جمعه دهم فروردین ماه

محمدی: نظرات خودم را اعلام کردم

چرخه انتخابی نیاز به کار کارشناسی و بررسی بیشتر دارد نظرات خود را به مسئولان فدراسیون اعلام کردم.

محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با بیان این مطلب افزود: من قبلا هم اعلام کرده بودم که بنده بعنوان سرمربی تیم ملی، آقای دبیر و سوریان رئیس و نایب رئیس فدراسیون و آقای کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد همه دغدغه کشتی را داریم و معتقد به برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی هستیم.

وی در مورد جلسه ی برگزار شده در مورد بررسی چرخه انتخابی تیم ملی اظهار داشت: این جلسات برگزار می شود تا مسئولان فدراسیون نظرات ما را جویا شوند و در آن شأن و جایگاه همه نیز حفظ می شود و نهایت و برآیند برگزاری این جلسات این است که به یک جمع بندی برسیم و سیاست های فدراسیون کشتی نیز پیاده شود تا همه چیز در مجموع به نفع کشتی کشور تمام شود.
محمدی ادامه داد: قطعا یک جاهایی اختلاف نظر در جزئیات طرح است و نیاز به جلسات متعدد و کار کارشناسی است و انشاء اله که این اتفاق به نحو احسن انجام شود و به نفع کشتی باشد چراکه چرخه انتخابی تیم ملی باعث ایجاد رقابت و انگیزه ها در کشتی گیران می شود.
سرمربی تیم ملی در مورد برگزاری این جلسات از سوی فدراسیون تصریح کرد: اتفاقا این جلسات خیلی خوب است و کار کارشناسی انجام می شود چراکه فدراسیون به دنبال این است که این طرح پخته تر و کم اشتباه تر بشود.
محمدی در پایان خاطرنشان: این جلسات نشست های کارشناسی است و قطعا اختلاف نظر وجود دارد اما همه باید در چارچوب فدراسیون کشتی حرکت کنیم و حرف ما هم همین است چراکه سربلندی کشتی کشور هدف همه ی ما است. در جلسه دیروز نیز با کلیات موضوع کاملا موافق بودیم اما در برخی از جزئیات اختلاف نظر بود که من نیز حرف های خود را زدم و جلسه به پایان رسید، اما به نظرم قطعا این طرح نیاز به کار کارشناسی و جلسات بیشتر دارد.