پنجشنبه نهم فروردین ماه

نشست های تخصصی رشته های اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو

نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با مسئولان فدراسیون تنیس روی میز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با مسئولان فدراسیون تنیس روی میز  در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این نشست با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان، علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان ، علیرضا رحیمی و محسن رضوانی اعضای هیئت اجرایی کمیته، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل  کمیته  به همراه علی قارداشی وفاطمه کیوانی رئیس و نایب رئیس بانوان و  کادرفنی تیم های ملی بانوان و آقایان فدراسیون تنیس روی میز  برگزار شد.
در این نشست ابتدا گزارشی از شرایط ورزشکاران بخصوص در سه ماهه گذشته و همچنین شرایط دو ورزشکار ایرانی حاضر در لیگ فرانسه ارائه کردند که خوشبختانه از آمادگی کامل برخوردارند .

باتوجه به اینکه  تیم ملی تنیس روی میزپسران  ششم اسفندماه عازم قطر برای حضور  در دو مسابقه انتخابی و کسب سهمیه برای المپیک 2020 است و تیم دختران با یک فاصله 10 روزه به این مسابقات اعزام می شوند گزارش سرمربیان دو تیم حاکی از آن بود که علیرغم اینکه رقیبان بسیار خوبی داریم و در سطح آسیا پینک پنگ در سطح جهانی است اما با این وجود شانس کسب سهمیه را  دارند.

لازم به ذکر است ستاد عالی بازی های المپیک به منظور ایجاد انگیزه برای ورزشکاران تنیس روی میز مقرر کرد که هرکدام از ورزشکاران تنیس روی میز موفق به کسب سهمیه المپیک شود ، مبلغی را که به مدت هجده ماه به ورزشکارانی که پیش از این سهمیه المپیک را بدست آورده بودند  پرداخت کرده به تنیسورهای راه یافته به المپیک 2020توکیو نیز پرداخت می کند.