

دیدار دبیر فدراسیون اسکی ایران با فیلیپ گاسبیولر

بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فیلیپ گاسبیولر دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) در مورد آخرین شرایط اسکی ایران توضیحاتی را ارائه نمود و خواستار حمایت هرچه بیشتر از فدراسیون اسکی ایران شد.

برگزاری مسابقات چوگان قهرمانی کشور بانوان لغو شد

برگزاری رقابت‌های چوگان قهرمانی کشور بانوان با حضور تیم‌های برتر بانوان طی روزهای (14و15 اسفندماه) در دستور کار فدراسیون چوگان قرار داشت.

از فضای مجازی دوری کنید

فاطمه ابراهیم حیدری بعد از فصیحی در تیم سپاهان پر امتیاز ترین ورزشکار این باشگاه در دو های نیمه استقامت و استقامت و با 4 سال تمرین 30 مدال قهرمانی و حتی مدال  بین الملی دارند...دیشب گله هایش را در اینستا و لایوی هم در این باره داشت.

مصاف کانلو آلوارز و بیل جو ساندرز در ماه مارس آتی

بعد از پیروزی کانلو مقابل ییلدیریم، کانلو آلوارز در مرحله بعدی با بیلی جو ساندرز مبارزه خواهد کرد. آلوارز، ییلیدریم را مورد ضرب قرار داد و پس از دور سوم او را مجبور به کناره گیری کرد. قهرمان فوق سنگین وزن WBA و WBC مکزیک در روز 8 مارس با بیلی جو ساندرز دارنده عنوان WBO مبارزه خواهد کرد.

ابقا رفوزه ها با انتخابات بزک کرده!

تبریک روز مهندس از سوی علی کریمی در پایان مرحله نخست رای گیری یک دنیا پیام داشت و نشان داد تیم گذشته در فدراسیون با مدیریت و‌ معماری بهاروند و اعوان و انصار آشکار و نهان او برای آینده فوتبال کشور نقشه کشیده اند!

کشتی گیری که چوپانی می کند

محرابی: با مدال که برگشتم همه مسئولین به استقبال آمدند اما بعدا دفترشان راهم ندادند.

پتی بعد از مدتها با شاهین‌طبع همراه شد

پری پتی گارد راس آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که به دلیل آسیب‌دیدگی مدت‌ها دور از میدان‌ها بود، امروز با دیگر بازیکنان شهرداری برای گرم کردن وارد سالن آزادی شد و به نظر مشکلی برای همراهی شهرداری‌چی‌ها برابر پالایش نفت آبادان ندارد.

موسوی، پیشنهاد عزیزی خادم برای نائب رئیس فوتبال بانوان

نایب رئیس پیشنهاد شهاب الدین عزیزی خادم از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال رای گرفت.

مصطفوی : دموکراسی رعایت شد

انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بازتاب های متفاوتی دارد. اما مهندس داریوش مصطفوی رئیس سابق فدراسییون می گوید عزیزی خادم فردی است که فوتبال را به خوبی می شناسد و اگر وی انتخاب نمی شد فاجعه ای پیش می آمد.

نفت بهانه گرفت تا به هم بزند

بزرگترین حادثه در هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران در دیدار دو تیم نفت ایرانیان و هوادار اتفاق افتاد که نفتی ها پس از دریافت 2 گل از حریف کاری کردند تا اعتراض و حرف های ناشایست آنان باعث شود تا داور در دقیقه 37 ناگزیر به نیمه تمام گذاشتن بازی گردد.

عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال شد

مجمع عمومی (انتخاباتی ) فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور چهار کاندیدا در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.

کتک کاری وسط فوتبال

لیونل مسی عصر شنبه و در دیدار مقابل سویا، از شر مشت ها و کف گرگی خوان خوردان در می رفت.

آش همان و کاسه همان

عزیزی خادم انتخاب شد شاید خیلی ها باور نکنند اما علی کریمی حرف اول را آخرش زد فوتبال به فوتبالی ها نیاز ندارد.

کریمی: مهندسی بلد نبودم

علی کریمی در مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال ۹ رای کسب کرد و نتوانست به مرحله بعدی این رای گیری راه پیدا کند و به همراه مصطفی آجورلو از مجمع خارج شد.

خادم در دور دوم با 9 رای منتخب تکیه بر صندلی فدراسیون فوتبال

شهاب الدین عزیز خادم بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال نشست. انتخاب مجمع فدراسیون فوتبال پس از جنجال های متعدد برگزار شد و در میان کسانی که برای ریاست جدید فدراسیون انتخاب شده بودند شهاب الدین عزیز خادم در دور دوم این انتخابات با 9 رای انتخاب شد.

فیروزپور مدال طلا رقابیتهای بین المللی را به گردن آویخت

محمدصادق فیروزپور پسر با تعصب اهل منطقه گیل خواران مازندران با نمایشی درخشان صاحب مدال طلای وزن ۷۴ کیلوگرم رقابت های بین المللی اوکران شد.

دسته بندی بوندس لیگا

دسته بندی بوندس لیگا: بازگشت لایپزیگ حیرت انگیز است. بایرن ، ولفسبورگ پیروز می شوند. مسابقه قهرمانی بوندس لیگا در فصل باقی مانده است ، زیرا RB لایپزیگ بازگشت فوق العاده خود را با یک گل در زمان توقف به پایان رساند تا دو امتیاز از بایرن مونیخ باقی بماند.

عباس پور صاحب مدال نقره شد

كشتی فرنگی در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور دارنده مدال نقره نوجوانان جهان در سال 2018 در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر ویاچسلاو بایراکتار از اوکراین را مغلوب کرد.

محمدنبی: فیفا انتخابات را آنلاین رصد می کند

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: همکاران ما در فیفا از ابتدا تا انتهای جلسه را رویت می‌کنند و مطابق دستور جلسه مجمع انجام وظیفه می‌کنیم.

دوستان ارجمند آقایان مهندس هوشنگ اسماعیلی و حاج رضا اسماعیلی 

بدینوسیله مصیبت وارده را به شما و خانواده های وابسته تسلیت عرض نموده و خود را در غم شما سهیم می دانیم.

احتشام زاده : انتخابی المپیک وحشتناک است

پینگ پنگ ایران نام احتشام زاده عجین است. این ورزش به نام این خانواده معتبر ورزشی می شناسند، مجید احتشام زاده یکی از این مردان است که درلیگ های معتبر بوندس لیگا و کشورهای عربی بازی کرده در سال 2000 سیدی جواز المپیک گرفت.

عشق به فوتبال بالاتر از تمام مادیات دنیا

زمانی که برای پوشیدن پیراهن تیم شاهین کنکوری سخت وجود داشت و به راحتی نمی شد درس نخوانده و امتحان پس نداده با آن بازیکنان بزرگش به این تیم وارد شد و لباس شاهین را به تن کرد.

مرحله یک شانزدهم جام حذفی ایران

استقلال و پرسپولیس با پیکان و مس کرمان بازی می کنند. از سوی روابط عمومی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران برنامه مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی ( یادواره آزادسازی خرمشهر) اعلام شده است.

پرسپوليس یک تیم محلی نیست!

تعيين و تكليف ساختاراستقلال و پرسپوليس مهم است .خيلي هم حايز اهميت است ،اما آيا در مجلس كاری مهم تر از واگذاری سرخابی وجود ندارد، تا اعتراضی از سوی هواداران ِآنها به گوش می رسد ! بلافاصله برخی وكلای مجلس بحث واگذاری را پيش می كشند؟!

تشییع پیکر زنده یاد یداله محرمی

مراسم تشییع پیکر زنده یاد خلد آشیان یدالله محرمی داماد محترم خانواده معزز مهندس هوشنگ و حاج رضا اسماعیلی صبح امروز در میان حزن و اندوه سوگواران برگزار شد و بر اساس وصیت ان زنده یاد هزینه مراسم صرف امور خیریه و ایتام می شود.

هتل پارک ارومیه قهرمان لیگ برتر دختران ایران شد

فینال مسابقات قهرمانی باشگاههای برتر بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان دختر در سال ۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی ، با دیدار بین هتل پارک ارومیه و هیات قزوین در خانه تنیس روی میز اصفهان پیگیری شد که در پایان تیم هتل پارک ارومیه موفق به کسب سکوی قهرمانی شد.

طارمی به صدر جدول نرسید

شاگردان سرخیو کنسیسائو امشب در ورزشگاه دراگائو امشب میزبان اسپورتینگ 54 امتیازی و صدرنشین لیگ پرتغال بودند که این مسابقه با وجود فشار حملات پورتو با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ برای طرفداران فوتبال ایران که چشم انتظار درخشش مجدد مهدی طارمی در این بازی بزرگ بودند، این انتظار به سر نیامد، اگر چه طارمی می‌توانست در دو صحنه دروازه حریف سختکوش را باز کند.

امروز یکی رئیس مهمترین فدراسیون ورزشی می شود

شمارش معکوس برای برگزاری یکی از پر سر و صدا ترین انتخابات تاریخ فوتبال پایان می یابد و تا ساعاتی دیگر سیمای رئیس جدید فدراسیون فوتبال با آراء شرکت کنندگان در مجمع ترسیم می شود و آنچه در پی می آید گزارش واره ای از اتفاقات پیش از آغاز مجمع است. 

جیمز و پاسخ انتقاد ابراهیموویچ

لبرون جیمز به انتقادات زلاتان ابراهیموویچ در مورد فعالیت سیاسی پاسخ داد: " من هرگز درمورد امور اشتباه، ساکت نخواهم شد."

نوجوانان کشور، با پنج تیم غایب

مسابقات رده نوجوانان والیبال دسته یک باشگاه های ایران در سالن مقاومت بسیج تهران آغاز شد.

پلیمر خلیج فارس فینالیست شد

تیم پلیمر خلیج فارس (لرستان) با برتری ۶ بر ۲ مقابل کرمانشاه به فینال لیگ برتر بوکس راه پیدا کرد.

پینگ پنگ بازان ترکیه به ایران آمدند

تیم ملی پینگ پنگ دختران ترکیه دیشب به ایران آمدند تا تمرینات مشترکی را با راکت به دستان ایران آغاز کنند.

اسامی تیم های نیمه نهایی فوتسال پیشکسوتان اعلام شد

چهار تیم مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام صنعت دارو"یادبود شهدای سلامت" شناخته شدند.

داوران و ناظران دیدارهای سوم پلی‌آف لیگ برتر معرفی شدند

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، داوران و ناظران دیدارهای سوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان را برای حضور در رقابتهای لیگ اعلام کرد.

وقت خداحافظی نصیرزاده از کشتی فرا رسیده؟

رییس فدراسیون بدنسازی که همزمان مسئولیت سازمان لیگ فدراسیون کشتی را نیز برعهده دارد در یک حمله بی‌سابقه به مسئول انستیتو کشتی، اقدام او در باطل کردن دفترچه مربیگری خود را غیرقانونی و خلاف مقررات عنوان کرده است.

شور والیبال نونهالان در تهران

مسابقات والیبال نونهالان جنوب شرق برگزار شد و در پایان تیم کانون خوشرویی به مقام نخست دست پیدا کرد.

طارمی یکه تاز لیگ برتر پرتغال شد

در روز ماقبل پایانی ماه فوریه 2021، اقدام به معرفی بهترین‌‌های لیگ دسته اول فوتبال پرتغال در ماه جاری کرده و برترین‌های هر یک از پست‌های زمین فوتبال را در تیم منتخب ماه فوریه قرار داده است. طارمی در بین بازیکنان تیم منتخب لیگ برتر فوتبال این کشور در ماه میلادی جاری قرار گرفته است. 

سواتک عنوان دوم خود را در آدلاید کسب کرد

قهرمان مسابقات اوپن فرانسه، ایگا سویاتک روز شنبه در فینال بین المللی آدلاید با نتیجه 6-2 6-2 ست دوم بلیندا بنچیچ را شکست داد و دومین عنوان حرفه ای خود را بدست آورد

زمانبندی لیگ برتر واترپلو مشخص شد

قرعه کشی و برنامه زمانبندی دور مقدماتی لیگ برتر واترپلو فصل ۱۳۹۹ جام خلیج فارس برگزار شد.

نشست مدیران سرخابی با شهردار تهران

امروز مدیرعامل دو باشگاه بزرگ پایتخت با پیروز حناچی شهردار تهران دیدار خواهند داشت.

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون ووشو با ایفمارک

فدراسیون ووشو با بزرگترین مرکز پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

علوانی: با سه گل تاکتیکی پیروز شدیم

شکست تیم هیأت فوتبال مشهد مقابل پالایش نفت آبادان از حوادث مهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور بود. در هفته ای که 35 گل از خط دروازه ها گذشت پالایش نفت آبادان توانست سه بر یک از سد تیم مدعی خراسان رضوی ( مشهد) عبور کند.

ابلاغ تشريفاتی يا جذب حقوق دان كشتی گير!

در حالی كه بیش از ٢ ماه از امضای حكم دكتر مهدی عبدی پور در مقام‌ مسئول كمیته حقوقی و انضباطی سازمان لیگ كشتی از سوی علیرضا دبیر رییس فدراسیون كشتی می گذرد اما گویا  عبدی پور غایب همیشگی جلسات رسیدگی در پرونده های انضباطی خصوصا در موضوعات اختلافی مسابقات لیگ است و شاید از وی خواسته نمی شود تا به موارد مختلف و شکایات متعدد رسیدگی کند.

کدام کاندیدا جانشین تاج می شود؟

با توجه به در پیش بودن برگزاری مراسم انتخابات فدراسیون فوتبال ایران، همگان منتظر هستند تا ببینند سرانجام چه کسی جانشین تاج خواهد شد.

شکست الکسانیان در مرحله نیمه نهایی

رقابت های کشتی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین از دیروز در سه رشته ی آزاد، فرنگی و زنان در شهر کیف اوکراین آغاز شد.

مهدی قائدی به تمرین استقلال بازگشت

قائدی بعد از 14 روز در تمرین استقلال آفتابی شد

برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال ساحلی

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال ساحلی، روز یکشنبه دهم اسفندماه با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده، در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد.

کارخانه: مگر چه اتفاقی افتاده است؟

زمانی که مربی سایپا بود چهار مدیر عامل آمدند و رفتند و با کناره گیری آقای کاشانی خیلی به تیم مه لطمه زد.

نتیجه شکوائیه دو تیم اعلام شد

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد.

اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

با اعلام کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.

فوتبال حرفه ای هم بلاست هم دوا

آنانکه در فضای مستطیل سبز فوتبال گذر عمری داشته و مویی سفید کرده وکار بلد تجربه وعلم ورزش هستند اعتقاد دارند ، هدایت فوتبال ، کار آسانی نیست و باید برایش وقت گذاشت وتدبیر بکار برد زیرا ساختن زیربنای واقعی فوتبال را هرگز نباید با ، خم  ، رنگرزی مقایسه کرد.  

واعظ آشتیانی: صنعت فوتبال، صنعتگران ماهر می خواهد

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اعتقاد دارد اگر هر یک از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال به این سمت برسد، اتفاق جدیدی برای فوتبال کشور رقم نمی‌زند.

لزوم ائتلاف سه نامزد بر علیه نامزد مستقر!

کارشناسان و اهالی فن و هواداران فوتبالی از اوضاع اسفناک فعلی و آنچه که در مهندسی انتخابات تهران رویت شد ناراضی هستند،لذا برای تغییر بافت فدراسیون  و جلوگیری از مهندسی مجدد ،باید بحث ائتلاف سه نامزد را در صورت کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم  جدی گرفت.

سانچز: چرا ستاره سابق سوانزی با لیورپول در ارتباط است

بار دیگر ریناتو سانچز از تیم لیل با انتقال به لیورپول در ارتباط است. هافبک پرتغالی زمانی به عنوان یکی از ستاره های فوتبال اروپا قلمداد می شد که در ژوئیه 2016 با 31.5 میلیون پوند از بنفیکا به بایرن مونیخ پیوست.

آزمون داوران بین المللی برگزار می شود

آزمون داوران بین المللی کشتی به منظور چیدمان در مسابقات داخلی صبح روز پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود.

لایق :اردوی سرعین از هر جهت مناسب است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان گفت: اول قرار بود ما در قزوین اردو بزنیم، هماهنگی های لازم هم انجام گرفته بود اما ورود ویروس جدید کرونا به این شهر باعث شد تا مکان را تغییر بدهیم و به استان اردبیل و شهر سرعین سفر کنیم.

تعلیق جودوی ایران تمدید شد

رای دادگاه حکمیت ورزش در رابطه با تعلیق جودوی ایران باز هم تمدید شد.

جوزف پارکر در مقابل جونیور فا

جوزف پارکر شماره 3 و جونیور فا شماره 5 در WBO هستند. هر کدام در نبرد برای کسب عنوان جهانی قرار دارند. آیا درک چیسورا می تواند گزینه بعدی پارکر باشد؟

وظیفه ملی، اخلاق ملی

چهار نامزد برای ریاست چهارساله پر حرف و حدیث ترین و مهمترین فدراسیون ورزشی کشور آماده شد.

قرعه کشی رقابت های پنج وزن دوم برگزار شد

قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین شب گذشته در شهر کی یف برگزار شد.

پوریا : جاکارتا 200 کلاس بدمینتون دارد و ما . . .

بدمینتون ورزشی است که از زمان بازی های آسیایی 1974 تهران در کشور ما آغاز شده است اما این ورزش به ظاهر سبک نیازمند مهارت های ظریفی است که برای دستیابی به آن باید سال ها تلاش کرد.

سرمربی مارسی انتخاب شد

بعد از جدایی آندره ویلاس بواس از مارسی به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه بر سر خریدهای زمستانی، سامپائولی به عنوان گزینه اول هدایت این باشگاه فرانسوی مطرح شد و سرانجام امشب این مربی آرژانتینی به طور رسمی به عنوان سرمربی مارسی معرفی شد.

کشتی گیران کشورمان به مصاف رقبا رفتند

نتايج نمايندگان كشورمان در روز نخست رقابت هاي بين المللي اوكراين مشخص شد.

قطار زمان

آنچه در پی می آید یادی از گذشته های فوتبال باشگاهی کشور و رقابتهای تیم های تهرانی با تیم های شهرستانی است و جالب تر مروری است بر طریقه گزارش نویسی در فوتبال حدود چهار دهه پیش در رسانه ها که در مجله پیشکسوت کیهان ورزشی درج شده بود. 

استراتژی مديرعامل پرسپوليس كی مشخص می شود..؟

روزی كه جعفر سميعی با پيشينه حراستی به عنوان مديرعامل پرسپوليس منصوب شد؛ اعلام كرد ٥ هدف در پرسپوليس دارم .

اینیستا و آینده پدری در بارسلونا

آندرس اینیستا ، ستاره بزرگ بارسلونا اعتراف کرد که در صورت ادامه پیشرفت می تواند هافبک پدری را به یکی از بزرگترین بازیکنان باشگاه تبدیل کند.

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی برگزار شد

مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با حضور تیم های لیگ برتری برگزار شد.

بدشانسی دیگر برای عزت اللهی رقم خورد

گل ستاره خط هافبک تیم وایله بولدکلاب مقابل هورسنس آفساید تشخیص داده شد.

بازی روی شیروانی داغ

درحالی که خیال دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان ایرانیان از بابت صعود به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور آسوده شده است، سرنوشت چهار تیم با بازی سوم گره خورده شد.

قهرمانی نیروی زمینی ارتش در مسابقات چوگان کشور

تیم نیروی زمینی ارتش با شکست راد اصفهان عنوان نخست مسابقات چوگان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

قهرمان آسیا رفتگر شد

هورا... برای قهرمان آسیا کار پیدا شد، دارنده دو مدال طلای کشتی فرنگی رفتگر شهرداری دزفول شد.

برونو: چیزی نمانده بود ناک اوت شوم

مایک تایسون در این مستند ورزشی اعتراف می کند که نزدیک بود توسط فرانک برونو ناک اوت شود.

لبیک یا زینب کبری سلام الله علیها

سالروز وفات حضرت زینب سلام الله بر عموم شیعیان تسلیت باد.

مغانلو از پرتغال به پرسپولیس آمد

شهریار مغانلو مهاجم تیم سانتاکلارا با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید.

جوکار : اردوی نوجوانان و جوانان همدان برگزارخواهد شد

هیات کشتی استان همدان در راستای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان برنامه برگزاری تمرینات مشترکی را تدارک دیده است که در همین راستا مسعود مصطفی جوکار نایب رئیس هیئت کشتی استان و مسئول کمیته مربیان گفت:با توجه به زمان کمی که تا مسابقات انتخابی تیم ملی مانده است تمرین مشترکی را برای رده های سنی نوجوانان و جوانان ۱۴ و ۱۵ اسفند تدارک دیده ایم تا نفرات شاخص و آماده را شناسایی و در صورت لزوم انتخابی برگزار کنیم.

کاپ مسابقات جهانی کشتی 2019 در ایتالیا اهداء خواهد شد

کاپ سومی تیم ایران در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان، در رقابت های جام پلیکونه ایتالیا به نمایندگان کشورمان اهداء می شود.

نعمتی در مسابقات فزاع امارات نایب قهرمان شد

 زهرا نعمتی، کماندار کشورمان در مسابقات پاراتیراندازی با کمان فزاع امارات با شکست مقابل کمانداری از ترکیه عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

گلباران پرسپولیس، کیا، استقلال بر حریفان

پیکارهای لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران از هفته دوازدهم در حالی با هشت دیدار برگزار شد که تیم ها هفته پرگلی را پشت سر گذاشتند، 38 گل در دروازه ها کاشته شد.

یکه تازی ( کیا) به سوی جام

درحالی که رقابت های لیگ برتر فوتبال نونهالان تهران از نیمه عبور کرده تا دیدارها حساس تر و دیدنی تر شوند، تیم خوش ترکیب کیا با جمع آوری 28 امتیاز از دوازده بازی می رود تا به سوی جام خیز بردارد.

آقا میرزایی؛ در تایلند برای کسب سهمیه المپیک پارو خواهم زد

ملی پوش تیم ملی کایاک قایقرانی گفت: برای حضور در ماده 1000 متر کایاک تمرین می کنم و تا برای کسب سهمیه المپیک در تایلند به آمادگی کافی دست یابم.

مهدی پور: بوکسورهای آذربایجان سنگ محک خوبی هستند

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: بوکسورهای آذربایجان که برای انجام اردوهای تدارکاتی مشترک با ملی پوشان به اایران آمده است جزو تیم های برتر هستند به طوری که در اروپا سکوهای قهرمانی به دست آورده اند.

سوغات والیبال دانش آموزان از لارنکا

فروردین سال 83 تیم والیبال دانش آموزان ایران در نخستین حضور بین المللی خود که در لارنکای قبرس برگزار شد به مقام چهارم دست پیدا کرد.

عصبانی بودم یک حرفی زدم!

در پی تهدید محمدرضا شریف پور مدیر تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان مبنی بر شکایت از سرمربی تیم سایپا ناصر شهنازی در گفت و گویی بابت اظهاراتش عذرخواهی کرد.

تسلیت به حاج رضا اسماعیلی

جناب آقایان مهندس هوشنگ اسماعیلی و حاج رضا اسماعیلی مدیر مسئول و صاحب امتیاز محترم پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و روزنامه بین المللی شوت 

برزگری: آمدم برای همیشه بمانم

عبدالرضا برزگری یکی از نابغه های فوتبال خوزستان بود که در دهه 50 از سوی مجله قدیمی دنیای ورزش به مروارید سیاه لقب گرفت. او برای تیم ملی نه بار به میدان رفت و 8 گل به ثمر رساند.

گام بلند باران‌پل برای راهیابی به جمع چهار تیم

تیم پلیمر خلیج فارس مقتدرانه از گروه خود صعود کرد‌.

عسگرنیا: بعد از بازی‌های نیمه نهایی صحبت می‌کنم

بازیکن روسی‌الاصل تیم نارسینا که انگشتان دست راستش شکسته شد از این تیم جدا شد تا شاگردان عسگرنیا پیش از دیدار فوق حساس خود برابر گروه بهمن دچار چالش جدیدی شوند. 

پرسپولیس هشتصد میلیون به مکانی بدهکار است!

هنوز از مدت حفظ صدرنشینی و نیز کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در تهران در رقابت های نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران نیز فقط چند روز گذشته است.

سر کلاف ورزش گم شده است؟!

تشکیل شورای عالی ورزش که به دستور رئیس جمهوری تشکیل شده است از چند بعد قابل تامل است.

پرواز فینال لیگ قهرمانان اروپا به نیویورک

در چارچوب تجدید مسابقات ، فینال لیگ قهرمانان می تواند در نیویورک برگزار شود.

کسب مدال نقره سرعت توسط فصیحی

فرزانه فصیحی دونده دوهای سرعت کشورمان در رقابت‌های داخل سالن بلگراد ودر ماده ۶۰متر در جایگاه دوم ایستاد.

نسل با تجربه رودرروی جوانترهای ذوب آهن

در چهارچوب رقابت های دور مقدماتی بسکتبال باشگاه های کشور امروز یک دیدار حساس در تهران برگزار می شود. ذوب آهن با مربیگری کوهیان به مصاف مهرام می رود.

داوری: هیچ سنخیتی با کامبوزیا ندارم

افشین داوری یکی از گزینه های اصلی ریاست فدراسیون شطرنج، می‌خواهد پس از به دست گرفتن سکان ریاست، ساختمان اداری و هتل ورزش را به این فدراسیون بازگرداند.

نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

قرعه کشی مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین امشب در شهر کی یف برگزار شد.

نبود بیرانوند موجب حذف تیمش شد

یاران بیرانوند که در مسابقه رفت با نتیجه ۴ بر ۳ در زمین خودی مقابل گلاسکو رنجرز شکست خورده و به دنبال جبران باخت سنگین اخیرشان برابر شاگردان جرارد بودند، نتوانستند این نتیجه را جبران کنند تا از رقابت‌های لیگ اروپا کنار بروند.

ابراهیموویچ و فوتبال، لبران جیمز و سیاست

یک بحث قدیمی در مورد اینکه کدام یک از بازیکنان فوتبال بهترین بازیکن تاریخ است وجود دارد: پله یا دیگو مارادونا ، کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی ، یا جایگزینی که زلاتان ابراهیموویچ نامگذاری کرده است؟

طارمی زیر ذره بین سایت فرانسوی

در حالی که رسانه های پرتغال هر روز درباره ارزش های فنی مهاجم ایرانی سخن فرسایی می کنند سایر کشورها هم به شدت مهدی طارمی را زیر ذره بین برده اند بازیکنی که در داخل کشور ما مورد کم لطفی قرار گرفته بود.

علی: خارجی ها لیگ فوق العاده اند

دو تیم مهرام و بهمن تهران به فینال یکی از مهیج ترین لیگ های تاریخ بسکتبال ایران رسیدند. این دو تیم روز چهاردهم اسفند ماه برای کسب کاپ قهرمانی مقابل همدیگر صف آرایی خواند کرد.

آرتتا: سه بازیکن آرسنال قابل تمجید هستند

میکل آرتتا پس از برد دراماتیک 3-2 توپچی ها برابر بنفیکا در صحبت های خود به خصوص از سه بازیکن آرسنال تمجید کرد.

داورزنی و دلجویی از مدیران عامل باشگاه ها

دو تیم دیگر از گردونه رقابتهای لیگ برتر حذف شدند، شهرداری ورامین و سایپا با پذیرش شکست مقابل سپاهان اصفهان و فولاد و سیرجان ایرانیان به خاطرات لیگ 34 پیوستند.

مسابقات قهرمانی جهان اسکی در رشته صحرا نوردی به پایان رسید

بهترین عنوان اسکی بازان اعزامی ایران به رقابتهای جهانی آلمان را یک خانم کسب کرد سمانه بیرامی باهر رتبه 98 را به خود اختصاص داد همین که ورزشکاران اعزامی ما با این اوضاع و احوال به خط پایان رسیده اند خودش کلی سخن دارد.

نعمتی و مشرف جوادی نامزد جایزه کمیته بین المللی پارالمپیک شدند

کمیته بین المللی پارالمپیک فهرست نامزدهای تقدیر بخش بانوان برای روز جهانی زن در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد.

جیانلی: پرش برای برترین شدن

لیوی بال، دارنده مدال طلای پکن 2008 ، الهام بخش و الگوی بازیکن ایتالیایی است.

برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین

اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین برگزار می شود.

شهد پیروزی زیر زبان لبینات هراز

در دومین روز رقابت های حذفی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل مقابل همدیگر قرار گرفتند.

گذری بر عملکرد اسکی بازان در مسابقات قهرمانی جهان

مسابقات اسکی‌ آلپاین قهرمانی جهان به میزبانی کورتینا دامپیتزوی ایتالیا با حضور برترین اسکی‌بازان جهان به پایان رسید و ملی‌پوشان ایران در این رویداد توانستند در رقابت‌های مارپیچ بزرگ و کوچک جایگاه بهترین را به خود اختصاص دهند.

نعمتی در مسابقات پاراتیراندازی با کمان فزاع امارات فینالیست شد

 زهرا نعمتی، کماندار کشورمان در مسابقات پاراتیراندازی با کمان فزاع امارات با برتری مقابل کماندارانی از هند و اوکراین، فینالیست شد.

اعضای رای دهنده مجمع فدراسیون فوتبال را بشناسید

نام و سمت افرادی که حق رای دادن در مجمع فدراسیون فوتبال را دارند منتشر شد

شروع مقتدرانه روزبهانی و رونمایی از بوکسور بلاروسی

تیم‌های مدعی در دومین روز رقابت‌های لیگ برتر بوکس به پیروزی رسیدند.

بوکسورهای جمهوری آذربایجان به ایران رسیدند

تیم بوکس جوانان جمهوری آذربایجان برای برپایی اردوی مشترک با تیم ایران امروز به ایران رسید.

اعتراض ژاپن به پروتکل های سخت گیرانه در مسابقات تنیس روی میز در چین

طبق اعلام فدراسیون جهانی قرار است رقابت های تحت عنوان WTT ماه می میلادی در چین برگزار شود و طبق پروتکل های بهداشتی از سوی چینی ها ، افراد معرفی شده توسط کشورهای شرکت کننده بایستی ۲۱ روز بدو ورود به چین در قرنطینه باشند.

قصه فوتبال ایرانی با120 سال قدمت

چندی بعد و طی سالهای 1288 و 1289 نیز آموزش فوتبال در کنار سایر ورزشها در کالج آمریکایی( مدرسه البرز) شکلی جدی به خود گرفت. اما از آنجا که فوتبال نیاز به توپ داشت، دکتر ساموئل جردن رئیس کالج آمریکایی از انگلیسی ها کمک گرفت و توپ فوتبال تهیه کرد.

نقره داغ تیم های لیگ برتری

کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص بازیکن ماشین سازی و گل گهر سیرجان صادر کرد.

تغییر تیم داوری چند دیدار از لیگ برتر فوتسال بانوان

کمیته داوران از تغییر تیم داوری چند دیدار از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان خبر داد.

اعلام داوران هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال

از سوی کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال مشخص شد.

سرخه ای: این پست سنگین از عهده هرکسی بر نمی آید

غلامرضا سرخه ای پیشکسوت رشته تخصصی دروازه بانی فوتبال ایران و نیز کارشناس فوتبال درارتباط با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به منظور مشخص شدن رئیس جدید فدراسیون به البرز ورزشی گفت: اگر هرکسی هم رسماً به عنوان انتخاب می شود اما آن شخص مورد نظر نیز در مرحله اول باید از تخصص کافی در امر مدیریتی و اجرایی برای اهراز این پست خیلی مهم و سنگین در رأس اول فدراسیون فوتبال کشور برخوردار بوده باشد.

مبارزه نفس گیر جسی جیمز - اسکار دی لا هایا

جسی جیمز لیجا می گوید: شکست اسکار دی لا هایا از کسب عنوان جهانی پربارتر و معنادار بود. برای من ، مهمترین چیز، نه کسب عنوان جهانی ، بلکه شکست دی لا هایا بود.

رضی زاده: فردین دعوت ما را نمی پذیرد

رییس هیات کشتی گیلان گفت: قریب به ده ماه است که سکان کشتی گیلان را در دست گرفته ام و در این مدت تلاش کردیم با بهره از پپیشکسوتان کشتی گیلان و جلساتی که با آنها گذاشتیم نتایج مثبتی برای نقشه راه هیات کشتی گیلان ترسیم کردیم.

مجتبی گلیج: قهرمانان خوبی در وزن 97 کیلوگرم حضور دارند

عضو تیم ملی کشتی آزادگفت: خدا را شکر تمرینات را با انگیزه بالا پیگیری می کنیم و پس از برگزاری 4 مرحله از اردو در شرایط جسمانی و فنی خوبی قرار داریم.

میلاد خجسته امام اول شیعیان مبارک باد

مولای متقیان می فرماید: شهرها به حب و دوستی وطن آباد هستند

تقدیر از کارکنان مرد بمناسبت روز مرد

به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر از کارکنان مرد البرزورزشی تقدیر شد.

نصیر زاده: خط قرمز ما دوپینگ است

بدنسازی یکی از پر مخاطب ترین فدراسیون های ورزشی است که به روایتی به اندازه کل ورزش کشور مخاطب دارد.

پیشتازی سایپا با سایه ای به نام نارنجی

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال جوانان تهران با پیشتازی سایپا و تعقیب سایه به سایه نارنجی پوشان ادامه یافت تا درهفته های آینده با دیدارهایی حساس تر و دیدنی تر روبرو باشیم.

خالکوبی ممنوع!

مسابقات والیبال جوانان دسته یکم باشگاه های کشور از روز شنبه با شرکت 12 تیم آغاز خواهد شد. میزبانی این رقابت ها را باشگاه های هوادار و مقاومت تهران بر عهده دارند.

ابزارهایی برای پیروزی

دورحذفی لیگ برتر والیبال ما حصل هفته ها تلاش تیم هاست، قدرت نهایی در این مرحله به منزله اقتدار باشگاه هایی است که ابزار کافی در اختیار دارند تا مربیان با استفاده از آنها، سلاح هایی برای نبرد بسازند.

نمایندگان فدراسیون در مسابقات معرفی شدند

نمایندگان فدراسیون کشتی در رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان معرفی شدند.

شکست لژیونر های هندبال در یورو لیگ اروپا

درخشش حیدری راد مانع از شکست دینامو بخارست در تقابل با نیمس فرانسه نشد.

هانسی فلیک: تا صعود به دور بعدی فاصله ای نداریم

بایرن مونیخ امشب با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با چهار گل لاتزیو را در شهر رم شکست داده و تقریبا صعود خود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان را مسجل سازد. هانسی فلیک، سرمربی باتجربه بایرن مونیخ در پایان بازی به تمجید از عملکرد تیمش پرداخته و مدعی شد آنها فاصله ای تا صعود به دور بعدی ندارند.

اعضای کمیته ورزش دانش آموزی فدراسیون پزشکی معرفی شدند

 دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی طی ابلاغ های جداگانه‌ای رئیس ،دبیر و اعضای کمیته ورزش دانش آموزی این فدراسیون را منصوب کرد .

کیمیچ در چمپیونزلیگ بیشترین تعداد برد را به ثمر رساند

کیمیچ با پیروزی شب گذشته در چمپیونزلیگ به سی و هشتمین برد خود در این رقابت ها دست پیدا کرد. مدافع 26 ساله بایرن مونیخ حالا رکورددار بیشترین تعداد برد در 50 بازی نخست در چمپیونزلیگ است.

دیمارکوس کازینز بازیکن آزاد خواهد شد

هیوستون راکتز در راه چشم پوشی از دمارکرس کازینز ؛ کریستاپس پورزینیس با دالاس ماوریکس می ماند.

وحید امیری : فوتبال یک سونامی می خواهد

وحید امیر بازیکن سابق تیم ملی ،پاس تهران واستقلال ودر حال حاضر مدرس فوتبال درخصوص اینده فوتبال وانتخابات پبش روی فوتبال می گوید.

قرعه کشی یک شانزدهم جام حذفی جمعه برگزار می شود

مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی ( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روزجمعه برگزار می شود.

فوتبال ایران عاقبت بخیر می شود؟

شمارش معکوس برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال آغاز شده و اکثریت اهالی فوتبال خواستار تحول مدیریتی کلان و تخصصی در فضای فوتبال کشور و  حضور نخبگان و ایجاد شایسته سالاری و زدودن حواشی و فساد و رانت های دلالی از مستطیل سبز فوتبال هستند.

شهروند آمل قهرمان بسکتبال با ویلچر کشور شد

مسابقات بسکتبال با ویلچر جام حذفی باشگاه های کشور با قهرمانی شهروند آمل به پایان رسید.

اتلتیکو مادرید 0-1 چلسی

چلسی یک پیروزی چشمگیر خارج از خانه مقابل رهبران لالیگا در بخارست ثبت کرده است. اولیویه گیرود ششمین گل فصل خود در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند. بازی برگشت در 17 مارس خواهد بود.

رئیس جمهور ۶ عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی را منصوب کرد

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در احکامی جداگانه، شش عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی را منصوب کرد.

رقابت نفس گیر جاکویچ و مدودوف

نواک جاکویچ در فینال روز یکشنبه اوپن استرالیا از دانیل مدودف پیشی گرفت. این بازیکن صرب از نقشی که راجر فدرر و رافائل نادال در الهام بخشیدن به او داشته اند ستایش می کند.

گزارش تمرین امروز پرسپولیس

تمرین امروز پرسپولیس با غیبت 2 بازیکن این تیم برگزار شد.

کشتی گیر آزادکار به دلیل تخلف دوپینگ محروم شد

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(ایران نادو) از محرومیت چهار ساله امیر رضا مجاوری کشتی گیر آزادکار به دلیل تخلف دوپینگ خبر داد.

دوری قایدی از جمع آبی‌ها از یک هفته گذشت

مهدی قایدی ۸ روز است که از تمرینات استقلال به دور است و هنوز مشکلات این بازیکن حل نشده است.

توقیف برنامه علی کریمی صحت دارد؟

معاون ساترا به خبر منتشر شده عدم اجازه پخش برنامه اینترنتی علی کریمی واکنش نشان داد و اعلام کرد که درخواست این برنامه در مسیر رسیدگی است.

سفر کیومرث هاشمی به اصفهان

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال به اصفهان سفر و با مدیران ورزش این استان دیدار کرده است.

طباطبایی: درب تیم ملی به روی بازیکنان مستعد باز است

رئیس فدراسیون کاراته درباره شرایط ملی پوشان کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

توقف پیکان برای صدرنشینی استقلال

رقابت فشرده و نفسگیر دو تیم استقلال و پیکان برای بالانشینی صدر جدول رده بندی را دست به دست کرد. تساوی یک بر یک مقاومت و پیکان راه را برای صدرنشینی استقلال باز کرد.

شافعی: ساختار فوتبال ایراد دارد

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس و کارشناس فوتبال درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال می گوید: فردی که انتخاب می شود باید برای پذیرفتن این سمت سنگین آمادگی و شایستگی داشته باشد.

فتاحی: هیچ کس مدال ما آلیش کاران را مهم نمی داند

فاطمه فتاحی از شهر کشتی خیز جویبار مازندران از مدعیان کشتی آلیش بانوان در سطح جهان است.

تفتیان: نبود یوسین بولت نقطه عطفی در المپیک است

دونده المپیکی دوومیدانی کشور گفت: با توجه به اینکه یوسین بولت که سه دوره قهرمانی المپیکی داشته است اکنون در رقابتها حضور ندارد تمام تلاشم را برای کسب نتیجه درخشان در المپیک خواهم کرد. 

معرفی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

از سوی کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد.

نعمتی در رقابتهای فزاع امارات در رده نخست ایستاد

زهرا نعمتی در مرحله مقدماتی مسابقات پاراتیراندازی با کمان امارات در رده نخست ایستاد.

سیمون اتلتیکو را به یک باشگاه فوق العاده تبدیل کرد

در حالی که اتلتیکو مادرید عنوان لیگ خود را در سال ۲۰۱۴ جشن گرفت، دیگو سیمون پیامی برای هواداران داشت. وی اعلام کرد: این فقط یک عنوان نیست. او می گوید: "این چیزی بسیار مهم تر است که این بازیکنان به شما نشان داده اند. اگر باور کنید و اگر کار کنید، می توانید به آن دست یابید."

میرزایی : استقبال خوبی از مسابقات آلیش شده بود

 سرپرست مسابقات و تیم ملی کشتی بانوان گفت: در این دوره ‌از مسابقات، کشتی آلیش بانوان با استقبال خوب استان ها مواجه شدیم. 

دولت آيين نامه فوتبال را رد كرد..!

درباره عدم حضور علی كريمی در مناظره انتخاباتی فدراسيون فوتبال بحث های متفاوتی مطرح است.

شانس استقلال الاهلی را در بحران فرو برد

هفته بیستم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان روز گذشته آغاز شد که در مهمترین دیدار، تیم های 38 امتیازی الشباب و 35 امتیازی الاهلی که در رده های اول و سوم جدول رده بندی حضور دارند، در استادیوم کینگ فهد به مصاف هم رفتند.

طباطبایی: برای درخشش کاراته کاران در آوردگاه المپیک تمام تلاشمان را می کنیم

رییس فدراسیون کاراته در نخستین جلسه سازمان تیم های ملی بر حمایت کامل فدراسیون از تیم های ملی تاکید کرد.

خداحافظی خداداد عزیزی هندبال!

سرگروه شیرازی تیم ملی هندبال از دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.

برگزاری وبینار رویکرد NASM در طراحی تمرینات اصلاحی

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وبینار رویکرد NASM در طراحی تمرینات اصلاحی را با همکاری انجمن علمی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی ایران برگزار می کند.

چالش جدید بر سر راه مربیگری فکری

با وجود اعلام حمایت مدیران باشگاه استقلال از محمود فکری به نظر می رسد که ماندن این مربی جوان روی نیمکت هدایت آبی پوشان بستگی به نتایجی دارد که تیمش در بازی با مس رفسنجان، فولاد خوزستان خواهد داشت.

 آغاز دومین دوره تمرینات تیم ملی فوتبال ناشنوایان 

 دومین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در تهران آغاز شد. 

والیبال و جلوه های انسان دوستانه

والیبال ورزش فیرپلی است، تک تک تکنیک ها و مهارت های آن در سایه همکاری ها و همدلی های جمعی به شکل تاکتیک جلوه می کند.

رقابت‌های لیگ‌برتر بوکس چهار تیم به برتری دست یافتند

نخستین روز رقابت‌های لیگ برتر بوکس با برتری تیم‌های هیات کرمانشاه، پلیمر خلیج‌فارس، صبانور گروس و بیمه حکمت مقابل رقیبان به پایان رسید.

به حال فوتبال تهران باید گریست!

افرادی که طی ۱۲ سال با رفیق بازی و مدیریت فامیلی و خلاف آشکار در دوران سرپرستی ،بیشترین خسارت را به فوتبال تهران وارد کردند،براساس کدام معیار و دلایل آشکار چهار سال دیگر بر مصدر امور قرار گرفتند. شکل و شمایل انتخابات تهران و دست‌بردن در اساسنامه را باید یک آبروریزی محض تلقی کرد که از تفکرات غلط و رفیق بازی کفاشیان و تاج به ارث رسید.

حضور یک مدرس ایرانی در دوره آموزشی داوری کاتا فدراسیون جهانی

یک ایرانی در كلاس داوری  آموزش كاتا فدراسيون جهانی تدريس می كند.

سیاسی کاری و ساخت و پاخت ممنوع

چیزی به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نمانده است البته اگر بگذارند اوضاع به درستی پیش برود.

معرفی پنج تن از چهره های شاخص کشتی برای ساخت تندیس

فدراسیون کشتی طی نامه ای به کمیته ملی المپیک، پنج تن از چهره های شاخص کشتی را برای ساخت تندیس (سردیس) و جای گذاری آن در موزه این کمیته معرفی کرد.

برگزاری دوره آموزش مربیگری درجه D فوتبال بانوان

کمیته آموزش از برگزاری دوره آموزش مربیگری درجه D فوتبال بانوان در کیش خبر داد.

تیم ملی به مصاف سوریه خواهد رفت

تیم ملی در نخستین دیدار سال 1400 به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت.

تیم بسکتبال کنیا به مرحله نهایی صعود کرد

تیم ملی بسکتبال مردان کنیا با هدایت  لیز میلز سرمریی جدید استرالیایی خود به مرحله نهایی افروکاپ ۲۰۲۱ صعود کرد تا او نخستین زن در تاریخ قاره سیاه باشد که دست به چنین کار بزرگی زده است. 

تندروان: سایپا یک تیم مدعی است

پرویز پزشکی و علیرضا بهبودی دو پاسور سابق تیم ملی مهرام حومه 40 سالگی می درخشند. بهبودی که برای تیم فولاد سیرجان پاس می دهد دچار پارگی عضله پا شده و در حساسترین لحظات لیگ قادر به همراهی تیمش نیست.

پیکان سواری با مدل جوانان

رقابتهای فوتبال پایه تهران در سطوح مختلف  نیم فصل خودرا پشت سر گذاشت.اکنون همه چیز جذاب وحساس شده است.هر شکستی به منزله پیاده شدن از قطار قهرمانی است،از اینرو هر روز شاهد اتفاقات گوناگون و گاهی تاسف بر انگیز هستیم.

پاس از دیروز تا امروز

تیم والیبال باشگاه پاس تهران در سال 1349 قهرمان باشگاهای والیبال تهران شد.

لغو مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان‌ آسیا

در سال 2021 هیچ مسابقه ای در رده نوجوانان و جوانان در آسیا و جهان برگزار نخواهد شد.

بازگشت درخشنده تصحیح اشتباهات فدراسیون والیبال

فدراسیون والیبال کم کم پی به اشتباهات خود برده و به ناتوانی افراد برگزیده در کمیته های مختلف از جمله سازمان لیگ واقف شده است و انتصاب سعید درخشنده در مسوولیت جدید شاید نوشداروی بعد از مرگ سهراب نباشد و بتواند قدری از حواشی مسابقات برتر بکاهد و کاش منوچهر پورحسن هم پیشنهاد همکاری را می پذیرفت هر چند در نهایت معتقدیم که هر فردی وزن خاص خودش را دارد و تن به هر شرایطی نمی دهد.  

ابراهیمی: مدیر بی پول به درد فوتبال نمی خورد

ناصر ابراهیمی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران وپیشکسوت و صاحب نظر در امور فوتبال در خصوص رئیس اینده فدراسیون فوتبال نظرات جالبی دارد و می گوید.

درخواست سامبو برای عضویت در انجمن بازی‌های جهانی

فدراسیون سامبو درخواست خود را برای عضویت در انجمن بازی‌های جهانی (WORLD GAMES) مطرح کرد.

داوران مرحله سوم جام حذفی مشخص شدند

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای مرحله سوم جام حذفی کشور از سوی کمیته داوران اعلام شد.

نافعی و اعلایی بهترین داوران لیگ برتر

کمیته داوران فدراسیون والیبال سرانجام ناپرهیزی کرد و دست به معرفی بهترین های دور رفت لیگ برتر زد و در این انتخاب داوود نافعی داور با شخصیت و محترم گنبدی و مرتضی اعلایی را در صدر قرار داد.

جوان هایی که نسل طلایی می شوند

لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را که بررسی می کنیم، اگر عالی نبوده باشد ولی زمینه ای شد تا بازیکنان ما در این ایام کرونا زده جذب بسکتبال شوند.

پیاچنزا در گام نخست حریف را مغلوب خود کرد

تیم پیاچنزا در دیدار رفت مرحله پلی آف سری A ایتالیا موفق به شکست حریف خود شد تا گام نخست را محکم برداشته باشد.

مربی تیم سبزپوشان تبریزی از سمت خود استعفا داد

پس از شایعات روزهای گذشته مبنی بر انتخاب گزینه برای تیم ماشین سازی سرمربی این تیم امروز از سمت خود استعفا داد.

صدرنشینی شمیران روز شکست آمادنزاجا و شهرداری قدس

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان تهران از هفته دوازدهم در حالی با هشت دیدار برگزار شد که تیم منتخب شمیران موفق شد با حساب 2 بر یک نسل فردا را از پیش رو بردارد و صدر جدول را به خود اختصاص می دهد. این درحالی بود که دو تیم مدعی یعنی شهرداری قدس  و آمادنزاجا به ترتیب برابر فولاد ماهان و تیکو مغلوب شدند.

اوزیل پس از ترک آرسنال زندگی جدید برای خود ساخته است

مسوت اوزیل پس از ترک آرسنال و پیوستن به تیم فنرباغچه، در ترکیه زندگی جدیدی برای خود دست و پا کرده است و همچنین توانسته دوباره در حرفه خود به اوج بازگردد.

جهان نجاتی: فوتبال بانوان به باد فنا رفت

هرچه آدم های زحمت کش در فوتبال بانوان این رشته کاشته بودند، به باد فنا رفت.

تصمیم تیمبرولف ها برای تصویب دیوید ونترپول

دامیان لیلارد، سی جی مک کالوم تصمیم تیمبرولف ها برای تصویب دیوید ونترپول را برای کار مربیگری زیر سوال برد.

دور برگشت لیگ روئینگ برگزار می‌شود

دور برگشت لیگ برتر روئینگ در بخش بانوان و آقایان 11 اسفند در بخش آقایان و 12 اسفند در بخش بانوان برگزار خواهد شد. 

مربیان بی تعهد و بی مسئولیت!

یکی دیگر از عجایب فوتبال ما ، بی تعهدی مربیانی است که در کوران مسابقات، باشگاه طرف قرارداد خود را رها کرده و مسئولیت تیم دیگری را می پذیرند.این بی قانونی محض با روح ورزش پاک در تضاد است!

یازدهمین نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک

برگزاری یازدهمین نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک یازدهمین نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک روز گذشته در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سناریوی تکراری در یک انتخابات

انتخابات رئیس هیات فوتبال استان تهران سناریویی تکراری بود که برگزار شد و در بروی همان پاشنه کهنه و فرسوده چرخید.

مسئولان ذوب آهن همچنان به فکر جانشینی رحمان رضایی هستند

مدتی پیش در محافل فوتبال ایران بعضی از اهالی سرشناس فوتبال ما صحبت از حضور احتمالی فرهاد مجیدی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در کادر فنی ذوب آهن اصفهان را مطرح کرده بودند.

شیرازی بار دیگر رئیس هیات فوتبال تهران شد

 حبیب‌الله شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات، بار دیگر به‌عنوان رئیس انتخاب شد.

در حاشیه انتخابات رئیس هیات فوتبال استان تهران

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال تهران از ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه امروز در هتل المپیک تهران آغاز شد و 2 نامزد ریاست فدراسیون فوتبال بعد از حضور در مجمع کناره‌گیری خود را اعلام کردند.

نگاهی دیگر به دو ستاره والیبال ایران

فدراسیون جهانی والیبال- سید موسوی به همراه سعید معروف را در بین 100 بازیکن دهه اخیر را فدراسیون جهانی والیبال معرفی کرده است. اگرچه برای ایرانیان نیازی به معرفی این دو ستاره نیست. 

اسدی:شرایط اردویی برای کسب موفقیت مهیا است

ملی پوش کشتی گفت : تمام تلاشم را برای حضور در بازی های المپیک توکیو انجام می دهم.

دوپینگ نایب قهرمان کشتی المپیک مثبت شد

آزمایش دوپینگ فرنگی‌کار سنگین وزن جهان و دارنده مدال نقره کشتی بازی‌های المپیک مثبت شد. در نمونه آزمایش دوپینگ «هیکی نابی» فرنگی‌کار کشور استونی و نایب قهرمان وزن ۱۲۰ کیلوگرم بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن، اثرات استفاده از یک داروی ممنوعه پیدا شده است.

فرناندز، رئیس شیاطین سرخ

نمایش فرناندز ، برونو منچستر یونایتد را با پیروزی مقابل نیوکاسل جلودار است.

سلطانی فر: امیدوارم که کار تاریخی در المپیک انجام بدهیم

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح خوابگاه تیراندازی با کمان در مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم قولی که داده بودیم، عملی و این خوابگاهی که براساس صحبت‌های ریاست فدراسیون و ورزشکاران یکی از ملزومات اصلی بود، فراهم و آماده شده است.

آدم هایی که سرقفلی شده اند

دور حذفی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از فردا در تالار فدراسیون والیبال آغاز می شود.

ولادت نهمین امام شیعیان جوادالائمه(ع) را تبریک می گوییم

امام محمد تقی (ع)، به دلیل بخشندگی فوق‌العاده و برآورده کننده نیازها مشهور به جوادالائمه (ع) یا باب‌الحوائج هستند. 

حریف المپیکی ایران به رقابتهای 2021 صعود کرد

تیم ملی بسکتبال  فرانسه 🇫🇷 با پیروزی برابر  مونته نگرو صعود خود را به مرحله پایانی رقابت‌های یورو ۲۰۲۱ حتمی کرد. 

«دوست» سرداور دیدار قزاقستان و سریلانکا

کوبل داوری دیدارهای پایانی پنجره سوم انتخابی آسیاکاپ در گروه‌های F و D مشخص شد و دو داور بین‌المللی ایران نیز فردا قضاوت می‌کنند. 

دفاع ازروش مربیگری پس از آخرین باخت تاتنهام

مورینیو با پیشنهادهایی مبنی بر اینکه پس از آخرین باخت تاتنهام در لیگ برتر، باید روش مربیگری خود را تغییر دهد روبرو شد.

کار دشوار برای یک مربی بومی در مسجد سلیمان

داریوش یزدی رسما با نفت مسجدسلیمان قرار داد بست و شد سر مربی تیم شهر اولی های فوتبال نفتی خوزستان و در اولین کلامش بعنوان مسئول ارشد فنی تیم امید واری داد که انشاالله با حمایت هواداران شاهد اتفاق های خوبی برای تیم نفت مسجدسلیمان باشیم. 

مس رفسنجان لیگ برتری شد

سالها گذشت تا نام پاس بار دیگر در والیبال ایران احیا شود، این بار پاس گرگان جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد، تیمی که بدون شکست از لیگ دست یک باشگاه های کشور بالا آمد و چند بازیکن خوب و جوان ابراهیم  بزمونه ( پاسور) مهراب ملکیف جواد حکمتی،شاهین شهروز، حامد نظری، محمد عطایی، متین آق، به ویژه محمد نوروزی و عماد جوینده بعد از 15 سال گرگان را به لیگ برتر برگردانده اند.

انتخابی المپیک ناشنوایان ؛ اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان در مشهد مقدس آغاز شد

سومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان از روز گذشته در مشهد مقدس آغاز شد.

کاکاحاجی : بنده توسط هیات کشتی استان محروم شدم

عبدالکریم کاکاحاجی به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی گفت: بنده را فدراسیون کشتی محروم نکرده است.این حکم توسط کمیته انضباطی هیات  استان خوزستان صادر شده و به مدت ۶ ماه از حضور در تمامی سالن های کشتی محروم شده  ام، در همین راستا از کاکا حاجی دلایل عدم حضور وی در کمیته انضباطی و رای صادره  را جویا شدیم. 

تیم کشتی آلیش مازندران قهرمان شد

کشتی آلیش بانوان کشور نقره هایی که باید طلا می شد.

زنگ آغاز لیگ برتر بوکس فردا به صدا درمی‌آید

رقابت‌های لیگ برتر بوکس از فردا پس از یازده سال وقفه آغاز خواهد شد.

برگزاری لیگ سراسری سبک های دفاع شخصی در سال ۱۴۰۰

امروز سوم اسفند ماه و در جلسه شورای راهبردی دفاع شخصی فدراسیون جودو مصوب شد که در سال ۱۴۰۰ ، مسابقات لیگ سبک های مختلف دفاع شخصی به صورت سراسری برگزار گردد.

شهلا عضو کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا شد

با حکم دبیرکل کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا، کامران شهلا عضو کمیته مربیان این کنفدراسیون و نماینده آن در منطقه غرب آسیا شد.

امضای تفاهم‌نامه فدراسيون تكواندو ايران و بلغارستان

تفاهم‌نامه‌ای میان فدراسیون تکواندو ایران و بلغارستان به منظور توسعه روابط و ارتقاء سطح همکاری در برنامه‌های مشترک و مسابقات امضاء شد.

فوتبال حرفه ای با آینده فدای حال ؟!

میلیاردها تومان خرج فوتبال باشگاهی ما می شود، اما آثار سازنده این هزینه های هنگفت به چشم نمی آید، در زمینه بازیکن سازی، کشف و پرورش پدیده ها و معرفی ستاره ها که کفگیر به شدت نزدیک بوده است .

سردیس آیدین در موزه ورزش

رئیس فدراسیون بسکتبال پیشنهاد داد سردیس شادروان آیدین نیکخواه بهرامی در موزه ورزش ایران قرار بگیرد و رئیس کمیته ملی المپیک هم با این پیشنهاد موافقت کرد.

روز شمار المپیک توکیو به صدا در آمد

روز شمار المپیک توکیو که قرار است در تابستان ۲۰۲۱ برگزار شود، از امروز یکشنبه ۲۱ فوریه، ۱۸۴ روز و ۱۲ ساعت و ۴۹ دقیقه و ۱ ثانیه را نشان می دهد تا این رویداد مهم بین المللی با یک سال تاخیر و علیرغم وجود کرونا برگزار گردد.

کلهر: نخیر، مربیگری قلعه نویی تمام نشده است

محمود کلهر پیشکسوت سرشناس درگفت و گو با البرز ورزشی اظهار داشت: به اعتقاد من یکی از دلایل اصلی کسب موفقیت پرسپولیس درباره صدرنشینی و نیز کسب عنوان قهرمانی این تیم در نیم فصل رقابت های لیگ برترکشور با وجود نوساناتی که داشته، علاوه بر ارائه بازی های خوب، درمجموع عملکرد موفقی در طول نیم فصل اول لیگ کشور داشت.

پرسپولیس، میزبان احتمالی لیگ قهرمانان آسیا

رسانه های عربی مدعی شده اند در صورتی که قطر به عنوان میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا معرفی نشود، ایران میزبان گروه پنجم خواهد بود.

تیم ملی فراموش شده ایران

فدراسیون فوتبال در شرایطی که رقبای تیم ملی خود را آماده نبرد در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ می‌کنند، در قبال تیم ملی بی‌توجه هستند.

استقلال را چه می شود؟

باشگاه استقلال به کانون توجهات تبدیل شده است.

مرحله هفتم تمرینات ملی پوشان کاراته آغاز شد

مرحله هفتم از اردو تیم ملی کاراته از دیروز با آزمایش کرونا آغاز شد که پس از منفی اعلام شدن تست کرونا ورزشکاران و کادر فنی، تمرینات تیم ملی از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.

پیروزی لژیونر هندبال در لیگ کرواسی

تیم هندبال بجیلوار کرواسی دیشب با حضور محسن کرمیان در هفته پانزدهم لیگ کرواسی به برتری رسید.

هالند، منچستر، چلسی و عقد قرارداد نجومی

هالند خواستار عقد قرارداد 78 میلیون پوندی با منچستر یونایتد و چلسی شد.

قهرمانی تفتیان در رقابت‌های بین المللی داخل سالن فرانسه

سریع ترین مرد ایران در رقابت‌های بین المللی دو و میدانی داخل سالن فرانسه به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

طائرپور: بازیکنان آمریکایی با دو سه هزار دلار آمده اند

شکست نارسینا مقابل گروه بهمن یکی از اتفاقات مهم پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور بود.

دوران مربیگری قلعه نویی ها به پایان رسیده است

با ناکامی هایی که به تازگی نصیب تیم تحت پوشش امیر قلعه نویی در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شده است این تفکر و تصور پیش آمده که دوران مربیگری هم نسل های قلعه نویی به پایان رسیده است.

لیورپول 0-2 ایورتون

یاران کارلو آنجلوتی برای اولین بار در آنفیلد از سال 1999 تاکنون، برنده از میدان خارج شدند.

آهنگران: کریمی فوتبال را متحول خواهد کرد

در ادامه نظر خواهی از کارشناسان در خصوص انتخابات اینده فدراسیون فوتبال، این بار پای صحبت هادی اهنگران یکی از بازیکنان دهه شصت نشستیم که این بازیکن سابق وکارشناس امروز که در تیم اکباتان توپ می زد و با گلهای کمر شکن خود زخم های بزرگی بر تن دو تیم پرسپولیس واستقلال به یادگار گذاشت.صحبت های این کارشناس فوتبال را می خوانیم.

معروف؛ پارسال در چنین روزهایی...

عید سال 99 سعید معروف  در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود: نوروز امسال را به دگرگونه شادباش می‌گوییم، دور از آغوش و بوسیدن روی عزیزان... ‌‌ برای ما که دالان های پرنشیب و فراز تاریخ را پیموده ایم ،گذر از تنگنای این ایام، با حوصله و درایت سخت نخواهد بود.به امید روزی که بسبب کار و تلاش و قناعت در کرانه ی آسایش بنشینیم و باز شادی و رقص و نعمت بر ما و سرزمینمان ببارد.

پیروزی زنیت کازان مقابل گازپروم

تیم زنیت کازان روسیه که هدایت آن را ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران برعهده دارد، با اقتدار گازپروم یوگرا را شکست داد.

آجیل چه فوایدی برای ورزشکاران دارد؟

چرا چشمانمان تار می شود و احساس سرگیجه می کنیم ؟ عدم تأمین آب بدن امکان ایست قلبی است؟! آجیل و مغز دانه ها‌ منابعی غنی‌ از منیزیم چربی بی خطر و پروتئین و فسفر هستند وخوردنش برای ورزشکاران لازم و مفید است؟

جرم شناس مجرم

اگر آن روز گرم تابستانی در بازی های آسیایی بوسان کره‌جنوبی که در بطری آب معدنی دوستش “ادرار” کرد با اولین پرواز “دیپورت” می شد و چند سال محرومش می کردند گستاخی های او در طول دوران ورزشی‌اش پایان می یافت. 

خارجی فورس ماژوری، چه سود؟

نخستین بازیکن خارجی لیگ ایران گرا ( گئورگی  ژنوف) از روسیه بود اما از مجموع حدود 150 بازیکن خارجی که وارد بدنه لیگ برتر والیبال کشور شده بودنداسلوبودان کواچ، نیکولوف، ورمیگلو، سردیتوف،ژیگالدو سرآمد بودند و حضور آنها بر وزن و اعتبار لیگ ایران افزوده بود اما در لیگ امسال هشت بازیکن اروپایی و ونزوئلایی به نوبت وارد چرخه شده اند که براساس تحقیق ما گرانترین آنها دایکو از مونته نگرو (پاسور خاتم) بود که گویا 30هزار یورو دستمزد گرفته است.

کاکاحاجی شش ماه محروم شد

. طی حکمی از طرف کمیته انضباطی فدراسیون کشتی کاکاحاجی قهرمان اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و یکی از مربیان سازنده استان خوزستان به مدت شش ماه از فعالیت های ورزشی محروم شد.

شروع مسابقات کشتی الیش بانوان

 رقابت های آلیش بانوان قهرمانی کشور با نام گرامیداشت شهدای سلامت برگزار می شود  ششمین دوره رقابت های کشتی آلیش بانوان قهرمانی کشور از صبح امروز (یکشنبه) در سالن شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

نوربخش:باید مشکلات فنی مربیان را برطرف کنیم

مدرس انستیتو کشتی در رشته فرنگی گفت: برگزاری 2 کارگاه آموزشی مربیان کشتی در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان تازه شروع کار ما بود.

بازیار: کشتی آلیش به حمایت و سرمایه گذاری نیاز دارد

با توجه به برگزاری رقابتهای آلیش قهرمانی کشور مردان به میزبانی  هیات کشتی استان تهران که قرار است در مورخ ۱۴-۱۵ اسفند (سالن شهدای هفتم تیر برگزار شود. خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی طی گفت و گویی با  علی بازیار رئیس کشتی های سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی انجام داده که می خوانید.

رقابتهای اسکی با عنوان 42 و 43 برای ایران به پایان رسید

ملی پوشان اسکی آلپاین بانوان ایران عناوین چهل و دوم و چهل و سوم مسابقات مارپیچ کوچک قهرمانی جهان را بدست آوردند.

ملی پوشان صحرانوردی عازم اوبرستدورف شدند

تیم ملی اسکی صحرانوردی جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش عازم مسابقات قهرمانی جهان ٢۰٢۱ به میزبان اوبرستدورف آلمان شدند.

نشست های تخصصی رشته های اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو

نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با مسئولان فدراسیون تنیس روی میز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

برنامه هفته های شانزدهم و هفدهم لیگ برتر اعلام شد

برنامه مسابقات هفته های شانزدهم و هفدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

چیریچ فردا به تهران می‌آید

الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو ایران یک‌شنبه سوم بهمن وارد تهران می‌شود.

محسن مسن آبادی قهرمان شد

پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر در ایرانشهر به پایان رسید.

آقایان! معصومی و میرزایی ، هویت کشتی گیلان هستند

کشتی گیلان را با نام فردین معصومی می شناسند. این یک ادعای خالی نیست.

آغاز مرحله هفتم اردوی تیم ملی کاراته آقایان

مرحله هفتم  اردوی تیم ملی کاراته کشورمان با رعایت پروتکل های بهداشتی از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.

رنکینگ جهانی بوکسور‌ها تاثیری در روند امتیازگیری ندارد

پس از لغو رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک که قرار بود در پاریس برگزار شود اخبار مختلفی مبنی بر توزیع سهمیه‌ها تنها از طریق رنکینگ جهانی منتشر شد، اما جایگاه بوکسور‌ها در این رنکینگ هیچ تاثیری در حضورشان در المپیک توکیو نخواهد داشت.

بچه کانگوروها پیشاهنگ گروه C شدند

تیم منتخب استرالیا امروز با برتری برابر نیوزلند ضمن تلافی شکست پنجره اول، صدر جدول گروه را از این تیم گرفت.

جراحی یخچالی روز گذشته با موفقیت انجام شد

عمل جراحی گارد ایرانی روستوک آلمان دیروز با موفقیت در مونیخ انجام شد. 

قهرمانی دیپلمات های هندی در جام دارت "قهرمانان سلامت"

در اولین دوره مسابقات دارت دیپلماتیک «جام قهرمانان سلامت» سفارت هند قهرمان این دوره از رقابتها شد.

دروس، صاحبان عنوان را به فینال پلی آف در مقابل توری می رساند

جی تی مارولوس و توری اروس برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات والیبال زنان ژاپن 2020-2021 رقابت خواهند کرد.

مهندسی داوری پسندیده نیست!

قاضیان میادین فوتبالی در زمره مظلومترین و زحمتکش ترین گروه این رشته به حساب مئ آیند که همواره مورد تهاجم و انتقادات دامنه دار قرار دارند.

تیم شاندونگ از لیگ قهرمانان آسیا 2021 حذف شد

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم شاندونگ چین از لیگ قهرمانان آسیا 2021 کنار گذاشته شد.

پایان مسابقات آزاد کشوری اسکیت سرعت نوجوانان دختر

این دوره از مسابقات که در روز یک اسفند ماه ٩٩ در آکادمی اسکیت آزادی و در دو ماده ١٠٠ متر سرعت و وان لپ برگزار شد.

تورنمنت بین المللی چند جانبه یزد از فردا آغاز می شود

تیم ملی جوانان ازبکستان به منظور شرکت در تورنمنت بین المللی چند جانبه یزد بامداد امروز، شنبه، از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) با استقبال میترا نوری و غلامحسین نکویی وارد ایران شد.

برد یاران حیدری راد در یورو لیگ هندبال اروپا

تیم دینامو بخارست رومانی در دیدار معوقه هفته سوم یورو لیگ به پیروزی دست یافت.

ذوالفقار نسب: بایدخانه تکانی کنیم

دکتر بیژن ذوالفقارنسب درخصوص انتخابات اینده فدراسیون فوتبال به همکار ما گفت:افرادی که در این رقابت شرکت دارند به سهم خود از نیروهای کار آمد به شمار می آیند.

اوزاکا عنوان قهرمانی آزاد استرالیا را از آن خود کرد

نائومی اوزاکا با غلبه بر جنیفر بردی برای دومین بار در مسابقات آزاد استرالیا به پیروزی رسید و با پیروزی 6-4 ، 6-3 در پارک ملبورن به پیروزی رسید.

اعلام داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال مشخص شد.

ادی هیرن: وایلدر روئیز یا جوشوا را نمی زند

چارلز برون: ادی هیرن با شنیدن اینکه دئونتای وایلدر برای مبارزه با اندی روئیز جونیور ابراز علاقه کرد واکنش منفی نشان داد و او را در این مسابقه برنده نمی بیند.

راهیابی ۸ تیم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال

مسابقات فوتسال جام صنعت دارو، گرامیداشت شهدای سلامت در رده پیشکسوتان به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

میزبانی اصفهان در فینال مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر نوجوانان

فینال مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه های کشور به میزبانی استان اصفهان ، شنبه دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 طهماسیان : یازده بازیکن امریکایی و اروپایی در لیگ ایران بازی می کنند

لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران با حضور یازده بازیکن خارجی با کیفیت بالایی رو به پایان است .

تیم امیر قلعه نوعی گلباران شد

عصر روز گذشته کمتر کسی هم این باخت پنج تایی و خانگی تیم گل گهر سیرجان در سیرجان از تیم پرسپولیس تهران در هفته پایانی نیم فصل امسال رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشورمان را از قبل زیاد باور نداشت.

اسکی باز بدون مربی و مسابقات جهانی!

در حالی که چند صباحی از انتخاب رئیس جدید فدراسیون اسکی نمی گذرد مسابقات قهرمانی اسکی جهان آغاز شد و اسکی بازان کشورمان راهی ایتالیا محل برگزاری این رقابتها شدند در صورتی که هر اعزامی در سطح بین المللی مقدماتی هم دارد.

بانوان کشتی گیر یزدی عازم مسابقات کشوری شدند

با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان , تیم 3 نفره بانوان استان یزد جهت حضور در این رقابت ها با بدرقه مسئولین هیئت و خانواده ها عازم تهران شدند. 

چشم استقلال و بادران به لغزش پیکان!

مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای تهران به شش هفته تا پایان پیکارها رسید و در جمع مدعیان قهرمانی به واقع رقابتی چشمگیر جریان دارد.

ارزیابی فنون 2 امتیازی کشتی و ارتقاء آن ها به 4 امتیاز

کمیته داوران فدراسیون کشتی اقدام به قرار دادن فیلم های آموزشی داوری کشتی در هر هفته می نماید.

عرب : پیشکسوتان از خاطر نروند

پیشکسوت کشتی و دبیر اسبق فدراسیون کشتی گفت: یاد پیشکسوتان کشتی و کسانی که سال ها برای کشتی کشور زحمت کشیده اند نباید از خاطر برود.

میزان آسیب دیدگی در فوتبال حرفه ای مردان چقدر است؟

یوفا دو دهه است به شکل جدی به بررسی و ثبت میزان آسیب دیدگی در لیگ های حرفه ای فوتبال در این قاره می پردازد و حال نتایج آن را به چاپ رسانده است.

مسابقات پرورش اندام تهران برگزار شد

مسابقات پرورش اندام تهران در فرهنگسرای بهمن مسابقات پرورش اندام استان تهران برگزار شد . 

منچستر سیتی پیشنهاد خود برای مسی را تکذیب کرد

برنده شش بار توپ طلا می تواند به پپ گواردیولا بپیوندد اما رهبران لیگ برتر اصرار دارند هیچ صحبتی صورت نگرفته است منچستر سیتی می گوید با توجه به اینکه قرارداد مهاجم بارسلونا در پایان فصل به پایان می رسد هیچ پیشنهادی به لیونل مسی ارائه نداده اند.

پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد برگزار می شود

پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در قزاقستان، روزهای 3 لغایت 13 اسفندماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

درگذشت فوتبالیست جوان

مهدی قائینی روز گذشته بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.

برخورد دو مدعی صعود به لیگ برتر

نخستین روز دور پایانی مسابقات لیگ یک والیبال باشگاه های کشور در خانه والیبال تهران با انجام  دو ماراتن پشت سر گذاشتند.

مسابقات انتخابی جام جهانی متمرکز برگزار می شود

برنامه زمانبندی بازیهای هفتم و هشتم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در گروههای B، D و F از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

اخذ مجوز از فدراسیون پزشکی شرط برگزاری مسابقات

فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی بدون مجوز از فدراسیون پزشکی ورزشی، هیچ گونه مجوزی جهت برگزاری مسابقات به رشته های تحت پوشش خود نداده است.

فوتبال ملی در 39 سال پیش

39 سال پیش در چنین روزی،تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در تورنمنت محمد علی جناح مقابل پاکستان به پیروزی رسید.

نقطه قوت لیگ برتر فقط اوت انداز بود!

لیگ برتر بیستم  فوتبال که در حقیقت بالاترین برند اصلی فوتبال کشور محسوب می شود سرانجام  با برگزاری آخرین دیدار و پیروزی پرگل و کسب قهرمانی نیم فصل توسط تیم پرسپولیس به نیمه راه خودرسید و در مورد نوع برگزاری این لیگ باید نوشت بی کیفیت ترین نیم فصل یک دهه اخیر فوتبال ایران بود که حتی قهرمان نیم فصلش نتوانست به  بیش از سی امتیاز برسد ؟!؟

. . . این است جاذبه مسابقات ورزشی

جشنواره والیبال نوجوانان جنوب شرق تهران با شرکت 15 تیم به پایان رسید  و دور پایانی این رقابت ها چنان باشکوه، با نظم و پر از انگیزه برگزار شد که انگار گام به یک پیکار بین المللی گذاشته بودند و این نشان می دهد کار اگر دست اهلشان باشد به نیکویی فرجام می پذیرد.

منشا مقصر نیست!

قرارمان این بود که حضور بازیکنان خارجی باعث ارتقا فنی فوتبال باشگاهی ما باشد.متاسفانه  ما بداخلاقی و بد رفتاری را به آنها آموختیم. حرکت ناپسند منشا نمونه این حرکت غیر اخلاقی است.

درخشش کاپیتان تیم ملی در کورتینا

پوریا ساوه شمشکی کاپیتان تیم ملی اسکی آلپاین جمهوری اسلامی ایران با سرمربیگری باقر کلهر امروز با قرار گرفتن در جایگاه چهل و یکم مسابقات مارپیچ بزرگ بهترین نتیجه ایران در تمامی ادوار این مسابقات در رشته مارپیچ بزرگ را بدست آورد.

مولایی در تل آویو نقره گرفت

روز دوم مسابقات گرند اسلم جودو تل آویو یک روز ویژه برای ورزش های بین المللی و رژیم صهیونیستی بود و همه نگاه ها به سعید مولایی ، مرد روز ما بود.

داژوان مایکل سومرس به مهرام پیوست

تیم بسکتبال مهرام با فوروارد پیشین لس‌آنجلس کلیپرز به توافق رسید. 

 عاطفه احمدی و بهنام کیاشمشکی بهترین زمان را کسب کرد

نخستین مسابقه ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان برگزار شد.

مصدومیت جعفری عدم حضورش در مسابقات اسکی را رقم زد

پژمان مزینانی سرپرست تیم ملی اسکی آلپاین جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با اشاره به مصدومیت مرتضی جعفری در مسابقات مارپیچ بزرگ اظهار کرد: متاسفانه مصدومیت سید مرتضی جعفری بسیار جدی است و قادر به حضور در رقابت های مارپیچ کوچک قهرمان جهان نیز نیست. 

اعلام دو رای انضباطی فوتسال

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های لیگ برتر فوتسال صادر کرد.

فوتبال قرقیزستان با بودجه اختصاصی کرونا تقویت شد

مانند بسیاری از نقاط جهان ، فوتبال در جمهوری قرقیزستان به شدت تحت تأثیرکرونا قرار گرفته است. این به ویژه در کشور آسیای میانه اتفاق افتاد که همه گیری و پیامدهای آن به شدت کاهش یافته است.

لیونل مسی و ابقا در پست مهاجم بارسلونا ؟!

سرمربیان لیگ برتر منچسترسیتی به طور مداوم با لیونل مسی در ارتباط بوده اند ، و مهاجم بارسلونا وارد چند ماه آخر قرارداد خود در نوکمپ شده است. سخنگوی باشگاه می گوید هیچ پیشنهادی از تابستان تاکنون ارائه نشده است و هیچ صحبتی صورت نگرفته است.

به بهانه بازی فوتبال هنرمندان آبی و قرمز!!!

دیدار فوتبال هنرمندان آبی و هنرمندان قرمز با حضور عده ای از اهالی هنر، به خوبی و خوشی آغاز شد و ادامه داشت تا اینکه در تعویض ها، یه سِری فوتبالیست سال های گذشته وارد زمین شدند.

مسابقات انتخابی جام جهانی به تعویق افتاد

کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی از تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 به ماه ژوئن خبر داد.

دوئل قلعه نویی و گل محمدی سیرجان

بعد از ظهر امروز ( جمعه) دو تیم فوتبال گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران در چارچوب لیگ برتر باشگاه های  ایران در سیرجان به مصاف هم می روند.

اطمینان خاطر کاسمیرو به هواداران رئال مادرید

قرار است رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آتالانتا برود. از طرف دیگر شاگردان زین الدین زیدان در حال حاضر رتبه دوم لالیگا را به خود اختصاص داده اند؛ این در حالی است که اتلتیکو مادرید صدرنشین با یک بازی کمتر و البته 6 امتیاز بیشتر نسبت به رئال در صدر جدول قرار گرفته است.

جهانبخش پس از 37 روز تاخیرآماده بازی مقابل پالاس

علیرضا جهانبخش از آغاز این فصل با بدشانسی‌های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و در واقع مصدومیت‌های متوالی موجب شده تا این ستاره ایرانی نتواند بازی‌های زیادی در ترکیب تیم گراهام پاتر انجام دهد اما اکنون مصدومیتش تمام شده است.

مورینیو: قدم هایمان را برای صعود بلندتر برمی داریم

شب گذشته مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا آغاز شد که در یکی از مسابقات تاتنهام در دور رفت مهمان ولفسبرگر اتریش بود؛ دیداری که در پایان با پیروزی 4-1 شاگردان ژوزه مورینیو خاتمه یافت تا تیم لندنی بخش زیادی از راه صعود را طی کرده باشد.

دو ستاره جدید در دنیای فوتبال درخشیدند

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو غول دنیای فوتبال، که در دو دهه گذشته به تمام افتخارات ممکن دست یافتند اکنون سال های آخر دوران فوتبال خود را پشت سر می گذارند؛ مسئله ای که یک اتفاق تلخ برای هواداران فوتبال به شمار می‌آید اما ظهور دو فوق ستاره جدید می‌تواند تا حدودی از این اندوه بکاهد.

رای کمیته استیناف در خصوص منشاء

کمیته استیناف رای خود را در خصوص بازیکن تیم گل گهر سیرجان صادر کرد.

تهران با جمعیت و وسعتی بیشتر از دهها کشور

واقعیت و حقیقت انگارناپذیر این است که فوتبال تهران در چندسال گذشته با حال و روز خوشی همراه نبوده و با گذر زمان لاغرتر و ضعیف تر از قبل به چشم آمده است.

اهدای بالاترین حکم فنی فدراسیون جهانی(گرند مستر) به بنیانگذار موی تای ایران

اهدای بالاترین حکم فنی فدراسیون جهانی(گرند مستر) موی تای به بنیانگذار موی تای ایران از سوی فدراسیون جهانی موی تای(ایفما) و با تصمیم دکتر تاپسوان رییس فدراسیون بین المللی، بالاترین حکم فنی جهان به "محمدآقا توحیدی" بنیانگذار موی تای ایران اهدا شد.

عقاب برسکوی لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان ایستاد

مرحله فینال مسابقات وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان کشور به میزبانی اهواز برگزار شد.

رقابت های تنیس دختران به پایان رسید

‌‌‎با برگزاری مرحله نیمه نهایی، مسابقات تنیس ردههای سنی دختران در یزد فینالیست های خود را شناخت. 

برگزاری هفته شانزدهم لیگ برتر از یازده اسفند ماه

با توجه به تغییر تقویم مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و به جهت اینکه باشگاه ها فرصت بیشتری برای آماده سازی در دور برگشت مسابقات لیگ برتر داشته باشند ، برگزاری هفته شانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با کمی تاخیر و در یازده اسفند برگزار می شود.

فوتبال بانوان ایران در مرحله پایانی

دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با شرکت چهار تیم آغاز شده و پس فردا تیم ووچان کردستان با شهرداری بم در سنندج بازی دارد و سپاهان هم میزبان شهرداری سیرجان است.

ثبت بهترین گل ضربه سر قهرمانان آسیا 2020 توسط عبدی

گل مهاجم پرسپولیس مقابل النصر عربستان به عنوان بهترین گل ضربه سر لیگ قهرمانان آسیا 2020 انتخاب شد.

برگزاری رقابتهای ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان

در پایان مسابقات مارپیچ بزرگ قهرمانی جهان، عاطفه احمدی بانوی ملی‌پوش ایران در جایگاه چهل و ششم قرار گرفت. او در پایان این زمان ۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه را ثبت کرد.

جزیده: مربی جاه طلبی هستم

برای کار با بازیکنان جوان باید صبور بود و من زمان زیادی را صرف آماده سازی بازیکنانی کرده ام که نه تنها به لحاظ تکنیکی و جسمی بلکه از جهت اخلاقی ورزشکار باشند، عظیم جزیده مربی تیم جوان بی ستاره و موفق شهر گنبد در پی صعود تیمش به جمع پلی آف با بیان جملات فوق افزود: خوشحال هستم که تلاش های خودمان  رفرنس لازمه را گرفته ایم  وفکر می کنم امروز هم مردم گنبد و استان از عملکرد تیم ها راضی باشند.

 مترها و شاخصه های قهرمانی

سرانجام با برگزاری 196 مسابقه ماراتن لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران به انتهای خط رسید تا از روز پنجم اسفند ماه دیدارهای دور حذفی آغاز شود. در کورس تیم ها سپاهان اصفهان، شهرداری ارومیه، شهداب یزد، فولاد سیرجان ایرانیان، سایپا، لبنیات هراز، شهرداری گنبد و شهرداری ورامین گوی سبقت را از رقبا ربودند.

سنندج میزبان مسابقات نوجوانان فرنگی شد

رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان طی روزهای 15 تا 17 فروردین ماه در شهر سنندج استان کردستان برگزار می شود.

رامسر میزبان مسابقات نو جوانان آزاد شد

رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان طی روزهای 17 لغایت 19 فروردین ماه در شهرستان رامسر استان مازندران برگزار می شود.

گل ایرانی بر قلب یوونتوس!

یوونتوس کم نامی در ورزش نیست باشگاهی بزرگ که ستارگان تابناکی به جهان فوتبال تحویل داده است.

میر اسماعیلی: لکه شرم بر پیشانی سعید نشسته است

 یک جودوکار ایرانی که پس از دستور اعلام کناره گیری از مسابقه از طرف مسئولین ،(باهدف اجتناب از روبه رو شدن با حریف اسرائیلی )از بازگشت به ایران خودداری کرد، در اسرائیل رقابت خواهد کرد.سعید مولایی گفته است با توجه به اتفاق مسابقات جهانی جودو ۲۰۱۹ ژاپن ، از برگشت به وطنش واهمه دارد.

حکایت اسکی بازان زن ایرانی

اسکی بازان کشورمان در شرایطی راهی کورتینای ایتالیا شدند که تنها یک روز به آغاز مسابقات قهرمانی ایران باقی مانده بود.

خروج ويليامز از میدان مسابقات اپن استرالیا    

سرنا ویلیامز در  حالی که می گریست در کنفرانس کوتاه مطبوعاتی خود پس از مسابقه ،پس از شکستی دیگر از  مارگارت کورت با رکوردی برابر در  مسابقات گرند اسلم ، شکست خود را به نائومی اوساکا "یک روز خطای بزرگ"