جمعه دهم فروردین ماه
لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا؛

گل محمدی: غیرت بازیکنان عامل برتری شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تقدیر از عملکرد بازیکنانش،  تلاس وغیرت آنها را عامل برتری در تاجیکستان دانست.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، يحيي گل محمدی افزود: از میزبانی تاجیکستانی‌ها تشکر می کنم  و با خاطرات خوب از این کشور دوست خواهیم رفت. در مجموع فکر می‌‌کنم بازی خوبی برای ما بود. کنترل بازی و گردش توپ دست ما بود و به جز چند کرنر و ضربه ایستگاهی موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر شرایط بازی با توجه به چمن ورزشگاه و اینکه حریف مقابل هوادارانش بازی می‌کرد سخت بود، ولی ما توانستیم بر همه این مشکلات غلبه کنیم و یک بازی شناور و رو به جلو و با تعداد پاس‌های زیاد انجام دهیم. من از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم، به خاطر اینکه بازی خیلی سختی بود و فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها را داشتیم. برای هر تیمی بازی روی چمن مصنوعی و مقابل هواداران میزبان کار سختی بود و ما هم این کار سخت را به خوبی انجام دادیم. از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم. آنها خیلی باغیرت و مردانه بازی کردند و این برد را به همه هواداران‌مان تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: این پیروزی مبارک همه هواداران‌مان باشد، ولی ما به برکت وجود هواداران و غیرت بازیکنان‌‌مان بازی را بردیم. اگر غیر از این بود واقعاً به مشکل می‌خوردیم. ما باید یک ماه دیگر باید در دور بعد بازی کنیم. باید در این یک ماه هم ریکاوری خوب داشته باشیم و هم بازی تدارکاتی خوبی انجام دهیم. با توجه به اینکه لیگ ما هنوز شروع نشده است مقداری از این بابت به مشکل خواهیم خورد. البته از آن طرف هم فیفادی است و ما بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار نداریم و این کمی کار را سخت می‌کند. امیدوارم بتوانیم یک برنامه‌ریزی خوب داشته باشیم تا ان‌شاءالله به مرحله بعد صعود کنیم.