پنجشنبه سی ام فروردین ماه
چند برش از فوتبال ایران؛

ترکی: قضاوت تیم داوری خیلی خوب بود

در حالی که برخی از محافل داور دیدار دربی را زیر سوال برده اند محسن ترکی کارشناس مسائل داوری به البرزورزشی گفت: به اعتقاد من کرمانشاهی هر چند که برای اولین بار است که شهرآورد را قضاوت می کند.

در حالی که برخی از محافل داور دیدار دربی را زیر سوال برده اند محسن ترکی کارشناس مسائل داوری به البرزورزشی گفت: به اعتقاد من کرمانشاهی هر چند که برای اولین بار است که شهرآورد را قضاوت می کند.

اما به اعتقاد من او به اتفاق سایر همکارانش قضاوت خوبی داشته اند و هیچ تاثیر سویی در تغییر سرنوشت مسابقه و یا تساوی دو بر دو استقلال در رفتار این داوران مشاهده نشده است البته در جریان این بازی کرمانشاهی از گرفتن یک خطای عمد به نفع استقلال و به ضرر پرسپولیس اغماض کرده بود. با این همه اعتقاد دارم تیم داوری در سایر موارد خوب و موفق عمل کرده است و ما باید از داوران کشورمان حمایت کنیم.


قائدی؛ ناجی استقلال
بازی سنتی پرسپولیس و استقلال را که تماشا کرده ایم از یک بازی پر گل لذت برده ایم اما به لحاظ تکنیکی همچنان جای خالی بازیکنان خلاق را حس می کنیم. اما مهدی قائدی یکه نمای میدان بود این بازیکن باهوش بوشهری چهارچوب دروازه را به خوبی می شناسد و با گلی که در ثانیه های پایانی بازی زد استقلال را از شکست نجات داد وی با تکنیک فردی عالی بازیکن دریبل زن است که در دو سال اخیر از نیمکت نشینی در استقلال به یک بازیکن فیکس تبدیل شد ارزشهای وی در هنگام مربیگری ماچونی و مجیدی نمایان شد و اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم او را برگزید و ما فکر می کنیم که می تواند اعتماد او را جلب کند. رسانه های اوکراین از هفته گذشته شایعات مبنی بر احتمال انتقال شهاب زاهدی مهاجم ایرانی المپیک دونتسک به تیم زوریا را مطرح کردند.


جدایی زاهدی؛ شایعه یا واقعیت
در همین رابطه اوجانوف، مدیر باشگاه زوریا به این شایعات واکنش نشان داد و تمام آنها را بی اساس دانست. او در مصاحبه با سایت «xsport» اوکراین گفت: من اطلاعی ندارم که باشگاه زوریا با زاهدی بخواهد قرارداد امضا کند. شما باید اخبار را از سایت رسمی باشگاه زوریا دنبال کنید. نمی دانم چه کسی این اطلاعات غلط را منتشر می کند. البته باید مربی تیم به دنبال جذب بازیکنان جدید باشد و تصمیم گیرنده نهایی مربی است که تاکنون چیزی به ما اطلاع ندادند.
نویسنده: حسن امامقلی