جمعه سی و یکم فروردین ماه
هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال؛

هموزن ها روی لبه تیغ!

بعد از دو هفته توقف چرخ های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از فردا به حرکت در می آید محور این حرکت پایتخت و دو تالار آزادی و خانه والیبال خواهند بود.

بعد از دو هفته توقف چرخ های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از فردا به حرکت در می آید محور این حرکت پایتخت و دو تالار آزادی و خانه والیبال خواهند بود.


از فردا سوت آغاز رقابتهای هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در تهران به صدا در می آید چیزی به پایان نیم فصل باقی نمانده است اما علی رغم همه دقت نظرهایی که مبذول شده باز کرونا یقه چند تیم را گرفته است از جمله شهداب یزد که بدون دو بازیکن و یک مربی به تهران آمده است تا فردا ساعت 17 مقابل راهیاب ملل کردستان قرار بگیرد. 
شهدابی ها باید بتوانند خلاء نبود سلیم چپرلی را پر کنند فردا دو بازی هم وزن را هم در پیش داریم شهرداری قزوین و شهرداری گنبد که هر دو لبه تیز قرار گرفته اند در ساعت 11 صبح در خانه والیبال به مصاف می روند. آرمات و جزیده هر دو تحت فشار زیاد دوستداران والیبال دو شهر قرار دارند البته قزوینی ها در دقیقه 90 و درست در حین قرعه کشی لیگ با خواهش و تمنا وارد گردونه مسابقات شدند و طبیعی است که باید فرصت جبران مافات داشته باشند .
پیکان و خاتم اردکان نیز در ساعت 17 در محل فدراسیون والیبال به مصاف می روند هر دو تیم یک وجه مشترک دارند با آن که سرمربیان خود را کنار گذاشته اند و خانه تکانی را از روی نیمکت مربیگری آغاز کرده اند. شهرداری ارومیه با شهرداری ورامین پیکار می کنند تیم ورامین بار دیگر آرش کشاورزی را فرا خوانده است بازیکنی که از تیم شهرداری ارومیه جدا شده بود.
دو تیم از نظر مهره قابل مقایسه نیستند اما آنچه که در زمین بازی ترسیم می شود تعیین کننده سرنوشت هر مسابقه ای خواهد بود. لبنیات هراز آمل و مردانی با تجربه و یکی دو جوانی که قد علم کرده اند به نبرد تیم آذر باتری می روند آذر باتری با سرمربی جدید سعی در شکستن جوو سکونی دارد که بر این تیم کم تجربه غالب شده است و سرانجام هورسان رامسر که راه خوب بازی کردن را بلد است باید با فولاد سیرجان ایرانیان رو در رو شود سیرجانی که این روزها در والیبال ایران سخت جانی می کند و چون فولاد آب دیده است این مسابقه در ساعت 14 در خانه والیبال کلید می خورد.
تیم والیبال سایپا و سپاهان نیز از جمله تیم هایی هستند که استراحت دارند تا روز دوشنبه که هفته پایانی دور رفت خواهد بود.


نویسنده: جمشید حمیدی