جمعه دهم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

سوای اخبار مربوط به دربی و مسائل داخلی فوتبال خبر های این ورزش زیبا در آنسوی مرز ها نیز خواندنی و جالب توجه است که با نگاهی گذرا می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز وزرشی:

* سازمان لیگ پرتغال روز گذشته اعلام کرد که گونزالو راموس مهاجم تیم بنفیکا با کسب ۲۴.۶۰ درصد آرای مربیان مسابقات، به عنوان بهترین مهاجم ماه‌های اکتبر و نوامبر لیگ پرتغال انتخاب شده است.

* بعد از راموس، رافا از بنفیکا با ۱۹.۰۵ و مهدی طارمی از پورتو با ۱۵.۰۸ درصد دوم و سوم شدند.

* راموس در جام جهانی هم برای تیم ملی پرتغال به میدان رفت و سه گل در دیدار با سوئیس به ثمر رساند.

* دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۷ آذر برگزار خواهد شد تا تیم برنده جام بیست و دوم را بالای سر ببرد.

با تصمیم فیفا شیمون مارسینیاک داور لهستانی قضاوت دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ را بر عهده خواهد داشت.

همچنین جاسم عبدالرحمان قطری قضاوت دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۲۲ بین کرواسی و مراکش را بر عهده گرفت.

* پیش از این رسانه‌ های ورزشی اروپایی و عربی مدعی شده بودند که النصر به کاپیتان تیم ملی پرتغال قراردادی دو ساله به ارزش 200 میلیون یورو پیشنهاد داده است؛ اگرچه رونالدو  خبر انتقال قریب‌الوقوع خود به این باشگاه را تکذیب کرد.

مصلی المعمر، رئیس باشگاه النصر در پاسخ به پرسش یک خبرنگار سعودی درباره روند انتقال رونالدو به این تیم در اظهار نظری عجیب که البته چاشنی طنز هم داشت، گفت: رونالدو؟ رونالدو کیست؟

کریستیانو رونالدو پس از جدایی‌اش از منچستر یونایتد هم‌اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

رئیس باشگاه النصر همچنین به SSC Sports گفت: کریستیانو رونالدو اخیراً مشغول جام جهانی بوده و من انتظار نداشتم با کسی مذاکره کند. در مورد سایر بازیکنان صحبت نمی‌کنم. برای کریستیانو رونالدو هر تصمیمی که بگیرد، آرزوی بهترین‌ها را دارم.