جمعه دهم فروردین ماه

اخبار کوتاه فوتبال...

فوتبال و بازهم فوتبال؛ ورزشی که حرف اول رسانه های همه جای دنیاست و در ورزش کشور ما اما ستاره سازی کمتر و پرداختن به باشگاه های معتبر کمتر است. باید دید که چقدر خواننده دارد.

فولاد  - استقلال، ۲۹ خرداد

دیدار معوقه فولاد با استقلال در روز ۲۹ خرداد برگزار خواهد شد. البته استقلالی ها همچنان به تاریخ اعلام شده معترض هستند.

قلعه نوعی:هنوز تصمیمی نگرفته ام

اینکه قلعه نوعی در سپاهان ماندگار خواهد ماند، درابهام قراردارد.
سخنگوی باشگاه سپاهان گفته است،تاپایان فصل  لیگ نوزدهم قلعه نوعی باسپاهان خواهد بود وما در مورد گزینه هیچ تصمیمی نگرفته ایم.
قلعه نوعی در این ارتباط به همکار ما گفت: فعلا هیچ تصمیمی نگرفته ام. باید هم وغم خودرا روی بازیهای باقی مانده متمرکز کنم تا سپاهان روزهای خوش راتجربه کند.

رسول پناه: بیرانوند از خودمان است

می گویند،بیرانوند با رسول پناه سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس به مشکل خورده اند. شاهدان اضافه می کنند،این دو بعد از جلسه دو نفره به مشکل خورده اند.گویا بر سر انتقال بیرانوند به فوتبال بلژیک باشگاه پرسپولیس درخواست های بیشتری داشته است.
در این ارتباط رسول پناه گفت، بیرانوند از خودمان است وهیچ مشکلی بین ما وجود ندارد،انچه که خارج از باشگاه گفته می شود، حرف بیرونی ها است.

رضائیان در قطر ماند

رامین رضائیان از جمله بازیکنانی است که برای پیوستن به پرسپولیس برای سرخپوشان پیغام فرستاده بود.
اما این درخواست مورد موافقت واقع نشد،از اینرو رامین در قطر ماندگار شد.

پرسپولیس - استقلال در آزادی

قرار است دیدارهای جام حذفی در کیش یا در شیراز دنبال شود.
سازمان لیگ از این دو گزینه با هماهنگی باشگاها یکی را انتخاب خواهد کرد.
این سازمان به این نکته هم اشاره داشت، در صورت فینالست شدن دو تیم پرسپولیس واستقلال،بازی فینال در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. درصورت رقم خوردن این اتفاق اینکه با تماشاگر و بدون تماشاگر بازی برگزار خواهد شد،در اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.