سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن:

پشتوانه های خوبی را برای تیم ملی تربیت کرده ایم

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن اصفهان درگفت وگو با خبرنگار البرزورزشی در باره اهداف و برنامه این تیم در لیگ برتر اظهارداشت: ذوب آهن سابقه خوبی در لیگ برتر والیبال نشسته  دارد و با تیمی جوان برای بازگشت به روزهای اوج خود پای به میدان رقابت های لیگ برتر می گذارد.

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن اصفهان درگفت وگو با خبرنگار البرزورزشی در باره اهداف و برنامه این تیم در لیگ برتر اظهارداشت: ذوب آهن سابقه خوبی در لیگ برتر والیبال نشسته  دارد و با تیمی جوان برای بازگشت به روزهای اوج خود پای به میدان رقابت های لیگ برتر می گذارد.

 
محمد رضا رحیمی افزود: افتخار می کنم که در خدمت این باشگاه و تیم و بازیکنان جوان دیار نصف جهان  باشم.
وی ادامه داد: ۷۰ درصد بازیکنان ما را جوانان تیم ملی(ب) تشکیل می دهند و میانگین سنی پایینی دارند که می توانند نقطه عطف و قوتی برای آینده والیبال نشسته کشورمان باشند.
رحیمی تصریح کرد: این بازیکنان در آینده ای نزدیک  پشتوانه خوبی برای تیم ملی (الف) خواهند بود.

سرمربی والیبال نشسته ذوب آهن افزود: به دلیل شیوع کووید۱۹ نحوه برگزاری لیگ برتر نسبت به سال های قبل دستخوش تغییراتی شده است. وی معتقد است مسئولان سازمان لیگ باید برای آغاز رقابت ها و تداوم آن با در نظر گرفتن این ویروس منحوس سنجیده و در شهر هایی که وضعیت بهتری دارندمسابقات را برگزارکنند.
سرمربی تیم ذوب آهن عنوان کرد: امسال تیم های قدرتمندی در لیگ حضور دارند که باعث افزایش سطح کیفی  مسابقات نسبت به سال های گذشته می شود و لیگ را از حالت دو قطبی خارج می کنند.
رحیمی اضافه کرد:چهار تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند و این موضوع هیجان و کیفیت رقابت ها را فزونی خواهد بخشید.
وی خاطر نشان کرد : در گروه (ب) با تیم های مس شهر بابک و سپیدرود رشت هم گروه هستیم که مس شهر بابک را آقای هادی رضایی سرمربی موفق تیم ملی کشورمان هدایت می کند و سپیدرود رشت نیز بسیار با انگیزه است، البته ما هم در تلاش هستیم تا با ارائه بازی های قابل قبول و با کیفیت برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات با حریفان روبرو شویم.
رحیمی درباره برنامه تمرینی گفت: برنامه های لازم را در این خصوص به باشگاه ارائه کرده ام و هدف مان برگزاری دو مرحله اردوی آمادگی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر است که البته بستگی به شرایط شیوع ویروس کرونا و  مجوز از سازمان بهداشت و درمان دارد.
سرمربی تیم ذوب آهن تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کنند تا آمادگی جسمانی آنها در حد مطلوب باشد و ما در اردوها فقط برنامه هماهنگی و تمرینات تکنیکی را اجرایی خواهیم کرد.
رحیمی با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی بازیکنان عنوان کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران از فضای تمرین در باشگاه ها و اردوها دور بودند و زمان اندکی نیز تا آغاز مسابقات لیگ باقی است ، قصد نداریم  تمرینات فشرده ای داشته باشیم ، زیرا ممکن است بازیکنان دچار آسیب دیدگی شوند.
محمد رضا رحیمی سرمربی  والیبال نشسته  ذوب آهن در پایان گفت: امیدوارم همه بازیکنان درسلامت کامل بسر برند ومسابقات لیگ در کمال صحت وسلامت  برگزار شود و بعداز مدت ها دوری ازفضای رقابت ها انگیزه بازیکنان والیبال نشسته کشورمان افزایش یابد.


اصفهان- اصغر قلندری