پنجشنبه نهم فروردین ماه

جهان نجاتی: فوتبال بانوان به باد فنا رفت

هرچه آدم های زحمت کش در فوتبال بانوان این رشته کاشته بودند، به باد فنا رفت.

هرچه آدم های زحمت کش در فوتبال بانوان این رشته کاشته بودند، به باد فنا رفت.

 مریم جهان نجاتی مربی ( رده  بی ) و مربی تیم ملی بانوان ایران درباره انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال می گوید: 15 سال تلاش کرده ایم تا فوتبال بانوان در ایران رشد کند اما اکنون که ما از رنکینگ جهانی خارج شده ایم، باید به فردی رأی بدهیم که تبعیض را از بین برد. سرمربی شاغل در لیگ برتر بانوان می گوید: دیروز دختران دو گل زیبا و به یاد ماندنی به سپاهان زدند که سوژه فضای مجازی برای دیدن بود اما وقتی تیم ملی نداشته باشیم هنر این بازیکنان کجا دیده می شود؟

حذف تیم ملی از رده بندی فیفا واقعاً دردناک است و رئیس جدید فدراسیون به ویژه نائب رئیس بانوان باید مطالبه گر باشند و خواسته های جامعه بانوان را مطرح ساخته و آن را مد نظر قرار دهید که ایران قهرمان فوتبال آسیاست؛ و بلاتکلیفی فدراسیون موقعیت فوتبال ما را هم به خطر انداخته است.

زمانی که آقای کفاشیان رئیس فدراسیون بود تیم های بانوان ما در اوج بودند. و حالا فقط امیدوارم شخصی انتخاب شود که بتواند شرایط را تغییر دهد. تنها دلخوشی ما بانوان و صدها دختر فوتبالیست این است که فرد اصلح رأی بیاورد، فوتبال یا غیر فوتبال مدیر و مدبر باشد و همه بچه های مملکت را به یک چشم نگاه کند.

نویسنده: مرجان بنی یعقوب