شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

نوری: روزی خلبان فانتوم خواهم شد

برخی از رشته های ورزشی کمتر به چشم می آید و شاید جامعه اصلا آن ها را نشناسد اما وقتی که به کنکاش می پردازیم با دنیایی از عزم و اراده مواجه می شویم.

پرتاب تاریخی دختر ایرانی در جهانی کنیا

نخستین عنوان جهانی دومیدانی بانوان ایرانی را یک دختر مشهدی به دست آورد.

بازیکن سالاری وحشتناک در کاراته بانوان!

سرمربی سابق تیم ملی کاراته که همیشه سعی کرده است کنار بنشیند و کمتر حرف بزند امروز به نکاتی اشاره کرد که خواندنش خالی از لطف نخواهد بود.

دو تنیسور دختر ایرانی برای مدت دو هفته لژیونر شدند!

ندا شهسواری به تیم قطر پیوست و خواهرش هم در یک تیم عراقی بازی می کند تا در مسابقات قهرمانی کشورهای عرب در اردن دست به راکت شود.

ژاپن کم بود هند هم اضافه شد!

اگر کرونا بگذارد تیم ملی هندبال بانوان ایران تا چندی دیگر راهی آنسوی مرزها می شود تا بخت خود را در رویارویی با تیم های خارجی بیازماید. ژاپن یکی از قدرت های مهم هندبال آسیا و هندوستان از رقبای اصلی دور مقدماتی تیم ایران محسوب می شود.

خوش جمال: وزیر ورزش باید واقع بین و صادق باشد

در بررسی عملکرد ورزشکاران ایرانی در بازی های المپیک توکیو یکبار دیگر به تکواندو می رسیم.

ایراندوست 31 بازیکن را به اردو دعوت کرد

اردوی تیم ملی فوتبال بانوان از فردا (سه شنبه 19 مردادماه) در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.

پایان اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان در مرکز ملی فوتبال به پایان رسید.

پریا شهریاری ناظر بازی های حساس المپیک توکیو شد

تیم های راه یافته به فینال فوتبال المپیک توکیو مشخص شد و فدراسیون جهانی فوتبال نظارت این بازی های حساس را به پریا شهریاری سپرده است.

شهربانو منصوریان مسئول کمیته برنامه ریزی تیم های ملی موی تای بانوان شد

طی حکمی از سوی جواد نصیری رئیس انجمن موی تای ایران و عضوی شورای ریاست فدراسیون جهانی شهربانو منصوریان به عنوان مسئول کمیته برنامه ریزی تیم های ملی موی تای بانوان منصوب شد. 

بانوان ترکیه در المپیک می درخشد

تیم والیبال بانوان ترکیه در المپیک بازی های درخشانی ارایه داد. این تیم با شکست دادن تیم های چون تایلند، آرژانتین، بلاروس موقعیت خوبی در جدول رده بندی دارد.

هاشمی: مسایل و مشکلات تفنگ را برطرف سازند

تیراندازی در یکی، دو سال گذشته در کشمکش راضی کردن سرمربی و برطرف ساختن مشکلات و خواسته های ورزشکارانش پرسه زده است و حتی نزدیک بود که هاشمی که سابقه مربیگری در شرق آسیا را دارد، قید همکاری را بزند. اما هرچه که بود تیم به المپیک رفت و دست خالی بازگشت. الهام هاشمی می گوید: وقتی ببینید که چه قهرمانانی پس از مهیار هستند متوجه می‌شوید که نتیجه وی خیلی خوب بوده است.

هر دم از این باغ بری می رسد!

با دیدن شناگر ایرانی در تیم شنای بانوان جمهوری آذربایجان به یاد این شعر افتاده ایم که هر دم از این باغ بری می رسد ...

غلبه بر غرور و استرس

مژگان کرد گفت: امتیاز به امتیاز بازی ایران و لهستان را تعقیب کردیم. استرس زیادی داشتیم و در نهایت از این پیروزی درخشان خوشحال شده ایم.

ملایی در نیمه نهایی المپیک

 در ادامه مسابقات روئینگ المپیک توکیو، امروز نازنین ملایی به آب زد. قایقران کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قایقرانانی از مکزیک، نیوزیلند، سوئیس، نامیبیا و چین تایپه رفت.

زیباتر از پیروزی

این نجمه خدمتی است در دومین حضورش در المپیک به افتخار بر افراشته شدن پرچم مقدس ایران در بازیهای توکیو اشک شوق می ریزد...

حجاب دختران تیرانداز ایرانی و مصری

رقابت های تیراندازی تفنگ بادی ۱۰ متر زنان در  دومین روز از بازی‌های المپیک توکیو برگزار شد و ایران دو نماینده در این رقابت‌ها داشت.

تکواندوکاهای ایرانی مقابل هم

تکواندوکاهای تیم ملی ایران به مصاف هم می روند این در حالی است که تکواندوکار سابق تیم ملی ایران با ناهید کیانی مقابل هم قرار می گیرند.

دختر قایقران ایران به یک چهارم نهایی رفت

 سی و دومین دوره بازی های المپیک-توکیو 2020؛دختر قایقران ایران به  یک چهارم نهایی رفت.

سالروز بانوی کوهستان

لیلا اسفندیاری کجوری‌راد کوهنورد زن ایرانی بود که در کوه گاشربروم ۲ پاکستان سقوط کرد و کشته شد. وی متولد 27 بهمن 1349 در تهران بود که در 31 تیر 1390 درگذشت.