جمعه سی و یکم فروردین ماه

داداش زاده: نگران تغییرات در تیم ملی نباشیم

بازیکن سابق تیم ملی و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، از لزوم اقدام سریع در تیم ملی می گوید و اعتقاد دارد که در جام جهانی نتیجه ای حاصل نشد که امروز از بابت تغییرات در تیم ملی نگرانی حاصل شود.

بهزاد داداش زاده، ملی پوش و بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفتنی های خود را این گونه ادامه داد.
در جام جهانی با نسل طلایی فوتبال مواجه نبودیم که اکنون بخواهیم با ایجاد دگرگونی نگران تیم ملی شد.

اتفاقا اکنون زمان تغییرات است، باید نسل تیم ملی عوض شود از کی روش شروع کنیم و سپس بازیکنان پا به سن گذاشته را از چرخه تیم ملی دور سازیم. مهم نیست چه کسی مربی تیم ملی خواهد شد بلکه مهم آن است که امروز باید مربی جدید سکاندار تیم ملی شود. تغییرات مطلوب به فوتبال ملی ما انرژی مضاعف خواهد بخشید.

جام ملت های آسیا دیر یا زود مقابل چشمانمان قرار خواهد گرفت، باید با برنامه جدید به استقبال این جام رفت. جام ملت ها هم برای فوتبال ما داستان دارد. سالیان طولانی است که از قهرمانی در این جام محروم مانده ایم، باید این نگاه تاریک را از فوتبال ملی دور کرد. دگرگونی در تیم ملی و کنار گذاشتن تفکرات نخ نما شده ی کی روش به اندکی شجاعت نیاز دارد، اگر مدیران فوتبالی دلسوز فوتبال هستند باید کی روش را کنار زده و غربال را به دست مربی جدید داده تا تحول در تیم ملی به صورت اساسی صورت بگیرد.

داداش زاده اضافه کرد: به دربی چند روزی باقی نمانده است، حساسیت همچنان وجود دارد اگر حساسیت از دربی گرفته شود، دیگر دربی نخواهیم داشت، چیزی در حد فوتبال محلات دیده خواهد شد، با این حال با توجه به آشنایی از وضعیت دو تیم، احساسم در خصوص نتیجه دربی گفت وقت بردن پرسپولیس فرا رسیده، چون دست گل محمدی پر است و روند نتیجه گیری و نوع بازی و حرکتی پرسپولیس بهتر از استقلال نشان می دهد. البته یادمان باشد که با آغاز بازی شرایطی به صورت یکسان بر جریان بازی حاکم می شود که عبور از این جریان تیم برنده را مشخص خواهد کرد.

گفت و گو: اکبر عزیزی