جمعه هفتم اردیبهشت ماه

بازی تدارکاتی جوانان ایران در عمان

تیم فوتبال جوانان ایران فردا نخستین دیدار تدارکاتی خود را در کشور عمان برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز وزرشی: افشین ناظمی سرپرست تیم جوانان در اینباره گفت: طبق برنامه ای که از قبل داشتیم بعد از اردوی تدارکاتی در بلاروس اردوی بعدی خود را برای عمان برنامه ریزی کردیم تا دو بازی دوستانه داشته باشیم. یکشنبه و سه شنبه دو بازی دوستانه با تیم ملی جوانان عمان انجام می دهیم و آخر هفته به کشور برمی گردیم.

وی اضافه کرد: اردوی بعدی تیم ملی جوانان را در اول دی ماه در آکادمی ملی برگزار می کنیم و برنامه هایی که آقای مرفاوی داده بود و از قبل طراحی شده بود را تک تک اجرایی کنیم تا ان شاءالله اسفند ماه به مسابقات نهایی در ازبکستان برسیم و بتوانیم مجوز ورود به جام جهانی را بگیریم و مردم مان را خوشحال کنیم.

وی افزود: متاسفامه در این سفر امین حزباوی کاپیتان تیم ملی جوانان را به همراه نداریم چرا که تیم فولاد اجازه وی را برای حضور در اردو صادر نکرد زیرا خودشان یک اردوی خارجی داشتند و فردا وارد ایران می شوند. طبق صحبتی که شخص آقای مرفاوی با کادر فنی فولاد انجام داده بودند آنها اجازه ندادند حزباوی در این اردو همراه تیم باشد ان شاءالله از اردوهای بعدی همه باشگاه ها همراهی کنند به هر حال تیم ملی کشورمان است و همه از جمله باشگاه ها، فدراسیون و مطبوعات باید همکاری کنند.