پنجشنبه نهم فروردین ماه

شریف پور: ادامه نیم فصل اول هم باید متمرکز شود

امروز آخرین فرصت برای گرفتن نظرات نمایندگان والیبال باشگاه های کشور است تا بر اساس آن سازمان رویدادهای فدراسیون والیبال در جهت ادامه رقابتهای زنجیره ای کشور تصمیم گیری کند.

امروز آخرین فرصت برای گرفتن نظرات نمایندگان والیبال باشگاه های کشور است تا بر اساس آن سازمان رویدادهای فدراسیون والیبال در جهت ادامه رقابتهای زنجیره ای کشور تصمیم گیری کند.

محمد رضا شریف پور رئیس هیات والیبال سیرجان و مدیر تیم فولاد سیرجان ایرانیان در این باره به البرز ورزشی گفت: ما نظرات خود را به صورت مکتوب به فدراسیون ارائه داده ایم و معتقدیم با توجه به شرایط بسیار حاد و گسترش کرونا باید مسابقات را به صورت متمرکز برگزار کرد آن هم در کلان شهری مانند تهران که امکانات سخت افزاری مناسبی دارد.

از سویی دیگر اعتقاد داریم که به منظور حفظ جان ورزشکاران ادامه مسابقات هفته هشتم به بعد دور رفت را هم به صورت متمرکز انجام دهیم و خیلی به فکر ادامه مسابقاتی که اغلب جنبه تشریفاتی دارند، نباشیم. شرایط سخت اقتصادی کنونی را در نظر بگیریم و از سفرها و رفت و آمدهای غیر ضروری و بی تاثیر در سرنوشت تیمها خودداری کنیم.

 
شریف پور اضافه کرد: همه ما اعضای یک خانواده هستیم و باید به فکر کل والیبال مملکت باشیم و در این برهه به فکر تیم خودمان نباشیم چرا که حتی یک عضو از خانواده کرونایی شود ممکن است به سایر بازیکنان هم سرایت پیدا کند در شان جامعه محترم والیبال نیست که گسترش کرونا را به تیم های رقیب نسبت بدهیم و خودمان را مبرا سازیم. یک کاروان واحد هستیم و در مسیر واحد حرکت می کنیم.
شریف پور در پاسخ به خبرنگار البرزورزشی که آیا در روز قرعه کشی و هماهنگی لیگ هیچ یک از شرکت کنندگان پیشنهاد خاصی درباره شرایط کرونایی لیگ داده بودند گفت: تا آنجا که به یاد دارم هیچ فردی صحبتی در این باره نکرده است چون همه می خواستند لیگ شروع شود لذا حالا که به مشکل برخورد کرده ایم باید به خرد جمعی و راه منطقی اهتمام کنیم. 

نویسنده: جمشید حمیدی