جمعه دهم فروردین ماه
رونالدو با پولی که از النصر می گیرد

پردرآمد ترین بازیکن فوتبال جهان

دور کاغذی، حرکت النصر را قبل از پایان سال 2022 تکمیل می کند.

کریستیانو رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد با توافق دوجانبه در ماه نوامبر، در آستانه انتقال به باشگاه النصر عربستان سعودی است.

در جاهای دیگر، گابریل مارتینلی قرار است قرارداد خود را تمدید کند تا به یکی از پر درآمدترین بازیکنان آرسنال تبدیل شود، چلسی در رقابت برای جذب آندری سانتوس، بازیکن شگفت انگیز برزیلی پیشرو است و ولوز مطمئن است که ماتئوس کونا را در ژانویه به خدمت خواهد گرفت.

جایی که کریستیانو رونالدو در سال 2023 و پس از آن فوتبال باشگاهی خود را بازی خواهد کرد، مشخص شده است که مهاجم سابق منچستریونایتد قرار است قراردادی دو ساله و نیمی را امضا کند که شامل دستمزد حیرت‌انگیز است.

نماد 37 ساله پرتغالی در 20 نوامبر با توافق دوجانبه منچستریونایتد را ترک کرد. کریستیانو رونالدو در اولین فصل حضورش در اولدترافورد دقیقاً همان کاری را انجام داد که در اولین فصل حضورش در اولدترافورد با 24 گل در تمامی رقابت‌ها بهترین گلزن بود.

تاک تیوی نوشت: او مانند یک بادکنک سربی تنزل پیدا کرد و با سر به زمین خورد. مسائل انضباطی شش ماه آخر کار او را تحت تأثیر قرار داد و جدایی اش تقریبا قطعی به نظر می رسید. پس از یک مصاحبه نادرست و انفجاری با TalkTV با رونالدو منچستریونایتد وارد عمل شد و رابطه خود را با وی را قطع کرد.

رونالدو در این سن روزهای روشن بازیگری را پشت سر گذاشت. هرچند این بدان معنا نیست که او هنوز چیزی برای ارائه ندارد.

ظاهرا رونالدو آرزو دارد در یکی از پنج لیگ بزرگ اروپا بماند، به ویژه در باشگاهی که بتواند خواسته های او در لیگ قهرمانان اروپا را برآورده کند.

این درحالی است که ستاره پرتغالی فوتبال با تنها پیشنهاد رسمی از طرف عربستان سعودی، النصر، مواجه است.

بر اساس گزارش رسیده مذاکرات با النصر به محض خروج رونالدو از یونایتد قطعی شد. انتظار می رود قراردادی دو و نیم ساله تا تابستان 2025 با تیم عربی امضا شود.

مهاجم سابق منچستریونایتد قراردادی به ارزش 200 میلیون یورو در سال حدود 3.35 پوند امضا خواهد کرد. به طور قابل پیش بینی، این قرارداد او را به پردرآمدترین ورزشکار روی کره زمین تبدیل می کند.

برگردان: هستی رفیعی