جمعه سی و یکم فروردین ماه

یازدهم خردادماه، انتخابات فدراسیون تنیس

تنیس ایران حال و روز خوبی ندارد؛ ورزشی که روزگاری با برادران اکبری و بهرامی و... در آسیا می درخشید و نامشان لرزه بر اندام قاره کهن می انداخت، امروز حتی یک تنیسور مطرح در سطح آسیا ندارد و به شدت از بلاتکلیفی رنج می برد. آیا با انتخاب رئیس جدید مشکلات این ورزش پایان می یابد؟

فدراسیون تنیس از بلاتکلیفی خارج می شود و انتخباات و ریاست این فدراسیون خردادماه برگزار خواهد شد.

فرشاد صفتی دبیر فدراسیون تنیس با اعلام این خبر در گفت و گو با البرز ورزشی افزود: این انتخابات روز یازدهم خردادماه خواهد بود و تاییدیه آقایان سید کامیار کیمیایی، پیمان جعفری تهرانی، عبدالرضا آریان فرد، سید محمودرضا حسینی، سیدرضا میر ابوطالبی و داود عزیزی آمده است.

صفتی درباره برنامه های پیش رو تنیس ایران گفت: فعلا تا آخر مردادماه کلی تنیس آسیا تعطیل است ولی ما منتظر هستیم تا ستاد کرونا مجوز برگزاری ادامه جام حذفی را صادر کند. دور مقدماتی مسابقات در کیش برگزار شد ولی حالا قصد داریم مسابقات را در تهران به پایان برسانیم.

وی درباره تیم ملی تنیس نیز گفت: می دانید که تیم ما در گروه چهارم دیویس کاپ آسیا - اقیانوسیه قرار دارد و فعلا نیز برنامه ای ندارد تا رئیس فدراسیون انتخاب و تکلیف مشخص شود.

صفتی درباره اینکه کدامیک از نامزدها شانس انتخاب شدن دارند گفت: من دبیر مجمع هستم و در این باره هیچ نظری ندارم و باید بیطرف باشند.