جمعه سی و یکم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال...

بخش کوتاه از فوتبال، مخاطبان البرز ورزشی را از تازه ترین رویدادهای فوتبال کشور مطلع می سازد.

جاسوس پرسپولیس

باتوجه به خروج برخی از اسناد محرمانه باشگاه پرسپولیس به بیرون وچاپ این اسناد در برخی از رسانه ها، تیمی از وکلا وما موران انتظامی تشکیل شده تا جاسوس باشگاه شناسایی شود. تحقیقات به درخواست سرپرست مدیریت باشگاه صورت گرفته است.

بازگشت جادوگر به فوتبال

علی کریمی جادوگر فوتبال خیال بازگشت مجدد به فوتبال را دارد.
کریمی دراین ارتباط گفت: چند پیشنهاد ارائه شده است، اما اینبار با مطالعه وارد خواهم شد. در راه بازگشت مسئولیت تیمی را در اختیار خواهم گرفت که از تیمهای بزرگ فوتبال کشور است.

محبی به اسپانیا رسید

باشگاه سپاهان موافقت خود را برای انتقال محبی به فوتبال اسپانیا اعلام کرد. تیم گرانادا مقصد محبی وینگر جوان ایرانی است. جوان بوشهری فوتبال ایران نخستین بار توسط امیر قلعه نویی به لیگ برتر آمد و بعدها توسط مارک ویلموتس به تیم ملی دعوت شد و بازی های درخشانی را ارائه داد.

اخطار پیروانی

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس به مسئولان سازمان لیگ هشدار داد،از فردا تعدادبازیکنان کرونایی زیاد خواهد شد وسرفه های بازیکنان نقل محافل می شود. سازمان لیگ باید با استفاده از پزشکان متخصص بازیکنان متظاهر به بیماری را معاینه کرده ودر صورت کشف هر گونه شیطنت آنها را محروم وجریمه کند.چون خیلی ها بدنبال تعطیلات مجدد بازیها هستند.

شجاع: درهر صورت، قهرمان هستیم

شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه مجوز صدور بازیها صادر شده است ابراز خوشحالی دارد و می گوید، در هر صورت پرسپولیس قهرمان خواهد شد، چه بازیها انجام شود و چه نشود. پرسپولیس شخصیت قهرمانی را دارد.

جام حذفی در کیش

سازمان لیگ درنظر دارد ادامه مسابقات جام حذفی را که تعداد بازیهایش کم است، در جزیره کیش برگزار کند. البته در این خصوص سازمان لیگ نظریات باشگاه ها را پیگیری می کند.

خطیر : ول کن زنوزی نیستم

علی خطیر که همچنان به دنبال دادگاهی کردن زنوزی مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز است می گوید،ول کن زنوزی نیستم. این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست. زنوزی باید ثابت کند که من اهل تبانی هستم. این اتهام بزرگی است که باید اثبات شود در غیر اینصورت او را به دست قانون خواهم سپرد.

خوزستان نمی تواند

این احتمال وجود دارد که کلیه بازیهای تیمهای خوزستانی به دلیل وضعیت قرمز استان خوزستان در خارج از این استان برگزار شود. سازمان لیگ این موضوع را دردست بررسی دارد.