جمعه سی و یکم فروردین ماه

محمدیان: از والیبالی بودنم دفاع می کنم

بانوی عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال دکتری تربیت بدنی است، ایشان را به عنوان معاون سابق وزارت ورزش به خوبی می شناسیم چند سالی هم رئیس فدراسیون اسکیت بود، اما جالب است بدانید دکتر فریبا محمدیان والیبالیست هم بوده است.

در گفت و گویی که با خانم محمدیان داشتیم متوجه شده ایم که سوای فضای دانشگاهی دارای سوابق بازیگری است، عضو تیم والیبال دانشگاه گیلان و دانشگاه خوارزمی بود و می گوید: آن دوران که بازی می کردیم از اعزامهای خارجی خبری نبود ولی کارت مربیگری و داوری درجه دو را دارم و بنابراین از والیبالی بودن خودم دفاع می کنم.

محمدیان می افزاید: دعوت دکتر داورزنی را برای هیات رئیسه پذیرفته ام چون با ایشان در وزارت ورزش همکار بوده ام و فکر می کنم می توانیم به فدراسیون والیبال کمک کنیم هرچند به لحاظ مهارتی نیز از خودم دفاع می کنم. من در دانشگاه گیلان شاگرد دکتر منیژه صادقی بودم و ایشان را همیشه معلم و استاد خودم می دانستم.

فریبا محمدیان می افزاید: در هیات رئیسه تصمیم سازی هایی صورت می گیرد که فضای مهارتی آن را انتقال می دهد، البته تاکنون فقط یک جلسه در هیات رئیسه بوده ام ولی در مجموع ترکیب خوبی را برای همفکری با فدراسیون دیده ام.

استاد محمدیان در پاسخ به پرسیش ما که آیا در بحث انتخاب نایب رئیس بانوان هم دخالتی خواهید داشت گفت: اگر دکتر داورزنی مرا قابل بداند به حتم نظراتم را ارایه خواهم داد ولی انتخاب نایب رئیس بر عهده آقای داورزنی و خانم فرهادی زاد خواهد بود.

گفت و گو از: مرجان بنی یعقوب