پنجشنبه نهم فروردین ماه
اختصاصی

جریمه 2میلیاردی محمود فکری در پرونده نساجی

با گذشت 5هفته از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال هنوز پرونده شکایت باشگاه نساجی مازندران از محمود فکری باز است.

با گذشت 5هفته از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال هنوز پرونده شکایت باشگاه نساجی مازندران از محمود فکری باز است.

به گزارش "پایگاه خبری البرزورزشی"، همانطور که در جریان هستید بعد از جدایی قریب الوقوع محمود فکری از نساجی و اعتراض مدیران باشگاه مازندرانی به نحوه پیوستن او به باشگاه استقلال پرونده ای در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گشوده شد که در پی آن باشگاه نساجی از سرمربی فعلی استقلال درخواست غرامت کرد.


محمود فکری که مثل خیلی از پیشکسوتان استقلال آرزوی سرمربیگری تیم محبوب خود را در سر می پروراند از همان ابتدا با موضوع غرامت و پرداخت ضرر و زیاد موافقت کرد و در مصابه هایش اعلام کرد که حاضر است خانه اش را بفروشد و پول نساجی را بدهد.


خیلی ها انتظار داشتند تا این موضوع با میانجی گری دوستان مشترک ختم به خیر شود اما این اتفاق که نیافتاد هیچ بلکه مدیران باشگاه نساجی را مجاب کرد تا سفت و سخت پای شکایت خود بیاستند و رسما پرونده ای را علیه سرمربی سابق خود در کمیته انضباطی فدراسیون باز کنند.


الان حدود یکماه از شکایت باشگاه نساجی گذشته و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال حکم خود را در خصوص پرونده شکایت باشگاه نساجی از محمود فکری صادر کرده است که بزودی این حکم منتشر خواهد شد.


البته باخبر شدیم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون پس از بررسی دفاعیات طرفین، محمود فکری را به پرداخت مبلغ 2/3 میلیارد تومان (دو میلیارد و سیصد میلیون تومان) محکوم کرده است.


این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد حکم فکری قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف است و قطعی نیست.