جمعه دهم فروردین ماه

سولسشر: پوگبا در نقش گلری یکی از بازیکنان مهم ما است

اوله‌گار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی تیمش مقابل برنلی، پل پوگبا، گلزن تیمش را مورد ستایش قرار داد.

اوله‌گار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی تیمش مقابل برنلی، پل پوگبا، گلزن تیمش را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، در شبی که اوضاع چندان هم به نفع شیاطین سرخ پیش نمی‌رفت، پل پوگبا و اوله‌گنار سولسشر موفق شدند تا بار دیگر پاسخ منتقدان را داده و با پیروزی برابر برنلی، با سه امتیاز بیشتر از لیورپول، صدرنشین لیگ برتر شوند.

گل دقیقه 71 پوگبا نمونه ای از ترکیب شانس و استعداد بی نظیر بود. ضربه والی بازیکن فرانسوی یونایتد نمایشی از تکنیک عالی بود و پوگبا شایسته این شانس بود.

 

پیش از گل پوگبا، بازی چندان به سود منچستریونایتد پیش نرفته بود و داور گل صحیح هری مگوایر در نیمه اول را در تصمیمی بسیار مناقشه برانگیز و با کمک VAR رد کرده بود.

در پایان اما این شاگردان اوله‌گنار سولسشر هستند که یکشنبه بعد با سه امتیاز بیشتر از لیورپول، پا به آنفیلد می گذارند.

زمستان گذشته در آخرین رویارویی منچستریونایتد و لیورپول در لیگ برتر در مرسی‌ساید، یورگن کلوپ و شاگردانش 27 امتیاز جلوتر از منچستریونایتد بودند. همچنین از آن زمان تاکنون منچستریونایتد در بازی های خارج از خانه نباخته.

این آمار نشان می دهد که تا چه حد یونایتد در 12 ماه گذشته پیشرفت کرده است.

مانند سولسشر، پل پوگبا نیز مدام در معرض انتقاد هواداران و کارشناسانی قرار داشته که توانایی او را زیر سوال می بردند، اما عملکرد او در هفته های اخیر چشمه هایی از توانایی و سطح بالای بازی او را نشان داده است.

در بازی با برنلی پوگبا بیشترین تعداد پاس و بیشترین لمس توپ را داشت، بیشترین خطا را به دست آورد و در صدر آمار دوئل ها قرار گرفت. او در تمام زمین از هر نظر فوق العاده بود.

 اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از بازی درباره پوگبا گفت: "من همیشه گفته‌ام که پوگبا برای ما بازیکن بزرگ و مهمی است. او در رختکن شخصیت خوبی دارد، او کسی است که بچه ها همیشه به او نگاه می کنند و از او الگو می گیرند و او همچنین یک قهرمان جهان است. فکر می کنم که او در حال حاضر در اوج آمادگی است.

داریم بهترین نمایش ها را از پوگبا می بینیم. او مصدوم بود و کرونا هم گرفت، این طبیعی است که پس از آن نیاز داشته باشد روی فرم بیاید."

سولسشر همچنین تایید کرد که بازیکنان منچستر یونایتد از تصمیم داور در رد گل توبی مگوایر بسیار ناراحت بودند: "باید در بین دو نیمه بازیکنان را آرام می کردم چون آنها بسیار عصبانی و ناراحت بودند. آنها از اتفاقاتی که در زمین افتاد و تصمیماتی که گرفته شد، موافق نبودند. ما باید دوباره کنترل بازی را به دست می گرفتیم. در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و در پایان نتیجه گرفتیم.

 مربی منچستریونایتد راجع به صحنه‌های بحث برانگیز بازی گفت: "من هیچ کدام از آن صحنه ها را تماشا نکردم و نمی توانم نظری بدهم. ممکن است لوک خطا کرده باشد و احتمالا تصمیم داور در این باره درست بود، اما قطعا مگوایر برای گلزنی خطا نکرد. من فکر می کنم که اصلا خطا نبود. خوشحالم که پس از یک نیمه سخت توانستیم به بازی برگردیم."
سولسشر همچنین راجع به بازی روز یکشنبه این تیم با لیورپول افزود: "ما می دانیم که به دیدار تیم قهرمان می رویم. آنها سه فصل فوق‌العاده داشته اند. اما ما آماده‌ایم و بسیار برای این بازی هیجان‌زده هستیم. ما تشنه پیروزی در این بازی هستیم و این بازی بار دیگر امتحان شخصیت و کیفیت و توانایی ما است. در شرایط خوبی پا به بازی با لیورپول می گذاریم."