جمعه دهم فروردین ماه

منصوری: خادمین والیبال زود فراموش می شوند

نمی شود اصل هم همایش مربیان و کارشناسان را نادیده گرفت ولی کاش معلوم می شد که ملاک انتخاب و دعوت مربیان و کارشناسان والیبال چه بوده است؟

حسن منصوری بازیکن سابق تیم مازندران که در جام پاسارگاد پاسور بود و بعد مربی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان شد می پرسد: چگونه آقایان از کنار نام مربیانی چون عباس برقی گذشته بودند؟ آقای برقی در همه رده ها برای تیم های ملی مربیگری کرده است یا آقایان دامغانی، نائینی و ترابپور چرا باید از قلم می افتادند؟ فدراسیون شاید نمی داند که بسیاری زندگی و عمر خودشان را بدون منت برای والیبال گذاشته اند.

منصوری که رئیس و مربی والیبال ساحلی کشور هم بوده می افزاید: درباره انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی اعتقاد دارم که این تیم با بازیکنان دنیا دیده ای که دارد یک مربی بزرگ نیاز دارد، ما نباید علاقه خود را نسبت به برخی مربیان با سرنوشت تیم ملی گره بزنیم، ضمن اینکه مطمئن هستم که ملی پوشان ما زیر بار برخی از مربیان داخلی نخواهند رفت من با خیلی از آنها به انحای مختلف کار کرده ام و با روحیات آنها آشنا هستم، من دستیار پارک کی وون بودم و معتقدم مربی کمتر از ولاسکو جوابگوی تیم ملی ما نخواهد بود.