چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
لیگ باشگاه های آسیا؛

فرهاد مجیدی : از الهلال آشنایی داریم

سرمربی استقلال در خصوص بازی امشب مقابل الهلال گفت : از حریف آشنایی داریم و تلاش می کنیم بهترین بازی را به نمایش بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی. فرهاد مجیدی در ادامه افزود:  الهلال بهترین تیم عربستان است و استقلال با مشکلات و کارشکنی‌های زیادی به این مسابقه رسید، اما به هواداران قول می‌دهم بهترین نمایش خود را برابر این تیم مطرح عربستانی به اجرا بگذاریم.

می‌دانیم بازی سختی را پیش رو داریم؛ الهلال بهترین تیم عربستان است و فوتبالی شناور و پیشرفته بازی می کند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: شاگردان من روحیه بسیار بالایی دارند و همین روحیه بالا باعث می‌شود به عملکرد آنها امیدوار باشم.

در هفته گذشته روی نقاط ضعف و قدرت الهلال کار کرده‌ایم؛ من و شاگردانم به هیچ کدام از مشکلات فکر نمی‌کنیم و تمرکز خود را برای این بازی مهم گذاشته‌ایم، پرسش‌های زیادی در ذهن ما وجود دارد.

وی تاکید کرد: مرحله مقدماتی در عربستان بازی کردیم و من از میزبانی این تیم تشکر کردم اما حق ما بود در ایران بازی کنیم؛ ۱۰ روز پیش ایران با سوریه در ورزشگاه آزادی بازی کرد.

مجیدی در پایان گفت: ما دبی را انتخاب کردیم چرا که ایرانی‌های زیادی دارد اما بازی بدون تماشاگر است، اگر برنده شویم باز هم در مرحله بعد باید در عربستان بازی کنیم که این موضوع برای من عجیب است.

تیم فوتبال استقلال تهران که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد، دوشنبه شب (ساعت 21و 30 دقیقه بوقت تهران) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه زعبیل شهر دبی به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. «فو مینگ‌» داور چینی این دیدار حساس را قضاوت خواهد کرد