جمعه دهم فروردین ماه

کاوه احمدی جانشین مازیار ناظمی شد

مراسم معارفه کاوه احمدی به عنوان رییس جدید اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری البرز،کاوه احمدی جایگزین مازیار ناظمی شد. رییس جدید جدید مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان دارای مدرک دکترا با 25 سال سابقه فعالیت در مسئولیت های مختلف قوه مقننه است که جایزگزین مازیار ناظمی می شود.
از جمله سوابق فعالیت کاوه احمدی می توان به 12 سال حضور به عنوان رییس اداره اخبار و رسانه‌های گروهی، ۱۰ سال عضویت در هیات رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو و یک سال نایب رئیسی همین فدراسیون اشاره کرد.
احمدی درفدراسیون بولینگ و بیلیارد نیز دارای مسئولیت بوده است.
رییس جدید مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش به حسن انجام کار و ارتباط دوستانه با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهره است و انتظار می رود با آمدن وی روابط سرد رسانه ها با دستگاه ورزش ترمیم یابد.
لازم به ذکر است مازیار ناظمی از مدتی قبل به عنوان سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی معرفی شده بود با این وجود همچنان مسئولیت اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش را بر عهده داشت‌ همین امر موجب شد تا وزیر ورزش، فرد جدیدی را به عنوان رییس جدید مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی معرفی کند. پیش از این قرار بود این جابه جایی قبل از عید نوروز انجام شود اما امر مذکور بنا به دلایلی از جمله شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

گزارش از: احمد دباغ