شنبه یکم اردیبهشت ماه

برگ برنده ساپینتو به دربی رسید!

ساپینتو سرمربی تیم استقلال خواستار بازگشت دو بازیکن مهم خود در دربی شد اما این دو بازیکن بنا به اعلام پزشکان حتی اجازه تمرین کردن نداشتند.

اما شرایط ظرف چند روز برای عارف غلامی و ابوالفضل جلالی تغییر کرد و این دو به تمرینات بازگشتند. این دو مدافع که ساپینتو اصرار فراوانی به حضورشان در دربی دارد تمرینات خود را شروع کرده و در تمام آیتم های تمرینی همراه دیگر نفرات تیم را پشت سر گذاشتند و به فاصله چند روز تا دربی می توانند خود را آماده حضور در ترکیب استقلال کنند.

پیش از این ساپینتو برای استفاده از مرادمند یا سیاوش یزدانی به عنوان جانشین غلامی در ترکیب استقلال مردد بود اما با آمادگی این مدافع خیال سرمربی استقلال از خط دفاعی تیمش راحت شد و برای مصاف با پرسپولیس سیلوا و غلامی را در مرکز دفاعی استقلال قرار می دهد زیرا سرمربی استقلال مهاجمان حریف را بسیار خطرناک می داند و قصد دارد خط دفاعی قدرتمندی را روانه مسابقه کند تا بتوانند شرایط را به خوبی برای استقلال پیش ببرند.

شایان ذکر است جلالی نیز به واسطه حضوری موفق در دیدار تیم ملی با آمریکا امید اول ساپینتو در سمت چپ دفاعی است طوریکه به وی اعلام کرده که روی حضور پرقدرت وی در این بازی حساب ویژه ای باز کرده است.

گزارش: سوده رحمانوند