جمعه دهم فروردین ماه
لیگ باشگاه های آسیا؛

کوروش برمک: پرسپولیس مشکلی نخواهد داشت

بازیکن سابق و مربی فعلی فوتبال کشورمان  که در باشگاه های مختلف از جمله پرسپولیس توپ زده، گفت: پرسپولیس در دیدار فرداشب مقابل استقلال تاجیکستان مشکلی نخواهد داشت.

کوروش برمک مهاجم اسبق پرسپولیس در گفت وگو با پایگاه خبری البرز ورزشی افزود: تصور می کنم که پرسپولیس بتواند حریف را شکست دهد، اما نباید استقلال تاجیکستان را دست کم بگیرد.

البته استقلال این کشور پیشتر الهلال را شکست داده و  سه شنبه شب از امتیاز میزبانی برخوردار است اما این دلیل نمی شود که پرسپولیس کم بیاورد و قافیه را ببازد.

وی افزود: نگرانی بنده به لیگ  برتر در  سالجاری است  که شاید این بار  پرسپولیس نتواند  همچون  گذشته تیرش را به هدف بنشاند. چون بحث مدیریت و  سازماندهی  است و در زمان کوتاه نمی توان  برنامه های راهبردی را اجرا کرد .

گل محمدی پس از بازی با استقلال تاجیکستان باید تمام هم و غام خود را صرف حوزه فنی کند و دیگران نگران و پیگیر  دیگر موارد اجرایی شوند. در واقع یحیی اصلا نباید حرف های حاشیه ای بزند و از  کار اصلی دور  شود.

وی افزود: اگر واقع بین باشیم باید بپذیریم که پرسپولیس در سالهای گذشته مرهون اندیشه های  برانکو بود و او  بود که فوندانسیون اصلی این تیم را شکل داد. البته گل محمدی راه او را ادامه داد اما اکنون وقت آن فرارسیده که کادر فنی پرسپولیس باید طر حی نو  دراندازد و استراتژی نوینی را پیاده کند.

برمک که هم اکنون  به عنوان دستیار فرشاد پیوس درتیم دسته اولی شهرداری آستارا فعالیت می کند، در پایان گفت: فعلا در اردوی 10 روزه در تهران هستیم و تلاش می کنیم که تیم را آماده حضوری موثر در این رقابت ها کنیم.

هدف ما این است که در پرتو همدلی بتوانیم تیمی کارآمد بسازیم که بتواند توقع هواداران را عملی کند.