شنبه یکم اردیبهشت ماه
کوتاه از فوتبال... کوتاه از فوتبال

قرمزها پولدار شدند

در اقدامی بی سر و صدا، باشگاه پرسپولیس اقدام به واریز کردن پاداش قبل از دربی برای بازیکنانش شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: پرداختی صورت گرفت و حساب بازیکنان نشان از آن دارد که پاداش ها دریافت شد. اکنون مشخص شد که حضور سرزده مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بر سر تمرین و جلسه با بازیکنان به دور از چشم همگان به چه منظور بوده است. اکنون در اردوی قرمز ها شادی و نشاط و سرحالی برای انجام دربی موج می زند.

سازمان لیگ مخالف است

از شواهد چنین پیداست، فقط دربی قرار است با تماشاگر باشد، باقی دیدار های هفته دوازدهم بدون تماشاگر خواهد بود. سازمان لیگ با این تصمیم که از سوی برخی نهادها اتخاذ شده مخالف است.

سازمان لیگ می گوید: در گذشته هم شاهد این دست تصمیم گیری ها بوده ایم که با مخالفت بسیاری از باشگاه ها مواجه شدیم. در آن زمان سازمان لیگ مورد هجمه فراوان از سوی اکثریت باشگاه ها قرار گرفت و این در حالی است که ما بی تقصیر هستیم. اکنون هم که فقط دربی با تماشاگر باشد، مخالف هستیم.

ترک هتل تماشاگران آرژانتین

در حالی‌ که فرانسوی‌ها از ویروس شتر رنج می‌برند که باعث شده حضور چندین بازیکن برای فینال در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد، در آلبی سلسته هم خانواده بازیکنان این تیم مجبور شده‌اند هتل را به دلایل امنیتی عوض کنند.

وضعیت خانواده بازیکنان آرژانتین زمانی بغرنج شد که آگوستینا گاندولفو همسر لائوتارو مارتینز، از طریق شبکه‌های اجتماعی خبر داد که خواهرش پس از مصرف آب‌پرتقال حاوی شیشه خرد شده در داخل لیوان، در اورژانس بیمارستان به سر می‌برد.