شنبه یکم اردیبهشت ماه

کنایه ژوزه به کلوپ و پپ: کسی برای ما اشک نریخت

ژوزه مورینیو با لحنی کنایی به انتقادهای کلوپ و گواردیولا به برنامه فشرده مسابقات واکنش نشان داد و خطاب به آنها گفت کسی برای تاتنهام گریه نکرد.

ژوزه مورینیو با لحنی کنایی به انتقادهای کلوپ و گواردیولا به برنامه فشرده مسابقات واکنش نشان داد و خطاب به آنها گفت کسی برای تاتنهام گریه نکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، ژوزه مورینیو با لحنی کنایی نسبت به مربیانی مثل یورگن کلوپ و پپ گواردیولا که به فشردگی مسابقات انتقاد کرده بودند واکنش نشان داد و گفت در اوایل فصل که تاتنهام با برنامه‌ای بسیار فشرده و بی‌رحمانه مواجه بوده کسی برای او و تیمش گریه نکرده است.

 یورگن کلوپ اخیراً بیش از هر مربی دیگری به برنامه مسابقات انتقاد کرده و خواهان فاصله بیشتر بین بازیها بوده. علت اصلی انتقادهای کلوپ این است که او با لشگری از بازیکنان مصدوم مواجه است.

 
مورینیو اما در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش با آرسنال در دربی شمال لندن به همکارانش یادآور شد که در ابتدای فصل وقتی تیم او مجبور بوده در 18 روز 8 بازی انجام بدهد کسی از او حمایت نکرده است.
مورینیو در این باره گفت: " بله ما در یک هفته چهار بازی انجام دادیم و هیچکس نه برایمان گریه کرد و نه حمایت‌مان کرد. همکاران من کی قرار است در چنین بازه زمانی‌ای این همه بازی کنند؟ "
سرمربی تاتنهام در ادامه از برنامه لیگ برتر و مساوی نبودن تعداد بازی‌های تیم‌ها انتقاد کرد. در حال حاضر چندین تیم لیگ برتری یک بازی کمتر از تاتنهام انجام داده اند. برای مثال منچستریونایتد و منچسترسیتی در ماه آگوست به دلیل حوضرشان در رقابتهای اروپایی شاهد عقب افتادن بازی‌های خود بودند.

مورینیو در این باره گفت: " قبول کردن اینکه چهار باشگاه یک بازی کمتر از باقی تیم‌ها داشته باشند واقعاً سخت است. من حتی نمی دانم آنها چه زمانی قرار است بازی عقب افتاده شان را انجام بدهند. نمی دانم برنلی، منچسترسیتی، استون ویلا، منچستریونایتد و نیوکاسل چه زمانی قرار است بازی کنند. قبولش سخت است چون این شرایط روی رقابت تاثیر می‌گذارد. ولی سعی می‌کنم جواب این سوال را پیدا کنم. من این هفته سعی کردم جواب سوالم را پیدا کنم ولی هیچکس تا این لحظه جوابی به من نداده است".