شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

مطهری ماند، رضایی استقلال را حذف کرد!

باشگاه استقلال نام مطهری را در لیست خروج قرار داد، اما این بازیکن که از این اتفاق بسیار ناراحت و دلخور بود سرانجام به جدایی رضایت نداد و در استقلال ماند تا مشکلات استقلال دو صد چندان شود.

نه تمیروف به پیکان و سلام به ذوب آهن

تمیروف مهاجم ازبکی تیم پرسپولیس که در آخرین ساعات زمان نقل وانتقالات با پرسپولیس فسخ قرارداد کرد، قراربود پیراهن تیم پیکان را بر تن کند، اما اختلافات مالی این بازیکن را از پیکان دور کرد تا به پیراهن ذوب آهن برسد.

عباس سرخاب به تیم ملی اضافه شد

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال به کادر فنی تیم جوانان ایران اضافه شد تا کادرفنی این تیم کاملا رنگ آبی به خود بگیرد.

نگاهی به هشت بازی

رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال نونهالان برگزار شد و هشت بازی برای پشت سر گذاشتن گامی دیگر در این فصل به انجام رسید.

همراهان همدل و دلسوز

اینکه می گویند در سفر باید شناخت، واقعیتی است که آن را در جریان بازی های کشورهای اسلامی در قونیه به خوبی لمس کرده ایم. اینکه تشکیلاتی با داشتن همکاران صدیق و دلسوز چگونه می توان در بحران ها گلیم خود را از آب بیرون بکشد و در سایه رفاقت و صداقت موفقیت یک کشور و یک جمع را رقم بزند.

تقدیر و تشکر از کمیته ملی المپیک

بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی در قونیه برگزار شد که میزبان آن گونه باید و شاید از عهده برگزاری بازی ها بر نیامد و انتظاراتی که در ابعاد فرهنگی و تبادلات بین کشورها مترتب بوده، برآورده نشد.

رونمایی از فرش دستباف ایرانی برای جام جهانی ۲۰۲۲

بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شروع به کار کرد. در این نمایشگاه از قالیچه جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر که قرار است در مسابقات جهانی فوتبال به موزه فیفا اهدا شود، رونمایی شد.

دایی، مهدوی‌کیا و کریمی میهمانان ویژه جام جهانی

مقامات برگزار کننده رقابت‌های جام جهانی قصد دارند تعدادی از ستارگان سابق فوتبال جهان را برای مراسم افتتاحیه و طی زمان برگزاری این مسابقات به قطر دعوت کنند تا هر کدام از بازی‌های این دوره جام جهانی با حضور افراد سرشناسی که در جایگاه ویژه استادیوم‌ها حضور دارند، برگزار شود.

سه داور خانه نشین شدند

آش قضاوت ها چنان شور شده است که رئیس کمیته داوران هم نتوانست سکوت اختیار کنند.

چند نکته در مورد کی روش

مهدی تاج یکی از نامزد های انتخابات فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی  عنوان کرد: اگر به ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شوم، به جد در مورد باز گرداندن و قرار دادن کی روش در کنار  تیم  ملی اقداماتی صورت خواهم داد.

نگاه وزیر کشور به اتفاقات فوتبال

اینکه وزیر کشور با تمامی مشغله ای که دارد، بخشی از اوقات خود را به فوتبال اختصاص داده و نکاتی را در خصوص مسائل این ورزش یاد آور شده است.

سکوت تاج شکسته می شود

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درمورد نقش خود با گزارش اخیر مربوط به شرکت فولاد مبارکه توضیحاتی ارائه کرد.

ملوان و نساجی در مرز هشدار

هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شاهد رویارویی دو تیم پرطرفدار و سرشناس شمال کشور خواهد بود.

محمدکاظم: داشتن 10 بلندزن هم کم است

تیم ملی ایران بیشتر از سایر شرکت کنندگان در جام واگنر از قبل این مسابقات بهره برده است و من بیش از همه از بازگشت توام با سلامتی محمدجواد معنوی نژاد خوشحال هستم؛ چرا که خودم در اوج بازیگری و در شریطی که از باشگاه پروجای ایتالیا پیشنهاد داشتم، به دلیل آسیب دیدگی کتف از والیبال حرفه ای دور مانده ام...

فوتبال اروپا با مسی رکورددار شد

فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن رکوردی جدید به نامش ثبت کرد.

بلبشو در باشگاه های صنعتی

آنچه که در پیرامون فولاد مبارکه سپاهان رخ داده واقعا دهشتناک است؛ چگونه این همه سوءاستفاده های مالی از بیت المال یک مملکت می شود اما نهادهای نظارتی به هنگام وارد حسابرسی نمی شوند.

ایران – ژاپن؛ نبرد برای قهرمانی

تیم های ایران و ژاپن با پیروزی بر تیم های هند و کره جنوبی به فینال چهاردهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا راه پیدا کردند. این دو تیم عصر امروز ساعت 17 در سالن فدراسیون والیبال مقابل همدیگر قرار می گیرند.

ورزش در صدا و سیما

برنامه های پخش صدا و سیما را که نگاه می کنیم این پرسش پیش می آید که چرا مسابقات والیبال نو‌جوانان آسیا به میزبانی ایران پخش نمی شود؟ آیا این امر بی اعتنایی به ورزش های پایه و پشتوانه های تیم ملی نیست.

رفتار هیجانی دلیل شکست تیم ایران بود

تیم بسکتبال جوانان ایران با نتیجه باورنکردنی 65-63 مغلوب لبنان شد. حتی امتیاز میزبانی عاملی نشد تا این رقابت فشرده را از دست ندهیم.

افشاگری در راه است...

صبر مدیریت باشگاه پرسپولیس از خواسته‌های تمام نشدنی یحیی گل‌محمدی لبریز شده و چه بسا رضا درویش تصمیم بگیرد افشاگری‌هایی را در مورد سرمربی تیمش انجام دهد، البته نه مشابه مهدی رسول‌پناه که باعث شد سر خودش به باد رود بلکه اگر درویش تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرد در یک نشست خبری و شاید هم برنامه تلویزیونی با مدارک لازم صحبت‌هایش را انجام خواهد داد.

برق درخشش طلای فرنگی کاران در صوفیه

فرنگی کاران جوان ایران پا جای پای آزادکاران گذاشتند و با کسب عنوان قهرمانی بنیه و اقتدار کشتی ایران را به نمایش گذاشتند.

پیام تبریک رئیس جمهور به فرنگی کاران

رئیسی در پیام تبریک قهرمانی فرنگی‌کاران جوان کشور: قهرمانی زودهنگام فرنگی‌کاران جوان کشورمان خاطره‌ای امیدآفرین برای مردم ایران ثبت کرد.

پیشتازی کیا، پرسپولیس و ایرانمهر

هرچه دیدارهای فوتبال لیگ برتر جوانان تهران را پشت سر می گذاریم، چهره تیم های مدعی قهرمانی این فصل بیش از پیش نمایان می شود و در پایان هفته چهارم تیم های کیا، پرسپولیس و ایرانمهر به عنوان پیشتازان معرفی شدند.

تقدیر از عکاسان و خبرنگاران ورزش

هیچ کس نمی تواند منکر نقش ارزنده و تلاش بدون توقف خبرنگاران و عکاسان ورزشی باشد و چه خوب است که در هر فرصت ممکن به شکلی از این یاوران ورزش یاد و قدردانی شود.

پاشازاده: اتفاقات حاشیه ای را بزرگ نکنید!

مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: استقلال با اوضاع خوبی روبه روست و نمی توان از حالا انتقادات بی مورد را آغاز کرد؛ زیرا تیم به زمان نیاز دارد.

کاوه رضایی امشب نهایی می شود؟

مهاجم تیم استقلال همچنان در تمرینات استقلال غیبت دارد و در پی این است که مشکلات خود را حل کند، اما مشخص نیست که وی می تواند در لیست استقلال قرار بگیرد یا خیر.

مطهری را تراکتوری بدانیم؟

شنیده ها  حکایت از مذاکرات جدی ارسلان مطهری با نماینده باشگاه تراکتور در تهران دارد.

اخطار کمیته بدوی به تخلفات انتخابات فدراسیون فوتبال

کمیته بدوی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به سرپرست موقت فدراسیون فوتبال، نکاتی را مبنی بر تخلفات انتخاباتی  سرپرست فدراسیون متذکر شد که در صورت ادامه آن در خصوص  حضور یا عدم حضور در انتخابات تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.

همراه با انتخابات فدراسیون فوتبال

تا چند روز آینده شاهد و ناظر انتخابات در فدراسیون فوتبال خواهیم بود. با توجه به نزدیکی انتخابات، حرف و حدیث ها روز به روز رنگ آمیزتر از روز قبل نشان داده و همین نکته باعث گشته تا حساسیت ابعاد بیشتری به خود بگیرد.

تیمیروف در یک قدمی پیکان

با اضافه شدن نام شیخ دیاباته به لیست تیم پرسپولیس باید از تعداد بازیکنان خارجی این تیم یک بازیکن خارجی کاسته شود، این بازیکن تیمیروف است.

هلال احمر پیگیر درگیری ساپینتو است

داستان حرکت زشت وبد آموزی ساپینتو سر مربی تیم فوتبال استقلال با عوامل هلال احمر در روز بازی استقلال با ملوان هنوز به نقطه پایان خود راه نیافته است.

لوکادیا با گل آغاز کرد

لوکا قبل از حضور در بازی رسمی در یک بازی دوستانه موتور گلزنی خود را روشن کرد.

اخبار دنیای توپ و سبد

بسکتبال هم مانند والیبال روزهای پرمسابقه ای را در پیش دارد. تیم ملی بزرگسالان برای پنجره سوم انتخابی جهان آماده می شود و جوانان دنبال عنوان قهرمانی آسیا هستند.

کمپدلی، بانوی خوش شانس

فدراسیون والیبال برای آماده سازی تیم ملی بانوان سنگ تمام گذاشت. از اردوهای منظم داخلی گرفته تا حضور در چند تورنمنت بین المللی اما وقتی که در بازی های همبستگی تیم ایران به مقام نایب قهرمانی رسید، یکی از چهره های باتجربه تیم ملی گفت: با مربی ایرانی هم می توانستیم نقره بگیریم.

ثبت 53 گل پسر خلیج فارس برای پورتو

مهدی طارمی برای صدمین بار پیراهن تیم فوتبال پورتو را به تن کرد.

فرهنگ در جودو رنگ باخته است

طی چند روز گذشته تلاش کرده بودیم که اخبار به نسبت خوشایند بازی های همبستگی را با درج خبرهای نامربوط کدر نسازیم؛ چرا که در این روزهای پراسترس و پرفشار زندگی اجتماعی مردم ما دلخوش به همین موفقیت های جوانانشان هستند و ورزش به نوعی به دلخوشی اجتماعی تبدیل شده است، اما انگار قرار نیست که هیچ وقت شادکامی ما کامل شود.

ورزش در صدا و سیما

برنامه های پخش صدا و سیما را که نگاه می کنیم این پرسش پیش می آید که چرا مسابقات والیبال نو‌جوانان آسیا به میزبانی ایران پخش نمی شود؟ آیا این امر بی اعتنایی به ورزش های پایه و پشتوانه های تیم ملی نیست.

کریمیان: بازیکنان قدیمی بین المللی نیستند

تیم ملی هندبال بانوان دستخوش تغییرات می شود. نمایش کمرنگ در بازی های همبستگی قونیه بهانه ای شد تا تیم ملی این بخش از فدراسیون هندبال در معرض قضاوت جدی قرار بگیرد.

دلگرمی به سبک ایرانی

رقابت های بین المللی جام واگنر برای همه تیم ها به ویژه کادرفنی تیم ملی ایران فال و تماشا بود؛ چرا که هیچ فشاری از بابت کسب نتیجه وجود نداشت و به جز لهستان که ناچار بود پاسخگوی استقبال عالی تماشاگران شان باشند، بقیه تیم ها با آزمون و آزمایش روی آورده بودند.

ملی پوشان و استراحت یک روزه در اسلوونی

ملی‌پوشان والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان آماده می کنند قرار است ساعت 8 صبح امروز (یک‌شنبه 30 مرداد) به وقت محلی کراکوف را با اتوبوس به سمت وروشو ترک کرد.

مطهری: شکست را به گردن ما انداختند

حمید مطهری سرمربی جوان تیم نساجی در خصوص شکست تیمش مقابل سپاهان حرف های تازه ای را مطرح می کند.

جذب مدافع راست در ازای خروج یک هافبک

استقلالی ها قصد به خدمت گرفتن یک مدافع راست را دارند تا در کنار صالح حردانی تیم را همراهی کند و در صورت مصدومیت حردانی تیم دچار مشکل نشود.

قرارداد قرضی و اجباری مهاجم استقلال!

استقلال در مورد قرارداد کاوه رضایی به مشکل برخورده است و این داستان همچنان ادامه دارد. این بازیکن به دلیل مشکل اقامتش با شرایط خاصی روبه رو شده و نمی تواند با استقلال قرارداد رسمی امضا کند.

موسوی: استقلال بسیار ناهماهنگ است

علی موسوی مهاجم سابق استقلال در مورد شرایط تیم گفت: استقلال در بازی های ابتدایی نمی تواند به نتیجه مورد نظرش دست پیدا کند؛ زیرا تیم در شرایط خاصی هدایت می شود و ساپینتو یک مربی خارجی است و به زمان زیادی نیاز دارد.

عقب نشینی دیاباته

شیخ دیاباته که رنگ و بوی پرسپولیس را گرفته است، با آنکه با مبلغ پیشنهادی پرسپولیس به موافقت رسیده، هنوز قرادادی منعقد نکرده است.

ورزشگاه وطنی را رئیس جمهور افتتاح می کند

با تلاش های مسئولان استان مازرندران ورزشگاه وطنی آماده بهره برداری شد و این استادیوم در بازی هفته سوم بین تیم های نساجی و ملوان افتتاح می شود.

شکایت فولاد از پرسپولیس

باشگاه فولاد نه، سرپرست تیم فولاد نه، مدیر عامل باشگاه فولاد نه، بلکه معاون حقوقی باشگاه فولاد مدعی شده است، بازی گرفتن سینا اسدبیگی  در ترکیب تیم پرسپولیس غیرقانونی بوده و باید دیدار فولاد با پرسپولیس، 3 بر صفر به سود فولاد اعلام شود.

کم لطفی در حق تیم های هفته اول شد

مدیریت حقوقی فولاد در خصوص فحاشی شب گذشته هواداران پرسپولیس به کادرفنی و بازیکنان فولاد واکنش نشان داد.

ابراهیمی: کارت زردهای ما را ببخشید

معاون اجرایی باشگاه نساجی از سازمان لیگ خواست سه کارت زرد دریافتی این تیم در بازی با سپاهان را ببخشند.

نگاهی به دیدارهای هفته دوم فوتبال لیگ برتر

هفته دوم دیدارهای فوتبال لیگ برتر با تمامی زشت و زیبایی هایش پشت سر گذاشته شد. در اینجا نگاهی  متفاوت به آنچه که در هفته دوم بازی ها گذشت، می اندازیم.

واکنش فدراسیون فوتبال به انتشار نامه کمیته بدوی انتخابات

فدراسیون فوتبال به انتشار نامه کمیته بدوی انتخابات واکنش نشان داد.

انتخابات کمیته ملی المپیک شاید وقتی دیگر

تا برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک فرصت چندانی باقی نیست. براساس اعلام قبلی روز ششم شهریور ماه باید این انتخابات برگزار شود، اما هنوز حرف و حدیث هایی نیز وجود دارد. اینکه شاید وقتی دیگر...

جدایی رونالدو از منچستریونایتد رد شد

سرمربی منچستر یونایتد به شایعات جدایی رونالدو اعتراض و آن را رد کرد.

نگاه جهان به فوتبال ایران

روز به روز به موعد برگزاری جام جهانی فوتبال فوتبال نزدیک می شویم و در حالی که نگاه رسانه های جهان به این رویداد بزرگ است، ما همچنان اندر خم یک کوچه ایم و آنهایی که سعی در متلاشی ساختن تشکیلات فوتبال داشته اند، امروز باید حساسیت بیشتری نسبت به عواقب به وجود آمده نشان بدهند.

دوومیدانی بانوان چادرملو قهرمان شد

تیم چادرملو اردکان به عنوان قهرمانی سومین دوره مسابقات دو و میدانی جوانان کشور دست پیدا کرد.

شمس سرآنالیزور فوتسال غرب آسیا شد

حسین شمس چهره سرشناس فوتسال ایران به کویت می رود.

جریمه و نقره داغ در فوتبال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین نشست خود جرایم نقدی و محرومیت هایی را برای برخی از بازیکنان در نظر گرفته است که می خوانید.

ایران - لبنان در مقدمه راه

رقابت های بسکتبال قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان از فردا در تالار بسکتبال آزادی آغاز می شود.

خودباوری مهره های کنار مانده

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه نوزدهمین دوره جام واگنر ماراتنی زیبا مقابل صربستان برگزار کرد اگرچه این بازی را سه بر دو باخت اما چند نکته مثبت در پی داشت.

انتخابات هیات کرمان را برگزار می کنیم

والیبال استان کرمان در انتظار انتخابات ریاست هیات به سر می برد و فدراسیون والیبال محمدرضا شریف پور چهره نام آشنای ورزش سیرجان را به سمت سرپرست هیات منصوب کرد تا مقدمات مجمع را فرام سازد!

شعاری که ایران را سرافراز کرد

رئیس کمیته ملی المپیک پس از پایان مسابقات رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه در اطلاعیه ای ضمن تشکر و قدردانی از ورزشکاران و کادرهای فنی و سرپرستان و مسئولان ورزشی، مسئولیت نواقص و کمبودهای کاروان اعزامی را به عهده گرفت.

ساپینتو به دادگاه احضار شد

رفتار زشت ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال نه تنها از دیدگان کسی پنهان نماند و بلکه مقامات قضایی در این رابطه واکنش از خود نشان دادند.

چرا فیفا برای برکناری عزیزی خادم سکوت کرد؟ 

۲۴ مرداد ۱۴۰۱، «علی خضریان»، سخنگوی «کمیسیون اصل ۹۰» مجلس شورای اسلامی اعلام کرد افرادی که در قوه قضاییه پرونده باز دارند، حق حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را نخواهند داشت.

چرا و چگونه استقلال با قائدی پوست انداخت؟

استقلال تا زمانی که قائدی را در ترکیب نداشت، در حد یک تیم بازنده حرکت داشت.

اصرار استقلال به تغییر نام

مسئولان استقلال ملاثانی که اصرار به تغییر نامشان به پرسپولیس دارند هنوز مجوز قانونی نگرفتند.

عملکرد و نمره خوب برای کاراته

در آخرین روز بازی های همبستگی در قونیه همبستگی کاراته ایران با کسب پنج مدال در خشید و باعث ارتقای موقعیت کاروان اعزامی ایران شد.

دیدارهای پرگل و دیدنی

مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران با دیدارهایی همراه بود که شمار گل های زده آنقد ر چشمگیر بود که می توان هفته پر گل را برازنده این بازی ها دانست.

توقع قهرمانی و کسب طلا را داشتیم

علی پاکدامن کاپیتان تیم شمشیربازی ایران پس از کسب مدال طلای این دوره از مسابقات گفت: ما می خواستیم ثابت کنیم این اتفاق دور از دسترس نیست و حتما اتفاق می افتد. البته قهرمانی ما چیزی از شایستگی رقبا کم نمی کند؛ چرا که پیش از این شاهد موفقیت رقبا در دیگر رقابت ها بودیم. مدال های رنگارنگ حق ماست مخصوصا این مدال را تقدیم مربیان زحمتکش مان، جامعه شمشیربازی و مردم شریف ایران می کنم.

مهلت ۳ روزه فیفا و AFC به فدراسیون فوتبال ایران

بعد از تعلیق السالوادور و هند، حالا مکانیزم تعلیق برای ایران فعال شده است.

اعتراض ها به داوری بالا گرفت

با شروع لیگ اشتباهات داوری هم آغاز شد و هنوز مسابقات حساس نشده صدای اعتراض تیم ها بلند شده است.

آغاز محرومیت های سرمربی استقلال!

ساپینتو سرمربی تیم استقلال در بازی با ملوان و در لحظه به ثمر رسیدن گل تیم میزبان نتوانست خود را کنترل کند و به ماموران هلال احمر حمله کرد و به وسایل شان لگد زد و در پایان بازی ماموران هلال احمر به واکنش سرمربی استقلال اعتراض کرده و اعلام کردند که این موضوع را پیگیری می کنند و در حال حاضر کمیته انضباطی خواستار ارائه گزارش مکتوب سرمربی استقلال شده است.

لجبازی مطهری با استقلالی ها

ارسلان مطهری در لیست مازاد استقلال قرار گرفته و باید تیم خود را انتخاب کند اما این بازیکن اعلام کرده که قصد جدایی از تیم را ندارد و قصد دارد تا پایان زمان قراردادش در استقلال بماند.

پیشنهاد الوصل، استقلال را پشیمان کرد!

عزیز آمانوف که در لیست مازاد ساپینتو سرمربی استقلال قرار داشت در نهایت از این فهرست خارج شد و در استقلال ماندنی شد.

مدیر تراکتور مهلت خواست

به نظر می رسد اوضاع در باشگاه تراکتور چندان  به نظر می رسد راضی کننده نیست و سرمربی این تیم در برخی خطوط به بازیکنان جدید نیاز دارد.

سیلی بیدارکننده در لیگ ملی

والیبال روزهای پرترافیکی را پشت سر می گذارد. چهار تیم مرتبط با ملی درصحنه مسابقات حضور پیدا کردند. هر کدام از این رقابت ها ارزش و جایگاه خاص خودشان را دارند. ولی در روزهایی که نگاه ها معطوف به پیکارهای ملی است، اقدام سازمان لیگ فدراسیون والیبال مبنی بر حذف تیم ارومیه از لیگ برتر سیلی محکمی است تا همه چیز در پرتو مسابقات قاره ای فراموش نشود.

بازی های همبستگی نمادی از مدیریت شایسته

سرانجام دو هفته همایش و همآوردی ورزشکاران کشورهای مسلمان در قونیه ترکیه به پایان رسید. شهری که برای ما ایرانیان یادآور نام آوری بزرگ به نام مولانا بوده است که  نمادی معتبر از شعر و ادبیات و فرهنگ ایرانی است.

بانوان ایرانی قدردان موقعیت های طلایی

پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در شرایطی به پایان رسید که کاروان ایران با 169 ورزشکار مرد و 110 ورزشکار زن در مکان سوم ایستاد.

انتظاری: کیفیت لیگ با خارجی ها بالا رفت

بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: بازیکنان  و مربیان خارجی با کیفیتی که به لیگ اضافه شدند می توانند به بالا رفتن کیفیت لیگ کمک کنند.

قائدی فرشته نجات استقلال

دیدار پرفراز و نشیب ملوان و استقلال را یک تعویض طلایی رقم زد.حضور قائدی و تیزبینی اویک‌پیروزی با ارزش برای آبی ها به ارمغان آورد و ساپینتو را از بحران خارج کرد.

دیاباته با ۳۰۰هزار دلار قرمز شد

سرانجام گل محمدی کوتاه آمد و رضایت داد تا تمیروف از لیست پرسپولیس خارج و شیخ دیاباته به پرسپولیس ملحق شود.

لیست بازیکنان مازاد ساپینتو اعلام شد

باشگاه استقلال برای اضافه کردن نام محمد محبی، مهدی قائدی و سیاوش یزدانی به لیست خود مجبور به حدف سه بازیکن است.

پورعلی گنجی پرسپولیس را همراهی می کند؟

در حالی که همه چیز برای استفاده از مرتضی پورعلی گنجی در ترکیب پرسپولیس فراهم شده بود،ناگهان دریافت یک خبر باعث شد تا گنجی نتواند فعلا همراه پرسپولیس باشد.

نقره داغ باشگاه های سرشناس والیبال

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای مطالبات 66 بازیکن و اعضای کادر فنی از پنج باشگاه لیگ برتری و دسته یک صادر شد.

آریا پارس و سایپا پیروز در ایستگاه سوم

دو تیم آریا پارس و سایپا که در مکان های اول و دوم جدول لیگ برتر فوتبال نونهالان تهران قرار دارند در ایستگاه سوم موفق شدند به ترتیب تیم های کیا و دوستی مهر را شکست دهند.

آمانوف، همچنان برای استقلال دردسر است

بحثی وجود داشت مبنی بر اینکه آمانوف مدافع تیم استقلال در ردیف بازیکنان بزرگسال به حساب می آید، اما باشگاه استقلال خلاف آن را می دانست، کشمکش ها نهایتا مسیر کار را به مرحله ای هدایت کرد تا  پای سازمان لیگ به آن باز شود.

دنیای توپ و سبد

فدراسیون بسکتبال خود را برای میزبانی مسابقات جوانان آسیا آماده می سازد. این در حالی است که ملی پوشان بزرگسال بسکتبال بعد از بازی های تدارکاتی در ژاپن خود را آماده برگزاری نخستین مسابقه در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی آماده می کند.

ساکت نمی خواهد استعفا دهد؟

اتفاقاتی که اخیرا پیرامون باشگاه سپاهان و مدیرعامل این تیم رخ می دهد این سوال را در اذهان عمومی به وجود می آورد که وقتی او پاسخگو نیست، آیا زمان استعفا فرا نرسیده است؟

پرسپولیس و استقلال، متفاوت با هفته اول

قطار به حرکت در آمده هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال در شرایطی وارد  ایستگاه دوم خواهد شد که دو تیم پایتخت نشین و مدعی قهرمانی در این هفته منفاوت با دیدار هفته اول دیده خواهد شد.

ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان شد

تغییرات و جابجایی ها در باشگاه پیکان همچنان ادامه دارد.

یک مدیر به تیم ملی اضافه می شود

با وجود حمید استیلی یک مدیر دیگر به تیم ملی اضافه می شود.

آقایی صاحب مدال برنز جهانی شد

حسین محمد آقایی کشتی‌گیر شایسته البرزی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران به مقام سوم مسابقات جهانی بلغارستان دست یافت.

مسابقه تاخت و تاز به پرسپولیس...

به جرات می توان گفت طی نیم قرن گذشته سابقه نداشته پرسپولیس تا این اندازه مورد هجمه قرار بگیرد که اکنون مورد تاخت و تاز قرار گرفته است.

تجلیل از پارک کی وون در گلدسته!

شب گذشته بازیکنان تیم ملی والیبال که عنوان نایب قهرمانی و سومی جام ملت های آسیا در سال ۲۰۰۳را به دست آورده بودند در باغ استاد حسین حسینی واقع در روستای گلدسته از پارک کی وون مربی وقت خود تجلیل کردند. مربی اخمویی که دیسیپلین کره ای ها و دانش ایتالیایی ها را به ایران آورده بود و پیش از ورود ولاسکو هر آنچه از تکنیک و تاکتیک بود را به درستی به ملی پوشان ما یاد داد.

ما را تهدید نکنید!

رئیس، دبیرکل و اعضای محترم هیات اجرایی فدراسیون بین المللی ژیمناستیک فقط تهدید نکنید؛ لطفا کمی هم مراقب سرمایه های ارزشمند انسانی ژیمناستیک در جهان باشید .

آکروباتیک و امیدساز

نخستین روز رقابت های والیبال نوجوانان زیر 18 سال آسیا با پیروزی شیرین بازیکنان خوش ترکیب ایرانی آغاز شد. این تیم در سه ست بر چین چیره شد. هر دو تیم سرعتی و قدرتی بازی می کردند و نشان دادند که دو کشور بزرگ قاره آسیا نگاهی ویژه به والیبال پایه دارند.

سکوها در انتظار قهرمانان ایرانی

کاروان ورزشی ایران بعد از درخششی که در چند روز گذشته داشت، دیروز مسابقات آرامی را پشت سر گذاشت. این در حالی است که مسئولان ورزش کشور ما تلاش دارند تا در کاروان مدال بگیران اگر از ترکیه جلو نمی زنند، لااقل سکوی دوم را از دست ندهند.

قراردادهایی که دو برابر شده اند

در سایت کدال که مربوط به بورس است آمده که امسال استقلال حدود ۳۴۳ میلیارد تومان برای قرارداد مربیان و بازیکنان هزینه کرده و خواهد کرد. این رقم در پرسپولیس هم حدود ۲۲۰ میلیارد تومان است، البته بدون احتساب مهاجم تازه وارد این تیم که نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان هزینه داشته است!

تلاش فنرباغچه برای به دست آوردن طارمی

فنرباغچه در تلاش است که مهدی طارمی را به این تیم دعوت کند به طوری که رسانه ترکیه ای انتقال ستاره ایرانی پورتو به سوپر لیگ را سخت دانست.

صعود آزادکاران ایرانی به نیمه نهایی

سه ملی پوش کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جوانان جهان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

تمرینات پرسپولیس با لوکادیا

یورگن لوکادیا مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس امروز اولین جلسه تمرینی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با این تیم برگزار خواهد کرد تا خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای همراهی سرخ‌پوشان در لیگ برتر آماده کند.

پشت پرده اخبار فوتبال

سرپرست موقت فدراسیون فوتبال که قرار بود با کامرانی فر دبیر فدراسیون فوتبال به زوریخ مقر فیفا سفر کند صرفا به جهت حضور در انتخابات هیات فوتبال آذربایجان شرقی از سفر به زوریخ چشم پوشی کرد.

شیوه تمرین امیری تغییر کرد

وضعیت بازیکن مصدوم پرسپولیس که تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، مشخص شد.

عالیشاه رسید، پاکدل رفت

اگرچه مصدومیت حامد پاکدل مهاجم تیم پرسپولیس یحیی گل محمدی را در آستانه دیدار با فولاد شدیدا نگران کرد، اما از سوی دیگر رسیدن امید عالیشاه و پرفروغ ظاهر شدن این بازیکن در تمرینات باعث تغییر چهره گل محمدی شد.

پیمان اکبری با جوانان در منامه

پیمان اکبری با جوانان در منامه بازیکنان جوانان ایران از تایلند به  بحرین  رسیدند و قرار است  پیمان نیز راهی آن سوی آب ها شود.

پور علی گنجی: با روزهای خوب فاصله ای نداریم

جای خالی او در خط دفاع پرسپولیس آن هم در بازی اول کاملا احساس شد. اکنون با توجه به پایان محرومیت یک جلسه انضباطی اش خود را برای بازی با فولاد آماده می کند.

ساکت و تاج درگیر شدند

در گزارش تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان که برای پیگیری تخلفات به قوه قضاییه ارسال شده است، ۲ بند ورزشی دیده می‌شود.

رحیم پور: چرخه بازیکن سازی معیوب است

چرخه بازیکن سازی در باشگاه های کشور به ویژه پایتخت معیوب شده است. دور ماندن افراد متخصص، سازنده و دلسوز یکی از عوامل مهم این مهجور بودن است.

 باخت پیکان تیم قهرمان را به هم ریخت

هفته سوم رقابت های فوتبال جوانان تهران با باخت تیم جوانان پیکان، قهرمان فصل گذشته رقم خورد.

کمانداران ایرانی حذف شدند

در ادامه رقابت های تیروکمان بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو در مرحله حذفی انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند و با شکست از دور رقابت ها حذف شدند.

بازیکن باشگاه کاله محروم شد

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) یک بسکتبالیست لیگ‌برتری را به مدت ۲ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی، محروم کرد.

پرسپولیس پوست می اندازد

پرسپولیس در دیدار اول خود مقابل ذوب آهن با توجه به آنکه یک لشکر از بازیکنان محروم ومصدوم را همراه داشت، باز خوب دیده شد و نمایش خوبی از خود به یادگار گذاشت.

توسعه فضای مجازی در ورزش دانش آموزی

حسین بابویی که در توسعه ورزش های دانش آموزی نقش به سزایی دارد و در کنار سایر مسئولان مربوطه در آموزش و پرورش تلاش می کند تا دوران بعد از کرونا نشاط و تحرک را به دانش آموزان بازگرداند و آنها را از پای تبلت و گوشی و فضای مجازی جدا و به محیط ورزشی وارد کند ضمن ابراز رضایت از سطح کیفی مسابقات نوید برگزاری المپیاد بزرگ ورزشی در سال های آینده را داد.

سهميه فوتبال خوزستان در حال سوختن

فوتبال خوزستان خود داستان کم داشت قصه استقلال ملاثانی هم به آن افزوده شد.

کاروان پرافتخار ورزش کارگری وارد کشور شدند

صبح امروز کاروان رهپویان محرم ورزش کارگری اعزامی به مسابقات بین المللی کمپانی ها - مسکو 2022 وارد کشور عزیزمان ایران شد.

زادون: فرصت ها همیشگی نیستند

منصور زادون از پدیده های والیبال ایران در دهه 2000 میلادی بود. او از پدری ایرانی و مادری از کشور چک در تهران متولد شد. قدی بلند و پرش عالی از این جوان، بازیکنی متمایز ساخت.

تیم ملی هندبال مردان ایران سوم شد

تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران با کسب برنز بازی‌های کشورهای اسلامی بعد از ۸ سال صاحب مدال شد‌.

حضور پررنگ نمایندگان رسانه ها

نمایندگان رسانه های نوشتاری و تصویری حضوری پررنگ در بازی های همبستگی اسلامی دارند.

یک طلا و انتظارات روزافزون

هرچه به پایان بازی های همبستگی های نزدیک می شویم حلقه رقابت ها بین کشورها تنگ تر شده و حساسیت پیکار ورزشکاران افزونی پیدا می کند.

فیروزجا مغلوب شد

علیرضا فیروزجا مقابل شطرنج باز هند با دو شکست و یک پیروزی و یک تساوی  با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ شکست خورد. 

تیم ملی شنا رکورد 15 ساله را زد

در سومین روز از رقابت های شنا بازی های کشورهای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) بنیامین قره حسنلو و متین سهران در ۵۰ آزاد و مهران قاسم زاده در ۱۰۰ قورباغه جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند.

حق پخش جدی شد

کار گروهی در فدراسیون فوتبال تشکیل شده است تا مسائل حق پخش بازی ها به صورت جدی پیگیری شود. این کار گروه از مدیران باشگاه های لیگ برتری تشکیل شده است.

تغییرات در پرسپولیس

گرچه  شاگردان گل محمدی در بازی اول نتوانستند مقابل ذوب آهن نقش شکارچی سه امتیاز را ایفا کنند، اما در گام اول رضایت حاصل شد.

چرا سکوت؟!

در پرونده ویلموتس از هر ناحیه و  هر کس توانست ورود پیدا کند تا دلسوزی خود را  مبنی بر هدر نرفتن پول بیت المال نشان دهد. اینکه چه اهدافی در  پشت این حرکات وجود دارد، نیاز به بازگو  کردن نیست چون پرواضح و روشن است.

با گل هایم، شادی را به هواداران تقدیم خواهم کرد

لوکادیا مهاجم جدید تیم پرسپولیس دراولین  اظهار نظر خود در خصوص پیوستن به تیم پرسپولیس گفت: به تیمی آمده ام که پر از انرژی، شور و هیجان است.

ملی پوشان بسکتبال در سفارت ایران

تیم ملی بسکتبال مردان کشورمان بعد از برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی بسکتبال ژاپن در شهر سندایی، عصر امروز بنا بدعوت آقای محمد رضا لقمانی کاردار ارشدسفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو، جهت تقدیر و قدردانی از بازیکنان و مربیان تیم ملی بسکتبال در محل سفارت حضور به هم رساندند.

فرار رو به جلو به جای پاسخگویی

در روزهایی که تبلور همبستگی در بازی های کشورهای اسلامی مشاهده می کنیم، مسئولان کمیته ملی المپیک بیشترین اهتمام را به خرج دادند. حضور وزیر ورزش در قونیه نیز نشان می دهد این پیوند قوی بین دو مرجع تصمیم گیری کل ورزش کشور وجود دارد.

تیلور: یزدانی به من انگیزه می دهد

تیلور کشتی گیر بلندآوازه آمریکایی در گفت و گو با سایت بین المللی کشتی درباره حسن یزدانی گفت: یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی گیر در بهترین تورنمنت ها در زندگی من بوده است. برای رسیدن به اوج و طلا باید بهترین ها را ببرید و من از اینکه چنین ورزشکاران و کشتی گیران با استعداد و توانمندی سر راه من هستند خیلی خوشحالم.

کشش برای جهش ...

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا از امروز در سالن والیبال آزادی آغاز شد و نوجوانان ایران که تمرینات طولانی را پشت سر گذاشته اند، برای جهش و رسیدن به دوران جدید کوشش می کنند.

سرپرست و دبیر فدراسیون فوتبال در راه زوریخ

نوع فعالیت کاندیدا های فدراسیون فوتبال هر روز پررنگ تر می شود، البته در مواقعی نوع فعالیت ها رنگ عوض می کند و با ترفندهایی که از سوی اطرافیان زده می شود، تخریب دیگر کاندیداها در دستور کار قرار می گیرد.

اقدام سازمان لیگ علیه گل محمدی

یحیی گل محمدی سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس درپایان دیدار تیمش برابر ذوب آهن پس از حضور در کنفرانس مطبوعاتی پس از مشاهده دوربین های تلویزیونی بدون آنکه پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد، محل کنفرانس را ترک کرد.

تغییرات عمده ساپینتو در ترکیب استقلال

سرمربی استقلال قصد دارد در ترکیب استقلال مقابل ملوان تغییراتی ایجاد کند و این در حالی است که وی از شرایط فعلی تیمش رضایت ندارد و در نظر دارد در بازی با ملوان اوضاع را در تیمش تغییر دهد؛ زیرا استقلال سه امتیاز مهم دیدار ابتدایی خود را از دست داد و سرمربی استقلال به عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.

پایانی پرافتخار برای کاروان ورزشی ایران

ورزشکاران کارگری کشورمان با کسب ٢٢ مدال رنگارنگ به میهن عزیزمان باز خواهند گشت.

کاوه رضایی بازی با ملوان را از دست داد

مهاجم جدید تیم استقلال شرایط بازی کردن برای تیمش را ندارد و این داستان ادامه دار است. رضایی که مدت هاست در تمرینات تیم حضور دارد و خود را به شرایط نسبی آمادگی نیز رسانده است نمی تواند برای استقلال به میدان برود و با وضعیت نامشخصی روبه رو شده است.

لیست استقلال پر شد 

فهرست نفرات تیم استقلال برای فصل جدید کامل است و چند بازیکن باید از این لیست خارج شوند. پس از قطعی شدن حضور محمد محبی و مهدی قائدی در استقلال و قرارداد نهایی این دو بازیکن لیست بزرگسالان تیم استقلال پر و تکمیل شده و مدیران تیم در صورتی که قصد دارند بازیکنی به لیست اضافه کنند یا بازیکن جدید جذب کنند باید از بین نفرات فعلی نام بازیکنی را از لیست خارج کنند.

مازندران قهرمان والیبال جوانان ایران شد

دیدار پایانی والیبال جوانان ایران بین تیم های مازندران و البرزدر نهایت بازیکنان  مازندران با نتیجه ۳ بر ۲ البرز را مغلوب کردند و در صدر ایستادند. در تیم مازندران امیرحسین چالاکی وعلی حق پرست ستاره بودند.

تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه

آیین گرامیداشت روز خبرنگار در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد. این همایش از سوی انجمن ورزشی نویسان و خبرنگاران با شرکت رایان ارتباط برگزار شد و طی آن از حدود 100 خبرنگار پیشکسوت تجلیل به عمل آمد.

اشک ها و لبخندهای جوانان ایرانی

دیروز برای گروه های اعزامی ورزش ایران به دیار مولانا و شهر تاریخی قونیه مملو از اشک ها و لبخندها بود.

بیرانوند وزنه ایران را طلا باران کرد

 ‎رضا بیرانوند ملی پوش دسته 96 کیلوگرم به مدال طلای حرکت یک ضرب در بازی های کشورهای اسلامی رسید.

وزنه ایران از جنس طلا شد

ملی پوش دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه برداری بانوان کشورمان یک طلا و ۲ برنز به دست آورد.

اولین شکایت استقلال از داور مسابقه

باشگاه استقلال همچنان به دنبال شناسایی عوامل ناکامی تیمش برابر سپاهان است.

نکونام و کمیته اخلاق

تساوی دربی خوزستان جواد نکونام سرمربی تیم فولاد را بد جوری برافروخته کرد. او عامل توقف تیمش را برابر نفت آبادان داور مسابقه دانست.

پیروزی ارزشمند والیبال زنان ایران

تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم 56 ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود.

ساموئل رکورد دوندگان ایران را نامعتبر کرد

رکوردشکنی دوندگان ایران در مسابقات دوومیدانی بازی‌های کشورهای اسلامی به دلیل مشکلات فنی باطل اعلام و ثبت رسمی نخواهد شد.

پرسپولیس نیش ندارد

دیدار پرسپولیس و ذوب آهن فقط گل نداشت. دیداری بود که برای شروع به دل نشست.

جهانبخش: گلم حاصل کار تمرینی بود

زننده اولین گل لیگ بیست و دوم ، این گل زیبا را نتیجه تمرینات اخیر می داند.

کیا توفان به پا کرد، پیکان پر فرازونشیب است

رقابت های فوتبال پایه تهران این روزها در گرمای تابستانی بسیار داغ و جذاب دیده می شود.

وریا به لیگ برگشت

حضور وریا غفوری در بازی هفته اول رقابت های لیگ برتر در ترکیب فولاد به شایعات پیرامون این بازیکن پایان داد.

فولاد هرمزگان قهرمان تورنمنت مسکو

 نخستین روز مسابقات بین المللی کمپانی ها ۲۰۲۲ در مسکو با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در دو و میدانی و فتح سکوی قهرمانی  و نایب قهرمانی مسابقات فوتبال ۶ نفره برای کاروان ورزشی کارگران کمپانی های ایران همراه بود .

دنیای توپ و سبد

تیم ملی بسکتبال که در ژاپن به سر می برد، دومین مسابقه تدارکاتی خود را هم واگذار کرد. این در حالی است که بسکتبال ایران خود را برای میزبانی رقابت های جوانان آسیا هم آماده می کند.

بنیادی فر مدیر کل شد

صبح امروز آیین تکریم حمید کریمی و معارفه موعود بنیادی فرد به عنوان مدیر کل جدید ورزش وجوانان استان چهارمحال و بختیاری برگزار وکریمی پس از 54 ماه مدیریت، جای خود را به بنیادی فرد می‌دهد.

آماده باش برای پیکارهای جهانی

تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌کند بامداد امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد) ساعت ۱:۴۰ دقیقه به منظور برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی اوکراین و شرکت در جام واگنر، تهران را به مقصد کراکوف ترک کرد.

ایران – ترکیه، شاید دیداری دیگر

تیم ملی والیبال ایران که در بازی های همبستگی شرکت کرده است، شب گذشته بازی برده را تقدیم میزبان کرده است. ایران و ترکیه هر دو با تیم دوم خود در مسابقات شرکت کرده اند اما تیم ایران دو ست اول را که برد از ست دوم تسلط خود را از دست داد و ورق به سود ترکیه برگشت.

فوتبال پرحاشیه و بی محتوا کلید خورد!

لیگ ۲۲ با حاشیه، مناقشه و جنجال آفرینی آغاز شد و جدال سرخابی ها با صدا و سیما در قضیه حق پخش و تبلیغات محیطی معادلات را به هم زد.

در جست و جوی اعتبار و مدال بیشتر

شهر تاریخی قونیه هفته اول میزبانی بازی های همبستگی را پشت سر گذاشته است. پهناورترین استان ترکیه که در میان 81 ایالت این کشور از یک ویژگی ممتاز دیگر برخوردار است و آن آرامگاه مولانا جلال الدین بلخی شاعر بلندآوازه ایرانی است که اشعار و اشتهارش از مرزهای ملی و تقسیمات قومی و کشوری گذشته است. او را حتی در ایالات متحده پرمخاطب ترین شاعر ایرانی می شناسند. آب و هوای سرد و نیمه خشک دارد و مردمانش به لحاظ فرهنگی قرابت نزدیکی با ایرانیان حس می کنند.

صالحی امیری: کاروان بزرگ ایران بیش از انتظارات درخشید

رئیس کمیته ملی المپیک معتقد است کاروان ورزشی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه تاکنون بهترین نتایج را بدست آورد.گزارش سید رضا صالحی امیری از دستاوردهای ورزشکاران ایران درپنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تا روز شنبه 22 مرداد ماه 1401 درپی می آید:

توزیع مدال کشتی توسط دکتر افتخاری

دکتر افتخاری عضو کمیسیون مارکتینگ اتحادیه جهانی کشتی مدال قهرمانان وزن 72 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی های کشورهای اسلامی را اهداء کرد.

فریبا: بازی هفته اول استقلال ملاک نیست

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال در مورد دیدار استقلال با سپاهان گفت: بازی خوبی برای استقلال نبود و تیم ضعف هایی دارد که البته در بازی ابدایی لیگ طبیعی است. بازیکنان تیم ناهماهنگ بودند و به دلیل تمرینات فشرده ای که داشتند هنوز نتوانستند از نظر بدنی به فرم ایده آل خو برسند.

بازی های همبستگی از نگاه رئیس کمیته ملی المپیک

در چند روز اخير از صبح تاشام به همراه دكتر نصرالله سجادی، هیات اجرایی و مديران ارشد ورزش شاهد جوش و خروش و نمايش غرور و غيرت ورزشكاران و مربيان و سرپرستان وروسای فدراسيون ها در قونيه هستم.

به حرف های حاشیه ای استقلالی ها توجه نداریم

باشگاه استقلال به قضاوت داور دیدار استقلال با سپاهان معترض است. آنها اعتقاد دارند که داور یک خطای مسلم پنالتی را به سود آنها نادیده گرفته است.

پرسپولیس با یک لشکر محروم و مصدوم

تا ساعاتی دیگر دومین بازی حساس هفته بین پرسپولیس با ذوب آهن در اصفهان برگزار خواهد شد.

گنج خانلو‌ در استقامت جاده طلایی شد

تیم ملی دوچرخه سواری مردان ایران متشکل از پنج رکابزن امروز در رقابت های بخش جاده و در ماده استقامت به مسافت ۱۳۰‌ کیلو‌متر با حریفان خود به رقابت پرداختند.

برتری اسپاد و فولاد در روز توقف استقلال

هفته دوم لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران با هشت دیدار برگزار شد که دو تیم اسپاد الوند و فولاد ویژن که در مکان های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند موفق شدند به ترتیب تیم های پیکان و پدیده غرب را از پیش رو بردارند.

دوستی مهر و آریاپارس جشنواره گل به راه انداختند

رقابت لیگ برتر فوتبال نونهالان تهران از هفته دوم در حالی با هشت بازی انجام شد که دو تیم بالای جدولی یعنی دوستی مهر و آریا پارس مقابل حریفان خود جشنواره گل به راه انداختند.

مرگ تلخ یک ورزشکار

وقتی بوکسور جوان همدانی در اردوی تیم ملی جان باخت، بار دیگر به یاد ضرب المثلی افتادیم که می گوید «حادثه خبر نمی کند» اما در جهان ورزش با وجود ادعای برخی از حامیان بوکس باید پذیرفت که این ورزش یکی از پرآسیب ترین رشته های ورزشی است.

سیدگلمیر، عکاسی که همیشه زنده است

سیدگلمیر ساداتی، عکاس پرتلاش و پرسابقه میادین ورزش گیلان چهره در نقاب خاک کشید.

داورزنی: 65میلیارد هزینه کرده ایم

رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به انتقادات سیدموسوی و میلاد عبادی پور درباره اوضاع جاریه فدراسیون والیبال گفت: سال ۱۴۰۰ حدود ۶۵ میلیارد هزینه کردیم که تنها ۸، ۹ میلیارد آن را دولت داد. در سال جاری هم تا الان ۲.۵ میلیارد وزارت و ۱.۵ میلیارد کمیته ملی المپیک به ما داده است اما نزدیک به ۳۰ میلیارد هزینه کرده‌ایم.

حسین خانی: با ناداوری هم قهرمان شدیم

تیم والیبال دانشجویان ایران در سومین دوره مسابقات سیزم به مقام قهرمانی رسید. این تیم با پنج پیروزی بدون شکست در صدر ایستاد.

پیروزی ژاپن در دیدار با بسکتبال ایران

دیدار دوستانه تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن امروز در سالن اکسبیو آره نای شهر سندایی ژاپن برگزار شد و تیم میزبان موفق شد با نتیجه 88-77 به برتری برسد.

برگزاری لیگ کشتی  آزاد در شهرهای جویبار و نور

مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه های کشور برگزار می شود در 27 مردادماه به میزبانی شهرهای جویبار و نور استان مازندران برگزار می شود.

نونهال مازنی، قهرمان بخش کاتای شد

نونهال مازندرانی، قهرمان رقابت های کاراته مجازی آسیا شد.

دبل طلا و مدال برنز نصیب فرنگی کاران ایرانی

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی روز گذشته در شهر قونیه ترکیه برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان به 2 مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.

استقلال بد بازی کرد، بد چیده شد و بد هم باخت!

استقلالی که مقابل سپاهان دیدیم در قواره قهرمانی نیست. نوعی بلاتکلیفی در روند و تاکتیک تیمی آبی پوشان دیده شد. همین نکته باعث شد تا آبی پوشان هرگز به سازمان تیمی راه نیابند. گذشته از آن نوع چیدمان هم منطق همراه نداشت و بلکه احساس و سلیقه شخصی در آن حاکم بود.

ایران – قطر، نبردی در مرز خطر

تیم ملی هندبال ایران شب گذشته در یک بازی برتر جمهوری آذربایجان را شکست داد. آذربایجانی ها که از ناصر سلیمی مربی بادانش ایرانی بهره می بردند، در مجموع مقابل اقتدار بازیکنان ایرانی حرف زیادی برای گفتن نداشتند.

زندگی ادامه دارد

تیم ملی والیبال آرامش بعد از توفان را با صبوری می گذراند. کاری به این قضیه نداریم که سخنان سیدموسوی و میلاد عبادی پور در نشریات دو کشور والیبال خیز اروپایی چه بازتابی داشته است. باید به این قضیه بیندیشیم که بعد از هر اتفاقی زندگی ادامه دارد.

مهندسی انتخابات فوتبال با بهانه واهی

مهندس واعظ آشتيانی را از جنس مديريتش می دانیم. از گفتار آكادميكی دارد كه  مبتنی بر تعاريف علمی است. در كلامش همواره كليد واژه مديريتی  وجود دارد، مطابق آنچه در كُتب دانشگاهي آمده است، در عرصه مديريت تجربه كرده است.

سپاهان برای همه خط و نشان کشید!

سپاهان با فهم درست از شرایط بازی و تغییر شیوه در وقت دوم و افزایش سرعت در تهاجم، به قلب دفاع متزلزل استقلال زد و با طراحی درست به هدف رسید.

اعتماد ساپینتو به سرمربی تیم قهرمان

تیم استقلال در دیدار ابتدایی لیگ به مصاف تیم سپاهان می رود و ساپینتو سرمربی استقلال قصد دارد در این مصاف پیروز میدان باشد.

منتظر دو اخراجی در تیم ملی باشید

اتفاقی که اخیرا در تیم ملی افتاد حواشی زیادی به وجود آورد و در آستانه جام جهانی شاهد چند دستگی عمیقی در تیم ملی هستیم.

حسرت تک گلی در شوره زار

دوومیدانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی محلی دیگر برای حسرت این ورزش پایه بود.

گل محمدی این بازیکن را از لیست خارج کرد

تیم پرسپولیس با تهدید باشگاه ذوب آهن لیست خود را برای بازی هفته اول تغییر داد.

پشت پرده اخبار فوتبال

باشگاه ملوان انزلی در اقدامی اصولی،بهمن صالح نیا پدر فوتبال گیلان را به عنوان رئیس دائمی باشگاه ملوان معرفی کرد.

نا کرده گنه کیست بگو ...

اتفاق عجیبی در والیبال ایران رخ داد. در روزی که سید موسوی به عنوان سرگروه تیم ملی معرفی شد وی ناگهان قید همکاری با تیم ملی را زد و با بیان برخی از انتقادات متوجه مدیریت در فدراسیون والیبال بود غزل خداحافظی را سر داد.

یورگین فردا در تهران

سرانجام باشگاه پرسپولیس موفق شد تا اولین بازیکن خارجی خود را استخدام کند.

آب در کوزه و ما تشنه لبان..‌

قریب یازده ماه است که مردم ورزشدوست، جامعه ورزش، خانواده فرهیخته ژیمناستیک و شاید از همه مهمتر از منظر دیپلماسی مسئولان ارشد فدراسیون بین المللی ژیمناستیک ( FIG ) ، منتظر اقدامات قانونی آقای وزیر در برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک هستند .

پرسپولیس نمی تواند از مهاجم خارجی استفاده کند

تیم پرسپولیس فعلا نمی تواند از مهاجم برزیلی که به تازگی به خدمت گرفته استفاده کند.

سه خارجی در راه مس

تیم مس کرمان برخلاف سیاست های سرمربی خود در نظر دارد با جذب بازیکنان خارجی با قدرت بیشتری لیگ برتر را ادامه دهد.

برنامه بلند مدت مورایس برای سپاهان

تیم سپاهان برای ادامه همکاری با سرمربی پرتغالی خود قصد تمدید قرارداد این مربی را دارد.

خط و نشان کشتی آزاد ایران برای حریفان جهانی صربستان

شب گذشته تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات کشور های اسلامی موفق شد با کسب 5 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز قهرمان این دوره شود.

دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال در ژاپن

تیم ملی بسکتبال با ترکیب جدید خود را برای ادامه مسابقات مهم آینده مهیا می سازد.

ایران قهر مان پینگ پنگ همبستگی

 دیدار پایانی رقابت های تیمی پینگ پنک بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در بخش مردان در قونیه برگزار شد و تیم ایران مقتدرانه از سد عربستان گذشت و مدال طلا را کسب کرد.

مراسم یادبود سردار حاج محمدرضا سعیدی برگزار شد

اولين سالگرد عروج ملكوتی سردارشهيد حاج محمدرضا سعيدی در گلزار شهدا برگزار شد.

یک دونده پرچمدار کاروان ایران

اولین دوره مسابقات بین المللی شرکت ها طی روزهای 21 تا 25 مردادماه جاری در ورزرشگاه معروف لوژنینیکی مسکو برگزار خواهد شد و کاروان ورزشی کارگران ایران با عنوان "رهپویان محرم" در 4 رشته ورزشی این دوره از مسابقات بین المللی حضور خواهد یافت.

درگیری عربشاهی با هواداران پرسپولیس

با توجه به رد اعتراض سه نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال ،بار دیگر سه نامزد مردود شده به رای صادره واکنش نشان داده واعلام کرده اند کار اعتراض را از طریق مراجع قضایی پیگیر خواهند شد.

سیف الله پور: چمن نیاز به استراحت دارد

مدیرعامل باشگاه نساجی از آماده بودن زمین چمن ورزشگاه وطنی خبر داد.

ترکیب خط حمله استقلال مشخص شد

استقلال در حالی جمعه به مصاف سپاهان می رود که ساپینتو کل هفته گذشته را در حال بررسی شرایط تیم بود تا بهترین نفرات را برای خط حمله تیمش برگزیند. سرمربی استقلال مهاجمان بسیاری را در اختیار دارد اما برای قرار گرفتن این نفرات در ترکیب اصلی شرایط سختی دارد.

پرچمدار ایران و ضربه فنی دومین حریف

پرچمدار ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دومین حریف خود را در رقابت‌های کشتی آزاد نیز ضربه فنی کرد و راهی نیمه نهایی شد.

منع ساپینتو از تکرار رفتارهای عجیب و غریب!

سرمربی استقلال که گفته می شود در جریان بازی ها کنترلی روی رفتارش ندارد و با هرحرکت و تصمیم داور عصبی می شود توسط باشگاه استقلال توجیه شد.

واسعی: بردیف برای تراکتور کم نمی‌گذارد

بازیکن تیم تراکتور معتقد است امسال می‌توانند برای قهرمانی تلاش کنند.

استقلال با سپاهان، گل سرسبد هفته اول

لیگ بیست و دوم فوتبال از روزجمعه در دو بخش آغاز خواهد شد. بخش اول روزجمعه و بخش دوم از روز شنبه. بازی ها با حضور ۳۰درصدی تماشاگران برگزار می شود.

اخبار دنیای توپ و سبد

بسکتبال در روزهای خطیری قرار دارد. شرکت در مسابقات متعدد از یک سو و ناکامی هایی که رخ داده از سویی دیگر، ابهاماتی را در دنیای توپ و سبد ترسیم کرده است. باید دید که رئیس جوان بسکتبال چگونه می توانند گلیم این ورزش را از آب بیرون بکشد.

 در فراغ امیرهوشنگ ابتهاج

چه تلخ و اندوهبار است صبح چشم باز کنی و اولین خبری که می بینی و می شنوی خبر تلخ آسمانی شدن سدره نشین آسمان شعر و غزل ایران امیر هوشنگ ابتهاج باشد.

مهاجم خارجی آلومینیوم قرارداد بست

باشگاه آلومینیوم اراک با بازیکن کلمبیایی فصل گذشته اسلاون بلوپو کرواسی قرارداد بست.

ماهینی: پریدر اهل سودجویی نیست

انتخاب شادی پریدر به عنوان بهترین مربی شطرنج جهان واکنش هایی را در پی داشت؛ چرا که وی بیشتر در حوزه اجرایی و مدیریتی ایفای نقش کرد اما مونا ماهینی هم دوره پریدر که از اولین افتخارآفرینان این رشته محسوب می شدند، در دفاع از انتخاب پریدر می گوید: وی در تیم های نابینایان، دانشجویان و نوجوانان به عنوان مربی نتایج خوبی را به دست آورده است و فدراسیون جهانی برای انتخاب بهترین ها یک پکیج از اقدامات مثبت را مد نظر قرار می دهد.

رد پای اعمال نفوذ در انتخابات دیده می شود

حکایت فوتبال ما همچنان باقی است و این پرسش در اذهان عمومی نقش بسته است که کدام مرجع قصد دارد که این ورزش پرطرفدار را از بحرانی که به وجود آمده نجات بدهد. با دکتر واعظ آشتیانی مدیرعامل پیشین استقلال گفت و گو کرده ایم که چه شد نام وی را از فهرست کاندیداتورهای ریاست فدراسیون حذف کردند؟

کاروان ورزش کارگری به مسکو عازم می شوند

اولین دوره مسابقات بین المللی شرکت ها طی روزهای 21 تا 25 مردادماه جاری در ورزرشگاه معروف لوژنینیکی مسکو برگزار خواهد شد و کاروان ورزشی کارگران ایران با عنوان «رهپویان محرم» در 4 رشته ورزشی این دوره از مسابقات بین المللی حضور خواهد یافت.

نبرد حساس با ترکیه، چین و روسیه!

والیبال ایران فردا دو آوردگاه مهم دیگر را پیش رو دارد. مسابقاتی که اگرچه بیشتر جنبه قاره ای دارند، اما از آنجایی که میدان محک نسلی دیگر از این ورزش محسوب می شود، قابل توجه می نماید.

نقره دختر باد

در رقابت های دوومیدانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی فرزانه فصیحی با خلق رکورد جدید به مدال نقره دست پیدا کرد. وی در فینال دوی ۱۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۱۱.۱۲ ثانیه رکورد ملی ایران در ماده ۱۰۰متر را شکست و به مدال نقره رسید. ‌

 اینچه درگاهی پست جهانی گرفت

زهرا اینچه درگاهی رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک به عضویت کمیسیون برابری جنسیتی فدراسیون جهانی ژیمناستیک منصوب شد .

اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال

اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که در روز هشتم شهریور برگزار می شود از سوی کمیته بدوی انتخابات اعلام شد.

چرا ساپینتو  به انفجار رسید؟

گرچه تیم استقلال در بازی اول خود مقابل سپاهان میزبان است، اما یک مشکل بزرگ معادلات ساپینتو مربی پرتغالی این تیم را به هم ریخته است. مصدومیت حردانی باعث شده تا وی از ترکیب اصلی تیم دور شود.

یک خارجی رهبر دفاع استقلال

ساپینتو برابر سپاهان در اولین دیدار لیگ قصد دارد از بهترین نفرات خود در خط دفاعی تیم استفاده کند زیرا کسب امتیاز در این بازی برای سرمربی استقلال بسیار حائز اهمیت است.

تقابل غایب‌ها در هفته اول لیگ

در صورتی که کمیته استیناف محرومیت گل محمدی را نبخشد بازی هفته اول تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با غیبت سرمربیان این دو تیم همراه خواهد بود.

مطهری: حق من این نیست

با توجه به ترافیک شدیدی که در خط حمله استقلال فراهم شده است، ساپینتو سرمربی استقلال اعتقادی به استفاده از ارسلان مطهری در ترکیب تیمش را ندارد.

بازی های همبستگی پیروزی والیبال با گزارش سرپرست!

تیم والیبال ایران در نخستین بازی کشورهای همبستگی در سه ست بر تیم قطر پیروز شد. ایران با ترکیب علی رمضانی، شهروز همایونفرمنش، پوریا یلی، محمد ولی زاده، امیر سرلک و ابوالفضل قلی پور به میدان رفت و با امتیازهای 23-25، 24-26 و 15-25 به برتری دست پیدا کرد.

خبرهای خوب و بد از صنعت ‌نفت

مصدومیت مهاجم صنعت ‌نفت هر چه قدر برای دوستداران این تیم ناراحت کننده بود بازگشت کاپیتان به تمرینات خوشحالشان کرد.

علیزاده: رقبا بیشتر حاشیه دارند

معاون فنی ورزشی باشگاه مس رفسنجان حواشی به وجود آمده در بازی های دوستانه و اردوهای پیش فصل را طبیعی می‌داند.

هافبک لژیونر استقلال محروم می شود

حسین حسین زاده که تمرینات استقلال را بی خبر ترک کرد و به بلژیک رفت همچنان نتوانسته است با شارلوا قرارداد امضا کند.  

قائدی را هیچ تیمی نمی خواهد!

مهدی قائدی که در لیست مازاد تیم الشباب قرار گرفته است مورد توجه استقلالی هاست اما در حال حاضر پاسخی به این پیشنهاد نداده است.

نساجی خانه به دوش

تیم  پرشور مازندرانی یعنی نساجی مازندران همچنان در راه انجام بازی خانگی نقش خانه به دوش را دارد.

سالگرد عروج ملكوتی سردار شهيد حاج محمدرضا سعيدی

سال گذشته در ايام سوگواری سالار شهيدان ابا عبدالله الحسين بود كه جانباز سرافراز سردار حاج محمد رضا سعيدی (اخوی همكار پيشكسوت) براثر جراحات وارده ناشی از دفاع مقدس به كاروان شهدا پيوست.

پرسپولیس اندرخم کوچه

سه روز دیگر لیگ جدید آغاز خواهد شد، اما پرسپولیس در جذب یک مهاجم ششدانگ وگلزن وخارجی نا توان باقی مانده است.قرار بود قبل از تعطیلات تاسوعا وعاشورا، مهاجم برزیلی جذب پرسپولیس شود. مسیر جذب پیشرفت خوبی داشت، اما اختلاف بر سر آپشن ها مهاجم برزیلی را پراند.

آزمون از نگاه ترانسفر مارکت

ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن بالاتر از ستارگان سرشناس بایرن مونیخ قرار گرفت.

اخبار بازی های همبستگی کشورهای اسلامی

پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در شرایطی در قونیه آغاز شده است که کمبودهای چشمگیری در حول و حوش این رقابت ها به چشم می خورد؛ از اسکان ورزشکاران گرفته تا رکوردگیری دستی در دوومیدانی. باید دید که عاقبت این بازی ها ختم به خیر می شود یا خیر؟ طی دیروز و امروز نتایجی در برخی رشته ها رقم خورد که نگاهی گذرا به آنها داریم.

دستیاران اسپانیایی نکونام در فولاد

دو مربی اسپانیایی به کادرفنی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه شدند.

از بلیت فروشی آنلاین جام جهانی چه خبر؟

فدراسیون فوتبال درمورد بلیت فروشی جام جهانی 2022 قطر دهمین اطلاعیه خود را صادر کرد.

رکابزنان ایران بدون مدال

رکابزنان ایران موفق به کسب مدال در ماده اومنیوم بازی های کشورهای اسلامی نشدند.

کمانداران معترض در لیست انتظار

در آستانه اعزام تیم کامپوند به بازی‌های کشورهای اسلامی، انتقاداتی از سوی برخی کمانداران نسبت به عملکرد فدراسیون مطرح شده که این امر منجر به ایجاد حواشی در تیم کامپوند و حتی تغییر در ترکیب لیست نفرات اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی شد.

ایران – چین، 25 مرداد در آزادی

چهاردهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا – اقیانوسیه از روز سه شنبه هفته آینده در تهران آغاز می شود. قرار بود این رقابت ها ابتدا در اصفهان و سپس در ارومیه برگزار شود، اما آماده نبودن هیات های این دو استان فدراسیون والیبال را بر آن داشت که مسابقات را در تالار 12هزارنفری برگزار کند.

فصیحی راهی نیمه نهایی شد

فرزانه فصیحی با صدرنشینی در گروه خود به مرحله نیمه نهایی دوی 100 متر بانوان رقابت های دو و میدانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی راه یافت.

پاداش مدال آوران رقابت های قونیه

طی نشستی که با حضور کادر سرپرستی کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه ،مدال آوران کشورمان و مسئولان فدراسیون آنها برگزار شد پاداش نقدی مدال آوران پرداخت شد.

 حریفان تکواندوکای ایرانی در رقابت های قونیه

مسابقات تکواندو پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور ۴ تکواندوکار کشورمان از امروز آغاز می‌شود.

کفگیر دوومیدانی به ته دیگ خورده است

دو دونده سرعت ایران در بازی های قونیه رکورد شکستند، اما به دلیل ورزش غیراستاندارد با رکورد آنها قانونی اعلام نشده است.

راستی آزمایی در امر خبر رسانی

هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه و روز تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.

داورزنی ثبت نام کرد

رئیس فدراسیون والیبال برای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نام نویسی کرد. پیش از این داورزنی اعلام کرده بود که توانش برای والیبال گذاشته و وارد حوزه های دیگر نمی شود. حالا باید دید که وی در رقابت با سایر نامزدهای این سمت چقدر شانس دارد.

حضور رسانه ها در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای از شرایط حضور و ثبت نام نمایندگان محترم رسانه ها جهت پوشش مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال مشخص شد.

پیروزی تیم ملی جوانان در تورنمنت کافا

تیم ملی جوانان ایران در دومین بازی خود در تورنمنت کافا برابر افغانستان به ‌یک پیروزی پرگل رسید.

خجسته باد روز خبرنگار

تبریک

بی‌توجهی استاندار گیلان به ورزش

 پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از روز جمعه ۱۴ مرداد در شهر قونیه ترکیه و با حضور ۵۶ کشور مسلمان و بیش از شش هزار ورزشکار و در ۲۴ رشته‌ ورزشی آغاز شده است و تا پایان ماه جاری ادامه‌ دارد.

ورزشکاران و ایام سوگواری

حضور پرشور در ایام سوگواری سالار شهیدان به طیف و گروه خاصی ختم نمی شود. در این بین ورزشکاران و جامعه ورزش با حضور در در حسینیه ها و مساجد ارادت خود را نسبت به امام حسین (ع) ابراز می دارد.

وضعیت نساجی در ابهام

هرچند وضعیت چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر مطلوب به نظر می‌رسد اما تاسیسات موجود هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

خریدهای اقتصادی سپاهان به پایان رسید

اگر ارقام اعلام شده درست باشد هر ۴ خرید خارجی تیم سپاهان اقتصادی بودو از برخی ایرانی ها ارزانتر هستند.

پشت پرده آخرین وضعیت رضاوند

در حالی که باشگاه استقلال و فولاد در مورد آخرین وضعیت آرش رضاوند سکوت کردند، اما مذاکرات پشت پرده‌ای در جریان است تا این انتقال صورت گیرد.

کار ایرانی ها در یونان سخت تر شد

با توجه به خریدهای جدید تیم آاک به نظر می رسد جایگاه بازیکنان ایرانی این تیم از قبل متزلزل‌تر شده است.

گره پرونده شارلوا و حسین زاده!

حسین زاده هافبک طراح استقلال برای عقد قرارداد رسمی با این تیم بلژیکی دچار مشکل شده است زیرا مبلغ رضایتنامه وی به استقلال پرداخت نشده و این بازیکن نمی تواند تا زمان پرداخت 250 هزاردلار به باشگاه استقلال قرارداد خود را رسمی کند.

آخرین حضورمان را در جام جهانی تجربه می کنیم

روح ا... عبادزاده بازیکن سابق تیم های ملی و پرسپولیس اعتقاد دارد که حال و روز فوتبال چندان مناسب نیست و دچار بیماری مزمن شده است. حرف های او را که با دیگران متفاوت است می خوانید.

پشت پرده پرونده ویلموتس را افشا کند

مهندس امیر عابدینی رئیس سابق فدراسیون فوتبال و مدیرعامل پشین باشگاه پرسپولیس درخصوص اتفاقات اخیر انتخابات فدراسیون فوتبال که هر روز یک یک حرف جدید به عنوان تازه های انتخابات فدراسیون فوتبال مطرح می شود، نکاتی را یادآور شد که روی سخن او بیشتر به مهدی تاج یکی از سه نامزد انتخابات 8 شهریور فوتبال است.

خط و نشان استقلال در کنار باخت پرسپولیس

رقابت های فوتبال باشگاه های تهران در سطح پایه همچنان داغ و گرم و پرجذاب است. با آنکه در هفته اول رقابت ها قرار داریم، اما سطح کیفیت و کمیت بازی ها چنان بالاست که باعث شد تا تمامی بازی ها در سطوح مختلف با تماشاگران پرتعداد همراه باشد.

تسلیت به رئیس کمیته پزشکی فدراسیون ناشنوایان

جناب آقای دکتر سیدمهیار مرتضوی مصیبت وارده را به جنابعالی و وابستگان تسلیت می گوییم.

دکتر سیدمهیار مرتضوی ریاست کمیته پزشکی فدراسیون ناشنوایان

مصیبت درگذشت ابوی گرامی را صمیمانه تسلیت می گوییم و از خداوند برای آن مرحوم غفران و برای بازماندگان شکیبایی مسالت داریم.

داوران  هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد

در آستانه برگزاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته نخست را اعلام کرده است.

پیروزی پیکان بر سایپا و برد پرگل استقلال

در نخستین هفته از این فصل لیگ برتر فوتبال امیدهای باشگاه های تهران دیدیم که پیکان در حساس ترین بازی هفته توانست با یک گل بر سایپا غلبه کنند تا یکی از مدعیان جدی به شمار آید.

شماره پیراهن پرسپولیسی ها اعلام شد

شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر اعلام شد.

پریدر مربی برتر فدراسیون جهانی شطرنج شد

شادی پریدر موفق شد عنوان بهترین مربی بانوان جهان را در سال ۲۰۲۲ کسب کند.

آقای ترکان چرا جواب نمی دهید؟

چند روزی از رقابت های جهانی کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان سپری می شود. مسابقاتی که به میزبانی کشور ایتالیا برگزار شد و طی آن فرنگی کاران نوجوان ما از سکوی نخست دنیا بالا رفتند اما آزادکاران به مقام نازل چهارم بسنده کردند. موفقیت نوجوانان فرنگی تا حد معمول مورد توجه واقع شد و آنان با وجود آنکه با حداقل مدال طلا قهرمان شدند از پیام های تبریک و وعده حمایت و پشتیبانی بی نصیب نماندند این در حالی است که تلاش عامدانه ای به کار گرفته شد تا بر ناکامی آزادکاران سرپوش گذاشته شود.

سهرابیان و پاکدل کاندیدای کمیته ملی المپیک شدند

روسای فدراسیون های هندبال و قایقرانی در انتخابات کمیته ملی المپیک برای عضویت در هیات اجرایی کاندیدا شدند.

آقای نماینده! ورزش صاحب دارد

بعد از انتخابات نمایندگان محترم مجلس، البرز ورزشی شاید از نخستین رسانه های کشور بود که به صراحت خطاب به منتخبان مردم تاکید کرد که وظیفه شما در وهله اول رسیدگی به مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری جوانان مملکت است.

رسیده بود بلایی به خیر گذشت

پری فردی بانوی ماندگار والیبال ایران و از دارندگان تنها مدال بانوان والیبال در بازی های آسیایی 1966 در اثر برخورد شیشه دچار جراحت و پارگی رگ های دستش شد که پس از انتقال وی به بیمارستان و عمل جراحی خوشبختانه از خطر رهایی پیدا کرد و اکنون با دستان بخیه خورده و مشتان آتل بندی شده در منزل استراحت می کند.

سرمربی تیم ملی هندبال قهر کرد

ورزشکاران حاضر در دهکده مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه از شرایط و امکانات دهکده ناراضی هستند و وسلین سرمربی هندبال بلیت بازگشت گرفت.

تساوی تیم ملی جوانان در اولین بازی کافا

تیم ملی جوانان ایران در اولین دیدار خود در تورنمنت کافا برابر ازبکستان به تساوی رسید.

سید دفاع تیم ملی را قوی می سازد

دعوت از سیدموسوی به اردوی تیم ملی اقدامی بود که بر مبنای نیاز این تیم در مسابقات مهم پیش رو صورت گرفته است.

تجلیل از مربیان سابق تیم ملی

هجدهمین دوره جشنواره آکادمی های استاد جباری در سالن تکاور شرق تهران برگزار شد. در این مسابقات 105 بازیکن نونهال در قالب تیم های سه نفره در پنج رده سنی بازی کردند. این جشنواره به اهتمام استاد جعفر هوتهم به طور فصلی در شرق تهران برگزار می شود و طی آن به رسم معمول از جمعی از مربیان سابق تیم های ملی تجلیل به عمل می آید که این بار نوبت حسین حسینی، ناصر شهنازی و علیرضا خوشرویی رسید که مورد تکریم قرار گرفت.

آقای خاص کشتی ایران ۶۴ ساله شد

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برترین مربی قرن ورزش ایران ۶۴ ساله شد.

فراکسیون ورزش مجلس پاسخ بدهد

 درخبرها آمده بود که داوران مجلس کارت زرد را به حمید سجادی داده‌اند تا وزارت ورزش در لیستی قرار گیرد که خطر از بهارستان در کمینش نشسته است.

آقا بیوک در بستر بیماری

پیشکسوت فوتبال ایران با باشگاه پرسپولیس در بستر بیماری است.

زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول کشتی کشور اعلام شد

مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول کشتی فرنگی و آزاد باشگاه های کشور به ترتیب روزهای 25 و 27 مردادماه برگزار می شود.

دوستی مهر، ترمز پیکان را کشید

با آغاز رقابت های فوتبال پایه شرایط فوتبال تهران دستخوش تغییرات اساسی شده است.

تسلیت

با قلب بشر، مونس و دمساز حسین است در خلوت دل محرم و همراز، حسین است زهرا و على هر دو چو دریاى گهربار خلقت صدف است و گهر راز، حسین است آن عاشق فرزانه و معشوق دو عالم بر طاق فلک غلغله انداز، حسین است هر آیتى از جانب حق معجزه اى بود آن آیه که هر دم کند اعجاز، حسین است راهى که بشر را به خداوند رساند.

بسکتبال یکی دیگر از حامیان خود را از دست داد

شیمیدر که در دو بخش بانوان و آقایان سرمایه گذاری مطلوبی داشت به ناگهان از دور فعالیت های باشگاهی کنار رفت.

جوان ها پا جای پای بزرگان می گذارند

حدود 4 ماه تا آغاز مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در بوسنی فرصت دارند و دغدغه سرمربی تیم ملی کشورمان انتخاب جانشین برای چند مهره با تجربه است.

ساپینتو لیست خروجی ندارد

مربی پرتغالی تیم استقلال در کارش جدی است.

سردار و تجدید خاطرات ایرانیان در بوندس لیگا

فوتبال باشگاهی دیار ژرمن ها خاطرات خوبی از حضور ایرانیان دارند. از رضا عادل خوانی گرفته تا علی دایی، مهدی مهدوی کیا ، وحید هاشمیان و اینک سردار آزمون

مرتضی شمس را یاری دهید

آدم ها سرنوشت عجیبی دارند. چه بسیار افرادی که پشت چهره آرامشان دنیایی از غم نهفته است. مثل مرتضی شمس عزیزمان که انگار با دنیایی از غم و اندوه زیسته است.

دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل سایپا

تیم های مطرح کشور بعد از یارگیری بازی های تدارکاتی را در دستورکار خود دارند. از جمله پرسپولیس که امروز مقابل سایپا قرار می گیرد. پرسپولیسی ها دیروز تمرین سنگینی را پشت سر گذاشتند.

پایان یک ستاره...

روبرت لواندوفسکی برای دیدار خداحافظی با اف سی بایرن به مونیخ بازگشت. او روز دوشنبه ( ۲۰ جولای ۲۰۲۲) از آلیانز آرنا بازدید کرد و روز بعد با الیور کان مدیرعامل و حسن صالح حمیدزیچ ، عضو هیئت مدیره ورزش باشگاه و همچنین یولیان ناگلسمان سر مربی تیم و کادر مربیان و هم تیمی های قدیمی خود دیدار و خداحافظی کرد.

پرسپولیس با پارسیان، فراتر از فوتبال جوانان

با شروع فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاه های تهران و در سطوح مختلف، جنب و جوش به فوتبال تهران بازگشت. البته باید به کمیته مسابقات فوتبال در این رابطه اشاره داشت که با تفکر نو، کار جهادی و با جوانی پرتلاش چون احسان کامیابی نیا توانست پای فوتبال تهران را جنب و جوش باز کند.

بیرانوند: پرسپولیس کهکشانی نیست

بی تفاوتی مدیران باشگاه پرسپولیس در راه خرید و جذب بازیکنان جدید صدای همه از جمله بازیکنان تیم پرسپولیس را در آورده است؛ چون پرسپولیس هنوز به یک تیم کامل تبدیل نشده است. در حقیقت با وعده ها هواداران را دلگرم کرده اند که پرسپولیس در فصل جدید دست به کار بزرگ و کار جدید خواهد زد. در این رابطه علیرضا بیرانوند دروازه بان کنونی تیم پرسپولیس صحبت هایی را بر زبان آورد تا قبل از آغاز بازی ها با همگان و خصوصا هواداران اتمام حجت کرده باشد.

انتقال تجربیات ایران به میزبان

بازی‌های کشور های اسلامی در حالی در شهر مولانا  برگزار می شود که ۵۶ کشور اسلامی با حدود ۶ هزار ورزشکار، مربی، سرپرست و همراهان در این رویداد حضور دارند، نکته جالب توجه این است که میزبان از کمترین اطلاع از مقررات و پروتکل‌های بازی‌ها بهره‌مند است و در خیلی از موارد هیچ اطلاعی از مقررات ندارد.

زشت و زیبا، شادی و نگرانی در پرسپولیس

چیزی کمتر از 10 روز دیگر لیگ بیست و دوم فوتبال برتر آغاز خواهد شد، اما در اردوی تیم پرسپولیس هنوز آرامش به جایگاه اصلی خود راه نیافته است. نگرانی، اضطراب و دلهره در پرسپولیس موج می زند، اما در کنار آن اخباری به گوش می رسد که حکایت از بازگشت شادی و آرامش را دارد.

پروانه: امیدوار به موفقیت هندبال ایران هستم

حسن پروانه پیشکسوت هندبال: فدراسیون هندبال میان زنان و مردان تبعیض قائل نیست و رسالت خود را درخصوص حمایت‌ همه جانبه از تیم های ملی انجام داده است.

نوروزی نامزد نایب رئیسی شد

رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی در هفتمین روز از ثبت نام، کاندیدای انتخابات کمیته المپیک شد.

طالقانی: ماجدی حق برکناری ندارد

رئیس برکنار شده هیات فوتبال استان خوزستان کنار گذاشتن خود را مهندسی سرپرست فدراسیون فوتبال می داند.

 سیمین رضایی سرداور کل شد

سیمین رضایی داور تنیس روی میز کشورمان به عنوان سرداور کل بازی‌های کشورهای اسلامی برگزیده شد.

مشکات الزهرا کرونا گرفت

تیم ملی تنیس ایران در شرایطی راهی مسابقات منطقه آسیا و اقیانوسیه می شود که مشکات الزهرا شاخص ترین تنیسور ایرانی در سطح جهان به دلیل ابتلا به کرونا از همراهی تیم باز مانده است.

سرپرست هیات فوتبال خوزستان منصوب شد

سرپرست هیات فوتبال استان خوزستان در پایان دوره چهار ساله رئیس سابق این هیات منصوب شد.

دبیر: آقایی خود را به دنیا اعلام کنیم

کمتر از 40 روز مانده به رقابت های جهانی صربستان، جلسه علیرضا دبیر و اعضای کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بعد از ظهر دیروز  در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

ذهبی رئیس هیات کشتی استان یزد شد

اعضای مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان یزد، مجید ذهبی را به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب کردند.

هویت گم شده فوتبال برزیل ایران

این روزها بیشترین بحث فوتبال ایران به گزینه های است که شانس نخست احراز کرسی ریاست فدراسیون این رشته محسوب می شوند؛ اینکه مهدی تاج چه کرده و چه خواهد کرد؟

شرایط بهتر چلسی با جذب بازیکنان جدید

باشگاه چلسی دو بازیکن جدید را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفت.

پیشنهادهای دلپذیر از باشگاه های بزرگ

پیش از اعزام تیم ملی والیبال به مسابقات لیگ ملت های جهان تاکید کرده بودیم که تیم ملی یعنی موفقیت. این اشاره به مذاق بعضی دوستان خوش نیامد. اما هرچه که بود چون از هفته دوم ملی پوشان ما خوب و پرانگیزه ظاهر شده بودند، سوای کسب رضایت عمومی در داخل کشور مشتریانی نیز از آن سوی مرزها نگاه تیزبین خود را معطوف به بازیکنان ایرانی ساخته اند.

کلانی: لطفا در انتخابات شرکت کنید

در پی شایعات اخیر مبنی بر عدم شرکت احتمالی دکتر صالحی امیری در انتخابات پیش روی کمیته ملی المپیک برخی از چهره های شاخص ورزش ایران از خود واکنش نشان داده اند؛ از جمله مهندس حسین کلانی که در دوران جوانی ورزش ملی خود از سوی مطبوعات بین المللی پله سفید لقب گرفته بود در نامه ای خواهان شرکت دکتر صالحی امیری در انتخابات کمیته ملی المپیک شده است.

مربی اسپانیایی در سپاهان

باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان رویکرد تازه ای را در زمینه تیمداری آغاز کرده است و آن استخدام مربیان خارجی برای تیم های والیبال و هندبال این باشگاه است.

آغاز راهی دشوار در دور دوم

تیم هندبال دختران ایران بعد از دو پیروزی در مسابقات جهانی مقدونیه شب گذشته مقابل میزبان با اختلاف 11 گل شکست خورد و حالا باید در دور دوم مقابل تیم های ایسلند و سوئد پیکارهای دشواری را تجربه کنند. برای این بچه ها شکست یا پیروزی می تواند تجربیات ارزشمندی را به همراه داشته باشد.

ساعی و موافقان و مخالفان

هادی ساعی به عنوان یک قهرمان المپیکی تجربیات مدیریتی به نسبت خوبی هم دارد، اما عجیب است از روزی که وی به سمت ریاست فدراسیون تکواندو انتخاب شد، برخی انتقادات از سوی شخصیت هایی که هرچه دارند از این ورزش است، موقعیت مدیر جوانی مانند ساعی را نشانه گرفته اند. البته که ساعی باید اهل مشورت باشد و خود را با همه دانشی که دارد عقل کل نداند.

حکایت دجورجی و زایتسف

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا بر نام فوق ستاره دهه اخیر دنیای توپ و تور خط قرمز کشید. زایتسف در شرایطی از لیست دجورجی خارج شد که هیچ کس درصدد تخریب دیگری بر نیامد. به این می گویند فرهنگ والیبال. هرچند ایتالیایی ها که بیشترین نگاه رسانه ای را به والیبال داده اند، به تازگی پاپیچ سرمربی ایتالیایی فرانسه شده اند اما باید بپذیریم که انتخاب بازیکن برعهده سرمربی است و این یک حق قانونی و طبیعی می نماید.

سپاهان در تورنمنت چهارجانبه عراق

باشگاه النجف عراق تورنمنت چهارجانبه ای را در شهر نجف برگزار می کند. نام این تورنمنت اربعین است. گذشته از تیم سپاهان، تیم النعمه لبنان، النجف عراق و یک تیم به نام کربلا هم در این رقابت ها حضور دارند.

پاسخ منفی همبازی رونالدو به پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس بعد از ناکامی در جذب کاسیانوی برزیلی به سراغ مهاجم دیگری رفت که پرآوازه به حساب می آید.

سلگی: برای قهرمانی آماده می شویم

اردوی آماده سازی تیم فوتبال ناشنوایان ایران در ارومیه آغاز می شود. دکتر فرهاد سلگی رئیس انجمن فوتبال فدراسیون ناشنوایان با اعلام این خبر به البرز ورزشی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا آبان ماه در شهر سوآن کره جنوبی برگزار خواهد شد و ما قهرمان دو دوره این رقابت ها و نیز یک بار مقام دار قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هستیم و همه این اتفاقات در دوران مدیریت بنده تحقق پیدا کرد.

اوسمار ویرا: پرسپولیس در قلب من است

اوسمار ویرا مربی برزیلی روز گذشته قرارداد یکساله همکاری اش با پرسپولیس را امضا کرد و این مربی برزیلی از امروز کنار یحیی گل محمدی در تمرینات تیم پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد.

پنجعلی: دلم به پرسپولیس گرم نیست

محمد پنجعلی پیشکسوت فوتبال و باشگاه پرسپولیس مانند سایر هواداران از وضعیت یکباره توقف باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات ابراز ناراحتی کرده و می گوید: من هم مانند خیل عظیم هواداران پرسپولیس به شرایطی که در باشگاه از بابت خریدهای جدید پیش آمده، نگران هستم.

پخش زنده رقابت های بانوان ادامه دارد

دیدار تیم های هندبال دختران ایران با مقدونیه به صورت زنده از کانال جدید ورزش بانوان رادیو پخش مستقیم می شود.

یک گام تا‌ استیضاح!

امیدواری جامعه از انتخاب وزیری که از جنس ورزش خیلی زود به یاس مبدل شد و نمایندگان مردم در مجلس با کارت زرد خود به ضعف ها، کاستی ها و سو مدیریت ها در وزارت ورزش و جوانان مهر تایید زدند.

لیگ قهرمانان آسیا با قواعد جدید

گل زده بیشتر یک تیم در خانه رقیب خود دیگر ملاک تعیین پیروز یک مسابقه، در صورت تساوی دو تیم محسوب نمی‌شود.

ناراحتی مدیران منچستریونایتد از رونالدو

بازگشت کریستیانو رونالدو به ترکیب منچستریونایتد نه تنها به بهبود اوضاع این تیم کمکی نکرد، بلکه باعث افزایش تنش و حاشیه در آن شد.

نخبه پروری مربی ایران در تفلیس

نماینده VAR اسپانیا در کشور گرجستان یک مربی سازنده ایرانی است. ابراهیم مرادی بازیکن سابق تیم ملی جوانان و مربی درجه A آسیا با حمایت باشگاه اسپانیایی دست اندرکار سازندگی و استعدادیابی است.

یک‌‌جا به جایی غیرمنتظره در پیکان

با حکم دکتر خطیبی مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو  دکتر حمید عباسی سکان دار باشگاه پیکان شد .

مراسم رونمایی از عناوین کتاب ورزشی

مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ایران با حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

نمایندگان رای به کارت زرد سجادی دادند

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز توضیحات وزیر ورزش و جوانان درباره اجرای قانون وظایف وزارت ورزش را قانع کننده ندانستند.

مدیرعامل تراکتورسازی استعفا داد

باشگاه تراکتورسازی با استعفای سهرابی مدیرعامل این باشگاه موافقت کرد و بهتاج را به عنوان سرپرست انتخاب کرد.

تو‌ کز محنت دیگران بی غمی...

این روزها توجه و رسیدگی به هموطنان مصیبت زده از سیل باید در سر لوحه امور باشد اما به نظر می رسد که واقعیت های دردناک پدیده جانسون هنوز به عمق جامعه یا لایه های مدیریتی رسوخ نکرده است.

بحران سرمربی در تیم پاری سن ژرمن

سرمربی پاری سن ژرمن هنوز پنالتی زن اول تیمش را مشخص نکرده است و این باعث شده تا بین ستاره های تیم ناهماهنگی بوجود بیاید.

فرصتی برای درخشیدن

تیم ملی والیبال برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان استارت زد. مسابقاتی که ماراتن بزرگی دیگر را سر راه ملی پوشان کشورمان قرار داده است. بازگشت میثم صالحی مرد اول دریافت کننده های قدرتی بعد از جراحی نوید خوبی است و جواد کریمی هم بعد از جراحی کف پا به اردونشینان پیوسته است. باید دید که فردا سیدموسوی به جمع ملی پوشان اضافه می شود یا خیر؟

نامه اعتراضی صالحی امیری به آمریکا

 در پی عدم صدور ویزا برای حضور نمایندگان ورزشی کشورمان جهت شرکت در بازی های جهانی بیرمنگام (ورلد گیمز)  نامه اعتراضی از سوی دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران به رئیس کمیته المپیک آمریکا ارسال شد.

تیم ملی نماد بازیکنان حرفه ای است

بازی‌های کشورهای اسلامی در کشور ترکیه و شهر قونیه تا چندی دیگر یرگزار خواهد شد و تیم‌های ورزشی ایران هم به فراخور مدال آوری در این رقابت‌ها حاضر هستند. در این بین لیست بانوان هندبالیست از سوی فدراسیون هندبال جهت حضور در این رقابت‌ها اعلام شده که شائبه‌های زیادی در این لیست وجود دارد.

خط و نشان وزیر ورزش علیه فدراسیون فوتبال

از شواهد و قراین چنین پیداست که وزیر ورزش هم از نوع اداره فدراسیون فوتبال چندان دلخوشی ندارد.

پرسپولیس با سایپا، بازی خداحافظی سیدجلال

قرار بود برای خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال، باشگاه پرسپولیس تدارک وسیعی برای کاپیتان محبوب تیمش به مرحله اجرا در آورد.

تغییرات در باشگاه پیکان می تواند دنباله دار باشد

در باشگاه پیکان تغییراتی را در سطح مدیریت شاهد بودیم که با اقبال همگانی خصوصا در نزد اهالی فوتبال مواجه هستیم.

هفت داور مردودی که حق قضاوت ندارند  

تست آمادگی داوران و کمک داوران فوتبال قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر چندان مناسب دیده نشد.

پیشنهاد تراکتور به استقلال

باشگاه تراکتور تبریز خواهان ارسلان مطهری شده است.

اسدزاده: دوست دارم در لیگ ایران بازی کنم

بازیکن ایرانی در فوتبال اربیل عراق در حال درخشش است. امیر اسدزاده با 26 سال سن سابقه حضور در تراکتورسازی تبریز را دارد که در حال حاضر به در فوتبال اربیل عراق بازی می کند. وی گفت و گو با البرز ورزشی از فراز و نشیب های فوتبالی اش در ایران صحبت می کند که می خوانید.

بازی تیم ملی امید لغو شد

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید که قرار بود امروز برابر تیم پیکان برگزار شود، به علت کمبود بازیکن در اردوی این تیم، لغو شد.

فتاحی: پرچم والیبال برافراشته خواهد ماند

تیم والیبال جوانان ایران امشب راهی تایلند می شود تا در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا شرکت کند. این مسابقات مختص بازیکنان بزرگسال است اما به تصمیم فدراسیون والیبال تیم جوانان ایران به تایلند می روند.

صالحی امیری: همدل و دور از مسایل حاشیه ای باشیم

رئیس کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بر لزوم وحدت نمایندگان رسانه ها در انعکاس رخدادها و به ویژه پیروزهای قهرمانان ورزشی کشورمان تاکید کرد.

تازه ترین پدیده از اردبیل به نام عرفان کمالی

سرزمین ما یعنی ایران به راستی در هر زمینه سرشار از استعداد است و فوتبال اردبیل نیز در سال های گذشته چند بازیکن بزرگ را به تیم ملی تقدیم کرده که بزرگترین و سرآمد آنان علی دایی است. حالا تازه ترین پدیده در فوتبال اردبیل نظرها را به سوی استعداد و توانایی های خود جلب کرده که عرفان کمالی نام دارد.

داستان خواهرخواندگی با مودنا چه شد؟!

برای پرداختن به سوژه های روز مرتبط با ورزش ایران ابتدا قصد داشتیم از درخشش تیم هندبال دختران ایران در جهانی مقدونیه بنویسیم که نمایش زیبای این بچه های پرهنر و بیست سیو یارمحمد دروازه بان شجاع تیم ملی بنویسیم، اما چون هنوز مسابقات دور مقدماتی این میدان بزرگ به پایان نرسیده، ترجیح داده ایم در کنار تمجید کسب جواز ورود به مسابقات جهانی هندبال بازان نوپای ایرانی به نکته ای اشاره کنیم که به بحث مدیریت در ورزش ارتباط پیدا می کند.

گلستانی: خجالت آور است

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان را که بررسی کرده اند، رکورد بانوان برخی کشورها در موادی مانند دوی چهارصد متر از مردان ایران هم بالاتر است.

دنیای توپ و سبد

از میان اخبار روز مرتبط با بسکتبال چند خبر توجه ما را جلب کرده است که مروری بر آنها را خالی از لطف نمی دانیم.

کناره گیری بعد از 24 سال

انتخابات هیات بسکتبال استان مازندران برگزار شد و محمودرضا امین اللهی از قائمشهر با کسب 20 رای برای چهار سال ریاست هیات این استان را برعهده گرفت.

کرونا سفر را از محتشمی گرفت!

تیم ملی والیبال زنان ایران با یک تغییر در ترکیب 14 نفره خود راهی اردوی برون‌مرزی استانبول شد تا شنبه 15 مرداد عازم شهر قونیه میزبان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شود.

افزایش سهم فوتبال آسیا در جام جهانی

کنفدراسیون فوتبال آسیا مسیر صعود تیم ها به جام جهانی 2026 با افزایش سهمیه ها را اعلام کرد.

محمدیان بهترین مربی جهان شد

 با اعلام کمیته برگزاری مسابقات نونهالان قهرمانی جهان، معصومه محمدیان سرمربی تیم ملی تکواندوی دختران کشورمان به عنوان بهترین مربی این دوره از مسابقات انتخاب و معرفی شد.

پرواز مریخ بر فراز مقدونیه

فاطمه مریخ ملی‌پوش هندبال نوجوانان دختر ایران در پایان مصاف با سنگال در رقابت‌های قهرمانی جهان عنوان ارزشمندترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

پیروزی شیرین هندبال دختران ایران

تیم هندبال دختران نوجوان ایران در دومین مسابقه خود در چارچوب رقابت های جهانی مقدونیه با نتیجه 29-39 سنگال نماینده قاره آفریقا را شکست داد.

آزادکاران نوجوان ایران چهارم شد

تیم ایران با کسب یک مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به کار خود در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در ایتالیا پایان یافت.

پوست خربزه زیر پای سرپرست موقت فدراسیون فوتبال

اینکه سرپرستان فدراسیون های ورزشی حق شرکت در انتخابات همان فدراسیون را دارند، به مشکل جدیدی در فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.

نقل و انتقالات پرسپولیس قفل شد

نزدیک به یک ماه است که در پرسپولیس و در راه خریدهای جدید در جهت رفع کمبودهای تیم هیچ فعل و انفعالی انجام نمی شود.

داورزنی: دنیا از والیبال ایران بیشتر خواهد شنید

رئیس فدراسیون والیبال در مجمع سالیانه و عمومی گفت: مسیر موفقیت را با هم طی کردیم و در ادامه قصد توقف نداریم. می‌خواهیم با شتاب بهتر به سمت قله‌ها حرکت کنیم. به دفعات دل مردم را شاد کنیم و باعث غرور ملی مردم ایران شویم.

پایان اردوی هوادار در استانبول

تیم فوتبال هوادار تهران که برای برپایی اردو به استانبول رفته بود، موفق به انجام سه بازی تدارکاتی با تیم های مختلف ابتدا الخطیرات قطر را که به ترکیه آمده بود 3 بر صفر شکست داد سپس در دیدار با با تیم مسیمر قطر 3 بر یک برنده از میدان خارج شد.

 دیر نه، زود برگزار می شود!

قرار بود فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان تهران از روز جمعه ۱۴ مرداد آغاز شود. اما این تاریخ با اعتراض برخی از باشگاه ها مواجه شد.

عطابخش از مدیرعاملی پیکان برکنار شد

تصمیم ناگهانی و تغییرات به جا و به موقع از سوی مدیران شرکت صنعتی ایران خودرو باعث برکناری امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان شد.

ترک تیمو ورنر از چلسی

تیمو ورنر که شدیدا علاقه‌مند به ترک چلسی است، به رئال مادرید پیشنهاد شد.

واعظ آشتیانی اعتراض کرد

امیررضا واعظ آشتیانی که برای ریاست فدراسیون فوتبال نامزد شده بود، به صورت رسمی به کمیته استیناف انتخابات اعتراض کرد.

درودگر: خبر توافق میلیاردی صحت ندارد

مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران خبر توافق ۵۶ میلیاردی پرسپولیس با این سازمان را تکذیب کرد.

تغییر پست و نمایش ضعیف  صیادمنش

مهاجم ملی پوش ایرانی هال سیتی در اولین بازی فصل به دلیل تغییر پست نمایش جالبی نداشت.

تمجید بی پایان مطبوعات پرتغال از طارمی

شب گذشته در چارچوب سوپرکاپ پرتغال، تیم فوتبال پورتو به مصاف توندلا رفت و با درخشش مهدی طارمی به برتری و مقام قهرمانی رسید.

فدراسیون فوتبال تکذیب کرد

دستیار هلندی مهدوی کیا از تیم ملی جدا نشده است و سرمربی تیم ملی فوتبال امید مصاحبه ای در این زمینه با هیچ رسانه ای انجام نداده است.

منطق حکم می کند، تاج رئیس شود

حرف هایش همیشه بوی تازگی می دهد. اسطوره فوتبال کشورمان این بار هم از مسائل فوتبال سخن گفت. حسن روشن اعتقاد دارد که دردهای فوتبال نه تنها پایان ناپذیر است، بلکه هر روز یک درد بر دردهای قبلی افزوده می شود تا در مسیر سرازیری در جهت غرق شدن قرار بگیرد. صحبت های وی با البرز ورزشی را می خوانید.

فراهانی، بازیکن برتر مقابل ازبک ها

بهترین بازیکن تیم ملی هندبال دختران ایران مقابل ازبکستان، نسترن فراهانی بود. بازیکنی از شهر قم که در سال های اخیر در هندبال به لطف حضور یک مربی علاقه مند رشد خوبی داشته است. این مسابقه در چارچوب رقابت های قهرمانی نوجوانان دختر جهان در مقدونیه شمالی برگزار شد، تیم ایران با نتیجه 31-47 بر ازبکستان چیره شد.

میرزاجانپور: اهل استوری و شوآف نیستم

قدرتی زن سرشناس والیبال از پدیده های دوران مربیگری خولیو ولاسکو به تیم ملی دعوت نشد. غیبت مجتبی میرزا جانپور در ازدحام قدرتی زن مد نظر قرار نگرفته است، اما او می گوید: واقعیت امر این است که شرایط جسمانی و انگیزه کافی برای باز گشت به تیم ملی را ندارم و ترجیح می دهم بیشتر به سلامتی خودم بپردازم.

دیدار سریع و پرگل تیم های فوتسال عقاب و قلم ورزش 10 گل داشت

تیم های فوتسال عقاب و قلم ورزش (خبرنگاران و عکاسان ورزشی)، در سالروز شهادت شهید "عباس دوران" و "روز ملی خلبان" به میدان  رفتند که این بازی سریع و پرگل به سود تیم نهاجا پایان یافت.

کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در پنج وزن اول

کشتی گیران کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان به یک مدال نقره و 1 مدال برنز دست یافتند.

رفتار ناپسند و تکراری یک مربی

رفتار نامناسب و یک برخورد زشت و غیرورزشی از سوی فردی که باید مربی و معلم باشد، باعث سقوط اخلاق برابر دیدگانی شد که از ورزش و مربیگری برداشت دیگری داشته اند.

فوتبالی که با جوانگرایی بیگانه است!

در فوتبال حرفه ای، موضوع کلیدی جوانگرایی و بازیکن سازی در باشگاه ها و آکادمی ها صورت می گیرد، اما در کشور ما به مثابه نعل وارونه عمل می شود و فدراسیون راسا در تیم های پایه حدود ۲۰۰ بازیکن را زیر نظر می گیرد!

برنز جایزه ایرانیان در رقابت های قزاق کورسی شد

تیم سه نفره ایران با یک مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ قزاق کورسی در کشور قزاقستان پایان داد.

بنی آدم اعضای یکدیگرند...

پرداختن به سیل و باران ناشی از شرایط جوی موسوم  به جانسون در حیطه دانش و تخصص ما نیست، اما مسئولان امور هوا شناسی و اقلیمی باید با استفاده از دانش و تکنولوژی اگر اقدام پیشگیرانه ندارند حداقل  هشدارهای لازمه و سختگیرانه را به مردم ارایه دهند تا اتفاقات تراژدیک و غمبار حوالی استان فارس یا بیخ گوش تهران فاجعه امامزاده داوود رخ ندهد و جمعیتی را داغدار نسازد.

دود این اختلافات به چشم کشتی می رود

شاید ذکر رخدادهایی که طی مدت اخیر در هیات کشتی تهران به وقوع پیوست مطلوب طبع نباشد چرا که بیم آن می رود نکته ای در این باب گفته شود که در کشاکش این روزگار هفت رنگ هزار آیین، به جانبداری یک سوی ماجرا تعبیر شود و نگارنده را در مظان قضاوت قرار دهد، با این وصف وظیفه حکم می کند تا بر نکته ای که رییس برکنار شده هیات در آخرین اظهارات خود بر آن پای فشرده تاکید شود که دود این اختلافات نهایتا به چشم کشتی خواهد رفت.

مشکل تیم داری ارومیه حل شد!

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از واریز نشدن حق ثبت نام دو تیم ورامین و ارومیه خبر داد و گفت: امروز آخرین مهلت برای ثبت قراردادها و اعلام وضعیت دو تیم نامبرده خواهد بود. دکتر محسن ترابی افزود: ما به جایگاه مردمی والیبال در ارومیه واقف هستیم به همین دلیل ده روز نیز بر آخرین مهلت ثبت نام این تیم و ورامین  اضافه کرده ایم.

دولت فرصت را از دست ندهد!

فارغ از نگرش هاي سياسي كه آفت ورزش و اساسا نظام مديريتي كشور ماست!  مهندس امیرعابديني بدليل برخورداري از رزومه قوي،عملكرد موفق و موثر از سرمايه هاي مديريتي كشور ست كه سالهاست ترجيح داده خانه نشين شود.

پروژه شکست خورده تطهیر !

اظهارات متناقض،عجیب و غیر منتظره مهدی تاج در برنامه تلویزیونی ورزشگاه در پرونده سراسر ایراد ویلموتس را باید پروژه شکست خورده تطهیرقلمداد کرد.

ساختار ورزشی که نیاز به درمان دارد

حدود 10 ماه است از دوران وزارت حمید سجادی بر مسند ارگان عریض و طویلی چون ورزش وجوانان می گذرد و زخم‌های این حوزه نه تنها التیام پیدا نکرده بلکه، کلیت رشته‌های مختلف در خیلی از این مدت زیر سوال رفته و با وجود بازگشت مقطعی چند چهره به نام ورزشی به عرصه کار، اما همچنان ساختار معیوب ورزش و جوانان درمان نشده و این روزها بیش از پیش زمزمه استیضاح حمید سجادی در راهروهای مجلس شنیده می‌شود.

صالحی امیری: باید از تمام ظرفیت‌ها برای حفظ چوگان استفاده شود

رئیس کمیته ملی المپیک بر ضرورت بهره مندی از همه ظرفیت‌ها برای حفظ ورزش چوگان تأکید کرد و گفت: چوگان می‌تواند معرف فرهنگ ایران بزرگ به دنیا باشد.

مسائل روز فوتبال از زبان فتح ا...زاده

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص مسائل روز فوتبال نکاتی را یادآور شده که با منطق نزدیکی فراوان دارد.

طارمی جانشین رونالدو در منچستر

ستاره فوتبال ایران که در فوتبال پرتغال و در تیم پورتو در حال درخشش است، توانست روابط خود را با هواداران تیم پورتو مستحکم کند.

عطایی 16 بازیکن را دعوت کرد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران 16 بازیکن را به اردوی آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان دعوت کرد.

قائدی رسما اخراج شد!

شماره  ۱۰ سابق تیم استقلال که به تیم شباب الا اهلی امارات پیوسته رسما از این تیم اماراتی اخراج شد.

سانتانا مربی برتر تیم ملی فوتبال برزیل شد

تله سانتانا به عنوان بهترین مربی تاریخ تیم ملی فوتبال برزیل انتخاب شد.

تماشاگران آلومینیوم محکوم به محرومیت شدند

با اعلام برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم آلومینیوم در اراک پذیرای تیم هوادار خواهد بود.

سرنوشت فوتبال، سرنوشت کمیته!

انتخاب از هر نوعی که بوده همواره در کشور ما با اما و اگرها و شائبه هایی همراه است و با اینکه قانون نیز حق شرکت در انتخابات را برای همه آحاد قایل شده ولی گاهی راه اندازی برخی جریانات باندی اصل کار را که شایسته گزینی است زیر سوال می برد.

محمدی سرمربی فولادین آمل شد

غلامرضا محمدی سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان با حضور در دفتر باشگاه فولادین ذوب آمل و توافق با مهندس بابک بهمنی مدیرعامل این باشگاه ، رسما هدایت تیم فولادین ذوب آمل در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور را برعهده گرفت.

خوش خبر از والیبال رفت!

امیر خوش خبر سرپرست سالانه طول و دراز تیم ملی والیبال رفت و جایش را به سرهنگ محمدی سپرد.

آزادکاران نوجوان راهی ایتالیا شدند

اعضای تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای حضور در رقابت های جهانی ایتالیا، دیشب راهی این کشور شدند.

امضای تفاهمنامه ورزش کارگری برای حمایت از تولید داخل

در راستای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و در جهت حمایت از تولید ملی، تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون ورزش کارگری و شرکت پوشاک شیک پوش آذین آریایی (پرشین اسپرت) امضا شد.

احمدی وفا طلایی شد

در پنج وزن اول نوجوانان فرنگی جهان نمایندگان کشورمان در رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان در ایتالیا به 1 مدال طلا، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز دست یافتند.

آدم ها را سانسور نکنید

نتیجه بازیکنان ایرانی در لیگ ملت های والیبال بسیار ارزشمند و درخور توجه بود. برای من که در جو ایران ورزش کرده ام به خوبی می دانم که اظهارنظرهای عجیب و غریب چقدر کادرفنی و بازیکنان را تحت فشار قرار می دهد و تمرکز را از آنان می گیرد.

سوپر جام در اختیار اسکوچیچ

در حالی لیگ برتر قرعه کشی شد که از برگزاری سوپر جام که قاعدتا باید قبل از لیگ شروع شود خبری نیست.

بار منفی دور همی کاندیداهای فدراسیون فوتبال

اولین نشست و دورهمی کاندیداهای فدراسیون فوتبال چه آنهایی که در چرخه باقی مانده اند و چه آنهایی که ازچرخه خارج شده اند در یک برنامه تلویزیونی برگزار شد.

شروع توفانی بکش تا ماندگار بمانید

قرعه لیگ برتر فوتبال از دوره بیست و دوم بر گزار شد و حریفان رقبای خود را برای جدال هفته به هفته شناختند.

محمود کلهر در یک قدمی تیم نونهالان ایران

بعد از مشخص شدن مربیان تیم های جوانان و نوجوانان ایران، اکنون نوبت به تیم نونهالان ایران رسید تا مربی خود را بشناسد.

میلانی ها، پورتو و طارمی

باشگاه پورتو برای آزاد کردن طارمی خواهان دریافت مبلغ ۳۵ میلیون یورو شد که باشگاه آث میلان تا کنون حاضر به پرداخت ۲۰ میلیون یورو شده است.

فوتبالی که دیمی اداره می شود!

اشکالات فراوان در نحوه اداره فوتبال، تخلف های آشکار و نهان در چینش مهره ها  و غفلت از مبانی علمی و حرفه ای، فدراسیون را به بیراهه سوق داده است.

ساعی و کمیته ملی المپیک

هادی ساعی قهر مان سابق تکواندوی المپیک برای انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

آب اگر راکد بماند بوی...

شمشیر بازی طی دهه اخیر سعی کرده با بکارگیری برخی عناصر رسانه ای اجازه ندهد سر و صدایی در این ورزش به بیرون درز پیدا کند اما در عصر اطلاعات و کامپیوتر هیچ واقعیتی پنهان نمی ماند. دعوایی که در آستانه انتخابات رئیس فدراسیون شمشیر بازی علنی شده درسی است برای همه فدراسیون هایی که تکیه به بوق های تبلیغاتی و رسانه ای دارند و مانند حباب روی آب عمل می کنند.

فوتسال عقاب و قلم ورزش، فردا به میدان می روند

به دعوت‌ تربیت بدنی نهاجا و در سالروز شهادت شهید خلبان عباس دوران» و «روز ملی خلبان» تیم های فوتسال عقاب و قلم ورزش(خبرنگاران و عکاسان ورزشی)، مسابقه  دوستانه سالنی را فردا(چهارشنبه) برگزار می کنند.

قابل توجه وزارت صنعت و باقی قضایا

ریخت و پاش در اغلب باشگاه های ورزشی کم سابقه نیست، اما کدام مرجع باید به این  آشفته بازار خاتمه بدهد. بر ما پوشیده نیست اینکه از مدت ها پیش معدود افراد دلسوز از فساد سیستماتیک در ورزش سخن گفته بودند اما مثل صدایی از قعر چاه ویل بازتابی  نیافت.

سپاهان به دنبال جذب بازیکن الاهلی

ستاره مدنظر سپاهان بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر عربستان به شمار می آید.

پیش بینی 10 میلیون بلیت برای المپیک پاریس

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس زمان شروع مسابقات فوتبال را اعلام کرد.

دستمزد انصاری فرد مانع جذب سوئیسی ها شد

رسانه یونانی خبر داد دستمزد بالای مهاجم ملی پوش ایرانی مشکل ساز شده است.

مازیارخویشوند به عنوان معاونت بنیاد عدالت و کرامت کشور منصوب شد

مازیارخویشوند طی حکمی از سوی دکتر احمدعامری بعنوان مدیرکل امور ورزشکاران و هنرمندان کشور منصوب شد.

از «تاج‌گذاری» تا «بازیکن‌سالاری»  در فدراسیون فوتبال

آن روزی که واژه تاج را از روی یک تیم فوتبال برداشتند و نامش را استقلال گذاشتند، هیچکس فکر نمی‌کرد که ضعیف‌ترین رئیس ورزش تاریخ ایران، محمود گودرزی به دنبال تاجی باشد که آن را بر سر فوتبال ایران بگذارد. «تاج‌زدایی» در آن روزگار تا جائی پیش رفته بود که برخی آدم‌های متعصب حتی «تاج» خروس‌ها را هم می‌بریدند تا این نام «محو» شود.

ابهاماتی که بر طرف می شود

تیم ملی بعد از ماراتن لیگ مل تها باید برای قهر مانی جهان در اسلوونی آماده شود. والیبال پرمسابقه ترین رشته ورزش در جهان است در این بین با اینکه سرمربی تیم ملی وعده تغییراتی در تیم اعزامی به پیکار های پیش رو را داده است، ابهامات بر سر بازگشت مصدومان سرشناس وجود دارد.

احمدی وفا و بویری به دیدار فینال راه یافت

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از ساعت 14 روز گذشته در شهر رُم ایتالیا برگزار شد و در پایان 2 نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده راهی دیدار رده بندی شدند.

تهران قهرمان دانشگاه های ایران شد

پانزدهمین دوره رقابت های والیبال دانشگاه های کشور در تبریز بر گزار شد و تیم دختران دانشگاه تهران بدون از دست دادن حتی یک ست بر سکوی نخست ایستاد.

تیم های لیگ برتر فوتبال حریفان را شناختند

مراسم قرعه کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر روز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در مجموعه تجاری ایران مال و با حضور نمایندگان باشگاه ها و مدیران فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

6 مدال گردن آویز جوانان ایران

وزنه برداران جوان ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ۲ مدال طلا و ۴ نقره کسب کردند.

صالحی امیری: همه کارها مطابق اساسنامه بود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باید از تیراندازی حمایت شود تا جزو سه فدراسیون ورزشی برتر کشور شود.

گل محمدی مهاجم برزیلی می خواهد

فشارهای وارده از سوی باشگاه پرسپولیس بر یحیی گل محمدی باعث شد تا سرمربی تیم از موضع خود عقب نشینی کند.

معمای مجیدی با تیم اماراتی

غیبت چند روزه فرهاد مجیدی در تمرینات تیم اماراتی باعث رشد شایعات فراوانی شده است.

باز هم  وحید قلیچ، اینبار گل محمدی!

حملات تند وحید قلیچ دروازه بان سابق تیم پرسپولیس پایان ناپذیر است و این بار نوک پیکان حملات او متوجه یحیی گل محمدی شده است.

کادرفنی تیم پرسپولیس کامل شد

از سوی باشگاه پرسپولیس کادر فنی تیم پرسپولیس معرفی شدند.

مربیان و سرپرستان لیگ برتر به کوه نور بروند

مربیان وسرپرستان شانزده تیم حاضر در لیگ برترفوتبال  امروز جهت شرکت در مراسم قرعه کشی بیست ودومین دوره مسابقات لیگ برتر در سالن اجتماعات کوه نور در هتل پارسیان حاضر باشند.

کوشکی جوان در حال درخشش

یک اتفاق جالب و یک درخشش عالی باعث شد تا در تیم جوانان فاینورد هلند یک نوجوان ایرانی در حال درخشش باشد.

ایران ششم شد!

تیم ژاپن با کسب پیروزی 20- 24 مقابل بحرین، قهرمان هندبال جوانان آسیا شد و کویت نیز در مکان سوم ایستاد.

چوخه ورزش محبوب خراسانی ها جهانی شد

همزمان با ایام اعیاد قربان و غدیر فدراسیون جهانی چوخه از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک قوه قضائیه به ثبت رسمی رسید تا نگرانی ها بابت ثبت چوخه از سوی سایر کشورها به پایان برسد.

تیم انفرادی کشتی آتش نشانان ایران قهرمان جهان شد

مسابقات کشتی آزاد آتش نشان ها و پلیس های جهان که در شهر لوتردام هلند برگزار شد که قهرمانان کشتی ایران موفق شدند نتایج خیلی خوبی گرفتند.  

تیم ملی در سایه

در حالی که روز شمار آغاز جام‌جهانی فوتبال به سرعت ورق می خورد، مسئولان فدراسیون فوتبال آنقدر که به انتخاب شدن در انتخابات پیش رو هستند به فکر تیم ملی نیستند در صورتی که با این سبک و سیاق فرق چندانی نخواهد کرد که چه کسی می آید و چه فردی می رود.

تمرین کوه پیمایی آزادکاران در توچال

اعضای تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان صبح امروز تمرین کوه پیمایی را در دستور کار داشتند.

تیم منتخب لیگ ملت های والیبال

بازیکنان منتخب در تیم رویایی لیگ ملت ها معرفی شدند. حیف که تیم ایران صعود نکرد وگرنه امین اسماعیل نژاد می توانست رقابتی شانه به شانه با پاتریک داشته باشد.

بلبشو در ژیمناستیک

هنوز جوهر امضای انتصاب یک روزه سر پرست جدید فدراسیون ژیمناستیک نگذشته بود که حکم برکناری ایشان هم صادر شد تا با آبروی یک شخصییت ورزش بازی شود. به راستی چه خوره ای به جان این ورزش مهم اما نیمه جان افتاده است؟

مهرداد صیادی به رینگ توکیو رسید

با درخشش و قهرمانی های خیره‌کننده و غرور آفرین و ادامه‌دار محمود ستاری در میادین مبارزات رینگ ژاپن، حالا اینبار مهرداد صیادی فایتر اهل کرج از کشورمان در تاریخ 29جولای (7 مرداد) در مبارزات سازمان رایز در سالن کوراکوین شهر توکیو در وزن منهای 57 کیلو گرم به مصاف هاروتو یاسوموتو ژاپنی خواهد رفت.

حریفان نمایندگان ایران معرفی شدند

قرعه کشی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان برگزار شد. بر اساس برنامه در روز نخست مسابقات، کشتی‌گیران در ۵ وزن ۴۸ ، ۵۵ ، ۶۵ ، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم روی تشک می‌روند. مسابقات از ظهر امروز آغاز می شود.

مدال آوران کشتی در جام پیتلاسینسکی لهستان

تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان پایان داد.

 خروس های خوش الحان

دیدار پایانی لیگ ملت های والیبال؛ ست اول را فرانسوی های با سرویس های پلنگ (!) شکن بردند شاید این توهم پیش آمد کار آمریکایی ها تمام است اما شطرنج بازی مربیان را دیدیم که چگونه یک ماراتن زیبا را به تصویر کشاندند. حالا خروس های خوش الحان دیار فرنگ با یک مربی ایتالیایی آقایی می کند.

اسکوچیچ فقط تا جام جهانی!

با اینکه اسکوچیچ در تیم ملی ابقا شده است، اما کشمکش در مورد این مربی همچنان ادامه دارد.

حسن روشن: تاج بهترین گزینه است

پیشکسوت فوتبال کشورمان به اظهارنظر درباره روند انتخابات فدراسیون فوتبال پرداخته است.

انتخاب خبرگان کمیته ملی المپیک

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز در حالی برگزار شد که محور اصلی مذاکرات جلسه امروز انتخاب پنج خبره ورزشی بود.

صلاحیت تاج تائید شد

کمیته بدوی فدراسیون فوتبال امروز جلسه دیگری برای بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار کرد.

۱۲ میلیون ویلموتس به ۳میلیون یورو کاهش یافت

سرانجام شکایت ویلموتس از فوتبال ایران در دادگاه کاس مورد بررسی قرار گرفت و رای نهایی پس از ماه ها صادر شد.

قرعه کشی لیگ با یک روز تاخیر

قرعه کشی لیگ برتر فوتبال و دوره بیست و دوم آن روز دوشنبه انجام خواهد شد.

اوسمار لوس برزیلی دستیار گل محمدی شد

یک مربی برزیلی با سوابق روشن و نیز با داشتن مدرک بین المللی که در تیم های بزرگ برزیلی وآمریکای جنوبی فعالیت داشته است،دستیار یحیی گل محمدی شد.

کرده، گزارشگر برترشد

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی بر گزار شد. این جشنواره همه ساله بر گزار می شود و امسال در بخش گزارش‌های ورزشی کیومرث کرده چهره نام آشنای رسانه ملی به عنوان گزارشگر برتر معرفی شد.

کاسیانو به پرسپولیس نزدیک شد

غیبت طولانی کاسیانو مهاجم برزیلی که قرار بود از یک ماه پیش به پرسپولیس بپیوندد، به نوعی نارضایتی بین کادر فنی تیم پرسپولیس و عوامل فعال در این باشگاه ایجاد کرده است.

تیم جدید انصاری فرد رونمایی شد

مقصد جدید مهاجم تیم ملی ایران مشخص شد و رسانه یونانی از مقصد جدید مهاجم تیم ملی ایران خبر داد.

هواداران پرسپولیس دست به اعتراض زدند

پیش از ظهر امروز تعدادی از هواداران معترض به عملکرد مدیرعامل پرسپولیس مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند.

اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال

سازمان لیگ فوتبال از زمان قرعه کشی لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.

درخواست فدراسیون فوتبال از رسانه ها

رای پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران هنوز از سوی دادگاه عالی ورزش اعلام نشده است.

تبریک اسطوره به وزنه برداران ایران

محمد نصیری نادره مرد وزنه برداری جهان قهرمان دارنده ۲۵مدال المپیک و جهان در پیامی موفقیت های وزنه بر داران ایرانی را در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان تبریک گفت.

پخش رقابت های  نوجوانان قهرمانی جهان

شبکه ورزش سیما رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان را به صورت زنده برای علاقمندان به کشتی پخش می کند.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار می شود

دهمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت های جهانی صربستان، روزهای 7 لغایت 18 مردادماه در خانه کشتی شهید صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

جنگ آمریکا با خروس ها

 نهایی لیگ ملت‌ها 2022 امروز (یکشنبه دوم مرداد ماه) برگزار خواهد شد و تیم‌های آمریکا و فرانسه برای کسب مقام اول و دوم و تیم‌های لهستان و ایتالیا برای کسب مقام سوم و چهارم به مصاف هم خواهند رفت.

ورود قاره ای شایستگان ورزشی

دو وزنه بردار شاخص و صاحب عنوان المپیکی ایران با آلمنا رئیس قطری کنفدراسیون وزنه برداری آسیا ملاقات کردند تا نخستین گام ها را برای دیپلماسی در دنیای پولاد سرد انجام دهند.

حاتمی: ما که نبودیم ...

تیم ملی بسکتبال با پذیرش شکست مقابل اردن از دور مسابقات کاپ آسیا حذف شد، اما چرا اینگونه شد و دلیل این ناکامی چه بود؟

دیپلماسی برای مربیان وطنی

اینکه ورزش هر کشوری بخواهد از اطلاعات آزاد و دانش روز خارج از کشور سود ببرد خرجی نیست. ما از ولاسکو کم بهره نبرده ایم و در همان زمان مربیان ایرانی در ایالات متحده که پیشرفته ترین شیوه ها را در ورزش قهرمانی به کار می گیرد از مربیان ایرانی بیشترین استفاده را گرفته است.

مسابقه تیم ها برای سفرهای خارجی؛

در حالی که تامین منابع مالی مشکل ساز شده و مطالبات مربیان ، بازیکنان و شرکت ها سر به فلک‌ کشیده، مسابقه تیم ها برای برپایی اردوهای خارجی پرهزینه و کم بهره باعث شگفتی است.

بی‌حیایی معاون جوانان بر سر چوب

فرد حاشیه‌دار و تنش‌آفرینی که هرگز در خواب هم‌نمی‌دید که در وزارت ورزش و جوانان روزی یکی از معاونت‌های اصلی را عهده‌دار شود با “رانت” و بدون داشتن تخصص و قابلیت‌های لازم در جایگاهی قرار گرفت که روزی فرزند شهید تندگویان در آن‌ مسئولیت، به خوبی مدیریت می‌کرد و به آن جایگاه اعتبار داد، او اخلاق را از پدر شهیدش به ارث برده بود و هرگز از این محور خارج نشد.

جام پیتلاسینکسی آغاز شد

 تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان از ظهر امروز در رقابت های بین المللی جام پیتلاسینسکی لهستان به میدان رفت

فرنگی کاران نوجوان راهی ایتالیا شدند

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان راهی ایتالیا شد.

 ...به حق چیز های نشنیده!

 کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت ؛ رسیدگی به ۶۱شکایت نشان می دهد باشگاه های ما سر را از سر گشادش می دمند.

تیم ملی سرشار از انگیزه

تیم ملی والیبال قهرمان جهان نشد؛ پس در یادداشت ها و بر داشت هایمان دچار افراط و تفریط نشویم؛اما آنچه این بازیکنان را متمایز حتی ممتاز ساخته بود انگیزه و اشتهای فراوان برای مبارزه جویی بود.