پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
۹ روز تا دربی باقی است

سرخابی ها در جنگ پنهان!

دربی آذر ماه روز به روز نزدیک می شود، سرخابی ها بر تلاش خود افزوده اند تا در نبرد سنتی بازنده نباشند.

جنگ پنهان دو تیم آغاز شده است، اکنون در کنار تاکتیک ها و روش همیشگی به کار گرفته شده، شل کردن سر کیسه و تقویت حساب های مالی بازیکنان در دستور کار طرفین قرار گرفته است.

استقلالی ها در صدد هستند تا وعده ها عملی شده تا هم بازیکنان شارژ مالی شوند و نیز اعتصابی که در حال شکل گیری است را به نوعی خاموش کنند، البته بحث اعتصاب و عدم حضور در تمرینات همچنان مثل آتش زیر خاکستر را می ماند.

از اردوی پرسپولیس ولی حرفی از اعتصاب و اعتراض نیست، با این حال از سوی مدیریت باشگاه تلاش شده تا با انجام یک دورهمی، واریزی به بازیکنان قبل از دربی صورت بگیرد، اما کسی که این روز ها شاد و سرحال دیده می شود، یحیی گل محمدی است چون برای نخستین بار در آستانه دربی نه بازیکن مصدوم دارد و نه محروم

سرلک و کامیابی نیا و حتی علی نعمتی به تمرینات گروهی پیوسته اند، اکنون خیال یحیی از مرکز زمین راحت شد، چون هم سرلک حضور دارد و هم کمال کامیابی نیا.

در آنسوی میدان و در اردوی آبی پوشان وضعیت عارف غلامی مدافع میانی همچنان در ابهام به سر می برد، تا این لحظه ساپینتو به قراردادن روزبه چشمی در قلب دفاع فکر می کند، البته یامگا همچنان دفاع راست دیده می شود تا ابوالفضل جلالی جناح چپ را تشکیل دهد، فعلا در این جناح جلالی برگ برنده ساپینتو است.

ساپینتو اگرچه در خط میانی مشکلی را احساس نمی کند، اما در خط حمله همچنان به دنبال مهاجمانی است که مکمل یکدیگر باشند، چنین مهره ای  هنوز پیدا نشده است.

در اردوی پرسپولیس، گل محمدی دست پر را دارد، حتی در چیدمان مردان خط میانی و حمله مشکلی احساس نمی شود، شیخ دیاباته ولوکادیا در خط حمله سرلک،سروش، صادقی، مهدی ترابی و وحید امیری خط میانی پر تعداد را تشکیل خواهند داد تا دربی روز ۲۹ آذر در شب قبل از طولانی ترین شب سال، یک دیدار، سوای هر دربی دیگری قابل پیش بینی باشد.

گزارش: اکبر عزیزی