جمعه دهم فروردین ماه

رویاهایی که در تیم استقلال برآورده می شوند

امیدهایی که قرار است رویای خود را در استقلال به واقعیت تبدیل کنند.

امیدهایی که قرار است رویای خود را در استقلال به واقعیت تبدیل کنند.


رضا گردان زنجانی، علی اسکندری، متین توکلی، پوریا بالی لاشک چهار بازیکن رده امید استقلال با حضور در دفتر باشگاه طی قراردادی 5 ساله به تیم بزرگسالان استقلال پیوستند. 
باشگاه استقلال در راستای جوانگرایی با بازیکنان امید خود قرارداد بست کاری سنجیده که چندی قبل این تیم پرطرفدار آن را انجام داده و ثمره را چیده بود سالهای قبل باشگاه استقلال بازیکنانی همچون وحید طالب لو، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری و .. را به بزرگسالان خود آورد و سالها با درخشش این بازیکنان نتیجه گرفته اند چرا که این بازیکنان از آغاز با هم هستند و تمرین می کنند و با هم می مانند تا پیشرفت کنند و موفق می شوند در خدمت تیم باشند. موفقیت تیم های فوتبال ما در گرو مجموعه ای از اصول است که یکی از آنها بها دادن به تیم های پایه است که بنیان یک تیم کاری و موفق را می سازند.
مدیریت باشگاه استقلال با تکیه بر انتخاب بازیکنان جوان و مستعد و امیدها و آوردن آنها به تیم بزرگسالان کار ارزشمندی را انجام داده است البته از این بازیکنان جوان باید حمایت شود تا بتوانند ارزش ها و توانایی های خود را نشان دهند و رویاهای خود را در تیم بزرگ استقلال محقق سازند.


نویسنده: حبیب رحیمی