پنجشنبه نهم فروردین ماه

رنگرز: می توانستیم میزبانی را مثل فارس قبول نکنیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در واکنش به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در رامسر اعلام کرد این مسابقات در زمانی برگزار شد که استان در وضعیت زرد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در واکنش به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در رامسر اعلام کرد این مسابقات در زمانی برگزار شد که استان در وضعیت زرد بود.

از صبح امروز (چهارشنبه) ۳۱۸ کشتی گیر نوجوان آزادکار برای تصاحب دوبنده تیم ملی از سراسر کشور در شهرستان رامسر پنجه در پنجه یکدیگر می نهند. 

حسن رنگرز مدیرکل پرتلاش و زحمتکش ورزش و جوانان استان مازندران به خبرنگار البرزورزشی گفت: ما برای اعتلای ورزش کشتی در استان قهرمان خیر استان با حمایت های استاندار و حاج آقا حسینی نماینده مجلس میزبانی نوجوانان را قبول کردیم تا بتوانیم دوباره چراغ کشتی را بعد گذشت بیشتر از یکسال روشن کنم. در ضمن تا یک ساعت مانده به پذیرش شرکت کنندگان و ضعیت استان زد بود.
دکتر رنگرز در ادامه گفت: تمامی ۵۵۰ نفری که در این مسابقات حضور دارند توسط علوم پزشکی استان آزمایش پی سی آر دادند که در همان ابتدای کار با وارد کردن کد ملی آنها ۱۷ نفر مثبت بودند که خیلی زود از محل پذیرش به مکان دیگری انتقال داده شدند تا دوباره تست دهند، چون با وارد کردن کد ملی آنها در سیستم مشخص شد که قبلا آزمایش دادند  و مثبت بوده این روند دوباره تکرار شد.

۱۰ نفر از آن ۱۷ نفر منفی شده بودند، ولی آن ۷ نفر باقی مانده به شهر های خودشان بازگردانده شدند تا قرنطینه شود. توضیح بعد اینکه تمامی کشتی گیران در یک مجموعه انسان داده شدند و تمامی موارد بهداشتی باشد هر چه تمامتر توسط علوم پزشکی استان اجرایی می شود. به هر حال برگزاری این مسابقات جهت کمک به کشتی این مملکت صورت گرفته تا تیم ملی ایران هر چه زودتر ترکیب خودش را پیدا کند تا در میادین آسیایی و جهانی بتواند افتخار آفرینی کند.در پایان مدیر کل ورزش استان خاطر نشان کرد: ما هم می توانستیم مثل مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فارس این میزبانی را قبول نکنیم. حال که با افتخار این میزبانی را قبول کردیم و تمامی هزینه های شرکت کننده ها را تقبل کردیم  تا میز بان خوبی برای تمامی استانها باشیم.