جمعه دهم فروردین ماه
کسب مدرک B جهانی توسط مربیان کشورمان ؛

پاکدل: منتقدان نیمه پُر لیوان را هم ببینند

رییس فدراسیون هندبال گفت: پنج مربی کشورمان مدرک B جهانی کسب کردند؛ اما برخی تلاش کردند این کار بزرگ را کمرنگ کنند؛ منتقدان نیمه پُر لیوان را هم ببینند.

رییس فدراسیون هندبال گفت: پنج مربی کشورمان مدرک B جهانی کسب کردند؛ اما برخی تلاش کردند این کار بزرگ را کمرنگ کنند؛ منتقدان نیمه پُر لیوان را هم ببینند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اعتراض برخی مربیان از فرسایشی شدن لیگ برتر هندبال اظهار داشت: اتفاقاً بیشتر مربیان از برگزاری لیگ هندبال به شکل فعلی رضایت دارند. حتی فدراسیون‌های بسکتبال و والیبال هم لیگ‌هایشان را با الگوبرداری از لیگ هندبال برگزار می‌کنند.

وی افزود: برگزاری لیگ در زمان شیوع کرونا کار دشواری بود؛ اما با رعایت پروتکل‌ها لیگ را برگزار کردیم. ضمن اینکه در حالت طبیعی هم لیگ هندبال ۲۲ هفته طول می‌کشید و در آن صورت هم تیم‌ها کار سختی داشتند.

رییس فدراسیون هندبال در مورد حواشی ایجاد شده پیرامون دوره مربیگری هندبال گفت: هیچکدام از مربیانی که در این دوره شرکت کردند منتسب به من نیستند. کمیته مربیان بر اساس شاخصه‌هایی که داشت مربیان را امتیازبندی کرد و نفرات برتر برای حضور در دوره مربیگری معرفی شدند.

پاکدل ادامه داد: به نظر من اتفاق خیلی خوبی رخ داده که ۵ مربی کشورمان مدرک B جهانی کسب کردند؛ اما برخی تلاش کردند این کار بزرگ را کمرنگ کنند. نسل جدید مربیان هندبال ایران را نباید نادیده گرفت و انتظار داریم نیمه پر لیوان را هم ببینند. برای ما هیچ تفاوتی بین مربیان نیست و قطعا در آینده مربیان دیگر در این دوره‌ها شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص اینکه گفته شد نیمی از دستمزد سرمربی آینده تیم ملی هندبال توسط باشگاه سپاهان پرداخت خواهد شد و همین خاطر آرای کمیته انضباطی به نفع تیم هندبال این باشگاه است؛ خاطرنشان کرد: این مسئله هم واقعیت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم. صحبت‌های ما با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هندبال از ۷ ماه پیش آغاز شده و اصلاً ارتباطی به آرای کمیته انضباطی ندارد.