شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

پرواز دختران والیبال ایران به نورسلطان

تیم والیبال دختران نوجوان ما در مسابقات قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار شد، نتیجه خوبی نگرفت. در این رده اگر بنیادی عمل کنیم نباید نتیجه گرا باشیم حالا نوبت خواهران بزرگ تر این دختران است که برای پیکار در رده سنی زیر 20 سال شیپور آماده باش را به صدا در آوردند. باید دید شاگردان پدیده بلوری زاده به لحاظ فنی چه در چنته خواهند داشت.

بانویی که جوانمرد شد!

کتایون اشرف نایب رئیس فدراسیون قایقرانی کشور ما که برای شرکت در مراسم توزیع جوایز بازی های جوانمردانه در مجارستان به بوداپست سفر کرده بود، از سوی فدراسیون جهانی این رشته مشمول دریافت جایزه جوانمردانه شد.

جهانچی: همه زحمتکشان را نمی بینند

در فوتبال بانوان آدم های تکراری زیاد هستند و یک روز می روند و روزی دیگر برمی گردند. کناره گیری مریم ایراندوست و بازگشت مریم آزمون به تیم ملی فوتبال بانوان از جمله این اتفاقات است.

تیم ملی هاکی بانوان به بانکوک می رود

تیم ملی هاکی سالنی بانوان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا می شود. این رقابت ها 17 مردادماه در شهر بانکوک پایتخت تایلند آغاز خواهد شد.

حسن خانی: می توانستیم بهتر باشیم

کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با تاکید بر این‌که از کسب جایگاه هفتمی راضی نیست، گفت: مسابقات را راحت گرفتیم و کار به اینجا رسید. اگر در مسابقه با تایلند محکم‌تر بازی می‌کردیم، اکنون نتیجه چیز دیگری بود.

سیف زاده: والیبال بانوان دور باطل می زند

سکوت معنادار یک کارشناس؛در سکوت به قضایای والیبال نگاه می کنم و از اوضاع نابسامان این ورزش در بخش بانوان غصه می خورم.

وداع ایراندوست با تیم ملی فوتبال بانوان

بی سر و سامانی فدراسیون فوتبال کم کم به فوتبال بانوان هم آسیب رسانده است و در حالی که این رشته بعد از سال ها رکود نزدیک بود که به رنکینگ نسبتا مطلوب در فیفا برسد، اما دوباره چرخ های این رشته دوباره متوقف شد تا جایی که سرمربی تیم ملی عطای ماندن را به لقای رفتن بخشید.

پیروزی دختران ایران بر ازبکستان

تیم والیبال نوجوانان ایران که در دور مقدماتی قهرمانی آسیا به تایلند و کره جنوبی باخته بود، در آخرین دیدار دور مقدماتی ازبکستان را شکست داد. دختران ایران پیش تر نیز استرالیا را شکست داده بودند.

دانشگاه آزاد، نماینده ایران در استانبول

تیم بسکتبال سه نفره دختران دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از نمایندگان قاره آسیا در رقابت‎های لیگ جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شد.

مربی موتای را در فرودگاه خط زدند

تیم موتای ایران از مسابقات قهرمانی جهان در امارات بازگشت. اما اتفاق عجیب و بسیار غریب در زمان اعزام ورزشکاران ایرانی صورت گرفت و آن اینکه رئیس این تشکیلات درست در دقیقه 90 و در فرودگاه بر نام شاه صنم صدیقی مربی بلندآوازه این رشته خط قرمز کشید و مانع حضورش در کنار تیم شد.

پیروزی در سایه پنکه های بزرگ!

تیم دختران ایران با همه عیب و ایرادهایی که از میزبانی تایلندی ها گرفته می شود، اینکه تمرینات زیر سقف پنکه های بزرگ انجام شده و کفپوش ها نامناسب است، اتفاق تازه ای نیست.

هاکی بانوان ایران، ترکیه را شکست داد

تیم ملی هاکی بانوان کشورمان در مسابقه تدارکاتی با تیم لیگ برتری اگه ایلدیزلار ترکیه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

جعفری: مدیریت عالی تیم ما را قهرمان ساخت

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال زنان دوشنبه، نهم خرداد با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که در پایان تیم خاتون بم یک هفته زودتر از پایان مسابقات، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

جواب منفی به درخواست کانادایی ها

فدراسیون والیبال ایران دعوت کانادایی ها را برای انجام دیدار دوستانه با تیم ملی بانوان کشورمان رد کرد. نمی دانیم این پاسخ منفی بازتاب برخوردی است که کانادایی ها با تیم ملی فوتبال انجام داده اند یا اینکه دلایل دیگری را در پی داشت.

پرواز دختران جوان با انگاپت ایرانی

تیم والیبال دختران زیر 18 سال ایران بعد از نمایش دیدنی در تورنمنت ایتالیا پس فردا عازم تایلند، محل برگزاری چهاردهمین دوره پیکارهای قهرمانی آسیا می شود.

تیراندازان دختر از فینال جا ماندند

دختران تیراندازی ایران در مرحله مقدماتی ماده تپانچه بادی ۱۰ متر جام جهانی باکو متوقف شدند.

داوران لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شدند

اسامی داوران قضاوت کننده در رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

دروازه بان ساروی در لیگ اسپانیا

سنگربان ساروی تیم ملی فوتسال ایران که از لیگ روسیه پیشنهاد داشت، بعد از دو سال انتظار به لیگ اسپانیا پیوست.

لک: برای دستمزد بیشتر بازی می کنیم

سال سختی برای هندبال بود؛ چرا که لیگ برتر این رشته به صورت متمرکز برگزار شد و مسابقه پشت مسابقه بازیکنان را فرسوده کرد. هانیه لک دروازه بان تهرانی تیم سپاهان اصفهان در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود: تازه دیدارهای پلی آف هم بر مسابقات متمرکز اضافه شده.

اقدامات و انتصابات سردار

در پی صعود تیم والیبال بانوان سریک گنبد به لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور چند انتصاب عالی در این تشکیلات صورت گرفت.

سارا قمی: از ایراندوست نپرسید

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با رویش 15 گل در پنج دیدار پشت سر گذاشته شد. در پرگل ترین هفته این بازی، نماینده ایلام شش بار دروازه تیم شهرکرد را گشود اما دیدار تیم البرز و ملوان انزلی از حساسیت زیادی برخوردار بود. چرا که در دو سوی زمین بازیکنان و مربیان گیلانی رقابت می کردند.

تکواندوکاران اعزامی انتخاب شدند

کادر فنی تیم ملی بانوان اسامی تکواندوکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

تیم ملی آلیش بانوان ایران قهرمان آسیا شد

 بانوان ایران با یک مدال طلا، 4 نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی رسید.