پنجشنبه سی ام فروردین ماه
هندبال بانوان ایران از نگاهی دیگر

ساناز رجبی: نوروزی توانایی بازی در اروپا را دارد

عملکرد تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا از چند جهت حائز ارزش بی نظیر است. اول شکست دادن تیم های چون از بکستان و استرالیا و سپس کسب جواز رقابت های جهانی که مایه افتخار است.

ساناز رجبی بازیکن سابق تیم ملی که بهترین گوش چپ باشگاه های آسیا انتخاب شده بود در گفت و‌گو با البرز ورزشی ضمن بیان این مطلب افزود: برای شکست دادن تیم هایی همانند کره و ژاپن و چین باید بر تعداد بازی های تدارکاتی تیم ملی با اروپاییان اضافه کرد و چه بهتر  امروز که جهانی شده ایم با شرکت در تورنمنت های بین المللی شرایط را برای ارتقای فنی تیم ملی مهیا سازیم.

رجبی درباره انتخاب حدیثه نوروزی در تیم منتخب آسیا نیز گفت: او همبازی من در تیم باشگاهی است و به جرات می گویم حدیثه با ویژگی های فنی ایده آلی که دارد شایستگی لژیونر شدن آن هم در باشگاه های اروپا رادارد و تیم ملی با داشتن حدیثه و نیز خانم مریخ باید مجهز به بدن سازی علمی شود تا در مسابقات جهانی پیش رو مثل زنان بازیگری ما یکی مانده به آخر نشوند.

فاطمه مریخ از استعداد های درخشانی است که در تمامی سنین از نو‌جوانی و جوانی و بزرگسالان جایزه بهترین ها را دریافت کرده است.

رجبی که خود از بهترین گوش راست های هندبال بانوان محسوب می شود در پاسخ به پرسش ما مبنی بر اینکه چرا برای تیم ملی انتخاب نشده گفت: کادر فنی مرا نپسندیدند.


گفت و‌گو: مرجان بنی یعقوب