پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار کوتاه را می توانید هر روز در این ستون جستجو کنید. اشاره اینکه برخی از اخبار به صورت شنیده ها ارایه می شود که ارزش خواندن آن را دارد.

دکتر نورزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد از تاریخ 20 آبان حضور تماشاگران در ورزشگاه ها به صورت محدود و بلامانع است.

 

دربی فوتبال در تاریخ شنبه 13 آذر برگزار خواهد شد. احتمال آنکه این دیدار با حضور تماشاگران محدود برگزار شود، وجود دارد.

 

جواد نکونام که مجددا مربی تیم فولاد خوزستان شده است، اعلام کرد: انتظار به سر آمد و نباید بیش از این در کنار گود فوتبال منتظر می ماندم. گویا اشاره او به حضورش در تیم استقلال است.

 

فشر آلمانی مربی سابق تیم استقلال که در تیم الخور قطر فعال بود، به دلیل نتایج ضعیف تیمش از مربیگری این تیم برکنار شد.

 

مدیران باشگاه تراکتور فعلا به حسین خطیبی ماموریت داده اند تا تمرینات تیم تراکتور را زیر نظر بگیرد.

 

باز یکنان تاجیکی تیم استقلال تاجیکستان امشب وارد تهران می شوند. قرار بود دو بازیکن تاجیک دیروز به تهران برسند اما به دلیل تاخیر در پرواز حضور این دو یک روز به عقب افتاد.

 

پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر به پایان رسید و از این به بعد تیم ها فقط می توانند از بازیکنان آزاد که با هیچ تیمی در گذشته قرارداد نداشته اند، وارد مذاکره شوند.

 

سیداحمد موسوی بازیکن تیم استقلال از جمع آبی پوشان جدا شد و به تیم امیر قلعه نوعی در گل گهر پیوست.

 

امروز در باشگاه استقلال و در دفتر مصطفی آجورلو، اولین جلسه پیشکسوتان باشگاه استقلال با مدیرعامل برگزار خواهد شد.

 

وریا غفوری مدافع استقلال می گوید: سازمان لیگ از قرارداد ما درصدی به عنوان مالیات برداشت می کند. نمی دانم چند بار باید مالیات بپردازیم. یکی به اداره مالیات و دیگری به سازمان لیگ خود را فراتر از اداره مالیات می داند.

 

مراسم برگزاری انتخاب بهترین بازیکن سال 2021 در قاره کهن لغو شد. عربستانی ها که قصد داشتند سالم الدوساری را به عنوان بهترین بازیکن بر کنفدراسیون فوتبال آسیا تحمیل کنند، از لغو این مراسم به شدت عصبانی هستند.