جمعه دهم فروردین ماه

تیم منتخب FIFPRO معرفی شد

در مراسم جوایز The Best فیفا تیم منتخب سال با عنوان تیم منتخب FIFPro معرفی شد. بهترین بازیکن سال دنیا لواندوفسکی به همراه مسی و رونالدو در این تیم حضور دارند.

در مراسم جوایز The Best فیفا تیم منتخب سال با عنوان تیم منتخب FIFPro معرفی شد. بهترین بازیکن سال دنیا لواندوفسکی به همراه مسی و رونالدو در این تیم حضور دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ تیم منتخب سال فیفا که دیشب در زوریخ و در مراسم اهدای جوایز The Best به بهترینهای سال 2020 رونمایی شد شاهد حضور درخشان‌ترین ستاره‌های فوتبال در یک سال گذشته در ترکیب خود بود اما این فهرست با نکات عجیبی هم همراه بود که مهمترین آن عدم حضور مانوئل نویر بهترین دروازه بان سال در این تیم و حضور آلیسون از لیورپول در تیم منتخب بود.

 تیم منتخب مردان سال 2020: آلیسون- ترنت الکساندر آرنولد- ویرژیل فن دایک- سرخیو راموس- آلفونسو دیویس- جاشوا کیمیش- کوین دی بروین- تیاگو آلاکانتارا- لیونل مسی- رابرت لواندوفسکی- کریستیانو رونالدو

خط حمله تیم منتخب سال از سه ستاره ای تشکیل می شد که هر سه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن سال بودند: لواندوفسکی، مسی و کریستیانو رونالدو. لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن سال 2020 در کنار مسی و رونالد خط حمله تیم منتخب یک سال گذشته را تشکیل می دهند.
فارغ از حضور آلیسون در تیم منتخب که با توجه به شکست خوردن او از مانوئل نویر در کسب جایزه بهترین دروازه بان سال عجیب به نظر می رسید از لیورپول سه نماینده دیگر هم در تیم منتخب حضور داشتند تا سهمیه قهرمان فصل گذشته انگلیس در این تیم چهار بازیکن باشد. علاوه بر آلیسون، ترنت الکساندر آرنولد، ویرژیل فن دایک و تیاگو آلاکانتارا از لیورپول در این تیم حضور دارند.

 تیاگو با اینکه بخش اعظم سال را در بایرن سپری کرده اما به عنوان نماینده لیورپول در این تیم حضور دارد. اما از بایرن مونیخ هم سه بازیکن در تیم منتخب حضور دارند. علاوه بر لواندوفسکی، آلفونسو دیویس و جاشوا کیمیش هم به تیم منتخب راه یافتند.

 بعد از تقسیم حداکثری سهمیه ها بین لیورپول و بایرن مونیخ، دو سهمیه باقی مانده از تیم یازده نفره به رئال مادرید و منچسترسیتی تعلق گرفت تا سرخیو راموس کاپیتان رئال و کوین دی بروین ستاره بلژیکی سیتی هم تکمیل کننده تیم منتخب سال باشند.