جمعه دهم فروردین ماه

بازار نقل و انتقالات والیبال گرم شد

... و ناگهان بازار نقل و انتقالات والیبال کشور داغ شد؛ ابتدا شهداب یزد دست به کار شد و سپاهان اصفهان هم تلاش کرد از کورس عقب نماند و دو باشگاه خودروسازان تهرانی هم آهسته آهسته شروع کردند و از اردکان هم خبر از تشکیل احتمالی دو تیم از یک شهر به گوش می رسد.

تیم شهداب یزد ضمن عقد قرارداد با مهدی مهدوی پاسور سابق تیم ملی، سلیم چپرلی دریافت کننده قدرتی گنبد را گرفت که بارها به اردوی تیم ملی دعوت شده است و با افزودن میکائیل تاجر قطر پاس قدرتمند گنبدی تیم خوبی را تدارک دیده است، شهداب در اثر تاکید و مساعدت مالی هیات مدیره باشگاه و شخص دکتر حمیدرضا شرافت و اقدامات عباسعلی میرحسینی (مدیرعامل باشگاه) در صدد تشکیل تیمی است که در خور نام استان یزد باشد.

این در حالی است که محمد عمده غیاثی و محمدحسین نجاتی نیز به عنوان کادرفنی تیم شهداب به توافق رسیده اند.

از سوی دیگر زمزمه هایی مبنی بر جدایی محمد طاهر وادی از تیم سپاهان به گوش می رسد ظاهرا سپاهان با هدایت رحمان محمدی راد مربی جوان و فنی این تیم قصد گرفتن علی اصغر مجرد ستاره جوان سرعتی زنها و پرویز پزشکی را دارد که باید دید تیم شگفتی ساز و موفق لیگ نیمه تمام پارسال امسال با چه ترکیبی به میدان خواهد رفت ضمن اینکه از پیکان نیز خبر رسیده که خودروسازان تیم و کادرفنی خود را حفظ خواهند کرد ولی سایپایی ها سرگرم رایزنی با چند مربی هستند تا با سیمایی بهتر وارد لیگ برتر شوند.