پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اخبار کوتاه از فوتبال

اخبار کوتاه از گوشه و کنار ایران و جهان برای دوستداران این ورزش زیبا همیشه جاذبه های خاص خودش را داشته است. در ذیل به گوشه هایی از این اخبار اشاره می شود.

روز 19 آبان مصادف با سالگرد افتتاح باشگاه پرسپولیس است. در این روز بازیکنان تیم شاهین به صورت گروهی به پرسپولیس انتقال پیدا کردند تا زیر نظر علی عبده موسس پرسپولیس فعالیت کنند.

 

باشگاه پیکان در نظر دارد دیدارهای خانگی خود را در کرج برگزار کند. پیش از این ورزشگاه شهر قدس میزبان میهمانان پیکان بود اما بازی عقب افتاده این تیم با ذوب آهن به احتمال زیاد روز جمعه در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار خواهد شد.

 

تیم ملی فوتبال بعد از دیدار با لبنان جمعه وارد کشور اردن می شود و پس از بازی با سوریه چهارشنبه بدون لژیونرها به تهران باز خواهد گشت. برای میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2027 رقابت شدیدی بین ایران، عربستان، قطر و هند در کنفدراسیون فوتبال آسیا به وجود آمده است.

 

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال گفته است: طارمی حرف بدی به زبان نیاورده و از حقوق بازیکنان ایرانی دفاع کرده است. نمی شود دهان ها را دوخت. کسانی که با شخصیت طارمی بازی کردند باید محاکمه شوند.

 

باشگاه استقلال اعلام کرد تماشاگرانی که واکسن زده باشند، می توانند در دیدار با نساجی وارد ورزشگاه شوند. کنترل این وضع برعهده خود باشگاه خواهد بود. اما دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی می گوید: شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه برعهده فدراسیون های ورزشی است.