پنجشنبه نهم فروردین ماه

لمپارد: بازیکنان جدید به ستاره‌هایی بزرگ تبدیل خواهند شد

مپارد: بازیکنان جدید به ستاره‌هایی بزرگ تبدیل خواهند شد

فرانک لمپارد با حمایت از بازیکنان جدید چلسی، ورنر و هاورتز، که با انتقادهایی مواجه هستند گفت آنها برای چلسی به ستاره‌هایی بزرگ تبدیل خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، تیمو ورنر و کای هاورتز دو ستاره آلمانی جدید چلسی اخیراً با مشکلاتی مواجه بوده و نتوانسته اند انتظاری که از آنها می رفت را برآورده کنند. اما فرانک لمپارد سرمربی چلسی با حمایت از این دو بازیکن آلمانی گفت شک ندارد که ورنر و هاورتز به ستاره‌هایی بزرگ برای چلسی تبدیل خواهند شد.

تیمو ورنر در بدو ورود به چلسی درخشان ظاهر شد اما در چند بازی اخیر به دلیل از دست دادن چند فرصت عالی با انتقادهایی مواجه شده است. لمپارد با رد این انتقادها گفت از ورنر راضی است و اطمینان دارد او در آینده به ستاره‌ای بزرگ برای چلسی تبدیل می‌شود.

لمپارد در این باره گفت: " من درباره تیمو اصلاً نگران نیستم. او بلافاصله بعد از رسیدن به لیگ برتر عالی کار کرد و با سرعت و سبک بازی عالی اش در فاز حمله به ما کمک کرده. شک ندارم که تیمو برای چلسی به بازیکنی خیلی بزرگ تبدیل می‌شود".

 سرمربی چلسی همچنین از کای هاورتز دیگر ستاره آلمانی تیمش حمایت کرده و بخشی از ناآمادگی او را به دلیل ابتلا به کرونا دانست. لمپارد گفت: " هاورتز نشانه‌های شدید کرونا داشت و سخت بیمار بود. برای همین مدتی واقعاً درگیر شده بود. بعضی بازیکنها کرونا دارند ولی نشانه ندارند اما کای حال بدی داشت و حدود دو هفته طول کشید تا بتواند برگردد. ولی تا قبل از درگیری با بیماری شرایط عالی داشت و خیلی خوب بازی می‌کرد. من از کای هم رضای دارم و شک ندارم به ستاره‌ای بزرگ برای ما تبدیل خواهد شد".