جمعه هفتم اردیبهشت ماه
گرامیداشت مادر رضا اسماعیلی، مدیرمسئول و صاحب امتیاز البرز ورزشی؛

چهار سال گذشت

امروز چهارمین سال فقدان مادر گرانمایه مدیرمسئول و صاحب امتیاز دو موسسه رسانه ای ورزش – البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت – زنده یاد مرحومه سلطنت رضایی مانند بسیاری از مادران شریف این سرزمین نماد و نشانه پاکدامنی و مسئولیت پذیری بود.

امروز چهارمین سال فقدان مادر گرانمایه مدیرمسئول و صاحب امتیاز دو موسسه رسانه ای ورزش – البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت – زنده یاد مرحومه سلطنت رضایی مانند بسیاری از مادران شریف این سرزمین نماد و نشانه پاکدامنی و مسئولیت پذیری بود. مادران سرزمین ما برای فرزندانشان در همه دوران ها هم پدر بودند و هم مادر و با دستان توانمند و پر از رنج و عشق فرزندانی را پرورش و تحویل جامعه دادند که هر یک در میهن دوستی و معرفت و مرام مردمداری شهره شده اند. زنده یاد سلطنت رضایی نیز فرزندانی برومند چون هوشنگ اسماعیلی و مدیر مسئول این پایگاه خبری حاج رضا اسماعیلی و خانواده شریف را در سایه سار پر از محبت خود تشکیل داده که مورد احترام جامعه شهروندی از جمله اهالی حق شناس ورزش قرار دارند. به همین مناسبت امروز در آیینی جمع و جور که در دفتر البرز ورزشی برپا شده جمعی از بزرگان ورزش مانند حسن روشن، مصطفی قره گزلو (ملی پوشان سابق فوتبال و بسکتبال)، محسن حاجیلو، پهلوان محمد محمودی، کیانوش گرامی (هنرپیشه ورزشکار)، داریوش همتیار، مجید غنی، امین آقا فرزانه و... حضور پیدا کردند تا با قرائت فاتحه یاد آن مرحومه را زنده نگه دارند.

همکاران موسسه خبری رسانه ای البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت ضمن همدردی مجدد با بنیانگذار موسسه یاد بانوی مهربان سلطنت رضایی را گرامی داشتند.