پنجشنبه سی ام فروردین ماه

قاسمپور: سرباز تیم ملی کشتی باقی می‌مانم

مدعی وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: فعلا تصمیمی برای تغییر وزن ندارم تا حالا سرباز تیم ملی بودم و از این پس هم سرباز خواهم ماند.

مدعی وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: فعلا تصمیمی برای تغییر وزن ندارم تا حالا سرباز تیم ملی بودم و از این پس هم سرباز خواهم ماند.

کامران قاسمپور در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه تشکیل اردوی تیم ملی اتفاق خیلی خوبی برای اوست، اظهار داشت: واقعا از وضعیت قبلی خسته شده بودیم. برای یک تمرین ساده هم حریف تمرینی نداشتیم. همه غصه‌ام این بود که با چه کسی و کجا تمرین کنم. با 10 نفر باید تماس می‌گرفتیم. سالن خالی بود، از وقتی هم که کمی هوا سرد شد و کرونا بار دیگر شدت گرفت، وضعیت بدتر هم شد. حالا خوشبختانه در اردوی تیم ملی تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم و به این شکل تغذیه، تمرین و استراحت‌مان به شکل خوبی خواهد بود.وی با ابراز خوشحالی از قطعی شدن برگزاری مسابقات جهانی تاکید کرد: من که از این خبر خوشحال شدم، چون لااقل از این بلاتکلیفی درآمدیم. در اردوی تیم ملی شرکت خواهیم کرد و رفته رفته بدن‌مان به شرایط ایده‌آل نزدیک شود.

قاسمپور در مورد اینکه آیا برای شرکت در مسابقات جهانی صربستان قصد تغییر وزن ندارد، خاطرنشان کرد: وزنم به 79 و 92 کیلوگرم نمی‌خورد. برای یکی وزنم زیاد است و برای آن یکی کم. فعلا تصمیمی برای تغییر وزن ندارم. من در هر صورت تمرین می‌کنم و هر چه صلاحدید کادرفنی باشد، همان خواهد شد. تا حالا سرباز تیم ملی بودم و از این پس هم سرباز خواهم ماند.

انتهای پیام/