شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

دیاباته حد انتظار مجیدی نیست

مجیدی به دلیل نزدیک بودن زمان دیدار پرسپولیس  و مصاف با نفت مسجدسلیمان ترجیح داد به تعدادی از بازیکنان اصلی تیمش استراحت بدهد تا تغییراتی را در ترکیب اصلی آبی پوشان ایجاد کند اما با این وجود نام شیخ دیاباته در این لیست دیده نمی شود.

تیم ایران با کسب 3 مدال طلا، یک مدال برنز و دو عنوان پنجمی

 تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در پایان رقابت های کشتی قهرمانی جهان در مجارستان صاحب 3 مدال طلا، یک مدال برنز و 2 عنوان پنجمی شد.

رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا به تعویق افتاد

 با اعلام رسمی کنفدراسیون دو و میدانی آسیا چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان قاره آسیا به تعویق افتاد.

برخورد قاطعانه فدراسیون فوتبال با بی اخلاقی در لیگ های کشور

سرپرست دبیرکل فدراسیون می گوید فدراسیون فوتبال به هیچ وجه بی عدالتی را نمی پذیرد. باید به فوتبال توسط مسئولان، مربیان، بازیکنان، کادر فنی و اهالی فوتبال اعتبار داده شود و قرار نیست فقط این فوتبال باشد که به آنها اعتبار بدهد.

رضا کرمانشاهی از قضاوت محروم شد

کرمانشاهی داور رقابت های لیگ دسته یک پس از قضاوت و تصمیم جنجالی‌اش در بازی بادران و ملوان با محرومیت مواجه شد.

قرارداد های یک میلیونی در هندبال پرداخت نمی شود!

عضو تیم کربنات فیروز آباد؛ برای دریافت ۵۰۰ هزار تومن بیش از صدبار با مسئولین تیم‌ تماس گرفتم اما کسی جواب نمی دهد.

رقابت های بین المللی تنیس پیشکسوتان برگزار می شود

ایران رقابت های بین المللی تنیس پیشکسوتان را میزبانی می کند و در تهران برگزار می شود.

انتصاب مشاور عالی باشگاه فولاد از سوی آذری

سید ابراهیم تهامی، یکی از بازیکنان بی نظیر دهه هفتاد ونسل جدید پیشکسوتان فوتبال خوزستان را به عنوان مشاور عالی باشگاه منصوب شد.

محرومیت گل محمدی تایید شد

گل محمدی با اعتراضش و به خاطر بی احترامی به داور مسابقه  بازی مقابل گل گهر سیرجان، کار دست خودش داد و باعث محرومیت وی شد.

مجیدی: استقلال نباید گل بخورد

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد تیمش مستحق پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان بوده است.

نمره منفی برای ژاپنی ها: ضعف در تدارکات و شیوع کرونا در ناریتا

آن روزی که در سالن هیگاشی هیروشیما در خلال بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴، ژاپنی‌ها اتوبوس حامل کشتی‌گیران ما را دیر به سالن آوردند، محمدرضا طالقانی را تا آستانه سکته پیش بردند،

امیر حسین بادی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد

سید اکبر طاهری سرمربی تیم ملی بزرگسالان، امیر حسین بادی را به اردوی تیم ملی بررگسالان دعوت کرد.

بردیا سعادت هفته آینده راهی کره‌جنوبی خواهد شد

تورنمنت کوو کاپ از 23 مردادماه به مدت یک هفته آغاز می‌شود

پروفسور به ایران می آید

«مانوئل مونتایا فرناندز» اسپانیایی سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران شد

در المپیک تیم کاملا متفاوتی خواهیم دید

 محمدرضا داورزنی ، رئیس فدراسیون والیبال ایران ، اعلام کرد که - ما بهتر از لیگ ملت ها بازی خواهیم کرد. مردم  در المپیک تیم دیگری را خواهند دید. لهستانی ها یکی از رقیبان ایرانی ها خواهند بود.

گزارشگران تلویزیون در قرنطینه

گروه گزارشگران تلویزیون ورادیو کشورمان وارد توکیو شدند.

ابرهای تیره بر فراز آسمان آبی استقلال

این روزها آسمان آبی استقلال حال و هوای تیره ای دارد. سرمربی از مدیریت باشگاه ناراضی است و بازیکنان اعتصاب می کنند و مدیرعامل باشگاه طوری حرف می زند که انگار اتفاقی نیفتاده است.

جای تیمور لنگ خالی است

متاسفانه آشفته بازاری در فوتبال بیداد می کند. هرکس خو درا حق وحتی خود را در حد رئیس فدراسیون فوتبال می داند. شرط بندها  وشرط بندی تا مغز فوتبال نفوذ کرده است. غریبه ها تمامی صندلی های فوتبال را اشغال کرده اند.

کلانتری، ریئس کمیته داوران دانشگاه مازندران شد

 دکتر سجاد کلانتری به عنوان رئیس کمیته داوران کشتی ورزش های دانشگاه استان مازندران منصوب شد.

از"شِکری" بوشهر تا اونور دنیا

استاد "محمود ابراهیم زاده" در زمره پیشکسوتان کارآمد فوتبال به شمار می رود که در دوران جوانی باوجود شم بالای گلزنی هیچگاه  در عرصه ملی به حقش نرسید.

چه کسی از سوخته سرایی خبر دارد؟

در آستانه بازی های المپیک، حیف است یادی نکنیم از یکی از المپین های تاریخ ورزش ایران. مردی که طی سه دوره از بازی های آسیایی در سال های ۱۹۸۲، ۱۹۸۶ و ۱۹۹۰ پرچمدار ایران بود و با کسب سه طلا و یک نقره این رقابت‌ها، نام خود را در تاریخ ورزش ایران جاودانه کرد. 

جای خالی ما در سرزمین آفتاب تابان

 بازی های المپیک در نزد جهانیان از جمله ما از مرتبه ای بس رفیع برخوردار است و بالطبع حضور و موفقیت دراین فستیوال معتبر خاکی،  منزلتی ممتاز دارد.

رقابت های کشتی آزاد نوجوانان  جهان از امروز

رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان ازامروز و به مدت 3 روز در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

ابراهیمی باز هم در قطر 

 الوکره قطر به طور رسمی پیوستن امید ابراهیمی به این تیم برای بازی در فصل آینده را اعلام کرد. امید ابراهیمی که در سه فصل اخیر بازیکن الاهلی دوحه بود پس از پایان قراردادش با این تیم به الوکره پیوست.

اکبرپور: نقطه ضعف پرسپولیس را آنالیز کردم

عصر فردا تیم ماشین سازی تبریز باید با پرسپولیس قهرمان چند دوره لیگ برتر باشگاه های کشور دیدار کنند. این بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود. دیدار این دو تیم که در پایین و بالای جدول قرار دارند، بهانه ای شد تا با علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین سازی گفت و گو کنیم.

سومین بانوی ایرانی در لیگ پرتغال

بعد از پیوستن دو دختر ملی پوش والیبال ایران به لیگ کشور پرتغال، بازیکن سوم از شهر والیبال خیز اصفهان نیز راهی آن کشور شد.

تشکری: والیبال ژاپنی ماشینی است

تیم ملی والیبال به توکیو رسید و رنج سفر طول و دراز به کشور آفتاب تابان فقط مختص والیبال بازان نبود که بخواهیم آن را عمده سازیم. اما با این همه نگاه نیمی از جامعه ورزش و دوستداران دنیای توپ و تور به بلندقامتان تیم ملی کشورمان است.

بزرگ ترهای آبی پادر میانی کنند

درد دل تازه فرهاد مجیدی با نمایندگان رسانه ها و گلايه های او از بی مهری مدیریت این سوال را در اذهان متبادر می کند که چرا برای پایان دادن به این کشمکش، عزم مصممی وجود ندارد.

یزدانی محبوب ترین شد

درست است که کمیته ملی المپیک قرائت سوگندنامه ورزشکاران المپیکی را از کشتی گیر محبوب و بلندآوازه ایران دریغ کرد اما انتخاب حسن یزدانی به عنوان محبوب ترین ورزشکار جهان پاسخ جالب و به موقعی بود که به برخی از کج اندیشی ها داده شد.

مسابقات تنیس رده های سنی کشور در البرز به پایان رسید

تنیسورهای نوجوان به کار خود در رقابت های رده های سنی پایان دادند.

چند کلمه برای آقای طنز فوتبال

برخی از اهالی ورزش آنقدر در طنازی و شووآف مهارت دارند که فکر می کنیم اشتباهی گام به عرصه ورزش گذاشته اند. عرصه ای که با همه حال و حواشی هایش سرشار از احترام و اعتماد متقابل است...

تقی پور: حمیده اهل تسلیم شدن نیست

حمیده عباسعلی یکی از سه ورزشکار اعزامی کاراته ایران به بازی های المپیک است. وی در وزن 61+ کیلوگرم برای کسب مدال به میدان خواهد رفت. دختری صمیمی و ورزشکاری اجتماعی که به لحاظ برخورد و رفتار در جوامع ورزشی و غیرورزشی نمونه است.

اخبار ناخوشایند از دهکده المپیک

در حالیکه کاروان اعزامی ایران به بازی های توکیو از سرگردانی در فرودگاه ناریتا شاکی هستند، خبر رسید که چند نفر از 55 نفر از کارکنان مستقر در دهکده المپیک به ویروس کرونا مبتلا شدند و این تعداد البته با حضور 60 هزار پلیس که امنیت المپیک را برعهده گرفتند شاید رقم مهمی نباشد اما هرچه که هست موجب نگرانی هایی شده است.

وداع نصیرلو از دنیای داوری

در جهان ورزش داوران ایرانی آوازه و جایگاه خوبی دارند. در کشتی، والیبال، تکواندو و ورزش بانوان داوران کشورمان در بیشتر صحنه های بین المللی حضور می یابند...

محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا کجاست؟

روزنامه الاقتصادیه نوشت: پیش‌بینی می‌شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا اواخر ماه میلادی جاری تصمیم نهایی را درباره چگونگی برگزاری مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و همچنین محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کند.

تبریک رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به عزیزی خادم

شیخ سلمان در پیامی به رئیس فدراسیون فوتبال ایران فرا رسیدن عید سعید قربان را پیشاپیش تبریک گفت.

کار خوب وقابل تقدیر صندوق حمایت از قهرمانان وپیشکسوتان ایران

ار خوب را باید گفت و آن را ستود. صندوق حمایت از قهرمانان وپیشکسوتان ایران از آن دست ارگانهای ورزشی به شمار می آید که همیشه در انجام کار خیر خودرا پیشقدم می داند.

کناره گیری ذوب آهن از تیمداری در لیگ برتر هندبال بانوان

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن خبر داد؛ برای هندبال بانوان بودجه ای در نظر نگرفتیم و این باشگاه در بخش هندبال بانوان تیمداری نخواهد کرد.

کوتاه از فوتبال

آنچه در ذیل می آید گذری و نظری است بر متن و حاشیه رویدادها و اخبار روز فوتبال که شاهد در جایی نخوانده باشید.

ارزش ها را در هاونگ له نکنیم

دعوای غیرمنتظره سه تن از بازیکنان قدیمی و باتجربه فوتبال ایران پیامد بدی داشت و ما را برآن داشت تا در این باره بنویسیم پیشکسوتان،  مدیران،  مربیان،  بازیکنان،  چه کردید وچه کردیم که این چنین شده؟

تمرین سیستم دفاعی در تیم هندبال دختران ایران

در خصوص چهارمین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر که از 19 تا 25 تیرماه جاری در شاهرود برگزار شد، گفت: 26 بازیکن را به این اردو دعوت کردم و بیشتر برنامه تمرینی در این اردو، شناخت و تمرین انواع سیستم های دفاعی در زمین هندبال بود.

کم لطفی به کشتی و حسن یزدانی

در حالی که قرار بود سوگندنامه المپیک توسط حسن یزدانی و حمیده عباسعلی قرائت شود اما به یک باره به بهانه رعایت قرنطینه ادای سوگندنامه را به علی پاکدامن عضو تیم ملی شمشیربازی و حمیده عباسعلی عضو تیم ملی کاراته سپرده اند

سهم مربیانی مثل باوفا در کشتی فرنگی چیست؟

 از جمله مربیان کاربلد و کارکشته جوان کشتی می توان به حمید باوفا اشاره کرد که علاوه بر زندگی روزمره خود با وجود مشغله هایش و بحران کرونا نتوانسته دور از دنیای کشتی باشد؛ هرچند هیچ پستی در تیم های ملی ندارد ولی در استان خود یکی از فعال ترین مربیان کشتی فرنگی است که کشتی را جزو برنامه های زندگی خود قرار داده است.

جنگ شیرها با اسلحه روباه

تیم ملی بسکتبال در شرایطی راهی بازی های المپیک می شود که از درد دل های سرمربی و بازیکنان این تیم واقف شده ایم. اینکه کاپیتان صمد نیکخواه بهرامی چه گفته است یا حامد حدادی که تنها بازیکن منطبق بر استاندارد جهانی از نظر فیزیکی است، از رسانه ها خواسته است تا تیم ملی را حمایت کنند اما واقعیت ها چیز دیگری است.

غیرممکن ها، ممکن می شود؟

والیبال امروز یکی از پنج رشته مطرح بین المللی است و این ورزش با داشتن بیش از 220 فدراسیون ملی پرتلاش ترین در پهنه گیتی به شمار می آید. والیبال از المپیک دوم یعنی 1964 به ماده های مسابقات پنج قاره درآمده است و سالن های این ورزش همواره پر از تماشاگران است. تاریخ را که ورق می زنیم به نام ستارگانی برخورد می کنیم که هر یک برای خود اسطوره ای شده اند.

یادم از کشته خویش آمد هنگام درو

المپیکی دیگر از راه رسید. بزرگ ترین میدان رقابت ورزشی جهان که در آن سیادت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی کنار هم چیده شدند و ما امروز که در آستانه این رویداد بزرگ هستیم، سپاس بیکران خود را تقدیم مردان و زنانی می کنیم که طول تاریخ این بازی ها گاهی با دست خالی، طلا ضرب کرده اند و خالق افتخاراتی به یادماندنی بودند.

قرعه کشی والیبال قهرمانی جهان هشتم مهرماه

فدراسیون جهانی والیبال، زمان قرعه کشی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را مشخص کرد.

جابه جایی های مهم در فوتبال باشگاه های اروپا

 روزنامه تایمز نوشت: هر چند کرونا دست خیلی از تیم های باشگاهی اروپا را برای خرج کردن بسته است ولی با این وجود نقل و انتقالات بازیکنان در فوتبال اروپا پیگیری می شود و در این تابستان نیز با وجود برگزاری یورو ۲۰۲۰ و کوپا آمه ریکا ۲۰۲۱، شاهد انتقال های بزرگی بودیم و باید این انتظار را داشت تا پایان نقل و انتقالات شرایط این طور باشد.

بوکسور ملی پوش و کولبر سرشناس در کما

مهدی خسروی بوکسور ملی‌پوش ایران که به واسطه خبرهای کولبری‌اش در سال‌های گذشته خبر ساز شده بود، پس از عمل جراحی پولیپ بینی و بی اطلاعی پزشکان از ابتلای او به ویروس کرونا، به کما رفت و در ICU بیمارستان امام سجاد شهریار بستری است. البته طبق آخرین خبرها حال او نسبت به روز گذشته رو به بهبود است و در حال حاضر هوشیاری او روی ۸ است.

حضور 181 ایرانی در بازی های ملل

بازی های المپیک همیشه برای همه دنیا ارزش و اعتبار ویژه ای دارد. زشت و زیبایی های فراوانی در این بازی های پرتعداد رقم می خورد و در نهایت آنچه که می ماند، روح المپیک است که بنیانگذار آن پیرکوبرتن آن را جهانی ساخته است. به هر روی بخش اول کاروان ایران شب گذشته راهی توکیو شدند اما جالب است بدانید که کاروان اعزامی کشور ما را 66 ورزشکار که 10 نفر آنها از بین بانوان هستند تشکیل می دهند و در مجموع ما 181 نماینده به انحای مختلف در بازی های توکیو داریم.

آقای مربی ؛ آتش بیار معرکه نشوید!

وظیفه یک مربی فقط تفکرات فنی نیست و اوست که درچارچوب روحی و روانی نیز باید یارانش را آبدیده کند و ارتقاء دهد و در نهایت درپرتو دانش حرفه ای خود ، تیمش را به میدان بفرستد.

مقررات جدید در فیفا

فدراسیون بین‌المللی فوتبال(FIFA) با برگزاری یک تورنمنت آزمایشی از قوانین جدید و احتمالی فوتبال رونمایی کرد.

حقوق و پاداش کشتی گیران و مربیان المپیکی پرداخت شد

پس از پیگیری های فدراسیون کشتی و مساعدت وزارت ورزش و جوانان مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان حقوق و پاداش کشتی گیران و مربیان اعزامی به المپیک توکیو پرداخت شد.

مدال وزنه برداری رنگ عوض کرد

 مثبت شدن تست دوپینگ رقبای نواب نصیرشلال و کیانوش رستمی دو وزنه بردار ایرانی در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن که مدال نقره و برنز کسب کرده بودند و با تصمیم کمیته بین المللی المپیک به تغییر رنگ مدال‌های این دو ملی پوش به طلا و نقره این مدال ها دیروز تحویل نصرا...  سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک توکیو شد.

با نقض قوانین از توکیو اخراج می شوند

نگرانی از شیوع ویروس کرونا سبب شد تا کمیته برگزاری المپیک توکیو قوانین سختگیرانه ای را در طول مسابقات اتخاذ کند.

بحران تابستانه یحیی گل محمدی

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از مشکلات مالی خود معترض هستند.

و باز هم گل سردار

زنیت قهرمان سوکاپ آسیا شد و مهاجم ایرانی تیم توانست گل دوم بازی را به ثمر برساند.  

مهرشاد قفقازی و علی یزدانی قهرمان مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی البرز

مهرشاد قفقازی و علی یزدانی موفق به کسب عنوان قهرمانی بخش دو‌نفره مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی مردان کشور شدند.

دکتر احمدی: فدراسیون ناشنوایان عملکرد قابل قبولی داشته است

دکتر عبدالحمید احمدی معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مجع سالیانه فدراسیون ضمن تقدیر از تلاش‌های مسوولان فدراسیون و هیات‌های استانی ، اظهار داشت: عمده انتظار و تلاش در هر رشته ورزشی به استان‌ها برمی‌گردد و هیات های استانی در توسعه و شکوفایی ورزش های ناشنوایان نقش به سزایی دارند.

حرف های نا تمام درباره دربی

دربی حذفی گفتنی فراوان دارد.نکته های قابل بحثی که می شود هر روز درباره آن نوشت. اینکه دربی حدفی به سود استقلال به پایان رسید حرفی نیست، اما از زاویه فنی نه استقلال به رضایت رسید ونه پرسپولیس از عملکرد بازیکنانش راضی به نظر می رسد. واقعیت این است که در بخش فنی حرفی قابل بحث از خود باقی نگذاشت. فقط از بعد نتیجه یکی شاد شد ودیگری سر افکنده.

مجمع عمومی سالانه فدراسیون ورزش های ناشنوایان برگزار شد

مجمع عمومی سالانه فدراسیون ورزش های ناشنوایان امروز به ریاست دکتر احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان و با حضور دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون برگزار شد.

امشب پرواز نخستین گروه اعزامی ها به توکیو

بازی‌های المپیک توکیو کمتر از یک هفته دیگر آغاز می‌شود و گروه اول ورزشکاران ایران که بزرگ‌ترین گروه است، امشب عازم توکیو می‌شود.

دعوت گلاره ناظمی به تایلند

 مسابقات فوتسال هشت جانبه تایلند از ۳ تا ۸ مرداد برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال ایران نیز یکی از تیم‌های حاضر در این تورنمنت است.

عودت 125 هزار دلار از آزمایشگاه کلن

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش درباره پرداختی های ایران به آزمایشگاه مجهز کلن گفت: مکاتبات متعددی با کلن انجام شد، با توجه به اثبات پرداخت مالیات به دولت توسط فدراسیون پزشکی که متولی هزینه‌های ستاد است، اداره مالیات آلمان متقاعد شد ایران نادو را از پرداخت مالیات معاف کند.

ارزش گل قائدی به الاهلی عربستان

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اتمام مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در منطقه شرق به معرفی نامزدهای بهترین گل از راه دور این مرحله پرداخت.

داود ذوله : انرژی و روحیه ملی پوشان ارتقا یافت

در یک حرکت پسندیده و انرژی زا که از سوی داود ذوله یکی از قهرمانان اسبق استان تهران و مدیرعامل آرد کرج در منطقه کردان( کرج ) برگزار شد، کشتی گیران فرنگی و آزا کار از امکانات بالقوه استفاده کردند تا با روحیه و اراده مصمم خود را برای حضور در بازیهای المپیک توکیو آماده کنند .

مخالفت ژاپنی ها به میزبانی بازی های المپیک ادامه دارد

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک که با خانم کووایکه شهردار توکیو دیدار کرد، درباره امنیت بهداشتی ورزشکاران شرکت کننده در بازی های المپیک به بحث و تبادل نظرپرداختند و شهردار توکیو قول داد که مشکلی پیش نخواهد آمد.

اکنون نوبت همدلی است

سرانجام لحظه پرواز فرا رسید و دوازده مرد برگزیده آلکنو ساعت 11:30 امشب از طریق دوحه قطر به توکیو محل بازی های المپیک پرواز می کنند. دیگر نیازی نیست که به ماوقع بپردازیم؛ چرا که دیگر فرصتی باقی نمانده است.

ثریا آقایی: حریف اولم رنکینگ دوم جهان است

ثریا آقایی نخستین بانویی است که از جمع بدمینتون بازان سهمیه المپیک گرفته است. وی فرداشب به سوی توکیو محل بازی های بزرگ جهان پرواز می کند.

اسطوره هایی که در قلب مردم جاودانه شده اند

المپیک صحنه رویدادهای مهم و جلوه های بدیع و بی نظیر است. در هر دوره از این بازی ها پدیده هایی ظهور می کنند که جهانیان را انگشت به دهان می سازند و در کنار آن گوشه هایی از عواطف انسانی نیز به تصویر کشیده می شود.

شیرکوند: هرکس تریبونی پیدا کرد، دست به انتقاد زد

تیم ملی والیبال چند سال با شش بازیکن در مسابقات متعدد شرکت کرده بود و نیاز به پشتوانه سازی داشت. اما وقتی که صحبت از جوانگرایی می شود باید تحمل باخت را هم داشته باشیم.

اردوی تفریحی تیم ملی کشتی آزاد در کردان کرج

پس از پایان چهاردهمین مرحله از تمرینات خود برای چند روز استراحت در منطقه کردان کرج حضور یافتند.

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان بامداد امروز راهی مجارستان شد

رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان روزهای 28 تیر تا 3 مردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

اجرای فنون مختلف کشتی

انستیتو کشتی با توجه به ارسال کلیپ اجرای فنون مختلف توسط مربیان باشگاه های سراسر کشور، اقدام به نمایش برخی از این کلیپ ها کرده است.

رونمایی مظلومانه از پیراهن تیم ملی بسکتبال

آیین رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال و تقدیر از بازیکنان و کادرفنی اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز برگزار شد.

ماجرای فرهاد قائمی و مارک بیرد

ماجرای فرهاد قائمی و مصاحبه جنجالی وی به خبرگزاری های کشورهای مختلف هم کشیده شد. بعد از روس ها مارک بیرد نویسنده یک سایت معتبر والیبالی هم مطلبی به شرح ذیل نگاشته است.

تیم های پیروز مجوز حضور در دیدار پایانی را کسب کردند

چهره تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی و پایانی بخش انفرادی و دو نفره مشخص شد.

واکنش هواداران پرسپولیس به برادران مجیدی

هواداران پرسپولیس که به شدت از باخت تیم خودشان در دربی حذفی شاکی هستند، نسبت به صحبت های سرمربی استقلال که از قضاوت فغانی تعریف کرد، معترض شدند و در فضای مجازی به مجیدی و برادرش حمله کردن

عابدینی: دیگر جای گله نیست

مجتبی عابدینی در المپیک ریو خوش درخشید. در جمع چهار شمشیرباز برتر بازی ها قرار گرفت. او اما همواره از بی توجهی به ورزش شمشیر بازی شکوه داشت ولی امروز در آستانه سفر به توکیو می گوید: دیگر جای گله ای نیست. باید با تمام وجود پیکار کرد.

معرفت و حق شناسی

برخورد عاطفی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با پسر مرحوم هادی نوروزی

تیمی که حریف استقلال می شود

مراسم قرعه کشی یادواره آزادسازی خرمشهر ۴ مرداد برگزار می و حریف استقلال در نیمه نهایی مشخص می‌شود.

برگ برنده در تیم ملی

حضور بازیکنان هوشمند و مطرح ما در اروپا علاوه بر آنکه از حیث اقتصادی برای فوتبالیست های وطنی کعبه آمال است اما در ابعاد الفت با فرمول حرفه ای نیز اکسیر موثری است.

والیبال در دوران عتیق

سال 1359 مسابقات والیبال آزاد باشگاه ها و تیم های پایتخت در سالن شهید افراسیابی که آن روزها بیشتر مسابقات مهم در این مکان برگزار می شد. بازی پایانی بین دو تیم استقلال و تیم تهران برگزار شد.

برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی فوتسال

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان از سوی سرمربی این تیم اعلام شد.

دیدار سنتی را استقلال برد

شهرآورد ۹۶ به جهات مختلف زیبا و تاکتیکی نبود و ستاره های دو تیم در مستطیل سبز فروغی نداشتند.این نکته از ایرادات اساسی در فوتبال باشگاهی حکایت می کند.

دیدار سنتی را استقلال برد

شهرآورد ۹۶ به جهات مختلف زیبا و تاکتیکی نبود و ستاره های دو تیم در مستطیل سبز فروغی نداشتند.این نکته از ایرادات اساسی در فوتبال باشگاهی حکایت می کند.

سیدصالحی: حسینی بهترین بود ...

کارشناس فوتبال معتقد است که دیدار شب گذشته استقلال و پرسپولیس کیفیت خوبی نداشت و دو تیم یاد شده چندین موقعیت گلزنی خود را از دست دادند تا سرانجام کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

والیبال ساحلی آسیا در قرق شمال و جنوب ایران

تیم والیبال زیر 21 سال ایران هم قهرمان آسیا شد. بعد از اینکه تیم نوجوانان ما متشکل از ابوالحسن خاکی زاده و علی پسندی عنوان قهرمانی دست پیدا کردند دیروز زیر تیم 21 کشور ما هم با عبور از تیم های قزاقستان، قطر، استرالیا و شکست دادن تایلند نخستین قهرمانی این رده سنی آسیا را به ارمغان آوردند.

تیم ملی والیبال در آستانه پرواز

آلکنو دوازده مرد اعزامی تیم ملی والیبال را به بازی های المپیک برگزید. بر روی نام دو بازیکن مازندرانی رضا عابدین و مجتبی میرزاجانپور خط کشید و یک بازیکن دو منظوره یعنی سیامک مرندی را در اولویت قرار داد.

مردی که زیاد می‌دانست

از دست دادن اين تاريخ نگار، مفسر و نويسنده فوتبالى، به واقع رفتن تكه بزرگى از علم و آگاهى فوتبال و ورزش اين بوم و بر بود.

دکتر نوروزی کاندیدای نظام پزشکی شد

دکتر غلامرضا نوروزی کاندیدای ورزش در انتخابات امروز جمعه 25 تیر نظام پزشکی تهران شد.

آخرین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در المپیک توکیو

پانزدهمین و آخرین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در المپیک توکیو از روز 28 تیرماه برگزار خواهد شد.

کیانی: المپیک و جهانی فرقی نمی کند باید تلاش کرد

نخستین گروه ورزشکاران المپیکی ایران شنبه ۲۶ تیر عازم توکیو می‌شوند. انجام دوتست PCR قبل از اعزام ورزشکاران به المپیک، الزامی است که یکی از تست ها باید ۷۲ ساعت قبل از اعزام و تست دوم ۲۴ ساعت قبل از اعزام گرفته شود و در صورت منفی بودن ورزشکاران، کادر فنی و سرپرست تیم ها و دیگر نفرات می توانند به توکیو سفر کنند.

فغانی سربلند از قضاوت

 علیرضا فغانی با قضاوت خوبی که دیشب انجام داد، نه تنها گوشه هایی از شایستگی ها و تجارب بین المللی خود را به منصه ظهور رساند، بلکه این واقعیت را متذکر شد که ستارگان ورزش ما به مردان بزرگ این عرصه احترام می گذارند و به اصطلاح طرف خود را خوب می شناسند.

فرهاد دین خود را نسبت به استقلالی ها ادا می کند؟

فرهاد مجیدی یک جام به استقلالی بدهکار است که باتوجه به برد شب گذشته گویا این دین را به هواداران استقلال ادا می کند. این نخستین پیروزی مهم مربی جوان فوتبال ما در یک تیم بزرگ و پرطرفدار است. واقعیت امر این است که بازی دیشب استقلال – پرسپولیس چنگی به دل نزد اما همین که بازی جوانمردانه ای را شاهد بودیم، دل ما خوش می شود.

استکی: شه‌بخش و موسوی لیاقت تاریخ‌سازی دارند

علیرضا استکی گفت: پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا تمام تمرکر خود را معطوف آماده‌سازی دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی کردیم و هر دو المپین بوکس شرایط ایده‌آلی دارند و تا شروع مبارزات خود به صددرصد آمادگی می‌رسند.

چه زود از میان ما رفت

متاسفانه حمیدرضا صدر کارشناس برجسته فوتبال ایران چشم در نقاب خاک نهاد.

حواست را جمع کن آقا فرهاد 

انتظاری بیش از اینها از دو تیم ریشه دار و پرطرفدار  سرخابی داشتیم و باید جدای از نتیجه بازی پذیرفت که احتیاط افراط گونه نفرات آبی و قرمز، دربی را از شور و نشاط انداخت.

روزی که ناصر «تیتر یک» شد

مصاف سرخابی ها همواره از التهاب و جاذبه های خاصی برخوردار بوده و از دیر باز نگاه میلیون ها هوادار قرمز و آبی به دربی دوخته می شد.

محتشمیان: با طناب پوسیده هیچکس به چاه نمی روم

بازی های المپیک در شرایطی در توکیو آغاز می شود که باز هم در اعزام خبرنگاران ایرانی جنبه های تخصصی در نظر گرفته نشده است. هرچند که کمیته ملی المپیک سهمیه اعزامیان را در اختیار رسانه های محدود قرار داده است، اما باز هم جای نویسندگان و خبرنگاران تخصصی در رشته هایی مثل والیبال و بسکتبال خالی است...

جباری: دربی یعنی رجزخوانی و جنب و جوش جدید در فوتبال

درباره بازی دربی فردا نکته و نقطه نظرهای تنی چند از چهره های شاخص فوتبال را جویا شده ایم. در این بخش اما پای صحبت علی جباری نشستیم. یک استقلالی تمام عیار که زمانی از بهترین های تیم ملی فوتبال بود.

کامرانی‌فر به طور رسمی دبیرکل فدراسیون فوتبال شد

سرپرست جدید دبیرکلی فدراسیون فوتبال از امروز کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

حرف های جذاب قبل از دربی

دربی همیشه دربی است.زمانیکه به زمان برخورد سرخابی ها نزدیک می شویم، همه چیز تحت شعاع دربی قرار می گیرد.حتی در این میان پای غیر ورزشی ها و سیاسیون نیز در جهت حمایت از تیم مورد علاقه شان به فضای ورزش باز می شود.

نمایش زیبا به جای هوچی گری!

هواداران و علاقه مندان فوتبال برای دیدن یک بازی زیبا و تاکتیکی بی تابی می کنند،شهر آورد را با هوچی گری ، جنجال و دعوا به حاشیه نبرید و کام مردم‌را تلخ نکنید.

دل در گرو موفقیت پنجه طلایی های والیبال ایران

والیبال در سال 1964 وارد مفاد بازی های المپیک شد. تاریخچه این ورزش را که مرور می کنیم شاهد قدرت نمایی تیم های بزرگی چون روسیه، برزیل و ایالات متحده هستیم و در جمع آسیایی ها ژاپنی ها طلای المپیک مونیخ را در اختیار دارند و رد پای تیم های آسیایی چون کره جنوبی و چین نیز در المپیک دیده می شود.

معصومی: پرسپولیس ۲ بر یک می برد

فردین پیش بینی کرد که گل های پرسپولیس را ال کثیر و نورالهی می زنند.

عزیزی : حسین‌خانی می تواند صاحب مدال المپیک  شود

عبدالله عزیزی رئیس هیات کشتی استان تهران گفت  پاداش  هیات کشتی استان تهران برای مدال‌آوری مصطفی حسین‌خانی پنجاه ملیون تومان در نظر گرفته است...

حضور بانوان ناشنوا در کمپ تیم های ملی

زهرا داودی نایب رئیس فدراسیون با اعلام این خبر ، اظهار داشت : اردوی آمادگی از روز جمعه 25 تیرماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون آغاز می شود و 31 تیرماه نیز پایان خواهد یافت.

الله وردی: من هم به پیروزی پرسپولیس فکر می کنم

انگیزه جوان ها به خاطر وضعیت کشور و مشکلات آن برای نتیجه بازی دربی پایین است و برایشان مهم نیست.

روشن: امیدوارم بازی به ضربات پنالتی کشیده شود

حسن روشن می گوید استقلال به خاطر قرار گرفتن در صدر جدول انگیزه کمتری در بازی دربی دارد.

دربی حذفی استقلال – پرسپولیس در یک نگاه

فردا برای نودوششمین بار دو تیم پرطرفدار پایتخت مقابل همدیگر قرار می گیرند. اما در چارچوب جام حذفی دو تیم فقط پنج بار رو در روی هم ایستادند. جام حذفی هرچند که در تمام کشورها به عنوان جام شگفتی ها تلقی می شود، اما در کشور ما آن جاذبه و کشش دربی لیگ برتر را ندارد.

آستانه رقابت 206 کشور در سرزمین چشم بادامی ها

در آستانه رویداد بزرگ جهان ورزش قرار داریم و کشور ژاپن با وجود همه مخالفت های شهروندان این کشور داشته اند، آماده میزبانی از ورزشکاران برگزیده 5 قاره هستند.

جای هندبال در المپیک خالی است

معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان پس از مجموعه عمومی سالیانه فدراسیون هندبال گفت: برخلاف گذشته عملا هیچ بدهی ندارد.

یک عکس یک نگاه

فردا دو تیم پرسپولیس و استقلال بار دیگر مقابل هم قرار می گیرند . بازی دو تیم فراتر از دربی شهری است چرا که در آن سوی مرزها نیز ایرانیان نگاهی ویژه به مصاف سرخابی ها دارند. نمونه اش تصویری است که در پیوست مشاهده می کنید.

اختصاص بودجه کم برای رشته هندبال دلیل جدایی سرمربی تیم ملی امید از باشگاه صنعت مس کرمان

سرمربی جدید ذوب آهن ؛ به دنبال تشکیل یک تیم قوی در هندبال هستیم در این راه به حمایت همه جانبه اهالی هندبال اصفهان نیاز داریم.

آخرین اردوی تیم ملی فرنگی 

آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برگزار می شود.

تمرین مشترک تیم های کشتی فرنگی  ایران و ترکیه  

تیم کشتی فرنگی جوانان ترکیه به منظور برگزاری تمرینات مشترک با فرنگی کاران جوان کشورمان هم اکنون در ایران حضور دارد.

 طالبی در تیم هندبال سپاهان نوین

مهدی طالبی هندبالیست قزوینی پس از انجام مذاکره با هومن فیروزی مدیرعامل بو مجتبی لطفی رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان نوین، با عقد قرارداد  به تیم هندبال این باشگاه  پیوست.

انحلال تنها تیم کشوری کلاردشت

شهرهای مختلف مازندران با مشکلات عدیده ای از نظر داشتن حمایت گران مالی دست و پنجه نرم می کنند. وقتی از نساجی با آن همه سابقه خبرهای خوش به بیرون درز پیدا نکند، طبیعی است که ورزشگاه شهر پرجمعیت آمل بعد از 15 سال همچنان بلاتکلیف بماند و در شهر زیبا و خوش آب و هوای کلاردشت هم تنها دلخوشی جوانانش دچار مشکلات عدیده شود.

با ماشین سازان خوب "تا" نکردند

سقوط ماشین سازی تیم ریشه دار تبریزی نگران کننده بود ، همانطوریکه پیشتر ناکامی تیمهای ریشه دار ملوان انزلی و برق شیراز  و تیمهایی از این دست نیز کاممان را تلخ کرد.

برگی از تاریخ دوومیدانی

المپیک توکیو و نخستین گروه دوندگان ایرانی در یک میدان بزرگ بین المللی در آن مسابقات پنج دونده زن و پنج دونده مرد ایرانی شرکت کرده بودند.

رسم حق شناسی و پاسداری از ارزش های ملی

در ایامی که هیاهو و زیاده خواهی بر ورزش کشور سایه انداخته، درست در آستانه حرکت کاروان بانوان و آقایان ایرانی به سوی المپیک یک کار ارزنده از سوی بانویی جوان سر زد که در حقیقت همان گرامیداشت آیین قدیمی ایرانیان یعنی تکریم به کسوت و متقدمان است.

 تیم الف ایران با شکست قطر جهانی شد

تیم والیبال ساحلی الف ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال مردان آسیا قطر را شکست داد و به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و سهمیه جهانی گرفت.

فغانی داور پرسپولیس - استقلال شد

فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قضاوت دربی فردا را به علیرضا فغانی سپرده است.

زیر خط خبر های فوتبالی

می گویند، فردی که مرادمند را به استقلال آورد،همان کسی است که آل کثیر را به پرسپولیس آورد.

پاکدل: پس از سال ها در وضعیت مالی خوبی قرار گرفتیم

رئیس فدراسیون هندبال از تدوین آئین نامه جدید انضباطی این فدراسیون، طراحی و افتتاح سایت جدید و سامانه «هندبال من» و همچنین ساخت و تجهیز یک ساختمان دو طبقه جنب ساختمان فدراسیون هندبال به عنوان آکادمی ملی هندبال خبر داد.

تقابل پرسپولیس،  2 برابر یک

دربی حذفی که میهمان خانواده ها خواهد بود، شرایطی را فراهم ساخته تا درخصوص این بازی فوتبالی وغیر فوتبالی به اظهار نظر بپردازد.

چهار سهمیه دوومیدانی زیر ذره بین

تیم دوومیدانی با چهار دونده در بازی های المپیک شرکت می کند اما وضعیت دونده های کشور ما در پرمدال ترین مواد المپیکی چگونه است؟ با دو کارشناس سرشناس این رشته گفت و گو کردیم.

نبرد ورزشی در بحبوحه جنگ

سال 1366 مسابقات قهرمانی والیبال آسیا تیم ایران در بحبوحه جنگ تحمیلی عراق به کویت رفت. محدودیت های آن زمان باعث شده بود که بدون تدارکات کافی و دیدار برون مرزی راهی آن سوی آب های خلیج فارس شوند. این درحالی بود که بازیکن ستاره آن دوران یعنی جلال شاهسون به دلیل مشکلات ناشی از خدمت سربازی از همراهی تیم باز ماند.

سنگ اندازی در مسیر سکانداری تیم ملی

رئیس فدراسیون هندبال امروز در مجمع عمومی این ورزش درباره پروسه انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی از چند گزینه نام برد.

کدام تیم سود بیشتری می برد؟

تیم والیبال نشسته روسیه که برای انجام چند دیدار تدارکاتی به ایران آمده است در نخستین مسابقه خود مقابل تیم ملی کشورمان 3 بر صفر شکست خورد.

مچ اندازی جدید گل محمدی و مجیدی

باز هم دربی و بازهم جدال داغ دو رقیب دیرینه و پرطرفدار و این بار در چارچوب جام حذفی.

جوانان ایرانی؛ ساختن با حداقل ها و ...

سی و دومین دوره بازی های المپیک درپیش است. چیزی به آغاز این مهمترین رویداد جهان ورزش نمانده است. فلسفه المپیک و آماتوریزم دیگر رنگ باخته و کشورهای جهان از طریق شرکت در این بازی ها سیادت های ورزشی، اقتصادی و سیاسی خود را به رخ می کشند.

برنامه هایی که مروج‌ بد اخلاقی شده اند!

صدا وسیما و رسانه های ورزشی به جای اشاعه بد اخلاقی ها  و ایجاد مناقشه و منازعه در ورزش به ویژه فوتبال  باید مروج فعالیتهای سالم فرهنگی و ورزشی باشند.

حسین زادگان : کشتی لوچو باید  بین المللی شود

لوچو کشتی سنتی مازندران متعلق به همه مازندرانی ها است و باید بسمت بین المللی شدن برود.

بازدید مدیر تربیت بدنی نهاجا از اردوی آموزشی، ورزشی دانشجویان دانشگاه هوایی

بعد از ظهر امروز دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری، میزبان مدیر تربیت بدنی نهاجا در اردوگاه امامزاده هاشم بودند.

یک دل اینجا – یک دل آنجا

نشست رسانه ای آلکنو سرمربی روسی والیبال پایانی بر دلشوره ها نبود. از یکسو نگران بازی های المپیک هستیم که ملی پوشان ما باید با غول های دنیا پیکار کنند و از سوی دیگر جوانانی که با همه شایستگی ها به دلیل شرایط ویژه المپیک خط خورده اند...

توریسم و بازی های توکیو

از صبح دیروز دهکده بازی های المپیک افتتاح شد. در این مراسم فقط به مسئولان و سرپرستان و خدمات تیم های شرکت کننده اجازه ورود و بازدید داده شد و ورزشکاران اما که شامل 18 هزار نفر می شوند، پنج روز قبل از شروع مسابقات اجازه ورود به دهکده را پیدا خواهند کرد.

آل کثیر به دربی می رسد؟

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۱۹:۴۵ پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

نماینده ایران در جلسه صیانت فیفا

به دنبال برگزاری رقابت های جام جهانی فوتسال لیتوانی 2021 رئیس کمیته اخلاق با دعوت فدراسیون جهانی فوتبال به عنوان نماینده ایران در جلسه صیانت حضور پیدا کرد.

نبرد میلیمتری برای صعود !

با نظارت دقیق بر مسابقات هفته پایانی لیگ یک و گماردن داوران و ناظران مجرب از وقوع حوادث جلوگیری کنید تا حقی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر تضییع نشود.

دروازه بان سپاهان به پرتغال رفت

نمایش عالی مهدی طارمی در لیگ پرتغال باعث اشتهار بازیکنان ایرانی و اشتیاق مدیران باشگاه های این کشور برای به خدمت گرفتن ستاره های فوتبال ایران شده است. در این راستا دروازه‌بان سپاهان با عقد قراردادی به طور رسمی به یک تیم پرتغالی پیوست.

بادی قهرمان شد

آخرین روز رقابت های تنيس ۱۰۰۰ امتیازی مردان با حضور دكتر مسعود سلطاني فر برگزار شد كه با قهرماني امير حسين بادي همراه بود.

مصطفوی برای نجات فوتبال باید وارد گود شد

مدیریت تیم امید ایران به دست کسی سپرده شد که خود اهل فن است.

کوتاه از فوتبال

شنیده شد حسن کامرانی فر دبیر فدراسیون فوتبال شد.البته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این تصمیم عزیزی خادم را هنور تایید نکرده است.کامرانی فرد در فوتبال یک کمک داور بیش نبوده وسابقه مدیریت در فوتبال راندارد.

114 تخت برای کاروان ورزشی ایران

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۵۱ واحد برای کاروان اعزامی ایران به این رویداد اختصاص داده است.

یانکی ها اول شدند، تیم ما دوازدهم

جام جهانی بسکتبال جوانان در کشور لتونی به پایان رسید. تیم ایالات متحده با پیروزی 83-81 مقابل فرانسه به مقام قهرمانی رسید و کانادا هم با پیروزی بر صربستان بر مکان سوم جای گرفت.

چه کسی بهتر از نبی

قنبرزاده دبیرکل  چند روز پیش  فدراسیون فوتبال به هر دلیلی از فدراسیون فوتبال رفت.

پاداش میلیونی به مدال آوران کشتی در المپیک توکیو

رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان به مدال آوران کشتی در بازی های المپیک توکیو پاداش میلیونی پرداخت می کند.

مربیان استقلالی رقبای بعدی کمالوند هستند

فوتبال برتر باشگاه های کشور در شرایطی که جدال مدعیان را در صدر جدول گرم و سوزان در پیش دارد، در قعر جدول فانوس به دستان منتظر فراز و فرودهای آینده هستند. در این بین دو تیم وابسته به دو شرکت خودروسازی بدترین شرایط را دارد.

اژه ای به داد پرسپولیس و استقلال می رسد؟

رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به حکم پرونده شستا و تملک ساختمان‌های فدراسیون و پرسپولیس از ریاست قوه قضاییه تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری (تجویز اعاده دادرسی) کرده‌اند.

‍ ترکیب تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان مشخص شد

رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان روزهای 28 تیر تا 3 مردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

مصطفوی در گود فوتبال ملی

از میان خبرهای عجیب و جالب امروز فوتبال انتصاب داریوش مصطفوی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به سمت مدیر تیم امید بود. مصطفوی از مردان کهنه کار و باتجربه فوتبال ماست که شاید به خاطر حضور مرد خوشنامی به نام مهدوی کیا در تیم زیر 23 ساله ها این مسئولیت را پذیرفته است.

نقش آفريني داوران تنيس ايران از ويمبلدون تا المپيك و پارالمپيك توكيو

مسابقات تنيس ويمبلدون در حالي با قهرماني نواك جوكويچ همراه بود كه چهار داور سرشناس از كشورمان هم اين رويداد معتبر را قضاوت كردند .

فوتبال پایه وفوتسال کشور را دریابید!

انتشار خبر  حضور مهدوی کیا در تیم امید و وحید شمسایی در فوتسال را باید نویددهنده و امیدوار کننده دانست و راه نجاتی برای تحول بنیادین در فوتبال پایه و فوتسال کشور یافت.

مسابقات پایانی لیگ برتر با حضور ناظران کمیته اخلاق

کمیته اخلاق با اعزام ناظرن در رقابت های باقیمانده لیگ برتر فوتبال، تمامی مسابقات را زیر نظر دارد.

آلکنو: قایمی به جای من با روزنامه صحبت کرد

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در روزنامه های روسی خواندم که قایمی به تیم ملی دعوت شد و گفتم اگر بتواند جای بازیکن خوبی چون فیاضی را پر کند؛  با کمال تاسف  فیاضی آسیب دید وگرنه انتخاب می شد .

پیشنهاد عزیزی خادم برای همکاری با مهدوی کیا

مهرعلی: هیات رئیسه از پیشنهاد عزیزی‌خادم برای همکاری با مهدوی‌کیا موافقت کامل کرد.

بردن جام از لندن به رم

تیم ملی ایتالیا با شکست انگلیس در ضربات پنالتی قهرمان یورو ۲۰۲۰ شد و پس از ۵۳ سال جام قهرمانی اروپا را به خانه برد.

 صعود امير حسين بادي و حسام يزدي به فینال

 امير حسين بادي و  حسام يزدي ديدار فينال مسابقات تنيس ١٠٠٠ امتيازي را در مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار مي كنند .

هینن مربی با سخنرانی بی نظیر خود دوباره تعجب آفرید!

 نزدیک به ۷۰۰۰ تماشاگر آخرین دیدار والیبالیست های لهستان را مسابقات در یادبود واگنر در کراکوف تماشا کردند که دیروز یکشنبه ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید و در آن لهستانی ها به پیروزی قهرمانی رسیدند. پس از پایان بازی ، ویتال هاینن ، مربی تیم ملی لهستان ، میکروفون را گرفت و برای هواداران جمع شده در   TAURON Arena سخنرانی بی نظیری کرد.

تورنمنت اروپا و یک دنیا افسوس

همای قهرمانی روی شانه های ایتالیا نشست اما جام ملت‌های اروپا بر ایده های نوین و خلاقانه تیمهای قاره سرسبز صحه گذاشت و نشان داد دایره کارآمدی در نزد حرفه ای ها روز به روز گسترده تر می شود.

دبیر فدراسیون فوتبال کنار رفت

برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بر خلاف دفعات گذشته با یک خبر غیر منتظره همراه بود.

نبرد در میدان، رفاقت در پایان

جدال نفسگیر و نبرد جانانه بازیکنان دو تیم برزیل و آرژانتین در فینال جام کوپا امریکا  حاوی نکات آموزنده ای بود که باید مدیران،مربیان و بازیکنان ما از آن درس بگیرند!

تسلیت

فامیل ارجمند جناب آقای تقی رضایی و سرکار خانم غزاله مصیبی

گارد دیاباته علیه استقلال

خطر بیخ گوش استقلال است. جدل دیاباته با مددی مدیر عامل و باشگاه استقلال را باید کاملا جدی گرفت...

مهدوی کیا سرمربی تیم المپیک شد

در پی برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم المپیک انتخاب شد.

آقای گل محمدی! تمرکزتان را حفظ کنید

البرز ورشی به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از اظهارات خلاف واقع، گستاخانه و البته بی پایه و اساس یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص مجموعه باشگاه استقلال، این باشگاه از این مربی به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرد و قطعا این مربی باید در این محاکم پاسخگو باشد.

رشیدی: کوهی از بدهکاری ها روی دست مانده است

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: فدراسیون دوچرخه سواری ۲۷ میلیارد تومان بدهی داخلی دارد و ۲۵ هزار فرانک هم به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بدهکار است.

‌جزینی:  از کاستی ها حرف نمی زنیم چون گوش شنوا نیست

امیدوارم تیم ۵ نفره کشتی فرنگی در المپیک بهترین نتیجه را بگیرد.

اردوی روس ها در تهران

در راستای آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو، تیم ملی والیبال نشسته ایران از امروز یکشنبه ۲۰ تیر با تیم ملی والیبال نشسته روسیه اردوی مشترک تمرینی و تدارکاتی در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می کند.

لیگ قهرمانان آسیا در یک نگاه

پس از برگزاری جلسه کمیته مسابقات AFC در تاریخ ۲۲ جون ۲۰۲۱، برنامه کامل مسابقات لیگ قهرمانان اسیا در فصل آینده (۲۰۲۲) اعلام شد که بر این اساس بازی ها در این فصل هم به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و بازی های مرحله حذفی به صورت تک بازی انجام می شود.

آشتی کنان صوری

محمد نوری در واکنش به ماجرای کش دار این باشگاه با سرمربی استقلال می گوید: به نظر من آشتی کنان مددی و فرهاد مجیدی جنبه ظاهری داشته و عمیق نبوده است...

پیوتر نواکوفسکی: خوشحالیم که هواداران با ما بودند

تیم ملی لهستان در اولین مسابقه یادبود هوبرت جرزی واگنر تیم نروژ را با نتیجه 3 بر صفر  با امتیازات ۲۵-۱۳ ٬ ۲۵-۱۴ و۲۵-۲۰  شکست داد. این مسابقات آخرین تلاش قبل از پرواز سفید و سرخپوشان به توکیو برای بازی های المپیک تابستانی است.

زینالی و فرزامی قهرمان شدند

زوج رومینا زینالی و ماندگار فرزامی عنوان قهرمانی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی را به نام خود ثبت کردند.

نمایندگان ایران در بازی های توکیو

المپیک مختص ورزشکاران نیست. داوران، اعضای ژوری و ناظران بین المللی هم در برگزاری این رویداد مهم صاحب نقش هستند...

تجلیل از یک عکاس خبره و  بی ادعا

تقدیر از تلاشگران و زحمتکشان عرصه ورزش بویژه همکاران موسپید، حرکتی است نیکو و بس ماندنی.

پرچمدار ایران از نگاه یک سایت بین المللی

سرانجام پرچمداری صمد نیکخواه بهرامی برای گروه اعزامی ایران به بازی های المپیک تثبیت شد و این بسکتبالیست باتجربه افتخار پرچمداری ورزش کشوری را برعهده گرفت

خط بطلانی بر ابهامات در انتخابات فدراسیون های ورزشی

از چالش های فراروی انتخابات فدراسیون ورزشی کم ننوشته ایم و نمونه ها و مصداق های زیادی را قلم کرده ایم که بیشتر آنها حاکی از نوعی اعمال نفوذ در گزینش روسای فدراسیون های ورزشی بود و با شرحی که می دانید و می دانیم، این پرسش پیش آمده که اصلا چه لزومی دارد به نام انتخابات و در پوششی دموکراسی انتصابات بی مسمایی را انجام بدهیم.

رسانه های هندی و بازیکن ایرانی

مجیدی حسینی بازیکن ایرانی که سه فصلی را در لیگ ترکیه گذرانده بود، اکنون بازیکن آزاد است. اما برای انتخاب تیم آینده اش سرگرم مطالعه بوده و خواهانی هم دارد از جمله بنگال هندوستان که خبر آن را در ذیل می خوانید:

شاگردان جوان قهرمان دوومیدانی دختران ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در بخش دختران نوجوان با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پیروزی رسید.

دوئل ستارگان در ویمبلی

استادیوم خاطره آفرین "ویمبلی" لندن امشب شاهد مصاف دو غول قاره سرسبز خواهد بود تا سیمای فاتح جام ملت‌های اروپا نمایان شود.

ترکیب تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان مشخص شد

ترکیب تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی نوجوانان در کشور مجارستان مشخص شد.

تظاهرات مقابل هتل توماس باخ

توماس باخ رئیس کمیته ملی بین المللی المپیک که در یکی از هتل های توکیو مستقر شده است، دیروز با انبوهی از تظاهرات کنندگان مقابل هتل خود مواجه شد. 

شاگرد ولاسکو سورپرایز شهداب یزد

در سه دهه گذشته نزدیک به 60 بازیکن خارجی وارد لیگ برتر والیبال ایران شده بودندکه در این بین تعداد بازیکنان زبده ای که جذب لیگ برتر ایران شده اند، شاید سردیتوف روسی و اسلوبودان کواچ از صربستان و نیکولف از بلغارستان در جمع آبشارزن ها خوب به شمار می رفتند.

بسکتبال جوانان بار دیگر مقابل لتونی

بسکتبال جوانان ایران که در جام جهانی لتونی شرکت کرده است، شب گذشته در یک بازی ضعیف 84-61 مقابل ترکیه شکست خورد و آخرین امیدهای خود را برای قرار گرفتن مرتبه ای بهتر از دست داد.

تسلیت

تسلیت

همه جایزه ها برای مسی

فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین سه جایزه مهم کوپا آمه ریکا را به خود اختصاص داد.

روح مارادونا بر فراز ماراکانا

فوتبال در آمریکای لاتین عین زندگی است. مردم این بخش از قاره مردم غرق در مشکلات اقتصادی از دیرباز زندگی خود را با فوتبال گره زده اند به ویژه دو رقیب دیرین برزیل و آرژانتین برای آنها حال و هوای خاصی داشته است و دیشب که بعد از نزدیک به دو دهه آرژانتینی ها را موفق به شکست برزیل شده اند، شاید روح مارادونا در ورزشگاه ماراکانا به پرواز درآمده است. با این همه این بازی بزرگ هم مانند همه مسابقات بزرگ از رفتارهای انسانی بین ستارگان بزرگ خالی نبوده است.

کوتاه از فوتبال

در میان اخبار ریز و درشت فوتبال به چند خبر جالب برخورد کردیم.حضور احتمالی علیرضا جهانبخش ملی پوش جوان در پیکان و بازگشت رادووشویچ به پرسپولیس از جهاتی قابل توجه تر هستند.

شهبازی: کشتی ریشه در فرهنگ و علایق ایرانیان دارد

شهبازی با وجود  مشغله فراوان اقتصادی همچنان درگیر ورزش پرافتخار کشتی است و این روزها که کشتی پایتخت به واسطه درپیش بودن مسابقات قهرمانی کشور شور و انگیزه تازه ای را در نزد سپیدموهای تهرانی به وجود آورده، جواد شهبازی هم از قهرمانانی است که خود را به تدریج آماده حضور در روی تشک می کند.

اشرفی: نیمی از بازیکنان نوجوانان را در تیم ملی خواهید دید

تیم والیبال نوجوانان ایران جمعه هفته جاری راهی اروپا می شود تا در دو منطقه اروپای شرقی و اروپای غربی مسابقاتی را برگزار کند. قرار است دو مربی مسعود آرمات و احمد لاهوتی این تیم را همراهی کنند و دو مربی دیگر مرتضی اشرفی و دکتر علی فتاحی از همراهی تیم بازماندند. در این باره با مرتضی اشرفی گفت و گو کرده ایم.

دستیار مجیدی از استقلال جدا شد

 مربی تیم فوتبال استقلال با حضور محل ساختمان این باشگاه، قرارداد خود را با آبی‌پوشان فسخ کرد و از کادر فنی این تیم جدا شد.

شمارش معکوس پرواز گروه اعزامی ایران به بازی های المپیک

سرانجام شمارش معکوس به پایان رسید و نوبت پرواز گروه اعزامی ایران به بازی های المپیک فرا رسید. در نخستین گام نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران به همراه چهار نفر از اعضای کادر سرپرستی فرید فتاحیان، حمید سلامی، مهدی چراغی، فاطمه موسوی زاده فردا ساعت ۲۳:۳۵ دقیقه راهی توکیو می شوند.

خدمتی: فکر و ذکرم المپیک است

نجمه خدمتی از افتخارات ورزش ایران است که برای دومین بار توفیق حضور در بازی های المپیک را پیدا کرد. دختر طلایی بازی های آسیایی اینچوان که در بازی های دور قبل ریوی آرژانتین تیراندازی کرده بود، این بار در تیراندازی خفیف سیبل های بازی های 2021 را هدف قرار می دهد.

فلاح نامزد ارزشمندترین بازیکن جام جهانی بسکتبال

کاپیتان تیم ملی بسکتبال جوانان ایران، نامزد کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۱ شد.

پاداش نوروزی به مدال آوران کشتی فرنگی در المپیک توکیو

امید نوروزی قهرمان جهان، المپیک و مشاور رئیس فدراسیون کشتی در رشته فرنگی، با تایید این خبر گفت: به عنوان عضوی از جامعه بزرگ کشتی و به منظور ایجاد انگیزه در بین کشتی گیران فرنگی کار مبلغی را در حد توان، به عنوان جایزه نقدی درنظر گرفته ام.

حجی زواره: سیاسیون ورزش را خراب کرده اند

قهرمان سابق تکواندوی جهان اعتقاد دارد که کسب مدال در المپیک روی کاغذ امکانپذیر نمی شود باید شرایط را درک کرد و درباره آن به قضاوت نشست.

محمد بنا: قول می دهم در المپیک جزو ده کشور برتر دنیا شویم

دستمزد بهترین مربی ورزشی با وجود حضور در المپیک قابل قیاس با سایر مشاغل نیست و آن اجحاف در این صنف محسوب می شود...

راه راست برویم، ضرر نمی کنیم!

نزدیک به دو ماه از انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری می گذرد. ورزشی که پیشینه درخشانی در آسیا داشته ولی نزدیک به یک دهه است که از افتخارات قاره ای فاصله گرفته است.

تقابل مجیدی با کمالوند

امشب در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تقابل فرهاد مجیدی با فراز کمالوند دستیار سابقش در تیم استقلال از دیدنی های رقابت ها خواهد بود. این در حالی است که دوئل امیر قلعه نویی سرمربی گلگهر با فیروز کریمی دیگر سرمربی سابق استقلال که اکنون روی نیمکت تراکتورسازان نشسته است از گفتنی های هفته خواهد بود.

بوکس نونهالان «آری» یا «نه»؟

از خبرهای جالب امروز دنیای ورزش برگزاری مسابقات بوکس نونهالان این رقابت ها با شرکت 35 بوکسور سنین 14-13 سال در همدان برگزار شده است. اما آیا به راستی برگزاری مسابقات در رده نونهالان امری پسندیده و منطبق بر علم ورزش است؟

ژاپن با 2 نماینده در کشتی فرنگی المپیک توکیو

تیم ژاپن با 2 نماینده در مسابقات کشتی فرنگی بازی های المپیک توکیو حضور خواهد یافت.

هوشمند: والیبال ساحلی با این جوان ها المپیکی می شود

مازیار هوشمند کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران به آینده امیدوار است و می گوید: والیبال ساحلی ایران را در المپیک آینده خواهید دید.

اولین کلاس داوری ملی در کرمانشاه برگزار شد

اولین کلاس استاژ داوری ملی در سال جدید، روزهای 14 تا 18 تیرماه به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

مادرزاد کار نابلدیم

حساسیت تمام قد در لیگ برتر و لیگ یک، همچنین تنور داغ جام ملت‌های اروپا و کوپا آمریکا خواب و خوراک میلیون ها علاقه مند به فوتبال را  در کره خاکی گرفته است.

علی کریمی از نگاه سایت اسپورت امارات

 هرچند ما نسل خوبی را در فوتبال ایران در اختیار داریم، اما بازیکنانی که به لحاظ مهارتی در سطح بازیکنانی چون علی کریمی باشند را در اختیار نداریم. کریمی به ویژه در کشورهای آسیایی و به خصوص در حوزه خلیج فارس از اشتهار و طرفداران زیادی برخوردار است.

مدال میرهاشم محاسبه نشد؛ چرا؟

میرهاشم حسینی تکواندوکار ایرانی که در مسابقات تورنمنت آزاد لبنان موفق به کسب مدال طلا شده بود، در رنکینگ المپیکی محاسبه نشد.

تراکتور – النصر در ورزشگاه السد قطر

 روزنامه الریاضیه عربستان خبر داد که مدیران باشگاه النصر استادیوم السد قطر را برای بازی با تراکتور ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان زمین بی طرف انتخاب کرده‌اند.

روزنامه رکورد و حضور بیرانوند در پرتغال

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال که در بلژیک بازی کرده است، سرانجام به لیگ پرتغال پیوست.

عزیزی خادم: از دژاگه و شجاعی تقدیر خواهیم کرد

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مسایل مطرح شده در رسانه ها از جمله قضاوت داور ایرانی مقیم استرالیا مطالبی را بیان کرد که می خوانید.

افتخار آفرینان

جمعی از ذخایر ارزشمند و افتخار آفرینان فوتبال سرزمینمان در یک دورهمی ماندگار، مردان کارآمدی که جایگاهی ممتاز در جامعه داشته و دارند. 

انتخاب مربیان در آکادمی فوتبال استقلال

باز هم در فوتبال پایه و آکادمی استقلال شاهد رفت و آمد هستیم تا آبی پوشان کماکان چشم به شکوفایی بیشتر در مهم ترین بخش از سازندگی باشند.

علیرضا موسوی، امسال در لیگ قهرمانان اروپا با دیناموبخارست

لژیونر هندبال کشورمان در تیم دیناموبخارست رومانی از راهیابی تیمش به رقابت های چمپیونزلیگ هندبال اروپا خبر داد و گفت: امسال با قهرمانی در فصل هندبال رومانی راهی چمپیونزلیگ و با تیم های قدرتمندی چون بارسلونا، پاری سن ژرمن و ... همگروه شدیم.

اسامی کشتی گیران شرکت کننده در المپیک توکیو اعلام شد

اتحادیه جهانی کشتی اسامی کشتی گیران شرکت کننده در المپیک توکیو را اعلام کرد.

سردار آسیب دیده و حمایت از شیرفرهاد

سردار آزمون ملی پوش ارزشمند فوتبال ایران دچار آسیب دیدگی شد و این صدمه در تمرینات پیش فصل زنیت کازان رخ داده است. سردار که همشهری فرهاد قایمی ملی پوش عصیانی تیم ملی والیبال است به تازگی در پستی از این ملی پوش والیبال هم حمایت کرده است

نخستین بانوی ایرانی در لیگ اسلوونی

نخستین بازیکن والیبال بانوان ایران در شرق اروپا با یک تیم اسلووونیایی قرارداد بست. سودابه باقرپور بازیکن سرعتی و بابلی تیم ملی که فصل پیش در سایپای تهران توپ زده بود، این بار با تیم نواریگای اسلوونی به میدان می رود.

فوتبال فقط دویدن دنبال توپ نیست

یکشنبه فوتبال یورو با برگزاری نبرد پایانی بین دو تیم انگلیس و ایتالیا به پایان می رسد. دومین تورنمنت معتبر جهان فوتبال که تمامی افکار ورزش دوستان پنج قاره را به خود معطوف می سازد. آنچه که در این مسابقات به عنوان نقطه عطف ترسیم شده است، حضور سه شیرهای انگلیسی و کالچیوی ایتالیا به نبرد پایانی است دو کشوری که بهترین تیم های دنیا را دارند به ویژه فوتبال جزیره که از نظر جذب بازیکنان خارجی و کارهای پایه ای مهد فوتبال جهان تلقی می شود.

حکایت علی کریمی در لیگ قطر

روزنامه قطری مدعی شد بازیکن ایرانی و سابق الدحیل، به قطر اس سی بازمی گردد.

بیرانوند امروز در پورتو تست می شود

علیرضا بیرانوند امروز در پورتو تست‌های پزشکی تیم جدیدش را انجام می‌دهد.

سومین نسخه کتاب The Playbook  المپیک توکیو منتشر شد

عنوان این کتاب ها را می توان مجموعه دستورالعمل های المپیک نامید. این سه کتاب یا کتابچه توسط کمیته بین المللی المپیک (IOC)، کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) و کمیته برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 تهیه شده اند. البته نقش برگزار کنندگان بازی های المپیک و پارالمپیک پر نقش تر است.

کویپرز داور نبرد پایانی یورو

داور دیدار پایانی فینال یورو۲۰۲۰ بین تیم‌های ملی ایتالیا و انگلیس مشخص شد.

میزبانی استقلال از الهلال و باقی قضایا

تیم فوتبال استقلال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، شهریورماه به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود. از آنجا که رویارویی نمایندگان ایران و عربستان در زمین یکدیگر از سوی AFC منع شده است، استقلال باید در یک کشور دیگر از الهلال میزبانی کند.

هویت و ارزش ورزش در خطر است

  یکی از اصلی ترین پایه های شخصیت سالم، اصالت است واصالت را هرگز نمی توان خرید یا حتی،  ادایش را درآورد ...

اعلام برنامه کامل رقابت نمایندگان ایران در المپیک ۲۰۲۰

برنامه کامل رقابت نمایندگان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مشخص شد.

قائدی؛ هفت گل و هفت پاس گل

ستاره ریزنقش و تکنیکی استقلال از استان فوتبال خیز هرمزگان است. سال ها بود که فوتبال ما از بازیکنانی که به اصطلاح بتوانند روی یک دستمال چند حریف را دریبل بزنند، تهی شده بود.

بازی ها بدون تماشاگر شد

اختصاصی – البرز ورزشی؛ در پی گسترش ویروس کرونا در ژاپن مسئولان بهداشتی و اجرایی کشور در نشستی که دیروز انجام شد و توماس باخ رئیس بین المللی المپیک نیز از طریق وبینار شاهد آن بود، مقرر شد که بازی های المپیک بدون تماشاگر برگزار شود.

پیام وزیر به کشتی ناشنوایان ایران

مسعود سلطانی فر در پیامی افتخار آفرینی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان را تبریک گفت .

بسکتبال جوانان در گروه بازنده های جام جهانی

تیم بسکتبال جوانان ایران که با پیروزی بر پورتوریکو جوانه امید را در دل دوستداران این ورزش رویانده بود، در دور حذفی با شکست مقابل تیم لیتوانی به گروه بازنده ها رفت. این اتفاق در شرایطی برای شاگردان رضا نوری رقم خورد که لیتوانی بیشتر مغلوب پورتوریکو شده بود. به این ترتیب مردان جوان توپ و سبد ایران در گروه بازنده ها برای رده های نهم به بعد بازی خواهند کرد.

وداع مرد پرافتخار و باوقار از تیم ملی

پوریا فیاضی بازیکن تکنیکی و جنگنده والیبال از تیم ملی خداحافظی کرد...

ذلفی بهترین بازیکن کافا

تیم فوتبال دختران نوجوان ایران که در مسابقات کافا به مقام دوم رسیده است، فردا از دوشنبه به تهران باز می گردد.

مراسم معارفه سرپرست فدراسیون اسکیت برگزار شد

مراسم تودیع بهمن محمدرضایی رئیس پیشین و فریبا مددی سرپرست جدید فدراسیون اسکیت برگزار شد.

در متن و حاشیه فوتبال

آنچه در زیر می خوانید مربوط به متن وحاشیه فوتبال است که خواندن آنها خالی از لطف نخواهد بود.

شکایت تیم والیبال بانوان پیکان

بازیکنان و مربیان تیم والیبال پیکان که از مراجعات خود به دفتر باشگاه نتیجه نگرفته اند، طی نامه ای به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال شکایت بردند.

مژدهی سامسون بدون دلیله

امجدیه پیر باز هم میزبان یک تیم پرطرفدار بود و این بار استوک سیتی از انگلستان و تیم ملی فوتبال در این استادیوم روبروی هم صف آرایی کردند.

ورزش مطالبه گر تخصص واهلیت

پیرو گفته های رئیس جمهوری منتخب که اشاره کرده است: همه ایرانیان از عوام و خواص باید مساعدت کنند تا بهترین و کارآمدترین دولت جهادی و انقلابی مردمی، از مجلس رای اعتماد بگیرد و برسر کار آید؛ به عنوان یک خوزستانی و جزیی از عامه مرتبط با بطن ورزش، یادآور می شود: کمتر از یک ماه دیگر، جناب عالی به عنوان رئیس جمهوری منتخب، هدایت کننده سکان اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی کشور برای مدت چهار سال خواهید بود.

جوانان ایران از پاریس تا دوحه

بازیکنان تیم والیبال جوانان امروز واکسن کرونا تزریق کردند؛ این در حالی بود که بهروز عطایی سرمربی، مختار بوش لیبرو و میلاد حسین زاده رابط رسانه ای بود.

اسفندیار در لیگ روسیه، شریفی در ایتالیا

امیرحسین اسفندیار بازیکن قدرتی و بلندبالای تیم ملی به عنوان بهترین بازیکنان جوان را دارد، از سوی باشگاه نویسیریک گراندای روسیه نشانه گرفته شده تا پای او را به لیگ معتبر دیار شوراها بکشاند...

جبران کم لطفی به اسطوره های ورزش

شورای شهر تهران خروجی بزرگراه شهید باکری به اتوبان کرج تا ورودی اصلی مجموعه ورزشی آزادی را به نام علی دایی نامگذاری کرده است. اسطوره فوتبال ایران که به لحاظ اخلاقی، شخصیتی، فنی، ورزشی و مسئولیت پذیری در قبال جامعه بی نظیر است. مردی که آقای گل جهان شد اما هرگز در گرداب غرور و کج روی های سر راه ستارگان گرفتار نشد.

فرمولی که موفقیت آتزوری ها را رقم زد

ایتالیا یقه تیم توانمند اسپانیا را هم گرفت و به فینال جام ملتهای اروپا رسید اما توفیق سترگ این تیم مقابل ماتادورها بسادگی بدست نیامد و یاران روبرتو مانچینی زجر بسیاری کشیدند تا قدم به بازی نهایی بگذارند.

منصور امیرآصفی، اخلاق گرا و پاک اندیش

فرهنگ مداری و پایبند بودن به اصول اخلاقی در ورزش ما جایگاهی رفیع دارد و در آموزه های فرهنگ غنی سرزمین پر گهرمان پر اهمیت می نماید.

علیمرادی: آموزش، قدم اول در راه مبارزه با دوپینگ

نخستین وبینار آموزشی مبارزه با دوپینگ روز گذشته با حضور 80 تن از اعضای کادر فنی تیم های ملی، تیم های لیگ برتری و تیم های دسته یک هندبال کشور برگزار شد.

جوانان؛ نبرد با لیتوانی در دور حذفی

تیم بسکتبال جوانان ایران بعد از دو شکست مقابل تیم های پرقدرت صربستان و لیتوانی شب گذشته به یک پیروزی دلچسب مقابل پورتوریکو دست یافت...

پاداش 50 میلیارد تومانی به فوتبال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای 12 تیم راه یافته به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی پاداشی 2 میلیون دلاری اهدا می کند.

چند برش از فوتبال ایران

از میان اخبار ریز و درشت امروز فوتبال کشور چند خبر ریز اما جالب را برگزیده ایم که می خوانیم.

آغاز رسمی مقدمات بازی های 2021

عصر دیروز سوگا نخست وزیر ژاپن در یک برنامه تلویزیونی آغاز رسمی بازی های المپیک 2021 را اعلام کرد و از تمام کادر اجرایی بازی ها درخواست کرد که با تمام وجود برای انجام وظایف محوله تلاش کنند.

رقابت بر سر دو بازیکن قدرتی تیم ملی

هنوز فهرست رسمی بازیکنان شرکت کننده در والیبال المپیک اعلام نشده است و آنچه که دیروز و امروز در برخی از رسانه ها به نقل از سایت فدراسیون جهانی درج شده است، مربوط به لیستی است که چند ماه پیش به مقر بازی ها ارسال شده بود.

برگزاری مسابقات کشتی پیشکسوتان قهرمانی کشور به تعویق افتاد

برگزاری رقابت های کشتی پیشکسوتان قهرمانی کشور با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، به تعویق افتاد.

تیم کشتی فرنگی جوانان ترکیه در ایران اردو می زند

تیم کشتی فرنگی جوانان ترکیه به منظور برگزاری تمرینات مشترک با فرنگی کاران جوان کشورمان به ایران سفر می کند.

کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز و عنوان سومی جوانان آزادکار ناشنوای کشورمان

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بخش جوانان در استانبول ترکیه آغاز شد و در پایان تیم ملی جوانان آزاد ناشنوای ایران پس از تیم های روسیه و ترکیه در جایگاه سوم ایستاد.

یک آمریکایی جای کاراته کای ایرانی را گرفت

 بهمن عسگری غنچه، قهرمان جهان از ایران پس از محرومیت یک ساله بخاطر دوپینگ، اولین بازی کاراته در المپیک توکیو ۲۰۲۰ را از دست داد.

ذهن تیم ملی را آشفته نسازیم

مصاحبه جنجالی فرهاد قائمی علیه تشکیلات تیم ملی در واقع می توانست نیشتری بر یک دمل قدیمی باشد، اما با قضایی که می بینیم تبدیل به تلنگر شد.

کارگروه ویژه VAR در فوتبال تشکیل شد

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از موافقت شهاب‌الدین عزیزی خادم جهت تشکیل کارگروه ویژه سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) خبر داد.

فوتبال پایه تکیه گاه ورزش قهرمانی است

احسان اسکندری را باید جوانترین مربی فوتبال دانست.او فرزند اصلان اسکندری است. آنهایی که تیم فوتبال شاهین تهران را به یاد دارد،قطعا در خاطرشان است که در قلب دفاع تیم شاهین جوان بلند بالا وپر قدرتی با موهای صاف وافتاده حضور داشت که عبور از این دفاع کار هر مهاجمی نبود.در ان زمان بالکوم هلندی مربی تیم شاهین بود وبه بازی اصلان شدیدا علاقه نشان می داد. اکنون فرزندش به نام احسان جوانترین مربی فوتبال است.

نایب رئیس بدمینتون، سرپرست اسکیت شد

با حکم وزیر ورزش و جوانان فریبا مددی ، سرپرست فدراسیون اسکیت شد...

از حاشیه تا متن فوتبال

خواندن اخبار از حاشیه تا متن فوتبال چندان خالی از لطف نیست.

پایان راند یک جدول اصلی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی بانوان

راند یک جدول اصلی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی بانوان به پایان رسید.

ما دشمن شما نیستیم اما...

پیشاپیش المپیک بسیار محدود در توکیو، جیانی مرلو، رئیس  AIPS گفت : ما، مطبوعاتی ها، دشمن ژاپن نیستیم.

متین بالسینی نماینده شنای ایران در المپیک شد

براساس قوانین فدراسیون جهانی بهترین شناگران که رکورد B المپیک را در هر ماده کسب می‌کنند، مستقیم به المپیک می‌روند. مهرشاد افقری با زمان ۵۳.۴۶ در ماده ۱۰۰ متر پروانه رکورد ورودی B المپیک (۵۳.۵۲) را ثبت کرد.

نخستین قهرمانی ساحلی بازان ایران در آسیا

سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان و زنان زیر ۱۹ سال آسیا که از ۱۲ تیرماه در شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز شده بود، امروز(سه‌شنبه) با معرفی تیم‌های اول تا سوم هر گروه به پایان رسید.

زهرا نعمتی پرچمدار پارالمپیک

هفده روز دیگر تا اعزام کاروان 68 نفره ایران به توکیو باقی مانده است. در این زمینه سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو تدارکات وسیعی را برای پشتیبانی و تشویق قهرمانان ایرانی دیده است از جمله دایر کردن پایگاه اطلاع رسانی در توکیو است که تمامی رخداد مربوط به ورزشکاران اعزامی کشورمان را پوشش می دهد.

استقلال تک رشته و مشکلات پایه ای

آکادمی به معنی مرکزی است که در آن اصول فنی، علمی و فلسفی یک مجموعه پیاده می شود. جایی که با تکیه بر علوم و فنون می توان ساختاری درست برای یک تشکیلات از جمله باشگاه های ورزشی ایجاد کرد...

سنگدوینی بار دیگر رئیس هیات گلستان شد

عیسی سنگدوینی با کسب اکثریت آرا رئیس هیات والیبال استان گلستان شد.

ملوان و پاشنه آشیل ناتمام

لیگ یک به روزهای پایانی و سرنوشت ساز خود نزدیک می شود ولی بازهم تیم ریشه دار ملوان هیچ روزنه امیدی برای حضور در لیگ برتر را ندارد.

یزدانی خرم: با قحط الرجال مدیریت در ورزش مواجه هستیم

ورزش با سلامت و شادابی جامعه سر و کار دارد و این مساله مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم بوده است ولی متاسفانه دولت های گذشته آن گونه که شایسته بود به این مقوله نپرداختند.

حریفان کشتی آزاد ناشنوایان در استانبول

مراسم قرعه کشی اوزان کشتی آزاد جوانان ناشنوایان در استانبول ترکیه برگزار شد.

بخشنامه مسابقات پیشکسوتان کشتی

 انتخابی تیم ملی کشتی پیشکسوتان ر روزهای 23 تا 27 تیرماه به میزبانی استان تهران برگزار می شود.

سکوت علامت رضا است؟!

بعد از مصاحبه جنجالی فرهاد قائمی سرپرست تیم ملی والیبال در گفت و گوهایی به طور ضمنی پذیرفته است که روی سخن شیرفرهاد با وی است. اما حاضر به پاسخگویی نشد و همانند فدراسیون مربوطه با سکوت از کنار این قضیه عجیب گذشت. آیا این سکوت به معنی رضایت است یا معنی دیگری دارد؟

آتشی: قهرمان جهان که نبودیم

تیم بسکتبال جوانان ایران در دو مسابقه خود در جام جهانی لتونی با دو شکست امروز به مصاف پورتوریکو می رود. آیا عملکرد این تیم راضی کننده است...

نوشابه انرژی زا برای هم باز می کنند؟!

قصد ما از بیان این دو تیتر نه حسادت است ونه تخریب وتحریف وتضعیف، بلکه میخواهیم بگوییم ما (خوزستان) مهد ورزش وفوتبال  و روزگاری صادر کننده والگوی بهترین ها بودیم، معلم  اخلاق و مرام ارزشی ورزش فوتبال ، از سرزمین طلای سیاه فوتبال خوزستان به فضای فوتبال کشور صادر شد،  لقب برزیل فوتبال ایران، به خاطر تکنیک ناب بی بدیل فوتبال خوزستان پدید آمد، اولین های فوتبال وکسوت آن و اولین کانون پیشکسوتان ورزش از دیار سرزمین سرخ شهادت خوزستان بنا شد.

آیا نیکولا گربیچ سرمربی تیم ملی مردان بلغارستان می شود؟

والیبال بلغارستان اسطوره والیبال صربستان و جهان را برای مربیگری دعوت کرده است. این اسطوره کسی نیست جزء نیکولا گربیچ اکنون سرمربی تیم والیبال باشگاه سر سیفتی پروجا است.به عنوان بازیکن و مربی تعدادی مدال دارد. او توانست در سال ۲۰۱۶ عنوان قهرمانی لیگ جهانی را برای صربستان کسب کند.

برنامه مسابقات قهرمانی والیبال مردان اروپا 2021 اعلام شد

 بازی های به میزبانی چهار کشور لهستان، فنلاند، استونی و لتونی برگزار خواهد شد.

5، 3 و 2 هزار دلار جوایز مدال های طلا، نقره و برنز

فدراسیون کشتی به کشتی گیران مدال آور در المپیک توکیو پاداش دلاری اهدا می کند.

تهدید مجدد AFC به استقلال

سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت در صورتی که باشگاه‌های استقلال و النصر ورزشگاه بی‌طرف انتخاب نکنند، AFC چنین کاری انجام خواهد داد.

بهترین های لیگ ستارگان قطر در نبود بازیکنان ایرانی

اسامی نامزدهای بهترین‌های لیگ ستارگان قطر در سال ۲۰۲۱ معرفی شدند.

پیروزی برزیل با یک گل در کوپا

تیم ملی فوتبال برزیل بامداد امروز سه شنبه با پرو در مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا ۲۰۲۱ بازی کرد که این بازی با یک گل به سود برزیل به پایان رسید.

دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال کیست؟

از گوشه و کنار شنیده ایم که فدراسیون فوتبال درصدد معرفی گزینه جدیدی برای دبیر کلی این تشکیلات است و براساس شنیده ها حیدر بهاروند جای خود را به شخص جدیدی خواهد داد...

فغانی به ایران برمی گردد؟

علیرضا فغانی داور سرشناس و بلندآوازه ایرانی که مسابقات بزرگی را در سطح آسیا و جهان قضاوت کرده است، به زودی به ایران خواهد آمد. فغانی آمادگی خود را برای قضاوت در لیگ فوتبال باشگاه های ایران اعلام کرده است. وی از دو سال پیش مقیم کشور استرالیا شده است.

نبرد ایتالیا – اسپانیا دیدن دارد

با پایان یافتن بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰، مسیر ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی برای صعود به فینال این رقابت‌ها مشخص شد.

تبرئه از یک اتهام

چندی پیش سرپرست سابق تیم ملی کشتی بانوان در گفت و گو با یکی از شبکه های تلویزیونی فارسی زبان مستقر در آن سوی مرزها یکی از پیشکسوتان و مسئولان قدیمی ورزش را مورد اتهام قرار داده است که بازتاب تعجب برانگیزی را به همراه داشته است...

سهراب مرادی را چگونه حذف کردند

براساس مستنداتی که در نشریه وابسته به دولت درج شده، فدراسیون جهانی وزنه برداری و کمیته ملی المپیک سهراب مرادی را در فهرست وزنه برداران المپیکی قرار داده بودند و شایعات مربوط به حذف او واقعیت ندارد.

وزیر را از جنس ورزش انتخاب کنید!

مطالبه به حق جامعه ورزش را باید اجابت کرد و مدیری از جنس ورزش را برگزید.مدیریت ورزش از حضور مداوم سیاسیون در این عرصه لطمه فراوان دید  و از ریل اصلی خارج شد.

نوری: برای والیبال پایه چه کرده ایم که انتظار داریم؟

بازیکن سابق تیم ملی والیبال در واکنش به برخی از انتقادات تکنیکی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان می گوید: ما برای رده های سنی پایه برنامه ریزی درستی نداشته ایم.

همدانی: تیم ملی به جام جهانی می رود

ستارهمدانی بازیکن آذربایجانی الاصل سابق تیم ملی فوتبال 51 بازی برای تیم ملی کشورمان انجام داد و گل او را مقابل اکوادور در جام جهانی 98 فرانسه از یاد نبرده ایم.

محرومیت یک جلسه ای کنعانی زادگان

محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان با توهین به هواداران به محرومیت سنگین مواجه می شود که برای گل محمدی دردسرساز می شود.

کی بود کی بود، من نبودم

هفته بیست و ششم لیگ برتر پر جاذبه ترین هفته از سری این مسابقات به حساب می آید.

رئیس فدراسیون تنیس و سفیر مکزیک در تهران دیدار کردند

در دیدار سفیر مکزیک در ایران و رئیس فدراسیون تنیس  پیرامون افزایش همکاری های ورزشی دو‌کشور از جمله رشته مهیج تنیس تاکید شد .

قهرمانی زیر 19 سال آسیا؛ نمایندگان ساحلی ایران جهانی شدند

تیم‌های والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با صعود به جمع هشت تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه رقابت‌های جهانی دریافت کردند.

مصاف استقلال و تراکتور

بازی استقلال و تراکتور در رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر بیستم فوتبال ایران به صورت مستقیم روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

باشگاه استقلال از امیرحسین صادقی شکایت کرد

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال مورد نقد و شکایت باشگاه استقلال قرار گرفت.

پیش به سوی بازی های المپیک

شانزده هزار نفر از کارکنان رتبه های بین المللی ناریتا و هانه دا در ژاپن واکسینه می شوند. این افراد که برای استقبال از شرکت کنندگان در بازی های المپیک آماده می شوند، به دستور دولت ژاپن واکسن کوید 19 تزریق خواهند کرد تا برای کنترل و تست مسافران بازی ها مشکلی نداشته باشند. براساس اخبار رسیده سی هزار نفر از مسئولان، مدیران و ورزشکاران کشورهای مختلف از طریق فرودگاه ناریتا به توکیو خواهند رسید.

قلم؛ تعهد و رسالت

روز ورزشی نویسان را پشت سر گذاشتیم. متاسفانه ازدحام اخبار ریز و درشت ورزش که هر یک سوژه هایی برای نوشتن بود، اجازه نداد که درباره ارزش و اعتبار خبرنگاران و نویسندگان ورزشی بنویسیم.

بازیکنان فوتبال دهه ۷۰ باشگاه "شموشک" نوشهر در "خرم آباد" و "تنکابن"، به میدان رفتند

برگزاری مسابقات پیشکسوتان، راهی برای شناخت و آشنایی بیشتر نسل امروز از نسل های گذشته است.

خنفری مجددا رای اعتماد گرفت

سرانجام انتخابات رئیس هیات دوومیدانی خوزستان برگزار وغلام خنفری با کسب یازده رای از هفده رای اعضای مجمع عمومی مجددا رای اعتماد گرفت وبرای چهار سال دیگر بعنوان متولی دوومیدانی استان ابقا شد  ، خیلی ها فکر می‌کردند جلسه مجمع عمومی انتخاباتی هیات دوومیدانی خوزستان به حاشیه کشیده شود،  اما همه چیز ختم شد.

نسل ماندگار والیبال

سال 2004 پونای هند تیم جوانان ایران با جمعی از بازیکنان بسیار مستعد در شرایطی که تیم ایالات متحده را شکست داد، در مجموع اما در رده پنجم ایستاد...

روزبهان: بازیکنان مشکل تغدیه ندارند

مدیر تیم ملی نوجوانان بانوان با اظهار رضایت از شرایط این تیم در تاجیکستان گفت: شرايط اقامت و امكانات تمرينى بسيار خوبى داريم.

قضاوت داوران ایرانی در دیدار افغانستان و تاجیکستان

با اعلام فدراسیون مرکزی آسیا داوران ایرانی بازی دو تیم افغانستان و تاجیکستان را قضاوت می کنند.

امیرحسینی: باید فضای بیشتری به معروف داد

آلکنو مربی باتجربه ای است که مدال طلای المپیک را در کارنامه پرافتخار خود دارد. وی به حتم کارش را خوب بلد است و می داند که چکار می کند. امیر حسینی پاسور سابق تیم ملی والیبال با بیان این مطلب افزود: آلکنو از جوان ها خوب استفاده کرد و موقعیت های مناسبی را در اختیار این بازیکنان قرار داد. اما متاسفانه هرچه از زمان مسابقات می گذشت، انگار بازیکنان جوان به نوعی اشباع شده بودند و آن بیقراری و انگیزه روزهای آغازین را نداشتند و این آفت بزرگی برای بازیکنان جوان خواهد بود.

شیرفرهاد و مافیای والیبال

هرچند دعوت بازیکنی که داوطلبانه از تیم ملی خط خورده بود، اشتباهی ناشیانه بود، اما وقتی که این بازیکن طی یک تمرین صبح و عصرگاهی خط خورد، تاب نیاورد به قول خودش دست به افشاگری زد.

جیرسرایی: انتخابی تیم های ملی پیشکسوتان در تهران برگزار می شود

رقابت های کشتی پیشکسوتان قهرمانی کشور 23 تا 27 تیرماه برگزار خواهد شد.

امیری سرمربی تیم ملی زیر 15 سال ایران شد

وحید امیری سرمربی تیم  ملی زیر۱۵سال و مهرانپور مدیر آکادمی باشگاه استقلال شد.

پول هنگفت برای ذوب آهن

در هیاهوی فوتبال و در روزهایی که بازیکنی مقابل باشگاهی می ایستد یا بحث دستمزد کذایی ویلموتس داغ می شود، برخی اتفاقات می تواند آن روی سکه فوتبال را نشان دهد. به طور مثال در شلوغ بازاری فوتبال باشگاه ذوب آهن اصفهان  صاحب پولی هنگفت  شده است.

چند برش از فوتبال ایران

گشت و گذاری در متن حاشیه فوتبال کشور در برگیرنده اخبار ریز و درشتی است که می خوانید.

بازیکن هندبال سپاهان از این تیم کنار گذاشته شد

راضیه جانباز عضو تیم هندبال سپاهان به دلیل حمایت از باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی از سپاهان کنار گذاشته شد.

این "گاف" فراموش شدنی نیست

تردد مربیان اروپایی در کشورمان سال های سال است که تداوم دارد و در این رهگذر هرگاه جذب آنها با مطالعه و کنکاش همراه بوده، توانسته ایم به بدنه تیم های ملی یا باشگاه ها بالندگی تزریق کنیم.

جهانفکریان قطعی المپیکی شد

در پی نشست فدراسیون وزنه برداری با فدراسیون پزشکی ورزشی سرانجام قرر شد که دختر وزنه بردار اهل چهارمحال و بختیاری راهی المپیک شود.

معروف در صدر فالوورهای والیبال جهان

 سعید معروف از چند سال پیش به لحاظ تعداد مراجعه کنندگان در فضای مجازی همواره جزو نفرات اول و دوم ورزش والیبال بوده است. وی از شهری است که جوانانش عاشق والیبال هستند و هر جا که کاپیتان باشد، آنها نیز از طریق فضای مجازی حامی پنجه طلایی والیبال ایران خواهند بود...

حمید بهمنی؛ سمبل مسئولیت پذیری و تعهد

والیبال بسیار حرفه ای عمل می کند و خانواده این ورزش افرادی متشخص هستند به همین دلیل تصمیم گرفتم که فرزندم را به دست مربیان این ورزش بسپارم.

خدامرادی: تکواندوی ایران قدر مربیانش را نمی داند

تکواندوکاران ایران در اوج آمادگی به سر می برند و از نگاه من از لحاظ روحی و روانی مشکلی نداشته باشند، هر چهار نفر شانس کسب مدال در المپیک به شمار می روند.

عباسعلی: همه ایران حامی من است

حمیده عباسعلی از کاراته کای بانوان ایران است که حتی توانسته به دلیل آسیب دیدگی در مسابقات پرتغال مدال کسب کند...

آزاد و فرنگی کاران نوجوانان تمرینات خود را پیگیری می کنند

تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان آخرین مراحل تمرینات خود را برای حضور در رقابت های کشتی قهرمانی جهان پیگیری می کنند.

آغاز مسابقات پس از رقابت های جهانی نروژ

رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در سال 1400، بلافاصله پس از رقابت های جهانی نروژ، آغاز خواهد شد.

استقلال و پرسپولیس هر دو شاکی از یک بازیکن ناپخته

انتشار سخنان کنعانی زادگان نسبت به باشگاه و طرفداران استقلال بازخورد نامناسبی داشته و مایه تاسف دوستداران راستین ورزش فوتبال شده است.

... بر طبل بی حرمتی می کوبند

باشگاه های بزرگ ورزش ما همواره منادی توسعه اخلاق و ترویج فرهنگ جوانمردی و انساندوستی بوده اند. در سایه همین باورها و مدیریت ها اشخاص ارجمند هر یک به مکتبی تبدیل شده بودند.

محجوب: دوست ندارم مربی تحمیلی باشم

رئیس جدید فدراسیون شطرنج مربیان تیم های رده مختلف ملی را معرفی کرد...

مهینی: باید برد برابر افغانستان را فراموش کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال پس از پیروزی تیمش برابر افغانستان گفت: بازیکنان تلاش کردند و مزد زحمات خود را در اولین بازی گرفتند.

شکست جوانان مقابل صربستان

تیم‌ بسکتبال جوانان ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۱ لتونی با نتیجه ۸۸ - ۶۷ مقابل صربستان شکست خورد.

رونالدو در صدر پیشتازان گلزن

یورو 2020 همچنان انظار دوستداران ورزش جهان را به دنبال خود دارد. در این مسابقات که به روایتی از جام جهانی هم مهیج تر و دیدنی تر است، تیم هایی مثل پرتغال حذف شده اند اما جالب است بدانید رونالدوی پرتغالی در صدر پیشتازان گلزن های مسابقات تا این مرحله قرار دارد. وی نشان می دهد که تک ستارگان با همه توانمندی های خود نمی توانند جور یک گروه را بکشند اما می توانند مرواریدهای درخشان دریای فوتبال باشند.

نمادهای گزارشگری در تلویزیون

در کنار قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش کشور مردان و زنان رسانه ای ایران عزیز هم به درجه ای از اشتهار و افتخار رسیده بودند که آوازه ای فراموش نشدنی یافتند...

هشدار فتح اله زاده

علی فتح اله زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گرچه اکنون مسئولیتی در این باشگاه ندارد، اما از انجا که از جنس آبی وانهم از نوع نابش قلمداد می شود،همیشه پیگیر مسائل تیم و باشگاه مورد علاقه اش است.

فوتبال مهندسی شده؛ شایعه یا واقعیت

چند صباحی است که برخی ها پیروزی های تیم پرسپولیس را مهندسی شده می نامند. این در حالی است که همین پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم به موفقیت هایی نائل آمده است. آیا اینجا هم بحث مهندسی وجود دارد؟

سهمیه‌های ایران برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو به رقم ۶۷ رسید

سهمیه‌های کاروان ایران در بازی‌های المپیک به ۶۷ سهمیه رسید تا ایران بیشترین تعداد ورزشکار را در تاریخ بازی‌های المپیک داشته باشد.

کاروان ناشنوایان با نام زنده یاد علی دلفانی

رقابت های کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در ترکیه آغاز شد.

مجمع یواشکی بولینگ و بیلیارد

مجمع عمومی سالانه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در سال 1399 با تاخیر فراوان امروز، شنبه 12 تیرماه در شرایطی به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک و سایر اعضای مجمع به صورت حضوری و وبیناری در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که اصحاب رسانه از برگزاری آن بی‌خبر بودند.

مهران پور مدیر آکادمی باشگاه استقلال شد

با حکم احمد مددی مدیرعامل استقلال، محمدرضا مهران‌پور به عنوان سرپرست آکادمی باشگاه منصوب شد.

آفرین پهلوان ...

حسن رحیمی دارنده مدال برنز بازی های المپیک ریو و طلای جهان در دسته 57 کیلوگرم یک مدرسه در روستای دورافتاده و مرزی ملاآباد منطقه کشاری سیستان و بلوچستان احداث کرد. این مدرسه سه کلاسه ویژه دختران دبیرستانی در 30 کیلومتری مرز ایران و پاکستان بنا شده است.

خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال: لیست اعلامی، نهایی نیست

این لیست اولیه‌ای بوده که اعلام شده و لیست نهایی نیست؛ تا روز قبل از اعزام می‌توانیم در صورت نظر سرمربی تیم ملی، حداکثر سه تغییر در لیست داشته باشیم.

مهرگان: یک مربی صرب به جای پیمان اکبری انتخاب شد

مربی ایرانی تیم والیبال العربی کویت یک سال دیگر نیز قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

طریقت: امان از مدیریت ضعیف فدراسیون وزنه برداری

با برکناری مریم منظمی سومین نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری هم از دور خارج شد. نخستین نایب رئیس، ریحانه طریقت بود که بعد از سه سال همکاری ناچار به ترک این تشکیلات شد...

تقابل شش مربی استقلالی در لیگ برتر

شب گذشته چند دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که از مهمترین نتایج به دست آمده در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان بود...

تیم 5 نفره کشتی فرنگی روسیه اعلام شد

ترکیب تیم کشتی فرنگی برای حضور در المپیک توکیو اعلام شد.

تشویق  ملی پوشان فرنگی توسط محمد بنا

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه حضور این تیم در المپیک توکیو، فرنگی کاران اعزامی را تشویق دلاری کرد.

شه بخش: همه برای ایران، عین واقعیت است

شه بخش از حضور حریفان با قدرت در المپیک گفت و اعلام کرد که با قدرت وارد رینگ می شود.

عابدینی: با تمام وجود برای ایران شمشیر خواهم زد

 مجتبی عابدینی با اشاره به آمادگی برای حضور در این رقابت ها گفت : همیشه به عنوان یک سرباز برای ایران تلاش کردم و در المپیک توکیو هم تلاش می کنم تا نماینده شایسته ای برای کشورم باشم.

دیدار پرخاطره اسپانیا - ایتالیا

لوئیس انریکه در قامت سرمربی اسپانیا توانسته تیمش را به نیمه نهایی یورو 2020 برساند و حالا حریفی چون ایتالیا را پیش رو دارد. دیداری که برایش یادآور خاطره ای تلخ است.

دایی؛ همچنان پایبند به اصول

علی دایی سوای اینکه در زمین فوتبال نماد تعصب و جنگندگی بود، در بیرون از زمین نیز همواره شجاعانه از حقایق سخن گفت و عافیت طلبی را برنتابید. وی در گفت و گو با ایسنا به نکاتی اشاره کرد که چکیده ای از آن را می خوانید.

روی خط بازی های المپیک

زمان زیادی تا آغاز بازی های المپیک باقی نمانده است. مهم ترین مسابقاتی که جهان ورزش آن را تجربه می کند. به همین دلیل از امروز به پیشباز این بازی ها می رویم تا دوستداران ورزش را در جریان ماوقع قرار دهیم.

قضاوت داوران ایرانی در دیدار تاجیکستان و ازبکستان

با اعلام فدراسیون مرکزی آسیا مائده جعفری دیدار دو تیم دختران زیر 17 سال تاجیکستان و ازبکستان را قضاوت می کند.

اعلام اسامی داوران دیدار ایران و افغانستان

اسامی داوران دیدار دو تیم دختران زیر 17 سال ایران و افغانستان از سوی مسئولان برگزار کننده اعلام شد.

خساست نکنید و تنتان نلرزد

تکنولوژی در تمامی لایه ها رسوخ کرده که سیستم "وی ای آر" در فوتبال از آن جمله است.

هشدار جدی به تیم  فولاد خوزستان

می خواهند تیم را متلاشی کنند

پرونده کسب سهمیه المپیک برای دوومیدانی کشورمان بسته شد!

شوربختانه با تمام تلاش های گسترده مدیریت فعلی فدراسیون دوومیدانی و حمایت ها و حضور و نفوذ اهالی باشگاه پلیمر لرستان و تزیزیق مالی هیچ گونه سهمیه ای کسب نشد و این 4 سهمیه‌ها مربوط به تلاش های مدیریت فدراسیون در قبل بود!

کدام بازیکن مشمول تبصره و تک ماده می شود؟

تمرینات تیم ملی والیبال از امروز در محل فدراسیون مربوطه آغاز می شود...

دلیل برکناری نواب رئیسان بانوان چیست؟

در ورزش ما چه می گذرد؟! سوالی است که جواب آن مثل مشکلات هزارتو می ماند.

خانه از پای بست خراب است

عجایب و غرایب در ورزش ایران کم نبوده است که در این روزهای پایانی دولت بدجوری مثل یک دمل چرکین سر باز کرده است...

کمیته ملی المپیک روز جهانی ورزشی نویسان را تبریک گفت

کمیته ملی المپیک طی پیامی فرا رسیدن دوم جولای روز جهانی خبرنگار ورزشی را به اصحاب قلم و رسانه های ورزشی اعم از سردبیران، دبیران، خبرنگاران  و گزارشگران ورزشی تبریک گفت.

افشاریان این جنجال‌ها را می‌بیند؟

در دیدار دیشب استقلال و آلومینیوم اراک اتفاقی جالب افتاد و سرمربی استقلال سعی کرد با نشان دادن فیلم گل مردود این تیم به کمک داور، به نوعی دوباره پای VAR های کوچک را به فوتبال ایران باز کند.

استقلال از کنعانی‌زادگان‌ شکایت می‌کند

باشگاه استقلال از محمدحسین کنعانی‌زادگان به علت حواشی اخیر شکایت می‌کند.

اسکوچیچ: مطمئنم با حمایت مردم به جام جهانی قطر صعود می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال پس از مشخص شدن حریفان ایران در قرعه‌کشی مرحله سوم انتخابی جام‌جهانی در قاره آسیا گفت: مطمئنم با حمایت تمامی شما مردم ایران، به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه خواهیم یافت.

به بهانه سالگرد کوچ " عطا بهمنش"

نام مرحوم عطا بهمنش با گزارشگری عجین است، بزرگمردی که از صفر تا 100 بسیاری از رشته های ورزشی را می دانست و در نزد علاقه مندان موهبتی گرانسنگ به شمار می رفت.

قرعه فال به نفع ما رقم خورد؛

با مشخص شدن رقبا باز عده ای جبهه گرفته اند.برخی گروه A را آسان و طیفی دیگر آن را سخت‌ و دشوار قلمداد می کنند،این آشی است که فیفا و ای اف سی برای ما پخته اند و به پای ما نوشته شده است!

مغانلو گزینه جانشینی آزمون در زنیت شد

یک رسانه ازبک مدعی شد مهاجم پرسپولیس گزینه جانشینی ستاره تیم ملی کشورمان در تیم زنیت روسیه شد.

واکنش رئیس فدراسیون بسکتبال به تخلف فرودگاه

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: هیچگونه دفاعی از این تخلف صورت گرفته در فرودگاه و ورود اقلان ممنوعه نداشته و نخواهیم داشت.

عباسعلی: برای مدال المپیک تلاش می‌کنیم

ملی‌پوش کاراته کشورمان گفت: همه ما تلاش می‌کنیم در المپیک نتایج خوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

روز جهانی ورزشی نویسان مبارک

دوم جولای، به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در بازی های المپیک 1924 پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS) و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نامگذاری شد.

حیدری: به منافع شخصی فکر نمی کنم

به گذشته فکر نمی کنم و خیلی زود افراد را می بخشم. خیلی ها تعجب کردند از اینکه من به اردوی کشتی سرزدم در حالیکه شخصا به این مسائل فکر نمی کنم و خیلی زود نامهربانی ها   فراموش و از یاد می برم.

شاهکاری دیگر در ورزش های توپ و توری!

سرپرست در تیم های ورزشی نقش بسیار مهمی دارد که متاسفانه در این زمینه نیز کوتاهی شده است. لابد به یاد دارید که در المپیک ریو چند ورزشکار در مراسم پرافتخار رژه شرکت نکرده بودند یا ورزشکاری در فرودگاه دوبی به خواب رفته است و این قضیه متاسفانه در بسکتبال هم کم کم دارد رخ نمایی می کند. به طور نمونه به خبر ذیل نگاه کنید که چه نوشته اند.

رقبای اصلی ما قزاقستان و ازبکستان هستند

عضو تیم‌ ملی هندبال بانوان گفت: رقبای اصلی ما جمهوری استقلال یافته از شوروی یعنی قزاقستان و ازبکستان هستند.

راه سخت پیش روی فرهاد

فرهاد مجیدی که این روزها در تیمش برای ایجاد آرامش روحی نقش منجی را برای تیمش ایفا می کند، در سه بازی آینده باید با سه تیم دیدار کند که مربیان آن سه تیم دقیقا از تفکرات فنی او شناخت کافی و لازم دارند.

اعضای جدید تالار بین المللی مشاهیر والیبال جهان

تالار مشاهیر والیبال بین المللی (IVHF) مفتخر است که اسامی ستاره های جدید را که در سال ۲۰۲۱ به نفرات تالار اضافه می کند، اعلام کند. این گروه رشته وسیعی از تاریخچه و موفقیت های والیبال را با خود دارند و ما خوشحالیم که به شما کمک می کنیم آنها را به خاطر دستاوردهای افسانه ای خود بشناسید.

Timeout

گاهی در حاشیه تیم های ورزشی که رنج (!) سفرهای برون مرزی را به جان می خرند، اتفاقات عجیبی رخ می دهد که ماه ها و شاید هم سال ها نقل محافل می شود ...

جوادی: کشتی کار دشواری در المپیک دارد

در بازی های المپیک به طور معمول نگاه اول و آخر کاروان ورزش ایران به ورزش پرافتخار کشتی است. اما شاید کمتر به این اصل پرداخته شد که کسب عناوین در بازی های پنج قاره چقدر دشوار و طاقت فرساست.

عزیزی: پیشکسوتان کشتی تهران همیشه در سطح کشور مطرح هستند

با توجه به اینکه کشتی پیشکسوتان استان تهران همواره در سطح کشور مطرح بوده و علاقه مندان زیادی در رده های سنی مختلف به طور منظم تمرینات خود را پیگیری می کنند به همین دلیل در نظر داریم مسابقات انتخابی استان را دهه سوم ماه جاری برگزار کنیم. تا نفرات برترراهی مسابقات کشوری شوند.

علیاری: به علت کرونا در بیمارستان بستری شد

مهدی علیاری قهرمان تیم ملی کشتی فرنگی به علت کرونا در بیمارستان مدرس بستری شد.

پایان اردوی آماده سازی کشتی نیروهای مسلح

اولین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نیروهای مسلح جهت شرکت در رقابت های جهانی سیزم از تاریخ ۲ تیرماه و به مدت ۷ روز در استان مازندران آغاز شد.

صالحی امیری: فکر نمی‌کنم  یزدانی از ما گله‌مند باشد

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک  درباره گلایه‌های حسن یزدانی و عدم حمایت‌ها و مسائل شغلی واکنش نشان داد و اعلام کرد که نگاه ما حمایت از تمامی قهرمانان آقای حسن یزدانی است.

مدبر: برای تکرار مقام سومی استارت زده ایم

اردوی آماده سازی تیم ملی اینلاین هاکی بانوان از فردا در تهران آغاز می شود. برای شرکت در این اردو 82 بازیکن از سراسر کشور دعوت شده اند.

آقایی: نصف عمر ژیمناستیک صرف اختلافات می شود

کارشناس ژيمناستیک اعتقاد دارد که سیدرضا کیخواه سهمیه شرکت در المپیک را خواهد گرفت و نامه نگاری برای کسب وایلدکارد تحقق خواهد یافت.

طرفداران استقلال و تراکتور با هیچکس شوخی ندارند

امروز در چارچوب رقابت های فوتبال باشگاه های کشور گل محمدی با امیر قلعه نویی، منصوریان با همبازی سابق خود مجیدی و فیروز کریمی با ذوب آهن مصاف می دهند.

پرداخت 10 هزار یورو و 50 میلیون تومان بابت هر دوپینگ

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نامه ای، اقدامات انضباطی این وزارتخانه را در صورت دوپینگ ورزشکاران به اطلاع فدراسیون های ورزشی رساند.

بزرگمردان در صف دوستی

یادگارماندگار ستونی ثابت و بخشی به نسبت پرتدوام در پایگاه خبری البرز ورزشی است که طی آن مروری بر خاطرات گاه خاک گرفته ورزش و ورزشکاران عزیز صورت می گیرد تا نسل جدید بدانند که پیش از اینها چه بزرگمردانی برای اعتلای ورزش کشور کوشیده اند.

برای حاج احمد کشتی حد و مرز ندارد

در روزگارانی که افراد غیرمتخصص و گاه ورزش نکرده درباره این پدیده مهم قلم می زنند و حرف های طول و دراز می گویند، حضور استخوان خرد کرده ها در این عرصه اعم از رسانه و دنیای ورزش به نوعی سوپرایزهایی است که باید آنها را دید و لذت برد...

حشمت مهاجرانی: کریم و وحید عصای دست اسکوچیچ هستند

محال است که از توفیق های ماندگار فوتبال این سرزمین بگویی و بنویسی ولی نام استاد حشمت مهاجرانی را به محاق فراموشی بسپاری.

خبرهای خوش از والیبال ارومیه

این روزها نشست های خوبی در باشگاه شهرداری ارومیه برگزار می شود تا خط مشی کاری، تمرینی و انتخاب مربیان این تیم پرطرفدار کشور شفاف سازی شود. بعد از نشست سرمربی و مدیرعامل باشگاه با آقایی شهردار ارومیه این روال شتاب بیشتری به خود گرفته است.

کاظمی: جیانی شش از ده، آلکنو پنج!

افرادی که درباره تیم ملی والیبال نظر می دهند، باید جامع نگر باشند و با حرف های متناقض خود دوستداران والیبال را نگران نسازند.

سوئد حذف شد، آلمان شکست خورد

شاگردان آندری شوچنکو شب گذشته موفق شدند تا با پیروزی 2-1 برابر سوئد خود را به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 برسانند، جایی که باید با انگلیس رو به رو شوند.

پاداش یکصدهزار دلاری برای بسکتبال جوانان

تیم بسکتبال جوانان ایران بامداد امروز راهی لتونی شد تا در مسابقات جام جهانی جوانان زیر 19 سال شرکت کند....

این آتش کی خاموش خواهد شد؟

چالش کنونی در استقلال به مانند آتش لحظه به لحظه در حال شعله ور شدن است تا جایی که اداره باشگاه وتیم به صورت مجمع الجزایری اداره می شود.

کوتاه از لژیونرهای فوتبال ایران

در روزهایی که بحث کنار گذاشتن اسکوچیچ نقل محافل بود، بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های مختلف آسیا و اروپا نیز بیکار ننشستند و با باشگاه های درخواست کننده به مذاکره پرداخته اند که کوتاه و گذرای آن را می خوانید.

دوحه میزبان استقلال شد؟!

نشریه «الرایه» قطر مدعی شد باشگاه استقلال دوحه را به عنوان میزبان بازی با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده است.

مستوری: راگبی باز برتر آسیا شد

روح الله مستوری با انتخاب کنفدراسیون راگبی آسیا برترین چهره راگبی آسیا در سال ۲۰۲۰شناخته شد.

استقلال -آلومینیوم، نبرد مجیدی در دو جبهه

مجیدی با دشواری های متعددی روبرو است.تیم او با کوهی از مشکلات  دست و پنجه نرم می کند. در اراک آبی ها جدا از جدال در مستطیل سبز، باید مراقب گل به خودی مدیران ناکارآمد باشگاه هم باشند!

گفتگوی تلفنی دبیرکل کمیته ملی المپیک با حسن روشن

کیکاووس سعیدی امروز جویای حال حسن روشن شد.

حیف از همایی که پرواز نکند

سال 1345 مسابقات قهرمانی باشگاه های تهران آن دوران پرواز هما در عرصه توپ و تور آنقدر تماشایی بود که بسیاری از ستارگان بزرگ والیبال کشور ما در مجموعه متعلق به هواپیمایی ملی (هما) می درخشیدند.

اشکان تقی پور: آمده ایم تا کمک حال ورزش ناشنوایان باشیم

حرکتی ارزشی و کاری انسانی در ورزش ناشنوایان شکل گرفته که جای ستایش دارد.

دکتر سید سعید آرام: ورزشکاران ناشنوا نیاز به حمایت دولت و رسانه ها دارند

انتظار داریم دولت محترم " قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت " که در سال 1383 مصوب شد را اجرا کند تا ورزشکاران ناشنوای ما بتوانند با فراغ بال و فضایی مناسب در راه افتخار آفرینی در میادین معتبر قاره ای ، المپیک و جهانی قدمهای اساسی بردارند.

ایران – افغانستان؛ بازی در کافا

از سوی فدراسیون مرکزی آسیا (کافا) برنامه زمان‌بندی مسابقات نوجوانان بانوان اعلام شد.

با یک گل بهار می شود؟

«یولیا تاران»، بازیکن روسی و تازه وارد هندبال بانوان ایران می گوید: من برای نخستین سال است که در ایران حضور پیدا می‌کنم و این کشور را دوست دارم...

فرخی: مربیان چرخشی اشتباه محض است

پرویز فرخی مربی بین المللی والیبال سالحی از افتخارآفرینان این ورزش است که در دو بخش سالمی و ساحلی درخشیده است. وی در والیبال ساحلی عنوان قهرمانی آسیا را در کار نامه خود دارد.

محمد صادق کرونا را ضربه فنی کرد

حاج عباس محمد صادق قهرمان اسبق کشتی استان تهران در دهه پنجاه و عنواندار چندین دوره رقابت های پیشکسوتان که اخیرا  به ویروس منحوس کرونا مبتلا شده بود، موفق شد این بیماری چغر را ضربه فنی کند.

درب های این دکان را سه قفله کنید

این روزها و در ایام تعطیلات تابستانی، دکان مدارس فوتبال پررونق است و برخی از دلال ها که به دروغ مربیان  پایه خوانده شده اند در حال تکاپو هستند.

اقدامی میمون از عزیزی خادم

اتفاق میمونی در فوتبال رقم خورد. این اتفاق در حالی اهالی فوتبال را شاد و مسرور ساخت که شاید برخی را هم غمگین کرده باشد. دلسوزان واقعی فوتبال به حتم از این بابت مسرور خواهند بود.

تعویض مدیران دو برابر ونیم بیشتر ازمربیان فوتبال

یک کارشناس فوتبال اعلام کرد: تعویض مدیران در سطح فوتبال ایران دو ونیم برابر تغییر مربیان تیم های فوتبال است! به راستی این همه تغییرات وعدم ثبات مدیریتی در فوتبال چه پیامی دارد. وعاقبت فوتبال بااین تفکرات چه خواهد شد؟

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از ۱۱ تیرماه برگزار  می شود

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در المپیک توکیو روزهای 11 تا 22 تیرماه در محل خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار می شود.

رفت و آمد در تراکتورسازی تبریز ادامه دارد!

پیدا بود که حضور مربیان غیربومی در تبریز واکنش های متعددی در پی خواهد داشت به ویژه که سمت سرمربیگری را به دست فیروز کریمی سپرده اند که استاد طنازی است!

تجمع هواداران استقلال مقابل ساختمان قوه قضائیه

شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امروز با حضور مقابل ساختمان قوه‌ قضائیه به روند مدیریت در این باشگاه اعتراض کردند...

چند برش از فوتبال

گریزی به اخبار ریز و درشت فوتبال کشور زده ایم تا دوستداران این ورزش پرطرفدار در جریان رخدادها و امور مرتبط به باشگاه های پرطرفدار قرار گیرد.

سجاد استکی: از السالمیه هم پیشنهاد داشتم

لژیونر هندبال ایران از پیوستن به تیم العربی کویت که رده سوم مسابقات باشگاه های مردان آسیا در سال 2021 را کسب کرد، خبر داد.

میرزازاده: برای موفقیت در المپیک تمامی سعی خودم را خواهم کرد

از نیروی جوانی برای موفقیتم استفاده می کنم اعضای کادر فنی از جان و دل مایه می گذارند.

رادیو ورزش در خدمت ورزش

با اینکه از دیرباز بر جامعه پذیری رادیو واقف بوده ایم اما این رسانه پرمخاطب از روزی که پای در ورزش ایران گذاشت، تاثیراتی شگرف فرهنگی در ورزش ایران از خود برجای نهاد. رسانه ای که در انتقال مفاهیم فنی و فرهنگی روشی نوین را در پیش گرفت.

آقای مرادی ...

از دنیای وزنه برداری به طور معمول اخبار چندانی در رسانه ها دیده نمی شود. مگر اینکه گاهی علی مرادی رئیس فدراسیون مصاحبه هایی را انتشار بدهد و بازتاب هایی که هر یک در خور بحث و تعمق هستند.

دیاباته از فرانسه به تهران آمد

مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از مدت‌ها دوری از جمع آبی‌پوشان به تهران بازگشت.

برای همه پرسش ها پاسخ شفاف داریم

اعضای سابق هیات مدیره استقلال با انتشار پیامی مشترک اعلام داشتند که حرف های زیادی برای گفتن و پاسخ‌های شفافی به ابهامات مطرح شده داریم.

حضور تنیسورها در راند دوم جدول اصلی مسابقات رده های سنی کشور

تنیسورها موفق به حضور در راند دوم جدول اصلی مسابقات رده های سنی کشور شدند.

کلینیک تخصصی انگیزش و رقابت ویژه تیم ملی بانوان

تاکید واعظ ‌موسوی بر لزوم همخوانی بین زندگی ورزشی و شخصی ورزشکاران

اعضای کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال منصوب شدند

رئیس فدراسیون فوتبال در احکامی جداگانه، اعضای کمیته های مختلف فدراسیون را منصوب کرد.

نیروی زمینی ارتش و ملی حفاری اهواز نمایندگان ایران در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ

در اولین دوره لیگ برتر پاورلیفتینگ قهرمانی کشور تیم های ملی حفاری اهواز و نیروی زمینی ارتش قهرمان و نایب قهرمان شدند.

تغییر در کادر فنی تیم ملی منطقی نبود/ در پرتو نبوغ ملی پوشان به جام‌جهانی می رويم

ابقای اسکوچیچ و بازی های پیش رو که از حساسیت خاصی برای تیم ملی برخوردار است، بهانه ای شد تا گپ و گفتی با استاد عباس رضوی معلم  با پرنسیب و مدرس فوتبال که در سوئد فعالیت می کند، داشته باشیم.

حمیدزاده: معرفت از فوتبال ایران دور شده است

هوشنگ حمیدزاده  روزگاری در فوتبال تهران کسی بود. همه او را به هوشنگ افه می شناختند. زمین های خاکی سبلان، همان زمین خاکی شریعتی زیر پای گام های او بود در حالی که روزگار سختی می گذراند. هوشنگ از زمین خاکی به تیم های باشگاهی تهران راه یافت تا شکارچی دروازه ها باشد. در فوتبال تهران خیلی زود درخشید و خیلی زود فوتبال تهران را به تسخیر خود کشاند. بلندپروازی هوشنگ او را به عنوان بهترین گلزن و آقای گل فوتبال تهران معرفی کرد.

تیم ایران با کسب یک مدال طلا و 3 مدال برنز درجام علی اف روسیه

 رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام علی اف روزهای 4 تا 6 تیرماه در شهر کاسپیسک جمهوری داغستان روسیه برگزار شد و در پایان تیم 8 نفر ایران توسط محمدجواد ابراهیمی در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا، امیرحسین مقصودی، ارشک محبی و مجتبی گلیج در اوزان 70، 92 و 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

ایران نایب قهرمان شد

تیم منتخب کشتی آزاد ایران با کسب 5 مدال طلا، یک مدال نقره و 3 مدال برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه پایان داد.

کارشناسان نظر می دهند

در بررسی و تحلیل مسائل تیم ملی فوتبال و واکاوی عملکرد کادر فنی به ویژه زیر ذره بین  بردن کارایی اسکوچیچ در روزهای گذشته به چند نکته مهم اشاره داشتیم.

جاور: همیشه قایق های شکسته به دست ما می رسد

مهسا جاور قایقران ایرانی که در المپیک دور قبل در ریوی برزیل شرکت کرده بود، بعد از خداحافظی از ورزش قهرمانی بار دیگر به صحنه بازگشته است.

میرزاجانپور: می توانم به تیم ملی کمک کنم

تزلزلی که در پست قدرتی تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت ها رخ داده است، سبب شد تا نگاه ها به سوی مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی معطوف شود...

اعتراض نمایندگان مجلس ژاپن به میزبانی توکیو

صبح امروز سوگا نخست وزیر ژاپن به فرودگاه هانه وا رفت تا از نزدیک آزمایشات پزشکی مربوط به تست کرونا را مورد بازدید و نظارت قرار دهد. هانه وا و ناری تا دو مبادی ورودی ورزشکاران شرکت کننده در بازی های المپیک خواهند بود.

کلهر: ضابطه های مدیریتی را رعایت کنیم

محمود کلهر از چهره های شاخص فوتبال که پیشینه بازی در تیم های پرسپولیس و استقلال را دارد، در مورد مشکلاتی که در باشگاه استقلال حاکم شده، می گوید: وقتی آدم های غیرمتخصص مسئول هدایت باشگاهی می شوند، چون وارد به امور مدیریتی نیستند، کار به مداخله دیگران کشیده می شود.

اقبالی: آقای مجیدی، پاداش وظیفه شما نیست

تا مادامی که پول دست مسئولان باشد و افراد غیرمتخصص و کار نابلد در راس فوتبال باشگاهی ما قرار گیرند، وضع به همین منوال خواهد بود.

به احترام همه بانوان المپیکی ورزش ایران

با المپیکی شدن ثریا آقایی و فرزانه فصیحی تعداد بانوان ایرانی که در المپیک 2021 حضور می یابند، به رقم 10 رسید تا حد نصاب جدیدی در اعزام شیردختران کشورمان رقم بخورد. از این جمع پرافتخار نجمه خدمتی تیرانداز خراسان جنوبی تنها ورزشکاری است که از المپیک ریو، باقی مانده و این بار هم در جمع کاروانیان مشاهده می شود.

سامبای برزیلی ریمنی را لرزاند

دهمین مدال طلای مردان برزیل در لیگ ملت های جهان ضرب شد. این تیم در روز پایانی رقابت ها 3 بر یک شاگردان مربی پرحاشیه و پرادعای لهستانی را شکست داد و از لئون و دیگر ستارگان این تیم کاری بر نیامد. برزیلی ها انگار سامبای بازی می کردند!

اعلام تیم داوری دیدارهای هفته 25 لیگ برتر فوتبال

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته 25 لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.

برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال

مریم آزمون، اسامی 25 بازیکن دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال را اعلام کرد.

کوتاه از فوتبال

اخبار کوتاه فوتبال کشور را مرور می کنیم. در این رویدادها بیشترین سهم به تیم پرسپولیس می رسد.

تصمیم عاقلانه به ، ز ، آمرانه

شب گذشته در برنامه ورزشی شبکه خبر سیما، افشاریان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد جلسه تصمیم گیری نهایی در مورد ابقا یا تغییر سرمربی شنبه آینده برگزار خواهد شد...

پیام اسکوچیچ در اینستاگرام با پرچم ایران

دراگان اسکوچیچ به شایعات اخیر درباره وضعیت نیمکت تیم ملی ایران با انتشار یک استوری خاص پاسخ داد.

رونمایی از پیراهن تیم ملی جوانان بسکتبال در جام 2021

در مراسمی از پیراهن جدید تیم ملی جوانان ایران برای حضور در جام جهانی 2021 لتونی رونمایی شد.

ناظریان: کشتی گیلان را مثل مازندران می سازم

نادر نظریان مربی سازنده استان مازندران  که باید در پخته ترین سال های زندگی ورزشی خود در مقام مربی که در خشت خام کیمیا کند و از آن طلا بسازد، به جای حضور در سالن های کشتی مازندران و کار با بچه های نوآموز کشتی به استان همسایه گیلان رفته و قرار است  نوجوانان و استعدادها کشتی را در مسیر قهرمانی سوق دهد!

استقلال به دنبال سهمیه آسیایی

پرسپولیس با کسب 51 امتیاز در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در صدر قرار دارد.

دو بازیکن روس به تمرینات اردوی تیم ملی بانوان اضافه شدند

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بانوان کشورمان از عصر روز گذشته، شنبه 5 تیرماه، آغاز شد و 29 بازیکن دعوت شده خود را به سرپرست اردو معرفی و تمرینات خود را از صبح امروز زیرنظر کادر فنی تیم ملی بانوان آغاز کردند.

المپیک یک ذهن المپیکی می‌خواهد

عدم نتیجه گیری تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت ها و شکست های سریالی وآشفتگی موجود، واکنش‌های متعددی را از طرف کارشناسان و هواداران ورزش والیبال در پی داشته است.

محبی و الهی به دیدار رده بندی راه یافتند

عرفان الهی و ارشک محبی به دیدار رده بندی اوزان 70 و 92 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه و علی علی اف روسیه راه یافتند.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سالن توفیق تهران

 اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان روزهای 8 تا 14 تیرماه در سالن توفیق جهانبخت تهران برگزار می شود.

قرعه کشی مسابقات برگزار شد

جدول رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی کشور امروز (یکشنبه) در بندر انزلی برگزار می شود.

 روزهای 2 تا 4 تیرماه و در استان آذربایجان شرقی

کلاس کنترل مربیان آزاد و فرنگی زیر نظر انستیتو کشتی برگزار شد.

درد یکی دو تا نیست

رسوب اندیشه های سنتی در لایه های مختلف فوتبال سبب گشته تا همیشه افکارمان بر مدار احساسات بچرخد و منطق گرایی در آن محلی از اعراب نداشته باشد.

ضرب و شتم داور در پاورلیفتینگ

سرپرست یکی از تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ پاورلیفتینگ به سمت داور حمله‌ور شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد!

قائم مقامی: دکتر میرزاآقابیک سهم مهمی در توسعه راگبی داشت

بعضی ها ذاتا و بی هیچ بهانه ای دوست داشتنی هستند و نیازی نیست درون آنها را کند و کاو کنیم تا بفهمیم چه دل بزرگی دارند و کافی است  چند لحظه تمام هوش و حواس معطوف کنیم  به نگاه نافذ و لبخندی که روی لبانشان نقش بسته  که همان تبسم نشان می دهد که از جنس ناب مرام و معرفت هستند. یکی از پیشکسوتان ورزش کشور در رشته راگبی که حالا سالهاست در کشور همسایه یعنی امارات ماوا گزیده و طی سفرش به ایران افتخار داشتیم میزبانش باشیم و پای صحبت هایش بنشینیم و چند دقیقه ای با هم گپ بزنیم .

فدراسیون بدمینتون دست به جیب شد

بدمینتون بعد از سال ها شاهد انتشار یک خبر خوب بود. المپیکی شدن ثریا آقایی بازتاب گسترده ای در دنیای ورزش راکدی داشته است. به همین مناسبت فدراسیون بی سر و صدای بدمینتون دست به جیب شد. حالا اگر پسران راکد به دست المپیکی می شدند، چه می شد؟!

نیما عالیمان در راه سوئد

نیما عالمیان که تنها المپیکی تنیس روی میز ایران محسوب می‌شود برای برگزاری اردوی اروپایی راهی مجارستان شد.

عابدزاده به یونان می رود؟

 سایت «مترو اسپورت» یونان به نقل از یک مدیر برنامه وضعیت چند لژیونر فوتبال ایران از جمله امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو پرتغال را تشریح کرد.

برخورد جنتلمن ها

در دنیای ورزش مردانی که حرفه ای و قهرمانی تلاش می کنند در نهایت به شخصیت هایی تبدیل می شوند که مایه مباهات جوامع بین المللی می شود. از این نمونه ها کم نداشتیم. دکتر سوکراتس در برزیل، رودگولیت هلندی، بکن بائر آلمانی، اکنون علی دایی از ایران و رونالدو از پرتغال.

المپیک؛ مرهون پنجه های طلایی سعید معروف

دو تیم برزیل و لهستان به فینال لیگ ملت های جهان راه پیدا کردند و تیم های اسلوونی و فرانسه برای مقام سوم و چهارم بازی خواهند کرد...

قره داشلی: بازیکن خارجی اولویت ما نیست

دستیار جدید تیم والیبال شهرداری گنبد از تهران انتخاب شد. کامبیز یعقوبی از مربیان باتجربه و کم حاشیه والیبال ایران و از دستیاران کنونی آلکنو به عنوان کمک مربی تیم شهرداری گنبد انتخاب شد.

زمان قطعی نقل و انتقالات تابستانی اعلام شد

زمان قطعی نقل و وانتقالات تابستانی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مورد تایید فیفا اعلام شد.

فینالیست های پاورلیفتینگ مشخص شدند

با شکست استحکام سازه، تیم نیروی زمینی ارتش فینالیست اولین دوره لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور شد.

آقایی نخستین بانوی المپیکی بدمینتون

در پی خبری که روز گذشته درباره المپیکی شدن فرزانه فصیحی درج کرده ایم، یک خبر دیگر هم موجب خوشحالی بانوان ورزشکاران کشور ما شد و آن اینکه ثریا آقایی بدمینتون باز جوان اما باتجربه تهرانی جواز حضور در بازی های 2021 را به دست آورده است...

برزیل یک ضلع قهرمانی لیگ ملت ها

نیمه نهایی والیبال لیگ ملت های جهان با پیروزی مردان سرزمین قهوه به شکست خروس های فرانسوی همراه شد.

رئیس هیات فوتبال استان تهران: حمایت مالی تیم ها برعهده اسپانسر است

رئیس هیات فوتبال استان تهران در جواب گلایه تیم های تهرانی دسته اول و دوم کشور گفت: وظیفه ما حمایت از تیم ها است.

صبحت های صالحی امیری به مناسبت هفته المپیک

سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه افتتاحیه هفته المپیک‌ به پرسش خبرنگاران با موضوعات مرتبط با کمیته ملی المپیک و کاروان اعزامی به توکیو توضیح داد.

حریفان احتمالی تیم ملی فوتبال در مسیر پیش رو

حریفان احتمالی تیم ملی فوتبال در مسیر پیش رو توسط روابط عمومی فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفتند که در گام نخست به تیم عمان پرداخته است.

ادموند سرمربی جوان پرسپولیس شد

با حکم جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ادموند بزیک به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان انتخاب شد.

امضای تفاهم نامه باشگاه سپاهان و باشگاه زنیت سن پترزبورگ

نشست پایانی امضای تفاهم نامه باشگاه سپاهان و باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شد.

قهرمانی سهیلا سلیمانی در رقابت ماده پرتاب دیسک قهرمانی کشور

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت دهه کرامت- بانوان برگزار و ورزشکار خراسان جنوبی با اختلاف زیاد نسبت به حریفان خود افتخارآفرینی کرد.

تیم پرورش اندام از گرجستان بازگردانده شد

تیم پرورش اندام ایران به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها در مورد کرونا امکان شرکت در مسابقات کشور گرجستان را پیدا نکرد.

اشک امیر درآمد

لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشورشب گذشته دو تیم استقلال – پرسپولیس در دیدارهای خارج از خانه خود برابر حریفانی چون مس رفسنجان و گل گهر سیرجان پیروز شدند...

عموزاده: کاراته به آرامش نیاز دارد

در پی درز خبر دوپینگی شدن یکی از کاراته کاهای تیم ملی اخبار ریز و درشت زیادی پیرامون این خبر درج شده است...

دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در ژاپن

سومین دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال ایران در ژاپن دیروز با پیروزی ملی پوشان کشورمان مقابل تیم ملی این کشور به پایان رسید.

ناصر ابرهیمی: الان زمان تغییر «اسکوچیچ» نیست

فوتبال ما طی دهه های اخیر معلمان دلسوز و سازنده بسیاری به چشم دیده است که برای تربیت نسل مستعد و آتیه دار خون دلها خوردند. بی گمان ناصر ابراهیمی یکی از این مربیان تلاشگر بود که به این بهانه با وی رخ به رخ شدیم و گپ و گفتی دوستانه انجام دادیم...

شرایط حضور در کلاس های استاژ داوری مشخص شد

شرایط حضور در کلاس های استاژ داوری پس از برگزاری نشست کمیسیون داوران، مشخص شد.

فدراسیون کشتی پاسخ هیات کشتی استان مازندران را داد

فدراسیون کشتی در نامه ای پاسخ هیات کشتی استان مازندران تجدید نظر برای حضور 3 کشتی گیر در چرخه انتخابی تیم ملی را داد.

قضاوت بنیادی فرد در دیدار یونایتد سینی و بیجینگ گوان

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد بازی دو تیم یونایتد سینی و بیجینگ گوان را قضاوت می کند.

بی قوارگی های مدیریتی در کشور

روزگار تلخی را پشت سر می گذرانیم. کرونای لعنتی از یک سو و ده ها تنگنایی که جامعه ما را در بر گرفته است اما مردم ما، مردان پایداری و استقامت است و تن این نازنینان را فقط سوگ عزیز می لرزاند...

کلینیک تعیین‌ سطح‌ مربیگری آقایان در رشت آغاز شد 

۸۳ شرکت کننده در كلينيك تعيين سطح بازي ITN حضور پیدا کردند. 

نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه حریفان خود را شناختند.

رقابت های کشتی ساحلی نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور- بندر انزلی

رقابت های کشتی ساحلی نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور امروز (شنبه) در بندر انزلی برگزار می شود.

چند برش از فوتبال ایران

برکناری محمد پنجعلی در تیم امید پرسپولیس از عجایب بوده است اما در فوتبال هر روز باید منتظر خبرهای خوب و بد بود از جمله این خبرها واکنش خبرنگاران عربستان سعودی نسبت به ادامه دیدارهای نمایندگان این کشور با باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان است.

اعلام داوران هفته 31 لیگ دسته اول فوتبال

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته 31 لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.

دختر باد سهمیه المپیک گرفت

سرانجام تلاش های دونده جوان ایرانی به ثمر نشست. فرزانه فصیحی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

مرندی در تمرینات تیم ملی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان درخواست کرد تا یک لیبروی جدید به اردوی آماده سازی تیم ملی اضافه شود.

چنگ به صورت یکدیگر نکشید

متاسفانه رسم بدی شده است. هر وقت شکستی و ناکامی به سراغ ورزش ما می آید، به جای اینکه دست همدیگر را بگیریم و بلند شویم چنگ به صورت هم می کشیم و آب را گل آلود می سازیم.

طلای جام جهانی برای بانوان تیرانداز

تیم ملی تفنگ زنان ایران در رقابت‌های تیراندازی جام جهانی کرواسی به مدال طلا رسید.

پاسخ منفی چهار پیشکسوت استقلال به وزیر ورزش

پاسخ منفی ۴ اسطوره فوتبال به پیشنهاد وزارت ورزشپس از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان یکی از سه عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال واکنش‌های فراوانی به این اتفاق صورت گرفت و برخی پیشکسوتان استقلال به این موضوع واکنش تندی نشان دادند.

دکتر جمالیان تمامی قهرمانان کشتی را چکاپ کرد

انجام معاینات پزشکی خصوصا چکاپ قلب و عروق ورزشکاران اعزامی به بازی های المپیک توکیو از جمله اقداماتی است که در دستور کار کمیته ملی المپیک و فدراسیون پزشکی ورزشی قرار دارد. مسئولیت این امر مهم را به عهده دکتر علی جمالیان پزشک نام آشنا، فوق تخصص قلب و عروق و رییس بیمارستان شهید لواسانی دارده شده است.

چرا نباید اسکوچیچ را از قطار پیاده کنیم؟

تیمی که با یک مربی فهیم و کار بلد که فهم و درک مناسبی از فوتبال ایران دارد و در بعد نتیجه گیری هم موفق بوده ،چرا باید از قطار تیم ملی پیاده کنیم؟

بازگشت تیم هندبال نیروی زمینی از مسابقات قهرمانی آسیا

بازگشت تیم هندبال نیروی زمینی کازرون از مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا با استقبال مسئولان‌ کشور همراه شد.

دوپینگی شدن کاراته کا با یک قرص

دوپینگی شدن یکی از رزمی کاران ایرانی خبر بهت آوری بود که در آستانه المپیک برای ورزشکار المپیکی کشور ما رخ داده است...

سهمیه نوبرانه برای شنای ایران

نوبرانه هم شد شنا یک سهمیه برای شرکت در بازی های المپیک. خب کاچی به از هیچی است.

کناره گیری رئیس تطبیق مقررات از فدراسیون فوتبال

رئیس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال در اعتراض به رویه موجود در این فدراسیون از سمت خود استعفا کرد.

دایی – رونالدو و تبادلات فرهنگی ورزشی

سرانجام رکورد علی دایی شکست. او و کریستیانو رونالدو در تعداد تعداد گل های زده 109 – 109 مساوی شدند. هیچ رکوردی در دنیای ورزش دست نیافتنی نبوده و نخواهد بود اما آنچه که می ماند، ردپای محکمی است که رکوردداران و رکورد شکنان برجای می گذارند.

زمان قرعه‌کشی مرحله انتخابی جام ملت های زیر ۲۳سال آسیا مشخص شد

قرعه‌کشی مسابقات مرحله انتخابی جام ملت های زیر ۲۳سال آسیا با شرکت ۴۳ تیم انجام می‌شود.

مددی: با الهلال شاید در تهران بازی کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت در صورتی که تلاش این باشگاه برای دیدار با الهلال در ایران به نتیجه نرسد، تقابل آبی‌های ایران با نماینده سعودی در امارات برگزار خواهد شد.

دعوت از داوران بانوی ایرانی جهت شرکت در دوره VAR

کنفدراسیون فوتبال آسیا از دو داور بانوی ایرانی برای حضور در کلاس آموزشی کمک داور ویدیویی دعوت کرد.

پرتوی: تیم ملی نیازمند تعامل و تعادل است

تیم ملی والیبال ایران با انبانی از باخت، امروز به کشور بازگشت. سردی و سکوت در پیشباز از این تیم آزاردهنده بود. اما این تیم واقعا انتظارات را برآورده نساخت.

ترکیب تیم کشتی آزاد روسیه اعلام شد

ترکیب تیم کشتی آزاد روسیه برای حضور در بازی های المپیک 2021 توکیو اعلام شد.

رنگرز از المپیکی های مازندران تجلیل کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در اقدامی شایسته به سراغ چند ورزشکار و مربی شاخص استان رفت و از آنان تجلیل کرد. 

قرعه کشی پنج وزن نخست برگزار شد

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از ظهر امروز و با برگزاری پنج وزن نخست در شهر استانبول ترکیه آغاز شد.

دکتر حسن میرزاآقابیک: سخنی با مقام عالی ریاست جمهور منتخب مردم ایران در خصوص آینده ورزش

طی دو دهه اخیر نام سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش و جوانان تغییر یافت. شاید این نام پر طمطراق به بدنه ورزش سنجاق شده است اما به گواه کارشناسان و خبرگان ورزش آن چیزی که نصیب ورزش شد حبابی بیش نبود

آل کثیر و مصدومیت در پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای تشخیص دقیق مصدومیت خود نزد پزشک متخصص می رود.

پیکان و نساجی مازندران قهرمان ایران شدند

رقابت های قوتبال قهرمانی کشور درسطح جوانان وامید به پایان رسید وقهرمانان آن مشخص شدند.

بار دیگر پرسپولیس به چالش کشیده شد

کالدرون همچنان دردسر تیم پرسپولیس است. گرچه پرسپولیسی ها طی نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده، اما سکوت کنفدراسیون فوتبال آسیا ضریب چالش در پرسپولیس را دو چندان کرده است.

فخری: بدرقه خوبی برای ورزشکاران المپیکی خواهیم داشت

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گفت: حقوق ورزشکارانی که سهمیه نگرفته اما به المپیک می‌روند یکجا پرداخت می‌شود.

قاسم خورشیدی چشم از دنیا فرو بست

قاسم خورشیدی سنگربان پیشین  تیم های فوتبال راه آهن، دارایی، شاهین و تیم ملی جوانان ساعتی پیش از  درگذشت.

مهاجمین اتوبوس پرسپولیس محروم شدند

 دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در حالی برگزار شد که پیش از بازی، به اتوبوس تیم پرسپولیس بخاطر پرتاب مواد محترقه توسط دو تن از هواداران تیم ذوب آهن خسارت وارد شد.

تنیسورهای بین المللی میهمان اصفهان

بعد از مسابقات بین المللی نوجوانان در ارومیه، این بار نوبت به نصف جهان رسید تا میزبانی تورنمنت دیگری را برعهده بگیرد.

یادگار ماندگار

حدود 58 سال پیش تیم ملی والیبال ایران برای نخستین بار در مسابقات انتخابی المپیک که در دهلی نو برگزار شد، شرکت کرد. اما شرکت در این رقابت ها زمینه ای شد تا دروازه های مسابقات بین المللی روی این ورزش زیبا گشوده شود...

محمد نوری: وزیر بعدی همه باشگاه ها را به یک چشم نگاه کند

محمد نوری پیشکسوت سرشناس باشگاه استقلال می گوید: متاسفانه شخص وزیر ورزش و جوانان طی این چند سال به باشگاه استقلال توجهی نداشته و کمترین حمایت را کرده است. لذا انتظار داریم که دولت بعدی در انتخاب وزیر ورزش آنقدر دقت کند که توانایی اجرای عدالت را در ورزش داشته باشد و باشگاه ها را فرزندان و بازوان ورزش کشور بداند.

لزوم حفظ مربی مستقر!

حفظ مربی مستقر در یک برهه کوتاه زمانی یک اصل کلی و  نظریه کارشناسی است.این ایده اساسی  باید مورد توجه  اعضا هیات رئیسه قرار گیرد.

چرا انتخابات فدراسیون زورخانه ای باطل شد؟

روزی که صحبت سر انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای بود، شبهات و موارد متعددی مطرح می شد، اما گمان ما بر این بود که وزارت ورزش به حتم بر آیین نامه انتخابات صحه می گذارد و راه را درست می رود. اما در کمال تعجب دیدیم که بعد از چند انتخابات که خط بطلان بر آن کشیده شد، حالا نوبت فدراسیون ورزش های زورخانه ای شد که می خوانید.

بفرمایید "کپی پیست" کنید

در مقبولیت فوتبال حرفه ای بویژه پایبند بودن به اصول اخلاقی و فرایند فرهنگ محوری به کرات گفته و نوشته شده که برای ما به یک آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است.

نعمتی به پرسپولیس می پیوندد؟!

بازی درخشان علی نعمتی مدافع پدیده مشهد مقابل استقلال مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است به طوری که احتمال حضور نعمتی در فصل بعد پرسپولیس وجود دارد.

استراماچونی علی کریمی را می‌خواهد!

در صورت پیوستن سرمربی سابق ایتالیایی استقلال به لیگ ستارگان قطر، احتمال دارد یکی از شاگردان سابق او به این تیم بپیوندد.

   وزیر ورزش دارای هویت ورزشی باشد

در اولین نشست خبری رئیس جمهور منتخب کلامی زیبا،  دلنشین وامیدوار کننده فضای انتخاباتی ایران اسلامی را عطر آگین کرد، من خادم جمهور هستم.

قنبری؛ یک هفته اردو، هفتاد هزار تومان

اردوی تیم ملی هاکی بانوان در شرایطی به پایان رسید که خدیجه قنبری کاپیتان تیم ملی دعوت نشده بود...

میلاد وزیری: نیم نگاهی به مدال المپیک داریم

تنها نماینده تیر و کمان ایران در بازی های المپیک 2020 منتظر برپایی یک بازی برون مرزی است. میلاد وزیری تیرانداز رشته ریکر که جواز حضور در بازی های 2021 به دست آورده دومین باری است که حضور در بازی های بزرگ المپیک را تجربه می کند. وی در سال 2012 المپیک لندن هم برای تیم ایران تیر انداخته بود.

نساجی مازندران قهرمان لیگ برتر امید شد

تیم فوتبال نساجی در فینال لیگ برتر امیدهای باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با پیروزی مقابل تراکتور تبریز قهرمان شد.

امامی: چهار کشتی گیر جام علی اف، راهی جام یاشاردوغو شدند

محمد ابراهیم امامی گفت: 4 کشتی گیر که قرار بود به جام علی اف اعزام شوند، راهی جام یاشاردوغو شدند.

اعلام آمادگی هفت کشور برای میزبانی مسابقات مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیای بانوان

کنفدراسیون فوتبال آسیا از اعلام آمادگی 7 کشور برای میزبانی مسابقات مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا بانوان 2022 هند خبر داد.

تیم منتخب کشتی آزاد جوانان  راهی ترکیه شد

تیم منتخب کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت های بین المللی جام یاشاردوغو امروز (چهارشنبه) راهی کشور ترکیه شد.

اداره جزیره ای فدراسیون های ورزشی

در فدراسیون های ورزشی چه می گذرد؟ هنوز یک روز از جوهر ابلاغ دبیر جدید فدراسیون کاراته نگذشت که رئیس این تشکیلات مجبور می شود حکم صادره را لغو و به خواسته سرمربی تیم ملی تن بدهد.

ایران – آرژانتین، آخرین نبرد

تیم ملی والیبال مردان ایران برای انجام پانزدهمین (آخرین) بازی خود در لیگ ملت‌ها از ساعت 18:30 امروز به مصاف آرژانتین می‌رود.

الله وردی: شعار ندهید و عمل کنید

الله وردی از ناراحتی و نگرانی هواداران استقلال می گوید و عواملش را ناشی از انتصاب های غیرحرفه ای می داند. ماحصل این گفت و گو را در ادامه می خوانید.

شاگردان مجیدی به آرامش رسیدند

استقلال از پدیده عبور کرد. دو گل برای استقلال جهت دستیابی به سه امتیاز بازی کافی بود تا به آرامش نسبی دست یابد.

حضور بازیکن استقلال در فدراسیون فوتبال

فرشید اسماعیلی که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه استقلال به فدراسیون شکایت کرده بود، به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رفت.

حذف سودان از جام کشورهای عربی

کرونا همچنان خطر بزرگی برای جامعه ورزشی کشورها به خصوص ایران دارد.  اخراج تیم ملی فوتبال سودان از مسابقات جام کشورهای عربی، هشداری برای فوتبال ایران است.

کاپیتان غایب در تقابل با تیم قلعه نویی

وریا غفوری که در دیدار مقابل پدیده مشهد تیم را همراهی کرد، پیش از این دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو بود با وجود این فرهاد مجیدی را به علت غیبت چند مهره سرشناس همراهی کرد.

شرایط بهتری حاکم می شود

معاون وزیر ورزش اظهار امیدواری کرد و گفت تصمیماتی که گرفته می شود، به نفع باشگاه استقلال است.

زور رحمتی به مجیدی نرسید

تیم فوتبال استقلال تهران مقابل پدیده قرار گرفت و موفق به شکست دو بر یک تیم پدیده شد.

تیم منتخب کشتی آزاد جوانان فردا راهی ترکیه می شود

تیم منتخب کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت های بین المللی جام یاشاردوغو فردا (چهارشنبه) راهی کشور ترکیه می شود.

پایان اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

اردوی تیم ملی فوتبال بانوان امروز به پایان رسید.

‍ اردوی تیم ملي نوجوانان آزاد برای جهانی مجارستان

 اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان روزهای 4 تا 13 تیرماه در استان گیلان برگزار می شود.

تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس

هواداران استقلال به شرایط نامناسب تیم شان اعتراض کردند و مقابل استقلال تجمع کردند و اعتراض خود را به نمایش گذاشتند.

سعداله اف : در جام علی اف کشتی خواهد گرفت

 عبدالرشید سعدالله اف در تورنمنت پیشین به یاد علی علی اف در کسپی اسک کشتی  خواهد گرفت.

خوزستانی که مهد فوتبال بود

سال هایی که خوزستان مهد فوتبال ایران بود، جوانانی داشت که از هوش و استعداد خدادادی برخوردار بودند. بازیکنانی که از زمان کودکی پا به توپ می شدند و با آن پیوند ابدی می بستند و در این راه سختی های فراوانی را تحمل کردند....

شکایت ذوب آهن به فدراسیون فوتبال

باشگاه ذوب آهن از مهدی مهدی پور بابت جدایی اش از تیم و پیوستن به استقلال تهران از وی به فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

ولادت امام رضا (ع) مبارک باد

ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا را بر عموم مسلمین تبریک می گوییم.

عاقبت کار استقلال به کجا می انجامد؟!

کار استقلال به قول قدیمی ها بیخ پیدا کرده است. دیگر جدل لفظی سرمربی، مربی و مدیرعامل باشگاه به بازیکنان هم سرایت کرده است...

شریعتمداری: مجموعه های ورزشی و رفاهی خوبی برای کارگران در سراسر کشور احداث شده است

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم بهره برداری از مجموعه ورزشی کاررگان شهید معتمدی گفت: ورزش از بهترین ابزار برای تندرستی و ایجاد شور نشاط در جامعه کارگری است و خوشبختانه در قانون کار جمهوری اسلامی توجه بایسته ایی به تندرستی و سلامتی کارگران  شده است.

العربی قطر با برخورداری سوم آسیا شد

پایان کار مدافع عنوان قهرمانی در بیست وسومین دوره رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا است.

الدوحیل قطر قهرمان هندبال آسیا

تیم الدوحیل قهرمان بیست و سومین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا شد.

لهستان با لئون می آید؟

تیم ملی والیبال مردان ایران برای انجام چهاردهمین بازی خود در لیگ ملت‌ها از ساعت 17:30 سه‌شنبه به مصاف لهستان می‌رود.