پنجشنبه نهم فروردین ماه
لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور بر سر چند راهی

طلوع کیان دعوا نکنیم راه نشان بدهیم

علیرضا طلوع کیان مربی جوان بین المللی والیبال که از بستر بیماری ناشی از کرونا برخواسته است درباره تداوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور گفت: به دفتر آقای داورزنی رفتم و طرحی را برای ادامه لیگ ارائه دادم در ظاهر امر نظراتم را پذیرفته بودند اما گویا بعدا به دبیر سازمان لیگ گفتند؛ کار خودتان را بکنید

علیرضا طلوع کیان مربی جوان بین المللی والیبال که از بستر بیماری ناشی از کرونا برخواسته است درباره تداوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور گفت: به دفتر آقای داورزنی رفتم و طرحی را برای ادامه لیگ ارائه دادم در ظاهر امر نظراتم را پذیرفته بودند اما گویا بعدا به دبیر سازمان لیگ گفتند؛ کار خودتان را بکنید.

مربی تیم پیکان افزود: با این وجود الان موقع دعوا نیست لیگ را تعطیل کنیم شاید بهتر باشد تا اینکه خدایی نکرده دو نفر جانشان را از دست بدهند متاسفانه آقایان بد عمل کردند و رئیس سازمان لیگ حتی یک بار سری به سالن ها نزد تا شرایط را بسنجد. 


وی در این باره تصریح کرد: با قرنطینه شدن در اتاقهای فدراسیون نمی شود برنامه ریزی کردمن با شیوه برگزاری لیگ ملتها موافق هستم اما اگر 15 تیم بود می شد در 5 شهر یا سه شهر برگزار شود ولی حالا که 14 تیم در جدول داریم ناچاریم به یک تیم استراحت بدهیم که این مساله در روند مسابقات خلل ایجاد کند. 

 

طلوع کیان اضافه کرد: پس بهترین حالت این است که عین کشتی یا بسکتبال مسابقات را متمرکز برگزار کنیم در تهران یا هر شهری که سالن و هتل ضدعفونی شده و سالم داشته باشد. فراموش نکنیم که الان چقدر بازیکن و مربی مریض روی دست والیبال مانده اند همه این مشکلات عوارض ناشی از سفر هوایی است پس به دنبال بهترین راه باشیم و بتوانیم حداکثر ظرف 70 تا 80 روز لیگ را به پایان برسانیم.