جمعه دهم فروردین ماه

کنستانتین اف: کار در ایران برای همه مربیان افتخار است

مربیگری در تیم ملی ایران برای هر مربی افتخار بزرگی است، چون این تیم به المپیک راه پیدا کرده و سنگینی بار روانی از دوش آن برداشته شده است.

کنستانتین اف کاپیتان و مربی سابق تیم ملی بلغارستان گفت: ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد و با این بازیکنان المپیکی شد حال آنکه تیم بلغارستان با اینکه خیلی هم خوب بازی کرده بود اما موفق به صعود نشد.

سرمربی تیم لوکومتیونویسیبرگ روسیه که تمایل زیادی به کار در ایران دارد افزود: در المپیک البته کار برای همه تیمها سخت است چون همه حتی به قهرمانی هم فکر می کنند بنابراین نباید به حضور در المپیک قانع بود و تا سر حد توان مبارزه نکرد.

وی اضافه کرد: تعویق یکساله المپیک فرصت بیشتری به مربیان و تیمها می دهد تا بر قدرت و میزان آمادگی خود بیفزایند. در این میدان حتی باید روی تیم های قاره آفریقا هم حساب کرد.

کنستانتین اف درباره تیم ملی بلغارستان نیز گفت: آقای پرندی با تیم ما خیلی خوب کار کرد و با آمدن آقای گانف به عنوان رئیس فدراسیون شرایط بهتری در والیبال حکم شده است. وی پرندی را موجاب به ماندن و کار مربیگری در بلغارستان کرده است.

وی افزود: کنفدراسیون والیبال اروپا یک میلیون و پانصد و بیست هزار یورو به والیبال ما کمک کرد که آقای گانف بخشی از آن را بین بازیکنان و مربیان تیم نوجوانان تقسیم کرد تا این تیم با مربیگری مارتین استویوف برای قهرمانی اروپا آماده سازد. این گفت و گو با کمک آقای پرویز امیری انجام پذیرفت.